[PC/PS2] Pro Evolution Soccer 3

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 4.011 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:11
wma, ik vind het een nutteloos gameplay feature, masterleague is 10x leuker :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 11:55

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ja, ik vind het ook maar suf dat je zelf dingen moet gaan zitten unlocken... mijns inziens draagt het voor geen meter bij aan het spel. :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117929

ik vin pro evo echt super maar ik wilde een paar dingen opnoemen die me wel irriteerden aan tspel en ik was benieuwd of jullie da ook vindenL
De scheids fluit vaak voor van die overtredingen die duidelijk geen overtreding zijn.. hij fluit veel te snel heel irritant
het is heel vaak hands en dan altijd voor de aanvallende partij terwijl t nergens op slaat
als spelers een bal aangespeeld krijgen... vooral bij een steekbal of een lange bal dan nemen ze hem nooit meteen aan maar lopen ze eerst een stukje met de bal mee waardoor de tegenstander m zo af kan pakken
de voordeel regel is niet echt goed uitgewerkt
verdedigers dekken dom

zijn jullie t ermee eens? ik speel t op de ps2 ik weet neit of dat ook nog uitmaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OJA khad nog een vraagje als je met een buitenspeler een voorzet geeft geeft ie m heel vaak veel t hard en te ver hoe kan je dat voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
1x O = 2e paal
2x O = 1e paal
3x O = hele strakke bal voorlangs

Dat was het geloof ik :)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1545

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
armageddon_2k1 schreef op 06 juli 2004 @ 23:01:
1x O = 2e paal
2x O = 1e paal

Serieus??? Dat wist ik niet man! Ik had juist de lange bal op "type 4" gezet bij de controls, zodat je voorzet manual is als je O gebruikt en met L1+O hij de voorzet gaat maken. Ik ga dit maar eens proberen. Waar staan er nog meer van dit soort "truckjes"?

EDIT: Hier dus: http://www.evo-web.co.uk/...ionsoccer3.controls.shtml

Btw die Wolf patch is super, maar de tenues van http://www.pespc-files.com zijn vele malen mooier!! Als je de Wolf patch installeert kan je beter ook de patch van PES PC files er overheen gooien, dan is het spel echt top. (Deze) Dit maakt het spel ingame ook nog mooier: http://pespc-files.soccer...s/others/scoreboard03.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door deuxani op 07-07-2004 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
armageddon_2k1 schreef op 06 juli 2004 @ 23:01:
1x O = 2e paal
2x O = 1e paal

1X = hoge voorzet. [lang ligt aan de richting]
2X = half hoog
3X = over de grond.

1e of 2e paal licht aan de richting die je aangeeft.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 22:10
ff een klein vraagje..
Hoe installeer ik die "no collar fix" van die wolf patch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:54
Btw die Wolf patch is super, maar de tenues van http://www.pespc-files.com zijn vele malen mooier!! Als je de Wolf patch installeert kan je beter ook de patch van PES PC files er overheen gooien, dan is het spel echt top. (Deze) Dit maakt het spel ingame ook nog mooier: http://pespc-files.soccer...s/others/scoreboard03.jpg
Erg mooi idd, maar vrij nutteloos zonder bijbehorende kitserver cfg file, ik heb geen zin om al die filenames in te gaan tikken ;(

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jij zegt dat 1e of 2e paal afhangt van de richting die je aan een voorzet geeft maar hoe geef je er dan precier richting aan ik kan hem alleen gewoon voorgeven.... en als ik alleen op rondje druk komt ie meestal veel te hard en veel verder nog dan de 2e paal en als ik 2x op rondje druk komt ie te zacht heel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Anoniem: 117929 schreef op 08 juli 2004 @ 21:10:
jij zegt dat 1e of 2e paal afhangt van de richting die je aan een voorzet geeft maar hoe geef je er dan precier richting aan ik kan hem alleen gewoon voorgeven.... en als ik alleen op rondje druk komt ie meestal veel te hard en veel verder nog dan de 2e paal en als ik 2x op rondje druk komt ie te zacht heel irritant
Dan moet je de auto aim van de pass uitzetten bij de opties, dan moet je echt mikken, en de kracht varieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108690

Brazilie maakt 3-0 tegen mij in de eerste helft, dan kom ik terug tot 3-2 in de 2e helft. Dan maken ze in de Stoppage time een overtreding in het penalty gebied. Penalty, doel! Jaaaaaaaa, 3-3. In de extra tijd, een mooie voorzet in de 11e minuut. 4-3 gewonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 15:15
zo he... doe je goed.. :X

[ Voor 38% gewijzigd door The_Thijs© op 08-07-2004 22:35 ]

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Dr. Strangelove schreef op 08 juli 2004 @ 20:39:
Erg mooi idd, maar vrij nutteloos zonder bijbehorende kitserver cfg file, ik heb geen zin om al die filenames in te gaan tikken ;(
Maar als je die patch uitpakt, dan hoef je alleen maar bij AFS Explorer naar de betreffende directory te gaan (iets met dat 150 en dan 150pluni ofzo :*)) en op import directory te klikken. Dan worden alle kits in 1 keer geimporteerd. Alle tenues hebben dan eindelijk de normale kleur (en look).

Ik moet wel zeggen, nu ik al die controls een beetje door heb, begint de game wel iets te makkelijk te worden. (En ik vroeg me maar steeds af waar dat balkje onder de spelersnamen voor was 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Maverick schreef op 08 juli 2004 @ 21:20:
[...]

Dan moet je de auto aim van de pass uitzetten bij de opties, dan moet je echt mikken, en de kracht varieren.
Interessant, moet ik toch eens proberen, ik word er nl ook nogal gestoord van dat mijn ingenieuze steekpassjes nogal vaak naar de verkeerde speler toe gaan. Je kent het wel, staan er 4 spelers helemaal vrij, gaat ie precies naar die ene speler waar 4 verdedigers om heen staan. :/

Gister trouwens maar eens de overstap gemaakt naar ****, nadat ik weer met 20 punten verschil en een doelsaldo van +70 kampioen werd. :P
Eerste wedstrijd tegen Celtic, 2e minuut kopte ik met Margiotta een rebound binnen. Even later werd het verschil tussen *** en **** goed gedemonstreerd: 1-1.
Hierna mocht Margiotta een vrije trap nemen vanaf 27 meter, 2-1. Direct na de rust liet Larsson ook nog even zien dat ie meedeed, dus toen was het weer 2-2, wat tevens de eindstand was.
Niet verloren iig, alleen waren beide doelpunten van mij geen uitgespeelde intikkertjes maar meer gelukjes. Maar goed, die 2 van hun waren nette solo's, waarbij ze konden profiteren van een verdedigingsfoutje, de volgende keer kunnen ze gras happen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Maar als je die patch uitpakt, dan hoef je alleen maar bij AFS Explorer naar de betreffende directory te gaan (iets met dat 150 en dan 150pluni ofzo ) en op import directory te klikken. Dan worden alle kits in 1 keer geimporteerd. Alle tenues hebben dan eindelijk de normale kleur (en look).
Maar je kan dan niet kiezen tussen verschillende kits, b.v. Nederland-Thuis met oranje broeken of witte broeken. Dat is juist het mooie van de kitserver, je kan onbeperkt kits maken die meteen te kiezen zijn op het selectiescherm ipv alleen de uit- en thuiskit.

Voor zo'n mooi kitpack als deze had ik verwacht dat de author er wel een bijbehorende kitserver config voor bij had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
hm, dus je kunt dan voor de wedstrijd uit meer dan 2 tenues kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Kijk, dat wist ik niet :) Dat klinkt wel cool idd, maar ik heb het nooit echt nodig gehad, moet ik zeggen. Je hebt iig mooiere thuis en uit tenues met die patch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik vind de standaard tenues bij de Wolf patch ook prima.

Deze nieuwe tenues zijn ook erg mooi, en vooral de geheel Oranje outfit is leuk. In combinatie met Kitserver fantastisch, maar nogmaals, ik heb geen zin om die hele cfg file te gaan zitten editten.

Kitserver maakt het mogelijk om op het tenue selectiescherm voor de wedstrijd m.b.v. hotkeys meerdere outfits te kiezen voor beide teams. Je kan dan b.v. kiezen voor speciale CL kits. Je zit dus niet meer vast aan alleen uit en thuis tenues, maar net zoveel als je zelf kan vinden op het net of wil maken. Het werkt kinderlijk eenvoudig. Ook ballen kunnen worden gekozen met de kitserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 20-04 10:28

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik krijg met geen mogelijkheid die Wolf Patch geinstalleerd. Ik moet steeds op retry blijven drukken. Er lijkt ook niks veranderd in het spel.

Iemand hetzelfde probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54814

ik zal het wsl wel te ver zoeken, maar het lijkt mij net zo fijn dat je aanvallen (zeker in 5 sterren) 8/10 keer fout gaan, dat er fouten worden gefloten die geen fouten zijn, maar dat je soms ook wegkomt met tackles langs achter op doorgebroken spelers :)
lekker geprogrammeerd allemaal, echt indrukwekkend dit spel vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102650

Opstelling: 3 - 5 -2
Keeper: Kahn
Linker verdediger: Vieira
Centraal verdediger: Stam
Rechter verdediger: Nesta
Miden middenvelder: Zidane
Linker middenvelder: Roberto Carlos
Rechter middenvelder: Nedved
Linkerflank voor: Vieri
Rechterflank voor: Shevchenko
Aanvaller: Henry
Aanvaller: Ruud van Nistelrooy

Ik speel op het moment 3 sterren, hoger wil nog niet echt lukken, maar 3 sterren gaat tot nu toe zeer goed :)

EDIT: Dit waren de beste spelers die ik kon vinden, maar een opstelling is natuurlijk altijd voor verbetering vatbaar (vooral R. Carlos en Nedved lijkt me) iemand suggesties _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 102650 op 10-07-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zla mn opstelling van master leaque es posten ik heb ingesteld dat je ook oude spelers kan posten

Goal: Kahn (nog geen goede 2de keeper, heb alleen goya die ik getraind heb)

(3 5 2)
Linksback: R. Carlos,
C. Back: Stam
R. Back: Campbell
Carlos met n pijl naar voren
Op de bank: Nesta Arce Amaros, hangt er maar van af wie er t meeste zin in heeft wie speelt.

Ik heb stam gehaald omdat ze vaak met de kop scoorden, gebeurt nu nooit meer.

Vederdigende middenvelders: Viera met iets links ervoor Beckenbauer..

Op de bank: Almeyda. arce kan er ook spelen

links: Babangida met pijl naar voor en achter echt goede verbindin tussen verdedeging en aanval.

Rechts: Als n soort hangede rechtsbuiten Pele, trekt vaak naar binnen maar kan ook naar buiten..

