Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
EDIT: Ik heb de 1e patch weer geinstalleerd, en nu doet ie het goed op Windowed en als ik dan overschakel op Full screen doet ie het ook goed....raar spel. Beetje niet-nette port maarja.
[ Voor 71% gewijzigd door armageddon_2k1 op 27-06-2004 14:05 ]
Als zij de bal hebben de probeer ik met een man erop af te lopen en dan gebruik ik x of [] om de bal te veroveren (soms O, maar niet te vaak want ik krijg redelijk vaak een vrijetrap tegen), alleen de ai passt dan heel vaak de bal snel rond of kapt mij uit of ik loop net ff 1 sec de verkeerde kant op waardoor ik meteen erachteraan kan gaan sprinten
En ook een aanval opzetten wil nog niet echt lukken want zodra ik de bal heb rent de ai meteen op me af waardoor ik de bal meteen weg moet passen (en die komt dan soms niet goed aan..) want de man uitspelen lukt me niet echt. Ik probeer wel wat met L1 of R2 maar tlukt niet echt.
Heeft iemand misschien nog waardevolle tips voor mij op deze gebieden?
Rustig op de ai aflopen, sidestep en rennen.
Dit lukt m.i. alleen maar op de flanken, omdat die klote-ai in het centrum het altijd voor elkaar krijgt om het helemaal vol te zetten met spelers. Wat ook goed werkt is om met flankspelers op het randje v.h. strafschopgebied naar binnen te komen en dan de bal breed leggen (eerst ff opletten of er wel een speler van jou dichtbij staat). Die speler die dan dichtbij staat kan dan vanuit de 2e lijn de bal derin poeieren.
Vrije trappen gaan steeds beter bij mij, net 1 met Rivaldo tegen Man Utd, daarvoor eentje met Ian Harte, in blessuretijd bij 0-0, in de play-offs.
3x echter vanuit de corner en slecht een keer met een echte aanval, al hebbik gelukkig wel meer (grote) kansen weten te creeeren.
Nu alleen nog dat verdedigen want daar zuig ik echt mee
Ja, er waren wat probleempjes door DNS-updates ofzo.. maar het moet nu weer werken als het goed is?
ingen vill veta var du köpt din tröja
Overigens begint mijn elftal steeds beter te draaien
Nu alleen nog een keer op vrije trappen oefenen want op dit moment ros ik die bal maar ergens naar toe
[ Voor 48% gewijzigd door Benotti op 28-06-2004 00:32 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Niet aan gedacht

paar vraagjes:
Weet iemand hoe je die krachtmeter minder gevoelig kan maken?
Die bal vliegt bijna altijd boven de goal, ook al is de meter maar voor de helft gevuld. En als ik er dan eens op let zijn het van die ballen waar totaal geen fut achter zit. Zijn er bepaalde toetsencombinaties ofzo om de bal aan de grond te houden (maar tevens ook krachtig schot)
ik kan er alleen een speler uithalen en niet toevoegen ?Maverick schreef op 28 juni 2004 @ 00:34:
gewoon naar team edit gaan, en dan robben toewijzen aan het nederlands elftal, 5 minutjes werk.
Verwijderd
Ik heb ook op andere PES3 fora gelezen dat het toch ook heel veel uitmaakt wat de positie van de schutter is ten opzichte van het doel, zijn statistieken en (deze is volgens mij heel belangrijk) dat je niet probeert te schieten net na een sprint over (bijvoorbeeld) 20 meter.
Het is gewoon een kwestie van oefenen, had ik nu maar de tijd om het meer te spelen.
Positie van de spits tov het doel is denk ik zeer belangrijk. Soms schiet de meter in 1 keer helemaal vol, en soms komt ie niet verder dan een lullig rollertje.Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 09:58:
Infernis, ik heb ook nog niet de optie gevonden om die krachtmeter minder gevoelig te maken. Ik denk dat het gewoon een kwestie van timing is, je moet er volgens mij voor zorgen dat je nog onder de helft van die meter blijft, wil het schot niet mijlenver over gaan.
Ik heb ook op andere PES3 fora gelezen dat het toch ook heel veel uitmaakt wat de positie van de schutter is ten opzichte van het doel, zijn statistieken en (deze is volgens mij heel belangrijk) dat je niet probeert te schieten net na een sprint over (bijvoorbeeld) 20 meter.
Het is gewoon een kwestie van oefenen, had ik nu maar de tijd om het meer te spelen.
Het probleem wat ik heb is dat ik steeds en steeds vaker recht op de keeper schiet. Erg vervelend als je 1-0 achter staat en na 7 goeie kansen staat het nog steeds 1-0.
Maar eens een keertje extra trainen ofzo dan.
Alle correcte EURO 2004 teams en laatste tranfers.
http://www.neocrash.dsl.p...20Option%20File%204.0.rar
[ Voor 10% gewijzigd door PietPrecies op 28-06-2004 10:36 ]
Too many freaks, not enough circuses!
[ Voor 99% gewijzigd door PietPrecies op 28-06-2004 10:36 ]
BF1: Don-Panio
PrachtigPietPrecies schreef op 28 juni 2004 @ 10:33:
Nieuwste Option File van The Wolf.
Nu alleen nog hopen dat ze Letland erbij hebben gedonderd
Verwijderd
- Download de Roteiro.Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 13:52:
Hoe moet je nou die Roteiro bal erin doen? Snap het niet zo goed, geen idee waar ik dat bestandje moet toevoegen...
- Download AFS Explorer 3
- Start AFSExplorer
- Open het bestand data_e.afs in de dat-folder.
- Navigeer naar AFS file/150pl.afs/150pl_auto.afs/150pl_auto_ball.afs
- Selecteer ball00mdl.bin en klik met de rechtermuisknop.
- Kies "Import file" en zoek de file die in de zip-file zat met dezelfde naam, en klik op "Open".
- Doe hetzelfde voor ball00tex.bin.
Sluit AFS Explorer af, en start het spel weer op. Dan moet je je Roteiro erin hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door gday op 28-06-2004 14:54 ]
Verwijderd
Thanks!gday schreef op 28 juni 2004 @ 14:50:
[...]
- Download de Roteiro.
- Download AFS Explorer 3
- Start AFSExplorer
- Open het bestand data_e.afs in de dat-folder.
- Navigeer naar AFS file/150pl.afs/150pl_auto.afs/150pl_auto_ball.afs
- Selecteer ball00mdl.bin en klik met de rechtermuisknop.
- Kies "Import file" en zoek de file die in de zip-file zat met dezelfde naam, en klik op "Open".
- Doe hetzelfde voor ball00tex.bin.
Sluit AFS Explorer af, en start het spel weer op. Dan moet je je Roteiro erin hebben.
Kitserver download je oa. bij www.pespc-files.com
Verwijderd
Nadat ik de euro 2004 option van wolf had gedownload had ik het de eerste paat wedstrijden erg moeilijk, maar daarna heb ik de tactiek weer aangepast zoals ik hem wilde hebben, en meteen 6-0
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Ja, dat is hem.Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 16:40:
Moet ik dan deze pakken: http://pespc-files.soccer...nload.php?cat=tools&id=10
Ik brouw ook altijd mijn eigen tactiek. De tactiek van Milan bv. klopt ook niet in de Wolf Option File. Cafu staat als dmf, terwijl hij altijd de complete rechterflank beloopt.Schumi4ever schreef op 28 juni 2004 @ 21:48:
Ik heb net met 6-0 van griekenland gewonnen op ***![]()
Nadat ik de euro 2004 option van wolf had gedownload had ik het de eerste paat wedstrijden erg moeilijk, maar daarna heb ik de tactiek weer aangepast zoals ik hem wilde hebben, en meteen 6-0
Milan is trouwens een dodelijk effectief team, met als as: Nesta-Redondo-Kaka-Shevchenko.
Ik speel namelijk ML met het echte Milan, alle transfers op nul, zodat het realisme nog echter is. Volgend seizoen alleen nog een goede Linksback zoals Cafu aan de rechterkant en klaar.
Dus hoe kan ik in het formation menu wijzigen tussen mijn A en B opstelling?
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Download de pdf via deze link:
http://www.pesfan.com/bul...ead.php?s=&threadid=18602
De PES Guide kan ook voor WE 7:i worden gebruikt.
De Guide is voor ons gamers de bijbel op het gebied van PES 3 of WE 7:I.
79 pagina's vol tips en dingen die je moet weten.
Iedereen die deze guide nog niet heeft, DOWNLOADEN EN WEL NU!
Ja die heb ik meteen toen hij uitkwam gedownload! best veel aan gehad. Maar nee volgens mij staat mijn vraag daar niet in.PietPrecies schreef op 29 juni 2004 @ 20:51:
Ik kan zou je dat niet kunnen vertellen. Wellicht staat het in de PES Guide?
Download de pdf via deze link:
http://www.pesfan.com/bul...ead.php?s=&threadid=18602
De PES Guide kan ook voor WE 7:i worden gebruikt.
De Guide is voor ons gamers de bijbel op het gebied van PES 3 of WE 7:I.
79 pagina's vol tips en dingen die je moet weten.
Iedereen die deze guide nog niet heeft, DOWNLOADEN EN WEL NU!
[ Voor 48% gewijzigd door deuxani op 30-06-2004 17:57 ]
is er al een rls date bekend?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
geen idee, weet wel dat we8 op 5 augustus uitkomt.amahusu schreef op 01 juli 2004 @ 15:27:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah PES4![]()
![]()
![]()
![]()
is er al een rls date bekend?
Release Date - 5th August 2004, Playstation2.
* More licenses for top teams in Spain, Italy, England, Germany, France, and Holland
* More than 200 total teams overall, club and national
* Master League:
- Teams increase by more than double, from 64 teams to 138.
- Players now age, develop and retire, with stats rising and falling.
- You can start the ML with the proper team rather than the fake default ML players.
* Free-kick variety, able to select more than one player to be involved when taking free-kicks, in-direct free-kicks available
* New modes for through pass and crossing, allowing more control to the player (such as pass depends on length of time button is held)
* New feint turns, ball control techniques
* New soccer rules and game control help screens
* New menu styles and appearance
* Injury Time indicator, counting down how much injury time is left
* Referees will be seen on pitch during the game
* According to the pitch conditions, wear and tear/dirt will be see on the player's uniforms
* Editable trophy and league names
* JFA licenced Japan A team and Japan U23 team
* No online play
* Re-worked AI
* New penalty-kick and free-kick styles
* New player abilities; Keep Dribble, Line Positioning, Side Player, Centre Player, Sliding
* Many new animations
* Player models redone
* 6 star difficulty unlockable in WEShop
20% More Soccer Actions
The soccer game king "Winning Eleven" brings you 20% more action drama in its 8th release. Soccer maniacs are offered with a wide range of treats including the special penalty shots by the soccer stars, twelve-yard penalty kicks and four newly-added dribble styles. Some behind-the-scene shots like the substitution of players are also available to give you a better-than-ever soccer experience!
New Perspectives Added
In addition to the ten basic viewpoints including the short-distance, the middle-distance, the long-distance and the TV mode perspectives, "Winning Eleven 8" invites you to join the match in the field via the brand new "first-person perspective." To enjoy this great feature, make sure you have it purchased at the "WE Shop" before the match begins.
Referee Rules!
Not only will the referees show up in person to rule in "Winning Eleven 8," they will also have new ways to exercise their jurisdiction. For instance, a player violating the other may only receive a verbal warning on the spot instead of a yellow card. But he will receive a red card right away if he makes the same mistake to the same player again. The referees will also maintain the order of the match by giving yellow-card or red-card warnings to players triggering disturbances. Your every move is therefore monitored by a team of over 81 referees and side referees.
Where will the retired players go?
When and where the retired players make their returns in the field and begin their second lives has become one big mystery ever since the new "growth and decline system" was reported to be introduced. Now here comes the long-awaited answer! Keep an eye on the "Transfer Market" where the retired players are granted with their youth again. Recruit top players in the market to your team as early as they are still young and cost you little.
More New Features
One MVP player will be selected by the system after each match.
Players in the "Master League" will receive an annual income instead of a salary after each match.
The number of player categorization in the "Master League" will increase to 14.
"WEFA Charts" will debut in the game to evaluate and rank the "Master League" teams. The rank of your team is subject to the team's capability of recruiting new players.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 15:36 ]
Verwijderd
Geweldig, deze feature mis ik nu echt, tis een beetje stom dat robben al 5 jaar als 19 jarige bij m'n team zit- Players now age, develop and retire, with stats rising and falling.
Ook is het vervelend dat een speler als heitinga nooit doorontwikkeld tot een vaste kracht nu.
Verwijderd
Tip: moet je eens Fifa proberen...Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 17:16:
PES 4 moet gewoon hebben: Meer animaties, scheids die relletjes sust en spelers terug roept en met ze praat, af en toe de coach zien van je team, als je een kans mist dan istie echt zo heel zenuwachtig en als je slecht speelt dan triptie um (je ziet de coach dan als de bal out of play is), de spelers die je wisselt moet je naar de kant zien lopen en de andere speler in t veld zien komen, ze kunnen elkaar dan op de handen slaan, dat is ook weer meer realisme en voel je je nog meer betrokken in een echt wedstrijd
Seriously, dat spelers ouder worden, last hebben van vorm verlies (nu ook al in zekere mate) en een iets agressievere AI wat betreft aan- en verkoop van spelers, die dingen zou ik graag zien in PES4. Aan de andere kant, if it ain't broke, why fix it?
Fifa moet eens goede gameplay hebben.
Tip: moet je eens Pes3 proberen...
Verwijderd
Na een tijdje te hebben gespeeld ga je natuurlijk op zoek naar een goede patch, dus dit topic doorgelezen, en wat andere topics op verschillende PES fora en besloten voor de The Wolf EPL&CL Final PES3 PC Patch te gaan.
Nu vind ik het een hele goede patch, de shirtjes etc. zijn zeer goed, en de spelershoofden kloppen zover ik zie ook aardig. Alleen vind ik het zo verrot dat alles al is unlocked, en dat hij toch sommige dingen zelf erin (of eruit) heeft gehaald zoals de radar beneden op het scherm.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? (ik patch dus mijn PES eigenlijk alleen maar voor de shirtjes en officiele namen, vlaggen etc.) die liedjes van U2 enzovoort zijn eigenlijk niet nodig imo.
Misschien de verkeerde patch gekozen? (welke raden jullie dan evt. aan)
Verwijderd
Nee, want Fifa speelt nie lekkerVerwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 18:36:
[...]
Tip: moet je eens Fifa proberen...
Seriously, dat spelers ouder worden, last hebben van vorm verlies (nu ook al in zekere mate) en een iets agressievere AI wat betreft aan- en verkoop van spelers, die dingen zou ik graag zien in PES4. Aan de andere kant, if it ain't broke, why fix it?
Verwijderd
Ja dat zou zeker wel een verbeterpuntje zijn. Soms kan dat heel vervelend zijn, zeker met een loopactie (teveel naar de voor- en nabeschouwingen gekeken), zodat lastig is om meteen diep te gaan.Thufir_Hawat schreef op 01 juli 2004 @ 19:23:
Leuk, die PES4-screenshots. Maar screenshots zeggen niet zo veel en persoonlijk vind ik de graphics van PES3 al goed genoeg. Ik zou het wel fijn vinden als de gameplay wat vloeiender wordt. Als je nu met een AI-speler naar een bal rent en de AI-speler is er het eerste, dan staat jou speler eventjes stil. Als ze dit eruit zouden kunnen krijgen zou dat geweldig zijn.
En voor de rest vind ik de graphics ondergeschikt aan de gameplay, daar zou de FIFA-franchise nog wat van kunnen leren.
Dat kijkt je allemaal twee keer en de 500 potjes erna klik je het weg. Zo gaat het bij mij in elk geval met zichzelf herhalende dingen die niets toevoegen aan de gameplay (commentaar zet ik na een paar potjes ook uit als ik alle regels al 3 keer heb gehoord).PES 4 moet gewoon hebben: Meer animaties, scheids die relletjes sust en spelers terug roept en met ze praat, af en toe de coach zien van je team, als je een kans mist dan istie echt zo heel zenuwachtig en als je slecht speelt dan triptie um (je ziet de coach dan als de bal out of play is), de spelers die je wisselt moet je naar de kant zien lopen en de andere speler in t veld zien komen, ze kunnen elkaar dan op de handen slaan, dat is ook weer meer realisme en voel je je nog meer betrokken in een echt wedstrijd
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
LOL
btw, 4 more pix (we8)

zie ook handschoentjes van spelers
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 03:02 ]
Iemand hier een oplossing voor?
uhm...
kan dat nu wel of niet in het spel.
speel WE7I
Dit is-em toch? Bij mij (pes3) staat Robben nu wel in de basisPietPrecies schreef op 28 juni 2004 @ 10:33:
Nieuwste Option File van The Wolf.
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Edit: laat maar, gewoon renamen
Iemand enig idee waar ik geupdate stats kan vinden voor Heijtinga? Voor Sneijder heb ik ze al gevonden, maar het zou leuk zijn als er wat nieuwe stats voor de jonge Nederlandse spelers waren (ik wil Oranje gaan verjongen
Het lukt me trouwens ook niet meer om spelers in het NL elftal te zetten met de transfer functie...
[ Voor 98% gewijzigd door Dr. Strangelove op 03-07-2004 10:05 ]
De besturingsvoorkeur wordt niet vastgehouden. Elke keer als ik pes3 opstart
moet ik naat het config scherm om van toetsenbord naar Gamepad te gaan...
Hoe wordt de Wolf Euro 2004 patch toegepast.
Als ik hem rename in de Save-map, naar "win32Pes3Opt" dan staat er al een map
in met die naam. Als ik deze overschrijf veranderd er in het spel niets ??
Verwijderd
http://img78.photobucket....nyyeung/Others/we8222.jpg
http://img78.photobucket....nyyeung/Others/we8333.jpg
http://img78.photobucket....nyyeung/Others/we8444.jpg
Officially licensed by Eredivisie NV: real team names, player names and uniforms.
Ronaldinho's "Flip-Flap" move is included
The "La Bona" move is in the game (where the player crosses his legs to cross/pass the ball, recently seen done by Ronaldo in FA Cup Final)
Player actions increased: many motions of dribbling, trapping, shooting etc
Move off ball runners in front of goal using
Changes have occured when players slide for the ball
Big changes in keepers AI and movement
Big changes in training mode
Easy formation setup
Direction of crosses can be controlled
Nieuwe we8 screens
officiele kits, ajax, feyenoord, psv enz

volgens mij is het gele shirt rechtsboven het nieuwe shirt van nac.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 16:01 ]
Wat komt er nu btw eerst? we8 of pes4? En wanneer?
Verwijderd
we8 komt eerst, 4 augustus.Maverick schreef op 03 juli 2004 @ 16:15:
hm, jammer dat de screens zo onduidelijk zijn, heb nu geen idee of de spelers een beetje lijken.
Wat komt er nu btw eerst? we8 of pes4? En wanneer?
pes4 komt later, Vierde kwartaal, weet de datum niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 16:21 ]
Verwijderd
Iemand enig idee? Ik heb al zijn savegame geprobeert te verwijderen, maardan verwijder ik alle namen erbijVerwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 20:45:
Sinds een paar dagen Pro Evolution Soccer 3 voor de PC, echt een meesterlijk spel.
Na een tijdje te hebben gespeeld ga je natuurlijk op zoek naar een goede patch, dus dit topic doorgelezen, en wat andere topics op verschillende PES fora en besloten voor de The Wolf EPL&CL Final PES3 PC Patch te gaan.
Nu vind ik het een hele goede patch, de shirtjes etc. zijn zeer goed, en de spelershoofden kloppen zover ik zie ook aardig. Alleen vind ik het zo verrot dat alles al is unlocked, en dat hij toch sommige dingen zelf erin (of eruit) heeft gehaald zoals de radar beneden op het scherm.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? (ik patch dus mijn PES eigenlijk alleen maar voor de shirtjes en officiele namen, vlaggen etc.) die liedjes van U2 enzovoort zijn eigenlijk niet nodig imo.
Misschien de verkeerde patch gekozen? (welke raden jullie dan evt. aan)

Verwijderd
Ja sorry, vergeten te vermelden, de radar heb ik al gefixt.Maverick schreef op 03 juli 2004 @ 16:30:
die radar kun je gewoon aanzetten in de opties hoor. is er niet uitgehaald. imho is die van the Wolf de beste patch.
Nu blijft het grote probleem dat alles is unlocked, en ik 99999 PES heb, ik wil dit liever zelf doen. Iemand enig idee hoe ik dit doe, want voorderest is het een geweldige patch idd.
Verwijderd
Verkort de speelduur toch aardig, het is leuker om bepaalde opties/functies zelf te unlocken (weet nieteens wat er allemaal te unlocken valtMaverick schreef op 03 juli 2004 @ 17:05:
Waarom is het erg dat dingen unlocked zijn dan?
Verwijderd
De scheids fluit vaak voor van die overtredingen die duidelijk geen overtreding zijn.. hij fluit veel te snel heel irritant
het is heel vaak hands en dan altijd voor de aanvallende partij terwijl t nergens op slaat
als spelers een bal aangespeeld krijgen... vooral bij een steekbal of een lange bal dan nemen ze hem nooit meteen aan maar lopen ze eerst een stukje met de bal mee waardoor de tegenstander m zo af kan pakken
de voordeel regel is niet echt goed uitgewerkt
verdedigers dekken dom
zijn jullie t ermee eens? ik speel t op de ps2 ik weet neit of dat ook nog uitmaakt
2x O = 1e paal
3x O = hele strakke bal voorlangs
Dat was het geloof ik
Serieus??? Dat wist ik niet man! Ik had juist de lange bal op "type 4" gezet bij de controls, zodat je voorzet manual is als je O gebruikt en met L1+O hij de voorzet gaat maken. Ik ga dit maar eens proberen. Waar staan er nog meer van dit soort "truckjes"?armageddon_2k1 schreef op 06 juli 2004 @ 23:01:
1x O = 2e paal
2x O = 1e paal
Dat was het geloof ik
EDIT: Hier dus: http://www.evo-web.co.uk/...ionsoccer3.controls.shtml
Btw die Wolf patch is super, maar de tenues van http://www.pespc-files.com zijn vele malen mooier!! Als je de Wolf patch installeert kan je beter ook de patch van PES PC files er overheen gooien, dan is het spel echt top. (Deze) Dit maakt het spel ingame ook nog mooier: http://pespc-files.soccer...s/others/scoreboard03.jpg
[ Voor 6% gewijzigd door deuxani op 07-07-2004 13:05 ]
1X = hoge voorzet. [lang ligt aan de richting]armageddon_2k1 schreef op 06 juli 2004 @ 23:01:
1x O = 2e paal
2x O = 1e paal
Dat was het geloof ik
2X = half hoog
3X = over de grond.
1e of 2e paal licht aan de richting die je aangeeft.
Only fools are enslaved by time and space.
Hoe installeer ik die "no collar fix" van die wolf patch??
Erg mooi idd, maar vrij nutteloos zonder bijbehorende kitserver cfg file, ik heb geen zin om al die filenames in te gaan tikkenBtw die Wolf patch is super, maar de tenues van http://www.pespc-files.com zijn vele malen mooier!! Als je de Wolf patch installeert kan je beter ook de patch van PES PC files er overheen gooien, dan is het spel echt top. (Deze) Dit maakt het spel ingame ook nog mooier: http://pespc-files.soccer...s/others/scoreboard03.jpg
Verwijderd
Dan moet je de auto aim van de pass uitzetten bij de opties, dan moet je echt mikken, en de kracht varieren.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 21:10:
jij zegt dat 1e of 2e paal afhangt van de richting die je aan een voorzet geeft maar hoe geef je er dan precier richting aan ik kan hem alleen gewoon voorgeven.... en als ik alleen op rondje druk komt ie meestal veel te hard en veel verder nog dan de 2e paal en als ik 2x op rondje druk komt ie te zacht heel irritant
Verwijderd

[ Voor 38% gewijzigd door The_Thijs© op 08-07-2004 22:35 ]
daag
Maar als je die patch uitpakt, dan hoef je alleen maar bij AFS Explorer naar de betreffende directory te gaan (iets met dat 150 en dan 150pluni ofzoDr. Strangelove schreef op 08 juli 2004 @ 20:39:
Erg mooi idd, maar vrij nutteloos zonder bijbehorende kitserver cfg file, ik heb geen zin om al die filenames in te gaan tikken
Ik moet wel zeggen, nu ik al die controls een beetje door heb, begint de game wel iets te makkelijk te worden. (En ik vroeg me maar steeds af waar dat balkje onder de spelersnamen voor was

Interessant, moet ik toch eens proberen, ik word er nl ook nogal gestoord van dat mijn ingenieuze steekpassjes nogal vaak naar de verkeerde speler toe gaan. Je kent het wel, staan er 4 spelers helemaal vrij, gaat ie precies naar die ene speler waar 4 verdedigers om heen staan.Maverick schreef op 08 juli 2004 @ 21:20:
[...]
Dan moet je de auto aim van de pass uitzetten bij de opties, dan moet je echt mikken, en de kracht varieren.

Gister trouwens maar eens de overstap gemaakt naar ****, nadat ik weer met 20 punten verschil en een doelsaldo van +70 kampioen werd.
Eerste wedstrijd tegen Celtic, 2e minuut kopte ik met Margiotta een rebound binnen. Even later werd het verschil tussen *** en **** goed gedemonstreerd: 1-1.
Hierna mocht Margiotta een vrije trap nemen vanaf 27 meter, 2-1. Direct na de rust liet Larsson ook nog even zien dat ie meedeed, dus toen was het weer 2-2, wat tevens de eindstand was.
Niet verloren iig, alleen waren beide doelpunten van mij geen uitgespeelde intikkertjes maar meer gelukjes. Maar goed, die 2 van hun waren nette solo's, waarbij ze konden profiteren van een verdedigingsfoutje, de volgende keer kunnen ze gras happen.
Maar je kan dan niet kiezen tussen verschillende kits, b.v. Nederland-Thuis met oranje broeken of witte broeken. Dat is juist het mooie van de kitserver, je kan onbeperkt kits maken die meteen te kiezen zijn op het selectiescherm ipv alleen de uit- en thuiskit.Maar als je die patch uitpakt, dan hoef je alleen maar bij AFS Explorer naar de betreffende directory te gaan (iets met dat 150 en dan 150pluni ofzo ) en op import directory te klikken. Dan worden alle kits in 1 keer geimporteerd. Alle tenues hebben dan eindelijk de normale kleur (en look).
Voor zo'n mooi kitpack als deze had ik verwacht dat de author er wel een bijbehorende kitserver config voor bij had gedaan.
Deze nieuwe tenues zijn ook erg mooi, en vooral de geheel Oranje outfit is leuk. In combinatie met Kitserver fantastisch, maar nogmaals, ik heb geen zin om die hele cfg file te gaan zitten editten.
Kitserver maakt het mogelijk om op het tenue selectiescherm voor de wedstrijd m.b.v. hotkeys meerdere outfits te kiezen voor beide teams. Je kan dan b.v. kiezen voor speciale CL kits. Je zit dus niet meer vast aan alleen uit en thuis tenues, maar net zoveel als je zelf kan vinden op het net of wil maken. Het werkt kinderlijk eenvoudig. Ook ballen kunnen worden gekozen met de kitserver.
Iemand hetzelfde probleem gehad?
Verwijderd
lekker geprogrammeerd allemaal, echt indrukwekkend dit spel vind ik
Verwijderd
Keeper: Kahn
Linker verdediger: Vieira
Centraal verdediger: Stam
Rechter verdediger: Nesta
Miden middenvelder: Zidane
Linker middenvelder: Roberto Carlos
Rechter middenvelder: Nedved
Linkerflank voor: Vieri
Rechterflank voor: Shevchenko
Aanvaller: Henry
Aanvaller: Ruud van Nistelrooy
Ik speel op het moment 3 sterren, hoger wil nog niet echt lukken, maar 3 sterren gaat tot nu toe zeer goed
EDIT: Dit waren de beste spelers die ik kon vinden, maar een opstelling is natuurlijk altijd voor verbetering vatbaar (vooral R. Carlos en Nedved lijkt me) iemand suggesties
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 18:15 ]
Verwijderd
Goal: Kahn (nog geen goede 2de keeper, heb alleen goya die ik getraind heb)
(3 5 2)
Linksback: R. Carlos,
C. Back: Stam
R. Back: Campbell
Carlos met n pijl naar voren
Op de bank: Nesta Arce Amaros, hangt er maar van af wie er t meeste zin in heeft wie speelt.
Ik heb stam gehaald omdat ze vaak met de kop scoorden, gebeurt nu nooit meer.
Vederdigende middenvelders: Viera met iets links ervoor Beckenbauer..
Op de bank: Almeyda. arce kan er ook spelen
links: Babangida met pijl naar voor en achter echt goede verbindin tussen verdedeging en aanval.
Rechts: Als n soort hangede rechtsbuiten Pele, trekt vaak naar binnen maar kan ook naar buiten..
Middenvoor: Gullit Ook vaak maradona of di stefano of Dunant
Spits:Maradona, Di stefano, Eusebio, Dunant (getraind heeft bij bijna alles 99)
PS.. Sorry

[ Voor 85% gewijzigd door Jackazz op 10-07-2004 19:16 ]
iemand? krijg het niet voor elkaar!!MadRettoR schreef op 07 juli 2004 @ 20:39:
ff een klein vraagje..
Hoe installeer ik die "no collar fix" van die wolf patch??
toch maar de complete wendetta downloaden dan
Waar kan je in PES of WE 7 precies die 2 analoge stichks voor gebruiken. Zijn er bijvoorbeeld speciale trucjes die je daar wel mee kan doen en normaal niet?
Is er misschien een site met een overzicht van dingen die je met die analoge sticks kunt doen?
De rechter-stick gebruik ik voor schijnbewegingen in combinatie mer r2.
Je moet gewoon bij de training hiermee oefenen. Ik weet niet precies de schijnbewegingen. Die staan volgens mij allemaal wel uitgelegd in de PES Guide, welke je kan vinden bij Pesfan.com.
Ik was altijd groot ven van wendetta maar heb nu Wolf 4.1 [option file was iig 4.1] en tering wat ziet het er geweldig uit!Thufir_Hawat schreef op 12 juli 2004 @ 20:02:
lol, ik de optionfile van wendetta gedownload, lopen er ineens een hoop spelers rond zonder schoenen/voeten.
toch maar de complete wendetta downloaden dan
Only fools are enslaved by time and space.
thnx voor de tip.. ik zal het wel ff uitproberen in de trainingsmode.PietPrecies schreef op 16 juli 2004 @ 00:00:
Met de analoge sticks kan je naar mijn inziens veel betere passes geven, de linker dan.
De rechter-stick gebruik ik voor schijnbewegingen in combinatie mer r2.
Je moet gewoon bij de training hiermee oefenen. Ik weet niet precies de schijnbewegingen. Die staan volgens mij allemaal wel uitgelegd in de PES Guide, welke je kan vinden bij Pesfan.com.
* edit * ik heb het wat geprobeerd en je kan er zeker handige dingen mee doen. Alleen ik snap niet hoe je bedoelt dat je met de llinker-stick betere passes kan geven. Zou je mij dit misschien kunnen uitleggen?? * edit *
[ Voor 18% gewijzigd door Jackazz op 16-07-2004 14:31 ]
dank je voor je snelle reactie.. ik moet zegguh dat het wel heel erg wennen is als je gewend bent om met een Microsoft Sidewinger te spelen. Achja, oefening baart kunstPietPrecies schreef op 16 juli 2004 @ 15:25:
Ik bedoel hiermee dat je met de stick beter de richting aan kan geven, hij is wat preciezer. Dit resulteert uiteindelijk weer in betere passes.
Screens van de eredivisie Nederland in PES4.. Inclusief de Arena, de Kuip en het PSV stadion.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl