Toon posts:

P2P File share programms (Emule/Kazaa enz)

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie gebruikt er wat om te downen?? :)

Kazaa schijnt de laatste tijd nogal brak te zijn, maar mischien ligt dit wel aan mijn S-nodes instellingen.

Wie gebruikt er wat en hoe snel gaat het allemaal???

Voornamelijk om filmpies van series te downen en mp3'z :)

:Y)

• MavhRik
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-08 17:09

MavhRik

Marcel

Alles behalve Mp3z: Overnet ism *knip* en *knip* (als *knip* het niet heeft)
Mp3z: KaZaa Lite K++ of websites... waarbij ik eerst een site probeer en dan pas KaZaa...

Rafe: namen van warezsites noemen is niet zo handig, zo zijn ze wel erg makkelijk te vinden :)

[ Voor 46% gewijzigd door Rafe op 07-12-2003 13:45 ]

maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Direct Connect netwerk, met de DC++ client
gebruik ik voor praktisch alles. (het wil best wel helpen als je een leuke share hebt, dan kom je op veel plaatsen naar binnen)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Even een huishoudelijke mededeling: een discussie over P2P programma's: helemaal geen probleem mee maar ik wil dan wel even wat zeggen:
• onderbouw meningen / statements / etc. Een opsomming heeft geen zin
• geen sites met warez / links / etc. noemen aub.
Dank u voor de aandacht en nog een prettig weekend verder :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Valt me mee dat deze open mag blijven :) ben toch bang dat deze uiteindelijk op slot gaat...

Gebruik zelf Emule op een pc die 24/7 aanstaat. Werkt heel goed, snelheden zijn vaak vrij slecht (zeer wisselende download van 0 tot 100k, upload 24k continue) maar omdat die pc toch altijd aanstaat vind ik dat niet zo erg. Het komt toch wel binnen. Fijne aan Emule vind ik de sites die indexeren wat er allemaal op het netwerk te vinden is. Ook merk ik dat software "die net op import is" (daar heb je ook sites voor) altijd vrij snel op het Edonkey netwerk te vinden zijn. Emule gebruik ik alleen voor films/backups. Voor MP3 vind ik kazaa prima, maar ik download eigenlijk bijna nooit losse mp3's (goed he :P), alleen complete livesets van house dj's. Meestal koop ik m'n losse cd's, dat is ook een stukje respect naar de muzikant toe. Zouden meer mensen moeten doen :).

[ Voor 7% gewijzigd door Mike Jarod op 07-12-2003 14:16 ]

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:05

backupdevice

No Risk , Full Push

Alleen maar Emule. Loopt goed, constant en heeft alles wat ik wil " beoordelen"

Doordat ik genoeg upload, en zelf " release" heb ik genoeg credits uitstaan om een minimale 75KB te halen.

Over het algemeen heb ik een nieuwe release binnen 6 uur binnen ( ja dan hal ik wel snelheden van 150+ )

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik gebruik het meeste DC en Emule, en heel af en toe kazaa
vind DC toch het meest fijne programma om films en mp3's binnen te halen

Verwijderd

Ik gebruik Shareaza het meest. Je zit op 3 netwerken tegelijkertijd (G1 , G2 en Edonkey). Tevens ondersteunt het Bittorrent , erg handig dus. :)
Mocht je Shareaza willen uitproberen , zou ik de laatset versie nemen. (Beta)
Die werkt erg goed.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ikzelf gebruik BitTorrent (de standaard client) op mn linux servertje. Voordeel hiervan is dat je met btdownloadcurses.py gewoon de hele zaak in een screen kan starten, en het net zo lekker werkt als met een GUI. Dan kan je ook overal je download bijhouden door een ssh open te trekken en screen -r in te douwen :)

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-08 21:55
Ik gebruik momenteel alleen emule. Het gaat niet echt snel, maar dat maakt me niet zoveel uit gezien in toch 24/7 online ben. Het voordeel van emule is dat ik er nogal veel archives met oudere muziek op kan vinden. Het grote voordeel van Emule vind ik dat >99% wat ik download ook werkelijk het gene is wat ik wil, dus weinig fakes etc :)

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op 07 december 2003 @ 14:48:
ik gebruik het meeste DC en Emule, en heel af en toe kazaa
vind DC toch het meest fijne programma om films en mp3's binnen te halen
DC? nooit van gehoord :D, Linkje mischie?? kan ik het ff proberen :Y)

Ik gebruik wel Chello, mischien dat het daar aan ligt dat het zo bagger traag gaat hier.

Maar ja... ADSL.. mot je weer via de KPN :(

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 00:55:
[...]

DC? nooit van gehoord :D, Linkje mischie?? kan ik het ff proberen :Y)

Ik gebruik wel Chello, mischien dat het daar aan ligt dat het zo bagger traag gaat hier.

Maar ja... ADSL.. mot je weer via de KPN :(
check mijn post voor link

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• rally
  • Laatst online: 07:14

rally

Deyterra Consultancy

Persoonlijk download ik het meeste van Newsservers. Handige hulpje daarbij is "FTD" waarmee je snel en doeltreffend downloads kunt vinden.
Van die newsservers kun je nl. met een hoge snelheid downen (ik gebruik er meerdere en kom regelmatig tot 300-400Kb/s). Bovendien staat er (vrijwel) nooit rommel tussen.

Voor zaken die niet op de Newsserversstaan gebruik ik eMule (LSD Mod) en KaZaA lite. eMule voor als het minder haast heeft. De meeste selectie met eMule komen uiteindelijk binnen... je moet er alleen geen haas mee hebben ;) Ik share met maximale snelheid, dus wat ik binnenhaal gaat na korte tijd al behoorlijk rap. Verder is de ingebouwde webserver van eMule echt helemaal top. Daardoor kan ik ook op afstand downloads starten/stoppen en de up en download snelheden controleren. eMule gebruik ik vooral om MP3'tjes en zaken die niet op de Newsserver meer te vinden zijn te downloaden.