Middenvoor: Gullit Ook vaak maradona of di stefano of Dunant

Spits:Maradona, Di stefano, Eusebio, Dunant (getraind heeft bij bijna alles 99)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Edit ** Lama zitte.. heb ut zelf al gevonden ** Edit

PS.. Sorry O-)

[ Voor 85% gewijzigd door Jackazz op 10-07-2004 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 22:10
MadRettoR schreef op 07 juli 2004 @ 20:39:
ff een klein vraagje..
Hoe installeer ik die "no collar fix" van die wolf patch??
iemand? krijg het niet voor elkaar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
lol, ik de optionfile van wendetta gedownload, lopen er ineens een hoop spelers rond zonder schoenen/voeten.

toch maar de complete wendetta downloaden dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
Ik heb sinds gistern ook een PS2 controller voor de computer gekocht inclusief Converter.

Waar kan je in PES of WE 7 precies die 2 analoge stichks voor gebruiken. Zijn er bijvoorbeeld speciale trucjes die je daar wel mee kan doen en normaal niet?

Is er misschien een site met een overzicht van dingen die je met die analoge sticks kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
Met de analoge sticks kan je naar mijn inziens veel betere passes geven, de linker dan.
De rechter-stick gebruik ik voor schijnbewegingen in combinatie mer r2.
Je moet gewoon bij de training hiermee oefenen. Ik weet niet precies de schijnbewegingen. Die staan volgens mij allemaal wel uitgelegd in de PES Guide, welke je kan vinden bij Pesfan.com.

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Thufir_Hawat schreef op 12 juli 2004 @ 20:02:
lol, ik de optionfile van wendetta gedownload, lopen er ineens een hoop spelers rond zonder schoenen/voeten.

toch maar de complete wendetta downloaden dan :P
Ik was altijd groot ven van wendetta maar heb nu Wolf 4.1 [option file was iig 4.1] en tering wat ziet het er geweldig uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
PietPrecies schreef op 16 juli 2004 @ 00:00:
Met de analoge sticks kan je naar mijn inziens veel betere passes geven, de linker dan.
De rechter-stick gebruik ik voor schijnbewegingen in combinatie mer r2.
Je moet gewoon bij de training hiermee oefenen. Ik weet niet precies de schijnbewegingen. Die staan volgens mij allemaal wel uitgelegd in de PES Guide, welke je kan vinden bij Pesfan.com.
thnx voor de tip.. ik zal het wel ff uitproberen in de trainingsmode.

* edit * ik heb het wat geprobeerd en je kan er zeker handige dingen mee doen. Alleen ik snap niet hoe je bedoelt dat je met de llinker-stick betere passes kan geven. Zou je mij dit misschien kunnen uitleggen?? * edit *

[ Voor 18% gewijzigd door Jackazz op 16-07-2004 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Ik bedoel hiermee dat je met de stick beter de richting aan kan geven, hij is wat preciezer. Dit resulteert uiteindelijk weer in betere passes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
PietPrecies schreef op 16 juli 2004 @ 15:25:
Ik bedoel hiermee dat je met de stick beter de richting aan kan geven, hij is wat preciezer. Dit resulteert uiteindelijk weer in betere passes.
dank je voor je snelle reactie.. ik moet zegguh dat het wel heel erg wennen is als je gewend bent om met een Microsoft Sidewinger te spelen. Achja, oefening baart kunst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 14:57
Check http://www.gamer.nl/nieuws/22799

Screens van de eredivisie Nederland in PES4.. Inclusief de Arena, de Kuip en het PSV stadion.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Konami loopt altijd een beetje achter, beetje jammer. Niet dat het nog boeit sinds de transfer mode in het spel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-04 15:24
dat soort dingen kunnen voor de release nog wel aangepast worden hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toenet een jammerlijke wedstrijd

ik kom in de 34e minuut 1-0 achter door een corner, in de 2e helft in de 54e minuut kom ik door een zelfde soort corner 2-0 achter, ik zag t al niet meer zitten, dan scoor ik meteen in de 55e minuut een 2-1 door een mooie voorzet, in de 89e minuut komt dan eindelijk de 2-2, maar in de extra tijd maken ze dan nog 3-2 tegen mij, en verlies in nog in de halve finale van deze WK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

video van we8, brakke kwaliteit maar goed.

http://www.users.skynet.be/fa201736/we8.mpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
zag em net staan idd, erg indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Erg gaaf... Kan niet wachten tot hij in Europa uitkomt...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
The French WE Real Team has released their MegaPatch, which is for Winning Eleven 7:International PC- & PS2-version.

It can be compared with patches like the "WEndetta" or "TheWolf EPL & CL" and features:

- New menus
- New 2004-2005 kits, thx to Spark and kEL
- Updated transfers for some players
- 4 new teams : FC Nantes, Sochaux Montbelliard, FC Santos, Boca Junior
- 21 personalised stadiums, with new pitches...
- New climatic conditions (snow on field...)
- New training environement
- New rain effect
- 51 personalised fan textures
- Nike freestyle ball by Yogui
- 9 high quality boots by Yogui

It weights about 600 MB and can be found @ our 'Patchessection'!

pescorner.de

morgen maar eens proberen. :)

screens:

Afbeeldingslocatie: http://perso.wanadoo.fr/yogui.g/images/11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://perso.wanadoo.fr/yogui.g/images/24.jpg

http://www.werealteam.fr.st/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
Als iemand deze patch heeft geprobeerd zou die dan misschien hier zijn mening kunnen doorschemeren? Want ik ben met de patch die ik op dit moment gebruik zeer tevreden.

[ Voor 13% gewijzigd door Jackazz op 21-07-2004 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sneeuw effect is cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 09:03
Werkt deze patch ook voor PES III op pc??? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Die patch staat op een ftp die niet veel sneller gaat dan 1 kB/s dus ik wacht wel totdat er een mirror is.

Nieuwe WE8 ingame filmpjes:

http://www.konamityo.com/we/game/we8/demo.html

[edit]
Ah ok ik zie net dat de patch ook op filefront staat.

De patch is er nu ook voor PS2.

- 150 faces updated
- 1286 chants
- Whole new graphics et sound environment
- Fields and climatic conditions ameliorated
- New Boots and balls
- New training fields, with new environment : 4 new fields depending on climatic conditions, sand, concrete and wooden pitches.
- 51 fantextures and new winter fantexture
-And a lot more...

nb: If you want to enable the chants let the call names ON for club squads et do the opposite when you play with national teams

[ Voor 61% gewijzigd door LoneRanger op 24-07-2004 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:44
HINTS AND TIPS NEEDED

Ik speel nu al een tijdje PES3, maar er willen nog steeds een aantal dingen niet lukken. misschien kunnen jullie wat tips geven.

schieten van afstand:
Het afstand schieten, of schieten buiten de 16 is dus echt BRAK. Ik schiet alles over en als ik echt onwijs focus op de kracht in het schot, dan schiet ik of naast, of in de handen van de keeper.

schieten binnen de 16
Ik krijg de bal maar niet laag, Ja, alleen als ik [] een tapje je geef, maar dan sukkelt de bal wel heel erg langzaam

Hoge diepte pass aannemen
Als ik een pass geef vanaf eigen helft over de verdediging heen, dan heeft de speler echt TE VEEL tijd nodig om de bal aan te nemen en te controleren. Tegen die tijd dat de speler staat te wachten een neemt etc. heb ik al weer 3 verdedigers in mn nek. (ookal staat daar de beste spits)

ps, ben ik de enige of schiet iedereen voor 80% tegen een tegenstander aan??? er staat altijd wel iemand in de weg en zo niet, dan soms nog mn eigen speler 8)7

anyways, ik kan dus wel wat tips gebruiken.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16334

ik speel het spel ook af en toe, en ik vind het een geweldige game alleen heb ik dezelfde problemen als Zosas ;(

ow en nog een probleem : verdedigen bij corners/vrije trappen

90% van mn tegengoals worden gemaakt uit kopballen bij corners enzo, hoe verdedig ik daar effectief tegen ?
meestal staan mn verdedigers gewoon op de verkeerde positie of koppen ze gewoon mis ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 16334 schreef op 28 juli 2004 @ 15:09:
ik speel het spel ook af en toe, en ik vind het een geweldige game alleen heb ik dezelfde problemen als Zosas ;(

ow en nog een probleem : verdedigen bij corners/vrije trappen

90% van mn tegengoals worden gemaakt uit kopballen bij corners enzo, hoe verdedig ik daar effectief tegen ?
meestal staan mn verdedigers gewoon op de verkeerde positie of koppen ze gewoon mis ;(
Als het een gewone corner is (1e of 2e paal) op het driehoekje drukken, keeper komt dan uit en pakt de bal. Gaat meestal ;) wel goed. Soms is het een wegdraaiende corner, pech gehad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Schieten is een kwestie van timing, player-skills [shot en precission], voet en positie.
Als je een mannetje links passeerd en dan uit moet halen met links terwijl je speler rechts is, heel weinig kans.
Probeer het schieten te timen, als je rent pas op de schietknop duwen als zijn rechter- of linker voet naar de bal gaat en hij de bal inhaalt. [dus vlak voor het moment dat hij hem weer een tikkie gaat geven.]
Het kost wel even wat training.

Het verdedigen van hoekschopen?
De keeper uit laten lopen om de bal te vangen werkt 9 van de 10 keer.
Het blauwe kruisje is dat geloof ik.
Let wel op dat het met uidraaiers iets sneller fout kan gaan, alles verder dan de penalty stip gewoon proberen weg te koppen.
Oh, kopsterke verdediger[s] iig centraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:30

MeNTaL_TO

The future is not set

Heeft er iemand een strategie bedacht bij het aankopen van spelers in de ML?
Want normaal selecteer ik er gewoon een paar en komt er meestal maar 1 speler (vaak helemaal geen). Ik had er nu echter 4 geselecteerd en na de ronde kwamen ze alle 4 waar ik geen geld voor had, gelijk na het saven een game over (oftewel begin maar opnieuw met je ML) :(

Je hebt meestal maar een paar rondes om spelers vast te leggen, dus als je een paar posities moet verstevigen, hoe kan je dat dan het beste aanpassen.

Verder heb ik dezelfde probs al hierboven en de enige tip is een goede keeper met een goed koppende centrale verdediger en zelfs dan nog gaat ie er wel eens in, net als vrije trappen die ik niet eens op goal krijg (zelfs na flink trainen niet).

Ook raar, met roberto carlos kan ik wel een diepte pass van achteruit geven (over de verdediging heen) met andere spelers lukt me dit gewoon weg niet, welke attribuut heeft hij (en dus waar moet ik opletten om een speler te kopen die dat ook kan en die ook nog eens kan verdedigen).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Je hebt meestal maar een paar rondes om spelers vast te leggen, dus als je een paar posities moet verstevigen, hoe kan je dat dan het beste aanpassen.
Hogere transfersom en salaris bieden :) Ook zullen spelers in divisie 1 en 2 niet naar je clubje komen als je zelf in divisie 3 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Dr. Strangelove schreef op 29 juli 2004 @ 11:10:
[...]

Hogere transfersom en salaris bieden :) Ook zullen spelers in divisie 1 en 2 niet naar je clubje komen als je zelf in divisie 3 zit.
Moet je wel de credits hebben.
Bedoelde meer ik moet in die paar rondes een aantal goede spelers hebben, nu breng ik op allemaal een bod uit, meestal worden die afgeslagen of krijg ik er 1, hoe zorg ik er voor dat ze dan niet allemaal ja zeggen en ik dus failliet ga.
Of moet ik er rekening mee houden dat ik echt maar 1 speler per transfer rond kan krijgen (of geen).

Waarom moet je eigenlijk een transfersom betalen voor spelers die op dat moment geen club hebben?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
zie het als transfergeld ;)

maar ik ruil vaak spelers. Minanda bijvoorbeeld is een speler met aardig wat waarde en is zekers te ruilen.
Verders moet je niet gelijk tijdens negotiation round 1 gelijk 5 biedingen doen. Bied wat je kan betalen. Zet spelers die je niet gebruikt op de releaselist en hopen op een bod...

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Psypol and his friends did it: PES 3 PC can be played online!

They tried many freeware tools and now, two players can play via Internet.
The solution is not very developed - one player records the match on the ost-PC with his webcam, the other player watches the game and plays via MSN Messenger - but the development is in a very early stage!

We will certainly keep you up-to-date!

http://wearefrenchpc.free.fr/phpBB2/viewtopic.php?t=16

Oh en het is gewoon in het Engels. :)

Grappig experiment.
De een speelt thuis terwijl de ander via een webcam meekijkt en speelt.
yes that's it : check the post concerning
phase1 - JoyToKey + Synergy to know how we managed to send remote gamepad commands

concerning sending display back we used a temporary and shamy solution :
The host simply placed his webcam in front of his Screen
and i watched the game in MSN !!!!!

as you can imagine : on my side the match display was small ( i swithed to 800*600 in order to see it as big as possible and zoomed *2 in msn) but it has also black lines running up and down ( aswhen you film a screen)

but keep in mind that it was the first test and the first success
the final version of our project will use a capture and stream solution
(see the posts concerning PHASE 2)

What we've done was shortcutting the phase 2 problem in a raw way
but i must admit that it was surprising fast : i've seen the match in total real time even by a webcam and my controls were executed in real time too

that's why i'm optimistic for the future of the projet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Woehaa,

Seizoen 1 en heb de volgende spelers transfervrij vastgelegd:
- Chiesa
- Tomasson
- Nedved
- v/d Vaart
- Vieira
- Stam
- R. Carlos
- Cannavaro
- Rustu
- Paliuga (keeper)

Daarvoor had ik al Robbie Keane, Belsavich (ofzo), Ono en Martin Laursen gekocht.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Zosas schreef op 02 augustus 2004 @ 09:56:
Woehaa,

Seizoen 1 en heb de volgende spelers transfervrij vastgelegd:
- Chiesa
- Tomasson
- Nedved
- v/d Vaart
- Vieira
- Stam
- R. Carlos
- Cannavaro
- Rustu
- Paliuga (keeper)

Daarvoor had ik al Robbie Keane, Belsavich (ofzo), Ono en Martin Laursen gekocht.
Lijkt leuk, maar niet om je stemming te bederven, maar zodra je alle supersterren hebt is er opeens niet zoveel meer aan. Vind ik dan. :P
Daarom heb ik de transfers maar wat moeilijker gemaakt, ik heb dan ook maar 3 spelers vast kunnen leggen voor het nieuwe seizoen met Parma, de echte sterren wilden niet.
Die keeper is neem ik aan Pagliuca? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Thufir_Hawat schreef op 02 augustus 2004 @ 11:58:
[...]

Lijkt leuk, maar niet om je stemming te bederven, maar zodra je alle supersterren hebt is er opeens niet zoveel meer aan. Vind ik dan. :P
Klopt, het is veel leuker om tegen de sterren te spelen dan ze zelf te hebben.
Het maakt de Wefa-cup veel leuker als je tegen Real moet met Beckham, Raul,Carlos etc.
Ik doe het tegenwoordig met de suptoppers als Bellamy, Kezman, Hedman, Kehl en Boa Morte. [om er maar een paar te noemen.]
Kortom spelers met loon onder de 900 PES, middenveld en verdediging zelfs met een max van 700.
Een maximale selectie van 21 spelers. [momenteel 19]
Ik speel dan wel weer op 3 sterren omdat je dan net wat meer ruimte krijgt.
4 sterren is mij teveel 0-0 en 1-0 en aangezien ik niet al teveel kan spelen momenteel verlies ik ook nog wel eens op 3 sterren. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hmm, noem me zwak maar op 5 sterren heb ik toch wel erg graag de Franse tandem Viera-Zidane op het middenveld en het Italiaanse superduo Nesta-Cannavaro achterin :P Zeker in de Wefa championships wedstrijden zorgt de individuele klasse er af en toe voor dat ik net weet te winnen :) Voorin heb ik dan wel weer 2 eigen opgeleide spitsen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Iemand we8 al gespeeld (zag dat ie uit was in Japan)?
En tuurlijk als ik mijn ps2 aan mijn vriendin heb uitgeleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

MeNTaL_TO schreef op 03 augustus 2004 @ 07:28:
Hmm, die zou toch pas eind augustus uitkomen ? en PES4 pas in oktober dacht ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

kazuka schreef op 03 augustus 2004 @ 08:44:
[...]

Hmm, die zou toch pas eind augustus uitkomen ? en PES4 pas in oktober dacht ik :?
Blijkbaar niet (of het is weer een beta/test versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Thufir_Hawat schreef op 02 augustus 2004 @ 11:58:
[...]

Daarom heb ik de transfers maar wat moeilijker gemaakt, ik heb dan ook maar 3 spelers vast kunnen leggen voor het nieuwe seizoen met Parma, de echte sterren wilden niet.
Die keeper is neem ik aan Pagliuca? ;)
You've got a point, maar Rosicky, Tomasson en Chiesa (nu die dus niet meer) waren eigenlijk bedoelt om weer verkocht te worden voor het geld :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Of je start je ML gewoon met het 'echte' Ajax, Feyenoord of PSV. Ik vind het 'echte' Milan echt gruwelijk lekker spelen in het spel. Vooral de dodelijke Shevchenko voorin.
De verdediging is ook niet mis met Cafu, Nesta, Stam en Maldini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Mijn vorige spel ben ik met het echte PSV gestart. Daar lopen toch heel wat spelers rond die je best lang kan gebruiken, zeker als invaller. Ik heb in elk geval de WEFA Cup weten te winnen op **** met spelers als Kezman, Bouma, Van Bommel, Robben en Rommedahl als vaste krachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
PietPrecies schreef op 03 augustus 2004 @ 10:50:
Of je start je ML gewoon met het 'echte' Ajax, Feyenoord of PSV. Ik vind het 'echte' Milan echt gruwelijk lekker spelen in het spel. Vooral de dodelijke Shevchenko voorin.
De verdediging is ook niet mis met Cafu, Nesta, Stam en Maldini.
Eerrrh, ik heb PES3 op de PS2... maar hoe start ik dan met het originele team???

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Dat lukt helaas niet. Wij (pc-gamers) kunnen een optionfile editor downloaden waarmee wij de startsquad kunnen aanpassen.
Misschien kan het ook voor de ps2-versie, dit zal je even moeten uitzoeken.
Bij http://www.pesfan.com zal je het wel kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gois
  • Laatst online: 07:41
MeNTaL_TO schreef op 03 augustus 2004 @ 07:28:
Ik heb hem gespeeld en ik moet zeggen het speelt echt geweldig. De feeling is wel weer wat anders dan PES3 maar wel ten goede, ik heb ook meer het gevoel dat je meer controle hebt over wat je uitvoert zoals passen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 07:09

miekol

erm

Gois schreef op 03 augustus 2004 @ 23:48:
[...]

Ik heb hem gespeeld en ik moet zeggen het speelt echt geweldig. De feeling is wel weer wat anders dan PES3 maar wel ten goede, ik heb ook meer het gevoel dat je meer controle hebt over wat je uitvoert zoals passen. :Y)
Inderdaad, heb hem ook al een paar uur tegen een vriend kunnen spelen. En tis weer net ff mooier en net ff sneller/directer. Je kan nu echt one-touch spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Is WE8 alleen op PS2 uitgekomen, of ook voor PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gois
  • Laatst online: 07:41
Alleen voor ps2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Komt er wel nog een WE8 uit op PC, of moeten we gewoon wachten op PES4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97964

PES4 = WE8 voor de pc, that's it. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 97964 op 05-08-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 97964 schreef op 05 augustus 2004 @ 19:11:
PES4 = WE8 voor de pc, that's it. :)
Nee, PES4 is een aangepaste versie van WE8 voor de westerse markt. En van PES4 komt ook een PC-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

:S :S ik dacht dat er ook een WE8 voor de PC kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:10

amahusu

taking over the world!

FF weer es wat posten in dit oh zo mooie topique :P

PES3 komt me nu wel een beetje de keel uit (singelplayer dan, multiplayer blijft altijd leuk!) Op 5 sterren win ik meestal wel met 2/3 doelpunten verschil dus ik ben wel toe aan een nieuwe uitdaging.. misschien dat ik toch m'n ps2 laat ombouwen en WE8 ga halen, want ik kan denk ik niet wachten tot oktober op PES4 :( :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Besef dan wel goed dat WE8 compleet japans is, maw de menu's het commentaar.
Wat dat betreft is Pes4 een betere aanschaf of je moet wachten tot waarschijnlijk maart volgend jaar, dan zal Winning Eleven 8-I (internationaal) uitkomen.

Wanneer je dat allemaal niet uitmaakt of je beheerst de japanse taal... (HAVE FUN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 07:09

miekol

erm

Anoniem: 84457 schreef op 05 augustus 2004 @ 22:09:
Besef dan wel goed dat WE8 compleet japans is, maw de menu's het commentaar.
Wat dat betreft is Pes4 een betere aanschaf of je moet wachten tot waarschijnlijk maart volgend jaar, dan zal Winning Eleven 8-I (internationaal) uitkomen.

Wanneer je dat allemaal niet uitmaakt of je beheerst de japanse taal... (HAVE FUN)
Ach het tactieken menu is praktisch identiek aan dat van WE7/PES etc. Dus als je dat een beetje kent maakt het niet uit of het nou in het japans of engels staat. Lukt mij iig altijd makkelijk om me tactieken in te stellen in WE8.

En japans commentaar is alleen maar leuk, dan valt het niet op hoe suf het commentaar vaak is en hoe vaak ze in de herhaling vallen.

Oftewel > Gewoon spelen dus, die import :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:10

amahusu

taking over the world!

en er zijn zowiezo al forums/sites die de schermen al vertaald hebben naar het engels :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Anoniem: 120370

Hoi,
Ik ben niet nieuw op Tweakers.net maar wel op dit topic, dus ik zal ff zeggen wie ik ben; ik ben Koen, 16 jaar, woon in Enschede.

Ik had een vraag aan jullie; ik speel al maandenlang pes3 op de PC en nu heb ik WE7i (Winning Eleven 7 Int.) gekocht, tevens voor de PC.
Mijn probleem is nu echter dat de framerate veel te laag is... :r
Mijn PC kon PES3 probleemloos aan. de specificaties van mijn systeem zijn;
Pentium 4 2,4 GHz
512 MB DDR
PointOfView GeForce 4 ti-4200 XP 128 MB RAM
80 GB HDD, 7200 RPM
Windows XP Huiseditie

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 120370 schreef op 02 september 2004 @ 18:20:
Hoi,
Ik ben niet nieuw op Tweakers.net maar wel op dit topic, dus ik zal ff zeggen wie ik ben; ik ben Koen, 16 jaar, woon in Enschede.

Ik had een vraag aan jullie; ik speel al maandenlang pes3 op de PC en nu heb ik WE7i (Winning Eleven 7 Int.) gekocht, tevens voor de PC.
Mijn probleem is nu echter dat de framerate veel te laag is... :r
Mijn PC kon PES3 probleemloos aan. de specificaties van mijn systeem zijn;
Pentium 4 2,4 GHz
512 MB DDR
PointOfView GeForce 4 ti-4200 XP 128 MB RAM
80 GB HDD, 7200 RPM
Windows XP Huiseditie

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Heb je misschien AA of FSAA aanstaan? Indien ja -> uitzetten, kijken of dat helpt.

Overigens is het niet erg dat je in Enschede woont, daar kun jij ook niets aan doen ;) :+

Thufir_Hawat schreef op 02 september 2004 @ 18:40:
[...]

Heb je misschien AA of FSAA aanstaan? Indien ja -> uitzetten, kijken of dat helpt.

Overigens is het niet erg dat je in Enschede woont, daar kun jij ook niets aan doen ;) :+
Daar zat ik ook al aan te denken ja, alleen het probleem is dat ik in "Settings.exe" geen AA of FSAA instellingen kan vinden!

Oh ja, ik woon niet ín Enschede, maar iets erbuiten, dacht dat het wat makkelijker zou zijn om Enschede te zeggen dan om zo'n dorp te noemen dat jullie toch niet kennen!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 120370 schreef op 02 september 2004 @ 18:59:
[...]

Daar zat ik ook al aan te denken ja, alleen het probleem is dat ik in "Settings.exe" geen AA of FSAA instellingen kan vinden!

Oh ja, ik woon niet ín Enschede, maar iets erbuiten, dacht dat het wat makkelijker zou zijn om Enschede te zeggen dan om zo'n dorp te noemen dat jullie toch niet kennen!
De AA & FSAA instellingen kun je vinden bij de instellingen van je videokaart zelf. Ik zou het best even willen opzoeken waar je precies moet kijken, maar ik heb een Radeon :P
In ieder geval moet je bij de eigenschappen van je beeldscherm, dan "instellingen", dan "geavanceerd" en dan daar ergens rond kijken of je 3d-instellingen van je kaart kunt vinden.

Het leuke is dat als ik die instellingen zelf maximaal instel dat ie dan zo traag gaat dat je a la the Matrix aan het voetballen bent, je kunt heel makkelijk tackels ontwijken aangezien de bediening nog steeds even direct reageert, alleen de bewegingen worden wat langzamer uitgevoerd. Wel leuk voor een keertje iig. :P

Thufir_Hawat schreef op 02 september 2004 @ 19:16:
[...]

De AA & FSAA instellingen kun je vinden bij de instellingen van je videokaart zelf. Ik zou het best even willen opzoeken waar je precies moet kijken, maar ik heb een Radeon :P
In ieder geval moet je bij de eigenschappen van je beeldscherm, dan "instellingen", dan "geavanceerd" en dan daar ergens rond kijken of je 3d-instellingen van je kaart kunt vinden.

Het leuke is dat als ik die instellingen zelf maximaal instel dat ie dan zo traag gaat dat je a la the Matrix aan het voetballen bent, je kunt heel makkelijk tackels ontwijken aangezien de bediening nog steeds even direct reageert, alleen de bewegingen worden wat langzamer uitgevoerd. Wel leuk voor een keertje iig. :P
Hmm, ik heb het geprobeerd, geeft geen resultaat :( ...
Iig bedankt voor je hulp Thufir

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 15:15
heb je de patches al gedownload??

daag

The_Thijs© schreef op 02 september 2004 @ 19:55:
heb je de patches al gedownload??
Eh, patches? zijn er officiële patches van Konami voor WE7i? ik wist dat ze er voor PES3 zijn, maar voor WE7i heb ik ze iig niet kunnen vinden...
Heb je een link?

• Valandil
welkom in de wondere wereld van Google:

http://www.google.nl/sear...ie=UTF-8&q=patch+WE7i&lr=

:7

wijze woorden

• deuxani
Bij mij krijg ik alleen die dikke vertragingen als ik Vsync aan heb staan (ook in je videokaartinstellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eeeeh, dacht je écht dat ik nog niet in Google had gezocht?? :P
Als je op googel zoekt vind je patches zat, maar die zijn allemaal voor correcte namen, extra schoenen e.d.
Ik zoek een patch die de het gestotter tijdens de wedstrijd verhelpt!

EDIT: ik zie net dat het uitzetten van VSync ook niet helpt...
Maar is er geen patch voor WE7i, net als voor PES3?

EDIT 2: ik heb net PES3 maar weer eens geïnstalleerd, blijkt dat dat spel nu ook traag is :( terwijl alle andere recente poep (Far Cry, Max Payne 2 om maar wat te noemen) vlekkeloos loopt... triest, dit...

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 120370 op 03-09-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Heb je anisotropische filtering uit staan?
Ik speel met min of meer hetzelfde systeem zonder haperingen.
[iig dezelfde kaart, Ti 4200]

Gewoon even wat met de instellingen+resoluties kloten en ineens loopt hij soepel. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ik heb sinds vandaag eindelijk een logitech dual action gamepad :) Tis wel ff wennen, maar kan nu iig alle bewegingen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LoneRanger schreef op 03 september 2004 @ 18:51:
Heb je anisotropische filtering uit staan?
Ik speel met min of meer hetzelfde systeem zonder haperingen.
[iig dezelfde kaart, Ti 4200]

Gewoon even wat met de instellingen+resoluties kloten en ineens loopt hij soepel. B)
Och, ik heb zo lang met de instellingen geklooid :P
Maar ja, het draait niet, ook al zet ik VSync uit, Anisotropisch filteren uit, Anti-Aliasing uit, ook al zet ik de resolutie op 640x480 en het detail op "laag"...het blijft gewoon hetzelfde!
Ik kan ook nergens een petsj vinden, en Konami mailt niet terug.
Mooi is dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-02 09:07

cdl

Eerrhmm, misschien beetje een stomme vraag van me maar hoe speel ik multiplayer op PES3?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03 15:48

Dark4ever

Huh?

niet, kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Maverick schreef op 03 september 2004 @ 18:56:
ik heb sinds vandaag eindelijk een logitech dual action gamepad :) Tis wel ff wennen, maar kan nu iig alle bewegingen maken :)
Heerlijke pad inderdaad!

Alleen is bij mij en twee vrienden van mij (en bij wat gezoek op google schijnt het veeeel vaker voor te komen) de linker stick naar de kl#te :(

staat jou waarschijnlijk ook te wachten :X

@ cdl : online/network play is niet mogelijk wel multiplayer op dezelfde pc

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 10456 op 03-09-2004 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn probleem is nu opgelost, ik heb de refreshrate teruggezet naar 60 Hertz (8>
Dat 60 Hertz is alleen wel irritant als je andere dingen doet dan we7i...
Hoe kun je de refreshrate voor aparte applicaties instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
pes 4 is nog niet ui voor de pc, dus we moeten het voorlopig nog met 3 doen, (of we7)
vond nog wat replay, heb er een filmpje van gebakken, normaal verlies ik ze altijd als ik format, dacht dat nu eens voor te zijn :)

http://maverick.dynasoft.nl/zut/pes.avi (1.9mb @ ~50kb/s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik ben, als voorbereiding op PES4, weer begonnen met WE7i.. Was in het begin wel weer even wennen, maar ik begin alweer aardig verslaafd te raken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Macer schreef op 26 oktober 2004 @ 08:12:
Ik ben, als voorbereiding op PES4, weer begonnen met WE7i.. Was in het begin wel weer even wennen, maar ik begin alweer aardig verslaafd te raken..
Ja is zeker weer wennen, ik ben een league in PES3 begonnen op **** en dat was echt pittig in het begin, 1 punt uit de 1e 2 wedstrijden.
Ik heb alle europese topploegen in een league van 16 geduwd en dan gewoon een halve league, dus 1x tegen elkaar, zelf ben ik Real Madrid.
Na een lastig begin heb ik alle wedstrijden wel zo'n beetje gewonnen en ik sta dan ook ruim bovenaan.

De laatste wedstrijd tegen Bayern Munchen was wel erg spannend. Vage goals ook, na 20 minuten een kluts in m'n eigen strafschopgebied en na een soort van schot wijkt de bal af via een speler naar de verre hoek, daar staat Woodgate en hij probeert de bal aan te nemen maar dat lukt niet helemaal omdat de bal upstuitert en ja hoor, hij floept zo in eigen doel. 1-0 für die FC Hollywood. :(

Nu had ik het best lastig tegen Bayern en echt druk zetten lukte amper maar na een aantal fraaie combinaties op het middenveld krijg ik de bal bij Owen vlak voor de 16, ik blijf rustig en ontwijk een tackle. Ronaldo rent naar rechts en neemt 2 verdedigers mee.
Ik draai even naar het linkerbeen en leg de bal af met buitenkant links waar Zidane klaarstaat net in de 16.
Met een mooi geplaatste bal probeert hij Kahn te verschalken, maar het schot spat uiteen op de linkerkruising. :X
Gelukkig zweeft de bavarische goalie nog ergens in de lucht en karamboleert de bal via zijn rug alsnog in het doel. :)

Uiteindelijk win ik met 2-1 na een mooi uitgespeelde corner maar dit was toch wel weer een geweldige wedstrijd. PES3 is ook nogsteeds erg leuk. :)
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste