"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 15682
Is een mogelijkheid, maar als ik die codes nog heb bij mn games en cube, dan redt ik het misschien wel, kan iemand mij uitleg geven over mijn vorige post ? dankMaxBurn schreef op 24 februari 2004 @ 11:40:
[...]
ja.
je kan ook een abbo nemen op ngamer als je die disc echt wil..betaal je 24.80 incl verzend enzo voor 6 uitgaves van het blad en de Collectors edition disc samen..
Heb je mis, ik heb ze allebei geregistreerd, dus dat kan. Meerdere Cubes en/of GBA's kan niet...schnumi schreef op 24 februari 2004 @ 11:42:
[...]
Maar volgens mij kan je maar 1 code invoeren en niet die van de cube en de GBA of heb ik het mis?
de VIP 24:7 registratie begin je met een van de 2 codes lijkt me..maar later kan je de ander wel gewoon registreren hoor.schnumi schreef op 24 februari 2004 @ 11:42:
[...]
Maar volgens mij kan je maar 1 code invoeren en niet die van de cube en de GBA of heb ik het mis?
Goed: foto ervan maken is niet nodig lijkt mij, er staat met big ass letters op VIP en een PIN code, doorgaans met scratch laagje erover. ...het is eerlijk gezegd niet te missen..Anoniem: 15682 schreef op 24 februari 2004 @ 12:00:
[...]
kan iemand mij uitleg geven over mijn vorige post ? dank
De info zit altijd bij een apart bij de game toegevoegd blaadje/flyer.
[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 24-02-2004 12:27 ]
Je kan natuurlijk ook gewoon eerst de reset knop indrukken en dan klepje open, games eruit, nieuwe game erin.schnumi schreef op 23 februari 2004 @ 22:41:
Idd ja.
Volgorde:
Powerknop uit doen
Deksel openen
Wachten totdat hij gestopt is met draaien
Game eruit halen
Nieuwe game erin
Deksel dicht
Powerknop aan
Dat is volgens mij de goede manier. Kijk als je games eruit gaat rossen terwijl de power nog aanstaat etc snap ik wel waarom sommige mensen vaak problemen krijgen.
Games altijd weer terugdoen in doosjes etc zo kun je langer genieten!
Zo doe ik het altijd.
Dan stopt hij ook sneller met draaien, soort rem.
En ik laat de game er ook gewoon inzitten.
En dat heeft nog geen problemen opgeleverd.
Edit:
Phantasy Star Online zag ik laatst nog voor 30€ bij intertoys.
[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 24-02-2004 12:29 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 86074
Dat vermoeden begin ik ook te krijgen! Juist daarom zo dom van Nintendo's manual!schnumi schreef op 24 februari 2004 @ 10:15:
[...]
nooit op gelet idd ik lees haast nooit manuals ik kom er altijd zelf wel uit.![]()
Als je namelijk je cube opendoet terwijl hij nog aan staat heb je grote kans om je laser te beschadigen en het mechanisme dat het schijfje ronddraait lijkt mij.
2. meteen klepje open...
in beide geval, heb ik meestal het spel e.d. al afgesloten zodat ik in het "hoofdmenu" zit zegma. de ene keer doe ik 1. en andere keer 2.

verder nooit problemen mee gehad, maar meteen uitzetten doe ik nooit dus.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik zet em ook gewoon uit.Thelema schreef op 24 februari 2004 @ 13:25:
Waarom duwt iedereen op reset als hij een spel verwisseld? Ik zet de cube altijd gewoon uit dan, is dat slecht ofzo?
Het is wel zo dat de schijf sneller stopt met draaien als je de cube aan laat staan.
Misschien dat Nintendo daarom aanraadt de cube aan te laten staan. Omdat veel mensen anders met de hand het schijfje gaan stoppen en daarmee juist het loopwerk beschadigen.
Nog helemaal niet zo gek bedacht van big N, alleen jammer dat niemand het snapt en dat iedereen dan toch eigenwijs gaat doen
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Alleen ik heb nu maar 1705 sterren, en voor die Zelda disc moet je er 4500 hebben
hoe kan ik meerdere sterren halen zonder me scheel te moeten kopen aan games
(mn cube moet ik er ook nog ff inzetten btw)
en hoe lang is de levertijd van Zelda dan ongeveer ?
Elke dag inloggen levert je 5 punten per dag op. Dan heb je over ongeveer 450 dagen genoeg punten bij elkaarAnoniem: 15682 schreef op 24 februari 2004 @ 14:40:
Heb het voor elkaar hoor, ik heb nu ook lid en heb al mijn games enzo erin gezet.
Alleen ik heb nu maar 1705 sterren, en voor die Zelda disc moet je er 4500 hebben
hoe kan ik meerdere sterren halen zonder me scheel te moeten kopen aan games
(mn cube moet ik er ook nog ff inzetten btw)
en hoe lang is de levertijd van Zelda dan ongeveer ?
Kijk eens op http://www.ngamer.nl/MaxBurn schreef op 24 februari 2004 @ 11:40:
[...]
je kan ook een abbo nemen op ngamer als je die disc echt wil..betaal je 24.80 incl verzend enzo voor 6 uitgaves van het blad en de Collectors edition disc samen..
Als je je abonneert hoef je geen duizenden punten te sparen, maar krijg je toch die Collector's disc...
Levertijd is ongeveer 4 weken nadat ze je betaling hebben ontvangen.
[ Voor 9% gewijzigd door Twee Dee op 24-02-2004 14:46 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ik blijf een Nederlander natuurlijk
Trouwens op de doos staat : 4 Klassieke games !
welke games zijn dat ? ik dacht dat het de zelda's waren voor de NES, SNES en n64, maar volgens mij tel ik dan meer dan 4 games... of zit er naast ?
hmm vreemd, toen ik laatst bij mn vriendin was dacht ik toch zeker dat er ook de SNES versie bij zat, maar dan zal ik het fout hebben denk ikPewwy schreef op 24 februari 2004 @ 14:57:
Geen Zelda voor de SNES, die is namelijk voor de GBA te koop, en dat is niet handig.....

anyway, weet iemand nu hoe ik die sterren kan bemachtigen ?
Anoniem: 23844
blaat..Anoniem: 15682 schreef op 24 februari 2004 @ 15:01:
[...]
hmm vreemd, toen ik laatst bij mn vriendin was dacht ik toch zeker dat er ook de SNES versie bij zat, maar dan zal ik het fout hebben denk ik![]()
anyway, weet iemand nu hoe ik die sterren kan bemachtigen ?
• Door Nintendo Gedistribueerde GC/GBA spellen kopen.
• Enquêtes invullen op nintendo.nl (periodiek).
• Elke dag inloggen voor 5 pnt.
Staat ook wel ergens op hun site

En 25 euro voor een jaarblad en collecters disk is _gewoon_ niet duur. Je kan ook té veel eisen.. Sheesh.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik ben gewoon nog redelijk nieuw met die dingen snap je, ik zag er eerst het nut niet van in namelijk om die codes in te vullen
en "blaat" , sorry hoor, ik kan het ook een keer mishebben, niet meteen in de offence gaan

Ik probeerde meer te zeggen dat jouw vragen al beantwoord waren en dat het eigenlijk simpel zoekwerk is. Mischien niet zo netjes verwoordAnoniem: 15682 schreef op 24 februari 2004 @ 15:22:
hey ds, ik bedoel ook niet te zeggen dat ik het duur vind ( dat zei ik dus ook niet ) maar als het goedkoper kan (of zelfs gratis dus) zou jij het ook gedaan hebben.
Ik ben gewoon nog redelijk nieuw met die dingen snap je, ik zag er eerst het nut niet van in namelijk om die codes in te vullen
en "blaat" , sorry hoor, ik kan het ook een keer mishebben, niet meteen in de offence gaan
Bovendien staat het VIP systeem allemaal op de site van Nintendo in detail uitgelegd.
Zelf op onderzoek uitgaan was niet verkeerd geweest, vandaar mijn licht geirriteerde reactie. Je viel in de herhaling
Wil je iets leuks met die codes doen dan mag je eert 20 first party games kopen.. En nintendo heeft misschien 21 First party games uitgebracht. Kortom, niet te doen eigenlijk.
Maargoed, je hebt je antwoorden. Ik hoop dat je er iets mee kan.
Hoe hebben die gasten hier op GoT het dan voor elkaar gekregen
laat staan uberhaupt mensen die zoveel sterren weten te bemachtigen.
of ook gewoon lid geworden van NGamer ofzo
Anyway, dat wordt dus gewoon even lid worden van NGamer
Zal na lange tijd maar es wat meer active worden hiero, zal vanavond mn nieuwe opstelling wel ff posten ( ben verhuist vandaar
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 15682 op 24-02-2004 16:44 . Reden: typo ]
Anoniem: 104283
veel door spellen te kopen, maar ook een hoop uit doosjes uit de winkel gehaad (lees nu eerst even verder voordat je meteen gaat flamen!)
Ik heb namelijk bij 5 spellen GEEN vip code gehad, en had zelfs bij 1 spel die nog geseald was, dat de code niet geldig was

ik wist toen niet dat je via nintendo die punten alsnog kon krijgen, dus ik ben met een vriend naar de stad geweest en heb een stuk of 9 papiertjes winst gemaakt.
En het heeft ook nog iets goeds gedaan, want nu laten ze er nooit meer inzitten (ik check nog wel eens of ze nogsteeds zo stom zijn bij de FRS) dus het heeft nog positief effect gehad ook
- GC MK:DD pack kopen, zit ie bijAnoniem: 15682 schreef op 24 februari 2004 @ 16:43:
Thnx voor je uitleg ds
Hoe hebben die gasten hier op GoT het dan voor elkaar gekregen
- Sterren catalogus
- ngamer
- mkart + bonusdisc pack (zonder gc)
- schijnt ook nog wel eens met 1080 gebundeld verkocht te zijn
- kopen van mensen die hem via bovenstaande 5 dingen hebben maar er geen hol om geven
- overig geblaat
@Gaara
Nintendo had vanaf de nes dat sterrensysteem moeten doen..dan had ik nu 30.000+ sterren gehad ofzo..maar lullig hoor hoe ze de oude garde behandelen
heb dr nu maar 1500.
[ Voor 47% gewijzigd door Max|Burn op 24-02-2004 17:35 ]
Ik heb namelijk zaterdag NFL Street binnengerkegen, gisteren pas thuis gekomen, doosje stuk, enfin, gemailed, krijg nieuw doosje opgestuurd, zit ik net te kijken, zie ik wat krasjes op de disc, np als ie gewoon werkt, maar als ie het nou niet doet?
Kan vanavond pas kijken of ie het doet, hier geen cube staan, maar vanavond ff naar maat met cube heb dit al gemailed, maar nog niets gehoord, ben benieuwd wat er gaat gebeurd indien ie dus neit werkt

edit:
damn wat is die gast snel
net antwoord dat als ie het niet doet, ik em gefrankeerd retour moet sturen en dat ik dan een nieuwe krijg
petje af voor die shop, zo snel heb ik nog nooit reactie gekregen op dingen
alleen jammer dat het zo gebeurd allemaal natuurlijk

[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 24-02-2004 17:22 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Misschien lurkt'ie op dit forum?-=BoKKiE=- schreef op 24 februari 2004 @ 17:20:edit:
damn wat is die gast snel
Zelfs mediamarkt had hem niet, alleen maar van die switch waar er maar 1 RGB is

Weet iemand toevallig waar ik zo'n scart switch kan vinden in Utrecht?
//edit
En nog iets; tellen controllers enzo ook mee voor punten?
[ Voor 14% gewijzigd door Booth op 24-02-2004 17:36 ]
Denk dat m'n volgende aankoop SCII wordt, ik sterf naar een goeie fightinggame
[ Voor 80% gewijzigd door Booth op 24-02-2004 18:03 ]
Dat rechtvaardigd allemaal niks hoor, OF je gaat terug naar de winkel OF je neemt contact op met de producent.Anoniem: 104283 schreef op 24 februari 2004 @ 16:52:
Ik had 7000 punten![]()
veel door spellen te kopen, maar ook een hoop uit doosjes uit de winkel gehaad (lees nu eerst even verder voordat je meteen gaat flamen!)
Ik heb namelijk bij 5 spellen GEEN vip code gehad, en had zelfs bij 1 spel die nog geseald was, dat de code niet geldig was
ik wist toen niet dat je via nintendo die punten alsnog kon krijgen, dus ik ben met een vriend naar de stad geweest en heb een stuk of 9 papiertjes winst gemaakt.
En het heeft ook nog iets goeds gedaan, want nu laten ze er nooit meer inzitten (ik check nog wel eens of ze nogsteeds zo stom zijn bij de FRS) dus het heeft nog positief effect gehad ook
Heb mn Gameboy player binnen yay! Dacht eerst dat ie door de douane was opgehouden, duurde nogal lang namelijk, maar dat was dus niet zo. Die gasten van therage.com hebben er 'gift' opgezet en dat is wel zo prettig
pix0r:

Gameboy Player + Wavebird + Metroid Zero Mission = woei!
Bedacht me dat je met zo'n GBP alle Metroids op je Cube kunt spelen muv Super. Als ze die nou ff als bonus bij MP2 stoppen
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Capcom vs SNK 2 is ook een goeie, lekker old skool 2D.Booth schreef op 24 februari 2004 @ 17:59:
Oki thnx
Denk dat m'n volgende aankoop SCII wordt, ik sterf naar een goeie fightinggame
Of is er een manier om garantie op dat apparaat te verhalen. Slijtage of zo. Het is namelijk mijn enige platinum controller. Best wel zonde, heel de analoge stick ingedeukt.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Dat kan kloppen, zat games hebben geen VIP code, met andere woorden je heb 5 VIP codes gestolenAnoniem: 104283 schreef op 24 februari 2004 @ 16:52:
Pruts.., *ahum*. balen man!GolbeZeromus schreef op 24 februari 2004 @ 18:59:
Denk je lekker goedkoop MZM te kopen... Ros je controller op de grond uit frustratie... Is je controller verrot... Dat wordt dus een nieuwe controller kopen...
Of is er een manier om garantie op dat apparaat te verhalen. Slijtage of zo. Het is namelijk mijn enige platinum controller. Best wel zonde, heel de analoge stick ingedeukt.
Volgende keer maar een horipad gebruiken? Cube controller is daar niet helemaal voor geschikt is
Je zou kunnen mailen naar nintendo, 24 maand garantie. Denk dat je nog een redelijke kans maakt aangezien de nintendo support erg goed is. Even treurig verhaal van maken dat een platinum controller niet los wordt verkocht en dan zwichten ze gegarandeerd
me 2D³ schreef op 24 februari 2004 @ 18:51:
Ik ros de Cube altijd gewoon uit en rem dan het schijfje af met mn vingers. Hmm
Nice, nice.. Wel zo mooi, 1 kleur.Gameboy Player + Wavebird + Metroid Zero Mission = woei!
Tssk, alleen top franchises zoals Zelda kan je compleet op de cube spelen. Metroid valt niet onder die categorieBedacht me dat je met zo'n GBP alle Metroids op je Cube kunt spelen muv Super. Als ze die nou ff als bonus bij MP2 stoppen
Weet je toevallig nog welke games geen VIP code hadden?Anoniem: 104283 schreef op 24 februari 2004 @ 16:52:
Ik had 7000 punten![]()
90710
En nu zitten 5 gamers zonder code.MaxBurn schreef op 24 februari 2004 @ 19:06:
[...]
Dat kan kloppen, zat games hebben geen VIP code, met andere woorden je heb 5 VIP codes gestolen
Metroid PrimeAnoniem: 23844 schreef op 24 februari 2004 @ 21:24:
[...]
[...]
Weet je toevallig nog welke games geen VIP code hadden?
Eternal Darkness
SSB: Melee
NBA Courtside
pikmin
allemaal nintendo spellen waar de code toch echt bij hoorde te zitten
ik was echt fokking pissed (nog steeds) en ik leef altijd volgends het motto: wat iemand jou aandoet mag jij evenhard terugdoen (is niet braaf, maar anders overleef je het niet in deze wereld)
... he's gone.
Fijn motto, maar je doet het heus niet degene aan die jouw vipcodes heeft gejat maar weer iemand die een dure game koopt en em zo niet compleet krijgt. Vrij triest imho en sneu gedrag voor iedereen boven de 12 jaar .... bedoel, bijzonder spul staat er ook al niet in die catalogus. Mail volgende keer Nintendo ff, als je er recht op hebt krijg je het heus wel volgens mij, of hun die 250 punten boeien ... ?? Denk het nietAnoniem: 104283 schreef op 24 februari 2004 @ 21:32:
[...]
ik was echt fokking pissed (nog steeds) en ik leef altijd volgends het motto: wat iemand jou aandoet mag jij evenhard terugdoen (is niet braaf, maar anders overleef je het niet in deze wereld)
Maar ja, ik heb andere levensmotto's denk ik
Weet iemand trouwens buiten Lik-Sang nog goede betrouwbare internetshops die de Indigo en Platinum gameboy players hebben? Lik-Sang wordt zeker een naheffing, maar als er nu een leuke winkel is waar ze em als gift willen versturen dan blijft zo'n gameboy player nog intressant.
[ Voor 16% gewijzigd door Speedy op 24-02-2004 22:22 ]
Ik wist op dat moment dus nog niet dat je via nintendo weer een nieuwe kon krijgen.TAG_Speedy schreef op 24 februari 2004 @ 22:19:
[...]
Fijn motto, maar je doet het heus niet degene aan die jouw vipcodes heeft gejat maar weer iemand die een dure game koopt en em zo niet compleet krijgt. Vrij triest imho en sneu gedrag voor iedereen boven de 12 jaar .... bedoel, bijzonder spul staat er ook al niet in die catalogus. Mail volgende keer Nintendo ff, als je er recht op hebt krijg je het heus wel volgens mij, of hun die 250 punten boeien ... ?? Denk het niet
Maar ja, ik heb andere levensmotto's denk ik
Zo, haal ik hem er ook altijd uit.D³ schreef op 24 februari 2004 @ 18:51:
Het is niet zo dat je hem sloopt ofzo, aangezien het schijfje alleen maar gelezen wordt en niet beschreven
Misschien is die op Dvdboxoffice wat. Op het plaatje daar staat dat het een platinum is, maar volgens mij kun je beter eerst vragen welke kleur je krijgtTAG_Speedy schreef op 24 februari 2004 @ 22:19:
[...]
Weet iemand trouwens buiten Lik-Sang nog goede betrouwbare internetshops die de Indigo en Platinum gameboy players hebben? Lik-Sang wordt zeker een naheffing, maar als er nu een leuke winkel is waar ze em als gift willen versturen dan blijft zo'n gameboy player nog intressant.
Volgens mij verzenden ze het zonder extra kosten
Ps. Ik heb m'n GBPlayer daar ook vandaan en ik kon toen kiezen tussen zwart en paars (maarja dat was alweer een tijdje geleden)
[ Voor 9% gewijzigd door Elroy op 24-02-2004 23:01 ]
Iemand deze gezien, en toevallig ook weer waar ze online staan ? ( google leverde geen resultaat)
yeah ik ook, dat roelt zwaar alsie nog zo draait!D³ schreef op 24 februari 2004 @ 18:51:
aniewoe ik ga verder met Zelda
Anoniem: 51765
LttP is op de GBA uitgekomen, en die versie draait prima hier op mn GBPlayerLeejow(saait) schreef op 25 februari 2004 @ 01:30:
Het enige Zelda Spel wat nog niet te spelen is op de cube is ALTTP (nintendo, hint hint)
[...]
Is even gemaild, dacht dat ze in amerika alleen de zwarte hadden, maar we zien wel wat ze er van zeggen (zal het even laten weten hier, misschien handig voor iemand die ook niet zo'n lelijk zwart ding onder zijn fatsoenlijk gekleurde Cube wilElroy schreef op 24 februari 2004 @ 22:59:
[...]
Op het plaatje daar staat dat het een platinum is, maar volgens mij kun je beter eerst vragen welke kleur je krijgt
Volgens mij verzenden ze het zonder extra kosten
Ps. Ik heb m'n GBPlayer daar ook vandaan en ik kon toen kiezen tussen zwart en paars (maarja dat was alweer een tijdje geleden)
En van die Zelda's, je blijft natuurlijk die 3 geweldige CDI games missen, de G&W en de Famicom Disc versie
[ Voor 9% gewijzigd door Speedy op 25-02-2004 08:21 ]
Kostte me alles bij elkaar iets van 55euro.
[ Voor 18% gewijzigd door SD5k op 25-02-2004 08:49 ]
Anoniem: 5577
Gheghe ik heb ook een spice colored player onder mijn indigo cube, ik vind het wel wat hebben eigenlijk, valt die kleine player iig nog een beetje opThelema schreef op 25 februari 2004 @ 08:48:
Ik heb zelf een spice gameboy player onder mn indigo cube zitten. Een vriend van me heeft bij een gameshop een PAL GB Player disc kunnen regelen voor me.
Kostte me alles bij elkaar iets van 55euro.
Echt uber game dat NFL street, snel te leren, simpele controls, niet teveel verschillende plays, maar wel genoeg variatie
Gamebreakers zet ik wel uit, want dat is gewoon niet leuk

zeker leuk 2 tegen 2 of met zijn 4en tegen de CPU, het is niet te druk omdat het 7 vs 7 is.
Aanrader als je van NFL houd, ook als je niet van NFL houd is het zeker het proberen waard.
morgen komt Sega Soccer Slam binnen
Sega soccer slam is echt multiplayer lol, mijn broertje heeft hem gekocht voor 12,50 bij de intertoys.-=BoKKiE=- schreef op 25 februari 2004 @ 09:55:
Gisteravond getest, en werkt prima
Echt uber game dat NFL street, snel te leren, simpele controls, niet teveel verschillende plays, maar wel genoeg variatie
Gamebreakers zet ik wel uit, want dat is gewoon niet leukze hadden beter net als met NHL Hitz kunnen doen dat je on fire bent, en dat je dan net wat beter bent ivm ubergodlike zoals ze nu doen
zeker leuk 2 tegen 2 of met zijn 4en tegen de CPU, het is niet te druk omdat het 7 vs 7 is.
Aanrader als je van NFL houd, ook als je niet van NFL houd is het zeker het proberen waard.
Het spel is zijn geld meer dan waard.
kan je misschien wat uitleg geven over de sfeer en mogelijkheden ? en hoe het spel een beetje verloopt ? ikzelf heb NBA Street en vond die al geweldig-=BoKKiE=- schreef op 25 februari 2004 @ 09:55:
Gamebreakers zet ik wel uit, want dat is gewoon niet leukze hadden beter net als met NHL Hitz kunnen doen dat je on fire bent, en dat je dan net wat beter bent ivm ubergodlike zoals ze nu doen
Ik kan wel reviews gaan lezen, maar echte userervaringen zijn altijd leuker
Inderdaad een gaaf spel, alleen wat weinig mogelijkheden. En inderdaad Gamebreaker zuigt echt! Kun je vrijwel niks tegen doen.-=BoKKiE=- schreef op 25 februari 2004 @ 09:55:
co-op spelen vind ik eigenlijk helemaal niks, omdat er dan vrijwel constant 1 speler het meeste doet.
VS is dan wel supergaaf, was best mn 35euro waard
Sfeer is erg leuk het is losjes, echt arcade style, geen scheidsrechters, spel wordt snel hervat, geen timeouts etc.Anoniem: 15682 schreef op 25 februari 2004 @ 09:59:
[...]
kan je misschien wat uitleg geven over de sfeer en mogelijkheden ? en hoe het spel een beetje verloopt ? ikzelf heb NBA Street en vond die al geweldig![]()
Ik kan wel reviews gaan lezen, maar echte userervaringen zijn altijd leuker
Mogelijkheden zijn niet echt uitgebreid het is redelijk makkelijk onder de knie te krijgen.er zijn weinig plays hierdoor is het niet te ingewikkeld maar wel lekker uitdagend
co-op vind ik juist erg leuk, vooral als je hem op hard speelt. Dat er constant 1 speler het meeste doet hangt af van hoe je speeld, als je meerdere human spelers heb heb je juist veel meer block mogelijkheden omdat je dan veel makkelijker kan afwijken van de gedefinieerde plays omdat de CPU echt de plays volgt als human kan je veel makkelijker vrij lopenThelema schreef op 25 februari 2004 @ 10:06:
[...]
Inderdaad een gaaf spel, alleen wat weinig mogelijkheden. En inderdaad Gamebreaker zuigt echt! Kun je vrijwel niks tegen doen.
co-op spelen vind ik eigenlijk helemaal niks, omdat er dan vrijwel constant 1 speler het meeste doet.
VS is dan wel supergaaf, was best mn 35euro waard
Bij de eerste bocht na de start afsnijden door de lava aan de rechterkant. En een stuk voor de finish als een gek beginnen te boosten en hopen dat je 1e wordt.JeroenB schreef op 25 februari 2004 @ 10:28:
Ik heb hulp nodig met F-Zero GXVolgens mij doe ik namelijk iets heel erg verkeerd: ik kom maar niet voorbij storymode level 3! Zielig he'?
Het ergste is nog dat ik wel gewoon 2e of 3e steeds word maar dan op het laatste stuk massaal voorbij geschoten wordt, hoeveel ik zelf ook zit te boosten. Weet iemand wat je daaraan moet doen?
Zit daar een shortcut dan? Nooit gezien!Thelema schreef op 25 februari 2004 @ 10:37:
Bij de eerste bocht na de start afsnijden door de lava aan de rechterkant. En een stuk voor de finish als een gek beginnen te boosten en hopen dat je 1e wordt.
Op dit moment moet ik het vooral hebben van de jump na de grindslalom, daar achteraan neem ik dan die volgende jump (die de computerplayers allemaal skippen) waarmee ik de volgende S-bocht kan afsnijden en vaak als eerste de laatste drie bochten in ga.
Wat ik me alleen afvraag: doe ik het wel goed als ik die laatste drie bochten met een slide neem (dus 1 schouderknop per keer) of moet je die bochten driften?
Ik lees in veel guides dat 1 schouderknop, sliden, remt terwijl 2 schouderknoppen, driften, je sneller maakt. Mijn gevoel is juist anders (ik verlies vaak plaatsen als ik door bochten drift).
[ Voor 97% gewijzigd door JeroenB op 25-02-2004 11:09 ]
Anoniem: 51765
Kvond Rez op de PS2 al cool, en dit ziet er nog abstracter er psychedelischer uit!

edit: hier de rest:
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6162
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 25-02-2004 12:35 ]
sorry, ik zat over een ander story level te zeuren.
Maar wat je bij die moet doen waar jij mee bezig bent is gewoon de bochten prefect nemen, het boosten timen en hopen dat je eerste wordt.
Had besteld bij GCShop.nl en die hebben netjes gemaild dat ie iets later kwam, m`n orderstatus staat echter vanaf maandag al op Verzonden. Mja, zal wel een TPG probleem zijn
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 2856
Ik weet dat ik nergens recht op heb, maar toch vind ik het teleurstellend dat ze telkens een 2 regelig berichtje terug typen:
Koop je al je hele leven Nintendo spullen en dan krijg je dit, ik had het kunnen verwachten. Oftewel fuck de sterrencatalogus en NOE, voortaan haal ik mijn spellen wel in Canada!Beste Martijn,
We hebben je gegevens gecontroleerd, maar je hebt Mario Party 5 op 13
december geregistreerd. De actie liep tot en met 10 december. Om deze
reden heb je ook geen disk ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
----------
Ach dat meen je niet, dat wist ik helemaal niet want dat stond absoluut niet in het nieuwsbericht op de Nintendo site waarin deze actie werd aangekondigd. De hoofd reden voor mij om Mario Party 5 te kopen was om die disc te kunnen bemachtigen. Is er geen mogelijkheid tot een beetje schappelijkheid?
groet,
Martijn
------------
Beste Martijn,
Bedankt voor je e-mail. Het stond heel duidelijk in het nieuwsbericht.
Je kunt de disk momenteel ook voor 4500 sterren via de sterrencatalogus
bestellen.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
--------------
Hoi Nintendo,
Ik heb toen het volgende nieuwsbericht gezien:
http://www.nintendo-europ...bb-457d-b37c-a48df3892dbb
Daar wordt niets over de datum gerept terwijl het me een nogal belangrijk feit lijkt. De datum had natuurlijk duidelijk in dat bericht vermeld moeten worden. Ik ben tot een aankoop over gegaan van 60 euro om die disc te bemachtigen en heb me er erg op verheugd.
Nu blijkt dat ik DRIE dagen te laat was, omdat ik dus geen weet had van de datum. Dat hij nu in de sterrencatalogus nog te bestellen is, is heel fijn voor de mensen die niet de twee spellen op dat moment konden kopen. Persoonlijk heb ik daar niet zoveel aan, omdat ik door wil sparen voor een ander item in de catalogus.
Dus hierbij de vraag om iets flexibeler te zijn!
groet,
Martijn
-------------
Beste Martijn,
Als je op hier klikt dan kun je de algemene voorwaarden lezen. Hier
staat duidelijk vermeld dat je de games voor of op 10 december moest
registreren.
We raden je aan om de disk via de sterrencatalogus te bestellen.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Valt me dus op dat alle mailtjes die automatisch horen te gaan bij hun (Registreer bevestiging, bestel bevestiging) bij mij NIET aankomen..ik heb nu de boel met zowel mn thuis als stage adres geprobeerd...no luck..mail die persoonlijk naar me gestuurd werd kwam wel aan(van gcshop), my question: ben ik de enige die dit heeft? Zoiets is mogelijk maar op 2 verschillende mailadressen bij 2 verschillende providers hetzelfde probleem vind ik wel erg toevallig worden..Willybubba schreef op 25 februari 2004 @ 12:45:
Had besteld bij GCShop.nl en die hebben netjes gemaild dat ie iets later kwam,
[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 25-02-2004 13:40 ]
Nouja in alle eerlijkheid, in dat nieuwsbericht waar je naar linkt staat duidelijk een "klik hier" met een link naar de Algemene Voorwaarden, waar op zijn beurt weer heel duidelijk staat dat het tot 10 december geldig is. Er staat zelfs "Belangrijk!" voor en nog extra uitgelegd dat als je te laat bent ze het echt niet meer gaan opsturen.Anoniem: 2856 schreef op 25 februari 2004 @ 13:37:
Ik weet dat ik nergens recht op heb, maar toch vind ik het teleurstellend dat ze telkens een 2 regelig berichtje terug typen:
[...]
Ik vind het erg lullig en zou persoonlijk ook verwachten dat ze misschien alsnog die disc zouden opsturen. Aan de andere kant kan Nintendo er niks aan doen als ze duidelijke voorwaarden opstellen, mensen dat niet lezen en dan vervolgens gaan zeuren om toch iets te krijgen.
ik heb ook een ps2 en een pc waar ik misschien nog meer op speel ook, ben ik nu een nepgamer ?Anoniem: 75298 schreef op 25 februari 2004 @ 13:56:
ik wou ff dit zegge:
BIG UP NAAR ALLE NINTENDO FANS JULLIE ZIJN DE ECHTE GAMERS!!!

... en oranje! :P
nintendo.nl is hier ook downiNSaNe-oNe schreef op 25 februari 2004 @ 14:41:
Hmm... hier is http://www.nintendo.nl down (HTTP 500 Internal Server Error).
Ben ik de enige?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Hopelijk komen er nu ook screensavers van Mario Party 4. Die wil ik echt heel graag hebben, al kosten ze 1000 punten!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Mario heeft per ongeluk een bomb-omb in poort 80 gegooit, excuses voor het ongemak.
WebMaster www.nintendo.nl
d3, vergeef me! ik heb gezondigd! ik zal vanaf nu op het goede pad trachten te blijven...
/me knielt voor d3
wees merciful.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
jij bent ziek, ga naar bed.Willybubba schreef op 25 februari 2004 @ 15:34:
Net maar eens gaan kijken naar Resident Evil. Had ik bij m`n Cube gekocht omdat ie toch vet goedkoop was (10 euro) en eigenlijk nooit echt gedaan... Moet zeggen, sfeer, graphics, geluid is echt top. Alleen welke aap heeft die controls verzonnen
edit:
GCshop heeft nu trouwens gemeld dat er inderdaad problemen zijn met emails die automatisch vanaf de site verzonden worden...die verdwijnen dus.
edit2:
nintendo.nl up (beetje slow..)
[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 25-02-2004 15:48 ]
Anoniem: 34169
Oftewel
Nu weer online trouwens.Wij hebben last van vervelende PS2/Xbox fanboy-h4xorz, onze excuses voor het ongemak.
edit: Wel geinige melding trouwens
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 25-02-2004 16:13 ]
mijn ervaring is idd dat driften sneller is. Dus: drift, optimaliseer het gebruik van de boosts, geef niet op en hij's binnenJeroenB schreef op 25 februari 2004 @ 11:09:
[...]
Zit daar een shortcut dan? Nooit gezien!
Op dit moment moet ik het vooral hebben van de jump na de grindslalom, daar achteraan neem ik dan die volgende jump (die de computerplayers allemaal skippen) waarmee ik de volgende S-bocht kan afsnijden en vaak als eerste de laatste drie bochten in ga.
Wat ik me alleen afvraag: doe ik het wel goed als ik die laatste drie bochten met een slide neem (dus 1 schouderknop per keer) of moet je die bochten driften?
Ik lees in veel guides dat 1 schouderknop, sliden, remt terwijl 2 schouderknoppen, driften, je sneller maakt. Mijn gevoel is juist anders (ik verlies vaak plaatsen als ik door bochten drift).
Anoniem: 2856
Het nieuwsbericht is gepost op 28-11 dat zijn dan twee weken voor de hele actie, beetje kort als je het mij vraagt. Nog steeds vind ik het niet logisch dat ze niet in het nieuwsbericht hebben gezegd dat het een actie was die maar twee weken duurde, maar dat dat in de kleine lettertjes moest.JeroenB schreef op 25 februari 2004 @ 14:12:
[...]
Nouja in alle eerlijkheid, in dat nieuwsbericht waar je naar linkt staat duidelijk een "klik hier" met een link naar de Algemene Voorwaarden, waar op zijn beurt weer heel duidelijk staat dat het tot 10 december geldig is. Er staat zelfs "Belangrijk!" voor en nog extra uitgelegd dat als je te laat bent ze het echt niet meer gaan opsturen.
Ik vind het erg lullig en zou persoonlijk ook verwachten dat ze misschien alsnog die disc zouden opsturen. Aan de andere kant kan Nintendo er niks aan doen als ze duidelijke voorwaarden opstellen, mensen dat niet lezen en dan vervolgens gaan zeuren om toch iets te krijgen.
Anyway ik vind het gewoon getuigen van een starre houding, niet meer niet minder. Ik zal er geen spel minder om kopen, alleen ga ik niet meer in nederland teveel betalen voor dit soort acties.
Ook Sphinx meegenomen! Erg tof spel moet ik zeggen! Zo, voorlopig heb ik de 3 Cube games waar ik een hele tijd op wacht al :)! Deze twee en PoP vorige week! Nu ben ik wel eventjes zoet!
De platinum GBP is voor zover ik weet alleen in Japan verkrijgbaar dus het lijkt me niet dat DVDBO die heeft of wel? Beetje vreemd dat ze dat zo'n plaatje erbij zetten.
Oh ja, is het begrip service in Canada een onbekend fenomeen oid? Zowel naar DVDsoon als DVDBO een mailtje gestuurd (10 en 16 dagen geleden resp.) met een vraag en nog helemaal niks gehoord.
Bij therage is dat dan beter. Mail gestuurd dat ik het pakje had ontvangen en dat ik de aangifte als gift op prijs stelde, krijg ik een mailtje terug met 'bla bla good to hear bla bla enjoy the game'. Toch netjes.
LomperikGolbeZeromus schreef op 24 februari 2004 @ 18:59:
Denk je lekker goedkoop MZM te kopen... Ros je controller op de grond uit frustratie... Is je controller verrot... Dat wordt dus een nieuwe controller kopen...
Tja je kunt het altijd proberen natuurlijk. 'Ja ziet u meneer, ik was rustig aan het spelen en tot mijn grote schrik deukte in ene mijn stick in. Heus waar!' Misschien verkopen ze die analoge-stick-units ook los. Heb zelf ooit eens N64 versie daarvan gekocht ter vervanging van enkele lamme N64 pookjes.Of is er een manier om garantie op dat apparaat te verhalen. Slijtage of zo. Het is namelijk mijn enige platinum controller. Best wel zonde, heel de analoge stick ingedeukt.
Vind de analoge stick best goed werken voor de GBP trouwens. Enige waar ik bij MZM last me heb is het 2xdown voor morph ball mode. Dat werkt gewoon niet soepel met die stick. Nou ja, klein minpuntje.
Oh ja, het niet kunnen instellen van de knoppen @ GBP is ook jammer. A en B zijn nu net verwisseld met de functies in Prime. Springen en chargen wil zo ook niet echt.
Daar zijn de AV voor, voor de voorwaarden (no way!). Dat jij nou geen zin hebt om die te lezen, tja dat is toch echt je eigen fout. Je kunt je eigen onwetendheid moelijk als argument/excuus aandragen.Anoniem: 2856 schreef op 25 februari 2004 @ 13:37:
Koop je al je hele leven Nintendo spullen en dan krijg je dit, ik had het kunnen verwachten. Oftewel fuck de sterrencatalogus en NOE, voortaan haal ik mijn spellen wel in Canada!
En dat dramatische gedrag, please. Je doet alsof je het grootste onrecht is aangedaan.
Leuk spel wel he?daFubar schreef op 25 februari 2004 @ 15:28:
ik kom even vertellen wat een spijt ik heb dat ik niet eerder ben begonnen aan metroid prime....
d3, vergeef me! ik heb gezondigd! ik zal vanaf nu op het goede pad trachten te blijven...
/me knielt voor d3
wees merciful.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

The Sims pack (Duitse versie)
Dit pakket bestaat uit een Sims rugzak, een exemplaar of The Sims voor Nintendo GameCube (Duitse taal), een Sims dobbelsteen en sleutelhanger.
ik zag twee beren fout parkeren....
Van al die nieuwe dingen "nog 1 over". Yeah right, ze hadden nog wat troep liggen hoor. Stelletje schrapers..Sachiel schreef op 25 februari 2004 @ 20:13:
Net ff op de VIP page geweest. Ze hebben weer Zelda discs voor de liefhebbers
Let niet op kutkwaliteit, foto waren savonds genomen zonder flitser
(sorry modemers)

En deze zijn van mn computertje

XIII
* Leejow(saait) kijkt naar de onderste foto'sAnoniem: 15682 schreef op 25 februari 2004 @ 20:21:
Zoals beloofd hier mijn nieuwe shots ( aangezien ik verhuist ben)
Let niet op kutkwaliteit, foto waren savonds genomen zonder flitser
(sorry modemers)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze zijn van mn computertje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Leejow(saait) kijkt naar forum titel
* Leejow(saait) kijkt nog eens goed naar de onderste foto's
Verkeerd forum meneertje, niemand gives a fuck about your casemod
En dat mensen pissed zijn over Nintendo's 'gratis weggeef' praktijken; sja, die lui hebben echt het principe van marketing niet begrepen. Aan de ene kant is het natuurlijk alleen maar een gratis extraatje; maar ze gebruiken het lijkt het alleen maar om nieuwe mensen proberen te trekken, waarbij ze vergeten dat ze op deze manier de achterban die ze al hebben wegjagen. En dat is jammer.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
ik wil het misschien wel een kans geven

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nedgame 2e hands 22,49 gaat deze maand nog 10% korting overheen dus voor 20e ben je klaar.Phusebox schreef op 25 februari 2004 @ 22:48:
zijn er nog extreem goedkope adresjes voor metroid prime?
ik wil het misschien wel een kans gevensssst
ik d8 meld het maar even voor de geinterreseerde.
Ow ik zie dat ze er wel meer in hebben gegooid
alleen alweer uitverkocht
[ Voor 28% gewijzigd door ktulu666 op 25-02-2004 23:29 ]
Mag mn setup thuis toch wel ff postenLeejow(saait) schreef op 25 februari 2004 @ 21:23:
[...]
* Leejow(saait) kijkt naar de onderste foto's
* Leejow(saait) kijkt naar forum titel
* Leejow(saait) kijkt nog eens goed naar de onderste foto's
Verkeerd forum meneertje, niemand gives a fuck about your casemod

Je hebt/bent een UT fan?
Damm, me BBA zou vandaag aankomen, beter komt ie morgen dan wel.
Jaaah ik ga zo ook foto's van mijn badkamer posten
En zoals ik al dacht is de bediening echt 10 keer beter dan op de PC. Heerlijke game
EDIT: Hee, BG&E ook binnen
Iemand een idee of je hem per ongeluk ook nog in het Engels kan spelen..? Ergens verstopt ofzo? Het menu geeft alleen Frans of Nederlands.
[ Voor 42% gewijzigd door Willybubba op 26-02-2004 14:39 ]
Hoe waren de verzendkosten daar?D³ schreef op 25 februari 2004 @ 19:05:
Zie dat therage.com hun aanbieding van Indigo Japanse GBP niet meer heeft. Ben er incl verzendkosten iets van 27 euro aan kwijt geweest, dat is natuurlijk helemaal niet slecht.
Ze hebben daar GBA SP's voor 99$, da's nie duur natuurlijk...
alhoewel ik zoiets toch aan de ene kant meer vind om in een winkel te kopen...met schermpje enzo..
-Xbox Gamertag: Dbongers
Same here, op de hoes staat 'Engels optioneel'. Hmmm, consumentbedrog? Ik heb het nog niet kunnen vinden. De Nederlandse stemmen zijn niet echt vervelend, maar toch is het een minpunt. Geluid geeft ook zo nu en dan wat 'tikjes' (kraakjes), verder niet hinderlijk of zo. De gameplay maakt alle eventuele minpunten op zich wel goed.Willybubba schreef op 26 februari 2004 @ 14:32:
Woei, Prince of Persia is er
En zoals ik al dacht is de bediening echt 10 keer beter dan op de PC. Heerlijke game
EDIT: Hee, BG&E ook binnen
Iemand een idee of je hem per ongeluk ook nog in het Engels kan spelen..? Ergens verstopt ofzo? Het menu geeft alleen Frans of Nederlands.
Dit topic is gesloten.