Het Grote Gamecube Topic deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.314 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat ZIJ dat voor jou gaan fixxen ;)

Het is namelijk niet hun fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 23:17:

Dan moet hij gewoon zeggen dat hij het zomaar ineens niet meer deed.

En als het niet onder de garantie valt zullen ZIJ het heus wel repareren tegen betaling hoor>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:34

koornee

3!

-Mous- schreef op 06 februari 2004 @ 23:13:
[...]
* -Mous- pakt boekje en slaat em open bij NL.
* -Mous- ziet staan: 24 maanden garantie.

24 gedeeld door 12 maanden is dus 2 jaar garantie. B)
edit:
Dit is dus de eerste keer sinds mijn aanschaf in Mei 2003 dat ik dat boekje opensla. :P
2 jaar dus das mooi, gewoon opsturen dus.

wel mooi klote, ff een piekje en dan gelijk je cube kapot.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

koornee schreef op 06 februari 2004 @ 23:29:
[...]

2 jaar dus das mooi, gewoon opsturen dus.

wel mooi klote, ff een piekje en dan gelijk je cube kapot.
Wat helemaal klote is is dat je je Cube een maand (of zelfs meer) kwijt zult zijn. Die dingen worden namelijk niet in NL gerepareerd (zal wel in China zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Volgens mij gaat die cube naar Duitsland hoor? Duurt echt niet zolang zover ik weet, mijn kapotte GBA was ook erg snel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik meen te herinneren dat de voeding van of de cube zelf een bescherming had. Als een dergelijke piek zich voordoet dat gaat er ergens een switch om. Je zou dit ook weer zelf moeten kunnen terugzetten. Ik weet er alles behalve het fijne van, maar ik dacht er ooit wel iets van gehoord te hebben.

Heeft iemand verder al kunnen controleren of je op Nintendo.nl nog wel elke nieuwe dag je 5 sterren krijgt? Ik heb Nintendo.nl nl. als startpagina omdat ik zo elke dag mijn sterren mee kan pakken.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nog nooit van gehoord. :) Zou je misschien aan Nintendo zelf kunnen vragen via de mail. Maar dan zou je de hele voeding moeten gaan slopen en dat lijkt mij niet zo lekker. :P

Trouwens mensen alweer een FF:CC review van een grote site, namelijk Gamespot. Het cijfer: een 8.

Hier is een linkje voor de geinterreseerden:
FF:CC review Gamespot

[ Voor 43% gewijzigd door schnumi op 07-02-2004 12:28 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-08 12:44
Deddiekoel schreef op 07 februari 2004 @ 12:07:
Ik meen te herinneren dat de voeding van of de cube zelf een bescherming had. Als een dergelijke piek zich voordoet dat gaat er ergens een switch om. Je zou dit ook weer zelf moeten kunnen terugzetten. Ik weet er alles behalve het fijne van, maar ik dacht er ooit wel iets van gehoord te hebben.

Heeft iemand verder al kunnen controleren of je op Nintendo.nl nog wel elke nieuwe dag je 5 sterren krijgt? Ik heb Nintendo.nl nl. als startpagina omdat ik zo elke dag mijn sterren mee kan pakken.
Heb vandaag gewoon weer netjes mijn 5 sterren gehad, evenals gisteren. Dat gaat nu dus lekker vol-automagisch. :P

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:55

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

De site werkt in ieder geval nog steeds niet goed in Opera.
Met name de scrollbars zijn bagger: Ze staan over de tekst en ze werken ook niet eens 8)7

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Burnout 2 is echt dikke pret :D

Afbeeldingslocatie: http://www.consolegold.com/reviews/gamecube/burnout2/box.jpg

Serieus 1 van de leukste racegames die ik de laatste jaren heb gespeeld. Heb er iets van 40 minuten Time Attack op hetzelfde circuit opzitten omdat het te leuk was om te stoppen :D Uiteindelijk tot een reeks van 15 Burnouts achter elkaar gekomen, woooooeeeiii wat een snelheid. Lekker jumpen over heuvels, strak driften door bochten en rakelings langs de tegenstander razen (of er volop knallen, ook leuk! :)). De controls zijn heerlijk strak, jummy. De muziek is ook helemaal niet verkeerd, erg lekker als het volume omhoog gaat wanneer je boost.

Afbeeldingslocatie: http://www.opm-net.de/democd/opm2/03/7/7b.jpg

Voor de afwisseling heb je dan Crash Mode, met een hele sloot aan zogenaamde 'Crash Junctions' om je eens lekker uit te leven, helemaal top ;)

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/03/14/burn_screen005.jpg
We have lift off!
Met volle vaart op de kruising af

Hoogste wat ik tot nu toe heb gehaald is iets van $50M schade, dat zijn taferelen die leuk zijn om te zien en horen :Y)

Als je ook maar een klein beetje (arcade) racefan bent MOET JE DEZE GAME HEBBEN!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 23:17:

Ik denk het wel, zo'n storing is namelijk ook niet jouw schuld, het is wat anders als je er koffie ingooit natuurlijk :) Maar een elektrisch apparaat moet zo'n schok gewoon kunnen weerstaan, getuige het feit dat alle andere apparaten het nog wel deden.
D³ schreef op 07 februari 2004 @ 15:45:

[afbeelding]

Serieus 1 van de leukste racegames die ik de laatste jaren heb gespeeld. Heb er iets van 40 minuten Time Attack op hetzelfde circuit opzitten omdat het te leuk was om te stoppen :D Uiteindelijk tot een reeks van 15 Burnouts achter elkaar gekomen, woooooeeeiii wat een snelheid. Lekker jumpen over heuvels, strak driften door bochten en rakelings langs de tegenstander razen (of er volop knallen, ook leuk! :)). De controls zijn heerlijk strak, jummy. De muziek is ook helemaal niet verkeerd, erg lekker als het volume omhoog gaat wanneer je boost.

[afbeelding]

Voor de afwisseling heb je dan Crash Mode, met een hele sloot aan zogenaamde 'Crash Junctions' om je eens lekker uit te leven, helemaal top ;)

[afbeelding]
We have lift off!
Met volle vaart op de kruising af

Hoogste wat ik tot nu toe heb gehaald is iets van $50M schade, dat zijn taferelen die leuk zijn om te zien en horen :Y)

Als je ook maar een klein beetje (arcade) racefan bent MOET JE DEZE GAME HEBBEN!
Hmmm ik kan niet wachten op de mijne :9

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Inderdaad een erg gaaf spel, heb het sinds de release en ik speel het nogsteeds wel. Mijn hoogste crash was iets in de $127miljoen. Puur geluk was dat eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
D³ schreef op 07 februari 2004 @ 15:45:
Klootzak :(
Ik heb nog steeds niks binnen ;(

Over die doorgebrande GC: Dat is uiteraard niet de schuld van Nintendo ofzo, maar van degene die die storing veroorzaakte (vrij logisch he), dus Eneco ofzo :)

[ Voor 65% gewijzigd door Aikon op 07-02-2004 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 15:48:
Hmmm ik kan niet wachten op de mijne :9
Je had hem al kunnen hebben ;) Rest van de games is nog steeds 'on order' trouwens :(
Thelema schreef op 07 februari 2004 @ 15:50:
Inderdaad een erg gaaf spel, heb het sinds de release en ik speel het nogsteeds wel. Mijn hoogste crash was iets in de $127miljoen. Puur geluk was dat eigenlijk.
Goedemiddag 8)7 :D Weet je toevallig nog welke junction dat was?
Aikon schreef op 07 februari 2004 @ 15:50:
Klootzak :(
Ik heb nog steeds niks binnen ;(
Wel geshipped en nog niet ontvangen of gewoonweg nog niet geshipped? Misschien had ik de laatste BO2's wel ;) Wel grappig om te zien dat BO2 nu duurder is en 'on order' (oftewel niet op voorraad).

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

D³ schreef op 07 februari 2004 @ 15:58:
Goedemiddag 8)7 :D Weet je toevallig nog welke junction dat was?
Dat zal ik zometeen nog wel ns even gaan bekijken, weet ik niet zo uit mn hoofd.
Maar dat was echt geluk, in het midden van het kruispunt stond zegmaar een vrachtwagen die al was gecrasht, toen kwamen er van drie kanten nog een bus op ingeramd. En die vrachtwagen vloog echt gewoon 50meter recht omhoog de lucht in. Heb daar nog wel een replay van denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
30-1 shipped, en idd viel me ook op dat ze nu 'on order' stonden.
BG&E is hier ook 'on order'...

Nah ja, maandag dan ofzo. Het kan 15dagen duren dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoow, na alle goede verhalen en voor de schandalige lage prijzen heb ik zonet ook maar eens Burnout 2, BG&E en RE:CV bij dvdsoon besteld..

Staan ze pvd allemaal op 'on order'!! Kut toko :( ;)

Verder is Naruto ook onderweg.. wheeeee!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 19:22:
Zoow, na alle goede verhalen en voor de schandalige lage prijzen heb ik zonet ook maar eens Burnout 2, BG&E en RE:CV bij dvdsoon besteld..

Staan ze pvd allemaal op 'on order'!! Kut toko :( ;)

Verder is Naruto ook onderweg.. wheeeee!
Weet je, ik was dat ook van plan. Maar eens doen als ik thuis ben (nu op mn werk)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Grrrr!! Ben weer aan het Viewtiful Joe-en geslagen en ik zit dus weer eens vast ook... Ik krijg een bom, die schop ik naar een gele deur en ik slow, dan gaat die deur kapot, daarbinnen mol ik iemand en dan krijg ik een sleutel. Dan ga ik terug, krijg een bom en die moet ik dus naar dat plafond krijgen, met behulp van slow want anders haalt ie het niet... ik sat nou al een uur met die ^%$#%^% bom hoog te houden maar kapot gaat ie niet :(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Hehe beter :) Kunnen we straks wel weer een compootje starten ;)

Sta nu trouwens op 19 aaneen geregen Burnouts (doet me denken aan games als Tony Hawk) en $56M als hoogste crash schade :) Dat Big Surf (ofzo) circuit is echt geweldig, lekkere driftbochten, jumps en vette muziek.
Aikon schreef op 07 februari 2004 @ 16:03:
30-1 shipped, en idd viel me ook op dat ze nu 'on order' stonden.
BG&E is hier ook 'on order'...
Bij mij ook 30/1 geshipped, en afgelopen dinsdag binnen.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

D³ schreef op 07 februari 2004 @ 19:57:
Hehe beter :) Kunnen we straks wel weer een compootje starten ;)
Ik heb een PAL versie, mag ik ook meedoen..? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is niemand van jullie uitgeken op zijn gamecube?

De games die er op uitkomen stellen niet zo veel voor. De enige spellen die ik zou willen zijn: metroid prime2, mgs ts en resident evil 4. Voor de rest zit er echt niks bij. Zelf zelda the windwaker vond ik tegenvallen en heb ik ook niet uitgespeeld, werd snel saai. Ik vraag me dus echt af het wel nuttig is voor nintendo om de volgende generatie mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het font heet dat in de intro van Zelda (waarin de legend wordt uitgelegd) heet :? Ik kan het echt niet vinden, volgens mij is er een standaard Windows font wat er heeel erg op lijkt, maar ik kan het niet vinden op mijn HD (XP), en ik zou bij god niet meer weten hoe het heet... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Competitie Burnout 2, haha daar ben ik wel voor in. Ik heb 1 race, waar ik echt strakke tijden heb neer gezet. Ik daag jullie uit die te verbeteren :7 . Iemand intresse? Dan zal ik de tijden ff opzoeken (Het is wel een mirror race dus die moet je wel eerst gehaald hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Misschien moet ik ook maar eens aan Burnout 2 gaan denken. :) Ben altijd op zoek naar goede racers en vooral naar racers met een fps van 60 en niet zoals NFS: Underground rond de 30 of zelfs lager.

Trouwens ik ben al wat meer gerustgesteld over FF:CC. In de singleplayer game draagt een moogle je chalice, bij IGN zeiden ze juist dat je dat zelf moest doen en als je dus wou vechten dat je telkens dat ding weer neer moest zetten ofzo.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burnout 2 is zeker een 'must have'. Het is wel vaag dat je 2e kan worden en toch het baanrecord krijgt :|

Mijn crash record = 94 miljoen op baan 25: Twilight Turmoil.
Hoogst aantal burnouts achterelkaar = 17 op Airport Terminal 3, reverse (in een championship race!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

De race waarover ik het had is:
Sun rise valley Springs (R)

Best Lap: 1:07.519
Best Total time: 3:38.879

Die total time kan nog wel verbeterd worden maar die Lap time...
no way...(SLIK)... :X

Toon me jullie Got Skills en beat me.... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:14
Trouwens ik ben al wat meer gerustgesteld over FF:CC. In de singleplayer game draagt een moogle je chalice, bij IGN zeiden ze juist dat je dat zelf moest doen en als je dus wou vechten dat je telkens dat ding weer neer moest zetten ofzo.
Nee dat zeiden ze niet op IGN:
The single player has it a bit easier because a moogle carries the chalice for you (but it comes with its own set of troubles).

Ik zelf ben nogal teleurgesteld als het op FF:CC aan komt. In het begin blij dat er _EEN_ FF aan kwam, toen nog dubbel zo blij omdat het geen turn-based, random-encounter-je-oma, 200 uur durende soap zou worden, maar een stuk simpeler. En als ik het dan zo lees is het slechts een geinig mp spel geworden, met buitengewone graphics. Een soort Starfox Adventures syndrome?

Gelukkig heb ik wat vrienden die allemaal wel in zijn voor multiplayer en GBA's hebben (ik lijk wel de enige op deze wereld), dus misschien dat we de kosten delen en er nog plezier uithalen. Volgende keer beter dan maar?

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens ik heb net een nieuwe movie van gamespot gedownload (ben insider geworden) waar ze alle omgevingen een beetje laten zien. :) Is 40mb en je hebt quicktime nodig. Dus als er iemand interesse heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MUHAHAHA

METROID PRIME: on HARD 0wned })

eigenlijk viel het hele spel me wel mee op hard.

alleen een paar bazen moest ik een paar keer doen (de laatste 3)

Die image gallery 3 die je krijgt is wel mooi zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Willybubba schreef op 07 februari 2004 @ 19:51:
Grrrr!! Ben weer aan het Viewtiful Joe-en geslagen en ik zit dus weer eens vast ook... Ik krijg een bom, die schop ik naar een gele deur en ik slow, dan gaat die deur kapot, daarbinnen mol ik iemand en dan krijg ik een sleutel. Dan ga ik terug, krijg een bom en die moet ik dus naar dat plafond krijgen, met behulp van slow want anders haalt ie het niet... ik sat nou al een uur met die ^%$#%^% bom hoog te houden maar kapot gaat ie niet :(
Wat ik bij die bom deed is zodra hij uit de achtergrond op kwam springen direct een uppercut (omlaag + Y). Dan vliegt hij recht omhoog. Na de uppercut er gelijk achteraan springen en bijna tegen het plafond aan een schop van rechts naar links geven.

Als je het over die bom hebt die uit aankomt gaat moet je met Mach Speed er teegn rammen. Dan wordt Joe hot en gaat de bom aan.

De allerlaatste bom moet je omhoog slaan dmv uppercut op de kandelaars. De hoogste kandelaar is aan dus daardoor vliegt hij in de fik.

Grandioos spel echt, dat VJ.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat dat stukje voor Davidson Ogre? Het is ff moeilijk ja, probeer het flesje op te pakken dat valt als je hem naar de deur schopt, da's net dat laatste beetje wat je nodig hebt om slow vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Thelema schreef op 07 februari 2004 @ 20:11:
Ik heb een PAL versie, mag ik ook meedoen..? :/
Crash mode compo kan wel denk ik, kwa tijden zullen er wel weer verschillen inzitten (zie onder), dus de compo opdelen.
Sur_G schreef op 07 februari 2004 @ 22:51:
Sun rise valley Springs (R)

Best Lap: 1:07.519
Best Total time: 3:38.879

Die total time kan nog wel verbeterd worden maar die Lap time...
no way...(SLIK)... :X
Net ff getest (met invulnerable aan) en ik kom al aan 1.05:116. Denk dat er een redelijk verschil is tussen PAL en NTSC als ik het zo zie.

Jammer dat je die Reverse tracks niet in Time Attack kan kiezen trouwens.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees net wat RE4 geruchten op c-e forum:
- Leon is main character in the game but there also will be 4 character from former RE games that could be playable at some point during the game.

- You can pull your handgun while walking and also put back.

- Leon can hold one weapon in each hand, and it is believed they can be fired independently.

- Zombies will not only see you but also hear and even smell you... if you take damage you bleed, and the more you're hurt the more you bleed, then the more they can smell (detect) you, and also hunt you down based on that scent unless you bandage yourself up.

- Zombies can climb through windows.

- You can barricade doors so zombies can't breakthrough

- If you shoot in a room or corridor, zombies in the adjoining rooms can hear the shooting and follow it.

- Zombies will have several hit zones.

- The weapons shown were a knife, handgun, assault rifle and Molotov-Cocktail.

- You can change between 2 perspectives when aiming with the handgun.

- The blue shadow ghosts (airborne virus) shown in the E3 build cannot be killed. They can interact with the environment and bring things like the seen dolls, dead animals (deer heads) to life.

- The tagline of the game is set to be “Everything will attack you!”
Kweet niet of dat echt van iemand komt die RE4 al gespeeld heeft in Las Vegas (Capcom bijeenkomst daar), maar het klinkt iig leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd die geruchten waren er ook al op het IGN forum. Ben benieuwt als het ook werkelijkheid word dan snap ik wel waarom ze bij IGN zo enthousiast waren over RE4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Net ff getest (met invulnerable aan) en ik kom al aan 1.05:116. Denk dat er een redelijk verschil is tussen PAL en NTSC als ik het zo zie.

Jammer dat je die Reverse tracks niet in Time Attack kan kiezen trouwens.
What the F***, ik speel overigens met invulnerable uit maar toch 1.05 zal me never nooit lukken. Ik heb inderdaad de PAL versie... maar jah voel me toch vernederd snik snik.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Sur_G schreef op 08 februari 2004 @ 15:27:
What the F***, ik speel overigens met invulnerable uit maar toch 1.05 zal me never nooit lukken. Ik heb inderdaad de PAL versie... maar jah voel me toch vernederd snik snik.... ;)
Ondersteunt BurnOut 2 op PAL wel de 60 Hz stand? Dat zou natuurlijk alles verklaren als de game alleen in 50 HZ draait. Hoewel ik liever alleen PAL games heb ben ik toch gezwicht voor de lage prijs van de NTSC versie. Voordeel van NTSC is natuurlijk wel dat je altijd in 60 Hz draait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Burnout 2 doet 60Hz met de PAL versie, ben hier vrij zeker van :)
quote: D³
Bij mij ook 30/1 geshipped, en afgelopen dinsdag binnen.
Vaag dan. Dat tracking nummer was btw idd voor intern gedoe, ze konden niet zeggen waar m'n pakje zich bevond.
Dat BG&E staat op 3~5 dagen, maar de 5 dagen zijn al een tijdje verstreken. Denk niet dat ik nog een keer bij DVDSoon ga bestellen, alleen al omdat de naam nergens op slaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke GC spellen zijn RPG (op FF na) ken er geen meer... :?
En wat zijn nu echt MUST games :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:53

NoTimeRemains

I know

Gisteren de TLoZ bonus disc binnen gekregen van de koop-de-2-games-actie ... Erg leuke collectortje :) En ik heb uhmn :D :z

Oude games spelen egt enorm lekker met de Hori pad :) -buiten de Memcard en de Wavebird vind ik de Hori pad een wannahave accesoire ... mede omdat deze gewoon stevig in elkaar zit en heerlijk speelt ... Jammer van de Z-knop maar goed, die gebruik je ook niet altijd.

Heeft iemand plaatje van de DVD hoes van de Zelda disc die bij TWW zat? Ik wilde deze nl uitprinten en dan in zo DVD hoes doen ... Ziet wat leuker uit ...

Boh ik ben me toch geschrokken bij ED ... Vrijdag bezopen achter me cube gaan spelen om 5.00 ofzow ineens komt er zo'n stom beest en ik schrik me tog dood man :D Super koel :)

PS#1 Heeft iemand mss een kapotte Cube over voor mij? Ik ben nl. op zoek naar de behuizing. Mss kan ik daar een PC in gaan modden.
*Patent vraagt aan* :) Of is dit al eens uitgevoerd?

En over modding gesproken weet iemand een rek aan de muur waarbij ik DVD hoezen in kan schuiven, ik wilde nl mijn Cube collectie showend aan de muur hangen.

PS#2 Binnekort ook maar een GBA Playert kopen. De nieuwe Metroid voor de GBA is egt super :) alleen een btje te makkelijk :D

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter zo'n cubethread :]

Net nieuw hier en dus ga even de n00b uithangen. Als ik nou een stel smashfans bij elkaar wil krijgen is het dan handiger dat ik dan een aparte thread start of moet ik dat hierin doen. Wil misschien een soort van cube-party organiseren maar dan met veel smash bros. Heb namelijk het probleem dat bijna niemand dit wil spelen en als ze het willen dat ze er niet goed in willen worden. Ben dus op zoek naar de grootste smashbikkels die er zijn om door hen goed kont geschopt te worden.

Dus wie ook elke avond eenzaam en alleen uur na uur level 9 computertegenstanders hakt, of zelfs probeert zn vriendin erin geinteresseerd te krijgen, reageer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
HIValicious schreef op 08 februari 2004 @ 17:14:
En over modding gesproken weet iemand een rek aan de muur waarbij ik DVD hoezen in kan schuiven, ik wilde nl mijn Cube collectie showend aan de muur hangen.
Bouwmarkt en je bent voor een paar euro klaar ipv zo'n "Benno" van de Ikea te halen die hetzelde doet :)

Op dit moment heb ik m'n Cube games ook gewoon op een simpel plankje:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/PUW100121N/picserver.jpeg

Voordeel is dat je het zo groot kan maken als je zelf wil.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 21:04
TAG_Speedy schreef op 08 februari 2004 @ 19:00:
[...]

Bouwmarkt en je bent voor een paar euro klaar ipv zo'n "Benno" van de Ikea te halen die hetzelde doet :)

Op dit moment heb ik m'n Cube games ook gewoon op een simpel plankje:

[afbeelding]

Voordeel is dat je het zo groot kan maken als je zelf wil.
Anders heb je effe geld teveel ofzo :9~ stuur wat naar me rekening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

nou ik wilde geen plank hebben maar een rek waar ik de dvd hoed plat in kan schuiven ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamecube Linux Alpha Released

Unregistered User writes ""We have released a 1 MB busybox-based Linux system that contains screen output, network code, a telnet server and a webserver. We also provide a kernel patch."

Look at the new images and kernel messages at http://www.gc-linux.com"
haha een telnet server en een webserver :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
HIValicious schreef op 08 februari 2004 @ 19:08:
nou ik wilde geen plank hebben maar een rek waar ik de dvd hoed plat in kan schuiven ...
Bij de mediamarkt heb je een handig houten dvd rekje voor ongeveer 35 dvd's. Je kan die makkelijk aan de muur halen en als je een dvd indrukt vliegt die er een stukje uit :P Kost iets van 15 a 17 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Metroid Prime 2 dit jaar voor Europa, yay!
Official Nintendo Magazine have announced that Metroid Prime 2, GEIST, Pokémon Fire Red and Leaf Green will all be released this year in Europe!
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6099

Trouwens een deal gemist, game.net had Soul Calibur II PAL voor ~€22,50 maar hij is nu uitverkocht (hebben jullie veel aan he ;))

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik weet dat dit vaker in dit topic is gevraagd. Toch doe ik het nog eens omdat ik al een week naar het goede antwoord zoek.

Ik wil graag een GameCube kopen, maar deze moet aangesloten worden op mijn monitor aangezien ik geen fatsoenlijke TV op mijn kamer heb en wel een grote monitor. Deze staat toevallig netjes tegenover mijn bank en heeft ook 2 video ingangen waardoor ik dus een pc en een console op mijn monitor zou kunnen aansluiten. Nu mijn vraag: Is er een kabel beschikbaar om die GameCube op de monitor aan te sluiten en zo ja waar is die te verkrijgen? Een TV kaart is geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Nieuws] Four Swords Plus ook voor in je uppie

The Legend of Zelda: Four Swords Plus zal niet alleen met z'n vieren te spelen zijn, maar gaat ook een uitgebreide single player mode bevatten!

Nintendo's The Legend of Zelda: Four Swords Plus biedt maar liefst drie verschillende multiplayer games, die zich allen afspelen in Hyrule en aangrensende landen. Het pakket, bestaande uit The Legend of Zelda: Hyrule Adventure, The Legend of Zelda: Navi Trackers en The Legend of Zelda: Shadow Battle, wordt in februari in Japan verwacht. Wij hopen dat een Europese release dan niet lang meer op zich zal laten wachten. Wil je meer weten over The Legend of Zelda: Four Swords Plus, dan verwijzen we je graag naar dit nieuwsbericht.

Nintendo heeft, zo is vandaag bekend geworden, besloten The Legend of Zelda: Four Swords Plus ook toegankelijk te maken voor eenzame spelers. De speler bestuurt dan alle vier de Link's tegelijkertijd, in een formatie naar keuze. Zo kan de speler ervoor kiezen de Link's in een rondje te laten marcheren, of ze juist in een driehoekje te laten lopen. Op die manier kun je in je eentje ook de queeste doorlopen die voor vier spelers bedoeld is. Ook is duidelijk geworden dat de single player mode geen GBA vereist: ook zonder Game Boy Advance kun je het spel spelen. De locaties die normaal op je GBA weergegeven zouden worden, worden in dat geval in een apart schermpje op je TV-scherm getoond.

Op de E3 zal Four Swords Plus zeker getoond worden. We houden je op de hoogte!

Door: Olivier de Neve op 08-02-2004
mooi nieuws voor de loners ;)

offtopic:
ik zag hier op got zoveel naruto icons dat ik er ook maar eentje heb gemaakt :)
is hij een beetje gelukt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 23:42:
[...]

mooi nieuws voor de loners ;)

offtopic:
ik zag hier op got zoveel naruto icons dat ik er ook maar eentje heb gemaakt :)
is hij een beetje gelukt? :P
ehm in dat stukje van nintendo staat dat je de 4 Links in een bepaalde formatie kan laten lopen... bijvoorbeeld een driehoek

hmm 4 links... 3hoek... 8)7

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 09 februari 2004 @ 00:01:
[...]

ehm in dat stukje van nintendo staat dat je de 4 Links in een bepaalde formatie kan laten lopen... bijvoorbeeld een driehoek

hmm 4 links... 3hoek... 8)7
code:
1
2
   |
|  |  |
die streepjes moeten links voorstellen ^^

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 18:20:
Beter zo'n cubethread :]

Net nieuw hier en dus ga even de n00b uithangen. Als ik nou een stel smashfans bij elkaar wil krijgen is het dan handiger dat ik dan een aparte thread start of moet ik dat hierin doen. Wil misschien een soort van cube-party organiseren maar dan met veel smash bros. Heb namelijk het probleem dat bijna niemand dit wil spelen en als ze het willen dat ze er niet goed in willen worden. Ben dus op zoek naar de grootste smashbikkels die er zijn om door hen goed kont geschopt te worden.

Dus wie ook elke avond eenzaam en alleen uur na uur level 9 computertegenstanders hakt, of zelfs probeert zn vriendin erin geinteresseerd te krijgen, reageer!
Meer mensen die dit een leuk plan vinden? Smash brothers toernooitje te houden ofzo ergens? Ergens bij yAm thuis? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, een Lamsh, daar heb je wat aan :]
En ook al kan Yam er geen reet van die doet vast mee :P
Kunnen we dan ook een verbod op mario party instellen?
Daar is de yamlan al voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:55

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

[b][message=19950786,noline]D³ schreef op 08 februari 2004 @ 22:Trouwens een deal gemist, game.net had Soul Calibur II PAL voor ~€22,50 maar hij is nu uitverkocht (hebben jullie veel aan he ;))
Had ik een aantal weken terug al gepost, toen het nog geen "oud nieuws" was ;)
Ik heb er ook zelf dankbaar gebruik van gemaakt :*)

* Twee Dee ramt nog wat rond met Talim

Sorry, ik had SC2 voor ong €32.50, ik zat er even naast...

btw D3 als ik ED uit heb zal ik een aantal pogingen MP ondernemen :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door Twee Dee op 09-02-2004 08:28 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las hdit op het V en A forum van gameqube.nl:
Ik heb meerdere gesealede exemplaren van eternal darkness hier voor jou klaar liggen. Ik vraag 7,50 Euro voor dit spel (exclusief verzendkosten). Geïnteresseerd? Mail dan naar johan.kuyper@lycos.nl. Ik wil evt. ook ruilen tegen vrijwel elk ander spel. Groetjes
Klinkt mooi!
jammer dat ik hem al heb anders had ik hem zelf gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik ben nog aan het wachten totdat uitkomen in de VS:

Wario Ware
Donkey Konga...

iemand enig idee wanneer die ongeveer komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
Volgens mij kun je Donkey Konga al bestellen:

http://www.dvdboxoffice.c...1%2E6700++++&pid=90052663

Afbeeldingslocatie: http://www.dvdboxoffice.com/images/90052663.jpg

edit: is wel de Japanese Import version... voor 77 euro...

[ Voor 14% gewijzigd door Reignman op 09-02-2004 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Reignman schreef op 09 februari 2004 @ 14:20:
Volgens mij kun je Donkey Konga al bestellen:

http://www.dvdboxoffice.c...1%2E6700++++&pid=90052663

[afbeelding]

edit: is wel de Japanese Import version... voor 77 euro...
Te duur, en in de JAP versie zitten andere liedjes als in de EUR/US versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 22:42:
[...]

haha een telnet server en een webserver :D
die quote daarbove is ook schitterend:

"I can't wait to get KDE 3.2 on this thing. Then I will have a GameKube!"

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 07:09:
tales of symphonia schijnt erg vet te zijn/worden (hier nog niet uit)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 09 februari 2004 @ 14:25:
[...]

Te duur, en in de JAP versie zitten andere liedjes als in de EUR/US versie.
Ik dacht ook dat de jap versie niet werkte met de freeloader en enkel met de action replay of ben ik nu gewoon verkeerd geinformeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 14:44:
[...]

Ik dacht ook dat de jap versie niet werkte met de freeloader en enkel met de action replay of ben ik nu gewoon verkeerd geinformeerd :?
Klopt, maar Phusebox heeft volgens mij ook zo'n gemodde JAP/US cube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Thelema schreef op 09 februari 2004 @ 14:45:
[...]

ja kheb een jap cube maar spreek helaas geen japs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipnorth schreef op 09 februari 2004 @ 14:34:
[...]

tales of symphonia schijnt erg vet te zijn/worden (hier nog niet uit)
Dankje.....
ff checken voor info :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 09 februari 2004 @ 14:45:
[...]

|:( vergeten dat phuse zo'n mooie jap cube heeft :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 15:07:
[...]

Dankje.....
ff checken voor info :P
En baten Kaitos schijnt ook een zeer vette RPG te worden. :) Kijk daar ook maar eens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Phusebox schreef op 09 februari 2004 @ 15:05:
[...]

ja kheb een jap cube maar spreek helaas geen japs
Sommige spellen hebben engelse menu's en al, alleen geloof ik dat Donkey Konga bijna compleet in het Japans is.
En duidelijke EU/US releasedatums zijn ook nergens te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 14:44:
[...]

Nee klopt niet.
Maat van me heeft de JAP versie en een Freeloader en werkt gewoon goed.

Wel een achterlijk kutspel trouwens, zit je daar een beetje te trommelen en te klappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

D³ schreef op 08 februari 2004 @ 22:59:
Trouwens een deal gemist, game.net had Soul Calibur II PAL voor ~€22,50 maar hij is nu uitverkocht (hebben jullie veel aan he ;))
Hmm.. klote :/ Is die game al Player's Choice en zo nee; iemand een idee wanneer dat zal gebeuren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 04:37:
Kijk, een Lamsh, daar heb je wat aan :]
En ook al kan Yam er geen reet van die doet vast mee :P
Kunnen we dan ook een verbod op mario party instellen?
Daar is de yamlan al voor :)
heya CC =)

sure, maar dan moet ik wel eerst aan muk vragen wanneer / of het mag / kan =)

en dan doe ik ook wel mee, maar dan niet zeuren op me als ik heel de tijd kirby neem !

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Burnout 3 niet voor de Cube?
Electronic Arts Announces Publishing Agreement with Criterion Games for Burnout 3; Top Selling Burnout Franchise Returns in 2004

REDWOOD CITY, Calif.--(BUSINESS WIRE)--Feb. 9, 2004--Electronic Arts (Nasdaq:ERTS), the world's leading interactive entertainment software company and UK-based developer Criterion Games, today announced a development and publishing partnership for the upcoming title Burnout(TM)3. The latest title in the critically acclaimed Burnout series is slated for worldwide release in September 2004 for the PlayStation(R)2 computer entertainment system and Xbox(R) video game system from Microsoft(R). Financial terms of the agreement were not disclosed.
EA BASTARDS!!! Nooit gedacht dat ik Acclaim (BO2) graag als publisher zou hebben :D

Afbeeldingslocatie: http://www.eurogamer.net/assets/articles/a54501/Burnout_3_Game_shot_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eurogamer.net/assets/articles/a54501/Burnout_3_Game_shot_2.jpg

:'(

[ Voor 11% gewijzigd door Dyxtra op 09-02-2004 19:49 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:24
potverdorrie nu hebbik genoeg punten voor de Zelda bonus disc issie er niet meer :(
waneer is de sterrencatalogus eigenlijk voor het laatst aangevuld ? want nu wil ik dus eindelijk wel eens die bonus disc !

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verdomme zeg, BO3 ziet er echt geweldig uit!

Maar de hoop niet opgeven D3, Burnout2 was destijds ook niet aangekondigd voor de Cube.
Al ruikt dit wel naar een vraakactie van EA na een tegenvallende NFS:U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:34

koornee

3!

koornee schreef op 06 februari 2004 @ 22:47:
shit! mijn cube doet het niet meer,....
jeuj, hij doet et weer, gewoon een paar dagen van de stroom af. Ik heb um gister helemaal niet aangezet. Vandaag ben ik gewoon gaan werken, en vanavond aangezet, en tadaa! hij doet het weer.

volgens mij moest mijn cubje gewoon een paar dagen rusten.

:)

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
koornee schreef op 09 februari 2004 @ 22:43:
[...]

jeuj, hij doet et weer, gewoon een paar dagen van de stroom af. Ik heb um gister helemaal niet aangezet. Vandaag ben ik gewoon gaan werken, en vanavond aangezet, en tadaa! hij doet het weer.

volgens mij moest mijn cubje gewoon een paar dagen rusten.

:)
Komt volgens mij door die beveiliging waar ik het eerder over had ;)

BO3 ziet er idd goed uit. Ik hoop dat hij ook naar Cube komt en ik denk ook van wel. EA slaat niet zo vaak de Cube over. Daarnaast is de userbase de afgelopen tijd sterk gegroeid en is op de Cube weinig concurrentie in het genre...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmmmz, Metroid Prime wordt inene wel lastig hoor, in de Phazon Mines... Aan het begin zit ik al zowat op de helft van m`n health... die semi-onzichtbare lui die hakken me steeds half kapot. Ze zijn fukking snel...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van nintendojo.com :

Nintendo stays Cube bound, N5 plans put on hold
This may be good news for Cube enthusiasts, and bad news for the fanboys and those who want to see Nintendo in the next war. I suppose Nintendo wasn't kidding when they said they wanted the Cube to be in the industry for a long time. How will this decision affect Nintendo?

DJ Nintendo Won't Release New Video Game Console -Nikkei (Dow Jones News Service)Updated: Monday, February 09, 2004 12:11PM ET

OSAKA (Nikkei)--Nintendo Co. (7974.OK) has decided not to release a new video game console to follow its current GameCube for the time being, the Nihon Keizai Shimbun reported in its Tuesday edition.

The home-use game machine and software developer will instead diversify games and sell newly developed peripherals mainly for the GameCube. It will make games for the current model more appealing, while rivals Sony Corp. (6758.TO) and Microsoft Corp. (MSFT) plan to debut high-performance next-generation consoles that can be also used for non-game content such as movies and music.

Nintendo plans to release peripherals as early as 2005. Although details aren't yet known, these devices are expected to diversify playing styles by improving the gaming experience and connections with hand-held units rather than improve graphics and sound quality.

The decision to withhold the release of a new console was made because while the game market is contracting and becoming more diverse, "customers are fully satisfied with the performance of the current model," President Satoru Iwata said.

Nintendo will continue in-house development of a new home-use game machine for release in the future, but for the next two or three years will add functions to the GameCube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
hmz... op zich ben ik het er mee eens. ik vind niks mis met de gfx van de cube... alleen ik denk dat de grote grijze massa daar HEEEEL anders over denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze wachten Sony en MS af, simpel zat toch? Ipv MS, die het snelle haasje wil zijn. Wat de slimste strategie is? Dat zien we wel :). Als ze de gameprijzen omlaag gooien, eens zien wat beter verkoopt! Logisch natuurlijk dat je iets minder betaalt voor Cube games over 3 jaar in tegenstelling tot de Xbox2 en PS3 games.

Ikzelf hoop alleen dat ze blijven, als dat zo is, dan vind ik dit best. Maar dan zullen ze wel VEEL games moeten maken, want 3rd party games komen dan waarschijnlijk bijna niet meer, of in ieder geval niet games die op alle 3 uitkomen, dat bootje missen ze dan wel, maar zowieso, want die ports zijn altijd bagger. Ik vind de Cube graphics goed, zeker van de games die voor dat kreng geschreven zijn. Ik mis alleen een Devil may cry tegenhanger, Xbox krijgt Ninja Gaiden (ga ik ook spelen :)), maar .... Cube mist hem nog,

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nintendo ontkracht het schokkende nieuws van gisterenavond en zegt hard te werken aan een opvolger voor zijn GameCube.

Een Japans dagblad genaamd Nihon Keizai Shimbun kwam gisteren met het nieuws dat Nintendo geen directe opvolger voor GameCube zou ontwikkelen. Nintendo zou zich richten op uitbreiding en verbetering van haar huidige console, de GameCube.

Vandaag heeft Nintendo dit echter verduidelijkt tegenover de Japanse tak van Reuters, een grote internationale persdienst. Blijkbaar is er enige verwarring ontstaan bij het Japanse Nihon Keizai Shimbun, want Nintendo maakt duidelijk dat er naast een uitbreiding voor GameCube ook gewoon gewerkt wordt aan een opvolger, die gelijktijdig zal worden gelanceerd met de opvolgers van Playstation 2 en Xbox. Wel twijfelt Nintendo openlijk aan het belang van een krachtige microprocessor, omdat het bang is dat de technische mogelijkheden van zo'n processor het vermogen van hedendaagse televisies gaan overschrijden.

Mochten we meer te weten komen over deze vreemde zaak, dan laten we het jullie zo snel mogelijk weten!

Het volledige bericht:

Nintendo Says Developing Successor to GameCube
2/9/2004 9:09:53 PM

TOKYO (Reuters) - Japanese video game maker Nintendo Co Ltd said on Tuesday it was developing a successor to its GameCube console, but that it was wary of making big chip investments for a next generation game machine.

The Kyoto-based company said development of the next version of the GameCube was proceeding as planned and denied a report in the Nihon Keizai business daily that it would delay the launch of a next-generation game machine.

"Our machine will be ready at the same time as the other new consoles, but we're not sold on developing powerful microprocessors to create graphics that cannot even be viewed on existing televisions," said Nintendo spokesman Yasuhiro Minagawa.

Sony is developing a high-powered processor, codenamed "Cell," to power the latest version in the PlayStation series, while Microsoft plans to use three powerful 64-bit microprocessors from IBM in the next version of its Xbox console.

Sony plans to invest 120 billion yen ($1.14 billion) in the business year starting April 1 to upgrade production lines at its factories and at the manufacturing facilities of Toshiba Corp and IBM for next-generation semiconductors, including "Cell."

Nintendo President Satoru Iwata has said on numerous occasions that the video game industry has started to alienate fans by developing games that are too complex and too heavily dependent on graphics. The company plans a new peripheral item for the GameCube, but Nintendo's Minagawa declined to comment on what the new "adaptor" would be.

Later this year, Nintendo plans to launch a new, portable video game system, codenamed "Nintendo DS," that will feature two liquid crystal display (LCD) screens, one above the other.

Nintendo shares were down 2.77 percent at 9,840 yen in early trade against a 0.96 percent fall in the Nikkei average.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt mij toch ook een stuk waarschijnlijker.
Het zou uberdom van nintendo zijn om niet tegelijkertijd of het liefst nog eerder met een next-gen console te komen, nintendo kan het zich niet veroorloven om dezelfde fouten te maken die ze met de cube hebben gemaakt.

Hiermee doel ik op:

Te late introductie
Te weinig goede launch titles en te weinig 3rd party support
Langzame stroom van game titles.

Als nintendo nog hardware producent wil blijven moeten ze gewoon wel meegaan met de rest want ze redden het alleen nog maar als ze mainstream acceptatie krijgen in de mate van de PS2 (natuurlijk met behoud van hoog kwalitative titles niet zoals de 99% butt-zooi die op de ps2 uitkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:00
Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 09:38:
[...]

Dit lijkt mij toch ook een stuk waarschijnlijker.
Het zou uberdom van nintendo zijn om niet tegelijkertijd of het liefst nog eerder met een next-gen console te komen, nintendo kan het zich niet veroorloven om dezelfde fouten te maken die ze met de cube hebben gemaakt.

Hiermee doel ik op:

Te late introductie
Te weinig goede launch titles en te weinig 3rd party support
Langzame stroom van game titles.

Als nintendo nog hardware producent wil blijven moeten ze gewoon wel meegaan met de rest want ze redden het alleen nog maar als ze mainstream acceptatie krijgen in de mate van de PS2 (natuurlijk met behoud van hoog kwalitative titles niet zoals de 99% butt-zooi die op de ps2 uitkomt)
Je hebt dan juist meer launch titels, zeg je console is klaar maar kan de markt nog niet op dan staan er tog dev kits bij de developers ...
Dus je kan meer games laten produceren, met een groter budget omdat je de eerste tijd je nog geen zorgen hoeft te maken om prijsdalingen/concurrentieposities/etc...

En ik denk dat je dan een snellere stroom van titels hebt, die kwalitatief goed zijn... Want als je een goede game wil produceren heb je geld en tijd nodig en als je zeg maar langer wacht geef je je dev'ers meer tijd.

en ik denk dat Ninty wacht met de N5 op de markt brengen en dan als ze uhm uitbrengen dat er dan een stevige prijsverlaging komt zodat Sony en MS geen direct terugslag kunnen geven ...

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

^ ^ mijn post

vervelend als je met meerdere tweakers in een bedrijf werkt :P :+

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamer.nl/nieuws/20784

Reports today are suggesting that Nintendo is planning to launch key titles including Metroid Prime 2, Geist and Pokemon Fire Red / Leaf Green in Europe by the end of 2004, with new Zelda and Mario titles also in the works.

The article also quotes Nintendo development supremo Shigeru Miyamoto asking fans to be patient about news on his current central project, a new Mario title which has been dubbed Mario 128 by the press, and confirming that work is underway on a new Zelda game for the Cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
vandaag Rebel Strike: Rogue Squadron III binnengekregen (besteld op dvdboxoffice.com voor 12 euro :P).... maar vind er niet veel aan :/

Heb hem mooi kunnen ruilen met iemand voor FIFA Football 2004..

dvdboxoffice was wel snel dit keer zeg... 6 dagen :D

[ Voor 13% gewijzigd door Reignman op 10-02-2004 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bha al een tijdje geleden BG&E en Final Fantasy C:C besteld bij dvdsoon maar het is nog steeds niet verstuurd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Nee, en dat terwijl er 3-5dagen staat. Ik vind het ook allemaal maar lang duren...
Maar ja, er staat (voor mijn al wel verzonden zooi) 15dagen max, dus eerst eens die 15 dagen afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 24-1 besteld het is dus al 17 dagen! Jammer mijn eerste bestelling XGRA was er binnen 2 weken en daar zat ook nog kerst en oud en nieuw tussen! Ach dan maar geduld het scheelt wel veel euries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

yay vandaag eindelijk me bonusdisc binnen :)
alleen moet ik tot vrijdag wachten om te kunnen spelen :/ dan pas ben ik weer daar waar me cube ook is.

hopelijk komt deze week ook nog NFL Street binnen :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm het interesseert me niet echt wanneer de opvolger van de cube uitkomt of wat de specs ervan zijn, en de rest denkt over dat laatste net zo; vergelijk de specs van de cube en de PS2 eens, en daarna de verkoopcijfers. Juist.

Uiteindelijk gaat het, zoals al zovaak gezegd, toch om welke games je wilt spelen, zo zou ik niet zonder Zelda kunnen, terwijl een ander perse Jak II wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Ben een nieuwe Ridley verschijning in Metroid Prime tegengekomen, die ik nog nooit had gezien. Toch leuk na al die tijd (heb het ergens gelezen, was er zelf nooit achter gekomen denk ik). Jullie herinneren vast wel de cutscene in Phendrana Drifts waar Ridley over je heen vliegt en je zo'n enorme schaduw op de grond ziet (na het halen vd boost ball). Die cutscene vindt plaats als je een deur door gaat en je weer in Phendrana Shorelines terechtkomt. Als je nou in de kamer daarvoor de deur opent, maar er niet doorheen gaat, zie je als je achterom kijkt Ridley's vleugels achter de toren wapperen, klaar om op te stijgen (je ziet hem alleen als de deur open is). Geweldig toch dat soort details? :)

Ow ja nog wat. Was dus nog ff aan het Primen (duh), met hoofdtelefoon, in-game muziek uit en volume lekker hoog voor de optimale ervaring. Zal daar aan hebben gelegen dat ik voor het eerst het gehijg van Samus als je low on health bent goed kon horen. Voor zover je hier van voice acting kan spreken is het werkelijk waar briljant. Niet zo zeer een simpel gehijg van uitputting, maar ook bijna tegen het huilen aan. Je voelt als het ware de angst van Samus, helemaal alleen op een vreemde planeet.

En daar loop je dan diep in de Phazon Mines, ver van een veilig heenkomen (ie save points), het onheilspellende geluid van grote machines en de kreten van aggressieve troopers op de achtergrond, een vizier dat nog eens met klem benadrukt Energy Low en een eenzame Samus aan het eind van haar Latijn. Dan denk je bij jezelf, DAMN DEZE GAME ROELT. HARD.

//blaat :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lol D³ hoe jij over een game kan vertellen zeg. :P Maar ik ben het wel met je eens dat MP zeker heel veel oog voor detail kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

MP is gewoon een van de beste games ooit ...
Toen ik voor t eerst zag dat je Samus in haar vizier kan zien. Toen wist ik al dat deze game ownde :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
He ik heb nu zon 100 euro gekregen van me ouders (gotta luv them) en ik wil nu eindelijk een Broadband Adapter kopen.
Weet iemand een winkelketen (offline!!) die ze nog verkoopt?
Hoe duur maakt niet uit, maar hij moet wel in Den Haag zijn. =]

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 10 februari 2004 @ 19:01:
Ben een nieuwe Ridley verschijning in Metroid Prime tegengekomen, die ik nog nooit had gezien. Toch leuk na al die tijd (heb het ergens gelezen, was er zelf nooit achter gekomen denk ik). Jullie herinneren vast wel de cutscene in Phendrana Drifts waar Ridley over je heen vliegt en je zo'n enorme schaduw op de grond ziet (na het halen vd boost ball). Die cutscene vindt plaats als je een deur door gaat en je weer in Phendrana Shorelines terechtkomt. Als je nou in de kamer daarvoor de deur opent, maar er niet doorheen gaat, zie je als je achterom kijkt Ridley's vleugels achter de toren wapperen, klaar om op te stijgen (je ziet hem alleen als de deur open is). Geweldig toch dat soort details? :)

Ow ja nog wat. Was dus nog ff aan het Primen (duh), met hoofdtelefoon, in-game muziek uit en volume lekker hoog voor de optimale ervaring. Zal daar aan hebben gelegen dat ik voor het eerst het gehijg van Samus als je low on health bent goed kon horen. Voor zover je hier van voice acting kan spreken is het werkelijk waar briljant. Niet zo zeer een simpel gehijg van uitputting, maar ook bijna tegen het huilen aan. Je voelt als het ware de angst van Samus, helemaal alleen op een vreemde planeet.

En daar loop je dan diep in de Phazon Mines, ver van een veilig heenkomen (ie save points), het onheilspellende geluid van grote machines en de kreten van aggressieve troopers op de achtergrond, een vizier dat nog eens met klem benadrukt Energy Low en een eenzame Samus aan het eind van haar Latijn. Dan denk je bij jezelf, DAMN DEZE GAME ROELT. HARD.

//blaat :P
Cool :)

Dat gehijg was me al wel een keer opgevallen, kheb veel met de muziek uit en geluid hard gespeeld om 100% items bij elkaar te sprokkelen, goed luisteren naar het gezoem van de missile expansions enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op 10 februari 2004 @ 19:43:
He ik heb nu zon 100 euro gekregen van me ouders (gotta luv them) en ik wil nu eindelijk een Broadband Adapter kopen.
Weet iemand een winkelketen (offline!!) die ze nog verkoopt?
Hoe duur maakt niet uit, maar hij moet wel in Den Haag zijn. =]

Alvast bedankt!
BB adapter is nergens meer te krijgen helaas, en de levering van nintendo is ook tijden uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waren die niet op Schiphol nog te koop? Bij zo'n gameshop. (Niet voorbij de douane)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
BBA's zijn gewoon te koop hoor: gcshop.nl bijv. Futurezone (Rotterdam) heeft ze ook liggen (2 weken terug althans).
Willybubba schreef op 09 februari 2004 @ 23:19:
Hmmmz, Metroid Prime wordt inene wel lastig hoor, in de Phazon Mines... Aan het begin zit ik al zowat op de helft van m`n health... die semi-onzichtbare lui die hakken me steeds half kapot. Ze zijn fukking snel...
Thermal Visor + Ice beam + missile = eitje
schnumi schreef op 10 februari 2004 @ 19:09:
Lol D³ hoe jij over een game kan vertellen zeg. :P
Lach niet, grmbl!

f.k.a D³

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.