KaZaA gebruik ik omdat er relatief snel mee te downloaden is. Het grootste nadeel van KaZaA vind ik dat er zo ontzettend vaak rotzooi tussen staat. Ook dat je niet altijd voldoende resources hebt om een download te starten vind ik minder handig.
Met KaZaA download ik vooral MP3'tjes te downloaden.
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik KaZaA steeds minder gebruik.

Top 3:
1. Newsservers i.c.m. FTD (Supernews en Usenetservers.com) (300-400Kb/s) 70%
2. eMule (20-90 Kb/s) 20%
3. KaZaA Lite (10-50 Kb/s) 10%

[ Voor 12% gewijzigd door rally op 08-12-2003 08:18 ]

http://www.deyterra.com

Verwijderd

Ik heb een firewall/fileserver/mldonkey linux machientje met een 80Gb + 40Gb disk draaien. Staat 24x7 aan in de meterkast. Ik kan mldonkey bedienen door mldonkeywatch en url-links op de bekende ed2k link sites kan ik op mijn XP machientje aanklikken welke vervolgens naar de firewall gaan die ze dan download.

Mldonkey draait overigens in een chroot-jail om zo toch iets meer veiligheid te krijgen.

Downloadsnelheiden liggen (gecapped) rond de 45kb/s als ik de restrictie er afhaal zal de gemiddelde download snelheid naar 80kb/s gaan..

Ohwjah, mldonkey ondersteund ook:

- soulseek
- kazaa
- bittorent
- overnet
- edonkey
- fasttrack
- gnutella2

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 08:33 ]

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Ik gebruik momenteel Soulseek voor de mp3z. Met deze client is het namelijk mogelijk om hele albums te downloaden.
Verder gebruik ik Bittorrent vaak. Dit omdat ik altijd op volle snelheid kan downloaden (klinkt super, maar dan heb ik het over 40 KB/s). Hier is eigenlijk alleen mogelijk om aan het "nieuwe" spul te komen. "Oude" spullen word wel aangeboden, maar niet veel mensen die het sharen.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-08 21:51

Zoefff

❤ 

Je moet eens een kijkje nemen in de Huge database van GoT, om te zien hoeveel topics hier al over zijn :P Maargoed, die zijn misschien niet meer actueel, dus bij deze mijn progsels :P

Ik gebruik een hoop dingen door elkaar om aan mn warez te komen. Voor snelle warez ( ;) ) gebruik ik IRC botjes, FTP of Usenet, dat blijft absoluut de snelste manier, maar je moet wel goede adressen ed weten, want anders schiet het niet op.

Een wat minder snelle methode, maar wel zéér goede methode is eMule. Dat gebruik ik nu al jaren (voorheen eDonkey of Overnet), en ben dr al jaren tevreden over. De snelheid is soms niet echt hoog, maar het aanbod is gigantisch, bijna alles wat je zoekt kan je er ook wel vinden. Het enige waar mensen vaak over struikelen is de snelheid, maar dat heb je zelf ook wel een beetje in de hand door ook veel te uploaden.

Tot slot zijn er ook nog KaZaA en Bittorrent. Bittorrent werkt ook prima, maar dan voornamelijk voor dingen die net zijn uitgekomen. Na een paar maanden (of sneller) zijn de meeste torrents namelijk redelijk dood, en niet vooruit te branden, omdat simpelweg niemand het meer wil hebben.

KaZaA gebruik ik alleen als ik snel even een mp3tje wil hebben, en is ook alleen daar goed voor ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:05

backupdevice

No Risk , Full Push

rally schreef op 08 december 2003 @ 08:14:
Persoonlijk download ik het meeste van Newsservers. Handige hulpje daarbij is "FTD" waarmee je snel en doeltreffend downloads kunt vinden.
Van die newsservers kun je nl. met een hoge snelheid downen (ik gebruik er meerdere en kom regelmatig tot 300-400Kb/s). Bovendien staat er (vrijwel) nooit rommel tussen.

Voor zaken die niet op de Newsserversstaan gebruik ik eMule (LSD Mod) en KaZaA lite. eMule voor als het minder haast heeft. De meeste selectie met eMule komen uiteindelijk binnen... je moet er alleen geen haas mee hebben ;) Ik share met maximale snelheid, dus wat ik binnenhaal gaat na korte tijd al behoorlijk rap. Verder is de ingebouwde webserver van eMule echt helemaal top. Daardoor kan ik ook op afstand downloads starten/stoppen en de up en download snelheden controleren. eMule gebruik ik vooral om MP3'tjes en zaken die niet op de Newsserver meer te vinden zijn te downloaden.

KaZaA gebruik ik omdat er relatief snel mee te downloaden is. Het grootste nadeel van KaZaA vind ik dat er zo ontzettend vaak rotzooi tussen staat. Ook dat je niet altijd voldoende resources hebt om een download te starten vind ik minder handig.
Met KaZaA download ik vooral MP3'tjes te downloaden.
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik KaZaA steeds minder gebruik.

Top 3:
1. Newsservers i.c.m. FTD (Supernews en Usenetservers.com) (300-400Kb/s) 70%
2. eMule (20-90 Kb/s) 20%
3. KaZaA Lite (10-50 Kb/s) 10%
Mag ik jou hartelijk bedanken voor het onder de aandacht brengen van FTD _/-\o_

werkt geweldig :9

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Pagina: 1