xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Huh, nee niet gedaan? Hoe moet ik dit doen.Macer schreef op 20 mei 2004 @ 13:57:
Ook de optionfile overschreven???
Ik heb trouwens geprobeerd de Wolfpatch opnieuw te installeren, maar hij geeft steeds een corrupted ASFfile aan

Edit: Ik heb het spel al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd
[ Voor 10% gewijzigd door PcManiaxx op 21-05-2004 18:57 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
1 van de grootste en bekenste patch teams heeft haar nieuwe patch net uitgebracht, naam van de groep is WedoIt! Wendetta heeft ook een kleine bijdrage aan de patch geleverd, dit zal 100% een meesterwerkje zijn.
WEDOIT UEF-A CHAMPIONS graphic powered by WEndetta,
- Update Rosters and DataBase
- Balaced Prizes & Salary on ML
- Looks Update
- Shirts Update
- New Music
- Balls
- Shoes varius sponsor
- Stadium
- Choirs
- Adboards and supporters
- Flags & smal flags
- Real Young on Mi
- WedoIT Team, Mod & editor on Default Team ML
- PPF with old original Default Team ML
- New save id
- All teams to play these competitions:
--> Champions League 2003/2004
--> European Championship 2004
--> Serie A 2003/2004
--> Uefa Cup
--> Intercontinental Challenges
and much more.!
De patch is voor we7i PS2..
download link: http://www.while.it/wedoit/wedoituefabywendetta.rar
Have fun!!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 19:53 ]
ik wil namelijk het nederlands elftal up to date maken.
kan dat in het spel zelf of moet je de option file zelf veranderen
bvd
Verwijderd

Greets
Verwijderd
Check http://www.proballer.nl voor in juni/juli nog een toernooitje... Vorige keer was het in Rotterdam (Nighttown).Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:37:
Kl..te ik heb dat NK gemist. Ik wist er niks vanEcht minder!! Zijn er binnenkort nog toernooien ergens zover iemand weet? Ik baal echt dat ik dat gemist heb! Ik ben wel eensd benieuwd op welk niveau ik nu zit.
Greets
In Groningen worden regelmatig toernooien georganiseerd (in juni is de volgende, zie http://pesgroningen.ath.cx/ ). Gasten hebben het al eerder gedaan en weten wel waar ze over praten, denk ik...
NK was wel geinig. Doel was bereikt: 1e ronde doorkomen
Overigens waren de tegenstanders waar ik tegen speelde ongeveer even goed als ik. Eerste wedstrijd speelde ik eigenlijk heel slecht, maar won toch met 1-0 (tegenstander was niet gewend aan camerastand normal-long, op default camera-angle) en beiden waren we niet gewend aan de traagheid van het spel. Tweede wedstrijd ging vrij gelijk op. Verdedigend beiden vrij sterk, waardoor er weinig kansen waren. Ik had er eigenlijk meer, maar benutte ze niet.
Gozer die ik daar (en op een ander forum) had gesproken is uiteindelijk 2e geworden. Hij won z'n eerste twee wedstrijden met 3-0 en 4-0 en had toen m'n respect wel gewonnen... hehehe... Uiteindelijk verloor ie de finale na penalties. Redelijk lullige manier om te verliezen, aangezien het puur geluk betreft.
Tegen de computer winnen zegt trouwens echt helemaal NIETS. Niet om lullig te doen, maar mensen die het spel spelen spelen echt totaal anders. De computer wordt op de een of andere manier toch redelijk voorspelbaar, ten opzichte van menselijke tegenstanders... Dus heb niet al te hoge verwachtingen
[ Voor 33% gewijzigd door eduardtee op 26-05-2004 15:57 . Reden: toevoeginkje ]
Verwijderd
Game ze en see you later!
Greets

Hulp wordt altijd gewaardeed (mischien als ie werkt een tip voor anderen, 9.95 bij de bart smit
PSN: DutchTrickle PVoutput
http://www.fifacity.com/s...98df40ea36&threadid=30931
Overigens is het nog niet zeker of er een online play inzit voor PES4-pc.
Dat zou wel jammer zijn.

Release date WE8 5/8
Release PES4[pc] 26/10
Only fools are enslaved by time and space.
Volgens mij is al bevestigd dat geen enkele versie van WE8 online play zal hebben en ik kan me niet echt voorstellen dat PES4 dat 2 maanden later wel zal hebben maar ik hoop me te vergissen.
Nou, wat mij betreft is die scheidsrechter nu al veel te vaak op het veld.ZAMoRANo schreef op 05 juni 2004 @ 11:38:
Ja ziet er geweldig uit, ik kwam ze gisteren ook tegen die screens. Eindelijk de scheids op het veld ook.
Volgens mij is al bevestigd dat geen enkele versie van WE8 online play zal hebben en ik kan me niet echt voorstellen dat PES4 dat 2 maanden later wel zal hebben maar ik hoop me te vergissen.
Maar goed, ik wacht eerst wel de verhalen hier en pesfans.com af voordat ik PES4 ga kopen. Ik wil eerst weten of ze die rotte catch-up logic deruit gesloopt hebben + handsballen voordat ik me weer zo ga zitten frustreren.
