Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Krijg zo wel door hoe ontzettend goed de bossfights van MP in elkaar zitten. Zelfs bij mn minimum items runs is er geen moment van frustratie geweest, hoe uitzichtloos de situatie ook leek en hoe vaak ik het ook moest over doen. Je wist waar het fout ging en hoe het de volgende keer beter kan.
Mijn kneuterige opstelling

Links van de TV ziet u de Metroid Shrine, waar ik dagelijks een gebedje doe en een kaars aansteek.
GBP + nog wat merchandise was $11.philipnorth schreef op 26 februari 2004 @ 15:17:
Hoe waren de verzendkosten daar?
Ze hebben daar GBA SP's voor 99$, da's nie duur natuurlijk...
alhoewel ik zoiets toch aan de ene kant meer vind om in een winkel te kopen...met schermpje enzo..
Voor een GBA SP heb je ook een stepdown convertor etc nodig, hier kopen lijkt mij prettiger.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Mij ook, maar 99$ of 120€ vind ik ook wel een flink verschil.....bedoel, da's bijna 50€ verschil op dit momentD³ schreef op 26 februari 2004 @ 16:35:
[...]
GBP + nog wat merchandise was $11.
Voor een GBA SP heb je ook een stepdown convertor etc nodig, hier kopen lijkt mij prettiger.
Aan de andere kant...geen idee waarom ik een SP wil
-Xbox Gamertag: Dbongers
Anoniem: 15682
Nou ja fan... ik speel het nu 5 jaar bijna elke dag, speel in een clan etc, niet fan, meer grofgebruiker
check mijn topic maar over " zelfgemaakte movies " daar staat ook een movie van mij bij in de beginpost
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Anoniem: 34169
Argghhh DVDSoon schiet gvd op met het versturen van die gamespaceboy schreef op 26 februari 2004 @ 20:41:
Ik weet niet of er nog mensen hier bezig zijn met SSX3, maar toch effe een vraagje. Is het iemand al gelukt om op Peak 1 de gouden medaille te halen bij die peak-to-bottom race om snelheid? Je moet dan binn 11:10 beneden zijn, als ik een voor mij bijna perfecte race board, haal ik 11:30 ofzo.Iemand tips?
Ehm geen idee, misschien shortcuts nemen
edit:
Godzijdank heb ik BG&E besteld in Canada gehaald, dus gewoon engelse schermtexten voor mij
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 26-02-2004 20:50 ]
Jazeker, was bij Motherbrain. De tweede keer lukte het weer niet. Toen smeet ik mijn controller weg. De derde keer lukte het wel, met gemak moet ik erbij zeggen. Gewoon even wat tactics gebruiken en het ging een stuk beter.D³ schreef op 26 februari 2004 @ 16:35:
Zeg GZ, toen jij je controller molde uit frustratie, was dat toevallig bij Mother Brain? Allemachtig wat irritant
Ik ben nu aan Hard mode bezig. Ik moet Kraid nog verslaan, maar ik ben al bij Ridley. Ik heb 299 Energy, 3 Super Missiles en 32 Missiles. En ik kan niet meer terug naar Brinstar/Crateria. Ik MOET nu Ridley verslaan. Dat is de enige manier om terug naar boven te komen. Alleen heb ik het nu al 14 keer geprobeerd, ik blijf nu ineens een stuk rustiger dan eerst.
Op een gegeven moment gaat het natuurlijk ook teveel controllers kosten
Ik neem aan dat je hem al hebt uitgespeeld? Ik had slechts 61% en heb er 4:01 over gedaan. Ik wist dat ik weinig items had, maar zo weinig...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 5577
Ben zelf druk bezig met XIII ook een mega goed spel van ubisoftWillybubba schreef op 26 februari 2004 @ 21:57:
Zooo... Ubisoft heeft het goed gedaan zeg, PoP en BG&E zijn echt geniale games
Dat maakt toch weinig uit.Leejow(saait) schreef op 25 februari 2004 @ 21:23:
[...]
* Leejow(saait) kijkt naar de onderste foto's
* Leejow(saait) kijkt naar forum titel
* Leejow(saait) kijkt nog eens goed naar de onderste foto's
Verkeerd forum meneertje, niemand gives a fuck about your casemod
Ik heb er geen last van.
Hij is gewoon trots op zijn mooie comp, zou ik ook zijn als de mijne er zo uit zag.
Kheb trouwens vanmiddag eindelijk Viewtiful joe gescoord.
Wat een bruut spel is dat zeg.
Alleen wel erg lastig.
Maar dat is wel leuk voor de verandering.
Ik neem aan dat het op Zero Mission gaat??D³ schreef op 26 februari 2004 @ 16:35:
Zeg GZ, toen jij je controller molde uit frustratie, was dat toevallig bij Mother Brain? Allemachtig wat irritant
Krijg zo wel door hoe ontzettend goed de bossfights van MP in elkaar zitten. Zelfs bij mn minimum items runs is er geen moment van frustratie geweest, hoe uitzichtloos de situatie ook leek en hoe vaak ik het ook moest over doen. Je wist waar het fout ging en hoe het de volgende keer beter kan.
Mijn kneuterige opstelling
[afbeelding]
Links van de TV ziet u de Metroid Shrine, waar ik dagelijks een gebedje doe en een kaars aansteek.
Mother Brain vond ik ook zwaar irritant.
Echt stom gemaakt er komt teveel op je af, je kan het niet ontweiken.
En dan nog dat lava, maar ik heb het gehaald.
In 2:52 met 52% items.
En Half-Life erbij, dat is toch wel een zeer speciala Shrine.
HL en MP zijn de 2 beste games imo.
Ik ben maar gelijk begonnen op Adult.Reignman schreef op 26 februari 2004 @ 22:43:
ga van de week ook maar es met Viewtiful Joe beginnen... welke moeilijkheidgraad heb jij gepakt..??
@ M4rt!: erg vette pc!! vooral dat Unreal logo![]()
![]()
Kids vond ik zo soft staan.
[ Voor 58% gewijzigd door Vanitas op 26-02-2004 22:51 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
@ M4rt!: erg vette pc!! vooral dat Unreal logo
[ Voor 24% gewijzigd door Reignman op 26-02-2004 22:44 ]
Haha dacht ik het niet, ik zat me ook enorm te ergeren. Maar ja ik ga niet gooien natuurlijkGolbeZeromus schreef op 26 februari 2004 @ 21:16:
Jazeker, was bij Motherbrain. De tweede keer lukte het weer niet. Toen smeet ik mijn controller weg.
Yep, 4:16 en 68% hier. Tussen de 50-75% voor een eerste run is redelijk normaal wat mij betreft. 4:16 vond ik nog tegenvallen kwa tijd, als je nagaat dat ik bij de hints ff me ogen dicht heb gedaan, het erg rustig aan heb gedaan en de map niet heb bekeken (ok ok paar keer gespiekt).Ik neem aan dat je hem al hebt uitgespeeld? Ik had slechts 61% en heb er 4:01 over gedaan. Ik wist dat ik weinig items had, maar zo weinig...
Ben nu bezig met Hard 100%, stuk pittiger wel. ETs geven maar 50 energy kwam ik achter, hellup!
*high fives Vanitas*Vanitas schreef op 26 februari 2004 @ 22:41:
En Half-Life erbij, dat is toch wel een zeer speciala Shrine.
HL en MP zijn de 2 beste games imo.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Eeerrrr ja, da's toch die dat je de eerste 3 races moet doen?spaceboy schreef op 26 februari 2004 @ 20:41:
Ik weet niet of er nog mensen hier bezig zijn met SSX3, maar toch effe een vraagje. Is het iemand al gelukt om op Peak 1 de gouden medaille te halen bij die peak-to-bottom race om snelheid? Je moet dan binn 11:10 beneden zijn, als ik een voor mij bijna perfecte race board, haal ik 11:30 ofzo.Iemand tips?
Die heb ik wel gehaald ja, tijd durf ik ff niet te zeggen, ik zal m vanavond nog eens doen en kijken of ik tips heb
Sowieso deze Tip: neem de shortcuts!
Dit kan je echt megaveel tijd schelen
Anoniem: 104283
Mooi? de gemiddelde kermis is nog mooierVanitas schreef op 26 februari 2004 @ 22:41:
[...]
Dat maakt toch weinig uit.
Ik heb er geen last van.
Hij is gewoon trots op zijn mooie comp, zou ik ook zijn als de mijne er zo uit zag.

HINT: "Het Grote Gamecube Topic deel 41"
[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 27-02-2004 08:48 ]
Anoniem: 86074
De standaard, hogere moet je unlocken. Ik geloof dat easy iets unlocked, weet het niet zeker, maar ik vond dat leek me niet de moeite, meer tijdsverspilling.Reignman schreef op 26 februari 2004 @ 22:43:
ga van de week ook maar es met Viewtiful Joe beginnen... welke moeilijkheidgraad heb jij gepakt..??
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ja klopt, da's die langste race van Peak 1. Maar het gaat dus echt om de gouden plak he? Brons en zilver heb ik al wel gehaald, maar 11 minuut 10, komop zeg...philipnorth schreef op 27 februari 2004 @ 08:03:
[...]
Eeerrrr ja, da's toch die dat je de eerste 3 races moet doen?
Die heb ik wel gehaald ja, tijd durf ik ff niet te zeggen, ik zal m vanavond nog eens doen en kijken of ik tips heb
Sowieso deze Tip: neem de shortcuts!
Dit kan je echt megaveel tijd schelen
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
heb em wel op de Dreamcast namelijk, maar zit te twijfelen of ik em ook voor de cube moet halen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb hem voor de cube en het verschil is volgens mij zeer klein. Kwa graphics etc niks anders alleen zit er 1 andere mode in dacht ik.-=BoKKiE=- schreef op 27 februari 2004 @ 09:58:
Zijn er mensen die Ikaruga op de GC hebben?
heb em wel op de Dreamcast namelijk, maar zit te twijfelen of ik em ook voor de cube moet halen
Ben trouwens ook al een stuk verder met FF:CC en ik vind het nog steeds een zeer goede game (singleplayer). Ik vermaak me er best mee.
[ Voor 16% gewijzigd door schnumi op 27-02-2004 10:02 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik heb nooit de DC gehad, dus weet niet of het grafisch misschien iets beter is. Maar hij speelt super! Het is echt HET moeilijkste spel wat ik ooit gespeeld heb op console.-=BoKKiE=- schreef op 27 februari 2004 @ 09:58:
Zijn er mensen die Ikaruga op de GC hebben?
Ik moet iig de all peak race gaan doen (dus peak 3+2+1)spaceboy schreef op 27 februari 2004 @ 09:53:
[...]
Ja klopt, da's die langste race van Peak 1. Maar het gaat dus echt om de gouden plak he? Brons en zilver heb ik al wel gehaald, maar 11 minuut 10, komop zeg...(misschien ken ik niet alle shortcuts)
Maar laatste tijd vooral Mario Party zitten doen met vriendin+ED ook nog
Zag dat de Bart Smit Mortal Kombat: Deadly Alliance voor 20€ (zoiets, of 18 kan ook) heeft, is dit wat?
Bij play.com kost ie 15 euro inc verzendkostenphilipnorth schreef op 27 februari 2004 @ 10:10:
[...]
Ik moet iig de all peak race gaan doen (dus peak 3+2+1)
Maar laatste tijd vooral Mario Party zitten doen met vriendin+ED ook nog
Zag dat de Bart Smit Mortal Kombat: Deadly Alliance voor 20€ (zoiets, of 18 kan ook) heeft, is dit wat?
ik ga maar ff o zoek naar een goedkope GC ikaruga
Eerstvolgende dat ik koop zal wel Metal Gear Solid worden.
Ik heb dan de US versie maar het spel is echt super.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Ik ga hem gewoon spelen en zie wel of t nog leuk is
@Reignman ,nice stapeltje
[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 27-02-2004 10:36 ]
Ja, maar voor die paar euro meer kan ik m dus vanmiddag in de stad halen, ipv er een week op te wachten ofzo....-=BoKKiE=- schreef op 27 februari 2004 @ 10:18:
[...]
Bij play.com kost ie 15 euro inc verzendkosten
ik ga maar ff o zoek naar een goedkope GC ikaruga
Dus dat vind ik niet zo boeiend.
Ik vroeg of t een beetje een leuk spel is
Yip! Mij stoort het onderhand niet meer, stemmen zijn nl. wel goed (geen Nickelodeon kwaliteit of opgelezen kwalitiet uit veel tekenfilms). Het is jammer, maar ja, niets aan te doen. Ik zit toch niet op een Xbox of PS2 versie te wachten ivm controls, de Cube Controler is naar mijn idee perfect voor games als deze. Als het me echt gestoord had, was 'ie terug geweest, maar ik heb gisteren ff zitten spelen, humor is best lachen en ik vind het ook wel weer eens apart, is lang geleden zeg, ik had ooit Atlantis op PC in het Nederlands, later wel de Engelse gekocht, die stemmen waren ECHT slecht (aka opgelezen).rajackar schreef op 27 februari 2004 @ 10:37:
maar zijn de FMV stukken en de gesproken teksten in BG&E dan ook in het nederlands?
Ff een lijste met mijn Cube games:
Beyond Good and Evil
Billy Hatcher and the Giant Egg
Eternal Darkness
F-Zero GX
Harry Potter and the Chamber of Secrets
Ikaruga
Legend Of Zelda's Colletor's Edition
Legend Of Zelda: The Windwaker
Lost Kingdoms
Luigo's Mansion
Mario Kart: Double Dash
Mario Party 4
Metroid Prime
P.N.03
Pikmin
Prince Of Persia: Sands of Time
Rayman 3
Resident Evil
Resident Evil 0
Sonic's Adventure 2 Battle
Sphinx and the Cursed Mummy
Spiderman
Star Fox Adventures
Star Wars Bounty Hunter
Star Wars Rogue Leader
Star Wars: Clone Wars
Super Mario Sunshine
Super Monkey Ball
Super Monkey Ball 2
Super Smash Brothers Melee
Tetris Worlds
Top Gun
Viewtiful Joe
Wario World
Wave Race
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 27-02-2004 11:01 ]
oeps vergetenphilipnorth schreef op 27 februari 2004 @ 10:48:
[...]
Ja, maar voor die paar euro meer kan ik m dus vanmiddag in de stad halen, ipv er een week op te wachten ofzo....
Dus dat vind ik niet zo boeiend.
Ik vroeg of t een beetje een leuk spel is
vind hem wel grappig, maar als je SC2 al heb zou ik em niet kopen, tenzij je echt MK fan bent
klopt, maar het kan dus Niet.johnnyv.nl schreef op 27 februari 2004 @ 11:11:
Maar op de doos van BG&E staat dat Engels wél een optie is, dat vind ik dan weer vaag
inderdaad vrij lullig..
Ik irriteer me nu meer aan PoP, het gevecht tegen vader. Is NIET te doen
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Darth Vader in PoP ?!?! HuH? ...eheheheheheWillybubba schreef op 27 februari 2004 @ 11:33:
Ik irriteer me nu meer aan PoP, het gevecht tegen vader. Is NIET te doen
Use the force young prince
Ja ze drukten niet op de "M" maar op de "Engels is optioneel" toetsIs vast een typo ofzo.
[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 27-02-2004 11:36 ]
Maar goed.. mijn 'verzameling' aan NGC games:
Mario Kart: Double Dash!!
Super Monkey Ball
Veel hé

Moet er inderdaad nodig wat aan doen.. heb by the way wel al 3 maanden
THPS 3 liggen voor de NGC, welke ik zowat elke avond speel
Beste
Huidige voorraad enkel engelse editie ivm bugs in Nederlandse versie dus
geen zorgen, komt goed
DIMENSION PLUS
Henk
Ik heb alle maskers verzamelt, en deze moet ik nu plaatsen in die kelder. Als je dat gedaan hebt, komt er zo'n minder lieve zombie uit die kist.
Maar hoe kan ik deze nu verslaan, want ik heb alleen maar mn pistooltje, voor de rest (shotgun/graneetlancher) geen kogels meer.
Heeft iemand een tip? Want het is me nu al een keer 15 mislukt
Ging dat over BG&E?
Ik kreeg daar het volgende mailtje over van DIMPLUS (serieus overigens):
Beste
Van deze game is geen Engelse versie beschikbaar voor het moment, sorry
DIMENSION PLUS
Henk
Ik had dat telefoon nummer voor Ubi-nl gebeld, en die zei dat het een drukfout was. Jaja!johnnyv.nl schreef op 27 februari 2004 @ 11:11:
Maar op de doos van BG&E staat dat Engels wél een optie is, dat vind ik dan weer vaag
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 27-02-2004 11:52 ]
Misschien ging dat eerste mailtje niet over de Cube versie.MaxBurn schreef op 27 februari 2004 @ 11:53:
hahahaha, dat is toch wel heel hillarisch ..van 1 persoon 2 totaal andere antwoorden
Vroeg ik me ook al af, maar dat horen we wel! Ik dacht dat hij de PS2 versie ging kopen eigenlijk. Even voor de zekerheid ook maar Dimplus gemailed, als het spel bugloos is, dan merk ik het vanzelf wel. Anders gaat het spel terug, duidelijk zat.Willybubba schreef op 27 februari 2004 @ 11:55:
[...]
Misschien ging dat eerste mailtje niet over de Cube versie.
Gewoon afschieten, ik kan me niet herinneren dat ie echt moeilijk was.Pittie schreef op 27 februari 2004 @ 11:41:
Ik heb een vraagje, want ik zit vast in Resident Evil1.
Ik heb alle maskers verzamelt, en deze moet ik nu plaatsen in die kelder. Als je dat gedaan hebt, komt er zo'n minder lieve zombie uit die kist.
Maar hoe kan ik deze nu verslaan, want ik heb alleen maar mn pistooltje, voor de rest (shotgun/graneetlancher) geen kogels meer.
Heeft iemand een tip? Want het is me nu al een keer 15 mislukt
Daar snap ik dus echt niks vanAnoniem: 86074 schreef op 27 februari 2004 @ 11:51:
[...]
Ging dat over BG&E?
Ik kreeg daar het volgende mailtje over van DIMPLUS (serieus overigens):
Beste
Van deze game is geen Engelse versie beschikbaar voor het moment, sorry
DIMENSION PLUS
Henk
[...]
Ik had dat telefoon nummer voor Ubi-nl gebeld, en die zei dat het een drukfout was. Jaja!
Toch zo maar even vragen wat het nou is.

Ook sommige textures zijn andersMaxBurn schreef op 27 februari 2004 @ 12:19:
Ik moet zeggen dat het wel HEEL RAAR is als er MEER bugs in de NL versie zitten, is eigenlijk onmogelijk aangezien alleen het geluid anders is. Het is niet zo dat ze maar ff de game opnieuw in mekaar gezet hebben. Zal me niet verbazen als t eigenlijk een broodje aap verhaal is.
Ik heb er ook nog een maitlje overheen gegooid. Als ze de Engelse hebben, is het een simpele kwestie, dan wil ik toch die! Als er echt veel bugs in blijken te zitten waardoor het echt onspeelbaar wordt, dan gaat 'ie zowieso terug. Stomme zet van Ubisoft zeg, OERSTOM!rajackar schreef op 27 februari 2004 @ 12:31:
[...]
Daar snap ik dus echt niks van
Toch zo maar even vragen wat het nou is.
EDIT: Even met Dimplus gebeld, op hun Cube Doos staat verder niets over het wel/niet Engels zijn, en het staat op allemaal IN het Engels, dus da's een andere versie! Die van mij gaat vanmiddag terug!
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 27-02-2004 12:42 ]
Is Wave Race nog wat voor de GC? Op de n64 was ie zwaar goed (en heb ik hem helemaal plat gespeeld) Ik zag hem namlijk voor 25 euro, op 1 site, alle andere sites of hebben hem niet meer, of hij is 50 euro of meer, of ze hebben hem nooit gehad.Anoniem: 86074 schreef op 27 februari 2004 @ 10:48:
[...]
Ff een lijste met mijn Cube games:
Wave Race
Ik heb de mijne gisteren besteld bij GCshop.nl. Onderaan de site waarop Beyond Good & Evil staat, staat nu ook vermeld dat de game Nederlands gesproken is. Ik heb ook meteen een e-mail gezonden met daarin de melding dat ik de order wil annuleren. Hopelijk wordt dat z.s.m. gedaan en krijg ik mijn al betaalde geld ook direct terug. Een Nederlandse versie van Beyond Good & Evil hoef ik simpelweg NIET te hebben.Anoniem: 86074 schreef op 27 februari 2004 @ 12:36:
[...]
Ik heb er ook nog een maitlje overheen gegooid. Als ze de Engelse hebben, is het een simpele kwestie, dan wil ik toch die! Als er echt veel bugs in blijken te zitten waardoor het echt onspeelbaar wordt, dan gaat 'ie zowieso terug. Stomme zet van Ubisoft zeg, OERSTOM!
EDIT: Even met Dimplus gebeld, op hun Cube Doos staat verder niets over het wel/niet Engels zijn, en het staat op allemaal IN het Engels, dus da's een andere versie! Die van mij gaat vanmiddag terug!
Wave Rave BS is echt een supergoed spel, je moet echt goed timeren, en goed voor de bocht al insturen.MaxBurn schreef op 27 februari 2004 @ 12:45:
[...]
Is Wave Race nog wat voor de GC? Op de n64 was ie zwaar goed (en heb ik hem helemaal plat gespeeld) Ik zag hem namlijk voor 25 euro, op 1 site, alle andere sites of hebben hem niet meer, of hij is 50 euro of meer, of ze hebben hem nooit gehad.
Ook is het intense gevoel heel sterk (grote golven, spanning)
als je eenmaal de realistische controlls kent, is het echt super.
Bugs vind ik erger dan taal, maar ik speel hem zowieso wel binnen 2 weken uit, dan kan hij altijd nog terug naar de winkel, 14 dagen return zit erop.
Ik vrees toch dat de Cube versie NL is, bij Simplus in Doetinchem stond de tekst achterop de hoes in het NL + FR. Ik wacht eventjes antwoord af van Groningen.
Waverace is inderdaad erg goed en ERG moeilijk. Maar het gevoel wat je erbij krijgt is inderdaad zeker goed te noemen. Ook bij hogere moeilijkheidsgraden meer weereffecten, en allerlei andere 'storingen' zoals Orka's die uit het water komen zetten!
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 27-02-2004 13:02 ]
precies zoals bjj de eerste wave race dusAnoniem: 86074 schreef op 27 februari 2004 @ 12:59:
Waverace is inderdaad erg goed en ERG moeilijk. Maar het gevoel wat je erbij krijgt is inderdaad zeker goed te noemen. Ook bij hogere moeilijkheidsgraden meer weereffecten, en allerlei andere 'storingen' zoals Orka's die uit het water komen zetten!
Heb em inmiddel besteld.
Ik wacht nu op 5 games van de TPG(en andere postfiguren
- Smash Brothers Melee (28 euro)
- Beyond Good and Evil (NL..ach..) (23 of 25 euro?)
- Wave Race Blue Storm (26 euro incl verzend, wel lange levertijd, bol.com !)
- Resident Evil 0 (9,99 pond bij play.com..dus. waarom niet)
- Mortal Kombat: Deadly Alliance (same als RE0, waarom niet, zou hem anders nooit gekocht hebben
[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 27-02-2004 13:10 ]
Too bad dat Ninja Gaiden niet op de CUbe komt trouwens, ik lees net een reviews, OUCH wat een megakraker wordt dat zeg!
Ik zit goed iigGeachte klant,
Bij deze bevestigen wij uw bestelling van :
PC - BEYOND GOOD & EVIL -UK-
Bij? Dimplus???
EDIT: Nevermind, ik zag het pas laat, PC versie! Ok, dan is de vraag van de 'bugs' ook weer duidelijk verklaard, die zaten dus op zeker in de PC versie.
Dimplus is even aan het testen of het evt. met taalinstellingen van de Cube wel aan de praat gekregen kan worden, oftewel, het zit er wel in, maar niet in het menu instelbaar.
Ook een vraagje. Een paar daagjes terug vroeg ik over het afsluiten van de Cube en verwijderen game.
Als je de Cube zonder game start, kan dat geen kwaad toch? Een andere manier is er toch niet om je Cube instellingen te bekijken/wijziging en natuurlijk je memorycard bewerken? Of kan het ook met game erin?
[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 27-02-2004 13:22 ]
Je kunt tijdens het opstarten A ingedrukt houden, maar zonder game is ook primaAnoniem: 86074 schreef op 27 februari 2004 @ 13:19:
[...]
Bij? Dimplus???
EDIT: Nevermind, ik zag het pas laat, PC versie! Ok, dan is de vraag van de 'bugs' ook weer duidelijk verklaard, die zaten dus op zeker in de PC versie.
Dimplus is even aan het testen of het evt. met taalinstellingen van de Cube wel aan de praat gekregen kan worden, oftewel, het zit er wel in, maar niet in het menu instelbaar.
Ook een vraagje. Een paar daagjes terug vroeg ik over het afsluiten van de Cube en verwijderen game.
Als je de Cube zonder game start, kan dat geen kwaad toch? Een andere manier is er toch niet om je Cube instellingen te bekijken/wijziging en natuurlijk je memorycard bewerken? Of kan het ook met game erin?
Btw ik heb hier sinds gisteren ook de NL versie van BG&E liggen maar kwam er vandaag pas achter. Heb meteen met gcshop gebeld; die kerel zei dat het een probleem is omdat hij op dit moment niet aan de uk versie kan komen, maar hij probeert te achterhalen of het mogelijk is een inruilactie te beginnen. Ik was niet de eerste die erover klaagde, en hij was het met me eens dat dit absoluut niet kan.
Hij komt erop terug, maar hij raadt op dit moment iedereen aan om bij ubi-soft te gaan klagen, dan moeten ze wel.
Ik heb dit nummer: 0900 - 2 04 04 04 (70c p/m, de naaiers). Misschien heeft iemand een betere?
Zo niet, zullen we eens even laten horen wat we hiervan vinden?
[ Voor 30% gewijzigd door Ecco op 27-02-2004 13:29 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Anoniem: 5577
Ik heb hem gekocht bij de cube release, ik vind het een echte aanrader.MaxBurn schreef op 27 februari 2004 @ 12:45:
[...]
Is Wave Race nog wat voor de GC? Op de n64 was ie zwaar goed (en heb ik hem helemaal plat gespeeld) Ik zag hem namlijk voor 25 euro, op 1 site, alle andere sites of hebben hem niet meer, of hij is 50 euro of meer, of ze hebben hem nooit gehad.
Het speelt erg relaistisch en het wordt later echt goed moeilijk dus uitdagend.
ja vind ik ook.. echt een coole race game.. niet echt makkelijk en mooie graphicsAnoniem: 5577 schreef op 27 februari 2004 @ 13:26:
[...]
Ik heb hem gekocht bij de cube release, ik vind het een echte aanrader.
Het speelt erg relaistisch en het wordt later echt goed moeilijk dus uitdagend.
kost 15 euro bij die multimedia winkel (Tracks) in Schiphol Plaza...
Thnx, ik zal dat A indrukken maar doen dan. Ik weet niet of zonder slecht voor de lens is.Ecco schreef op 27 februari 2004 @ 13:23:
[...]
Je kunt tijdens het opstarten A ingedrukt houden, maar zonder game is ook prima
Btw ik heb hier sinds gisteren ook de NL versie van BG&E liggen maar kwam er vandaag pas achter. Heb meteen met gcshop gebeld; die kerel zei dat het een probleem is omdat hij op dit moment niet aan de uk versie kan komen, maar hij probeert te achterhalen of het mogelijk is een inruilactie te beginnen. Ik was niet de eerste die erover klaagde, en hij was het met me eens dat dit absoluut niet kan.
Hij komt erop terug, maar hij raadt op dit moment iedereen aan om bij ubi-soft te gaan klagen, dan moeten ze wel.
Ik heb dit nummer: 0900 - 2 04 04 04 (70c p/m, de naaiers). Misschien heeft iemand een betere?
Zo niet, zullen we eens even laten horen wat we hiervan vinden?
Dat nummer heb ik ook gebeld van de week, misschien had ik net de verkeerde, maar het was niet echte de slimste ter wereld.
hmmz voor die prijs ook maar ff bij play gekocht, anders had k hem idd ook niet gekochtMaxBurn schreef op 27 februari 2004 @ 13:07:
[...]
*knip*
- Mortal Kombat: Deadly Alliance (same als RE0, waarom niet, zou hem anders nooit gekocht hebben)
Ik was echt fan van d eerste 3 MKŽs, daarna niet meer. Verder vond ik de eerste twee tekken ownen (daarna ook niet meer..bleef hetzelfde) en soul calibur is toch wel mn favorietAnoniem: 86074 schreef op 27 februari 2004 @ 13:11:
Ja, ik ben geen beat 'em up fan echt
MK2 gespeeld op de PC geloof ik. Ik herinner me die Chinees die echt wrede bewegingen had. In deze nieuwe MK zit toch een Ninja?MaxBurn schreef op 27 februari 2004 @ 13:38:
[...]Ik was echt fan van d eerste 3 MKŽs, daarna niet meer. Verder vond ik de eerste twee tekken ownen (daarna ook niet meer..bleef hetzelfde) en soul calibur is toch wel mn favoriet
Liu Kang bedoel jeAnoniem: 86074 schreef op 27 februari 2004 @ 13:41:
[...]
MK2 gespeeld op de PC geloof ik. Ik herinner me die Chinees die echt wrede bewegingen had. In deze nieuwe MK zit toch een Ninja?
Elke MK heeft ninja's erin..ze zien er aleen niet zo uit
of er echt een "typische" zwart pakkie ninja in deze zit, geen idee, weet net zoveel van deze mk als jij hehehe
[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 27-02-2004 13:45 ]
0 is een prequel op RE1, heb RE1 vroeger al gedaan (alleen niet helemaal uitgespeeld dacht ik) dus..en zoveel maakt t toch niet uitWillybubba schreef op 27 februari 2004 @ 13:44:
RE0? Kan je niet beter eerst RE1 doen?
Had hem geruild tegen Animal Crossing, die weer tegen Rebel Strike en die weer tegen Billy Hatcher:). Maar nu wil ik AC terug!

Hard zuigen? Ehhh .... lamaar, ik kan beter ff mijn mond houden, ben een tikkie aan de melige kant nu geloof ik.
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 27-02-2004 13:52 ]
Arch! niet doen! eerst RE1 spelen voordat je RE0 speelt! er word echt teveel gespoilerd. helemaal als je RE1 nooit hebt uitgespeeld.MaxBurn schreef op 27 februari 2004 @ 13:48:
[...]
0 is een prequel op RE1, heb RE1 vroeger al gedaan (alleen niet helemaal uitgespeeld dacht ik) dus..en zoveel maakt t toch niet uit
sja meningen verschillen, ik zie overal reviews met goede cijfers, waar ook duidelijk in wordt dat het veel meer bij de fun van mk1 en mk2 ligt..dus voor mij zal het wel leuk zijn.Thelema schreef op 27 februari 2004 @ 13:49:
Ik vind de laatste Mortal Kombat echt heel hard zuigen. Totaal niet leuk.
naja dan koop ik die later tochAnoniem: 104283 schreef op 27 februari 2004 @ 13:54:
[...]
Arch! niet doen! eerst RE1 spelen voordat je RE0 speelt! er word echt teveel gespoilerd. helemaal als je RE1 nooit hebt uitgespeeld.
speel ik RE0 daarna wel, kocht iig RE0 NU omdat ie nu 9.99P was
heb 6 nieuwe games en weinig tijd dus..zat te doen voor ik aan RE toe ben
Das Sub-Zero, zit er sinds MK1 al inAnoniem: 86074 schreef op 27 februari 2004 @ 13:51:
Ik denk da'k deze bedoelde!
[ Voor 51% gewijzigd door Max|Burn op 27-02-2004 14:01 ]
ennuh, voor € 30,- (of zelfs minder bij webshops) is BG&E echt een topspel, gister gehaald en nu al de nodige speeltijd erop zitten...
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Dit heb ik gcshop dus ff vermeld en die waren al bezig met ubisoft uit te vinden hoe en wat hieraan te doen. Ze maken er dit keer geen probleem van dat het spel niet meer gesealed is en waarschijnlijk kunnen we of geld terug krijgen of het spel inwisselen voor een uk versie (als ze dat kunnen regelen).
Ik wordt vanmiddag teruggebeld door gcshop.
Als die kerel van ubisoft iets hoord krijg ik ook een meeltje
Ondertussen heb ik voor de liefhebbers een ander telefoonnummer (het hoofdkantoor) : 030-6629110.
To be continued
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Sorry hoor maar dit kunnen ze echt niet makenDoD Cerberus schreef op 27 februari 2004 @ 14:23:
ik snap niet dat mensen zo kunnen zeiken over de taal in een spel, ik was in het begin wel even verbaasd, maar kan me er nu echt niet aan storen hoor, dat je als je de keus hebt uit een NL of GB versie de GB versie koopt kan ik inkomen, maar dat je voor dit ene dingetje helemaal je spel gaat opsturen en nieuwe eisen vind ik eerlijk gezegd nogal over the top....
ennuh, voor € 30,- (of zelfs minder bij webshops) is BG&E echt een topspel, gister gehaald en nu al de nodige speeltijd erop zitten...

Verder, RE1 ligt volgens mij al een tijdje vrij goedkoop bij de Bart Smit. Heb ik em gekocht tenminste.
Moet ik wel es vrij hebbenWillybubba schreef op 27 februari 2004 @ 14:38:
Verder, RE1 ligt volgens mij al een tijdje vrij goedkoop bij de Bart Smit. Heb ik em gekocht tenminste.
[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 27-02-2004 14:56 ]
Daar ga je de fout in, het spel is niet te vergelijk met MK 1 & 2, eerder een geupdate versie van MK4. En dan die stroeve gameplayMaxBurn schreef op 27 februari 2004 @ 13:58:sja meningen verschillen, ik zie overal reviews met goede cijfers, waar ook duidelijk in wordt dat het veel meer bij de fun van mk1 en mk2 ligt..dus voor mij zal het wel leuk zijn.
Anoniem: 58392
“Dit is de kracht van de Gamabo” ipv Postbank door die Howard Komproe, dat soort dingen kan ik wel waarderen. Hopelijk zitten er nog meer van die dingen in.
Voor 23 euro is het sowieso een must buy, dus dit stoort me amper.
van de 3 reviews geven er 3 een hoog cijfer, en hebben ze het er alledrie over dat het wel elementen uit mk4 heeft maar ook veel meer neigt naar mk1 en mk2 dan mk4 deed.Thelema schreef op 27 februari 2004 @ 15:05:
[...]
Daar ga je de fout in, het spel is niet te vergelijk met MK 1 & 2, eerder een geupdate versie van MK4. En dan die stroeve gameplay
even wat anders, ik krijg net BG&E binnen, misschien vanavond even proberen >)
[ Voor 10% gewijzigd door Max|Burn op 27-02-2004 15:27 ]
Anoniem: 91491
Anoniem: 34169
Leuk? Door dit soort onzin kosten onze games juist zoveelMaxBurn schreef op 27 februari 2004 @ 16:40:
Nou, ik heb BG&E gespeeld en t NL stoort me eigenlijk helemaal niet, sterker nog, ergens wel leuk dat een bedrijf de moeite neemt het te vertalen voor zon klein pislandje.. >P

a) Eerder uitkomen en
b) Goedkoper zijn
Nou, nou, wat een moeilijke keuze zeg, goedkoper+eerder+goede taal, of duurder+later+kut taal....

Over MK:DA:
Gamerankings score: 82.7%
Het is niet mijn smaak, maar goed... Karkassen uit lijken rukken vind ik persoonlijk net iets te ver gaan.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 27-02-2004 16:58 ]
Anoniem: 91491 schreef op 27 februari 2004 @ 16:02:
Zeg, ik heb gisteren PoP en 007 EoN gehaald ==> 2 topgames, maar nu zit ik al vast in PoP, helemaal int begin (3%) waar je omhaag moet springen tussen 2 muren (niet ver van een standbeeld). Dat lukt mij dus NOOIT hé, ik kan maximun 2 sprongen tussen die muur maken... kan iemand helpen?
Toevallig zelf net voorbij gegaan. Zit je wel aan de linkerkant van het standbeeld? Dus eerst via die handen omhoog. Verder is het een kwestie van goed timen, zo moeilijk is ie niet. |
Anoniem: 73241
Ja precies, 25 hele euro`s voor BG&EAnoniem: 34169 schreef op 27 februari 2004 @ 16:56:
[...]
Leuk? Door dit soort onzin kosten onze games juist zoveelAls al die Duitsers, Fransen, Italianen, weet ik wat nou eens gewoon Engels leerden, dan zouden games hier
a) Eerder uitkomen en
b) Goedkoper zijn
Nou, nou, wat een moeilijke keuze zeg, goedkoper+eerder+goede taal, of duurder+later+kut taal....

Same here, SCII is beter, maar ik ben MK-fanboy genoeg om m'n MK:DA (destijds 60E voor gedokt) te houden. SCII is beter, speelt wat lekkerder maar het mist de MK-karakters! (duh)schnumi schreef op 27 februari 2004 @ 15:28:
MK:DA is idd wel een aardige fighter maar toen ik eenmaal SCII had gekregen heb ik het spel nooit meer aangeraakt en daarna ook verkocht.
Heb trouwens zowel MK als SCII al maanden niet aangeraakt. SSX3 all the way... (Elise rulez the world)
Mja in dit geval gaat het natuulijk niet echt op maar over het algemeen heeft hij gewoon gelijk. Toch is Engels leren echt niet overal zo gewoon als hier. Maar ja, doe het hier dan niet
Heb trouwens gewoon het idee dat aangezien het spel bagger verkocht in de VS ze het spel hier ook wel af konden raffelen. Het spel zelf is echt zwaar goed verder. Ik had het al op de PC gespeeld (in het Engels, daarom heb ik nu dus ook weinig trek in dat Nederlands).
Moet trouwens ff zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben van PoP; wat een zwaar mooi spel zeg!
[ Voor 8% gewijzigd door Ecco op 27-02-2004 17:57 ]
Eerlijk is eerlijk, het valt reuze mee. Ik was schrok alleen ff toen ik die mail van dimplus zag over bugs in de NL editie, dat betrof dus de PC versie. Ik ben nu al redelijk op weg in het spel, en ik stoor me er al niet meer aan, ik vind het eigenlijk wel best! Gameplay is goed, Cube controler is voor mij het beste bij dit type games, dus een andere console versie of PC versie is voor mij geen optie.Anoniem: 73241 schreef op 27 februari 2004 @ 17:13:
Hopelij valt het met BG&E wel mee want ik heb echt geen zin om hem weer treug te gaan sturen en weer niks te doen te hebben
En natuurlijk het voordeel dat je in SCII kan battlen met Linkspaceboy schreef op 27 februari 2004 @ 17:27:
[...]
Same here, SCII is beter, maar ik ben MK-fanboy genoeg om m'n MK:DA (destijds 60E voor gedokt) te houden. SCII is beter, speelt wat lekkerder maar het mist de MK-karakters! (duh)
Heb trouwens zowel MK als SCII al maanden niet aangeraakt. SSX3 all the way... (Elise rulez the world)
Anoniem: 85908
Kan jij toch ook doen? Kopieren / plakken, en een paar aanpassingen. Of moet ik het ff doen?
leuk verhaal ware het niet dat BG&E 23-29 euro kost en je verhaal niet echt lijkt te kloppen dus.Anoniem: 34169 schreef op 27 februari 2004 @ 16:56:
[...]
Leuk? Door dit soort onzin kosten onze games juist zoveelAls al die Duitsers, Fransen, Italianen, weet ik wat nou eens gewoon Engels leerden, dan zouden games hier
a) Eerder uitkomen en
b) Goedkoper zijn
Dit topic is gesloten.