(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
LOL, heb exact dezelfde PC.Mclercx schreef op 29 april 2004 @ 14:28:
Euhm,, heb ik pes3 eindelijk geinstalleerd alle patches erover heen, start ik het spel, krijg ik die schermpjes van makers etc, en dan daarna z wart beeld >_<
specs:
dell pc
Radeon9800pro128mb
3ghz
1024ram
120gb hd
Zet eens je AA/FSAA aan? Ik had ook last van een soort gelijk probleem en toen ik een keer perongeluk die zooi aan had staan had ik er geen last meer van, en het spel wordt er nog mooier op ook.deuxani schreef op 29 april 2004 @ 18:24:
[...]
LOL, heb exact dezelfde PC.Ik heb juist dat een strook graphics soms achterloopt, dan zie je hoofden of bovenlichamen op een andere plek. Heel hinderlijk en ook ik heb de nieuwste patches en de nieuwste videodrivers.
HieroMasch schreef op 29 april 2004 @ 18:07:
[...]
Heb je misschien een locatie waar ik deze editor kan downloaden??
[ Voor 19% gewijzigd door Gaius op 29-04-2004 18:50 ]
Ten eerste bedankt!Thufir_Hawat schreef op 29 april 2004 @ 18:47:
[...]
Zet eens je AA/FSAA aan? Ik had ook last van een soort gelijk probleem en toen ik een keer perongeluk die zooi aan had staan had ik er geen last meer van, en het spel wordt er nog mooier op ook.
[...]
Hiero
Ten tweede.. hoe werkt het?? Ik kan alleen de originele teams editten en dat wil ik niet. Ik wil graag mijn startsquad bij de ML origineel hebben. Als ik de savegame probeer te openen krijg een error (WEOptEditor has generated errors)
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Hierna kun je dus gewoon een ML starten, waarbij je al fatsoenlijke spelers hebt. De spelers die je meer hebt dan wanneer je met het standaard ML team zou hebben, zijn doodmoe voor de eerste wedstrijd maar dat is over nadat je die wedstrijd heb gespeeld en dan kun je ze weer gewoon opstellen.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Daar moet het vast wel mee te vinden zijn.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
ik heb division2 gehaald, kampioen geworden. vervolgens playoffs ook gehaald, ben gepromoveerd tot division1. maar zodra ik negotiate doe of start season komt er groot -game over- te staan
wat doe ik fout
Dan sta je waarschijnlijk in de min met je credits. Je moet bij begin van nieuwe league wel in de plus staan anders ben je Game Over.SYQ schreef op 30 april 2004 @ 22:22:
huh, ff hulp nodig
ik heb division2 gehaald, kampioen geworden. vervolgens playoffs ook gehaald, ben gepromoveerd tot division1. maar zodra ik negotiate doe of start season komt er groot -game over- te staan
wat doe ik fout![]()
als ik dat exe. bestand opstart en dan die map selecteer dan geeft hij een error
Verwijderd
Zet Z-buffer aan op je videokaart, dat verhelpt je probleem.deuxani schreef op 29 april 2004 @ 18:24:
[...]
LOL, heb exact dezelfde PC.Ik heb juist dat een strook graphics soms achterloopt, dan zie je hoofden of bovenlichamen op een andere plek. Heel hinderlijk en ook ik heb de nieuwste patches en de nieuwste videodrivers.
Beginnen met een team in de Master League is juist de charme van de hele ML vind ik. Spelers zoeken die je versterken, zonder meteen raul en ronaldo te kopen vind ik het leukste van het hele ML gebeuren. Beginnen met een volledig squad vind ik eigenlijk maar lame, maargoed dat ben ik. Ben nu nog in m'n eerste seizoen in een nieuwe ML met Fulham (5*) en het bevalt me wel goed.. sta na een moelijk begin wel 1e met 1 punt voorsprong op Monaco met nog 3 wedstrijden te spelen.
Spannund!!
Z-Buffer?Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 13:23:
[...]
Zet Z-buffer aan op je videokaart, dat verhelpt je probleem.
v-sync ofzo of wat
kun je ff uitleggen waar dat precies zit etc
Ik heb alleen ontzettend veel problemen om te scoren. Maar goed, als ik het topic zo lees dan komt dat vanzelf. Ik speel overigens op ***. Ik sta nu 3e in mijn eerste seizoen na 11 wedstrijden met 1 punt achterstand op de nr. 2. Misschien kan ik nog promoveren.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Makaay 47 meter!
Filmpje is 3,2 mb, ik heb nog niet zo heel veel ervaring met filmpjes maken.
Ik zal die volley van Ballack straks ook even online zetten.
Edit:
Gave volley
Deze weegt 2.2 MB, begin het al te leren.
Codec: divx 5.0.4.
=fixed=
[ Voor 32% gewijzigd door LoneRanger op 05-05-2004 14:54 ]
Only fools are enslaved by time and space.
NetjesLoneRanger schreef op 05 mei 2004 @ 14:42:
Ok dan, filmpje!
[url=http://http://home.planet.nl/~willi009/1.avi]Makaay 47 meter![/]
Filmpje is 3,2 mb, ik heb nog niet zo heel veel ervaring met filmpjes maken.![]()
Ik zal die volley van Ballack straks ook even online zetten.
Maar 2 puntjes: ..
Wat deed die keeper? Of was het Barthez?
En, de link is http://home.planet.nl/~willi009/1.avi
Gister een PS2-controller/USB-convertor besteld, ben benieuwd hoe die speelt met een echte ps2-controller. Ik heb wel een Dual Action, maar die D-pad is waardeloos. En met het toetsenbord is het nooit echt lekker in te stellen. Hierdoor is het nogal lastig om 1-2'tjes te doen, welke toch wel erg handig kunnen zijn.
Hij kwam uit en kopte de bal richting Makaay.
Zo heb ik ze nog niet gemaakt. Ik heb zelf overigens een gamepad van trusmaster (die draadloze) die vind ik wel fijn. Zo'n converter heb ik ook, maar vond ik absoluut niet fijn werken. Er zaten hele gare (japanse) drivers bij en werkte alleen met PS1 controllers. Hopelijk heb jij (Thufir_Hawat) wel een andere dan ik had.
Verder had ik nog een vraagje over het transfersysteem. Ik krijg het niet voor elkaar om toppers naar mijn team te halen (davids, cocu, redondo, desailly, etc). Ik bied genoeg, maar elke keer wordt het afgebroken. Kan het er wat mee te maken hebben dat ik nog in D2 speel (eerste seizoen op *** 3e geworden, nu sta ik 1e)?
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Op hoeveel sterren heb je het transfer systeem staan?Masch schreef op 05 mei 2004 @ 15:18:
Verder had ik nog een vraagje over het transfersysteem. Ik krijg het niet voor elkaar om toppers naar mijn team te halen (davids, cocu, redondo, desailly, etc). Ik bied genoeg, maar elke keer wordt het afgebroken. Kan het er wat mee te maken hebben dat ik nog in D2 speel (eerste seizoen op *** 3e geworden, nu sta ik 1e)?
Je kunt namelijk instellen hoe moeilijk of makkelijk teams hun spelers laten gaan.
Het leukst is het zo realistisch [lees moelijk] mogelijk te maken.
Je kunt het best beginnen met de "toppers" van de andere teams in divisie 2 aan te trekken.
Het meeste kans maak je met ruilen of spelers met een aflopend contract.
Het goedkoopst is Japanners en of koreanen aan te treken als je net begonnen bent.
Die hebben vaak wel goede stats voor weinig loon.
Tis dat ding van play.com, volgens hun heeft ie geen drivers nodig en hoef je niets in te stellen, zelfs de controller niet. Ben benieuwd, gelukkig is ie niet zo duur.Masch schreef op 05 mei 2004 @ 15:18:
Mooie filmpjes!
Zo heb ik ze nog niet gemaakt. Ik heb zelf overigens een gamepad van trusmaster (die draadloze) die vind ik wel fijn. Zo'n converter heb ik ook, maar vond ik absoluut niet fijn werken. Er zaten hele gare (japanse) drivers bij en werkte alleen met PS1 controllers. Hopelijk heb jij (Thufir_Hawat) wel een andere dan ik had.
O, enne, die Redondo, lekker laten zitten waar ie zit. Wat een miskoop was dat zeg. Je classering en gewonnen prijzen spelen volgens mij ook mee met de transfers. Robert Lee is trouwens ook best een goeie goedkope speler. Komt wellicht omdat ie al 37 is.
Heb ik ook, speelt echt perfect (overigens bij play.com besteld? ja dus, ff paar posts verder lezen)Thufir_Hawat schreef op 05 mei 2004 @ 14:52:
[...]
Netjes
Maar 2 puntjes: ..
Wat deed die keeper? Of was het Barthez?
En, de link is http://home.planet.nl/~willi009/1.avi
Gister een PS2-controller/USB-convertor besteld, ben benieuwd hoe die speelt met een echte ps2-controller. Ik heb wel een Dual Action, maar die D-pad is waardeloos. En met het toetsenbord is het nooit echt lekker in te stellen. Hierdoor is het nogal lastig om 1-2'tjes te doen, welke toch wel erg handig kunnen zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Appie op 05-05-2004 16:44 ]
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik heb idd de sterren op 3 staan. Ik heb dit allemaal zo moeilijk mogelijk ingesteld, om zo de spelers zo veel mogelijk bij hun eigen teams te houden, vink leukerLoneRanger schreef op 05 mei 2004 @ 15:30:
[...]
Op hoeveel sterren heb je het transfer systeem staan?
Je kunt namelijk instellen hoe moeilijk of makkelijk teams hun spelers laten gaan.
Het leukst is het zo realistisch [lees moelijk] mogelijk te maken.
Je kunt het best beginnen met de "toppers" van de andere teams in divisie 2 aan te trekken.
Het meeste kans maak je met ruilen of spelers met een aflopend contract.
Het goedkoopst is Japanners en of koreanen aan te treken als je net begonnen bent.
Die hebben vaak wel goede stats voor weinig loon.
Ik speel wel met de originele ajax squad dmv de option file editor dus aan Japanners en Koreanen heb ik niet zo veel.
Overigens net goed bezig geweest. Sta nu 1e met 5 punten voorsprong met nog 3 wedstrijden te spelen. Play-offs moeten nou toch lukken dacht ik zo
Met Sonk had ik bijna een wereldgoal gemaakt, zo'n halve omhaal. Hij ging keihard tegen de paal
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Gekocht voor een eurotje of 25 bij futuremax. Ik ben er best tevreden mee.
Met Fraps, of Taxi.Masch schreef op 05 mei 2004 @ 18:26:
[...]
Met Sonk had ik bijna een wereldgoal gemaakt, zo'n halve omhaal. Hij ging keihard tegen de paalHoe maken jullie trouwens die filmpjes??
Zelf gebruik ik fraps. Na het opnemen staat er dan een file van 200MB ofzo in je fraps-folder. Even met virtualdub comprimeren naar een handzamer formaat et voila.
@Kex, zie ik daar 2 draadjes naar dat ding toe lopen?
Heb trouwens eerst me het pokkelazarus lopen zoeken naar zo'n converter: sta je in een gameshop: "nee, wij verkopen alleen maar spulletjes voor de console, niet voor de pc.", sta je bij een pc-zaak: "nee, dat hebben we niet, misschien hebben ze dat bij de gameshop."
Blijkt dat je ze gewoon voor 8 pond kunt bestellen bij play.com

http://www.w3nd3tt4.altervista.org/download.htmldeuxani schreef op 05 mei 2004 @ 19:06:
Wat is de beste "superpatch" om te installeren? Is dat die Wolf patch of die van proevolution.com? En als je zo'n patch installeert, zegt de commentator dan helemaal geen namen meer?
Da's de beste patch naar mijn bescheiden mening.
De Duitsers van pescorner.de hebben ook een leuke patch alleen zijn daar de ingame popup menuutjes wat lelijk.
Yep, USB en composiet voor eenThufir_Hawat schreef op 05 mei 2004 @ 19:14:
[...]
[...]
@Kex, zie ik daar 2 draadjes naar dat ding toe lopen?[...]

Dus twee controllers of een gun.
Mmm, bij mij doet Redondo het prima. Kan ook wel aan de opstelling liggen en de positie daarbinnen. Mijn team (was ooit Ajax)O, enne, die Redondo, lekker laten zitten waar ie zit. Wat een miskoop was dat zeg. Je classering en gewonnen prijzen spelen volgens mij ook mee met de transfers. Robert Lee is trouwens ook best een goeie goedkope speler. Komt wellicht omdat ie al 37 is.
Goal: van der Sar
Acherhoede: Sagnol (tip!) - Nesta - Thuram - Roberto Carlos
def. middenveld: Veron - Redondo
aanv. middenveld: Figo - Emerson
Spits: Henry - Makaay
It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!
Daar zat ik zelf ook aan te denken. Ik heb ongeveer dezelfde opstelling (3-5-2, een verdediger minder, maar wel een OM (van der Vaart)). Ik wou als DM Galasak - Redondo gebruiken. Dit zou ook Davids, Cocu of Desailly kunnen zijn imo.Il Ljama schreef op 06 mei 2004 @ 08:40:
[...]
Mmm, bij mij doet Redondo het prima. Kan ook wel aan de opstelling liggen en de positie daarbinnen. Mijn team (was ooit Ajax)
Goal: van der Sar
Acherhoede: Sagnol (tip!) - Nesta - Thuram - Roberto Carlos
def. middenveld: Veron - Redondo
aanv. middenveld: Figo - Emerson
Spits: Henry - Makaay
Iemand nog een andere tip voor op de DM positie?
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Almeyda (ook niet goedkoop) zit altijd op de bank voor de gevallen waarin Roy niet kan spelen (vaker door een schorsing dan iets anders
[ Voor 56% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-05-2004 09:07 ]
Ja. Roy Keane...Dr. Strangelove schreef op 06 mei 2004 @ 09:06:
Dah man op die plek (beetje duur weliswaar) is Roy Keane
Almeyda (ook niet goedkoop) zit altijd op de bank voor de gevallen waarin Roy niet kan spelen (vaker door een schorsing dan iets anders).
Had ik ook wel geprobeerd te halen, maar zonder succes. Almeyda ken ik niet (waar speelt hij??)
Heb jij PES inmiddels al weer aan het draaien??
[ Voor 9% gewijzigd door Masch op 06-05-2004 10:31 ]
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Zeker nooit Ballack en/of Vieira gekocht?Dr. Strangelove schreef op 06 mei 2004 @ 09:06:
Dah man op die plek (beetje duur weliswaar) is Roy Keane
Almeyda (ook niet goedkoop) zit altijd op de bank voor de gevallen waarin Roy niet kan spelen (vaker door een schorsing dan iets anders).
Die 2 zijn net ff wat langer dan de gemiddelde voetballer, en winnen daardoor veel kopduels. Daarbij heeft Vieira een zeer hoge balance, waardoor die niet zomaar aan de kant wordt gesmeten. Ballack is een zeer goede allrounder, als je aanvallende middenvelder deruit ligt, kun je hem daar zonder problemen neer gooien. En zolang je niets tegen Duitsers hebt is het een topper.
Almeyda zit in Italie, Lazio of Parma denk ik.
Ook lekker: Ik verkoop Walter Samuel in de veronderstelling dat ik nog wel een verdediger terug kan halen daarvoor. Sol Campbell en Rio Ferdinand wilde allebei niet en daarna was mn tijd op. Nu moet ik dus 6/7 wedstrijden spelen met 1 echte centrale verdediger en die is nog geschorst ook voor de volgende wedstrijd
Overigens laat ik tegenwoordig m'n backs de vleugelspelers van de tegenpartij manmarken, daardoor is je verdediger direct een stuk dichterbij als er weer eens moet worden ingegrepen.
Ik zou zelf Veron nemen ipv Galasek. Door de snelheid van Veron en Emerson bij mij op het middenveld kan ik heel snel doorschakelen van verdediging naar aanval. 2 snelle backs (Sagnol en R. Carlos), snel middenveld met Redondo als buffel op het middenveld en Henry als Killer voorin.Masch schreef op 06 mei 2004 @ 08:43:
[...]
Daar zat ik zelf ook aan te denken. Ik heb ongeveer dezelfde opstelling (3-5-2, een verdediger minder, maar wel een OM (van der Vaart)). Ik wou als DM Galasak - Redondo gebruiken. Dit zou ook Davids, Cocu of Desailly kunnen zijn imo.
Iemand nog een andere tip voor op de DM positie?
It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!
anders is Oliseh ook geen slechte....
Mijn huidige team:
-------------Buffon-------------------
Cafu--Stam--Ferdinand---Silvestre
Beckham-v/dVaart-Vieira-Robben
--------Nistelrooij--Ronaldo--------
bank:
G. Neville
Giggs
Vieri
van Persie
Kaka
Mendieta
Robinson
gekocht en 1 seizoen later weer verkocht:
van Hooijdonk
Makaay
Rosicky (transfervrij gekocht, direct verkocht)
Larsson (transfervrij, jaar later verkocht)
Zanettie (transfervrij, jaar later verkocht.... ik lijk AC Milan wel
wijze woorden
Maar ik heb wel wat tegen DuitsersZeker nooit Ballack en/of Vieira gekocht?
Die 2 zijn net ff wat langer dan de gemiddelde voetballer, en winnen daardoor veel kopduels. Daarbij heeft Vieira een zeer hoge balance, waardoor die niet zomaar aan de kant wordt gesmeten. Ballack is een zeer goede allrounder, als je aanvallende middenvelder deruit ligt, kun je hem daar zonder problemen neer gooien. En zolang je niets tegen Duitsers hebt is het een topper.
Vieira vind ik allround niet zo goed, een paar stats zijn erg OK, maar de rest valt tegen. Keane en Almeyda zijn veel meer all-round. Vieira heb ik wel eens gekocht, maar dan als SB.
Overigens zoek ik spelers zelden bij hun club; via de landenteams gaat dat veel sneller (ik zou niet WETEN waar Almeyda speelt, maar wel dat het een Argentijn is). Geldt natuurlijk alleen voor de internationals
Overigens werkt het spel op mysterieuze wijze weer bij mij. Helaas speelt het veel te snel! Hij staat niet op double speed, maar het tempo ligt toch zo'n 30% hoger dan normaal. Konami's advies: hogere resolutie. Lekker, hij staat al op 1280x1024 met alles max. Tips?
[ Voor 16% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-05-2004 19:33 ]
The magic word is Anti Aliasing. Gewoon voluit aanzetten.Dr. Strangelove schreef op 06 mei 2004 @ 19:12:
[...]
Maar ik heb wel wat tegen DuitsersIk heb in 6 jaar ISS/PES twee keer een Duitser gekocht: Beckenbauer, toen ik een Überteam aan het bouwen was, en Nowotny, omdat het een goedkope snelle WF is.
Vieira vind ik allround niet zo goed, een paar stats zijn erg OK, maar de rest valt tegen. Keane en Almeyda zijn veel meer all-round. Vieira heb ik wel eens gekocht, maar dan als SB.
Overigens zoek ik spelers zelden bij hun club; via de landenteams gaat dat veel sneller (ik zou niet WETEN waar Almeyda speelt, maar wel dat het een Argentijn is). Geldt natuurlijk alleen voor de internationalsOf gewoon de prachtige search gebruiken (kan je geloven dat die er nu pas voor het eerst in zit? Thanks Konami
).
Overigens werkt het spel op mysterieuze wijze weer bij mij. Helaas speelt het veel te snel! Hij staat niet op double speed, maar het tempo ligt toch zo'n 30% hoger dan normaal. Konami's advies: hogere resolutie. Lekker, hij staat al op 1280x1024 met alles max. Tips?
Edit: ik begrijp er niks meer van. Als ik FSAA op 6x zet maakt het niks uit, maar als ik AF aanzet is het opeens ongelooflijk langzaam, onafhankelijk van welke stand (2/4/8/16). Als ik AF dan weer op Application preference zet blijft het langzaam totdat ik herstart.
Vaag spel.
[ Voor 71% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-05-2004 21:40 ]
Anders kunnen we altijd nog ruilen van systeem.
(zonder Wolf ga ik wel weer achter mijn PS2 zitten
[ Voor 25% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-05-2004 21:41 ]
Aanname borst, Volley
Scrimmage, gevold door omhaal
let op: 4mb/s
Verwijderd
release datum, 5 augustus 2004.
http://www.web-konami.com/products/index_hb.html* more master league teams, 64 teams -> 138 teams
* real team names from leagues in spain, italy, england, germany, france, holland
* a total of more than 200 club and national teams
* more elements added to the development/retirement of master league players
* the free kick u've all been waiting for! u can select 1 of 2 players to take the kick
* new modes for search (through) pass and centering allowing more control to the player
* new feint turn, ball control techniques
* new soccer rules and game control help screens
* friendlier pause menu with quick control view
* referees will be seen on pitch during the game, and according to the pitch conditions, wear and tear/dirt will be see on the player's uniforms
* editable trophy and league names
* jfa licenced japan A team and japan under 23 team
http://www.comgnet.com/news/?date=20040608
klinkt goed
Als de gameplay er ook maar op vooruit gaat. Iets wat me al jaren dwars zit is dat spelers vaak niet naar een bal toe komen. Laten ze dat nou eens gaan fixen aub. En ik zou ook wel eens willen dat je een bal kon laten lopen, nu geef ik vaak een corner of ingooi weg omdat zo'n domme draver die bal koste wat kost binnen wil houden.
Nu PES het bij mij eindelijk probleemloos doet ben ik ook maar met een ML op **** begonnen. Niet met het standaard team, maar een echt team (PSV). Aan de ene kant vind ik dat cheaten, en is het juist zo heerlijk om al die waardeloze sukkels een voor een te vervangen door steeds betere, aan de andere is het wel zwaar frustrerend om met die jojo's te spelen steeds.
Wat ik wel gemerkt heb in PES3 is dat als je de computer wat liberaal laat omgaan met transfers, dat je die jojo's ook makkelijk kan verkopen en dus snel kan vervangen. De basis-elf van mijn vorige ML teampje was aan het begin van seizoen twee al helemaal vervangen door betere spelers. Dat was in de oudere versies van PES en ISS wel anders, daar moest je toch gemiddeld zo'n 4-6 wedstrijden spelen om genoeg punten te scoren om een speler te krijgen.
Overigens is de waarde van de PES munteenheid behoorlijk gedevalueerd over de jaren; in ISS Pro Evolution, het eerste spel met ML varieerden de prijzen tussen de 0 en de 50; tegenwoordig betaal je 15.000-20.000 voor een topper
Verwijderd
nooit last van eigenlijk, je moet dan gewoon de super cancel gebruiken, R1 +R2 indrukken, dan houd je mannetje op met draven en rolt de bal gewoon over de lijn.Dr. Strangelove schreef op 08 mei 2004 @ 13:45:
En ik zou ook wel eens willen dat je een bal kon laten lopen, nu geef ik vaak een corner of ingooi weg omdat zo'n domme draver die bal koste wat kost binnen wil houden.
[ Voor 53% gewijzigd door Appie op 08-05-2004 15:44 ]
cursor select op manual zetten.Appie_Pils schreef op 08 mei 2004 @ 15:43:
ik heb altijd ruzie met dat automatisch switchen van spelers. Heb ook geen flauw idee of je dat uit kan zetten, maar verlies er vaak genoeg door (en dat is kut als je onderling een compo'tje hebt!)
Verwijderd
1 van de eerste vitesse.

Verwijderd
Jammer...Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 21:37:
Mijn broertje is bezig de nederlandse competitie te creëren voor WE7i.
1 van de eerste vitesse.
[afbeelding]
![]()
Ik dacht even dat ie de eredivisie zou gaan creëren.
Wat ik zocht was ondersteuning voor multiplay via internet. Dat is toch nog altijd de grootste wens voor mij. Wedstrijden tegen een human opponent zijn gewoon veel leuker en spannender dan tegen de cpu
Verwijderd
ook een paar clubs uit 1e divisie. voor de division2 in MLVerwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 21:45:
[...]
Jammer...
Ik dacht even dat ie de eredivisie zou gaan creëren.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 21:48 ]
Verwijderd
Hmm,...had ik toch de handleiding eens moeten lezen? Ik speel PES al jaren maar dit wist ik nietVerwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 13:49:
[...]
nooit last van eigenlijk, je moet dan gewoon de super cancel gebruiken, R1 +R2 indrukken, dan houd je mannetje op met draven en rolt de bal gewoon over de lijn.
Waarom niet voor PES3? Lijkt me niet zo handig om mods te gaan maken voor een versie die hier niet verkrijgbaar is.Mijn broertje is bezig de nederlandse competitie te creëren voor WE7i.
Verwijderd
omdat wij we7i op de ps2 spelenDr. Strangelove schreef op 08 mei 2004 @ 22:05:
[...]
Waarom niet voor PES3? Lijkt me niet zo handig om mods te gaan maken voor een versie die hier niet verkrijgbaar is.
Ik heb het helemaal met deze PC port gehad. Vanavond opnieuw een ML begonnen, begon moeizaam, ging steeds lekkerder. Zo nu en dan knalt het spel eruit in de menu's, maar ja, autosave en dan is dat wel te overkomen.
Tegen het eind van het seizoen, ik vecht voor een plekje in de play-offs, gaat lekker, knalt hij er opeens uit aan het einde van de autosave. Ik start opnieuw, laad de file en ja hoor: savegame corrupt. Twee avonden spelen naar de kloten.
Na al het gezeik dat ik inmiddels met deze port gehad heb ben ik het nu dus zat. Konami interesseert het blijkbaar niet om een nette port uit te brengen. Support voor dit spel is er ook al niet. Jammer dan, ik ga wel terug naar mijn PS2.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd en sindsdien nergens meer last van. Wat wel vervelend is van het installeren van het spel (ipv kopieëren na een nieuwe windows-instal) is dat het niet uitmaakt waar het spel staat, hij pakt altijd 1 specifieke optionfile, namelijk degene uit de directory waar ie is geïnstalleerd. Dus als je het spel na de installatie kopieërt om verschillende versies te kunnen spelen (1tje met wendetta en de ander niet ofzo) dan kan dat niet zomaar. Misschien werkt het als ie de installatie directory helemaal niet meer kan vinden, toch eens proberen.
Overigens denk ik dat dit best een redelijke port is, het enige wat erg ps2 is, is dat je natuurlijk de muis kunt weggooien zodra je dit spel opstart.
Het schijnt trouwens dat Konami voor PES 4 de licentie van de Nederlandse competitie heeft bemachtigd en nog een paar andere competities. Dat lijkt me dus echt erg gaaf, de seizoensmodus van Fifa in PES 4. Gewoon een volwaardige competitie, met het transfer en trainingssysteem van de Master League. Ook schijnen spelers in PES 4 met pensioen te gaan enz.
uhm...
en je eigen "kweek" spelers kunnen verkopen zou ook mooi zijn.
Verwijderd
Nu maak ik dus zelf steeds twee saves na elke wedstrijd aan, en ik heb een programmaatje genaamd Folderwatch dat deze beide saves direct na wijziging backupped.
Moet goed gaan nu
Als voordeel heeft gisteravond wel gehad dat ik redelijk wat heb kunnen trainen; de eerste drie wedstrijden vanavond heb ik in elk geval makkelijk gewonnen.
Wat me trouwens wel interesseert is op welke view jullie spelen; op de PS2 kon ik nooit verder dan Long, maar nu gebruik ik zelfs Wide. Het scheelt behoorlijk qua overzicht moet ik zeggen.
[ Voor 41% gewijzigd door Dr. Strangelove op 12-05-2004 00:00 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
www.nkpes3.nl
* amahusu heeft zich al ingeschreven
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Hoho, wel een nieuwe ML beginnen op ****, het is ff wat anders om met de standaard elf te spelenna 2 seizoenen in de 1e divisie op *** met overmacht de triple te winnen heb ik dit seizoen helemaal op **** gespeeld. Won weer de triple Nu wel door penalties in de CL en verlenging in de beker. Ook werd ik kampioen met maar 2 punten verschil (gelijk de laatste speeldronde in) Dus ik heb mezelf wel weten te handhaven aan de top, maar het heeft dit keer bloed zweet en tranen gekost

PSN: DutchTrickle PVoutput
Heeft iemand ook enig idee waar ik deze vandaan haal en hoe ik normale nederlands namen krijg van het elftal?
Btw, ik zag helemaal geen teams zoals Ajax, PSV, arsenal en heleboel andere clubs niet.

De beste patch is naar mijn mening Wolf 3.0
Ik word echt debiel van die Armeense namen
Verwijderd
Ik heb het iig wel op die manier gedaan. Dus eerst het spel, toen de patch, daarna de wolfpatch. En ik heb nergens problemen mee, heel soms heb ik een kleine vertraging, maar dat is een keer in de 10 wedstrijden ofzo.Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 12:06:
Ik gebruik ook die wolfpatch. Alleen ik krijg de snelsheid van het spel maar niet onder controle. Dan is het weer te traag en dan weer dikke turboboost. Als het te traag is dan doe ik de speelsnelheid maar op dubbel (maar dat is weer te snel). official patch 1301 zorgt voor de vertaging denk ik en wanneer ik 1102 gebruik gaat hij weer te snel. Is er een bepaalde volgorde van installeren ofzo? eerst game dan offical patch 1301 en dan wolfpatch. En van die Wolfpatch niet de .exe gebruiken of juis wel?
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
Kale instal van het spel = vertraagd spelen.
bij mij liep ie ook of traag of snel en door de goede Hz instellingen was het verholpen.
dit alles was bij het testen van het spel op de beamer
Uiteraard heb ik mij ook ingeschreven. Eens kijken hoe het niveau is, vergeleken met het proballer toernooi van eind april in Nighttown, Rotterdam.amahusu schreef op 14 mei 2004 @ 10:58:
doen er nog mensen mee met de nederlandse voorronden voor het EK?
www.nkpes3.nl
* amahusu heeft zich al ingeschreven
deed je ook mee met het proballer toernooi?eduardtee schreef op 18 mei 2004 @ 12:27:
[...]
Uiteraard heb ik mij ook ingeschreven. Eens kijken hoe het niveau is, vergeleken met het proballer toernooi van eind april in Nighttown, Rotterdam.
ik was uitgeschakeld in de poule wedstrijden (3e geworden, op doelsaldo uitgeschakeld
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Ik heb de toetsen a, s,d en e in gebruik. E voor snel rennen. Maar is het niet mogelijk om trucjes enzo te doen? En bij button configuration kun je tal van knoppen instellen, zoals dash?!?! Hoe is dit het beste in te stellen met een toetsenbord?
Thx
Quinten
heb je dan een gemodde PS2 nodig? want dat wil ik namelijk niet
of kun je deze gewoon ergens downloaden en op je memory card zetten?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Allerlei moves kun je doen maar het is niet echt haalbaar met een toetsenbord.Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 19:17:
hoe werken de controls precies??
Ik heb de toetsen a, s,d en e in gebruik. E voor snel rennen. Maar is het niet mogelijk om trucjes enzo te doen? En bij button configuration kun je tal van knoppen instellen, zoals dash?!?! Hoe is dit het beste in te stellen met een toetsenbord?
Thx
Quinten
Ik zou idd ook een (dual analog) controller aanraden, de standaard dual analogs van Logitech, Thrustmaster, etc. zijn echt niet duur en zeker de moeite waard.
Je zult er veel speelplezier voor terugkrijgen.
Verwijderd
Dual analoog is zo'n playstation 2 type dingetje?ZAMoRANo schreef op 18 mei 2004 @ 20:49:
[...]
Allerlei moves kun je doen maar het is niet echt haalbaar met een toetsenbord.
Ik zou idd ook een (dual analog) controller aanraden, de standaard dual analogs van Logitech, Thrustmaster, etc. zijn echt niet duur en zeker de moeite waard.
Je zult er veel speelplezier voor terugkrijgen.
zoals de derde die http://www.logitech.com/i...productlist/NL/NL,crid=28
hier te zien is?
Ja idd.Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 22:28:
[...]
Dual analoog is zo'n playstation 2 type dingetje?
zoals de derde die http://www.logitech.com/i...productlist/NL/NL,crid=28
hier te zien is?
Verwijderd
Je hebt inderdaad een gemodde ps2 nodig om een ge-patchde versie te spelen op je ps2.Phusebox schreef op 18 mei 2004 @ 20:03:
ik heb pas sinds kort een PS2 en wil deze game gaan aanschaffen, maar hoe werkt het met die patches?
heb je dan een gemodde PS2 nodig? want dat wil ik namelijk niet
of kun je deze gewoon ergens downloaden en op je memory card zetten?
Patches op ps2 werken ongeveer hetzelfde als bij de pc, als je je spel gepatched hebt moet je hem op een dvd of cd branden, en spelen maar.
Daarom hebbie ook een gemodde ps2 nodig.
maar voor pes3 ps2 is er maar 1 patch geloof ik, bijna alle patches op ps2 worden gemaakt voor we7 en we7i
Daar zijn echt HELE mooie patches voor.
hmm ja maar import games spelen op een ps2 gaat ook niet ofwel?Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 23:18:
[...]
Je hebt inderdaad een gemodde ps2 nodig om een ge-patchde versie te spelen op je ps2.
Patches op ps2 werken ongeveer hetzelfde als bij de pc, als je je spel gepatched hebt moet je hem op een dvd of cd branden, en spelen maar.
Daarom hebbie ook een gemodde ps2 nodig.
maar voor pes3 ps2 is er maar 1 patch geloof ik, bijna alle patches op ps2 worden gemaakt voor we7 en we7i
Daar zijn echt HELE mooie patches voor.
Gaat wel maar ook daarvoor geld: modchip (of rare knife tricks en weet ik wat niet allemaal) helaas dus geen Freeloader zoals op de CubePhusebox schreef op 19 mei 2004 @ 11:37:
[...]
hmm ja maar import games spelen op een ps2 gaat ook niet ofwel?
"Better ask questions before you shoot"
afgaande op alle wilde verhalen deze game gehaadl... maar:
- damn wat is het commentaar brak
- waar zijn de echte namen?
- waarom hapert het zo?
het gaat dus over de PS2 versie... denk dat ik em maar ga omruilen voor This is Football 2004 ofzo
PES3 draait niet om het commentaar en de echte namen maar om de pure en superrealistische gameplay, die Fifa en TIF nimmer nooit zullen halen. Speel het nou maar es een paar daagjes en je draait wel bij, geloof mePhusebox schreef op 19 mei 2004 @ 22:01:
ehm... ik dacht dat PES3 de top van footie games was?
- waarom hapert het zo?
het gaat dus over de PS2 versie... denk dat ik em maar ga omruilen voor This is Football 2004 ofzo
Dat haperen heb ik niet, dus d'r zit ergens bij jou iets niet goed. Doet ie dat stotteren op 50hz ook? Bij mij is het namelijk ook niet speelbaar (lees: haperen als een gek en blurry beeld) op 60hz.
hehe dat heeft iedere PES3 novice, standaard reactie.Phusebox schreef op 19 mei 2004 @ 22:01:
ehm... ik dacht dat PES3 de top van footie games was?
- waarom hapert het zo?
Speel het 3 dagen en je wil nooit meer anders, het is ff doorbijten maar als je straks alles onder de knie hebt en lekker op *** speelt hoef je nooit meer naar TIF (vind ik echt een verschrikkelijk spel trouwens) of FIFA om te kijken.
En tja, de echte namen. Patchen is het sleutelwoord.
[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 19-05-2004 23:06 ]
Doe ik wat verkeerd? Hij zou toch moeten werken?