Op soccergaming.tv staan ook al heel wat screens van WE8
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Ligt meer aan jezelf dan de tegenstander denk ik. het grote nadeel van de AI van PES 3 is dat ze echt zelden domineren en bijna altijd uit counters of voorzetten/corners scoren. En ja, zelfs op 5 sterren gebeurt dit. (bij mij althans)deuxani schreef op 05 juni 2004 @ 16:08:
Whaaat... die laatste 10 minuten op 5 sterren zijn echt bijna niet vol te houden als je 1-0 voor staat!!! De computer speelt wel onrealistisch goed dan, het is zo goed als onmogelijk om de bal van een mannetje af te pakken. Toch 2-0 gewonnen door een late counter.
En als je dan zwaar onder pressie staan, ga niet door gebruik te maken van X met z'n allen achter de speler met de bal aanrennen maar blijf bij je man met de speler die je op dat moment bestuurd. Zo kan de tegenstander de bal erg moeilijk kwijt en kan je een foute pass forceren.
ik heb sinds dat ie uit is WE7:FE gespeeld op de gamecube
maar omdat ie alleen in het Japans is en ik daar helemaal wild van werd heb ik dus een PS2 gekocht speciaal voor PES3 (en GT3/4)...
maar PES3 kan ik dus al afschrijven
na 3 weken oefenen haal ik niet eens de voorrondes van een EK op 3 sterren terwijl ik bij WE7 op 4 sterren speelde...
het spel gaat zo retetraag, en geen enkele combinatie lukt...
komt nog eens bij dat je na elk potje een half uur rust moet nemen omdat de PS2 controller voor instant kramp zorgt
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Tsja, spelen wat je wil, I guess...Phusebox schreef op 07 juni 2004 @ 23:01:
argh ik wordt echt helemaal gek van PES3
ik heb sinds dat ie uit is WE7:FE gespeeld op de gamecube
maar omdat ie alleen in het Japans is en ik daar helemaal wild van werd heb ik dus een PS2 gekocht speciaal voor PES3 (en GT3/4)...
maar PES3 kan ik dus al afschrijven
na 3 weken oefenen haal ik niet eens de voorrondes van een EK op 3 sterren terwijl ik bij WE7 op 4 sterren speelde...
komt nog eens bij dat je na elk potje een half uur rust moet nemen omdat de PS2 controller voor instant kramp zorgt
Ik speel PES3 op de PS2 met name omdat ik nogal veel mensen ken die het ook hierop spelen... Ik had die PS2 overigens ook speciaal hiervoor gekocht en ik heb er niet echt spijt van.. per week speel ik wel een aantal avonden bij die vrienden om ff te battelen... en thuis oefenen is toch wel zo relaxt
Maar ja, als het je niet bevalt, kan ik me voorstellen dat je liever op de Gamecube verder gaat met WE7... Maar a.d. andere kant: als 3Q dit jaar Pro Evolution Soccer 4 op al de consoles uitkomt, zou ik wel ff rondkijken wie dit spel allemaal gaan spelen en op welke consoles...
Wat een grote PERSOONLIJKE problemen allemaal...na 3 weken oefenen haal ik niet eens de voorrondes van een EK op 3 sterren terwijl ik bij WE7 op 4 sterren speelde...
Verwijderd
http://bbs.winning11.com.cn/UploadFile/20046111712987151.jpg
http://bbs.winning11.com.cn/UploadFile/20046111665443531.jpg
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 00:37 ]
Ik dacht eigenlijk dat voor de nieuwe versies er nogal wat licenties waren binnen gehaald?
Ach, wat mij betreft laten ze die licenties lekker zitten, maken ze gewoon een fantastisch voetbalspel dat geweldig speelt en dan maakt de community wel een mooie optionfile voor de namen.
daag
http://www.pescorner.de/i...ownloads/details&dlid=235The_Thijs© schreef op 13 juni 2004 @ 12:06:
Heeft iemand de roteiro bal die bij euro 2004 word gebruikt??? ik zou hem graag in het spel hebben
Dus heeft iemand een ander adresje?
Too many freaks, not enough circuses!
Ik word namelijk nu echt helemaal ziek van dat gezeik, ik wil gewoon rustig kunnen gamen zonder gezeur van de gamepad.
PS 2 Dual Shock lijkt mij eigenlijk het beste, alleen zou ik graag nog wat meer meer mogelijkheden willen bekijken.
Trouwens, het is een beetje ingekakt met dit topic. Iedereen te druk met het EK?
P.S.
Spanje wordt EK 2004
De Thrustmaster Dual controllers zijn ook heel goed en ik vind ze iets prettiger in de hand liggen dan de Logitechs maar dat is natuurlijk persoonlijk.PietPrecies schreef op 17 juni 2004 @ 11:28:
Wat is een goed altenatief voor de Logitech Dual Action, naast de PS 2 Dual Shock met PC converter?
Ik word namelijk nu echt helemaal ziek van dat gezeik, ik wil gewoon rustig kunnen gamen zonder gezeur van de gamepad.
