savale schreef op 28 mei 2004 @ 00:03:
[...]
hehe ik offer me wel op

nee grapje hoor! stijl vind ik trouwens wel geinig. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je pas 2 weken draait...je bent vast al langer bezig met cd's of mp3 ofzo? Ik vind je overgangen soms wat vreemd getimed of te plotseling. beatmatching heb je al aardig onder de knie hoor ik! je draait zeker niet verkeerd hoor! laatste nummer is trouwens wel legendarisch: dave clark: red 1

Dat laatste nummer is idd Zeno Xero op Red1 van Dave Clarke
Maar je hebt gelijk hoor over dat draaien... Ik ben al m'n hele leven met muziek bezig. Heb een jaar of 5 geleden ook een poosje beltdrives gehad, maar kon het vanwege financiele redenen niet volhouden om platen te kopen en heb ze uiteindelijk weer weg gedaan. Maar echt goed kon ik het toen nog niet... Toen draaide ik al wel op klassefeestjes en verjaardagen van vrienden en kennisen maar dat was gewoon met CD (zonder pitch control

)

Daarnaast ben ik eigenlijk al m'n hele leven bezig met muziek maken. Al sinds m'n 10e (ben nu 20). Heb veel getracked, werk nu met fruityloops. Heb synths gehad en alles, maar ook dat heb ik zo'n 2 jaar geleden moeten staken. Ik had heeeeeel hard geld nodig en heb toen mijn spullen moeten verkopen

Maar ik ben dus enigzins thuis in de housemuziek zeg maar

Nu ik financieel iets beter zit (ben wat ouder geworden) kan ik het mij weer permiteren en heb ik dus 2 weken geleden nieuwe draaitafels gekocht
Dàt is het hele verhaal

Maar 2 weken geleden moest ik toch wel compleet opnieuw leren beatmatchen hoor. Al moet ik zeggen dat ik het sneller oppak als dat ik gedacht had, het gaat al best lekker. (met hier en daar nog wel een pitchafwijking

)
Nu nog mooie overgangen maken idd, want ook al lopen de beats gelijk, de bars en opbouw moeten ook nog gelijk lopen en ik moet ook nog leren het iets vloeiender en meer "seamlessly" zeg maar te laten lopen
'k heb dus nog wel een lange (maar leuke!) weg te gaan

thx iig voor je effort
[
Voor 4% gewijzigd door
BezurK op 28-05-2004 09:32
]
Rookworst zonder R is ook worst.