hallo ,
iedereen . ff beginnen bij t begin . ik kom de zolder op en zie een doos staan en denk wat zit daar in , blijkt er dus een oude pc in te zitten ( waar egt niks meer mee te doen is , zit bv. een 281 mb hd in ) dus ik denk ff kijken wat ik nog meer allemaal vind in die doos , jazeker alls oud spul . er zit ook een vga kaart in die je kunt linken met een ander , maar kan alleen geen core vinden , wel 2x een bios ( zon heele grote ) en een stuk of 9 ram + nog 9 ram sockets waar extra uitbreinding op kan , maja allemaal ouwe shit kijken , en ik denk wtf is dat man dat ding is toch niet groot genoeg om de nb te koelen , en nee hoor doet ie ook niet , hij koelt de cpu
( man dat ding is zo klein krijg je nog geen 40 x 40 fan op zonder dat die uit steekt). mja alles door gekeken en denk wat kan ik hier nou mee doen ( geen zin om naar t miljeu park te rijden ) toen dacht ik laat ik van die ouwe cpu nu eens een sleutel hanger maken , als souvenier aan die ouwe tijd . so far so good , alle pinnetjes om gebogen en er vanaf gehaald . de core geschuurt ( is nu net een spiegel ) en tja nu een gaatje op een hoek en dan een ringetje er door . bleek dit gaatje iets moelijker te maken dan ik dacht . met een 4 mm beton boor , volle toeren en op klop boor mode staan boren , en alleen een paar krassen er op , ziet btw egt dom uit , jij met je enorme boor op je cputje
.mja weet nu niet hoe ik hier door kom , ook al geprobeert met zon boor voor mee door tegels te boren , beton boor , glas boor of ziets , maar nee hoor . nou is mijn vraag : weet iemand hier iets op . het is dus een oude 486 , en loopt op 66 mhz , en iets met dx2 . en het is dus zon keramisch ding ( sorry als ik in t verkeerde een topic open , maar dit is toch een mod , of niet correct me if i am wrong ) mja alvast bedankt , laters
iedereen . ff beginnen bij t begin . ik kom de zolder op en zie een doos staan en denk wat zit daar in , blijkt er dus een oude pc in te zitten ( waar egt niks meer mee te doen is , zit bv. een 281 mb hd in ) dus ik denk ff kijken wat ik nog meer allemaal vind in die doos , jazeker alls oud spul . er zit ook een vga kaart in die je kunt linken met een ander , maar kan alleen geen core vinden , wel 2x een bios ( zon heele grote ) en een stuk of 9 ram + nog 9 ram sockets waar extra uitbreinding op kan , maja allemaal ouwe shit kijken , en ik denk wtf is dat man dat ding is toch niet groot genoeg om de nb te koelen , en nee hoor doet ie ook niet , hij koelt de cpu
ik voel me lekkaah !!!