PS 2 Dual Shock lijkt mij eigenlijk het beste, alleen zou ik graag nog wat meer meer mogelijkheden willen bekijken.
<<<<< zie icon en sigTrouwens, het is een beetje ingekakt met dit topic. Iedereen te druk met het EK?
P.S.
Spanje wordt EK 2004
Ljungberg lob (+/- 9 Mb)
Heeeej!!!!!Thufir_Hawat schreef op 17 juni 2004 @ 15:07:
w00t, ik sta vrij! schieten!
Afstand 54 meter, doelpunt van Trezeguet.
sorry
Dit is pas de eerste keer dat het mij lukt, maar de manier waarop ik het gedaan heb schijnt relatief vrij vaak te lukken:
Pass vanuit je eigen helft naar een speler aan de flanken. (of loop met een speler naar die positie)
Schiet! Balk 3/4 tot helemaal vol.
En ja, die keeper staat altijd zo ver uit z'n doel, dus theoretisch, met wat geluk, zou het iedere aanval moeten kunnen.
Voor als je 'm niet hebt: Op je dvd.Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 22:52:
weet iemand waar ik het intro filmpje kan vinden?
Voor als je 'm wel hebt, maar je moet 'm wissen omdat het spel niet start: in je pes3/dat map, en dan is het bestand cafe. nogiets de intro (sorry, extensie weet ik niet, zal wel afs zijn ofzo).
Verwijderd
Bij de FRS of Dimensionplus.nl

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 17:24 ]
Ik ben recent verslaaf geraakt aan EA FIFA 2004.
Maar ik hoorde hier en daar dat Pro Evolution Soccer 3 meer "hardcore" was of technisch beter?
Dus ik heb de demo van Pro Evolution Soccer 3 gedownload en ik vond het grafisch de mannetjes wel mooier, MAAR....
Maar de loop snelheid was absurt snel.
Ze rennen constand met super snelheid.
Klopt dit? of is mijn demo gaar?
De loop snelheid is zeker wel 3x sneller dan FIFA 2004 waardoor de game naar mij mening verpest is.
Is dit in de full version van Pro Evolution Soccer 3 ook zo?
Thy will see the light...
In het begin leek het mij ook onrealistisch snel maar eigenlijk is het gewoon gewenning.
Kan overigens wel zijn dat het spel te snel bij je loopt, geen idee eigenlijk hoe dat was te verhelpen, ik had verder geen probs.
Staat er niks in de OP of in de OP van het vorige topic?
Uhh neej hoor in de full loopt het het zelfde als bij FIFA... Maar ik denk dat jij ingesteld hebt dubbel game speed ofzo... dan gaat het 2x(lijkt 3x7th schreef op 19 juni 2004 @ 21:52:
Hi,
Ik ben recent verslaaf geraakt aan EA FIFA 2004.
Maar ik hoorde hier en daar dat Pro Evolution Soccer 3 meer "hardcore" was of technisch beter?
Dus ik heb de demo van Pro Evolution Soccer 3 gedownload en ik vond het grafisch de mannetjes wel mooier, MAAR....
Maar de loop snelheid was absurt snel.
Ze rennen constand met super snelheid.
Klopt dit? of is mijn demo gaar?
De loop snelheid is zeker wel 3x sneller dan FIFA 2004 waardoor de game naar mij mening verpest is.
Is dit in de full version van Pro Evolution Soccer 3 ook zo?
Er is helemaal geen optie voor 2x of 3x enz speed in de demo.dark4ever schreef op 19 juni 2004 @ 22:47:
[...]
Uhh neej hoor in de full loopt het het zelfde als bij FIFA... Maar ik denk dat jij ingesteld hebt dubbel game speed ofzo... dan gaat het 2x(lijkt 3x) zo snel.. dus moet je ff dat op normaal zetten.
In de full version wel.
UPDATE:
aaaaah
Het was een storing.
Na een reboot van mijn pc lopen de guys nu normaal.
phew...ik dacht al...wie find nu een voetball game waar de mannen over het beeld vliegen nu zo leuk.
Maar nu het normaal loop ga ik het opnieuw beoordelen tegen over fifa
[ Voor 26% gewijzigd door 7th op 19-06-2004 23:55 ]
Thy will see the light...
Verwijderd
ja ok, maar ik heb hem op PS2 dus, dat lukt niet, staatie niet ergens op Internet? en ik speel nu tijdje op 2 sterren, mijn mooiste wedstrijd was Nederland - Frankrijk, ik win op het randje met 5-4Thufir_Hawat schreef op 19 juni 2004 @ 16:13:
[...]
Voor als je 'm niet hebt: Op je dvd.
Voor als je 'm wel hebt, maar je moet 'm wissen omdat het spel niet start: in je pes3/dat map, en dan is het bestand cafe. nogiets de intro (sorry, extensie weet ik niet, zal wel afs zijn ofzo).
maarja, mijn vraag, staat het intro op internet?
* Gaius steekt vinger op.7th schreef op 19 juni 2004 @ 23:04:
[...]
phew...ik dacht al...wie find nu een voetball game waar de mannen over het beeld vliegen nu zo leuk.
Sensible World Of Soccer 95/96 en 96/97 zijn nog steeds geweldige spellen, het gaat alleen wat snel.
Tja, ietwat verkort en andere muziek.
Ik weet dat het niet precies is wat je bedoeld maar wieweet heb je d'r wat aan.
http://nl.konami-europe.c...=15&idGamePlatformInfo=94
Oh yeeaaaahhh (Chocovla verraad zijn leeftijdThufir_Hawat schreef op 20 juni 2004 @ 23:32:
[...]
* Chocovla steekt vinger op.
Sensible World Of Soccer 95/96 en 96/97 zijn nog steeds geweldige spellen, het gaat alleen wat snel.
[ Voor 3% gewijzigd door Chocovla op 21-06-2004 09:08 ]
"Better ask questions before you shoot"
Verwijderd
nu is die de wel niet meer was 4 maand gelede ofzo
maar er is niks bijzonders aan imo ...
Nforce 2, AMD 2400+, Radeon 9500Pro, 1 Gb intern.
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Heb heel het topic doorgelezen en ff gegoogled maar zo niks kunnen vinden, ik had deze foutmelding ook al bij de demo.
We hebben een router hier zou dat het probleem kunnen zijn?
Kun je wat meer info geven over je pc en de geïnstalleerde patches?
Heb het geprobeerd met de originele versie en ook de 1.30.1 patch geprobeerd maar ik blijf hetzelfde probleem houden.
Belangrijke specs zijn :
AMD64 3200+
1 Gig DDR
5900 XT 126 mb
Wat mij eigenlijk vooral opvalt is dat ik het bij de demo ook had, ik dacht toen in eerste instantie dat de demo niet goed was en heb hem toen opnieuw gedowload, toen dat ook niet werkte maar gewoon de full game gekocht om tot mijn spijt weer tegen het probeem aan te kijken
Maar een 126 mb videokaart
Zal straks nog eens verder uitzoeken, heb hem op een andere pc hier in huis geprobeerd en daar werkt het wel gewoon. Nou wil ik hem op die trage bak natuurlijk niet spelen dus het probleem is nog niet echt opgelost.
1-5 fps, das nog best netjes. Bij mij is 0,2 fps ofzo. Hint: Save de replay, en speel die opnieuw af, met fraps aan.Par_Martinos schreef op 21 juni 2004 @ 17:02:
Hoe krijgen jullie de movietjes zo mooi? Met fraps zakt m'n framerate tot 1-5 frames per seconde. En dan heb ik de instellingen al laag staan. Misschien m'n specs, al geloof ik dat niet.
Nforce 2, AMD 2400+, Radeon 9500Pro, 1 Gb intern.
The old good Maradonna
Vervolgens een rommelig goal waar twee keer de lat moet worden geraakt voor het net werd gevonden.
Ik heb voor RealMedia gekozen, want DivX werd al gauw 4 mb groot, terwijl deze onder de 1,5mb blijven.
[ Voor 29% gewijzigd door Par_Martinos op 21-06-2004 20:05 ]
Daarnaast kun je de fps nog optweaken in bijvoorbeeld virtualdub.Thufir_Hawat schreef op 21 juni 2004 @ 18:52:
[...]
1-5 fps, das nog best netjes. Bij mij is 0,2 fps ofzo. Hint: Save de replay, en speel die opnieuw af, met fraps aan.
De computer speelt gewoon vals.
Op zich heb ik met vals spelen geen problemen, zolang ik het ben die de computer naait, en niet andersom.
Hier, dit is wat ik bedoel:
Welk doelpunt?
Onnodig om te zeggen dat ik uiteindelijk niet heb kunnen winnen, die wedstrijd (1-1), de bal mocht er gewoon niet in.
* Gaius gaat keihard zingen: Hij iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis een hondelul, hij is een hondelul, hij is een hondelul...
Verwijderd
VirtualdubPar_Martinos schreef op 21 juni 2004 @ 21:28:
Iedereen weet waarom Jamaicaanse keepers zo beroemd zijn.
Btw, als ik met Pinnacle een Divx-je probeer te maken van bovenstaande filmpjes, kom ik al gauw op de 15 Mb. Hoe en waarmee doen jullie dat?
Gewoon divx5.05 selecteren in het video->compression menu en dan gewoon save as .avi
Toch vind ik de PS2 versie en de PC versie (heb ze beiden) heel erg schelen in gameplay. Op de één of andere manier is het voor mijn gevoel op de PC makkelijker. Maar ik kan er niet de vinger op leggen waarom.
Als je heel goed kijkt is de bal niet volledig over de lijnThufir_Hawat schreef op 21 juni 2004 @ 20:41:
Okay, nu ben ik er echt van overtuigd (voor zover dat nog niet het geval was).
De computer speelt gewoon vals.
Op zich heb ik met vals spelen geen problemen, zolang ik het ben die de computer naait, en niet andersom.
Hier, dit is wat ik bedoel:
Welk doelpunt?
