Toon posts:

Filesharing programma's

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik ben net een week in het bezit van een adsl verbinding (1024/320 kbps) en natuurlijk wil ik deze zo goed mogelijk benutten: muziek, filmpjes en software downloaden.

Als ik op http://filesharing.pagina.nl/ kijk, zie ik een enorme lijst met p2p-programma´s.
- Ik heb al enige slechte ervaringen gehad met Imesh (vervelend veel popups en zo, waarna ook mijn PC niet meer dezelfde was).
- Kazaa Lite heb ik altijd al gehad, maar het aanbod van files is daar niet zo groot.
- Emule, heb ik ook al geprobeerd, maar die wachttijd............vervelend

Mijn vraag aan de p2p-kenners:
welk filesharing programma is nu een hele goede keus? Wellicht dat dit erg subjectief is, maar ik ben toch benieuwd wat jullie mij kunnen aanraden.

Thanx

Verwijderd

Edonkey vind ik wel goed.Het downloaden gaat in ieder geval sneller dan met Emule.
En bittorent is ook zeer goed.

Verwijderd

dc++ freeware werkt erg goed, met veel mogelijkheden.
en bijna alles wat je zoekt is er wel te vinden.
maarja dat is persoonlijke mening.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

't ligt puur aan wat je het liefst wilt...
wil je voornamelijk onbekendere muziek downloaden, kies dan voor SoulSeek
Wil je voornamelijk bekendere zooi downloaden, dan zou je voor KaZaA of WinMX kunnen gaan. Wil je meer albums downloaden, dan kan BitTorrent kunnen gaan :)
Dit is maar gewoon een lijstje met voorbeelden natuurlijk ;)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Dat zijn al een paar bruikbare hints,

ik zal binnekort een aantal programmas uitproberen en ook mijn bevindingen hier posten.

Nieuwe aanbevelingen voor p2p programmas zijn altijd welkom.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 18:37 ]

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 14:09

Padvinder

doet z'n best

Shareaza, maakt gebruik van 3 verschillende netwerken en kan ook .torrent files downloaden.

Maar is dit niet een beetje een kwestie van zoekt en gij zult vinden. Tis puur op ervaringen gebaseerd. Net zoals de één zal zeggen Mozilla is de beste browser, terwijl de ander IE nog steeds adoreert.

En dat geldt eigenlijk voor alle software.

Maar als je eens flink wilt downloaden zijn DC++ en een Binairies-progje (Grabit) ook wel leuk om eens naar te kijken! :)

Ik zou zeggen: ram de namen van de progjes die je tegenkomt eens in bij de welbekende Search hier op GoT, dan krijg je een hoop meningen, gratis en voor niets :)

[ Voor 19% gewijzigd door Padvinder op 04-02-2004 18:46 ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:40

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 23:40:
Edonkey vind ik wel goed.Het downloaden gaat in ieder geval sneller dan met Emule.
En bittorent is ook zeer goed.
Sorry maar... bullshit. Edonkey zit gewoon slecht doordacht in elkaar in vergelijking met eMule. Daarnaast maken ze gebruik van hetzelfde netwerk dus daar ligt het verschil niet.

Mijn voorkeur zou uitgaan naar eMule. Het aanbod is gigantisch, files zijn bijna altijd ook wat ze zijn, zo goed als alles blijft 'compleet' etc. Je hebt gewoon bijna de garantie dat het spul ooit binnen komt.
Daarnaast is het filelink-systeem heerlijk :)

Sharereaza vind ik persoonlijk niks, erg onduidelijke client en ik merkte weinig voordeel van de 3 netwerken oid die ze aanspraken.

[ Voor 11% gewijzigd door IceStorm op 04-02-2004 18:53 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

mvmontfoort: lees voor de meningvorming ook de diverse eerdere discussies hierover even door (zoals Padvinder al zegt):
klik, klik, klik, klik, klik, etc. Daar is al heel wat te vinden :)

Maar ook ik ga (in theorie, ik heb het al een maandje of wat niet meer geinstalleerd staan :o ) voor eMule. Het duurt even maar dan heb je ook wat.
Dat je ook moet uploaden mag voor leechers een nadeel zijn, maar juist daardoor is het een gezond netwerk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:28

backupdevice

No Risk , Full Push

i.d.d. Emule werkt perfect als je niet binnen 2 uur een file klaar wilt hebben.

Hoe langer je EMule aan laat staan, hoe sneller het gaat.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• PilatuS
  • Niet online
ik ben zelf erg tevreden over Direct Connect, je moet alleen wel een goede hub zien te vinden (zo'n 100/150 TB)

maar dan kan je ook wel alles vinden wat je nodig hebt, iig een stuk meer dan kazaa

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2025

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ik "zweer" bij Overnet.
Maakt gebruik van Edonkey/Emule-netwerk zonder dat je je hoeft aan te loggen bij servers.
Maakt ook gebruik van "The Horde", een systeem waarmee je samen met zgn partners up- en downloadt.

edit: nou ja... staat overnet er niet eens bij in dat overzicht van filesharing.pagina.nl...

[ Voor 23% gewijzigd door The_Sukkel op 04-02-2004 21:40 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Direct Connect ook gezien bij een vriend. Zag er niet slecht uit, alleen moet je inderdaad een goede hub zien te vinden.

Daarnaast is het volgens mij een verplichting om 3 of 5 GB the sharen. Das voor mij niet weinig momenteel, omdat ik ook nog net begin.

Is het ook mogelijk om met minder gebruik te maken van DC?

Verwijderd

Momenteel maak ik onder linux veel gebruik van bittorrent en dan als client azureus. Ik vind het lekker snel werken en de kwaliteit van het netwerk (als je daar van kunt spreken) is imo uitstekend. Je moet natuurlijk wel weten waar je de .torrents vandaan moet halen. De snelheid is hier ook zeer goed eigenlijk kom ik zelden onder de 200Kb/s uit en vaak uitschieters naar 500+. De snelheid is wel sterk afhankelijk van de seeds.

De tweede die ik zeer veel gebruik is nicotine en dat is een soulseek client. Hier is lekker veel te vinden en ik gebruik nicotine ook voornamelijk voor muziek.

Voor mij zijn deze twee momenteel de beste fileshare programma's lekker snel en zonder noemenswaardige wachttijden. Alleen bij bittorrent is het even zoeken nar een goede downloadlocatie :)

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Ik zou Piolet aanbevelen ipv Soulseek. Dit omdat je mt Piolet van meerdere soruces tegelijk kan downloaden (itt tot Soulseek) en dat er amper wachtrijen zijn en je toch veel muziek kan vinden.

Human Bobby

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-08 23:16
Kazaa = Goed voor muziek

Mijn tip? Shareaza: http://www.shareaza.com ik heb al diverse games daar van gedownload, maar dit doe ik natuurlijk omdat ik het spel zelf al heb, dus als reservekopie O-)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Het ligt er geheel aan wat je zoekt. Dit zijn de 3 die ik gebruik:

Kazaa (Lite): goed voor individuele MP3 nummers, niet echt geschikt voor albums en films. Ik gebruik het eigenlijk alleen af en toe om "dat ene" nummer op te zoeken dat ik vanmorgen weer eens op de radio hoorde, niet om continue te downloaden.

eMule: Minder geschikt voor individuele nummers, erg groot aanbod in films en games/software. Ik gebruik het nog wel eens voor software en films die niet spiksplinternieuw zijn, maar ik toch nog wel wil hebben. Veel leuke miniseries ook die op Amerikaanse TV werden uitgezonden, maar het vaak niet halen in Nederland.

BitTorrent: Geschikt voor volledige albums, films, software en games. Enige nadeel is het "shelflife" van de aangeboden produkten. BitTorrent werkt perfect voor alles wat tot ong. een maand of 2 oud is, maar ouder spul zul je vaak niet meer kunnen downloaden of ontzettend traag.

Voor warez geldt verder gewoon: Geduld..... Ik heb gelukkig ook de beschikking over enkele prive FTP sites met spullen, maar over het algemeen hebben die nou net weer niet wat ik zoek op dat moment ;)

De laatste tijd gebruik ik veel BitTorrent omdat ik een DVD Brander heb gekocht en ik een zooi 4.4 Gb grote DVD films wil downloaden ;)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Noork
  • Niet online
Er is ook een Imesh Light. Ook wel af en toe bruikbaar als je bepaalde bestanden zoekt.

meer info over fileshare programma's op afternapster.com

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-08 19:24
Ik gebruik zelf eigenlijk alleen SLSK voor mp3... obscuur materiaal is daar geen probleem als je van de wat hardere housestromingen houdt (terror, tekno, industrial, techno etcetc). Probleem is vaak alleen wel dat de server eruit ligt :(

Films en andere muk haal ik van ftp

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
The_Sukkel schreef op 04 februari 2004 @ 21:34:
Ik "zweer" bij Overnet.
Maakt gebruik van Edonkey/Emule-netwerk zonder dat je je hoeft aan te loggen bij servers.
Maakt ook gebruik van "The Horde", een systeem waarmee je samen met zgn partners up- en downloadt.

edit: nou ja... staat overnet er niet eens bij in dat overzicht van filesharing.pagina.nl...
Overnet is een netwerk op zich en maakt geen contact met het ed2k netwerk. Wel via een zijweg en dat is de eDonkeyhybrid die zowel met het ed2k netwerk contact maakt en Overnet. Op die manier krijg je dan alsnog bestanden die op het ed2k netwerk rondzweven.

Ik gebruik voornamelijk eMule. Gebruik ook wel andere methoden, maar veel minder aangezien ik vaak op zoek ben naar files die moeilijk te vinden zijn en die kan ik weer makkelijk op het ed2k netwerk vinden dankzij een board.

[ Voor 3% gewijzigd door StyXL op 05-02-2004 17:29 ]

Specs

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 11:32
ik gebruik zelf vooral Bittorent voor films en albae (mooier dan 'albums' :P), en dan de Azureus client. Voor losse liedjes of wat ouder spul gebruik ik dan weer DC++. En als ik het écht niet kan vinden, wil ik nog wel eens met Kazaa Lite kijken, maar meestal heeft dat niet zo'n nut.

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-08 19:24
Is kazaa lite nog ergens te downloaden?
Ik zat net op Kazaa-Lite maar daar moet je tegenwoordig member zijn :? :?

Edit
Ik heb ook net op Kazaa Lite NL gekeken, maar daar staat ook dat ie er niet meer is??? :(

Edit 2
En in de Meuktracker staat ie ook niet :'(

[ Voor 50% gewijzigd door FitNiX op 05-02-2004 23:20 ]

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:23

mr_petit

opperprutser

http://www.oldversion.com

Zelf gebruik ik eigenlijk alleen maar e-mule, maar dat komt omdat ik alleen maar op zoek ben naar zeldzaam spul (soms muziek, maar meestal software/documenten).
ook lekker veel aanbod van films.
nadeel: traag (maar dat los je op door heeeel veel in je wachtrij te zetten....en wachten)
kazaa is zwaar verpest (bogus files, slechte kwaliteit muziekrips enz)

"man is not truly one, but truly two,"

• Noork
  • Niet online
Kermit schreef op 05 februari 2004 @ 23:13:

Edit
Ik heb ook net op Kazaa Lite NL gekeken, maar daar staat ook dat ie er niet meer is??? :(

Edit 2
Kazaa lite is bij mijn weten een aantal weken terug verboden door een of andere rechter. Zodoende niet zo makkelijk meer te vinden.

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Kermit schreef op 05 februari 2004 @ 23:13:

Edit

Edit 2
Kazaa heeft Kazaa Lite verboden, dus KL mocht niet meer online staan en is daardoor bijna nergens meer te downloaden.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 22:19:
Ik heb Direct Connect ook gezien bij een vriend. Zag er niet slecht uit, alleen moet je inderdaad een goede hub zien te vinden.

Daarnaast is het volgens mij een verplichting om 3 of 5 GB the sharen. Das voor mij niet weinig momenteel, omdat ik ook nog net begin.

Is het ook mogelijk om met minder gebruik te maken van DC?
Ja, maar dan moet je naar de juiste hubs gaan die kleine shares accepteren. Nou is 3 tot 5GB al erg klein. maar er zijn hubs te vinden met 1GB. Maar ach, je hebt vast wel wat cdtjes liggen die je gewoon even naar je hdd kan mikken zodat je gewoon een redelijke share hebt.

zit zelf meestal in de grotere hubs, deel gewoon de shares op mijn server :P :D

• The Evil Brain
  • Laatst online: 02-07 11:32
idd, ik deel nu 50 GB, en dan kan je al in de wat leukere hubs :) (alhoewel er vast nóg leukere zijn voor grotere shares)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:02
Men zegt hier dat Kazaa beste is voor induviduele nummers. Dat is juist wat ik wil. Echter is het aanbod de laatste maand echt laag. Ik zocht bijvoorneeld Brainpower met Dansplaat. Zou je zeggen die heeft elke hollander die in het reguliere uitgaansleven zit. 3 results. Dan nog maar hopen dat dit niet van die verneukte nummers zijn die kraken en piepen :(

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-08 19:24
Kaap schreef op 07 februari 2004 @ 12:44:
Men zegt hier dat Kazaa beste is voor induviduele nummers. Dat is juist wat ik wil. Echter is het aanbod de laatste maand echt laag. Ik zocht bijvoorneeld Brainpower met Dansplaat. Zou je zeggen die heeft elke hollander die in het reguliere uitgaansleven zit. 3 results. Dan nog maar hopen dat dit niet van die verneukte nummers zijn die kraken en piepen :(
Ik gebruikte Kazaa dus juist voor downloaden van series die ik op gemist had, ik noem: Enterprise, Smallville. Zou zo een twee drie geen andere weten waarmee ik die kan ophalen. :?

Verwijderd

Kermit schreef op 07 februari 2004 @ 14:59:
[...]
Ik gebruikte Kazaa dus juist voor downloaden van series die ik op gemist had, ik noem: Enterprise, Smallville. Zou zo een twee drie geen andere weten waarmee ik die kan ophalen. :?
bittorent bv kun je complete seizoenen mee downloaden als je wilt of gewoon losse afleveringen. Mocht je geen torrent sites weten waar je datkan halen kun je die met google vinden.

Nog een tip voor azureus (torrentclient) gebruikers..
Er is een plugin voor azureuz om direct de downloads van een populaire torrent site te viewen/zoeken/downloaden binnen azureus. Ik neem aan dat de torrent gebruikers dan wel weten welke site ik bedoel hier kun je die plugin trouwens ok vinden.

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Kermit schreef op 07 februari 2004 @ 14:59:
[...]
eMule, Overnet, Bittorrent, IRC, nieuwsserver? Ze bieden allemaal deze series aan...

Specs

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Kent niemand hier Tesla ?? ik heb veel mensen het proggie aangeraden en ze zijn allemaal best tevreden ;)

Voor meer info zie : http://www.tesla.ac

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Ik ben zelf nogal weg van mldonkey, doet oa:
- DC
- Bittorrent
- Overnet
- Edonkey
en dat allemaal in een programma, draai op m'n linux server (24/7 :) ), kan via een windows programma of webinterface de boel aansturen.

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-08 06:59
voor in de rapte een mp3 af te halen: kazaa
films: emule (gaat wel traag)
films/gamecube/... (enkel nieuwe dingen, de rest vind je er niet zo snel): bittorrent
direct connect vind ik niet zo leuk werken omdat je er geen goede search hebt.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 20:55

PromWarMachine

Forsaken Archer

Deze gebruik ik:

Emule. Gebruik ik voor alles, behalve losse muziek, daar is Kazaa Lite beter in. Als ik een los liedje wil gebruik ik Kazaa Lite, want dan wil ik hem meestal snel. En zoals gezegd, voor snel moet je niet bij eMule zijn. Wil ik een album, dan kan je weer beter bij eMule terecht.

Kazaa Lite. Voor snel losse MP3s (hoe nieuwer het liedje, hoe sneller de download)

Bittorent. Meestal om een demo te downloaden. Je ziet steeds vaker dat grote gaming sites een bittorent link leveren. Veel gebruik ik bittorent echter niet.

Shareaza. Hoe dit precies werkt weet ik nog niet, maar ik weet wel dat hij veel van je upload gebruikt. De snelheid is redelijk.

Dividend for Starters

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-04 15:19
Een programma wat ikzelf toch sterk afraad als je spellen wil downloaden is sharebear.. Ik heb er zeer slechte ervaringen mee. (corrupte files, lange wachttijden etc.)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Kaap schreef op 07 februari 2004 @ 12:44:
Volgens mij is dat nou niet echt muziek uit het reguliere uitgaansleven hoor....

Aangezien ontopic hier de dicussie is p2p ervaringen:

KaZaa:
Is goed voor niks. Ook voor enkel mp3tjes zijn er diverse betere netwerken.
(www.afternapster.com)

DC++:
Ik vind het een super irri programma. Tenzij je het erg leuk vind allerlei hubs af te gaan opzoek naar je rare file. Toch zitten er wel een hoop goede users op.
(niet veel uptime requered)

Bittorent:
Dit netwerk is wel okay voor populaire stuff, maar ik weet niet of dit netwerk nou wel toekomst heeft. De uploads zijn nu goed maar dat is geen garantie voor de toekomst. Voordeel is wel dat officiele sites er mee werken.
(niet veel uptime requered)

Overnet:
Is goed idee maar te commerciel.

KAD/eMule/ED2K:
Is veruit het beste netwerk(naar mijn ervaring) voor zeldzame bestanden. Tot nu toe heb ik bijna alles kunnen vinden. Alle crackers releasen ook op eMule. eMule gaat ook serverloos worden wat de groei gaat bevorderen. In een half jaar is eMule al van 1 naar 2.2M users gegroeid.
Het nadeel van eMule is dat je eerst credits moet opbouwen voordat je upload eens goed word. Maar ik gebruik het nu iets langer als een half jaar en heb nu al zoveel credits opgebouwt bij alle users dat ik mn down moet cappen ;)
Je haalt een bestand ook niet heel snel binnen, al heb ik een populaire film tegenwoordig vaak binnen 24 uur op high priority.
Ik hen mn pc ook 24/7 aan staan en dat is ook een grote hulp, niet voor iedereen weggelegt.

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik gebruik eMule regelmatig om series te downloaden, maar dat ligt nu alweer enkele dagen plat omdat ik tegen mijn uploadlimiet aanzit (die bedraagt 3,3 Gig momenteel, maar daarvoor betaal ik 12 euro extra/maand... tja, belgie hé :() Maar die komen wel goed en snel binnen, voor mij een top programma. Kazaa gebruik ik af en toe nog eens voor - zoals iedereen - losse stukjes muziek. Bittorrent vroeger meer dan nu, vooral voor nieuwe episodes van series.

If you can't beat them, try harder

• Ruudboy
  • Laatst online: 15-10-2025

Ruudboy

Database Beheerder

Sorry dat ik deze weer even omhoog gooi...

Maar er staat een mooie verzameling p2p clients genoemd hier.
Ik heb allemaal al eens gehad en geprobeerd.

Nu wil ik echter oude muziek downloaden (1950 - 1980).
Met welke client heb ik de meeste kans?
Ik heb kazaalite tot nu toe met de meeste hits, maar kan niet alles vinden.
Vroeger was audiogalaxy de beste... :(

• pasta
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Signature

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

Winmx? Vind ik daar ook ouwe shit?
Ik heb winmx een jaar of 2 a 3 geleden voor het laatst gebruikt. Ik ga het weer eens checken

• IceStorm

IceStorm

Oud = eMule ;)

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

Hmm.. nee die juist het minst
Voor losse tracks is die niet top, voor de rest wel.

Ik zocht bijvoorbeeld Perry Como - Don't let the stars get in your eyes (1953)

Met emule: 0 hits
met kazaa : 3 hits, maar allemaal 'more sources needed' :(
met soulseek: 1 hit, maar 250 wachtenden voor me...
met winmx : 3 hits , slechts 7 wachtenden voor me

[ Voor 10% gewijzigd door Ruudboy op 04-03-2004 12:30 ]

• Karina5000
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04-2025
Als je veel series en films wilt downloaden is Emule in combinatie met bijvoorbeeld www.<font color=blue>knip</font> ideaal.

Voor muziek kun je terecht bij http://www.<font color=blue>knip</font> (ook in combinatie met Emule)
<BLOCKQUOTE><FONT COLOR=red>Mod-break:</font>
<HR SIZE=1><font size=1>AUB geen links naar sites met overzichten van warez downloads Zonde als ik het moet sluiten en/of vervelendere dingen moet doen ;) </font><HR SIZE=1></blockquote>

Excuus! toen ik het intypte zat ik al te twijfelen, maar goed, bij twijfel: niet doen dus.

[ Voor 85% gewijzigd door Karina5000 op 04-03-2004 19:27 ]

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

Karina5000 schreef op 04 maart 2004 @ 12:19:
Als je veel series en films wilt downloaden is Emule in combinatie met bijvoorbeeld www. sharereactor.com ideaal.

Voor muziek kun je terecht bij http:/blaat(ook in combinatie met Emule)
Haal die maar effe weg....
Da mag nie

• IceStorm

IceStorm

Ruudboy schreef op 04 maart 2004 @ 12:18:
Dus zoek je het album waar de track op staat en download dat :).
edit:
Album heet Gold :P

[ Voor 20% gewijzigd door IceStorm op 04-03-2004 12:31 ]

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

IceStorm schreef op 04 maart 2004 @ 12:30:
[...]

Dus zoek je het album waar de track op staat en download dat :).
Haha leuke oplossing :D
Alleen ik wil ongeveer 1000 tracks downloaden...
Dan schiet dat nie op he?

• ikbenwouter
  • Laatst online: 07-08 19:44

ikbenwouter

! w t R

[...]

Met emule: 0 hits
met kazaa : 3 hits, maar allemaal 'more sources needed' :(
met soulseek: 1 hit, maar 250 wachtenden voor me...
met winmx : 3 hits , slechts 7 wachtenden voor me
Ik vind met Soulseek 2 resultaten die ik meteen kan starten. Geen wachtrij.
Soulseek is naar mijn mening gewoon het programma voor audio, losse tracks en albums!

edit:
Zal ook wel het T.net-effect zijn haha, elke tweaker download die track nu en ineens is hij massief te vinden.
Ik tikte ook in als zoekwoorden: como stars eyes
Als ik de hele titel intik (Perry Como - Don't let the stars get in your eyes) vind ik niks met soulseek.

[ Voor 20% gewijzigd door ikbenwouter op 04-03-2004 12:42 ]

........................................................................................................................................................

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het helpen zoeken naar specifieke MP3s/warez/etc lijkt me ook niet de bedoeling hier. Dus laten we hier maar verder niet op in gaan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 04-03-2004 13:06 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Enfer
  • Laatst online: 10-04 15:19
warez p2p is ook een goed programma... veel films niet zoveel software... het gaat bij mij 5 keer zo snel als kazaa lite k++

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Is er al iemand die ervaring heeft met TrustyFiles
Ze beweren zelf:
MULTI-
NETWORK Kazaa, Gnutella, and more
VALUE Free, NO spyware, NO added software
USE Personal, Private, and Public File Sharing
Maar dat hebben we al vaker gehoord...
Ik durf het nog niet uit te proberen, ik wil eerst wat research doen
Op ZeroPaid forums wordt wel een opmerking gemaakt over eventuele GPL licence schendingen : link

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Multi-network KaZaA, Gnutella, and more
Welke netwerken zijn die 'and more' :/

[ Voor 121% gewijzigd door CH4OS op 28-03-2004 16:23 ]

Verwijderd

Voor degenen die op zoek naar naar Kazaa Lite, op www.oldversion.com staan alle versies :)

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik ga ook voor Overnet, meestal gaat het wel redelijk snel als er genoeg sources zijn. Alleen ben ik nu bezig om een command versie te laten draaien op me linux bak

en dan met de Remote GUI versie de core op de linux bak te bedienen, maar dit lukt mij maar niet. Ik kan gewoon NIET inloggen.... Terwijl en geen poorten geblocked zijn :(

Dus nu draai ik Overnet op me windows pc, maar die staat niet 24/7 aan en dat is juist bij Overnet wel beter, zodat je niet steeds achteraan in de rij komt te staan als je Overnet weer opnieuw start....

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

• sebasgrif
  • Laatst online: 28-01 18:26
Ik gebruik zelf Kazaa Lite voor losse mp3s, Werkt goed voor redelijk nieuwe nummers van redelijk bekende artiesten. Maar meer ook niet....

Emule werkt goed voor albums, software, divx, etc zolang je maar geduld hebt, er is hierop wel heel weinig troep, helemaal als je gebruikt maakt van de welbekende website's met ed2k links.

Verder gebruik ik sinds kort bittorent, dit werkt volgens mij wel goed maar het gaat (bij mij) niet echt snel.
Pagina: 1