Het Grote Gamecube Topic deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.317 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Ik wil mijn cube ervaringen ook weer eens meedelen ;)

Ik heb sinds een week Resident Evil 1 geleend van een vriend.
Eerst vond ik er totaal niets aan, dat kwam voor 99,9% door de besturing.
Nu haal ik em eergister maar weer eens uit de kast, en waarrempel ik kan fatsoenlijk lopen :D. Maar goed, ik zat dus al na een uurtje vast :(. Maar uiteindelijk heb ik gister nog eens geprobeert en de map ontdekt :P. Toen zag ik dus dat er onder het schilderij een deur was en dat die gang daar verder liep. Ik was steeds maar tot de helft gelopen. Ik vind het nu een geweldig spel.
Zodra de proefwerkweek voorbij is (donderdag) ga ik verder met gamen :D

Maar ik heb nog een n00b vraag. Hoe kan ik iets uit mijn "inventorie"(of hoe dat ook heet) gooien?

Verder heb ik deze week ook Tony Hawk 4 ontvangen (2de hands voor €10,00)
Op zicht best lache, alleen ik vind de opdrachten nu al wat moeilijk worden :P

Vandaag lag er een folder van e-plaza in de bus. Met Die Hard Vendetta voor €15,-
http://www.eplaza.com/sea...detta&tabbladid=1&whoami=
Is dit wat? Ik bedoel is het de 15 euro waard })
Want ik zag dat het een fist person shooter is, is dit te spelen met een cube (ik ben een muis gewent :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Copycat schreef op 17 februari 2004 @ 17:31:
[...]

Je nick valt in 't rood beter op dus daarom ff deze vraag ;)

Iemand ook enig idee of SEGA ooit weer een Ecco game gaat maken als third party :?
* Ecco denkt nostalgisch terug aan Ecco & The Tides of Time...

"I am Trillia, and you are my ancestor...." _/-\o_ _/-\o_

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:56

NoTimeRemains

I know

D3: Mag ik die van Revolver Ocelot lenen(/hebben ;) :+)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Pittie schreef op 17 februari 2004 @ 19:57:
Ik wil mijn cube ervaringen ook weer eens meedelen ;)

Ik heb sinds een week Resident Evil 1 geleend van een vriend.
Eerst vond ik er totaal niets aan, dat kwam voor 99,9% door de besturing.
Nu haal ik em eergister maar weer eens uit de kast, en waarrempel ik kan fatsoenlijk lopen :D. Maar goed, ik zat dus al na een uurtje vast :(. Maar uiteindelijk heb ik gister nog eens geprobeert en de map ontdekt :P. Toen zag ik dus dat er onder het schilderij een deur was en dat die gang daar verder liep. Ik was steeds maar tot de helft gelopen. Ik vind het nu een geweldig spel.
Zodra de proefwerkweek voorbij is (donderdag) ga ik verder met gamen :D

Maar ik heb nog een n00b vraag. Hoe kan ik iets uit mijn "inventorie"(of hoe dat ook heet) gooien?

Verder heb ik deze week ook Tony Hawk 4 ontvangen (2de hands voor €10,00)
Op zicht best lache, alleen ik vind de opdrachten nu al wat moeilijk worden :P

Vandaag lag er een folder van e-plaza in de bus. Met Die Hard Vendetta voor €15,-
Want ik zag dat het een fist person shooter is, is dit te spelen met een cube (ik ben een muis gewent :P)
Je kan iets uit je inventory halen door het in een itembox te stoppen. Je vind bij bijna iedere typmachine in de buurt een itembox. Als je het spel niet op de hoogste moeilijkheidsgraad aan het spelen bent, is de inhoud van alle itemboxes met elkaar gelinked, je kunt er dus overal bij.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

zat net ff in krantje bart smit te kijken
XIII kost nu op alle systemen 30€.

Misschien een tip voor de mensen die m willen hebben :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:08
Kheb gisteravond bij Gamerelease.nl de volgende games besteld:
Prince of Persia voor 35.50
Beyond Good& evil voor 24.99
MK:DD voor 25,- (aktie en ik had de laatste \o/)

Toch geen slechte deal lijkt me zo... bevalt me wel dat die nieuwe games van ubisoft zo lekker goedkoop zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Het is natuurlijk lekker dat die games zo goedkoop zijn. Maar ik vind het wel jammer die prijsverlagingen komen door de slechte verkopcijfers. Ubisoft maakt de laatste tijd erg goede en originele games. Dalijk 'durven' ze niet meer en krijgen we weer alleen maar vervolgen op de games die wel hebben verkocht. Beetje het Nintendo-sundroom. Kwaliteit wordt niet meer gewaardeerd.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 18 februari 2004 @ 09:31:
Het is natuurlijk lekker dat die games zo goedkoop zijn. Maar ik vind het wel jammer die prijsverlagingen komen door de slechte verkopcijfers. Ubisoft maakt de laatste tijd erg goede en originele games. Dalijk 'durven' ze niet meer en krijgen we weer alleen maar vervolgen op de games die wel hebben verkocht. Beetje het Nintendo-sundroom. Kwaliteit wordt niet meer gewaardeerd.
Kwaliteit wordt wel degelijk gewaardeerd.
Wat alleen niet door de mainstream games geacepteerd wordt zijn vernieuwingen in games, alles moet 1 pot nat zijn anders willen ze het niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Ik denk meer dat die games van ubisoft zo goedkoop zijn om sony een oor aan te naaien aangezien die de rechten had opgekocht om die games niet eerder te releasen dan 2004 voor alle andere consoles behalve de ps2.
Zelfde hebben ze gedaan met dat I-Ninja :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Waarom zouden ze Sony "een oor aan willen naaien"? Ze hebben toch een deal gesloten? Daar hebben ze ongetwijfeld een sloot geld voor gekregen.

Daarnaast waren ze in de US niet exclusief. Ze zijn gewoon een beetje ten onder gegaan in die stortvloed aan grote games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:47
Het spel is die €15,- zeker waard, ik heb er best lang op zitten spelen en het is nog best replayable :) Zit nog best wel leuke humor in vind ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

* NoTimeRemains Heeft Prince of Persia: The Sands Of Time weggegraaid bij de FRS in Sittard :) JEUJ! Vanavond weer lekker gamen :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft ervaring met Resident evil zero? Ik heb eerder een gamecube gehad maar toen ik kans had om deze te ruilen voor een ps2 had ik dat destijds gedaan. Hierop had ik Resident Evil. Nu de Gamecube zo goedkoop is zit ik te denken om hem weer te kopen. Mijn vraag luid: Is Resident Evil Zero net zo mooi/goed als Resident Evil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

HIValicious schreef op 18 februari 2004 @ 10:41:
* philipnorth Heeft Prince of Persia: The Sands Of Time weggegraaid bij de FRS in Sittard :) JEUJ! Vanavond weer lekker gamen :)
wat kostte die bij de frs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
philipnorth schreef op 18 februari 2004 @ 10:45:
[...]

wat kostte die bij de frs?
Momenteel €45 :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 10:45:
Wie heeft ervaring met Resident evil zero? Ik heb eerder een gamecube gehad maar toen ik kans had om deze te ruilen voor een ps2 had ik dat destijds gedaan. Hierop had ik Resident Evil. Nu de Gamecube zo goedkoop is zit ik te denken om hem weer te kopen. Mijn vraag luid: Is Resident Evil Zero net zo mooi/goed als Resident Evil?
RE zero is nog een beetje mooier, en wel net zo leuk eigenlijk. Wel wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moet het hier altijd zoveel duurder zijn dan in de states :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Waah... Metroid Prime weer aant doen, ik zit nu in de Phazon Mines, ben onderweg naar een "Mobile Source of Phazon" volgens m`n kaart... maar ik durf niet verder :X :P

EDIT: en nu weet ik ook waarom :) Omega Pirate... wat een bitch! Maar! Dood! w00t!

[ Voor 30% gewijzigd door Willybubba op 18-02-2004 12:08 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 10:45:
Als je Resident Evil de moeite waard vond, dan zul je Resident Evil 0 ook goed vinden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Glorix Jim schreef op 18 februari 2004 @ 09:24:
Kheb gisteravond bij Gamerelease.nl de volgende games besteld:
Prince of Persia voor 35.50
Beyond Good& evil voor 24.99
MK:DD voor 25,- (aktie en ik had de laatste \o/)

Toch geen slechte deal lijkt me zo... bevalt me wel dat die nieuwe games van ubisoft zo lekker goedkoop zijn :)
Hoelang duurt dat bezorgen ongeveer? heb vorige week dinsdag namelijk NFL Street besteld, maar die is nog steeds niet binnen :/ vind het een beetje jammer dat het behoorlijk lang duurt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

-=BoKKiE=- schreef op 18 februari 2004 @ 12:19:Hoelang duurt dat bezorgen ongeveer? heb vorige week dinsdag namelijk NFL Street besteld, maar die is nog steeds niet binnen :/ vind het een beetje jammer dat het behoorlijk lang duurt
Ik heb NFL Street daar ook besteld. Vorige week maandag zelfs al, ook nog niks van gehoord.
Normaal duurt het nooit zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
-=BoKKiE=- schreef op 18 februari 2004 @ 12:19:
[...]

Hoelang duurt dat bezorgen ongeveer? heb vorige week dinsdag namelijk NFL Street besteld, maar die is nog steeds niet binnen :/ vind het een beetje jammer dat het behoorlijk lang duurt
Ik heb gister via msn met die gast gesproken en die zei dat ie t zou opsturen zodra het geld was overgemaakt. En hij had alle artikelen op voorraad. Dus ik verwacht dat het morgen of overmorgen binnenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Meta Ridley is moeilijk :|

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
HIValicious schreef op 17 februari 2004 @ 21:36:
D3: Mag ik die van Revolver Ocelot lenen(/hebben ;) :+)
Be my guest (wel zelf hosten aub).

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

...

Meta Ridley is KLOTE gvd... vooral op de grond, ik ben gewoon niet snel genoeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 18 februari 2004 @ 12:16:
[...]

Als je Resident Evil de moeite waard vond, dan zul je Resident Evil 0 ook goed vinden.
Resident evil vond ik super goed dus ik ga snel zero halen tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Glorix Jim schreef op 18 februari 2004 @ 13:54:
[...]

Ik heb gister via msn met die gast gesproken en die zei dat ie t zou opsturen zodra het geld was overgemaakt. En hij had alle artikelen op voorraad. Dus ik verwacht dat het morgen of overmorgen binnenkomt
Hij kan zoveel zeggen, ik heb het geld diezelfde dag nog overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Willybubba schreef op 18 februari 2004 @ 14:37:
...

Meta Ridley is KLOTE gvd... vooral op de grond, ik ben gewoon niet snel genoeg :(
piece of cake, ben nog nooit doodgegaan bij hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Thelema schreef op 18 februari 2004 @ 15:14:
[...]

Hij kan zoveel zeggen, ik heb het geld diezelfde dag nog overgemaakt.
heb betaald met CC dus dat zou ook meteen geregeld moeten worden :/

als ik ie morgen nog niet binnen is ga ik em mailen/bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Piece of cake my ass :P

Nee, ik ben gewoon niet snel genoeg I guess. M`n hand doet er zeer van. EN nog issie niet dood! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
-=BoKKiE=- schreef op 18 februari 2004 @ 15:21:
[...]

heb betaald met CC dus dat zou ook meteen geregeld moeten worden :/

als ik ie morgen nog niet binnen is ga ik em mailen/bellen
Mja ik lees net op de site dat tussen 5 en 8 dagen kan duren voordat je je bestelling binnenkomt :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoP is uit hier! Ik heb 'em al! Kick spel zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Glorix Jim schreef op 18 februari 2004 @ 15:31:
[...]

Mja ik lees net op de site dat tussen 5 en 8 dagen kan duren voordat je je bestelling binnenkomt :\
heb em vorige week dinsdag besteld, morgen is het 9 dagen - zondag = 8 :) dus kan ik mailen/bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

Meta Ridley is KLOTE ... vooral op de grond, ik ben gewoon niet snel genoeg :(
Tips:

Ik heb hem op hard verslagen door met de boost ball op z'n achterwerk te rollen, dan gaan z'n vleugels er meteen af. Ik gebruikte verder alleen de Plasma Beam. Je kan hem opladen als hij even rust. Voordat hij gaat rennen (die snelle aanval) doet ie z'n kop omhoog, vlak daarna doe ie z'n bek even open en kan je een volle Plasma Beam in z'n bek rammen :) (De rest van de tijd gewoon achter elkaar vuren) Het duurt misschien even voordat je de timing door hebt, maar ja, het is geen eenvoudige baas. (Na een tijdje wel) :w

Als je hem optijd raakt, breekt ie z'n aanval af!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Zag in de PU de Creative GD580 langskomen. Tis geen Logitech Z680, maar misschien voor de mensen die DPLII willen maar er niet al teveel aan willen/kunnen spenderen een goed alternatief. Voor €149 in de pricewatch gespot.

Afbeeldingslocatie: http://www.games-fusion.net/images/gd580(1)_sml.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.games-fusion.net/images/gd580(2)_sml.jpg

Review 80%

Betreffende RE4: in een van de scans zie je een situatie waar Leon op een dak staat en er '<button A> Press ladder down' bijstaat om de villagers tegen te houden. Hoe lame is dat? W00h00 ik mag helemaal zelf een knopje indrukken als het spelletje dat aangeeft. Leuk!

Laat me a) zoiets zelf bedenken en b) ipv een lullige druk op een knop bijv. de ladder kapotschieten (á la HL²) waardoor een dikke zombie die ik expres naar boven heb laten klimmen keihard op zn kneiter gaat (hi-la-risch). For shame Capcom!

Maar goed, mn interesse is al enorm gestegen met de wijzingen dus ze zijn op de goede weg. RE12 wordt wellicht een geweldige game!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Eindelijk weer eens nieuwe producten in de sterrencatalogus =)

jammergenoeg hebben ze de gameboyplayer niet bijgevuld :/

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Oh, ff kijken :)

Net besteld: Prince of Persia. Heb em al ff op PC gedaan maar ik vond dat de controls smeekten om een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
kaspur schreef op 18 februari 2004 @ 18:39:

Waar zie jij nieuwe producten dan? Ik heb net gekeken, maar er staat volgens mij niets nieuws in en de beste producten zijn nog steeds uitverkocht.. :?

[edit]
nevermind, ik zie het al.. Er staan wel degelijk nieuwe producten in! Direct maar even een GB Player bestellen!! Weet iemand hoe lang 't duurt voor deze bij mij in de bus ligt??

[ Voor 22% gewijzigd door blakez op 18-02-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaspur schreef op 18 februari 2004 @ 18:39:

Thnx heb meteen ff een jaar abbo op n-gamer, een gba sp carry case en een pokemon ruby/safire pin/sleutelhanger besteld doe ik toch eens wat leuks met mijn sterren.

whee heb d'r nog 30 over :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
...

Gewoon goed opletten.

Na een aantal keer proberen komt je verzelf achter zijn zwakke punt, en dan stelt hij niks meer voor.

Edit:
kheb POP al op de PC uitgespeeld, en ik zit er nog over te denken om hem voor de Cube te kopen.
Het spel rockt echt hard.

Of viewtifull Joe/ RE2 /RE3 / enz...
Teveel leuke spellen.
En dat is :'( maar ook _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Vanitas op 18-02-2004 19:52 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 19:04:
[...]

Thnx heb meteen ff een jaar abbo op n-gamer, een gba sp carry case en een pokemon ruby/safire pin/sleutelhanger besteld doe ik toch eens wat leuks met mijn sterren.

whee heb d'r nog 30 over :+
Ik heb ook een GBASP carry case besteld, en had (helaas) 20 sterren te weinig over voor een Pokémon R/S Pin/Sleutelhanger. Ach ja, misschien een volgende keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 15:35:
PoP is uit hier! Ik heb 'em al! Kick spel zeg!
zie aantal posts boven je :D

maar mooi dat je m tof vindt :D

Zit te twijfelen over volgend spel....PoP? RE(1/2/3/0)?Mario Golf? Zelda? Soul Caliber II?

keuzes keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
Hier nog even een lijstje van al mijn gamecube spellen (op alfabet):

Beach Spikers
Burnout
Capcom Vs SNK2 EO
Enter The Matrix
Eternal Darkness: Sanity's Requiem
F-Zero GX
Mario Kart: Double Dash!!
Mario Party 4
Metroid Prime
Mortal Kombat: Deadly Alliance
Pikmin
Resident Evil
Rocky
Sega Soccer Slam
Smuggler's Run: Warzones
Soul Calibur 2
Starfox Adventures
Super Mario Sunshine
Super Monkey Ball
Super Smash Bros. Melee
Tetris Worlds
The Legend Of Zelda: The Wind Waker
Time Splitters 2
Tony Hawk Underground
Wave Race: Blue Storm

Heb al 25 games voor m'n gamecube! 8)7 En hier enkel Starfox Adventures nog maar van uitgespeeld.. DROE-VIG eigenlijk!!! :'(

[ Voor 8% gewijzigd door blakez op 18-02-2004 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verdomme, zie ik dat weer te laat dat de catalogus is aangevuld, had graag een abo gehad op N Gamer en een GBA carry case.

Nu staan er alleen nogmaar dingen in die ik al heb.
(Doshin the Giant moet ik niet, kan je ook voor een tientje wel nieuw opscharrelen)

Oeh, joepie een Gamecube voor 7500 sterren. Lijkt me sterk dat iemand die zoveel sterren heeft nog geen cube heeft.

Zit ik daar weer met mn 5500 sterren.

[ Voor 25% gewijzigd door SD5k op 18-02-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipnorth schreef op 18 februari 2004 @ 19:58:
[...]zie aantal posts boven je :D

maar mooi dat je m tof vindt :D

Zit te twijfelen over volgend spel....PoP? RE(1/2/3/0)?Mario Golf? Zelda? Soul Caliber II?

keuzes keuzes
Blijft moeilijk ja, kiezen, maar sommige games laat ik of voor later, of wacht ik op een goedkopere versie, in de winkel of tweedehands. Ikzelf ben blij dat er weer wat platformers en action games komen, ik was al die multiplayer games ff zat, ze waren/zijn leuk, maar single player will ik ook wel weers eens. Nu nog BG&E .... of Mummy, wordt ff kiezen, denk toch eerst BG&E, goed spel voor weinig geld.

Final Fantasy is bij mij van de lijst door dat domme GBA gedoe, vind het leuk hoor, maar een optie met 4 Cube controlers a la Baldur's Gate had ook leuk geweest (beide in 1 game dus). Ik ken niemand met een GBA en ga echt geen 3 GBAs extra halen. Jammer, hij stond hoog op mijn lijst, ik dacht eindelijk, een RPG op de Cube, en niet zo'n turnbased game.

Maar ja, actie games vind ik toch nog leuker, en BG:DA II is volgens mij ook wel aardig, nog ff wachten tot ik die goedkoper kan krijgen op PS2.

Ik mis wel een Devil May Cry/Ninja Gaiden game op de Cube, zou wel eens leuk zijn. PoP is ook Hack N' Slash, maar Devil May Cry is toch net van een ander caliber. Het is moeilijk dat spel te verslaan hoor, Ninja Gaiden gaat het misschien lukken die gameplay te evenaren, tot nu toe is dat voor mij toch het beste spel ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 18 februari 2004 @ 20:37:
Verdomme, zie ik dat weer te laat dat de catalogus is aangevuld, had graag een abo gehad op N Gamer en een GBA carry case.

(Doshin the Giant moet ik niet, kan je ook voor een tientje wel nieuw opscharrelen)

Oeh, joepie een Gamecube voor 7500 sterren. Lijkt me sterk dat iemand die zoveel sterren heeft nog geen cube heeft.

wtf, zo snel alweer op dan ?
Toen ik bestelde waren er nog 46 abonementen op n-gamer over en 10 gba sp carry cases.

Hmmzz gaat weer hard dus, lucky me voor de verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 20:44:
[...]

Final Fantasy is bij mij van de lijst door dat domme GBA gedoe, vind het leuk hoor, maar een optie met 4 Cube controlers a la Baldur's Gate had ook leuk geweest (beide in 1 game dus). Ik ken niemand met een GBA en ga echt geen 3 GBAs extra halen. Jammer, hij stond hoog op mijn lijst, ik dacht eindelijk, een RPG op de Cube, en niet zo'n turnbased game.
Idd, zat net de review half te lezen in de Ngamer, en om multi te playeren (cool woord) heb je 4 (!!!!!!!!) GBA's nodig!

Halloooo??? WTF?? Doe ff normaal zeg.
Ik heb er niet eens 1!

GBA-Cube link ok, heel leuk gevonden, maar voor een (volgens review) korte singleplayer en een mu;tiplayer met 4 GBA's ga ik m echt niet kopen.
Gaat mij iets te ver.

Stond wel een positieve review in van Goblin COmmander.

Wie had dat spel ook al weer?
Iemand?
Want dat lijkt me ook wel een goed spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Ik heb N-gamer abbo :D
Wel tof maar moeten beter gewoon elke week beetje aanvullen dan in 1x veel... veel balende mensen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hey leuk eindelijk weer wat nieuwe items, ik denk dat ik die zwarte cube wel pak... Had hem nog niet, heb alleen de platinum en de paarse... Die spellen, tja.... hadden wel wat andere mogen zijn, maar jah het gaat om het gebaar he... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Wie heeft er eigenlijk dat abbo gepakt van de [N]Gamer? Ik wilde dat in principe wel doen... Of ik nu €60 betaal voor een spel alleen of €60 spel incl een boekie...
philipnorth schreef op 18 februari 2004 @ 21:01:
Idd, zat net de review half te lezen in de Ngamer, en om multi te playeren (cool woord) heb je 4 (!!!!!!!!) GBA's nodig!

Ik heb er niet eens 1!

GBA-Cube link ok, heel leuk gevonden, maar voor een (volgens review) korte singleplayer en een mu;tiplayer met 4 GBA's ga ik m echt niet kopen.
Gaat mij iets te ver.
Goed opgelet :D Dit was ongeveer al een half jaar bekend ...

Iemand?
Dit spel is tog helemaal niet uit of wel? Ik heb t iig nog nergens gezien ...

PS Oew vergeten :)
PoP is egt phat :) Super besturing, camera is n btje wennen maar de GFX + Gameplay zijn mooi man _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door NoTimeRemains op 18-02-2004 21:29 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach gatverdamme waar komen toch al die mensen met al die sterren vandaan :? Volgens mij verkoopt Nintendo veel te veel spellen ofzow :P Hoe komen al die mensen eraan... Trouwens nu 848 collecters editions van de Zelda Disc... WTF is daar nou nog collectors aan :? :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

HIValicious schreef op 18 februari 2004 @ 21:28:
Wie heeft er eigenlijk dat abbo gepakt van de [N]Gamer? Ik wilde dat in principe wel doen... Of ik nu €60 betaal voor een spel alleen of €60 spel incl een boekie...

[...]

Goed opgelet :D Dit was ongeveer al een half jaar bekend ...

[...]

Dit spel is tog helemaal niet uit of wel? Ik heb t iig nog nergens gezien ...
half jaar bekend, maar volgens mij heb ik toch ergens ook gelezen dat je iig 1 cube controller kon gebruiken...

Spel is al een tijdje uit in VS, en binnekort hier, staat een advertentie in de Ngamer ook btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 18 februari 2004 @ 15:21:
[...]

piece of cake, ben nog nooit doodgegaan bij hem
Ik ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

@ HIV: Ik heb dat abbo gedaan including FF:CC, ik ging hem toch al kopen en nu krijg ik dr een mooi abbotje bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

[...]

Ik heb er niet eens 1!

Gaat mij iets te ver.

Iemand?
IK hoor btw steeds meer positieve berichten over FF:CC op de IGN forums. Ook van mensen die het alleen maar singleplayer spelen! Het spel schijnt helemaal niet zo slecht te zijn in de singeplayer als veel websites het doen voorkomen. Ben benieuwt ik verwacht het spel deze week nog dus. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 18 februari 2004 @ 22:41:
[...]
IK hoor btw steeds meer positieve berichten over FF:CC op de IGN forums. Ook van mensen die het alleen maar singleplayer spelen! Het spel schijnt helemaal niet zo slecht te zijn in de singeplayer als veel websites het doen voorkomen. Ben benieuwt ik verwacht het spel deze week nog dus. :)
Ik denk niet dat het spel helemaal gaat opleven naar de verwachtingen.
IMHO een extreem domme zet van nintendo met dat gba gebeuren, hebben ze eindelijk na al die jaren weer een top square game op een nintendo console gaan ze de game een beetje lopen verkrachten.....zucht nintendo leert het ook gewoon niet he :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Laatst online: 04-08 12:44
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 22:46:
[...]

IMHO een extreem domme zet van nintendo met dat gba gebeuren, hebben ze eindelijk na al die jaren weer een top square game op een nintendo console gaan ze de game een beetje lopen verkrachten.....zucht nintendo leert het ook gewoon niet he :(
Werd dit spel niet ontwikkeld door Square-Enix? Ze hebben een vernieuwend multiplayer spel uitgebracht waarvan het concept alleen bij Nintendo uit te voeren was. En uiteindelijk blijkt het nog best een leuke game te zijn. Dit vind ik best knap, aangezien nog niemand anders zo'n soort game heeft ontwikkeld.

De grote fout die iedereen maakt is dat ze het met de "klassieke" Final Fantasy games vergelijken. Dit moet je niet doen. Het is een hele andere soort game die je met je "mede-nintendo-final-fantasy-gameboy" fanaten moet spelen. Dan haal je er namelijk de meeste fun uit. Heb je niemand om dit spel mee te spelen? Dan zal je misschien naar andere games moeten kijken.

Nintendo leert trouwens juist wel van zijn / haar fouten. Zie o.a. het immense verschil tussen het succes van de N64 en de GameCube.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Thelema schreef op 18 februari 2004 @ 20:37:

die gratis dingen strategie van nintendo zuigt echt zwaar...
ik probeer nu al hoelang? om iets te bestellen...
triest triest triest...
en dan allemaal van die fakers die er met de beste spullen vandoor gaan omdat hun pappie of mammie een winkel heeft waar zij de codes jat

echt nintendo... you make me sick... verzin volgende keer maar iets beters

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
Phusebox schreef op 18 februari 2004 @ 23:44:
[...]

die gratis dingen strategie van nintendo zuigt echt zwaar...
ik probeer nu al hoelang? om iets te bestellen...
triest triest triest...
en dan allemaal van die fakers die er met de beste spullen vandoor gaan omdat hun pappie of mammie een winkel heeft waar zij de codes jat

echt nintendo... you make me sick... verzin volgende keer maar iets beters
waarom verzin je zelf niet iets meesterlijks en smeer dat nintendo aan. je weet het immers beter dan the big N itself... doe wat met die energie die je nu in het bashen van nintendo stopt.

Verwijderd

-Mous- schreef op 18 februari 2004 @ 23:37:
[...]

Werd dit spel niet ontwikkeld door Square-Enix? Ze hebben een vernieuwend multiplayer spel uitgebracht waarvan het concept alleen bij Nintendo uit te voeren was. En uiteindelijk blijkt het nog best een leuke game te zijn. Dit vind ik best knap, aangezien nog niemand anders zo'n soort game heeft ontwikkeld.
Nee, FF:CC is ontwikkeld door Game Designers Studio (sub bedrijf van Square-enix) en mét Q-funding van Nintendo. Q-funding is speciaal bedoeld voor projecten die gebruik maken van de GBA. Vandaar dat concept.

Nintendo wilde een FF met gba connectivity. Nintendo gaf geld. Square ging aan de slag.

Zonder Nintendo was Final Fantasy nog steeds alleen op de Playstation. Ook is hiermee de exclusiviteit gewaarborgd voor Nintendo.
De grote fout die iedereen maakt is dat ze het met de "klassieke" Final Fantasy games vergelijken. Dit moet je niet doen. Het is een hele andere soort game die je met je "mede-nintendo-final-fantasy-gameboy" fanaten moet spelen. Dan haal je er namelijk de meeste fun uit. Heb je niemand om dit spel mee te spelen? Dan zal je misschien naar andere games moeten kijken.
En juist om die reden wilde Nintendo een final fantasy game hebben. Alleen de naam verkoopt al gigantisch veel. FF is nog steeds immens populair en deze 'gimmick' zal ook wel weer wat geld in het laadje brengen (GBA-kabel, GBA).
Nintendo leert trouwens juist wel van zijn / haar fouten. Zie o.a. het immense verschil tussen het succes van de N64 en de GameCube.
Ze mogen dan wel leren van hun fouten, veel invloed heeft het niet. De PS2 is nog steeds heer en meester en zal dit ook blijven. De N64 concurreerde een stuk beter met de PS1 en hier kan de Cube of Xbox alleen maar van dromen. Het marktaandeel van Sony is alleen maar toegenomen terwijl het marktaandeel van de N64 verdeelt is tussen de Xbox/cube.

Maargoed, zolang Nintendo winst blijft maken zullen ze geen drastische veranderingen doorvoeren.. Naja, bundels zijn ook leuk..

Afbeeldingslocatie: http://www.videogamerx.net/bbs/data/vx01/1077095152/01.jpg
Maar veel invloed heeft het allemaal niet... helaasch.
IMHO een extreem domme zet van nintendo met dat gba gebeuren, hebben ze eindelijk na al die jaren weer een top square game op een nintendo console gaan ze de game een beetje lopen verkrachten.....zucht nintendo leert het ook gewoon niet he
Helemaal met je eens. FF had dé topseller kunnen worden alleen de GBA-connectie gooit roet in het eten. Nu laat ik FF:CC maar mooi links liggen. Een gba zal ik toch nooit kopen (hooguit de gba player). Ik denk dat Nintendo zelf ook wel inziet dat de GBA-GC connectie geflopt is. Op de N64 liep het al niet geweldig, op de GC ging het al beter maar de revolutionaire ideeën bleven uit. Op papier klonk het mooi, de uitwerking daarentegen...

Volgens mij komt Nintendo om die reden met de NDS, de dual screen handheld die perfect is weer zulke concepten out-of-the-box. Imo ook een waste of recources die ze beter kunnen besteden aan exclusieve games. Maar daarvoor is het nog te vroeg om zoiets te zeggen :P, we wachten af! :+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 00:50 ]

Verwijderd

Het had niet erg geweest, ware het niet dat ik op de Cube al zo lang wacht op een echte RPG :(. Ok, Lost Kingdoms was aardig goed, niet echt een RPG, maar wel fantasy shit en heel origineel (deel 2 was bagger). Maar ja, ik blijf hopen! Als FF ooit ergens goedkoop te krijgen is, waag ik me misschien aan die single player, maar ik had whem wel gekocht als je met meerdere Cube controlers de game kon spelen! Stomme zet vind ik, zo maak je het spel wel inderdaad voor de hardcore Nintendo diehards, maar het zal toch de boot missen, omdat niet iedereen zo veel GBAs bij elkaar kan schrapen. Ik ken maar 1 iemand met een GBA, en die woont hier! Zelfde misstap maken ze met die Zelda 4 swords. Waarom heb je in Godesnaam anders die 4 Cube Controler porten! Als ze het met Mario kart geflikt hadden, had ik ze echt ff opgezocht hahahaha!

• -Mous-
  • Laatst online: 04-08 12:44
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 02:23:
Het had niet erg geweest, ware het niet dat ik op de Cube al zo lang wacht op een echte RPG :(. Ok, Lost Kingdoms was aardig goed, niet echt een RPG, maar wel fantasy shit en heel origineel (deel 2 was bagger). Maar ja, ik blijf hopen! Als FF ooit ergens goedkoop te krijgen is, waag ik me misschien aan die single player, maar ik had whem wel gekocht als je met meerdere Cube controlers de game kon spelen! Stomme zet vind ik, zo maak je het spel wel inderdaad voor de hardcore Nintendo diehards, maar het zal toch de boot missen, omdat niet iedereen zo veel GBAs bij elkaar kan schrapen. Ik ken maar 1 iemand met een GBA, en die woont hier! Zelfde misstap maken ze met die Zelda 4 swords. Waarom heb je in Godesnaam anders die 4 Cube Controler porten! Als ze het met Mario kart geflikt hadden, had ik ze echt ff opgezocht hahahaha!
Final Fantasy Crystal Chronicles is geen klassieke RPG. Punt. Als je geen GBA connectivity-spel wilt zijn er genoeg alternatieven. En er komen anders nog best goeie RPG's op de cube. Zie o.a. Tales of Symphonia en Baten Kaitos.

Ik snap echt niet waarom iedereen zo loopt te zeuren over GBA connectiviteit. Als je het concept niks vind laat je het toch lekker links liggen. Ik vind het alleen maar goed dat Nintendo eens wat anders probeert. Als je daar niks aan vind, ga er dan ook niet over zeuren, maar koop de single player spellen. ;)

GBA's bij elkaar schrapen verschilt per persoon. Ik ken genoeg mensen (lees: 5 mensen) met een GBA. Alleen is er maar 1tje daarvan geinteresseerd in FF:CC. Dus we gaan em waarschijnlijk met z'n 2en kopen en spelen. :)

Het enigste nadeel wat ik kan bedenken is: Als je het spel wilt spelen, maar je hebt niemand (met GBA) om het mee te spelen. Dan val je namelijk meteen buiten de boot. Of je moet de single player spelen, maar die schijnt veel minder te zijn.
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 00:29:
[...]
Helemaal met je eens. FF had dé topseller kunnen worden alleen de GBA-connectie gooit roet in het eten. Nu laat ik FF:CC maar mooi links liggen. Een gba zal ik toch nooit kopen (hooguit de gba player). Ik denk dat Nintendo zelf ook wel inziet dat de GBA-GC connectie geflopt is.
Laat het duidelijk zijn dat ik het hier niet mee eens ben. Ten eerste zijn er een heleboel top sellers geweest (Metroid, Zelda, F-Zero enz.). Ten tweede betekent het feit dat jij niks met de connectiviteit doet niet dat die ook geflopt is. Ik heb het tot nu toe alleen nog met Zelda gebruikt (Tingle-tuner). Maar in de toekomst zou ik er zeker meer mee willen doen. Zelda:Four Swords en FF:CC zijn naar mijn mening leuke concepten die een keer verandering brengen in de manier van gamen.

[ Voor 19% gewijzigd door -Mous- op 19-02-2004 03:25 ]

Als je iets doet, doe het dan goed.

Verwijderd

-Mous- schreef op 19 februari 2004 @ 03:19:
[...]

Final Fantasy Crystal Chronicles is geen klassieke RPG. Punt. Als je geen GBA connectivity-spel wilt zijn er genoeg alternatieven. En er komen anders nog best goeie RPG's op de cube. Zie o.a. Tales of Symphonia en Baten Kaitos.

Ik snap echt niet waarom iedereen zo loopt te zeuren over GBA connectiviteit. Als je het concept niks vind laat je het toch lekker links liggen. Ik vind het alleen maar goed dat Nintendo eens wat anders probeert. Als je daar niks aan vind, ga er dan ook niet over zeuren, maar koop de single player spellen. ;)

GBA's bij elkaar schrapen verschilt per persoon. Ik ken genoeg mensen (lees: 5 mensen) met een GBA. Alleen is er maar 1tje daarvan geinteresseerd in FF:CC. Dus we gaan em waarschijnlijk met z'n 2en kopen en spelen. :)

Het enigste nadeel wat ik kan bedenken is: Als je het spel wilt spelen, maar je hebt niemand (met GBA) om het mee te spelen. Dan val je namelijk meteen buiten de boot. Of je moet de single player spelen, maar die schijnt veel minder te zijn.

[...]

Laat het duidelijk zijn dat ik het hier niet mee eens ben. Ten eerste zijn er een heleboel top sellers geweest (Metroid, Zelda, F-Zero enz.). Ten tweede betekent het feit dat jij niks met de connectiviteit doet niet dat die ook geflopt is. Ik heb het tot nu toe alleen nog met Zelda gebruikt (Tingle-tuner). Maar in de toekomst zou ik er zeker meer mee willen doen. Zelda:Four Swords en FF:CC zijn naar mijn mening leuke concepten die een keer verandering brengen in de manier van gamen.
Het zijn ook wel leuke concepten maar probeer die dan uit op wat onbekende titels.

FF:CC had de kans kunnen zijn voor nintendo om terug in de race te komen , moet je kijken hoveel ps1's er over de balk gingen puur voor FF7.
Als nintendo de game meer in de lijn van de andere FF games had gehouden hadden ze er enorm veel van kunnen verkopen.

Ik bedoel de connectivity slaat toch niet aan, er zijn niet zo extreem veel mensen die er gebruik van kunnnen maken.

Ik zie dit persoonlijk gewoon als een van nintendo's vele blunder in de lijn van origineel vs concrete verkoop cijfers.

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

-Mous- schreef op 19 februari 2004 @ 03:19:

En dat is dus het punt dat de meeste mensen maken hier :)
Ik wil t best spelen, maar vind t gewoon jammer dat ik dus geen multi kan doen, want geen gba's.
En alleen de single-player schijnt idd beetje beperkt te zijn.

Misschien is t wat, als ie goedkoper wordt ja.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:30
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 09:59:
[...]

Het zijn ook wel leuke concepten maar probeer die dan uit op wat onbekende titels.

FF:CC had de kans kunnen zijn voor nintendo om terug in de race te komen , moet je kijken hoveel ps1's er over de balk gingen puur voor FF7.
Als nintendo de game meer in de lijn van de andere FF games had gehouden hadden ze er enorm veel van kunnen verkopen.

Ik bedoel de connectivity slaat toch niet aan, er zijn niet zo extreem veel mensen die er gebruik van kunnnen maken.

Ik zie dit persoonlijk gewoon als een van nintendo's vele blunder in de lijn van origineel vs concrete verkoop cijfers.
Helemaal mee eens, ik heb zelf FF7 op de pc en psx uitgespeeld en hij was GEWELDIG. Ik zou ook erg graag nog 8 9 en 10 willen spelen. Ik had bijna een ps2 grotendeels voor het feit FFX(-2), maar dat werd me toch iets te duur. FF CC trekt me daarentegen helemaal niet, heb de gameplay filmpjes ook gezien en het lijkt me geen hol aan.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja zoals al vaker gezegt je moet je niet fixeren op de naam Final Fantasy. Het is gewoon een heel ander soort spel als het spel wat je op de PS2 vind.

Sommigen zullen het leuker vinden anderen vinden de PS2 versie leuker. Ik vind real time battles een stuk leuker als turn based. Ook heb ik liever gewone ingame cutscene's als FMV's.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Willybubba schreef op 18 februari 2004 @ 22:17:
@ HIV: Ik heb dat abbo gedaan including FF:CC, ik ging hem toch al kopen en nu krijg ik dr een mooi abbotje bij :)
kk ik ga t ook ff bestellen :)

This is the Way.

Verwijderd

Ik heb de USA versie van FF:CC is echt wel vet!!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn heb hem nog steeds niet binnen via dvdboxoffice. :P Ach ja misschien morgen dan hopelijk wel aangezien ik morgenmiddag een weekendje weg ga en dan pas maandag morgen/middag weer terugkom.

Verwijderd

Ik heb hem via dvdsoon, maar heb BG&E nog steeds niet binnen van ze! Had beide games tegelijk besteld! :(

Verwijderd

-Mous- schreef op 19 februari 2004 @ 03:19:Laat het duidelijk zijn dat ik het hier niet mee eens ben. Ten eerste zijn er een heleboel top sellers geweest (Metroid, Zelda, F-Zero enz.). Ten tweede betekent het feit dat jij niks met de connectiviteit doet niet dat die ook geflopt is. Ik heb het tot nu toe alleen nog met Zelda gebruikt (Tingle-tuner). Maar in de toekomst zou ik er zeker meer mee willen doen. Zelda:Four Swords en FF:CC zijn naar mijn mening leuke concepten die een keer verandering brengen in de manier van gamen.
Ik had geen enkel probleem met de GBA/GC connectivity totdat ze je dwingen om het te gebruiken, zoals bij FF:CC. Extraatjes zoals bij Zelda en Metroid Prime is puur voor de fans bedoelt die ze kunnen unlocken met de GBA. Geen probleem.

En ik ben echt niet de enige die geen gebruik maakt van de connectiviteit. Eerlijk gezegd denk ik dat 90% hier geen gebruik van maakt. Misschien leuk om te kijken wat de tweaker hiervan denkt: :)

Poll: Hoevaak gebruik jij de GBA/GC connectivity?
Vaak
Regelmatig
Af en toe
Alleen een keertje getest
Nooit
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=7134&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Het is goed concept maar zet er niet de focus op. In mijn ogen hadden ze beter een normale FF kunnen maken. Zodra je die uitgespeeld hebt dan unlock je een multiplayer optie waar de GBA voor nodig is. Zoiets als four swords op de GBA maar dan voor de cube. Op die manier heb je het beste van beide werelden en een nuttige toepassing voor de GBA/GC.

En topseller is relatief. FF is populair en dan bedoel ik ook écht populair. Voor elke miljoen die Zelda verkoopt, verkoopt Final Fantasy 5 miljoen.

Nu mogen ze blij zijn als ze wereldwijd een miljoen halen..

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

gisteren even Resident Evil gekocht voor 15€ bij de intertoys :P kon um niet laten ligge :X

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Fubaruba
ik vind pacman vs wel een superconcept met de connectivity. als ik dat spel heb, dan ga ik ook zeker een kabel halen!

wanneer gaat dat hier eigenlijk uitkomen?

• SD5k

SD5k

>4&X

daFubar schreef op 19 februari 2004 @ 13:45:
ik vind pacman vs wel een superconcept met de connectivity. als ik dat spel heb, dan ga ik ook zeker een kabel halen!

wanneer gaat dat hier eigenlijk uitkomen?
Zit gratis bij R: Racing Evolution.

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Thelema schreef op 19 februari 2004 @ 13:49:
[...]

is alleen nog niet bevestigd dat dit voor europa ook het geval zal zijn.

• SD5k

SD5k

>4&X

Volgens mij wel al hoor.

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 17:46
Ik begrijp de commotie rondom FF: CC niet helemaal. Op voorhand maakt het me helemaal niks uit of ze wel of geen connectiviteit hebben en of het wel of niet verplicht is. Het enige dat ik wil is dat het spel gaaf is, als dat het geval is dan neem ik die rare eisen wel op de koop toe.

De huidige reviews doen op dit moment vermoeden dat het behoorlijk tegenvalt. Tegelijkertijd proef ik bij al die reviewers dat ze het spel niet zozeer slecht vinden maar eerder dat ze teleurgesteld zijn om na al die jaren een FF game op de Cube te zien zonder dat het een wekenlange RPG is. Veel spelers op de verschillende fora die ik lees vinden het erg leuk.

Zelf heb ik een GBASP en zit ik eigenlijk al een tijdje te wachten op een goeie game om die connectiviteit te proberen. Wind Waker was wel grappig maar verder is er weinig leuks op dat gebied. Bijzonder welkom dus deze game wat mij betreft!

Verwijderd

JeroenB schreef op 19 februari 2004 @ 14:44:

De huidige reviews doen op dit moment vermoeden dat het behoorlijk tegenvalt. Tegelijkertijd proef ik bij al die reviewers dat ze het spel niet zozeer slecht vinden maar eerder dat ze teleurgesteld zijn om na al die jaren een FF game op de Cube te zien zonder dat het een wekenlange RPG is. Veel spelers op de verschillende fora die ik lees vinden het erg leuk.
Het is juist die teleurstelling waar ik mee zit, FF:CC heeft enkel de naam mee, het hele spel is totaal anders dan je bij een FF game verwacht.
Dit zal er juist voor zorgen dat die ongelovelijk grote hoeveelheid fans het spel links laat liggen en lekker FF X-2 gaat spelen op de PS2.

Nintendo moet eens kappen met teveel creativiteit in grote titels te stoppen vind ik.
Een beetje vernieuwing is niet verkeerd, maar gooi dan niet meteen de hele formule van een game compleet om , zo jaag je de fans van de game serie alleen maar weg.

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 17:46
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 15:02:
Nintendo moet eens kappen met teveel creativiteit in grote titels te stoppen vind ik. Een beetje vernieuwing is niet verkeerd, maar gooi dan niet meteen de hele formule van een game compleet om , zo jaag je de fans van de game serie alleen maar weg.
Volgens mij heeft Nintendo dat helemaal niet besloten. Het is Square-Enix die blijkbaar hebben besloten dat ze wel FF-games willen maken op Nintendo-platforms maar niet hun succesvolle RPG-lijn erop willen voortzetten. Voor een andere indicatie van deze richting: FFTA op de GBA, da's ook duidelijk geen klassieke RPG. Ik vind het overigens wel enorm cool, vandaar dat ik ook FF:CC wel een kans zal geven.

Verwijderd

Ik heb FF:CC nog niet gespeeld, dus kzal niet zeggen dat jullie allemaal voor niks zeuren, maar ik vind het wel onzin dat het beter geweest zou zijn als Square net zo'n soort FF als FFX had gemaakt voor de cube. Als je zo'n spel wil spelen is een PS2 kopen geen slecht idee, want daar heb je tientallen rpg's in die stijl. Om een beetje concurrentie te kunnen bieden op rpg gebied moet je niet de andere consoles nadoen, je moet een alternatief bieden. Nintendo staat bekend om plezier voor iedereen, dus dan is een multiplayer rpg volgens mij een veel beter idee dan een standaard FF. Als iemand dat wil spelen doen ze het wel op de PS2

Verwijderd

Ik gebruik de GBA connectivity erg vaak (altijd als het kan)

Eerst bij splinter cell, waar hij het handigst was (map _/-\o_)
daarna bij TWW lekker met tingle pielen als vrienden er waren.
bij pso zater er dacht ik ook wat leuke features bij
en bij Metroid kon/kan je verschillende vette dingen unlocken. (gedaan)

Verwijderd

Wanneer komt er eigelijk een patch uit ofzo voor de netwerk adapter voor de GC.
Want hij was toch 10mbit ofzo maar kon dus ook 100 worden.
Weet iemand hoe dat ongeveer zit ?
Omdat de Broadband Adapter max 10Mbit kan verstouwen en dit veel minder is dan het laden via de Gamecube DVD drive, zijn er langere laadtijden en vaak schokken de spellen. Ook zijn er problemen met saven en veel spellen doen het helemaal niet. Slechts een handjevol spellen is goed (vergelijkbaar met het origineel) te spelen.

Correctie door TheEvilCuber:
quote:
Dit is niet waar, de modem kan max 100Mbit versturen, maar door PSO word de modem zelf voor het connecten ge-reboot, en in 10Mbit modus word gestart.
Dit bellemerd het streamen dus (10x zo langzaam) maar ze zijn al bezig met een patch die de modem nogmaals reboot en hem nog een keer terugzet naar 100Mbit.

• SD5k

SD5k

>4&X

Die patch is niet meer dan een plan/gerucht, er werd geprobeert om hem op 22Mbit te krijgen. Weet niet of dat inmiddels is gelukt.

[ Voor 5% gewijzigd door SD5k op 19-02-2004 15:58 ]

Verwijderd

Ok, ik kan over het Single Player spel niets zeggen van FF. Ikzelf ben ook BLIJ dat het geen TurnBased spel geworden is (sorry, ik vind Turn Based op Heroes of M&M na echt crap, turnbased werkt niet op mijn adrenaline denk ik, dus vandaar da'k het te langzaam vind, da's persoonlijk, die pauzeknop bij Balder's Gate PC vind ik beter!).

Ikzelf denk toch dat iedereen WEL iets kan zeggen over het feit dat het multiplayer ALLEEN met GBAs werkt, dat is namelijk bekend. Geen multiplayer met 4 Cube controlers, zoals Baldur's Gate Dark Alliance. Dus dat is voor mij een tegenvaller. Ik weet niet of FF leuk is met 1 speler, maar ik ga er geen 60 euro voor geven, dan wacht ik wel ff.

Dus over het spel zelf kan ik niets zeggen, het zal best leuk zijn, alleen dit is voor mij gewoon de grootste tegenvaller, vandaar da'k hem laat liggen.

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hmm ik zie dat er veel mensen moeite hebben met de GBA-Cube connectivity voor steeds meer spellen. Ik kan daar wel in komen. Ik zelf heb 2 GBA's, eentje gebruik ik als controller, voor de GBA player, en de andere is nog nooit gebruikt helemaal nieuw, het is de Platinum versie. En aangeziens ik vandaag ook nog mn Zelde CE disk binnen heb gehad(ik had hem al bij MK:DD bundel) ga ik ze (als iemand intresse heeft) samen weg doen.
Dus voor de fans die dalijk Tetra's Trackers(zo heet die zelda toch?, waarmee je kunt multiplayeren met je GBA) willen spelen, stuur me maar een mail.

Verwijderd

Thelema schreef op 19 februari 2004 @ 15:58:
Die patch is niet meer dan een plan/gerucht, er werd geprobeert om hem op 22Mbit te krijgen. Weet niet of dat inmiddels is gelukt.
http://www.dextrose.com/_forum/showthread.php?threadid=9992

• Fubaruba
Thelema schreef op 19 februari 2004 @ 13:49:
[...]

ja, maar DIE wil ik niet!

Verwijderd

Tjah dan heb je pech :P

Verwijderd

daFubar schreef op 19 februari 2004 @ 17:01:
[...]

ja, maar DIE wil ik niet!
Kheb al een deal met mn broertje gesloten, hij krijgt R:Racing en in Pacman als we 'm met zn 2en kopen :)

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

W000000000000!!

Meta Ridley is dood...! Deze keer na de tweede poging. Stiekem is ie idd nieteens zo moeilijk... Nu nog ff Prime bashen :)

• Ecco
Een dingetje snap ik nou nog niet helemaal; kun je in FF-CC nou singleplayer zonder GBA spelen? Of word je dan ook gedwongen een klein fortuin uit te geven aan randapparatuur. Als dat het geval is weet ik ook waar ze hun Chrystals kunnen steken :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

SP kan ook zonder.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Singleplayer kun je gewoon met de gamecube controller spelen. :) Alleen player 2,3,4 die moeten de GBA gebruiken.

• SD5k

SD5k

>4&X

schnumi schreef op 19 februari 2004 @ 21:50:
Singleplayer kun je gewoon met de gamecube controller spelen. :) Alleen player 2,3,4 die moeten de GBA gebruiken.
Dus als je met zn 2en wilt spelen is een controller en een GBA voldoende? Want zoals ik het heb begrepen heeft iedereen in MP een GBA nodig, ook player 1.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Oh dat kan best kloppen idd want ieder heeft zijn eigen schermpje. :) Dom foutje. :P

Verwijderd

Hiroshi Yamauchi en Satoru Iwata spraken beide over de onrustige toekomst van Nintendo. Binnen het bedrijf wankelt het namelijk al tijden. Vele media dachten zelfs aan een ondergang gelijkwaardig aan die van Sega als ontwikkelaar van spelcomputers.

Uit het interview dat de ex en huidige directeur hadden met de Nikkei Industrial Daily blijkt dat de toekomst van Nintendo leunt op de Nintendo Dual Screen. Ex directeur Yamauchi sprak zelfs de uiterst verontrustende woorden:

Quote:"if it succeeds, we rise to the heavens, if it fails, we sink into hell."

Uit het interview blijkt ook dat meneer Hiroshi nog steeds zo zijn invloeden heeft binnen het bedrijf, het idee van twee schermen komt namelijk vanuit hem. Voor het volledige interview moet je hier kijken, wij houden je op de hoogte van de ontwikkelingen binnen Nintendo.

origineel artikel:

http://www.1up.com/article2/0,4364,1527042,00.asp

Mijn conslusie bye bye nintendo..... eigen schuld dikke bult hadden jullie maar beter naar de meute moeten luisteren.

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

weet iemand waar je nog games kan kopen in de "orginele verpakking" en niet die stomme player choise doosjes :( ik kan ze echt nergens meer vinden... (alleen 2e hands 8)7 ) ;(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Ecco
Thelema schreef op 19 februari 2004 @ 21:53:
[...]

Dus als je met zn 2en wilt spelen is een controller en een GBA voldoende? Want zoals ik het heb begrepen heeft iedereen in MP een GBA nodig, ook player 1.
In multiplayer wel; maar de vraag is dus of je er per se eentje nodig hebt in single player. Als dat niet nodig is ga ik het wel een kans geven; anders koop ik hem zowieso niet, al is het alleen maar dat ik me al genaait genoeg voel met die connectivity rommel :/

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
In singleplayer is het optioneel en dus niet nodig om percé een GBA te gebruiken.

En over dat pers bericht en dat alles afhangt van de DS.. :z Eerdere berichten vertelde juist dat ze al blij waren als 10% van de gamers geintresseerd waren. Volgens mij moet je het niet zo opvatten als hoe het daar staat. Volgens mij is het meer in de trend van dat de DS qua innovatie en orginaliteit weer een doorbraak teweeg moet brengen bij de gamers. Als de DS dus positief ontvangen wordt ondanks de mogelijke mindere graphics dan is er nog hoop dat gamers nog veeleisend zijn en verlangen naar goede doordachte en leuke games. En als dat dus negatief is, is er nog weinig hoop voor de gamers. Aangezien de games van tegenwoordig echt matig en te simpel zijn.

Want zeg nou zelf? De gamer van nu is gewoon te labiel en simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF CC kan gewoon SP zonder GBA gespeeld worden (zelf getest :P) alleen voor de multiplayer heb je gba's nodig (1 per persoon :P)

Ik ga hem halen! maar eerst Metal Gear Solid: The Twin Snakes! _/-\o_
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.