Onnodig om te zeggen dat ik uiteindelijk niet heb kunnen winnen, die wedstrijd (1-1), de bal mocht er gewoon niet in.
* LoneRanger gaat keihard zingen: Hij iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis een hondelul, hij is een hondelul, hij is een hondelul...
Wel grappig overigens.
Die nummer 3 kan ook nog een penalty claimen.
[ Voor 5% gewijzigd door LoneRanger op 21-06-2004 22:19 ]
Als ik hem start krijg ik eerst een paar plaatjes en wat tekst en na het 2e konami logo blijft hij hangen, in taakbeheer zegt hij dat pes3.exe niet reageert...
Dit is in 1024/768 bij low/medium/high instellingen.
waarom hangt hij? Ik heb de laatste patch geinstalleerd en dat hielp nog niet..
The Unpredictable Striker!
@Loneranger, als die bal niet over de lijn is, zijn er ook aardig wat uitballen die eigenlijk niet uit waren.
PES1 was trouwens nog erger op dat gebied, kon je echt met de bal over de lijn nog verder hobbelen.
Blijven oefenen... Heb ook heel lang op 3 sterren gespeeld en uiteindelijk kreeg ik het voor elkaar om te winnen.. Vooral aanvallen over de vleugels zijn heel effectief. verder veel 1-2'tjes en overspelen..Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 21:03:
ik speel nu op 3 sterren, maar ik kan niet winnen, ik speelde 2 keer 2-0 verlies tegen frankrijk en kon wel winnen van turkije met 1-0, tegen duitsland speelde ik 0-0 en met penalties won duistland, ook speelde ik een keer 2-1 verlies tegen frankrijk in de extra tijd, ik maakte wel snel de gelijkmaker, een minuut later en wel met Arjen Robben
Speel nu op 4 sterren de masterleague en heb Euro 2004 gespeeld op 5 sterren en kon aardig meekomen..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Had nog wel een mailtje verstuurd naar Konami maar niks terug ontvangen.
In ieder geval wel bedankt voor de hulp tot zover
Maar gelukkig is het nog maar 'even' tot aan november en dan is er PES 4 /WE 8.
Dus houd vol! en probeer bij iemand anders je behoeften te vervullen
Verwijderd
Tja, blijven oefenen.Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 20:59:
2 sterren word wat te simpel, 6-0 en 5-0 zijn mijn laatste scores, en op 3 sterren kan ik niet winnen, maarja, ik oefen nog maar
Lekker seizoen in de beker:
Ik win met 1-0 van Brescia in de thuiswedstrijd.
In de uit-wedstrijd sta ik al snel 2-0 achter en nadat ik de 2-1 maak, maken hunnie weer snel 3-1. Maar dan, in de slotseconde van de wedstrijd poeier ik de 3-2 erin. Woei, door op uitdoelpunten.
In de halve finale moest ik tegen Benfica. Ik scoor 1-0, hun uiteraard de 1-1. Ik krijg rood en freewheel rustig naar een 8-1 overwinning.

Uitwedstrijd speel ik weer de hele wedstrijd met 11 man en ik verlies met 2-1.
Ook de finale mocht ik met 10 man spelen, toch nog met 2-0 gewonnen.
Het lijkt wel alsof ik met 10 spelers beter speel dan met 11, heel vreemd.
Ik had precies hetzelfde. 2 sterren werd gewoon te makkelijk en met 3 sterren verloor ik telkens 1-0 2-0 en scoren ho-maar...Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 20:59:
2 sterren word wat te simpel, 6-0 en 5-0 zijn mijn laatste scores, en op 3 sterren kan ik niet winnen, maarja, ik oefen nog maar
Toen ben ik en nieuwe masterleageu begonnen op 3 sterren. Het moest er eens van komen. Na een slechte start eindigde ik met Arsenal op de 4e plaats, dus helaas geen nacompetitie. Klein lichtpuntje, ik pakte de beker!
Het 2e seizoen in de 2e divisie werd een stuk beter. Alhoewel ik vrij snel werd uitgeschakeld in de beker door Leeds (speelde seizoen daarvoor 1e divisie) wist ik met mijn team toch nog kampioen te worden. Het scoren ging me al wat beter af (zekers met Henry voorin
Het 3e seizoen en dus mijn eerste in de first-division werd een topjaar. Mijn team kon ik aanzienlijk versterken en werd gelijk kampioen!
Het 4e seizoen zit ik nu in. Ik heb in wederom mijn titel kunnen verdedigen en ben weer kampioen geworden. In de beker sneuvelde ik in de kwartfinale wegens uitdoelpunten. Maar er staat nog 1 belangrijke wedstrijd voor de boed: WEFA CHAMPIONSHIP FINALE!!!!! Hopelijk win ik deze!
Mijn team:
GK
v/d Sar - must have, hij kan de bal vreselijk ver schieten!
James - Aflopend contract, mooie reserve keeper
DF
Lucio - Kostte wat moeite maar heb hem in het 3e seizoen gekocht.
Cambell - Dijk van een verdediger
Cafu - Snel, goede passing, prima rechtsback
Ashley Cole - Ook snel, goede verdediger en komt goed mee op
Maldine - Transfervrij, altijd handig voor erbij
Ayala - Transfervrij, altijd handig voor erbij
MF
Viera - WOW! perfecte speler! zeker voor een DMF
Beckham - Strooit met zn passes en neemt uitstekende corners
Ljunberg - Vergis je niet, sterke speler! kan ook lekker scoren als OMF
Robben - Ok, heb m aangepast naar zn huidige kunnen, maar kostte flink €
v/d Vaart - Hetzelfde als Robben... alleen ook flink wat € moeten neerleggen
Joaquin - al in seizoen 1 gehaald, leuke invaller
Gerrard - Ja die engelsman, was Transfervrij
FW
Henry - heeft een minder seizoen, maar kan vanuit alle hoeken scoren
Makaay - Royal Dutch Airforce, koppend scoort ie veel en staat veelal goed
Ronaldo - dit seizoen gekocht en begint pas de laatste wedstrijden te scoren....
Verders heb ik nog wat oude spelers die je al standaard in je team hebt.
Volgend seizoen heb ik in ieder geval alvast van Nistelrooij gekocht en er zullen er nog wel 1 a 2 bij komen (een back sowieso)
Verders heb ik gehad en weer verkocht: Bergkamp (goede speler hoor!!) Pires (qua cijfers een goede, maar in het spel kon ik het niet terugzien, heb m geruild met wat geld erbij voor beckham)
wijze woorden
In plaats van Vieira zou je ook nog Ballack kunnen zetten. Is ook lang, maar is bijna 2-benig en heeft een veel beter schot. Neemt niet weg dat Vieira gewoon 1ste keus is voor die positie. Er zijn regelmatig wedstrijden dat hij in z'n eentje het complete middenveld overheerst, geweldig.
Echter, al die sterren is wel leuk, maar je wil toch ook eens iets anders, dus vandaar het volgende team.
GK v/d Sar
RB N. de Jong (gewijzigd naar kunnen
DC Heitinga (ook iets opgekrikt, wordt wel tijd voor vervanging)
DC Litmanen (komt erg ver mee in de aanval, moet dus een goed schot hebben, in de verdediging hoeft ie alleen maar in de weg te lopen)
LB F. de Boer
RM R. de Boer
LM Maxwell/v/d Vaart (beiden opgekrikt, zijn al wel verkocht aan resp. Man utd en Barca
OMF Ronaldinho
RW Makaay (opgekrikt dus)
FC Rebrov
LW Martins
En ja, ik speel met Ajax.
Alleen voor volgend seizoen moet ik nog een zooi spelers zoeken. Eens kijken wat er voor leuks en goedkoops rondloopt.
Je moet gewoon even aan het nieuwe niveau wennen en doorkrijgen hoe de computer reageert. Ik kan me inderdaad herinneren dat ik de ene wedstrijd verloor en de andere won op 3 sterren. Ik heb toen maar eens de overstap gemaakt naar 5 sterren om te kijken hoe dat speelde. Ik bleef het toen gewoon op 5 sterren proberen en nou win ik ongeveer 60% van mn wedstrijden op 5 sterren. Laatst won ik nog met 4-1 met Denemarken van Zweden, dus scoren valt ook daar echt wel mee.Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 20:59:
Die heb ik ook gekocht laatst... inderdaad een topper voor het geld wat ie kost...Dr. Strangelove schreef op 23 juni 2004 @ 16:26:
Tip: Beschastnykh is een superspits voor erg weinig.
Aangezien ik er sch**t ziek van wordt om zonder de sticks te spelen, die dus buggen wanneer men een Logitech Dual Action aansluit.
Hierbij raad ik ook iedereen af om een Logitech Dual Action te kopen. Dit vanwege het opeens niet langer meer correct functioneren van de linker-stick.
Verder is Logitech ook nog eens te beroerd om een driver patch te maken.

Kortom genoeg reden in ieder geval voor mij om een PS2 Dual Shock aan te schaffen.
[ Voor 6% gewijzigd door PietPrecies op 24-06-2004 17:26 ]
Verwijderd
Heb em nu een paar maandjes, bevalt uitstekend
Wel relaxed dat het bij jullie nog gewoon 100% werkt, maar ik kreeg het na een tijdje wel erg benauwd van mijn gamepad, reden dus voor de aanaschaf van de PS2 Dual Shock
Maar nu kan ik tenminste meer dan 2 buttons tegelijk indrukken. Met m'n draadloze toetsenbord werkte dat namelijk niet of traag. Dat betekende balverlies i.p.v. een splijtende pass, en ruzie over slecht taalgebruik van mij.
En nu maar duimen dat 'ie niet stuk gaat.
BF1: Don-Panio
Download je nieuwe kits en ballen voor de kitserver bij dezelfde site.
Download een goede optionfile, de optionfile zorgt ervoor dat je de juiste namen hebt.
Wanneer je fan van de Engelse Premier League bent kan je een patch downen gemaakt door The Wolf (via filefront.) www.thewolfpespc.com (tijdelijk down).
