Het Grote Gamecube Topic deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.318 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Yohann!s schreef op 19 februari 2004 @ 22:53:
weet iemand waar je nog games kan kopen in de "orginele verpakking" en niet die stomme player choise doosjes :( ik kan ze echt nergens meer vinden... (alleen 2e hands 8)7 ) ;(
Kijkshop verkoopt de games nog in de originele hoesjes. Een groot nadeel is alleen dat je ook nog de originele prijs betaald voor een Player's Choice spel, ongeveer 60 Euro.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 20 februari 2004 @ 00:20:
[...]

Kijkshop verkoopt de games nog in de originele hoesjes. Een groot nadeel is alleen dat je ook nog de originele prijs betaald voor een Player's Choice spel, ongeveer 60 Euro.
De Kijkshop heeft prijsgarantie dus dat is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 07:20:
[...]

Bedankt voor de tip! Dat wist ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
* pagani is helemaal blij

Volgens Nintendo komt I-Ninja wél voor de cube naar Nederland:
Beste John,

Voor zover wij weten komt de game gewoon in Europa uit op GCN.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

>>> "John Vermeer" <johnnyv@johnnyv.nl> 13-2-2004 13:23:47 >>>

Beste lezer,

Eigenlijk heb ik een hele simpele vraag. In de VS is het spel I-Ninja van Namco reeds uit op alledrie de grote consoles. Voor de Europese versie gaan er geruchten dat deze exclusief voor de PS2 uitkomt. Is dit waar? Ik zou het spel graag willen spelen en heb geen zin om daar óf een freeloader voor import (wil alleen pal) óf een ps2 voor te kopen :)

In afwachting van uw reaktie,
Met vriendelijke groet,
John Vermeer.
Heb maar een mailtje teruggestuurd om te vragen wanneer dat dan is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik snap niet waar iedereen zo enorm moeilijk over doet bij FF:CC. Ik ken niemand waarmee ik een heel spel door kan spelen. De enige die daarvoor in aanmerking komt heeft toch een GBA. Hoewel het leuk klinkt op papier is een multiplay RPG gewoon al geen optie. Dat er dan nog bij komt dat je er GBA's voor MOET gebruiken is dan overbodig.

Ik wil FF:CC hebben omdat ik op een soort van Secret of Mana game hoop. Die kon je ook met zijn vieren spelen (ook nooit gedaan). Turn-based FF was alleen leuk in FF7 IMO...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 22:18:
Hiroshi Yamauchi en Satoru Iwata spraken beide over de onrustige toekomst van Nintendo. Binnen het bedrijf wankelt het namelijk al tijden. Vele media dachten zelfs aan een ondergang gelijkwaardig aan die van Sega als ontwikkelaar van spelcomputers.

Uit het interview dat de ex en huidige directeur hadden met de Nikkei Industrial Daily blijkt dat de toekomst van Nintendo leunt op de Nintendo Dual Screen. Ex directeur Yamauchi sprak zelfs de uiterst verontrustende woorden:

Quote:"if it succeeds, we rise to the heavens, if it fails, we sink into hell."

Uit het interview blijkt ook dat meneer Hiroshi nog steeds zo zijn invloeden heeft binnen het bedrijf, het idee van twee schermen komt namelijk vanuit hem. Voor het volledige interview moet je hier kijken, wij houden je op de hoogte van de ontwikkelingen binnen Nintendo.

origineel artikel:

http://www.1up.com/article2/0,4364,1527042,00.asp

Mijn conslusie bye bye nintendo..... eigen schuld dikke bult hadden jullie maar beter naar de meute moeten luisteren.
als dit echt waar is en als nintendo echt van de ds afhankelijk is, dan zie ik het ook somber in.

maar we kunnen eigenlijk niks zeggen, daar we het apparaat nog niet in werking hebben gezien op de e3. we zullen toch hierop moeten wachten...
áls nintendo ten onder gaat en alleen nog maar op andere consoles spellen gaat maken, dan... dan....... DAT KAN TOCH NIET!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 20 februari 2004 @ 10:58:
[...]

als dit echt waar is en als nintendo echt van de ds afhankelijk is, dan zie ik het ook somber in.

maar we kunnen eigenlijk niks zeggen, daar we het apparaat nog niet in werking hebben gezien op de e3. we zullen toch hierop moeten wachten...
áls nintendo ten onder gaat en alleen nog maar op andere consoles spellen gaat maken, dan... dan....... DAT KAN TOCH NIET!!! :(
Ik zie het zo gebeuren , iedereen zij dat sega ook nooit ten onder zou gaan en zie daar sega is weg uit de consoles en gedegradeerd naar software only maker.

Mark my words nintendo is going down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 11:05:
[...]

Ik zie het zo gebeuren , iedereen zij dat sega ook nooit ten onder zou gaan en zie daar sega is weg uit de consoles en gedegradeerd naar software only maker.

Mark my words nintendo is going down.
Hoe heerlijk pessimistisch. Alleen hoor ik deze dingen al sinds het begin van de N64 over Nintendo. True; ze zouden een stuk meer naar hun fanbase moeten luisteren, maar als het zo erg was waren ze al tijden geleden ten onder gegaan; gelukkig hebben ze behoorlijke reserves.
Persoonlijk ga ik FF-CC zeker een kans geven nu ik weet dat je voor singleplayer geen GBA nodig hebt. Combinatie Nintendo/Square ruled hard :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 15:56:
Wanneer komt er eigelijk een patch uit ofzo voor de netwerk adapter voor de GC.
Want hij was toch 10mbit ofzo maar kon dus ook 100 worden.
Weet iemand hoe dat ongeveer zit ?
[...]
Er is al een programma uit wat je in staat stelt om de BBA in te stellen hoe je maar wilt (100mbit duel nogwat, maar ook bv 10MBIT duel nog wat). Er zijn iets van 6 mogelijkheden geloof ik. Echter heeft het tot op heden geen enkele invloed op de door transpfer snelheid tijdens het streamen. Het crashed zelfs vaker dan normaal :(. Reden hiervoor is dat de loader voor het streamen en GC isos afspelen gebouwd is voor de PSO snelheid (dus die 10mbit). Het blijft dus wachten op een nieuwe loader welke gebruikt maakt van de nieuwe snellere mogelijkheden van de BBA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Net weer een mail terug gehad van nintendo over I-Ninja, een officiële releasedate is bij hun helaas nog niet bekend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik heb nu ook PoP:SoT voor de Cube.
Gister bij Dixons opgehaald voor 42 euro nogwat.

Speelt echt veel beter dan bij mij op de PC. :)

Gisteravond had m'n pa ook nog een uur zitten spelen.
En dat is toch wel een wonder, want normaal speelt de nieuwe games maximaal een kwartiertje.

Ik vind alleen de Box-art echt super lelijk.
Niet gelijk aan de PC/PS2 versie oid.
Maar gewoon slecht gefoto-shopt. :(

Eerst wilde ik viewtiful Joe halen, maar die was er WEER niet. :(

[ Voor 9% gewijzigd door Vanitas op 20-02-2004 12:38 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik denk dat het ergste dat Nintendo zal gebeuren is dat ze niet meer zelfstandig hardware maken. Als het allemaal klote zal gaan kunnen ze wellicht met een ander bedrijf (kan Sony of MS zijn maar ook bijv SEGA) hardware gaan maken. Zodoende kunnen ze toch nog invloed uitoefenen op e hardware. Ik denk nl. niet dat Nintendo vrolijk wordt van ontwikkelen voor andere consoles die ze niet (mede) hebben ontwikkelt.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Thelema schreef op 18 februari 2004 @ 12:59:
[...]

Ik heb NFL Street daar ook besteld. Vorige week maandag zelfs al, ook nog niks van gehoord.
Normaal duurt het nooit zo lang.
Glorix Jim schreef op 18 februari 2004 @ 13:54:
[...]

Ik heb gister via msn met die gast gesproken en die zei dat ie t zou opsturen zodra het geld was overgemaakt. En hij had alle artikelen op voorraad. Dus ik verwacht dat het morgen of overmorgen binnenkomt
en hebben jullie al wat binnen? ik nog steeds niet namelijk :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Nog niks gehoord nee, zag gisteren zelfs dat NFL Street niet meer op de site staat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de Eu versie van de Prince of Persia SOT ook een 60 Hz stand bevat! Want ik speel al mijn games op de USA cube!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:08
-=BoKKiE=- schreef op 20 februari 2004 @ 13:51:
[...]

[...]

en hebben jullie al wat binnen? ik nog steeds niet namelijk :(
Volgens de contactpersoon is het gister en vandaag verstuurd (ze versturen ieder artikel los :?) dus ik zou t vandaag of morgen binnen moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

das minder :/ heb hier ook me bestelnummer niet dus kan ook geen mail sturen o status op te vragen :/ moet dus wachten tot zondagavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:16

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

F**k F**K :(

Kijk ik net op game.net ... Weer de "deal of the day" gemist, Viewtiful Joe voor 19 pond !!

Had ik maar niet net die afstudeerpresentatie bijgewoond :'(

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 07:44

admiral866

The King Personality Disorder

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 15:56:
Wanneer komt er eigelijk een patch uit ofzo voor de netwerk adapter voor de GC.
Want hij was toch 10mbit ofzo maar kon dus ook 100 worden.
Weet iemand hoe dat ongeveer zit ?
[...]
Hierzo nog even een uitlegje van de werking en 10mbit/100mbit full/half duplex opties. Kan zijn dat het niet helemaal precies klopt, maar zo zie ik het ongeveer.

Het werkt zeg maar zo:
Met de game Phantasy Star Online kun je dus online mee. In de opties kun je je gateway, dns etc etc instellen. Phantasy star vraagt bij het online gaan aan de sega server of er updates/patches zijn. Nu zijn er dus programma's gemaakt die deze sega server spelen, op jouw lokale computer, en melden dat er inderdaad updates zijn. De lokale pc stuurt dan een bestandje naar de cube die PSO dus uitvoert, denkend dat het patch/update is.
In werkelijkheid is het programma dat het mogelijk maakt om games via het netwerk naar de cube te sturen. Het programma op de cube vraagt dus om stream/game data. Vervolgens is het kwestie van de streamer draaien met een game, en dan kan de fun beginnen :)

mja load times zijn dus wat langer. En tijdens filmpjes stottert het geluid soms wat. Maar niet ergerlijk ofzo, tenminste bij de games die ik geprobeerd heb.
De modem staat op 10mbit half duplex. Je kan em ook op full duplex zetten, dat maakt een beetje verschil theoretisch, maar praktisch merk je er niet veel van. DUmeter geeft aan dat de pc rond de 900 kilobyte/sec staat te uppen als de cube een stukje laadt.

De broadband adapter kan ook in 100mbit mode gezet worden. Maar omdat er na de bba een poort zit welke maar 27mbit max kan verwerken loopt de boel vast. Probleem zit em in het feit dat het ding de teveel ingekomen data met 100mbit niet kan verwerken omdat het udp is, de loader met tcp laten werken zou misschien een oplossing kunnen. Met udp heb je dan immers last van buffer overflow errors, waardoor de boel vastloopt. Hopelijk gaan ze daar nog wat aan fixen, omzetten naar tcp/ip dus, dan zijn de load times wat sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Ik ben GC/GB connectie es bij een vriend gedaan met TWW, wel vermakelijk. :)

Btw ik heb nu de BBA besteld bij gamerelease.nl (48,40 incl verzendskosten, online betaling) en ik ga online spelen met 1080 en MKDD. :)
Wilt iemand nog tegen mij spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Laatst online: 10:14
Twee Dee schreef op 20 februari 2004 @ 15:05:
F**k F**K :(

Kijk ik net op game.net ... Weer de "deal of the day" gemist, Viewtiful Joe voor 19 pond !!

Had ik maar niet net die afstudeerpresentatie bijgewoond :'(
damn, 'k heb vanochtend nog gekeken...was er nog niets...is er misschien een vaste tijd waarop er geupdate wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 20 februari 2004 @ 12:36:
Ik heb nu ook PoP:SoT voor de Cube.
Gister bij Dixons opgehaald voor 42 euro nogwat.

Speelt echt veel beter dan bij mij op de PC. :)

Gisteravond had m'n pa ook nog een uur zitten spelen.
En dat is toch wel een wonder, want normaal speelt de nieuwe games maximaal een kwartiertje.

Ik vind alleen de Box-art echt super lelijk.
Niet gelijk aan de PC/PS2 versie oid.
Maar gewoon slecht gefoto-shopt. :(

Eerst wilde ik viewtiful Joe halen, maar die was er WEER niet. :(
Ja klopt, volgens mij was die ietsjes anders. Aan de andere kant, ik zit echt niet de hele dag op boxart te geilen :). Spel speel inderdaad erg lekker. Ikzelf zit nu op 28% (dierentuin). Het is soms best ff uitvogelen hoe je nu precies door een kamer moet gaan, oplopende moeilijkheidsgraad tot nu toe! Erg goed. Da's zowieso het belangrijkste aan het spel. Het vechten is ook leuk gedaan, beter dan in oudere PoP games die ik ken. Die 'vogels' zijn trouwens vervelend moeilijk tot nu toe, moet nog ff een maniertje bedenken, zal waarschijnlijk met ontwijken van de aanvallen te maken hebben.

Ik hev Viewtiful Joe wel een paar keer zien liggen. Weet niet waar je woont natuurlijk. Da's echt een bruut spel overigens. Nou bijna alle must-haves voor mij binnen nu, alleen nog BG&E en wachten op Metal Gear Solid daarna!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 07:20:
[...]

wat houd dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ze altijd de laagste prijs hebben, en dat ALS jij ergens anders iets goedkoper ziet (en dit kan beweizen dmv. een folder of een telefoontje, zij hun prijs aanpassen aan de concurrent :P

Ik denk alleen niet dat iemand daar ooit iets mee heb gedaan (ik zou nieteen durfen naar die cassiere gaan :X ze zien me al aankomen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kentut schreef op 20 februari 2004 @ 18:17:
[...]

damn, 'k heb vanochtend nog gekeken...was er nog niets...is er misschien een vaste tijd waarop er geupdate wordt?
Eerste vraag uit hu FAQ:
Q. What's this Deal Of The Day all about then?
A. Occasionally we will have a new deal displayed on the front page of the site. This could happen at different times during the day. There will only be limited stock available, and when it's gone it's gone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:08
Glorix Jim schreef op 20 februari 2004 @ 14:06:
[...]

Volgens de contactpersoon is het gister en vandaag verstuurd (ze versturen ieder artikel los :?) dus ik zou t vandaag of morgen binnen moet hebben.
Nou ik heb Mariokart gister ontvangen dus da's wel goed nieuws :)
Nu nog wachten op PoP en BG&E en die verwacht ik dan maandag of dinsdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:49

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 01:26:
[...]

dat ze altijd de laagste prijs hebben, en dat ALS jij ergens anders iets goedkoper ziet (en dit kan beweizen dmv. een folder of een telefoontje, zij hun prijs aanpassen aan de concurrent :P
Ik denk alleen dat ze er niet in stinken, omdat je het over een "Players Choice" vs. "Normaal" spel hebt. Is dus, in hun optiek, niet gelijk. Maarja, (ff generaliseren) ik denk dat de doorsnee Kijkshop-medewerker dat niet kan boeien. :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 14:03:
Weet iemand of de Eu versie van de Prince of Persia SOT ook een 60 Hz stand bevat! Want ik speel al mijn games op de USA cube!
Heb het spel ook en het is een zeer goeie game. Heb velen uurtjes besteed aan POP op de Amiga, en ik moet zeggen de nieuwe POP geeft mij weer die prachtige gevoel van toen :P
Maar om je vraag te beantwoorden, nee er zit geen 60Hz stand op.

Ps. die boxart is echt lelijk, toen ik hem zag dacht ik "wat is dat voor lowbuget spel voor de GC". Maar het bleek POP te zijn... toen maar snel gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:52
huh :?

[ Voor 98% gewijzigd door SCIxX op 21-02-2004 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@thekillerbean OK bedankt! Maar ik heb hem toch maar gehaald, speel ik wel op mijn PAL cube in RGB! Erg vet inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op 21 februari 2004 @ 13:59:
Bweheh net ff op GoT server, we waren aan de winnende de hand dus ik parkeer mijn humvee ff in de bergen op lekker te gaan snipen met de turret achterop, en dat ging lekker! Echt niemand die me zag. :P

[afbeelding]

Had ook nog ff "Eagle Eye" gehaald door met een tank een raptor uit de lucht te schieten. (met de loop dus)
verkeerd topic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

-=BoKKiE=- schreef op 20 februari 2004 @ 13:51:en hebben jullie al wat binnen? ik nog steeds niet namelijk :(
Het spel is vandaag binnen gekomen bij mij.

In singleplayer een beetje saai, maar wel leuke multiplayer. Zoals verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 07:44

admiral866

The King Personality Disorder

x KeN x schreef op 21 februari 2004 @ 06:20:
[...]

Eerste vraag uit hu FAQ:

[...]
ah dus eigenlijk moet je even een proggrammaatje draaien die telkens checkt of de dotd veranderd is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
zo... kom net terug van de free en ik hem Metroid Prime eindelijk gekocht.

Nu maar eens kijken waar die D3 het altijd maar over heeft :P

Zal wel goed zitten, ben ook leip van Fusion en Zero Mission.

edit: superspel! heb nog maar een half uur op de teller, maar vind het fantastisch.
ik krijg alleen mijn vipcode niet geregged op de site van nintendo :(

[ Voor 28% gewijzigd door Fubaruba op 21-02-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nintendo is lekker bezig hoor ik heb mij zelda disc nog steeds nniet ontvangen en ze reageren nniet op mijn email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft Sims Erop UIt gekocht! Veeeel leuker dan op de pc!! Alleen moest wel een 251 block mem card halen! Pffff

Maar het vreemde is dat terwijl ik een tijd aan het spelen was, me friggin gamecube vast liep! Dit is nu al de 2e x!!!! Heb het ook al met The Two Towers gehad!!
Heeft iemand anders dit probleem ook al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dat al een paar keer gehad met true crime, is echt suf. Je zou toch aannemen dat zoiets op consoles niet voorkomt ivm standaard hardware....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja met True Crime, dat is een baggerspel ook, buggy as hell.
Met Need for Speed heb ik het ook een paar keer gehad, ook niet echt wat je zegt een goed uitgewerkt spel.

Met Mario Kart of Zelda ofzo loopt 'ie nooit vast. Ligt gewoon aan het spel, hoeveel aandacht er aan is besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Aikon schreef op 22 februari 2004 @ 14:21:
Ja met True Crime, dat is een baggerspel ook, buggy as hell.
Met Need for Speed heb ik het ook een paar keer gehad, ook niet echt wat je zegt een goed uitgewerkt spel.

Met Mario Kart of Zelda ofzo loopt 'ie nooit vast. Ligt gewoon aan het spel, hoeveel aandacht er aan is besteed.
met mijn NFS heb ik het denk ik 2x gehad, maar bij een maat,.... daar mag je blij zijn dat je een potje kan racen, want die game (dus zelfde NFS) slaat echt steeds vast.. 9/10keer doet hij het dus niet, terwijl de andere games van hem niet vast lopen & neem ik mijn NFS disk mee, dan hebben we het nog :( erg wazig dus.

-------------------------
ik speel nu games op 60hz ipv 50 hz maar zie geen bagger verschil (is dat normaal :? )--> tis wel een mega oude tv :X

maar kan iemand nu eens "echt goede vergelijkebare" pics tonen met het verschil met de RBG kabel, of de standaard kabel ? (tis toch 30euro die ik wel of niet moet besteden eraan) , op mijn eigen tv zal ik geen verschil zien, maar sluit ik de kubes aan op me ouders tv, dan ziet het er al een stuk mooierder uit met de gewone kabel.. dus is RBG noodzekelijk? (ik ben wel iemand die van goede GFX houd ;) ) wie kan mij helpe ?

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 22-02-2004 14:53 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie ook geen verschil tussen 50/60Hz :) Op m'n monitor is het wel heel duidelijk (als ik de TV-OUT activeer wordt het m'n monitor automatisch 50Hz), maar op m'n TV, totaal niet :) Ik speel meestal met, ik weet niet waarom eigenlijk, maar het is nodig voor import games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Yohann!s schreef op 22 februari 2004 @ 14:52:
[...]

met mijn NFS heb ik het denk ik 2x gehad, maar bij een maat,.... daar mag je blij zijn dat je een potje kan racen, want die game (dus zelfde NFS) slaat echt steeds vast.. 9/10keer doet hij het dus niet, terwijl de andere games van hem niet vast lopen & neem ik mijn NFS disk mee, dan hebben we het nog :( erg wazig dus.

-------------------------
ik speel nu games op 60hz ipv 50 hz maar zie geen bagger verschil (is dat normaal :? )--> tis wel een mega oude tv :X

maar kan iemand nu eens "echt goede vergelijkebare" pics tonen met het verschil met de RBG kabel, of de standaard kabel ? (tis toch 30euro die ik wel of niet moet besteden eraan) , op mijn eigen tv zal ik geen verschil zien, maar sluit ik de kubes aan op me ouders tv, dan ziet het er al een stuk mooierder uit met de gewone kabel.. dus is RBG noodzekelijk? (ik ben wel iemand die van goede GFX houd ;) ) wie kan mij helpe ?
JA RGB is noodzakelijk, tis echt een wereld van verschil met composiet......30 euro is idd veel teveel geld, koop daarom de namaak kabel van 9 euro :P

ik heb die namaak gekocht omdat daar ook nog analoge geluidsuitgangen opzitten
zodat ik geluid via mn receiver heb....dat heeft die prul van 30 euro nog niet eens!!

vergelijkbare pics heb ik op t moment niet, maar ik denk qua scherpte van het beeld je het best wel eens met VHS-DVD zou kunnen vergelijken, er zit echt een groot verschil in
daarnaast zijn de kleuren veel helderder

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 01:59:
Nou nintendo is lekker bezig hoor ik heb mij zelda disc nog steeds nniet ontvangen en ze reageren nniet op mijn email
Iemand het zelfde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik een goede review (NL) kan vinden over de nieuwe Final Fantasy? En dan voornamelijk de SingePlayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet naar Nintendo bellen, en vragen naar de vrouw die over de Zelda Bonusdiscs gaat. Die heeft mij na de 2e keer bellen een met de hand geschreven O+ enveloppe gestuurd, met daarna een keurig gesealde Zelda.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
*D * Fubaruba heeft net een hele poos met zijn vriendin liggen vozen terwijl de muziek van het kiezen van een game in Metroid Prima uit zijn tv klonk... *D

heerlijk!

HARRRR!!! de metroid prime code die in mijn verpakking zat is al ingevoerd!!! :( hoe kan dat nou... heeft dan echt iemand heel zielig in de winkel die code over staan schrijven ofzo?

[ Voor 36% gewijzigd door Fubaruba op 22-02-2004 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Laatst online: 07-08 15:02
Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 13:09:
Maar het vreemde is dat terwijl ik een tijd aan het spelen was, me friggin gamecube vast liep! Dit is nu al de 2e x!!!! Heb het ook al met The Two Towers gehad!!
Heeft iemand anders dit probleem ook al gehad?
Mijn vriendin heeft dat bij alle bij de sims games... Niet bij Two Towers trouwens.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-08 12:44
daFubar schreef op 22 februari 2004 @ 17:40:
*D * -Mous- heeft net een hele poos met zijn vriendin liggen vozen terwijl de muziek van het kiezen van een game in Metroid Prima uit zijn tv klonk... *D

heerlijk!

HARRRR!!! de metroid prime code die in mijn verpakking zat is al ingevoerd!!! :( hoe kan dat nou... heeft dan echt iemand heel zielig in de winkel die code over staan schrijven ofzo?
Ja, dat gebeurt, erg zielig. :( Als je een Nintendo game koopt dus altijd ff checken of de kraslaag nog over de code zit. Zo niet: ander spel eisen. Dat moet je zeker doen als er helemaal geen sterren bij zitten.

Of gewoon naar een winkel gaan waar ze die spellen verkopen met het nintendo-seal-plastic er omheen (onze plaatselijke speelgoed winkel. _/-\o_ ). Dan weet je zeker dat je goed zit.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Mous- schreef op 22 februari 2004 @ 18:09:
[...]

Ja, dat gebeurt, erg zielig. :( Als je een Nintendo game koopt dus altijd ff checken of de kraslaag nog over de code zit. Zo niet: ander spel eisen. Dat moet je zeker doen als er helemaal geen sterren bij zitten.

Of gewoon naar een winkel gaan waar ze die spellen verkopen met het nintendo-seal-plastic er omheen (onze plaatselijke speelgoed winkel. _/-\o_ ). Dan weet je zeker dat je goed zit.
he jullie vergeten ook, dat je 9/10x een spel ruilt. en dat je dan meestal al die code hebt ingevoert (doe je natuurlijk meteen als je thuis komt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nah.. ik check tegenwoordig ALTIJD eerst of ik de game vet vind en ’m zeker niet wil ruilen voor ik de VIP-code invoer.
Wel zo PC dacht ik zo 8) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 23:32:
[...]

Ja klopt, volgens mij was die ietsjes anders. Aan de andere kant, ik zit echt niet de hele dag op boxart te geilen :). Spel speel inderdaad erg lekker. Ikzelf zit nu op 28% (dierentuin). Het is soms best ff uitvogelen hoe je nu precies door een kamer moet gaan, oplopende moeilijkheidsgraad tot nu toe! Erg goed. Da's zowieso het belangrijkste aan het spel. Het vechten is ook leuk gedaan, beter dan in oudere PoP games die ik ken. Die 'vogels' zijn trouwens vervelend moeilijk tot nu toe, moet nog ff een maniertje bedenken, zal waarschijnlijk met ontwijken van de aanvallen te maken hebben.

Ik hev Viewtiful Joe wel een paar keer zien liggen. Weet niet waar je woont natuurlijk. Da's echt een bruut spel overigens. Nou bijna alle must-haves voor mij binnen nu, alleen nog BG&E en wachten op Metal Gear Solid daarna!
Ik heb hem net uitgespeeld.
Vond het niet echt een moeilijke game, maar wel heel leuk.

Die vogels zijn btw heel makkelijk, tenzij als je op een smal balkje staat.
Gewoon blocken, wachten tot hij er tegenaan botst en dan hakken.

Weet iemand hoe je de originele POP kan unlocken.
Want toen ik heb had uitgespeeld kon ik hem nog steeds niet spelen. :?

[ Voor 7% gewijzigd door Vanitas op 22-02-2004 19:15 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
-Mous- schreef op 22 februari 2004 @ 18:09:
[...]

er zat geen kraslaag over... maar het was de laatste metroid prime in een origineel hoesje (geen player's choice). er zat al wel wat stof op het discje zelf, dus ik denk dat iemand hem gewoon een keer heeft teruggebracht.

maargoed, jammer dan. ik heb in ieder geval een dikke game erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik begin nu ook te overwegen om een OFFICIELE RGB kabel aan te schaffen, want ik ben nogal een perfectionistje :) . Nu hoorde ik nogal wat "problemen" ivm met het geluid dat ze niet meer naar hun versterker konden sturen...
Kun je bvb de RGB kabel niet in de Digital Out steken (zo hoort het toch??) en dan de gewone kabel in de analog out, met dan enkel het rode en witte plugje verbonden aan je versterker, de gele laaat je gewoon hangen... en de RGB steek je natuurlijk in je TV... Of kan dat niet? Hoe doen jullie dat dan? Let op ! ik wil enkel de officiele kabel van Nintendo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 16:57

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 19:51:
Hoi, ik begin nu ook te overwegen om een OFFICIELE RGB kabel aan te schaffen, want ik ben nogal een perfectionistje :) . Nu hoorde ik nogal wat "problemen" ivm met het geluid dat ze niet meer naar hun versterker konden sturen...
Kun je bvb de RGB kabel niet in de Digital Out steken (zo hoort het toch??) en dan de gewone kabel in de analog out, met dan enkel het rode en witte plugje verbonden aan je versterker, de gele laaat je gewoon hangen... en de RGB steek je natuurlijk in je TV... Of kan dat niet? Hoe doen jullie dat dan? Let op ! ik wil enkel de officiele kabel van Nintendo...
De rgb kabel gaat in dezelfde uitgang als de gewone kabel, niet in de digital out (die wordt nergens voor gebruikt, eigenlijk..). Aangezien de rgb kabel alleen een (vaste) scart connector heeft en geen losse tulpjes, kun je de cube niet meer direct aan een versterker hangen. Ik heb gewoon de audio out van m'n tv op de versterker aangesloten, dan heb je meteen het voordeel dat je alle tv uitzendingen via je hifi installatie kunt beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
ViperGTS schreef op 22 februari 2004 @ 17:03:
[...]

JA RGB is noodzakelijk, tis echt een wereld van verschil met composiet......30 euro is idd veel teveel geld, koop daarom de namaak kabel van 9 euro :P

ik heb die namaak gekocht omdat daar ook nog analoge geluidsuitgangen opzitten
zodat ik geluid via mn receiver heb....dat heeft die prul van 30 euro nog niet eens!!

vergelijkbare pics heb ik op t moment niet, maar ik denk qua scherpte van het beeld je het best wel eens met VHS-DVD zou kunnen vergelijken, er zit echt een groot verschil in
daarnaast zijn de kleuren veel helderder
Daar ben ik het niet mee eens.

Er is toch wel een reden waarom het spul van Nintendo duurder is dan die onofficiele spullen.
En dat is overduidelijk kwaliteit.

Net als met de controlllers van nintendo en die van een of ander 15 euro merk.
Nintendo controller : bijna niet kapot te krijgen (als je hem normaal gebruikt)
15 euro controller : kapot na een avondje SSB:M spelen.

En dat geld ook voor de RGB kabel.
Als die van 9 euro beter was dan die van Nintendo, dan moesten ze bij nintendo toch maar eens achter de oren krabben of ze wel de goede prijs kiezen.

Mijn advies : koop enkel spul van Nintendo, de kwaliteit van de onofficiele controllers, mem cards, enz blijft ver achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ik heb vandaag als extra accessoires 2 verlengkabeltjes voor controllers besteld bij Play.com...
Af en toe had mijn Surround set van wegvalled geluid bij een aantal speakers doordat de Cube constant van het tv-meubel naar de salontafel werd verplaatst (anders kon ik niet vanaf de bank spelen).
Aangezien het een behoorlijke kabelrotzooi in die kast is, werd regelmatig de scart kabel lichtelijk gespannen waardoor het contact niet meer optimaal was...

Kortom: reden genoeg voor een verlengkabeltje voor de controllers :)

Iemand ervaring mee?? :+ :+ (Zijn dit originele verlengkabels of third party ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Eindelijk is m'n zooi gearriveerd. 2x Burnout 2 en 2x Animal Crossing. :)
Met 14euro belasting erbij en daarom duurde het zo lang.
Maar ja, alles werkt, kga alleen morgen naar Egypte dus kan pas daarna gaan spelen.

US spellen kan je gewoon bij de PAL spellen saven he? Alleen voor JAP heb je aparte kaart nodig toch?

[ Voor 21% gewijzigd door Aikon op 23-02-2004 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op 23 februari 2004 @ 12:03:
Ik heb vandaag als extra accessoires 2 verlengkabeltjes voor controllers besteld bij Play.com...
Af en toe had mijn Surround set van wegvalled geluid bij een aantal speakers doordat de Cube constant van het tv-meubel naar de salontafel werd verplaatst (anders kon ik niet vanaf de bank spelen).
Aangezien het een behoorlijke kabelrotzooi in die kast is, werd regelmatig de scart kabel lichtelijk gespannen waardoor het contact niet meer optimaal was...

Kortom: reden genoeg voor een verlengkabeltje voor de controllers :)

Iemand ervaring mee?? :+ :+ (Zijn dit originele verlengkabels of third party ;) )
Originele verlengkabels zijn er niet dus 't zijn third party kabels :)
Ik heb er ook een paar, doen het allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:46
Aikon schreef op 23 februari 2004 @ 12:15:
Eindelijk is m'n zooi gearriveerd. 2x Burnout 2 en 2x Animal Crossing. :)
Met 14euro belasting erbij en daarom duurde het zo lang.
Maar ja, alles werkt, kga alleen morgen naar Egypte dus kan pas daarna gaan spelen.

US spellen kan je gewoon bij de PAL spellen saven he? Alleen voor JAP heb je aparte kaart nodig toch?
Yup, US games kan je gewoon saven op je memorycard waar al PAL saves op staan (iig getest met Rebel Strike).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

net Sega Soccer Slam en NHL Hitz 2003 besteld bij nedgame
maar eens kijken hoe lang dat duurt.

Ben van het weekend niet thuis geweest, maar ik hoop dat NFL Street eindelijk binnnen is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha! Ik heb Prince of Persia gewonnen bij cubezone! Maar goed dat ik gister Sphinx heb besteld ipv PoP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp het FF-CC concept nog niet helemaal.

Kun je de multi-player optie ook gebruiken met 2 players met 2 GBA's.
Of is het kiezen tussen single player vs. 4 players met 4 GBA's??

ALs ik de reviews verder lees lijkt het me toch wel een must have game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de IGN video review heb ik begrepen dat je gewoon single player kan doen, en multiplayer met 2, 3 of 4 personen. en naarmate er meer players mee doen het leuker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

weet iemand of er ook losse GC game doosje te koop zijn?
heb NFL Street binnengekregen van Gamerelease.nl maar het doosje is stuk :/ (inlay gedeelte) dus de disc ligt los in het doosje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 23 februari 2004 @ 16:24:
weet iemand of er ook losse GC game doosje te koop zijn?
heb NFL Street binnengekregen van Gamerelease.nl maar het doosje is stuk :/ (inlay gedeelte) dus de disc ligt los in het doosje :(
If only, die dingen zijn voor zover ik weet niet los te koop anders had ik er wel ff eentje gehaald vor mijn zelda bonus disc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Vanitas schreef op 23 februari 2004 @ 11:47:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens.

Er is toch wel een reden waarom het spul van Nintendo duurder is dan die onofficiele spullen.
En dat is overduidelijk kwaliteit.

Net als met de controlllers van nintendo en die van een of ander 15 euro merk.
Nintendo controller : bijna niet kapot te krijgen (als je hem normaal gebruikt)
15 euro controller : kapot na een avondje SSB:M spelen.

En dat geld ook voor de RGB kabel.
Als die van 9 euro beter was dan die van Nintendo, dan moesten ze bij nintendo toch maar eens achter de oren krabben of ze wel de goede prijs kiezen.

Mijn advies : koop enkel spul van Nintendo, de kwaliteit van de onofficiele controllers, mem cards, enz blijft ver achter.
ik koop uit principe normaal ook officieel merk dingen

zeker met controllers en memcards ja, die van Nintendo (of Sony of MSoft) zijn 10x degelijker dan die goedkope namaakdingen

en ik had ook die nintendo rgb kabel, maar toen zag ik dus dat je die niet rechstreeks op de receiver kunt aansluiten. en aangezien al mijn scarts van de tv al vol zijn heb ik m toen geruild voor die goedkope kabel en ik merkte geen verschil qua beeld......als dat wel zo was geweest had ik m natuurlijk weer teruggebracht,

dan liever beter beeld en dan had ik een andere oplossing bedacht voor het geluid

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 16:51:
[...]

If only, die dingen zijn voor zover ik weet niet los te koop anders had ik er wel ff eentje gehaald vor mijn zelda bonus disc :(
Passen ze niet in een gewoon (Amaray) dvd doosje? Of is het gaatje een ander formaat?

[ Voor 60% gewijzigd door .Sachiel op 23-02-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54
.Sachiel schreef op 23 februari 2004 @ 16:56:
Passen ze niet in een gewoon (Amaray) dvd doosje? Of is het gaatje een ander formaat?
Het gat is een klein beetje kleiner dan op een normale DVD. Hierdoor krijg je het schijfje makkelijk in een DVD-hoesje maar er bijna niet meer uit zonder het hoesje te moeten slopen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 16:51:
[...]

das dus klote :( gvd heb ik weer

heb wel ff mail naar gamerelease gestuurd met de vraag, kijken wat daar uit komt
mischien anders ook ff naar nintendo mailen

edit:

mail terug van gamerelease:
From: Gamerelease info [mailto:info@gamerelease.nl]
Sent: Monday, February 23, 2004 5:13 PM
To: -=BoKKiE=-
Subject: Re: Uw bestelling bij Gamerelease.nl - [bestelcode]

geef me je adres even, stuur ik je een nieuw hoesje.

Met vriendelijke groet,

info@gamerelease.nl
www.gamerelease.nl
dat vind ik nou top service :) _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door Bokkie op 23-02-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Hmm, ik zat nog te twijfelen om ook de Nintendo RGB-kabel aan te schaffen, maar ik denk dat het niet echt veel nut heeft; Mijn tv heeft 2 scart aansluitingen, maar alleen Ext1 ondersteunt RGB. In die ingang heb ik al de home-cinema set aangesloten (neem ik aan nodig voor DVD-kwaliteit).
Op Ext2 heb ik de videorecorder aangesloten en via de video dus mijn GameCube.

In dat geval schiet ik waarschijnlijk weinig op met de RGB kabel.
Helaas dus ook geen 2e scart aansluiting in de home-cinema set :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:33

TdV

Ik heb een RGB scart selector (PRO) van HQ, hiermee kan je met weinig kwaliteitsverlies toch 3 apparaten op 1 rgb scart ingang aansluiten. Daarnaast heeft hij ook nog audio out dus je kan de originele nintendo rgb kabel blijven gebruiken, win-win situatie dus. (switchbox kost ongeveer 30-40€)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

TdV schreef op 23 februari 2004 @ 18:03:
Ik heb een RGB scart selector (PRO) van HQ, hiermee kan je met weinig kwaliteitsverlies toch 3 apparaten op 1 rgb scart ingang aansluiten. Daarnaast heeft hij ook nog audio out dus je kan de originele nintendo rgb kabel blijven gebruiken, win-win situatie dus. (switchbox kost ongeveer 30-40€)
waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik zelf een speedlink switch box heeft 3 rgb scart en 2 composite av-outs erop. (echt geen kwaliteitsverlies merkbaar)

Hij is speciaal gemaakt voor consoles er zitten zelfs naamplaatjes bij die je erop kunt klikken voor o.a de gamecube,ps2,x-box en zelfs dingen zoals dreamcast en n64.

Kost 29,99 bij de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 18:39:
Ik gebruik zelf een speedlink switch box heeft 3 rgb scart en 2 composite av-outs erop. (echt geen kwaliteitsverlies merkbaar)

Hij is speciaal gemaakt voor consoles er zitten zelfs naamplaatjes bij die je erop kunt klikken voor o.a de gamecube,ps2,x-box en zelfs dingen zoals dreamcast en n64.

Kost 29,99 bij de mediamarkt.
ey beterz
ook maar ff halen van de week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

daFubar schreef op 22 februari 2004 @ 17:40:
*D * GZ heeft net een hele poos met zijn vriendin liggen vozen terwijl de muziek van het kiezen van een game in Metroid Prima uit zijn tv klonk... *D

heerlijk!

Oh, jij hebt ook al zo'n Samus Aran opblaaspop? Ik ben zaterdag nog even langs D³ geweest, maar die dacht mij voor het lapje te houden. Ik zag de doos van de Samus opblaaspop wel onder de trap staan... :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Voor mij zal dat nog geen oplossing zijn helaas :)

Ik gebruik namelijk de home-cinema als DPLII decoder voor het mooie geluid van de Cube. Ik kan deze dus niet op die RGB selector aansluiten samen met de Cube, want dan heb ik geen surround meer... Tja, ik heb het maar moeilijk hè ;)

Zo zit het dus aangesloten
code:
1
2
3
Cube -> Video  \
                Televisie
Home Cinema   /

Als ik dus aan het Cuben bent, gaat het composiet signaal naar de televisie, en het audiosignaal gaat via de televisie weer door naar de hifi. Ik kan dus in dit geval niet kiezen voor zowel DVD-kwaliteit films (RGB nodig) én scherp Cuub-beeld gecombineerd met DPLII surround...
Volgende set die ik koop wordt aangeschaft als ik een groter budget heb (dit jaar studeer ik af B) ) dus dan koop ik niet meer van die instap-modellen :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Twee Dee op 23-02-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 23 februari 2004 @ 19:04:
Oh, jij hebt ook al zo'n Samus Aran opblaaspop? Ik ben zaterdag nog even langs D³ geweest, maar die dacht mij voor het lapje te houden. Ik zag de doos van de Samus opblaaspop wel onder de trap staan... :P
:D Dacht dat ik hem goed had verstopt :(

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/samus_opblaaspop.jpg

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de cubers die naruto 2 hebben.... wat vinden jullie ervan?
Sinds kort alle eps van naruto gezien en ik ben zeer verslaafd en ben dus van plan het spel te kopen. Iemand die maybe de pro's en con's kan neerzetten hier? Van vele reviews van gamers zeggen dat het errruugg leuk is. Maar toch twijfel ik?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 21:07:
Sinds kort alle eps van naruto gezien en ik ben zeer verslaafd en ben dus van plan het spel te kopen. Iemand die maybe de pro's en con's kan neerzetten hier? Van vele reviews van gamers zeggen dat het errruugg leuk is. Maar toch twijfel ik?
+Elke chars hebben hun eigen sterke en zwakke punten
+Eerste game waarbij Cell Shading ECHT past
+Verslavend (spel het elke avond +- 30 potjes)
+Button Bashers maken geen kans (echt GEEN) tegen mensen met ervaring met het spel
+Weinig moves = veel tactiek

-weinig moves = misschien snel vervelen (ligt aan jezelf)
-sommige characters zijn moeilijk te unlocken (kost 100.000 punten, doe je ongeveer een week over om te halen ofzo 8)7 )

ik speel het heel vaak bij een vriend van me, en we zijn samen echt verslaafd eraan. Als ik een CC had kocht ik hem ook wel :)

naja Naruto 3 dan maar (kijkt eps, en kan niet wachten op de nieuwe chars _/-\o_ (1st 2cond en Third hokage _/-\o_) en dan misschien wel dat iedereen zijn eigen summon kan (naruto - reuzekikker :P, Third Hokage Apenkoning Enma en Kakashi die vette honden (zie icon :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje over afsluiten Cube/Cube game. Het is 'deksel openen', 'wachten tot de schijf stopt met draaien', schijf eruit halen', 'kassie dicht' en afsluiten. Meteen, want daarna probeert 'ie weer te lezen en zie je nog een laatste afdruk van het vorige spel op het scherm. Ik weet niet of dit 'onderbreken' kwaad kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 21:57:
Ff een vraagje over afsluiten Cube/Cube game. Het is 'deksel openen', 'wachten tot de schijf stopt met draaien', schijf eruit halen', 'kassie dicht' en afsluiten. Meteen, want daarna probeert 'ie weer te lezen en zie je nog een laatste afdruk van het vorige spel op het scherm. Ik weet niet of dit 'onderbreken' kwaad kan?
en wat is de vraag ? :? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij het stuk met de vraagteken 8)7 :X

"Ik weet niet of dit 'onderbreken' kwaad kan?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 21:07:
Als je de anime/manga leuk vindt dan kan dit spel niet meer tegenvallen. De makers van het spel hebben goed gekeken naar de anime want het is tot in de puntjes uitgewerkt. Vooral de details zijn erg leuk voor de fans zoals winningposes die rechtstreeks uit de anime komen (eg. Naruto vs Neji). Zo zijn er talloze van zulke momenten ingestopt.

Mijn enige grote nadeel is de muziek, die stelt niet veel voor terwijl de muziek van de anime echt harstikke goed is.

In het begin is het echt een button smasher maar als je specials en counters doorkrijgt dan gaat er plotseling een nieuwe dimensie qua gameplay open.

Verder heeft het spel goede graphics, veel keuzemogelijkheden, er is genoeg te unlocken. Naruto is redelijk import-friendly. Sommige menu's worden in het engels uitgesproken en verder spreken de menu's voorzich door de plaatjes die er naast staan.

Leuk spel voor de fans maar voor de non-naruto fan zou ik hem links laten liggen. Het is toch behoorlijk anders om een character een ubertoffe special uit zien te voeren terwijl je de achtergrond van die move niet kent :+.

Ohja, nog een minpunt: Sakura kan in dit spel vechten.. groot minpunt! :( ;)

Die japanse hoesjes zijn trouwens ook behoorlijk klein (I like :))

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~ds/images/naruto06.jpg
Rechstreeks uit de verpakking

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~ds/images/naruto05.jpg
De vergelijking met VJ

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~ds/images/naruto04.jpg

En nog ff paar pics van de intro :)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~ds/images/naruto03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~ds/images/naruto02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~ds/images/naruto01.jpg

LMD! _/-\o_ _/-\o_
Euhm.. ik doe: Cube uit --> game eruit --> nieuwe game erin --> cube aan :?

Of in jouw geval... gewoon de power knop indrukken om 'm uit te zetten. dan spel eruit halen oid. :D tenzij ik iets over het hoofd zie natuurlijk :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd ja.

Volgorde:

Powerknop uit doen
Deksel openen
Wachten totdat hij gestopt is met draaien
Game eruit halen
Nieuwe game erin
Deksel dicht
Powerknop aan

Dat is volgens mij de goede manier. Kijk als je games eruit gaat rossen terwijl de power nog aanstaat etc snap ik wel waarom sommige mensen vaak problemen krijgen. :)

Games altijd weer terugdoen in doosjes etc zo kun je langer genieten!

[ Voor 35% gewijzigd door schnumi op 23-02-2004 22:42 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 16:57

jasjenl

Liab A Tymo

Volgens mij kan 't geen kwaad een game eruit te halen als de cube nog aanstaat. Sterker nog: ik doe (als ik de cube al aan heb staan) juist altijd eerst het klepje open terwijl hij nog draait want dan wordt het draaien nog door de cube zelf gestopt. Als je 'm eerst uitzet en daarna opendoet, blijft 't schijfje nog een hele tijd doordraaien (omdat ie dan niet afgeremd wordt maar gewoon blijft 'uitdraaien').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook wel vet is om te zien hoe naruto"pro's" spelen :P
dat gaat echt heel anders dan in de meeste vechtspellen.

game begint...

allebij staan we stil.. wachten op elkaars eerst move
meteen head on aanvallen heeft geen zin, want de game auto-blockt ALLES (behalve specials :P), als de controller neutraal staat (niks ingedrukt)

Hij probeert het toch.. en valt head on aan!! ik block alles makkelijk en wacht tot zijn laatste aanval is afgelopen,en spring meteen in (er ontstond een tijdgat tussen combo en neutraal van 0.5 seconde :P) en begin mijn combo.

Ik raak hem vier keer tot hij (L) drukt. Met L of R teleport je weg en staat hij ineens ineens achter me. dit kan pas als je chacra bar half vol is (kost wel veel dus, maar is erg belangerijk)

Ondertussen is mijn energybar vol (die word gevuld door anvallen, of geraakt worden) en begin ik zijn special: Raikiri.
Als ik deze gewoon uitvoert is hij vrij snel, maar niet zo super sterk. Maar ik kan ook de special knop langer inhouden om hem sterker te maken (dan ziet het er ook nog wat pijnlijker uit :X) maar dan krijgt hij weer veel tijd om te sidesteppen of gewoon eroverheen te springen.

Hij kiest ervoor om eroverheen te springen en blijft springen terwijl ik mijn aanval oplaad. Ik ik laat de knop precies los op het moment dat gaat dalen en hij krijgt mijn Raikiri recht in zijn hart _/-\o_

oei hij is bijna dood en ik ben nog nauwelijks geraakt

hij raakt in paniek en valt me nogmaal head-on aan ik block alles nog een keer en laat even expres een een gat zien. hij ziet het en begint de combo en raakt me.
door mij te slaan vult hij mijn en zijn chacra balk en zodra mijn chacra tot de helft is druk ik L en teleport ik achter hem, en start een combo :7 ik raak hem 5 keer in zijn rug en hij sterft.

Yay Sharingan Sasuke heeft gewonnen van Kakakshi :D

hij is boos en eist een rematch! oké nu word het Sharingan Sasuke tegen Sharigan kakshi.
Nu gaat mijn special niet meer werken want Copy Kakakshi neemt alles over _/-\o_

en dan 30 van dit soort potjes per dag :P (dit is nog een zeer simpele zoals wel duidelijk is lijkt me) allen zit er veel denken achter, en wachten tot je een gaatje ziet waarin je kan aanvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan... naruto 2 it is! Net besteld bij liksang dus spoedig!!! _/-\o_ _/-\o_
thx for the feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Woej ik krijg woensdag mn BBA binnen, dat wordt vet online karten. :) _/-\o_
Nu zoek ik nog Phantasy Star Online... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 23 februari 2004 @ 22:41:
Idd ja.

Volgorde:

Powerknop uit doen
Deksel openen
Wachten totdat hij gestopt is met draaien
Game eruit halen
Nieuwe game erin
Deksel dicht
Powerknop aan

Dat is volgens mij de goede manier. Kijk als je games eruit gaat rossen terwijl de power nog aanstaat etc snap ik wel waarom sommige mensen vaak problemen krijgen. :)

Games altijd weer terugdoen in doosjes etc zo kun je langer genieten!
Het punt is, dat Nintendo dit ZELF aangeeft in hun manual :)! Maaruh, ik zal deze manier aanhouden!

Ik had al zo'n vermoeden dat dit niet helemaal goed was, en ik gok ook dat eerdere problemen die ik had met de Cube, hieraan te wijten zijn. Toen viel het nog binnen de garantie, nu zit ik erbuiten. Ik heb geen problemen hoor (afkloppen) maar wil ze wel voor zijn.

Nogmaals, STOM echt STOM dat ze het in hun eigen manual zetten. Dus DAAROM snap IK dat sommige mensen vaak problemen krijgen, ze lezen gewoon de manual hoor!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Twee Dee schreef op 23 februari 2004 @ 19:08:
Voor mij zal dat nog geen oplossing zijn helaas :)

Ik gebruik namelijk de home-cinema als DPLII decoder voor het mooie geluid van de Cube. Ik kan deze dus niet op die RGB selector aansluiten samen met de Cube, want dan heb ik geen surround meer... Tja, ik heb het maar moeilijk hè ;)
Met mijn switchbox heb je audio out dus je kan met de nintendo rgb kabel gewoon DPLII gebruiken; doe ik ook. En reken maar dat dat mooi is _/-\o_

Switchbox heb ik trouwens gehaald bij de "vrije markt, cables en plugs" in tilburg maar ze hebben hem ook bij audio zaken. Wel vragen om de PRO versie; de gewone heeft maar op 1 poort rgb. (de pro is wat langwerpiger dan de gewone en heeft extra composiet in en outputs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 17:46
Is het inmiddels bekend wanneer Harvest Moon voor de GC in Nederland beschikbaar is? Op nintendo.nl staat nog steeds dat'ie 15-2-2004 (ruim een week geleden) moet uitkomen maar hij's toch nog niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

TdV schreef op 24 februari 2004 @ 08:32:
[...]

Met mijn switchbox heb je audio out dus je kan met de nintendo rgb kabel gewoon DPLII gebruiken; doe ik ook. En reken maar dat dat mooi is _/-\o_
Laatste vraag over die aansluitingen :)
Gaat die audio out dan gewoon over de Scart of niet? Ik wil namelijk in ieder geval niet nog meer kabeltjes in het kastje moeten vrotten ;)

Verder vind ik het dan eigenlijk al weer een beetje duur worden, 20 euro voor die RGB kabel (Nedgame heeft het voor die prijs) en dan ook nog 30/40 euro voor een switchbox... Voor die prijs koop ik dan liever gewoon nog een spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

De audio out gaat via tulp uit de scart box; ik heb even een online site voor je gezocht met plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmgigant.nl/images/products/SCART2054.jpg
deze is dus full rgb en de volgende niet:
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmgigant.nl/images/products/SCART2037.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 01:55:
[...]

Het punt is, dat Nintendo dit ZELF aangeeft in hun manual :)! Maaruh, ik zal deze manier aanhouden!

Ik had al zo'n vermoeden dat dit niet helemaal goed was, en ik gok ook dat eerdere problemen die ik had met de Cube, hieraan te wijten zijn. Toen viel het nog binnen de garantie, nu zit ik erbuiten. Ik heb geen problemen hoor (afkloppen) maar wil ze wel voor zijn.

Nogmaals, STOM echt STOM dat ze het in hun eigen manual zetten. Dus DAAROM snap IK dat sommige mensen vaak problemen krijgen, ze lezen gewoon de manual hoor!
nooit op gelet idd ik lees haast nooit manuals ik kom er altijd zelf wel uit. :P

Als je namelijk je cube opendoet terwijl hij nog aan staat heb je grote kans om je laser te beschadigen en het mechanisme dat het schijfje ronddraait lijkt mij.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jasjenl schreef op 23 februari 2004 @ 23:29:
Volgens mij kan 't geen kwaad een game eruit te halen als de cube nog aanstaat. Sterker nog: ik doe (als ik de cube al aan heb staan) juist altijd eerst het klepje open terwijl hij nog draait want dan wordt het draaien nog door de cube zelf gestopt. Als je 'm eerst uitzet en daarna opendoet, blijft 't schijfje nog een hele tijd doordraaien (omdat ie dan niet afgeremd wordt maar gewoon blijft 'uitdraaien').
Idd maar uitdraaien kan volgens mij geen kwaad. Je moet het zo zien:

Je bent aan het scheuren met je auto en trapt vol op de rem en trekt de handrem in om zo stil te gaan staan.

Of je scheurt met je auto en je laat rustig het gas los remmen koppeling in.

Wat denk je dat beter is? ;)

Overigens is het natuulijk niet slecht als het spel erom vraagt (zoals resident evil bijv).

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 24-02-2004 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 24 februari 2004 @ 10:15:
[...]
nooit op gelet idd ik lees haast nooit manuals ik kom er altijd zelf wel uit. :P

Als je namelijk je cube opendoet terwijl hij nog aan staat heb je grote kans om je laser te beschadigen en het mechanisme dat het schijfje ronddraait lijkt mij.
Meestal wordt de game data ingeladen in het RAM geheugen. Je kan de cube rustig open doen tijdens het spelen en ondertussen gewoon doorspelen. Pas zodra de game gaat laden dan vraagt hij weer om de cd. Zelfde geldt voor het saven. Je mag de cube nooit uitdaan tijdens het saven maar dit spreekt allemaal voor zich lijkt me.

In het geval van Resident Evil kan je rustig de cube opendoen en doorspelen. Pas zodra je het menu opvraagt geeft hij de melding dat de klep dichtmoet. Ik gebruik het zelf namelijk om de playtime te onderdrukken in Resident evil. De tijd tikt dan niet door en in de menu's wel :P :X.
Dat klopt maar dan weet je iig zeker dat de cube niet aan het laden/saven is. Kan je mem. card tenminste ook niet vernaggeld worden (een game als SSBM saved supervaak na elk menu zo'n beetje). Vandaar eerst uit, dan game wisselen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Btw ik was het weekend weg maar toen ik terug was lag FF:CC er dus met een mooi t-shirt erbij. :) Heb het even gespeelt maar ziet er echt fantastisch uit en voorlopig is het nog zeer leuk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:25

Logic

SmartOS:Love at First Boot

is FF:CC intressant in single player mode? ik hoor iedereen over de link met de gba en multiplayer, maar zijn er mensen die single player hebben gespeeld? en wat zijn de ervaringen?

If it bleeds, it can be killed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff over die VIP-Codes enzo, ik snap er weinig van, heb sinds de launch al een cube, maar zag het nut niet in van die VIP-Codes.

Anyway, nu zie ik dus die Zelda Bonus discs voorbij komen en _DIE MOET IK HEBBEN_ :P

Ik heb redelijk wat games, en voor zover ik het begrepen heb, kan je alleen VIP-Codes reggen als je officieel Nintendo-Hard/Software hebt

Kan iemand me meer uitleg geven wat je ermee kan, en waar ik die codes kan vinden ? ( hopelijk heb ik die blaadjes nog :( )

edit : kan iemand foto's maken van die vipcodes, dan kan ik ze thuis misschien nog opzoeken

edit2 : zitten er ook codes bij je gameboy sp en cube zelf ? :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Logic schreef op 24 februari 2004 @ 11:07:
is FF:CC intressant in single player mode? ik hoor iedereen over de link met de gba en multiplayer, maar zijn er mensen die single player hebben gespeeld? en wat zijn de ervaringen?
Ik ben dus net begonnen en voorlopig vind ik het nog zeer leuk. :) Maar het schijnt in de multiplayer toch nog een stuk leuker te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 11:28:
edit2 : zitten er ook codes bij je gameboy sp en cube zelf ? :*)
ja.
je kan ook een abbo nemen op ngamer als je die disc echt wil..betaal je 24.80 incl verzend enzo voor 6 uitgaves van het blad en de Collectors edition disc samen..

ma ma ma ma ma macron one

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.