Je moet eens een kijkje nemen in de Huge database van GoT, om te zien hoeveel topics hier al over zijn

Maargoed, die zijn misschien niet meer actueel, dus bij deze mijn progsels
Ik gebruik een hoop dingen door elkaar om aan mn warez te komen. Voor snelle warez (

) gebruik ik IRC botjes, FTP of Usenet, dat blijft absoluut de snelste manier, maar je moet wel goede adressen ed weten, want anders schiet het niet op.
Een wat minder snelle methode, maar wel zéér goede methode is eMule. Dat gebruik ik nu al jaren (voorheen eDonkey of Overnet), en ben dr al jaren tevreden over. De snelheid is soms niet echt hoog, maar het aanbod is gigantisch, bijna alles wat je zoekt kan je er ook wel vinden. Het enige waar mensen vaak over struikelen is de snelheid, maar dat heb je zelf ook wel een beetje in de hand door ook veel te uploaden.
Tot slot zijn er ook nog KaZaA en Bittorrent. Bittorrent werkt ook prima, maar dan voornamelijk voor dingen die net zijn uitgekomen. Na een paar maanden (of sneller) zijn de meeste torrents namelijk redelijk dood, en niet vooruit te branden, omdat simpelweg niemand het meer wil hebben.
KaZaA gebruik ik alleen als ik snel even een mp3tje wil hebben, en is ook alleen daar goed voor