Voornamelijk de Serie A: www.proevolutionline.com Deze site heeft enkele leuke superpatches.
Van alles wat: www.pescorner.de
Je zal ook te maken krijgen met de AFS Explorer als je op een andere manier dan de kitserver kits of graphics wilt updaten.
Op www.pesfan.com bij de verschillende fora staat uitgelegd hoe de AFS Explorer werkt.
Suc6 and have fun!
De patch:
Wolf's patch
Met optionfile, heb je gelijk ook alle goede namen.
Suc6
Kijk, dat is echt super!!PietPrecies schreef op 25 juni 2004 @ 13:50:
Heb gelijk een goede patch voor je opgezocht. Installeren met AFS Explorer (download deze bij 1 van de bovengenoemde sites).
De patch:
Wolf's patch
Met optionfile, heb je gelijk ook alle goede namen.
Suc6
www.proballer.nl
* amahusu doet wel weer mee
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Ach, de computer deelt zichzelf wel meer voordeeltjes toe.TheGeneral schreef op 25 juni 2004 @ 17:12:
Als de computer countert met een vleugelspeler dan kom zijn spits altijd heel mooi inlopen voor de kopbal. Maar als ik counter met me vleugelspits dan komt er niemand mee. Ja counter staat op A in me opstelling.
Maar wellicht kun je je spits een pijltje naar voren meegeven en super-aanvallend gaan spelen?
Ik vind het zo irritant dat je spelers het passen naar de verkeerde speler tot een kunst verheffen. Staan er 3 spelers vrij en 1 gedekt, gaat die k*tbal uiteraard naar die ene die gedekt staat. Zal ik het wellicht verkeerd doen, maar het is moeilijk richting geven als ze alledrie voor je staan. Druk je wel op een pijltje geeft ie een lullig tikje opzij, waardoor je de bal ook kwijt bent.

Enne......gelukt?
Volgens mij ligt dat gewoon aan jou.Thufir_Hawat schreef op 25 juni 2004 @ 17:37:
[...]
Ach, de computer deelt zichzelf wel meer voordeeltjes toe.
Maar wellicht kun je je spits een pijltje naar voren meegeven en super-aanvallend gaan spelen?
Ik vind het zo irritant dat je spelers het passen naar de verkeerde speler tot een kunst verheffen. Staan er 3 spelers vrij en 1 gedekt, gaat die k*tbal uiteraard naar die ene die gedekt staat. Zal ik het wellicht verkeerd doen, maar het is moeilijk richting geven als ze alledrie voor je staan. Druk je wel op een pijltje geeft ie een lullig tikje opzij, waardoor je de bal ook kwijt bent.
Ik geloof je wel hoor, heb het filmpje gezien maar het is mijn nog nooit overkomen in 28 seizoenen.
Wel eens vage buitenspel situaties maarjah dat heb je in de normale wereld nog veel meer.
Waarom sommigen van jullie met 34 spitsen spelen en dan Litmanen als laatste man is me een raadsel.
Het is toch veel leuker met reele formaties te spelen.
Ik ben net weer overnieuw begonnen [na 28! seizoenen] en speel met 3 verdedigers met een dmf ervoor, 4 middenvelders waarvan 1 RW wat meer naar voren speelt en dan Kezman in de spits en Ahn iets daarachter.
Heerlijke counteren en zelf weinig weggeven.
Het lijkt me sowieso veel te makkelijk met 6 of 7 aanvallers, zeker als je een beetje goed kunt verdedigen/timen.
Legio mogelijkheden kwa tactiek met dit spel en ik pas dus ook vaak mijn taktiek aan op de tegenstander.
Maar goed, het is natuurlijk mijn bescheiden mening voor jullie ligt het plezier misschien weer in andere details.
Ik heb daarvoor adx-bestandje gemaakt. Deze moet je importeren mbv AFSExplorer in de file data_e.afs.
Zet hem in de "map" 160game.afs, over het bestand BGM_21.bin.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Leuk!, alleen de link doet het effe niet...gday schreef op 25 juni 2004 @ 23:00:
Het leek me wel leuk om als muziek tijdens de highlights van een wedstrijd het EK-deuntje van Nelly Furtado te hebben.
Ik heb daarvoor adx-bestandje gemaakt. Deze moet je importeren mbv AFSExplorer in de file data_e.afs.
Zet hem in de "map" 160game.afs, over het bestand BGM_21.bin.
Verwijderd
Ik speel het spel meestal met 2 human spelers, juist heerlijk om in zo'n situatie de verdediging van de tegenpartij uit elkaar te spelenTheGeneral schreef op 25 juni 2004 @ 17:12:
Als de computer countert met een vleugelspeler dan kom zijn spits altijd heel mooi inlopen voor de kopbal. Maar als ik counter met me vleugelspits dan komt er niemand mee. Ja counter staat op A in me opstelling.
I LOVE THIS GAME
http://members.chello.nl/j.meijer19/voetjuhbal.avi
(xvid gecodeerd trouwens)
[ Voor 7% gewijzigd door Paniohitus op 26-06-2004 14:06 ]
Wat ik ook een keertje heb gehad:LoneRanger schreef op 25 juni 2004 @ 19:52:
[...]
Volgens mij ligt dat gewoon aan jou.![]()
Ik geloof je wel hoor, heb het filmpje gezien maar het is mijn nog nooit overkomen in 28 seizoenen.
Wel eens vage buitenspel situaties maarjah dat heb je in de normale wereld nog veel meer.
Ik schiet op doel, een verdediger schiet 'm deruit. Ik vloek al, ik dacht al dat ik gescoord had. Blijkt ie toch net over de lijn geweest te zijn, want hij telde wel.
Litmanen stond bij mij laatste man omdat ik 1) niemand anders had, 2) irl heeft ie daar ook wel eens gespeeld (tegen Real als ik me niet vergis) en 3) het ging om een verdediger die zich zeer veel met aanvallen zou gaan bezighouden, kun je ook wel Pasanen daar neerzetten, maar dan weet je van te voren dat alle schoten naast gaan.Waarom sommigen van jullie met 34 spitsen spelen en dan Litmanen als laatste man is me een raadsel.
Het is toch veel leuker met reele formaties te spelen.
Ik ben net weer overnieuw begonnen [na 28! seizoenen] en speel met 3 verdedigers met een dmf ervoor, 4 middenvelders waarvan 1 RW wat meer naar voren speelt en dan Kezman in de spits en Ahn iets daarachter.
Heerlijke counteren en zelf weinig weggeven.
Maar goed, ik ben weer eens overnieuw begonnen, dit keer met Leeds en een normale 4-4-2 formatie. Gaat van een lijen dakkie: 15 uit 5 in de competitie en weer een ronde verder in de cup. Eerst met 1-0 verloren van Fulham, in de return is mij duidelijk geworden dat ook 2 aanvallers erg effectief kunnen zijn: 8-0. Alan Smith scoort echt aan de lopende band.
Ach, 4-3-3/3-4-3 valt nog mee, hoewel ik normaal gesproken vol op de aanval speel en er best een paar spelers een pijltje naar voren meekrijgen. Lastig verdedigen trouwens, tegen types als Baggio.Het lijkt me sowieso veel te makkelijk met 6 of 7 aanvallers, zeker als je een beetje goed kunt verdedigen/timen.
Je ziet op andere fora nog wel eens formaties waarbij ze in totaal 2 verdedigers opstellen en dan erbij zeggen dat je de tegenstander finaal weg kunt spelen. Gek he, iedere afvallende bal kun je der in volley-en.
Aangezien ik eindelijk door heb hoe die A en B tactics werken ga ik me daar eens in verdiepen. Altijd leuk om 1-0 voor te komen en dan rustig de cpu te laten komen om daarna al counterend uit te lopen naar 4-0 ofzo.Legio mogelijkheden kwa tactiek met dit spel en ik pas dus ook vaak mijn taktiek aan op de tegenstander.
Maar goed, het is natuurlijk mijn bescheiden mening voor jullie ligt het plezier misschien weer in andere details.
Eerst maar eens wat Italiaantjes kopen dan.
Met Patch 1 gaat het allemaal te langzaam (ook al staat quality op Low), met Patch 2 gebeurt dit ook, alleen als ik dan Quality op Low zet (wat moet volgens de patch) gaat het weer allemaal veel te snel!
Vervolgens heb ik hem op Windowed gezet, alleen dan draait het spel goed, maar opeens komen er vertragingen in. Onspeelbaar op deze manier!
Mijn specs zijn toch echt wel voldoende:
Athlon XP1800+
256MB DDR
Geforce FX5200 128MB
En zojuist ook een Logitech Dual Action erbij.
Het is zeker niet state-of-the-art, maar het moet wel voldoende zijn dacht ik zo om het spel goed op Low-Quality te kunnen spelen....
[ Voor 40% gewijzigd door armageddon_2k1 op 26-06-2004 16:32 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Verwijderd
Vergeet het maar met een FX5200.. dat gaat niet werken. Ik heb die FX5200 omgewisseld met een GF4ti4200 en nu draait ie als een zonnetje (zonder patches).armageddon_2k1 schreef op 26 juni 2004 @ 15:43:
Grom..heb ik thuis een computer waar PES het goed op doet, hier bij m'n ouder wil het maar nie lukken.
Met Patch 1 gaat het allemaal te langzaam (ook al staat quality op Low), met Patch 2 gebeurt dit ook, alleen als ik dan Quality op Low zet (wat moet volgens de patch) gaat het weer allemaal veel te snel!
Vervolgens heb ik hem op Windowed gezet, alleen dan draait het spel goed, maar opeens komen er vertragingen in. Onspeelbaar op deze manier!
Mijn specs zijn toch echt wel voldoende:
Athlon XP1800+
256MB DDR
Geforce FX5200 128MB
En zojuist ook een Logitech Dual Action erbij.
Het is zeker niet state-of-the-art, maar het moet wel voldoende zijn dacht ik zo om het spel goed op Low-Quality te kunnen spelen....