Ik heb ook een vraagje, welke voeding ik moet hebben. Ik dacht namelijk dat ik het goed voor elkaar had, maar ik weet eigenlijk nog steeds niet welke ik nu moet hebben.
Ik heb nu een enermax 431 Watt, maar hier ben ik niet zo tevreden mee, omdat deze erg veel lawaai produceert. Ik heb geen zin in mods dus ik wil deze verkopen en dan een type kopen welke lekker stil is. Nu zat ik zelf aan een Antec te denken. Om precies te zijn eigenlijk 1 van deze 2:
Antec Truecontrol 550PEC
Zalman ZM400B-APS
Mijn 2 systemen zijn als volgt:
Systeem 1:
- Abit NF7-S chipset op 1,9 V
- 2 maal Maxtor S-ata 120 gig
- 1 maal Lite-on 52/32/52
- 1 maal Pioneer 120T DVD Speler
- AMD Athlon XP2500+ FSB230 MP11 2V
- 1 maal terratec sixpack soundkaart
- 1 maal realmagic Hollywood+ MPEG2
- 2 maal 256MB Twinmos BH5 2,9V
- 1 maal diskette station
- 1 maal ATI 9500 gemod
- En dan natuurlijk de nodige appaten aan de USB, maar die zijn aan een standaard stroom voorziening gehangen.
Systeem 2
- Abit NF7-S chipset op 1,9 V
- 2 maal Maxtor S-ata 160 gig
- 1 maal Lite-on 52/40/52
- 1 maal Sony DVD-writer DRU-510A
- 1 maal Pioneer 120T DVD Speler
- AMD Athlon XP1700+ FSB230 MP11 2V
- 2 maal 256MB Corsair XMS 2,9V
- 1 maal diskette station
- 1 maal G-force 3 Ti500
- En dan natuurlijk de nodige appaten aan de USB, maar die zijn aan een standaard stroom voorziening gehangen.
Zoals waarschijnlijk bekend moeten deze voedingen nog wel de mogelijkheid hebben om meerdere apparaten aan te sturen. Aangezien er in de toekost een PCI-X mobo in komt en meedere HD.
Is een 550 Watt nodig of is minder ook toereikend. Het gaat me om een heel stabiel en still systeem. Mijn huidige enermax voldoet hieraan niet. Daarom ben ik bezig met MOD's. Oftewel nieuwe componenten.
Misschien dat hier meer mensen rondlopen die er verstand van hebben