[PC/PS2] Pro Evolution Soccer 3

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 4.010 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:15
[table border=1][tr][td background="http://www.tweakers.net/ext/f/22576/full.jpg"]Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/22575/full.gif[/][/][tr][td]Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/22579/full.pngVoetbalspellen, op de consoles kun je je lol meestal niet op met de hoeveelheid van dit soort spellen, maar op de PC moeten we het meestal doen met FIFA, wat elk jaar toch weer wat meer van hetzelfde is. Maar gelukkig heeft Konami daar met Pro Evolution Soccer 3 (PES3) verandering ingebracht. Ok, het spel mag dan wel een directe poort van de Playstation 2 versie zijn (wat vooral opvalt door de menu's en controls, die totaal niet zijn aangepast), maar qua gameplay is Pro Evolution Soccer volgens velen heer en meester en daar gaat het uiteindelijk natuurlijk om.

Zelf heb ik de FIFA spellen tot en met 2001 gespeeld, maar raakte ik daarna erop uitgekeken. Sinds een tijdje geleden heb ik dan eindelijk eens van Pro Evolution Soccer geproefd (ik ben niet zo'n consolegamer) en ik moet zeggen dat het niet verkeerd smaakte. Vooral de soepelere gameplay sprak me wel aan.

[/][/][tr][td background="http://www.tweakers.net/ext/f/22581/full.png"]Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/22575/full.gif[/][/][tr][td]
Omdat er een aantal punten zijn die misschien wat aandacht verdienen zal ik die hier even bespreken.
Zoals rechtsbovenin te zien is staat er dat er een PC DVD versie is van Pro Evolution Soccer 3. Dat betekend dan ook gelijk dat er alléén maar een DVD versie is, mensen zonder DVD-speler moeten daar dus even op letten.

Een ander minpuntje voor PC gamers is dat bezitters van een Geforce 4 MX dit spel helaas ook links moeten laten liggen, aangezien het spel minimaal een Geforce 3 vereist en de GF4 MX gebaseerd is op de Geforce 2 en dus wat features mist. Je zou het spel wel kunnen spelen, maar misschien niet optimaal.

Zoals ik al in de inleiding vermeldde zijn de knoppen en menu's in de PC versie vrijwel hetzelfde als in de PS2 versie, dat heeft Konami zo gelaten, je hoeft dus niet te denken dat er wat fout is.

In Japan hebben ze ook het spel Winning Eleven. Dat is vrijwel hetzelfde als Pro Evolution Soccer, alleen is deze laatste vaak wat verbeterd.

Zoals bekend zijn er twee versies, de PC versie en de PS2 versie. Ze zien er als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.konamityo.com/we/en/WE_image/pes3_pcfront.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.konamityo.com/we/en/WE_image/pes3_front.jpg
Minimum system requirements:
Windows 98SE/ME/2000/XP
Intel Pentium III 800MHz or equivalent processor (Athlon/Duron/Celeron)
128 MB RAM
4X CD/DVD-ROM Drive
NVIDIA GeForce 3 or ATI Radeon 8500 video card
DirectX 8.1 compatible sound card
DirectX 8.1 or higher (included on Disc 1)
5GB free hard disk space

Recommended system requirements:
Windows 2000/XP
Intel Pentium IV 1.4GHz processor
256 MB RAM
8X CD/DVD-ROM Drive
NVIDIA GeForce 4, ATI Radeon 9600, or higher
DirectX 8.1 compatible sound card
DirectX 8.1 or higher (included on Disc 1)
5GB free hard disk space

Supported chipsets:
NVIDIA - GeForce FX (5900, 5800, 5600, 5200), GeForce4, GeForce3
ATI - Radeon 9800, 9700, 9600, 9500, 9200, 9000, 8500

It may be necessary to update your hardware drivers before playing.
Aangezien het spel zo direct gepoort is is het misschien wat moeilijker om op je PC de controls te leren, dus vandaar dat ik hieronder de standaard controls laat zien:
Default Keyboard Controls:
UP up arrow
DOWN down arrow
LEFT left arrow
RIGHT right arrow
LONG PASS D
SHORT PASS X
THROUGH PASS W
SHOOT A
CURSOR CHANGE Q
DASH E
STRATEGY/ATT/DEF Z
SPECIAL CONTROLS C
PAUSE space bar
HELP* F1

Default Game Pad Controls:
UP Y Axis -
DOWN Y Axis +
LEFT X Axis -
RIGHT X Axis +
LONG PASS Button 1
SHORT PASS Button 2
THROUGH PASS Button 0
SHOOT Button 3
CURSOR CHANGE Button 5
DASH Button 6
STRATEGY/ATT/DEF Button 7
SPECIAL CONTROLS Button 8
PAUSE Button 4
HELP* Button 0

*The HELP option only appears on some menus
[/][/][tr][td background="http://www.tweakers.net/ext/f/22577/full.png"]Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/22575/full.gif[/][/][tr][td]
Qua gameplay mag PES dan misschien wel de koning zijn (geweest), maar op het grafische gebied was FIFA altijd heer en meester. Dit keer is het niet heel anders, maar toch kan PES3 aardig meekomen op het gebied van graphics. Om dat te demonstreren kan je natuurlijk gewoon het beste naar wat screenshots kijken:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/22565/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/22566/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/22567/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/22568/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/22569/full.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/22570/full.jpg

[/][/][tr][td background="http://www.tweakers.net/ext/f/22583/full.png"]Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/22575/full.gif[/][/][tr][td]
Om het geheel passend af te sluiten volgen hier uiteraard nog wat handige links:

Demo [218 MB]:
Tiscali
Gamershell
FileFront
FAQ's:
Strategy guide
Team creation
Club/Player editting
Cheats:
GameFAQ's.com

Patches:
1.30.1 [10 MB]

Official sites:
PES3.net
Konami
Fansites:
Pro Evolution.com
PES Insight.com
PES Fan.com
Voorgaand topic:
Eindelijk een Fifa killer? (PES3 voor PC/PS2)
[/][/]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908

Prachtige OP MaRcO December.

Ik wil hem kopen voor de PC. Maar is ie echt de moeite waard? Of is het ook weer zon domme port zoals ISS3? ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 30-01-2004 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 85908 schreef op 30 januari 2004 @ 22:23:
Prachtige OP MaRcO December.

Ik wil hem kopen voor de PC. Maar is ie echt de moeite waard? Of is het ook weer zon domme port zoals ISS3? ;(
Hij is vrij 'ranzig' gepoort, wat wil zeggen dat er vrij weinig aan gedaan is om er een volwaardig PC spel van te maken. Menu's en controls zijn nog echt voor de PS2 bedoelt, maar ik kan me er (ingame) niet zo druk om maken. Het speelt gewoon lekker weg, zelfs met toetsenbord.

Vooral met de trainingen heb ik tot nu al veel lol gehad, want die zijn vrij pittig en het geeft een goed gevoel als je ze eindelijk haalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16235

Heeft bij jullie de bal ook geen schaduw...? Het is zo ERG lastig om te zien waar de bal heengaat!
Ik heb ook regelmatig een constante tik in het geluid, zo ongeveer 1 tik per seconde. Heeft iemand hier dat ook (gehad)?

Ik heb net ff een wedstrijd op * geprobeerd, maar dat was weer veel te makkelijk. Geen moer aan. Maar ** is gelijk weer lastig. Er had wel iets minder verschil tussen mogen zitten van mij. Ik denk dat ik nog maar vaak die Controls training moet doen, want ik vergeet steeds weer alle toetsencombinaties zodat ik vervolgens alleen maar de basis toetsen gebruik.

Ik blijf het heel erg irritant vinden dat bepaalde ingedrukte toetsen onthouden worden: zo wilde ik voor het doel gaan koppen, maar doordat die bal geen schaduw heeft, zag ik niet dat 'ie veel te hoog was. Toen ik vervolgens achter de bal aan wilde hollen lukte dat niet omdat het poppetje nog met een (op dat moment) totaal overbodige animatie bezig was.
Zo heb ik ook al een doelpunt tegengekregen: wil ik die bal hard wegtrappen, draait 'ie opeens om en tik 'ie 'm veel te zacht richting eigen doel, waarna de tegenstander 'm erin tikt en ik hulpeloos toekijk omdat m'n mannetje nog z'n overbodige bewegingen moet afmaken. Wat dat betreft lijkt het toch net EA FIFA...

Maar ja, ik kan het spel nog tot woensdag uitproberen, dus wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86328

't is een superspel !

multiplayer is alleen wel een stuk leuker dan tegen de cpu (maar dat is natuurlijk altijd zo). Op ***** win ik intussen de meeste wedstrijden wel, al is de scheidsrechter soms wel erg gul met rooie kaarten waardoor ik in de problemen kom.

in de openingspost missen de links naar de vele patches die beschikbaar zijn. Deze maken het spel echt een stuk leuker omdat je hiermee de juiste namen, shirts, clubs, stadions etc aan het spel kunt toevoegen.

nadeel van het spel is natuurlijk de zeer beroerde port van de playstation op de pc. Mijn 2400+ loopt voor 100% cpu vol en kan geen winamp meer op de achtergrond afspelen. Pas nadat ik een nieuwe videokaart (radeon 9600xt ipv geforce4 440mx) gekocht had liep het spel pas goed. De graphics zijn wel aardig, maar vielen me toch wel een beetje tegen. Maar het gaat natuurlijk om de game-play en die is werkelijk fantastisch. Ik ben echt helemaal verslaafd aan dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik blijf het heel erg irritant vinden dat bepaalde ingedrukte toetsen onthouden worden: zo wilde ik voor het doel gaan koppen, maar doordat die bal geen schaduw heeft, zag ik niet dat 'ie veel te hoog was. Toen ik vervolgens achter de bal aan wilde hollen lukte dat niet omdat het poppetje nog met een (op dat moment) totaal overbodige animatie bezig was.
Zo heb ik ook al een doelpunt tegengekregen: wil ik die bal hard wegtrappen, draait 'ie opeens om en tik 'ie 'm veel te zacht richting eigen doel, waarna de tegenstander 'm erin tikt en ik hulpeloos toekijk omdat m'n mannetje nog z'n overbodige bewegingen moet afmaken. Wat dat betreft lijkt het toch net EA FIFA...
Computer reageert helaas altijd sneller dan jou. Maar als je met je gezicht naar een verdediger staat gericht, kun je in het echie ook geen bal aannemen. Hetgene wat ik erg vervelend vind is dat je af en toe voor een open doel staat, maar dan moet je spits eerst nog perse de bal netjes aannemen, terwijl je aan het rammen bent op die schietknop heel verschrikkelijk.

Maar ach, het perfecte spel bestaat niet. En het zijn voornamelijk kleine ergernisjes. :)
Overigens, als je op de steekpass knop drukt (driehoekje) terwijl je niet de bal hebt, komt je keeper uit z'n doel. Best wel belangrijk knopje, scheelt enorm veel doelpunten.
Hoewel de computer zelf nog niet doorheeft dat ie niet te vroeg moet uitkomen, want dan gaat ie er toch echt netjes overheen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-04 11:09

amahusu

taking over the world!

Nice openingspost :)

* amahusu gaat vanavond tournooitje doen met 12 vrienden, 2 playstations en 2 laptops met pes3 (en natuurlijk ps2 joypads). Inleg = 10 euro, winner takes all :D

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
amahusu schreef op 31 januari 2004 @ 14:12:
Nice openingspost :)

* amahusu gaat vanavond tournooitje doen met 12 vrienden, 2 playstations en 2 laptops met pes3 (en natuurlijk ps2 joypads). Inleg = 10 euro, winner takes all :D
Ah leuk man, 12 vrienden ;)

Maareh, ik krijg mijn vrienden maar niet aan PES.
Gewoon geen voetbal liefhebbers of gewoon te moeilijk.
Over moeilijk gesproken, ik moest er na dit seizoen maar even een sterretje bij doen.
Net Milan met 3-0 weggezet. [met speels gemak, had net zo makkelijk 8-0 kunnen zijn]
Het stomme is dan dat je gewoon de eerste competitie wedstrijd weer met 1-0 de boot in gaat tegen City.
Tja, probeer je spelers maar eens te motiveren voor een competitie wedstrijd als ze net een WEFA wedstrijd achter de rug hebben.

p.s. mooie openings post. B)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54814

damn wat zou een inet mp fijn zijn op dit spel :< dat zou zo'n fijne potjes geven :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-04 10:28

PcManiaxx

ondertitel duh

Zal dit spel lukken met mijn specs? Ik heb gehoord dat het niet zo goed gepoort is en dat het op zelfs zware systemen moeilijk loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
PcManiaxx schreef op 01 februari 2004 @ 12:43:
Zal dit spel lukken met mijn specs? Ik heb gehoord dat het niet zo goed gepoort is en dat het op zelfs zware systemen moeilijk loopt.
Ik hoop dat dit lollig/patserig bedoelt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:16

jOzh

Sweet dude!

PcManiaxx schreef op 01 februari 2004 @ 12:43:
Das een grapje zeker :X

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91579

Goede openingspost inderdaad, mis alleen wat over de verschillende patches. Maar ik had et zelf niet beter gekunt :)

PES is een geweldig spel, zeker 20x zo goed als de FIFA reeks imho. De animaties zijn soms wat lang en de scheidsrechter can really be a bitch maar het realisme vind ik een groot pluspunt. Wedstrijden die niet in 15-1 eindigen zoals bij FIFA maar et is normaal als het gewoon 0-0 blijft. Dat vind ik het mooie, het lijkt alsof je echt aan et voetballen bent.

Mijn opstelling:

code:
1
2
3
4
5
6
7
                      Lobont

R. Carlos   Heitinga      Stam    N. de Jong

Acuna      Pienaar     v.d. Vaart      Zidane      

Henry      Ibrahimovich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-04 10:28

PcManiaxx

ondertitel duh

jOzh schreef op 01 februari 2004 @ 12:45:
[...]

Das een grapje zeker :X
Hoezo? Is toch een normale vraag?

Verklaar je nader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
PcManiaxx schreef op 01 februari 2004 @ 12:58:
[...]

Hoezo? Is toch een normale vraag?

Verklaar je nader :)
Je hebt een systeem waar 90% alleen maar van kan dromen, en PES3 valt al perfect te spelen op mijn P3 866 Mhz met R9500 Pro, de rest kan je zelf wel verklaren denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 26-04 21:08

BM

Moderator Spielerij
Even een vraagje.

Ik snap nog niet precies hoe die trainingsopties in pes precies werken. Training promising players wijst zichzelf wel, maar hoelang blijft een speler daar instaan? Daarstraks sprong er 1 midden in het seizoen daaruit,terwijl ik andere gewoon kan blijven trainen.
En hoe train ik spelers die niet meer in dat rijtje staan? Gewoon via de "normale" trainingsoptie denk ik, maar hoe bepaal je dan wat je traint, en hoelang duurt het voor bepaalde punten gaan stijgen :?

Veel vragen, maar ik kom er niet helemaal uit :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Die jeugdspelers uit growth moet je dus een contract aanbieden en telkens speelminuten geven.
Tussen de wedstrijden door kun je ze dan trainen oftewel punten toekennen aan hun eigenschappen.
Dat kan maar een beperkt aantal weken en je krijgt alleen punten wanneer je ze laat spelen.
Is opzich een leuke optie maar een echte topper zul je nooit opleiden dus het is meer iets voor het begin van het spel wanneer je nog bezig bent met je team opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
OP is wel mooi maar een beetje magertjes vind ik.

Hier nog een handige link (misschien), naar de WeOptEditor waarmee je de optionfile extern kunt aanpassen.

Bij mij werkt het (nog) niet, ik kan mn optionfile niet saven als ik aanpassingen maak.

Ook is er een CM4>PES3 statsconverter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104618

Had gehoord dat dit wel een goed spel is maar vond voetbal spellen de laatste jaren nooit echt vernieuwend meer.

Vrijdag toch maar ff de demo gedownload en zat gewoon een paar uurtjes te spelen :9~

Gister meteen maar ff gehaald, wel jammer dat je er een dvd speler voor nodig hebt :'( en omdat ik die niet (meer) had maar meteen een dvd-brander-tje en een game pad gekocht. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kijk that's the spirit, verwen de pc maar weer eens goed. :P

Ook lekker, Henry loopt een "lichte" blessure op: 4 weken uitgeschakeld, wat je licht noemt.
En ja, ik kan m wel opstellen, maar dat heeft totaal geen zin, die gozer raakt zo geen bal.
Naja, als het een beetje meezit is ie op tijd fit voor de WEFA finale. :)

Maar goed, seizoen bijna afgelopen, kan ik weer wat miskopen dumpen (Redondo) en weer wat goede spelers halen, zoals Vieira en Pires. :)

Zeg, Snappie, waarom heb je Roberto Carlos op rechts staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thufir_Hawat schreef op 01 februari 2004 @ 22:11:

Zeg, Snappie, waarom heb je Roberto Carlos op rechts staan?
Hij staat op links :) Je moet em ff op zn kop houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik snappet ;)

Mijn huidige opstelling is zo:

-----------------Canizares--------------

--Puyol--Nesta--Samuel--Silvestre--

------------------Vieira-------------------

---Pires----------------------Nedved---

------------------Rivaldo-----------------

--------Ronaldo---------Henry---------

Op de bank oa:

Panucci
v/d Vaart
J Zanetti
Tristan
Martins (die van Inter)
Valeron
Redondo (helaas nog steeds :P )

Maar ach, het seizoen is nog niet begonnen, ik denk dat ik Zidane ook nog ga halen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784

Thufir_Hawat schreef op 02 februari 2004 @ 13:24:
Ik snappet ;)

Mijn huidige opstelling is zo:
<knip>.
Maar ach, het seizoen is nog niet begonnen, ik denk dat ik Zidane ook nog ga halen >:)
Denk je dat ik met onderstaande specs pes3 kan spelen :)
Anyways, mijn opstelling:

Buffon

Zanneti-Inan coldona-Stam-Ashley Cole

Razetow

Rosidsky Claudio Lopez

Seedorf

Shevchenko Zergaiv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 81784 schreef op 02 februari 2004 @ 13:48:
[...]

Denk je dat ik met onderstaande specs pes3 kan spelen :)
Anyways, mijn opstelling:

Buffon

Zanneti-Inan coldona-Stam-Ashley Cole

Razetow

Rosidsky Claudio Lopez

Seedorf

Shevchenko Zergaiv
Inan Coldona = Ivan Cordoba
en
Razetow=Ramelow
???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-04 13:07

PnD

like in Pinda ^_^

mijn pes3 geeft blackscreen na het "konami' scherm, hoe los je dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784

ZAMoRANo schreef op 02 februari 2004 @ 13:59:

Inan Coldona = Ivan Cordoba
en
Razetow=Ramelow
???
Ik heb de namen nog niet gepatched idd :) maar het team voelt goed gebalanseerd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
PnD schreef op 02 februari 2004 @ 17:49:
mijn pes3 geeft blackscreen na het "konami' scherm, hoe los je dit op?
In je dat-directory van PES staat een file cafe. nogiets. Das de intro, die moet je wissen. En als het goed is doet ie het dan weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:55
is het ook mogelijk om al die intro schermpjes te wissen? Want dat lange wachten iedere keer is maar vervelend :{

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-04 13:07

PnD

like in Pinda ^_^

bedankt, het werkt..
tering moeilijk spel trouwens als je nooit voetbalgames speelt, behalve 1x fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Jup, heel simpel gezegd: timing is the key. :)

Net in mn eerste 3 wedstrijden van het nieuwe seizoen 8 rode kaarten verzameld.
Volgende keer iets beter timen met de tackles dan maar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik had het zelf nog nooit eerder gezien maar in de kwartfinale [1st leg] van de beker stond het 1-1. [thuis]
15 minuten lang ongelooflijk veel druk gezet en krijg in blessuretijd nog een laatste corner.
Wie staat er ineens ook in de 16?
Juist, mijn keeper.
Schiet me net te binnen dat de keeper van Atletico vaak/altijd een petje draagt.

Trouwens, stellen jullie spelers op wiens vorm slechter dan groen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, ik heb gewoon een basis elftal, als ik merk dat er 1 echt niet goed speelt die wedstrijd wissel ik. Maar meestal wissel ik pas als ik 2-0 voor sta, om die andere ook nog even te laten spelen. Dan worden ze weer wat meer waard en gaan et teamwork weer iets omhoog.

Wat zijn trouwens die kleurtjes bij de namen tijdens de wedstrijd? Fatigue ofzo? Of is dat de vorm waarin ze verkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Nee, das hoe aanvallend ze spelen. Rood is de Romario mentaliteit (verdedigen? Tis dat? :P )

Spelers die slecht in vorm zijn hebben overigens gewoon mindere stats, varierend op sommige stats 12-18 punten minder. Bijv Pietje Puk heeft 80 pts in techniek, is ie erg slecht in vorm heeft ie bijv maar 62 pts techniek. Is ie echter in bloedvorm, heeft ie 98 pts techniek.

Ofwel, ja, ik let er op wie er wel en wie er niet in vorm zijn. Meestal zijn gelijk complete volkstammen slecht in vorm, dus maakt het nog geen ruk uit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Thufir_Hawat schreef op 03 februari 2004 @ 11:38:
Nee, das hoe aanvallend ze spelen. Rood is de Romario mentaliteit (verdedigen? Tis dat? :P )

Spelers die slecht in vorm zijn hebben overigens gewoon mindere stats, varierend op sommige stats 12-18 punten minder. Bijv Pietje Puk heeft 80 pts in techniek, is ie erg slecht in vorm heeft ie bijv maar 62 pts techniek. Is ie echter in bloedvorm, heeft ie 98 pts techniek.

Ofwel, ja, ik let er op wie er wel en wie er niet in vorm zijn. Meestal zijn gelijk complete volkstammen slecht in vorm, dus maakt het nog geen ruk uit. :(
Goede rotatie opzetten kan dat voorkomen, dus bij voorsprong spelers wisselen.
Ik heb 1 keer na een belangrijke wedstrijd gehad dat mijn 3 ster verdedigers allemaal moe waren, gelukkig met reserve's op kunnen vangen, maar normaal gesproken is er geen of 1 moe en krijgt ie een wedstrijd rust. Als je 352 speelt, en je hebt 5 verdedigers en 1 back kan je makkelijk roteren.

Hoe kan je voor een speler als club aantrekkelijker zijn?
Er zijn een hoop spelers die niet een contract bij mij willen tekenen als die bij huidige club afloopt, al ben ik koploper met 20 punten in de hoogste divisie, geeft meer dan ze vragen bij de onderhandelingen en toch weigeren ze bijna allemaal (Roberto Carlos wilde gek genoeg weer wel, Samuel ook, maar Stam weigert steeds, Ronaldo en vrijwel alle aanvallers ook, gelukkig heb ik Dario Silva al 2 seizoenen)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe je je club aantrekkelijker kan maken!? Door meer te betalen natuurlijk :p

Dus die balk onder je spelersnaam is hoe aanvallend ze spelen? :x Volgens mij slaat dat nergens op, aangezien Stam toch niet echt heel aanvallend opgesteld staat bij mij en wel zwaar in het groen staat als ie een wedstrijd speelt. En die kleuren veranderen tijdens de wedstrijd terwijl ik niets verander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 21:20

Christiano007

Ich bin der champion

Heeft iemand nog een linkje naar de file met echte namen en de laatste wolf update (of hoe het ook heette, met de echte kits enz.) ?

dank u!

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 91579 schreef op 03 februari 2004 @ 13:23:

Dus die balk onder je spelersnaam is hoe aanvallend ze spelen? :x Volgens mij slaat dat nergens op, aangezien Stam toch niet echt heel aanvallend opgesteld staat bij mij en wel zwaar in het groen staat als ie een wedstrijd speelt. En die kleuren veranderen tijdens de wedstrijd terwijl ik niets verander.
Groen is toch juist verdedigend? Bovendien, dat het door de wedstrijd heen veranderd is logisch, standaard wordt dat geregeld door de computer namelijk. Als je het zelf wilt regelen moet je dat zo instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou ok, daar zit wat in misschien :p

En Christian ofzo..check het oude topic ff en als je die hebt gevonden post die linkjes hier even, is wel zo makkelijk als je toch op zoek gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104618

Heb een probleempje, niet met het spel zelf maar met windows. Als ik het spel gespeeld heb en sluit af en ga terug naar windows (98) blijft mijn hele computer hangen en moet ik hem opnieuw opstarten. :(

Heb ook al die "Official patch" geinstaleerd maar blijft na afsluiten nog steeds hangen. Ook lijkt het wel slomotion voetbal met die patch dus heb het spel weer geinstaleerd zonder die patch.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Nog een vraagjes, hoe verander je die namen in het spel of bv. een bal.
Heb gezien dat je die kan downloaden maar volgens mij zijn dat geen .exe files die je zo ff instaleerd maar allemaal handlingen moet doen.

Of een site waar het (liefst nl) staat uitgelgd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 91579 schreef op 03 februari 2004 @ 13:23:

Nog meer? Ik bedoel, ik had het salaris van ronaldo al bijna verdubbeld t.o.v. het bedrag dat er gevraagt werd en nog weigerde hij (niet de club, hij kon contract vrij weg).
Trouwens, staat er ergens online wat al die pijltjes inhouden (achter de namen bij de line-up), ik kan ze niet vinden in de handleiding.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Trouwens, staat er ergens online wat al die pijltjes inhouden (achter de namen bij de line-up), ik kan ze niet vinden in de handleiding.
Das de vorm van de spelers. Naar beneden (grijs) is slecht, naar boven (rood) is goed.
Spelers die slecht in vorm zijn, krijgen ook minpunten op hun attributen, spelers die goed in vorm zijn krijgen pluspunten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet 1 van jullie ook hoe je aan kan geven naar wie de bal voorgezet moet worden? Bij mij doet ie em bijna altijd kort als ik de bal cross, maar hij moet af en tore ook naar het midden of ver naar achteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 14:57
Nog een handige site waar alle controls op staan...

http://www.evo-web.co.uk/...ionsoccer2.controls.shtml

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02 10:18

thirdeye

tool

Anoniem: 91579 schreef op 04 februari 2004 @ 12:47:
Weet 1 van jullie ook hoe je aan kan geven naar wie de bal voorgezet moet worden? Bij mij doet ie em bijna altijd kort als ik de bal cross, maar hij moet af en tore ook naar het midden of ver naar achteren.
1 x op de hoge pass knop = verre pass
2 x op de hoge pass knop = korte pass
3 x op de hoge pass knop = lage, hard pass (leuk om af en toe te proberen)

Je moet wel snel achter elkaar drukken... De hoge pass-knop is geloof ik rondje...

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Thufir_Hawat schreef op 04 februari 2004 @ 11:13:
[...]

Das de vorm van de spelers. Naar beneden (grijs) is slecht, naar boven (rood) is goed.
Spelers die slecht in vorm zijn, krijgen ook minpunten op hun attributen, spelers die goed in vorm zijn krijgen pluspunten. :)
En ik maar denken dat de kant was die ze het liefst optrokken met de bal (dus met pijltje naar beneden op links en naar boven op rechts.

Bedankt in ieder geval, wel slecht dat ze dat niet noemen in de handleiding (terwijl wel alle simpele dingen besproken worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

thirdeye schreef op 04 februari 2004 @ 16:44:
[...]

1 x op de hoge pass knop = verre pass
2 x op de hoge pass knop = korte pass
3 x op de hoge pass knop = lage, hard pass (leuk om af en toe te proberen)

Je moet wel snel achter elkaar drukken... De hoge pass-knop is geloof ik rondje...
je kan voor mijn gevoel ook sturen waar hij de bal moet plaatsen met de controller, dus naar links (als je van links naar rechts speelt) is op de stip, naar boven bij de 2de paal.

En het ligt aan de skills en nog wat dingetjes of hij de bal daar inderdaad krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.thewolfpespc.com/PES3%20Form%20Guide.jpg
credits gaan naar Wolf B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1545

Goed heeeel goed nieuws voor we7(ps2) en heel snel ook voor PES3pc, Wendetta is uit!!!!!

Hij is al te downloaden voor WE7 en binnenkort ook voor pes3pc.. :)
Ik ben hem nu aan het binnenhalen voor we7, de patch is 166mb + een intro van 63 mb..
De patch moet super goed zijn als je de fan forums moet geloven, vooral de schoenen van de spelers moeten er SUPER uitzien.

-----

Features:

Original kits for all National and Club teams
Updated rosters to the 03/02/2004
New teams
Edited flags, new boots and balls
Referee original kits
Edited stadiums with original adboards, banners, etc..
New backgrounds
New teams and players call names
New musics
Choirs for 32 teams
New ingame graphic
Tons of extra players inside the Master League

-------

en nog veel meer zoals je gewend bent van Wendetta, en het ziet er natuurlijk allemaal SUPER uit!!!

cover voor we7
http://wendetta.weforever.net/Cover/Wendetta0304_WE7.jpg

cover voor pes3pc
http://wendetta.weforever.net/Cover/Wendetta0304_PES3.jpg

meer info @ http://wendetta.weforever.net/home.html :) :) :)

Pes3pc mensen, houd die website in de gaten de komende dagen, want deze patch steekt met kop en schouders boven boven welke patch dan ook uit!!!

---edit
Ik heb hem net zitten spelen, hij is UBER vet gewoon, gafe intro, mooie muziek, goede kits, geweldig mooie boots, en nog veel meer.. geweldige patch!!

* Anoniem: 1545 gaat de komende dagen heel veeeeel voetballen.. :D

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 1545 op 05-02-2004 04:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Beloofd veel goeds... Heb de afgelopen dagen nadat ik PES had geinstalleerd al 2 patches geinstalleerd.

Eerst de Superpatch van Proevolutionline.com. was een verbetering, maar viel toch wel tegen omdat een hoop dingen niet goed waren (Selectie Ajax, Naam PSV). Gisteren de patch van Wolf geinstalleerd en dat was al vele malen beter.

Nu maar even deze patch afwachten....

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm..relaxed! Komtie gewoon in de winkel ofzo? Die cover ziet er namelijk een beetje 'homemade-paint-guru-achtig' uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik ga denk ik maar een 2e installatie van PES maken waarop ik al die patches en zooi kan uitproberen.

Ben erg tevreden met mn huidige optionfile/textures/add-ons maar die Wendetta patch ga ik zeker wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86904

Ik zit nu in mn 3e jaar met dit spel en heb alle toernooien gewonnen in master liga op 5 sterren, ik heb een team gekocht met alleen maar top spelers. Waar ik eerst in de voor gaande jaren alles makkelijk won (alle wedstrijden) is de pc nu opeens aan t vals spelen, elke keer als ik voor kom (als ik gelijk sta speelt de pc vet slecht) dan komt ie altijd weer terug met de meest onmogelijke ballen, hij scoort echt uit de meest idiote posities waar ik zelf echt nooooooooooooit uit zou scoren.(vrije trappen van 30 a 40 meter rosst ie zo in de kruising, elke corner is goal gewoon niet te verdedigen) Ik kan nu alleen maar winnen door in de laatse 5 minuten te scoren en daarna de bal rond te gaan spelen tot et tijd is. Kortom dit spel heeft ook last waar vorige fifa versies last van hadden. Of weet iemand misschien waar t aan ligt? Iig had ik er et vorige jaar helemaal geen last van en dat was ook division 1 op 5 sterren ent toen had ik nog mindere spelers. Voor de rest is dit spel erug goed, alleen jammer van deze zeeeeeeeeeeeeer irritante bug. (heb soms echt zin om die pc in stukies te beuken, als ie weer scoort in de 88 minuut)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Anoniem: 1545 schreef op 05 februari 2004 @ 01:45:

-------

en nog veel meer zoals je gewend bent van Wendetta, en het ziet er natuurlijk allemaal SUPER uit!!!

cover voor we7
http://wendetta.weforever.net/Cover/Wendetta0304_WE7.jpg

cover voor pes3pc
http://wendetta.weforever.net/Cover/Wendetta0304_PES3.jpg

meer info @ http://wendetta.weforever.net/home.html :) :) :)

Pes3pc mensen, houd die website in de gaten de komende dagen, want deze patch steekt met kop en schouders boven boven welke patch dan ook uit!!!
Nou geweldig, wanneer doet die site het eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Christiano007 schreef op 05 februari 2004 @ 16:49:
[...]

Nou geweldig, wanneer doet die site het eens?
site is overbelast, het is een mirror..

hier de official site, http://www.weitaliagroup.da.ru/ die is soms ook overbelast nu die patch uit is..

die patch is echt gaaf, heerlijk gevoel is het als je met Barcelona speelt en het publiek zingt uit volle borst 'RONALDINHO, RONALDINHO' :D

De transfers zijn allemaal super up to date, zo speelt davids bv bij barcelona en saha bij man-united.. :)

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 1545 op 05-02-2004 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ben benieuwd wanneer de PC versie klaar is dan.
Het ziet er allemaal netjes uit als ik de site bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

ik wil mijn pc opniew installeren, kan ik de savegames bewaren en bij de reinstall weer gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Waarschijnlijk de directory save bewaren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Anoniem: 1545 schreef op 05 februari 2004 @ 16:59:
[...]

site is overbelast, het is een mirror..

hier de official site, http://www.weitaliagroup.da.ru/ die is soms ook overbelast nu die patch uit is..

die patch is echt gaaf, heerlijk gevoel is het als je met Barcelona speelt en het publiek zingt uit volle borst 'RONALDINHO, RONALDINHO' :D

De transfers zijn allemaal super up to date, zo speelt davids bv bij barcelona en saha bij man-united.. :)
De rosters doen er voor mij eigenlijk niet toe, ben in seizoen 19 en practisch iedereen zit al bij een andere club. :Y)
Maar voor de rest kan ik niet wachten!
Ik snap sowieso niet [nou ja zal wel met rechten te maken hebben enzo] dat ze het publiek niet doelgerichter laten zingen.
Zal wel een hoop werk zijn om bij al die clubs na te gaan wat ze zoal zingen.

Net trouwens een zinderende kwartfinale [wefa masters] gespeeld tegen F'noord.
Had de thuis wedstrijd met 2-1 gewonnen.
Na 11 minuten met de rug tegen de muur stond ik al met 1-0 achter.
Overigens bestaat Feyenoord tegenwoordig uit Italianen, Russen en een Nigeriaan.
[behalve v Wonderen, v Haren en Zoetebier]
Twee minuten later scoor ik de 1 - 1 en ben ik er al weer wat geruster op.
Tot 5 minuten voor tijd het 2-1 wordt.
De verlening levert niet veel op todat Scholl z'n been uitsteekt en een bal van koers verandert richting Raul.
Die laatste tikt de bal opzij en gaat alleen op de doelman af..
Oei uitgestoken been!
Penalty!!
Raul neemt hem zelf.
Aanloop......schot.....
!!GOALL!!

Heerlijk!
Halve finale tegen Shalke04, nog nooit zo ver gekomen in de Wefa masters.

p.s. Ik heb trouwens te doen met diegene die dit spel te makkelijk vinden op 5 sterren. ;) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

LoneRanger schreef op 05 februari 2004 @ 20:14:
[...]

..

p.s. Ik heb trouwens te doen met diegene die dit spel te makkelijk vinden op 5 sterren. ;) B)
ach ja, gewoon een kwestie van het spel spannend houden voor jezelf :p

ik gebruik nu bijna alleen R3 combo's voor diepte- en steekpassen, echt een heerlijk gevoel als je je spits 1-op-1 zet met de keeper door een manual pass over 40 meter 8)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik wordt er helemaal gek van.... Op 3 sterren krijg ik het maar niet voor elkaar om te winnen in de League mode. Als ik al op voorsprong kom dan krijg ik geheid 1 of 2 doelpunten tegen. Ben van ellende maar weer naar 2 sterren gegaan... Iemand tips om te scoren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

goede buitenspelers nemen en een goede kopkracht voor het doel. En dan veel via de flanken. Of een snelle spits nemen die technisch goed is, dan loop je die verdedigers zo voorbij op 3 *.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-04 10:02

Smoonshine

Feyenoord!!

ratsja schreef op 05 februari 2004 @ 19:06:
ik wil mijn pc opniew installeren, kan ik de savegames bewaren en bij de reinstall weer gebruiken ?
Kan wel, heb ik ook gedaan. Gewoon de hele Pes directory bewaren, dan blijven je updates en patches ook bewaard.

Ik speel zelf nu in mijn 5de seizoen. Na 3 seizoenen gepromoveerd naar de 1st division en meteen het eerste jaar kampioen geworden. Gisteren mijn eerste WEFA league wedstrijd gespeeld tegen Bayern Munchen. 4-1 winst voor mij :D.

Ik speel met het volgende team:

---------------------------Given------------------------------
----------------------------------------------------------------
---Hyypia---------------Neville--------------------Cissé---
-----------------------------------------------------------------
-------------------------Lampard-----------------------------
--------Nakata---------------------------------Dede--------
---------------------------Aimar-------------------------------
---Ortega-------------------------------------------Saha----
--------------------------Tessem------------------------------

Tessem heb ik in mijn 3e seizoen weggeplukt bij Southampton en bleek echt
een superspits te zijn. Ook het lopende seizoen heeft hij er na 2 wedstrijden alweer drie inliggen. Dat is dus een tipje van mij :).

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 00:22
Kan je me vertellen wat en hoe je R3/L3 gebruikt? Ik doe er nog niks mee op het moment
amahusu schreef op 05 februari 2004 @ 21:00:
[...]

ach ja, gewoon een kwestie van het spel spannend houden voor jezelf :p

ik gebruik nu bijna alleen R3 combo's voor diepte- en steekpassen, echt een heerlijk gevoel als je je spits 1-op-1 zet met de keeper door een manual pass over 40 meter 8)

PC1: ASUS Prime X670e-Pro -- 7900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Crucial T700 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Smoonshine schreef op 06 februari 2004 @ 11:30:
[...]

Kan wel, heb ik ook gedaan. Gewoon de hele Pes directory bewaren, dan blijven je updates en patches ook bewaard.

Ik speel zelf nu in mijn 5de seizoen. Na 3 seizoenen gepromoveerd naar de 1st division en meteen het eerste jaar kampioen geworden. Gisteren mijn eerste WEFA league wedstrijd gespeeld tegen Bayern Munchen. 4-1 winst voor mij :D.

Ik speel met het volgende team:

---------------------------Given------------------------------
----------------------------------------------------------------
---Hyypia---------------Neville--------------------Cissé---
-----------------------------------------------------------------
-------------------------Lampard-----------------------------
--------Nakata---------------------------------Dede--------
---------------------------Aimar-------------------------------
---Ortega-------------------------------------------Saha----
--------------------------Tessem------------------------------

Tessem heb ik in mijn 3e seizoen weggeplukt bij Southampton en bleek echt
een superspits te zijn. Ook het lopende seizoen heeft hij er na 2 wedstrijden alweer drie inliggen. Dat is dus een tipje van mij :).
Leuk team. :)
Tessem ga ik zo even naar kijken, ik heb nl nogal vaak dat er precies 11 spelers goed in vorm zijn, en dan mijn hele bank ( + tribune :P ) vervolgens een kutvorm hebben. Heb ik nog geen wissels....
Dus een goedkope spits erbij is altijd lekker. :)

Mijn huidige team is als volgt (na het opvolgen van de raad van het switchen van formatie):

---------------Canizares----------------

---------Puyol--Nesta--Samuel--------

------------Vieira----Zanetti-------------

---Zidane---------------------Nedved---

-----------------Rivaldo--------------------

----------Ronaldo------Henry------------

Bank oa: Silvestre, Panucci, Redondo (nog steeds :( ), Pires, v/d Vaart, Saviola, Margiotta (TIP!!), Martins, Valeron, McFadden(TIP!!)

Overigens speel ik zelden met deze elf, aangezien ze zelden tegelijkertijd in vorm zijn.

Voor komend seizoen al 9 nieuwe spelers geregeld. :P
Alle spelers van het originele team die ik nog heb dan, kick ik eruit en dan wil ik nog Veron erbij hebben plus nog een sterke verdedigende middenvelder (Davids wellicht).

Henry is trouwens werelds, tot nog toe 24 doelpunten uit 22 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
he bah joh, ik zocht een goede linksbuiten, ben ik voor roberto carlos gegaan, die gast is echt zo balvast als een biljarttafel :( Echt zwaar bagger dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Koop dan ook gewoon Rivaldo, die gozer is echt briljant.
Net nog mee gescoord van 35 meter afstand, zo over v/d Sar heen in de verre hoek. :P

Fowler is trouwens ook een goeie optie, ook een linkspoot, snel, goed schot, goede balcontrole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Rivaldo :X Kan me niet schelen hoe goed ie is, ik vind het een lul, das een reden om hem niet te kopen bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Maverick schreef op 06 februari 2004 @ 19:06:
Rivaldo :X Kan me niet schelen hoe goed ie is, ik vind het een lul, das een reden om hem niet te kopen bij mij :P
hehe ja same here.

Ik koop ook geen spelers die bij Barcelona spelen of lang gespeeld hebben. :9

Bij mij speelt Reyes op links maar hij zit standaard niet in het spel, heb m zelf aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik ben net begonnen met Master League maar vindt het een beetje oneerlijk.
Je begint in de tweede divisie, maar jou team heeft allemaal onbekende (lees veel mindere)spelers terwijl de clubs waar je tegen moet gewoon de normale opstelling heeft... Vindt je het logisch dat je het niet kan winnen met een aanval van gemiddeld een 6,5 en een verdediging van 7,0.

Moet ik al gelijk een heel team kopen als ik start???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Macer schreef op 06 februari 2004 @ 19:30:
Ik ben net begonnen met Master League maar vindt het een beetje oneerlijk.
Je begint in de tweede divisie, maar jou team heeft allemaal onbekende (lees veel mindere)spelers terwijl de clubs waar je tegen moet gewoon de normale opstelling heeft... Vindt je het logisch dat je het niet kan winnen met een aanval van gemiddeld een 6,5 en een verdediging van 7,0.

Moet ik al gelijk een heel team kopen als ik start???
Nee zo leer je eerst eens voetballen als een team. Het is prima te doen zodra je dat doorhebt, en dan kun je in de loop van de 1e 2 seizoenen een prima team opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 07:09

miekol

erm

Weet iemand waar je de spelsnelheid op de PS2 kan instellen? Op mijn PS2 loopt PES3 veel sneller als bij een vriend?

En als je dan eenmaal aan het langzame gewend bent is het natuurlijk lastig als het allemaal weer veel sneller gaat :)

Ik kan het iig nergens in de handleiding vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Is er op de ps2 versie geen 50Hz/60Hz instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Heb het al door... Had de eerste wedstrijd gewonnen. Doordat ik de tranferregels iets had aangepast kon ik gelijk 2 spelers verkopen tegen een mooie prijs. Daarna gelijk Kuyt en Tessem ;) gekocht voor een sterkere spits.

Nu even op zoek naar een goede verdediger en een beter middenveld. Er lopen trouwens best een paar aardige spelers bij het startteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

TheGeneral schreef op 06 februari 2004 @ 11:47:
Kan je me vertellen wat en hoe je R3/L3 gebruikt? Ik doe er nog niks mee op het moment

[...]
als je L1+R3 indrukt, dan kun je manual diepte ballen geven (dus gewoon R3 richting en dan het knuppeltje indrukken). Werkt echt prima omdat je zelf bepaalt hoe hard je de bal wilt trappen en in welke richting.

btw, als je echt een goeie linksbuiten wilt, koop dan Harry Kewell. Geweldige teamspeler met een goede voorzet en een geweldig schot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 00:22
Okee zal het proberen vanavond, Weet je toevallig ook nog een goede ML(Linker middenvelder)? Heb al Rui Costa en Zidane maar die zijn allebei Rechts
amahusu schreef op 06 februari 2004 @ 22:39:
[...]

als je L1+R3 indrukt, dan kun je manual diepte ballen geven (dus gewoon R3 richting en dan het knuppeltje indrukken). Werkt echt prima omdat je zelf bepaalt hoe hard je de bal wilt trappen en in welke richting.

btw, als je echt een goeie linksbuiten wilt, koop dan Harry Kewell. Geweldige teamspeler met een goede voorzet en een geweldig schot :)

PC1: ASUS Prime X670e-Pro -- 7900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Crucial T700 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Rivaldo :P
Giggs kan daar goed uit de voeten, of Lizerazu.

Jeuj, heb er weer een paar spitsen bij gehaald: Elber, v Nistelrooij, Hasselbaink en Claudio Lopez (kan ook goed links op het middenveld).
Volgens mij heb ik nu iets van 8 spitsen, mag toch hopen dat er minstens 4 tegelijkertijd fatsoenlijk in vorm zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

TheGeneral schreef op 07 februari 2004 @ 14:36:
Okee zal het proberen vanavond, Weet je toevallig ook nog een goede ML(Linker middenvelder)? Heb al Rui Costa en Zidane maar die zijn allebei Rechts

[...]
neuville is wel goed op links. Snelle linkspoot en een goede teamspeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Hm, Lizerazu is voor mij op linksbuiten denk ook wel een goede, R Carlos heeft zijn eerste goal wel gescoord nu, maar echt blij kan ik niet worden van em :{
Denk dat ik maar een ander ga aantrekken en dat de eerste bieder hem mag hebben :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 26-04 21:08

BM

Moderator Spielerij
Nog even een vraagje, mbt het trainen van "promising players"

Waarvan is het aantal punten dat je te verdelen hebt afhankelijk? De ene keer krijg ik er net 15, de andere keer 28 ofzo. Valt te begrijpen denk ik dat ik zo veel mogelijk punten per keer wil verdelen ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Volgens mij het cijfer wat ze in de wedstrijd halen.
Dat cijfer wordt uiteraard beter als ze een doelpuntje kunnen meepikken (hint hint).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:16

jOzh

Sweet dude!

Thufir_Hawat schreef op 07 februari 2004 @ 21:00:
Volgens mij het cijfer wat ze in de wedstrijd halen.
Dat cijfer wordt uiteraard beter als ze een doelpuntje kunnen meepikken (hint hint).
Jup, hangt inderdaad van z'n cijfer af. En ik las hier al een aantal keer dat het opleiden van een topper niet mogelijk zou zijn maar ik heb van Piliniak toch een zeer snelle/technische/balvaste winger kunnen maken.

Het opleiden van een verdediger of middenvelder is wel een stuk moeilijker, aanvallers halen nu eenmaal makkelijker een hoog cijfer.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet je deze site es bekijken http://kabira.opposed.net/
de site is van ene 'daikirai' , moet je die kits zien, die zijn echt geweldig mooi gewoon.!!

Ow jah, Wendetta is op dit moment de 'WEndetta.03.04 PES3pc' patch aan het uploaden, er staan al wat parts op lomungtung's ftp server, denk dat het niet lang meer zal duren voordat je de patch ook van de WEndetta website kan downloaden, het uploaden is namelijk al een tijdje bezig.. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 1545 op 08-02-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 1545 schreef op 08 februari 2004 @ 18:46:
Moet je deze site es bekijken http://kabira.opposed.net/
de site is van ene 'daikirai' , moet je die kits zien, die zijn echt geweldig mooi gewoon.!!

Ow jah, Wendetta is op dit moment de 'WEndetta.03.04 PES3pc' patch aan het uploaden, er staan al wat parts op lomungtung's ftp server, denk dat het niet lang meer zal duren voordat je de patch ook van de WEndetta website kan downloaden, het uploaden is namelijk al een tijdje bezig.. ;)
Kits zijn idd geweldig, ik had er vanmiddag al een paar geprobeerd. Detail is heel goed.
Ik kijk wel uit naar de Wendetta patch. Ik denk dat ik alles backup eerst of een 2e installatie ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06-2022
Wat is eigenlijk het adres van de lomungtung ftp server? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZAMoRANo schreef op 08 februari 2004 @ 19:05:
[...]

Kits zijn idd geweldig, ik had er vanmiddag al een paar geprobeerd. Detail is heel goed.
Ik kijk wel uit naar de Wendetta patch. Ik denk dat ik alles backup eerst of een 2e installatie ga gebruiken.
ze hebben trouwens wat verandert op de wendetta site, denk niet dat de PESpc mensen dat leuk vinden btw, er stond eerst:

-Choirs for 32 teams

nu staat er:

-Choirs for 32 teams (only WE7 version)

die Choirs zijn nu juist zo gaaf, allemaal originele liederen die de supporters zingen.. dat is juist zo kicken, geeft het spel wat extra realisme.
ymmud schreef op 08 februari 2004 @ 19:37:
Wat is eigenlijk het adres van de lomungtung ftp server? :)
ftp://lomungtung.no-ip.com

pass - WE
user - WE

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 1545 op 08-02-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 1545 schreef op 08 februari 2004 @ 19:40:
[...]
ze hebben trouwens wat verandert op de wendetta site, denk niet dat de PESpc mensen dat leuk vinden btw, er stond eerst:

-Choirs for 32 teams

nu staat er:

die Choirs zijn nu juist zo gaaf, allemaal originele liederen die de supporters zingen.. dat is juist zo kicken, geeft het spel wat extra realisme.
Ja dat zou wel jammer zijn. Ik snap niet waarom dat weggelaten is.
Anders kunnen we ze misschien wel zelf converteren van WE7 naar PES3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik las op het forum aldaar een vraag of die chants ook in de pc patch zat en daar werd door Zanna [ Zannaneroazzurra] bevestigend op geantwoord.
Dus ik heb wel goede hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Anoniem: 1545 schreef op 08 februari 2004 @ 19:40:
[...]

-Choirs for 32 teams

nu staat er:

[...]

ftp://lomungtung.no-ip.com

pass - WE
user - WE
530 Login or Password incorrect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZAMoRANo schreef op 08 februari 2004 @ 19:58:
[...]

Ja dat zou wel jammer zijn. Ik snap niet waarom dat weggelaten is.
Anders kunnen we ze misschien wel zelf converteren van WE7 naar PES3.
ik denk wel dat ze het geprobeert hebben, ik denk dat ze bij de pc versie de standaart chants vervangen hebben, maar dat je geen extra chants hebt, ze hebben bij we7 doormiddel van hex editing het voor elkaar gekregen om voor vele teams eigen chants te krijgen. ik neem aan dat ze dat voor pes3pc niet gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LoneRanger schreef op 08 februari 2004 @ 20:10:
Ik las op het forum aldaar een vraag of die chants ook in de pc patch zat en daar werd door Zanna [ Zannaneroazzurra] bevestigend op geantwoord.
Dus ik heb wel goede hoop.
ik hoop ut voor jullie. :)
want het is wel gaaf.
Christiano007 schreef op 08 februari 2004 @ 20:11:
[...]

530 Login or Password incorrect.
password = we
username = we

niet met hoofdletters volgens mij...
by the way, de server is SLOOOOOOOOOOOOOOOOM

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 1545 op 08-02-2004 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/d.hagenaars/opstelling.jpg

Zoals je ziet heb ik R.Carlos de voordeel van de twijfel gegeven en lizerazu toch gekocht, hij staat nu achter hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Volgens mij staat ie er nu compleet. Ik ga hem proberen te downloaden al schiet het op het eerste gezicht niet echt op :(

Als ik hem binnen heb zal ik hem wel even in een nieuwsgroep posten zodat iedereen hem makkelijk kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Anoniem: 1545 schreef op 08 februari 2004 @ 20:15:
[...]

ik hoop ut voor jullie. :)
want het is wel gaaf.

[...]

password = we
username = we

niet met hoofdletters volgens mij...
by the way, de server is SLOOOOOOOOOOOOOOOOM
Ja hij doet het dank u.
En idd langzaam blegh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ben m ook aan t binnenhalen maar het zal wel enorm druk zijn.
Deel 2 is bijna binnen á 12 kb/s :(

k zal morgenochtend anders mn pc aanzetten voor ik naar mn werk ga. :)
Ben toch erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zou mooi ff wachten tot er linkjes op de wendetta site staan, dan haal je hem een stuk sneller binnen dan die uber trage ftp server..

12 kb is nog vrij snel als het druk is op lomungtung. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Hijs officieel te downen nu, niet snel [11kB/s], maar toch.
504 MB totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
LoneRanger schreef op 08 februari 2004 @ 20:49:
Hijs officieel te downen nu, niet snel [11kB/s], maar toch.
504 MB totaal.
Heb je de URL gezien?
Is ook de ftp van lomungtung hoor ;)

Groot verschil in formaat trouwens tussen WE7 en PES3, 230 mb tegenover 504 mb.
Hogere res textures en betere kwaliteit samples allemaal?

[ Voor 23% gewijzigd door Zamorano op 08-02-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZAMoRANo schreef op 08 februari 2004 @ 20:52:
[...]

Heb je de URL gezien?
Is ook de ftp van lomungtung hoor ;)

Groot verschil in formaat trouwens tussen WE7 en PES3, 230 mb tegenover 504 mb.
Hogere res textures en betere kwaliteit samples allemaal?
geen idee, maar 504mb is HUGE, vooral als je met 12kb aan het downloaden bent :/ 8)7 :X

edit--, ik zie al waarom ie zo groot is, je download een complete data.afs die je moet vervangen. bij de we7 versie download je een ppf file, dat is zegmaar de patch, doormiddel van een programmatje genaamd ppf-o-matic3 patch je vervolgens de image .BIN file van je we7.
In de ppf zitten dus alleen hetgene wat ie gaat veranderen, vandaar het verschil in grote..

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 1545 op 08-02-2004 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dat is gewoon een hele .data_x.afs file denk ik dan.
Die zitten zo tussen de 500 en 600 mb.
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste