Heb je het wel eens gezien? want het is echt fantastischAikon schreef op 04 februari 2004 @ 11:29:
Nee das per definitie kut imo.
Stukkie wegknippen hier, stukkie uittrekken daar. Nee das niks vind ik.
Verwijderd
link doet het nietReignman schreef op 04 februari 2004 @ 12:00:
owkee.. check mijn cube games op www.fockens.biz/cube
bij al deze games merk ik NERGENS ook maar iets dat er wat vervormd wordt als er geen speciale 16:9 modus is. Zelfs niet als ik heb dan op de 16:9 mode op mijn tv zet ipv van de Smart Zoom funktie....
deze dan...
www.fockens.biz/cube doet het al weer...
zal straks wel es even uitzoeken welke van de games die ik heb een speciale 16:9 mode hebben...
uit mijn hoofd weet ik iig, StarFox, Soul Calibur 2 & Resident Evil 1.... de rest check ik straks wel ff...
www.fockens.biz/cube doet het al weer...
zal straks wel es even uitzoeken welke van de games die ik heb een speciale 16:9 mode hebben...
uit mijn hoofd weet ik iig, StarFox, Soul Calibur 2 & Resident Evil 1.... de rest check ik straks wel ff...
[ Voor 82% gewijzigd door Reignman op 04-02-2004 12:12 ]
Hmm, verkoop je de Zelda Bonusdisc??Reignman schreef op 04 februari 2004 @ 12:00:
owkee.. check mijn cube games op ....
Ja, ik heb zo het idee van niet, maarja, mijn browser ondersteunt geen tabellen, dus ik kon de laatste kolom natuurlijk niet zien van jou mooie lijstje
(en voor de duidelijkheid nog maar eens een
Eternal Darkness is dus trouwens echt genieten en geniaal...
Oke, D3 ik zal het nog wel eens proberen natuurlijk, maar gister kwam het gewoon even niet uit, dus ben ik daarna maar ED gaan spelen...
Soul Calibur 2 heb ik nu ook sinds een week ofzo, en is er geen hoger level dan 76 platinum edgemaster?? (Weet ik vast wel te vinden in een FAQ hoor, maar zie dit ook maar als een kleine pats-opmerking
Ok, geen smilies meer van mij na deze =>
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Twee Dee schreef op 04 februari 2004 @ 12:12:
[...]
Hmm, verkoop je de Zelda Bonusdisc??![]()
![]()
Ja, ik heb zo het idee van niet, maarja, mijn browser ondersteunt geen tabellen, dus ik kon de laatste kolom natuurlijk niet zien van jou mooie lijstje![]()
enne... slecht nieuws voor mensen die op Splinter Cell: PT zitten te wachten.... hij gaat de komende tijd exclusief voor de X-Box uitkomen en wordt dus een paar maanden uitgesteld voor de Cube & PS2... Ubisoft komt binnenkort met de nieuwe releasedates..
Waar koop je dat Gundam pack voor 120 euro? Zag em bij Lik Sang voor 250 dollar staan, wel gemod en met step down converter maar dat heb ik niet nodig op zich ... vind het gewoon een mooi dingDesolation Angel schreef op 03 februari 2004 @ 23:57:
Mja , die kabel gaat er gewoon enorm over
Ik betaal dat Gundam Pack 120EUR, dan nog 50EUR voor zo'n kabel, en die FreeLoader heb ik sowieso nodig (ga geen 2 cubes houden, en anders kan ik nog steeds geen USA games spelen).
Gewoon FreeLoadertje kopen dan
Verwijderd
Over de BB discussie, gewoon niet! doen als je wilt gamen, het is alleen maar kut. Vraag je zelf gewoon ff af wat de meerwaarde is van een breedbeeld, voor die 200 euro...
...
...
Juist ja, niks als je niet de hele dag door films op DVD kijkt. Oudere films zijn trouwens vaak 4:3, omdat het gewoon de biosversie is met afgeknipte stukken, vooral duidelijk te zien aan de credits die slechst half op je beeld verschijnen
Verder is er geen één commerciële omroep in NL die in breedbeel uitzend, en is het bij de publieke omroepen (NL 1,2,3) ook maar heel matig...
...
...
Juist ja, niks als je niet de hele dag door films op DVD kijkt. Oudere films zijn trouwens vaak 4:3, omdat het gewoon de biosversie is met afgeknipte stukken, vooral duidelijk te zien aan de credits die slechst half op je beeld verschijnen
Verder is er geen één commerciële omroep in NL die in breedbeel uitzend, en is het bij de publieke omroepen (NL 1,2,3) ook maar heel matig...
Ik heb dus WEL een breedbeeld en ik moet zeggen dat ik er echt geen problemen mee heb hoor... Maarja, dat is toch iets waar iedereen zelf achter moet komen. Alleen jammer als dat dan 200 euro extra kost
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Ik heb anders nergens problemen mee met mn bb tv hoor. F-Zero en Burnout 2 wordt toch wel ff een stuk vetter in breedbeeld (ondersteunen ze netjes). Spellen die geen breedbeeld ondersteunen speel ik gewoon met zwarte randjes links en rechts, kleiner beeld misschien maar daar lig ik ook niet van wakker. Oudere films zijn alleen maar 4:3 als je een rukversie van de dvd koopt, want de meeste zijn gewoon breedbeeld te krijgen.Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 13:49:
Over de BB discussie, gewoon niet! doen als je wilt gamen, het is alleen maar kut. Vraag je zelf gewoon ff af wat de meerwaarde is van een breedbeeld, voor die 200 euro...
...
...
Ik speel dan altjid met de smart functie (voor 4:3 games), enige wat dan gebeurt is dat er onder en boven in het beeld een deel wordt weggehaald. Een soort zoomfunctie zeg maar.Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 15:08:
[...]
Ik heb anders nergens problemen mee met mn bb tv hoor. F-Zero en Burnout 2 wordt toch wel ff een stuk vetter in breedbeeld (ondersteunen ze netjes). Spellen die geen breedbeeld ondersteunen speel ik gewoon met zwarte randjes links en rechts, kleiner beeld misschien maar daar lig ik ook niet van wakker. Oudere films zijn alleen maar 4:3 als je een rukversie van de dvd koopt, want de meeste zijn gewoon breedbeeld te krijgen.
Hmm, dus als ik een 4:3 koop dan zie ik bij breedbeeld games als SC2 een deel van de zijkanten niet, als ik een 16:9 koop dan zie ik bij reguliere games de boven- en onderkant nietGlorix Jim schreef op 04 februari 2004 @ 15:28:
Ik speel dan altjid met de smart functie (voor 4:3 games), enige wat dan gebeurt is dat er onder en boven in het beeld een deel wordt weggehaald. Een soort zoomfunctie zeg maar.
Wazige is nog dat ik SC2 en F-Zero heel cool vind dus dat ik wel voordeel zou hebben van een breedbeeld. Het idee alleen dat ik in veel andere gevallen (ook reguliere tv-uitzendingen bijv.) naar een uitgerekt beeld zit te kijken staat me niet echt aan. En een breedbeeld koop je niet voor zwarte balken
Verwijderd
boven en beneden word er een (ZEER) klein stukje weggehaald.Glorix Jim schreef op 04 februari 2004 @ 15:28:
[...]
Ik speel dan altjid met de smart functie (voor 4:3 games), enige wat dan gebeurt is dat er onder en boven in het beeld een deel wordt weggehaald. Een soort zoomfunctie zeg maar.
links en rechts word een een heel klein beetje gerekt (alleen de randen, dit valt echt totaal niet op)
Als je twijfels om een breedbeeld te kopen lijkt het mij dat je al een 4:3 hebt staan (anders kun je niet gamen). Waarom dan zo moeilijk doen? Neem gewoon een breedbeeld, lukt het niet hierop te gamen dan gebruik je de oude 4:3 maar weer
Verder is het gewoon een keuze die je zelf moet maken
Lees gewoon wat review en ga naar een winkel om wat toestellen te bekijken
Verder is het gewoon een keuze die je zelf moet maken
Ja doe maar.
krijg net Viewtiful Joe via iemand aangeboden voor 25 euro...
te duur 2de hands?? of gewoon doen?
Verwijderd
Doen , is een top game die zijn geld meer dan waard is.Reignman schreef op 04 februari 2004 @ 15:55:
Breedbeeld is een instelling, je kunt SC2 enzo ook gewoon op 4:3 spelen zodat je niks mist op een normale TVHmm, dus als ik een 4:3 koop dan zie ik bij breedbeeld games als SC2 een deel van de zijkanten niet, als ik een 16:9 koop dan zie ik bij reguliere games de boven- en onderkant niet
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
das echt een goede prijs voor een 2e hands spel hoor, behalve als het de amerikaanse versie is danReignman schreef op 04 februari 2004 @ 15:55:
SC2 en F-Zero GX hebben wel degelijk meer aan de zijkant in BB mode, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je iets van de gameplay of graphics mist, het voegt gewoon iets extras toeWillybubba schreef op 04 februari 2004 @ 16:08:Breedbeeld is een instelling, je kunt SC2 enzo ook gewoon op 4:3 spelen zodat je niks mist op een normale TV
[ Voor 40% gewijzigd door SD5k op 04-02-2004 16:11 ]
zijn er nog mensen die hun bonus disc (2 van de 3 games kopen manier) ook nog niet binnen hebben? heb nu 2x gemaild en nog steeds geen reactie en geen disc 
beetje vervelend dat ze niet eens reageren

beetje vervelend dat ze niet eens reageren
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
heb hem dus ook nog niet... ze hebben vorige week gemaild dat ze hem en vorige week en deze week zouden opsturen...
heb nog kunnen onderhandelen.. krijg Viewtiful Joe (PAL) nu voor €22,50 incl verzendkosten
ben errug benieuwd naar de game..
ga morgen ook ff NBA 2K3 oppikken bij de Bart Smit voor € 15,-
heb nog kunnen onderhandelen.. krijg Viewtiful Joe (PAL) nu voor €22,50 incl verzendkosten
ga morgen ook ff NBA 2K3 oppikken bij de Bart Smit voor € 15,-
[ Voor 47% gewijzigd door Reignman op 04-02-2004 17:21 ]
zeker doen. Het is de enige game in mijn collectie die ik uitgespeeld heb (van de 22 ofzo)Reignman schreef op 04 februari 2004 @ 15:55:
Ik heb em gelijk in adult mode uitgespeeld. Daarna krijg je een moeilijkere graad, alleen verandert er verder vrijwel niets. Ik denk dat je em met 1 keer uitspelen wel gezien hebt, maar het is het zeker waard!
1) Das ni zo cool als een Gundam Cubeadmiral schreef op 04 februari 2004 @ 10:32:
[...]
Met een PAL cube, Freeloader en een PAL-RGB kabel ben je er toch? Dus dat je dan niet die dure ntsc-rgb kabel hoeft te kopen.
2) Das ni zo cool als een Gundam Cube
3) Gundam Cube zit GBA player bij
4) Al gezegd dat die Gundam Cube best cool is ?
Als mijn TV Svideo support heeft komt ie er
2e handsTAG_Speedy schreef op 04 februari 2004 @ 13:28:
[...]
Waar koop je dat Gundam pack voor 120 euro? Zag em bij Lik Sang voor 250 dollar staan, wel gemod en met step down converter maar dat heb ik niet nodig op zich ... vind het gewoon een mooi ding
Unopened , fully sealed box. Kennis van me had em besteld omdat ie een enorm Gundam Fan is, box kwam aan, ie vertelde me het. En toen mocht ie van mij horen dat je er geen Europese games op kan spelen
Ik heb dan vandaag Metroid Prime eindelijk ook gewh00ped. Geweldig spel echt waar, maar Ridley en Prime moest ik toch wel een paar keer spelen om ze te verslaan en dat hakt er toch in. Ik word aardig gefrustreerd van het vaak overdoen van bepaalde stukken, maar ik kon mijzelf ervan weer houden om de controller airborne te maken.
Toch vond ik Thardus uiteindelijk het ergste, continue was ik te langzaam om uit de weg te gaan voor zijn versie van de morphball en dan rolt g*dver weer over je heen.
Was uiteindelijk een kleine 17 uur bezig met de eerste keer (77%items, 89%gescanned...) en ik heb nu totaal geen zin om het hele verhaal weer te spelen... en toch ook weer wel... aaaaaaaarrrgggggghhhhhhhhhhh
Thardus 2 keer moeten spelen, Ridley 3 keer en Prime 3 keer, toch iets uitdagender als de Zelda baddies.
Oh ja en ik zou voor een breedbeeld gaan, gewoon doen. Kan jou die 200€ schelen "p
Toch vond ik Thardus uiteindelijk het ergste, continue was ik te langzaam om uit de weg te gaan voor zijn versie van de morphball en dan rolt g*dver weer over je heen.
Was uiteindelijk een kleine 17 uur bezig met de eerste keer (77%items, 89%gescanned...) en ik heb nu totaal geen zin om het hele verhaal weer te spelen... en toch ook weer wel... aaaaaaaarrrgggggghhhhhhhhhhh
Thardus 2 keer moeten spelen, Ridley 3 keer en Prime 3 keer, toch iets uitdagender als de Zelda baddies.
Oh ja en ik zou voor een breedbeeld gaan, gewoon doen. Kan jou die 200€ schelen "p
You look like I need a drink.
Lucky bastardDesolation Angel schreef op 04 februari 2004 @ 18:58:
[...]
2e hands
Unopened , fully sealed box. Kennis van me had em besteld omdat ie een enorm Gundam Fan is, box kwam aan, ie vertelde me het. En toen mocht ie van mij horen dat je er geen Europese games op kan spelen
Over die 2 uit 3 actie, heb mijn disc ook nog steeds niet binnen. Zeer irritant, maar hij kwam er binnen 2 weken aan volgens het standaard Nintendo mailtje.
Krijg net een mail van Nintendo terug:
Als het goed is is de disk al verstuurd. Mocht hij volgende week nog
niet zijn aangekomen laat het dan even weten.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Tuurlijk ni , die Gundam Cube is kewlTAG_Speedy schreef op 04 februari 2004 @ 19:12:
[...]
Lucky bastardEn jij vertelt em niet dat je met een Free Loader gewoon PAL games kan spelen zeker
Over die 2 uit 3 actie, heb mijn disc ook nog steeds niet binnen. Zeer irritant, maar hij kwam er binnen 2 weken aan volgens het standaard Nintendo mailtje.
hmmz hoop dat de mijnes deze week nog komtReignman schreef op 04 februari 2004 @ 19:46:
Krijg net een mail van Nintendo terug:
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
baal er een beetje van
Nou zeg ik wel dat ik die Metroid Prime truuks niet ontdek, maar nu heb ik er toch 1
Misschien herinneren jullie (waarschijnlijk niet) de methode om van die irritante Fission Metroids in de Phazon Core (net voor de heer Prime) af te komen die ik ca. 27 jaar terug hier heb gepost. Heb het maar eens op het Gamefaqs forum gepost en nou blijkt dat dus helemaal niet bekend te zijn bij de grote sequence breakers. Hier de reactie van kip, de man van oa de pas geposte Flaahgra truuk:
Als er ooit een 21% game komt, heb ik daar toch een beetje aan meegeholpen. Wat zal mams trots zijn.
Ow jah Burnout 2 van DVDSoon is ook binnen, vet spelleke, helemaal voor €14,-
Crash modus = stoer
Ze bieden nu overigens altijd free standard shipping, dus geen minimum van 5 titels meer. Viel me wel op dat de prijzen vd games licht zijn gestegen
Ja jaFrom: kip | Posted: 2/3/2004 7:09:41 PM | Message Detail
oops sorry. that's definitely the first i've heard of that, it will be invaluable for doing that room in no space jump/21%.
Ow jah Burnout 2 van DVDSoon is ook binnen, vet spelleke, helemaal voor €14,-
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
D3:
Kun je mij die methode uitleggen om makkelijk voorbij die fission metroids te komen? Of moet je daar voor kunnen space jumpen?
Kun je mij die methode uitleggen om makkelijk voorbij die fission metroids te komen? Of moet je daar voor kunnen space jumpen?
De makkelijk methode is gewoon naar de 2e Fission Metroid racen, wachten tot de eerste er ook is en dan een Power Bomb loslaten. Alle twee dood en dan simpel verder omhoog gaan.Thelema schreef op 04 februari 2004 @ 21:19:
D3:
Mijn 'Fission Metroid vrije Phazon Core'-methode is als volgt:
Erg handig als je in die room moet testen dus, of als je zonder Space Jump naar boven moet (met triple bomb jumps en dan wil je niet van die irri beesten in je nek).D³ schreef in post #17325356 uit topic 25:
[...]
Zoals jullie weten respawnen de FM gewoon weer als je ze killt, dus dat schiet niet op. Wat doen we dan? We killen ze niet maar sluiten ze op! Haha, that'll teach themAnyhoo, treedt de FM room binnen (Phazon Core heet ie
) en zorg dat de eerste FM op je afkomt. Draai je om en schiet op de deur van de room waar je uit kwam. Ga nu naar Morph ball mode en ga zo dicht mogelijk tegen de daar aan liggen, het beste kun je exact in het midden vd deur gaan liggen (zit een randje). Laat je nu pakken door de FM en activeer een bomb terwijl je naar voren (naar de kamer met de Lumigeks) drukt. Als je het goed doet vliegt de FM van je af door de deur! Normaal ontploffen ze als ze door deuren gaan en respawnen ze weer. Nu niet dus! Je kunt hetzelfde doen met de 2e FM bovenin maar dan met de Missile Reload room aldaar. Dit zorgt voor een volledig FM vrije weg naar MP, yay!
Geeft rare effecten overigens, soms worden de FM onzichtbaar of komen ze vast te zitten in de muur
Post opgeduikeld met: Het Grote GameCube Topic Search
f.k.a D³
Bedankt voor de tip, dat ga ik zeker eens proberen. Ben nu bezig aan mn 4e keer MP, en moet nu aan Meta Ridley beginnen (peace of cake natuurlijk), daarna ga ik je methode eens proberen.
Niks is irritanter dan dat je net de laatste jump wilt maken om naar de deur naar Metroid Prime te gaan je dan wordt vastgepakt door een FM en naar beneden flikkert. Bedankt!
Niks is irritanter dan dat je net de laatste jump wilt maken om naar de deur naar Metroid Prime te gaan je dan wordt vastgepakt door een FM en naar beneden flikkert. Bedankt!
Welke gamepads gebruikt iedereen hier?
Ik weet dat de meeste de standaard controller of een wavebird gebruiken (zelf ook) maar zijn er ook mensen die van die arcade stick achtige controllers hebben gekocht? en zo ja, bevalt dat?
Ik weet dat de meeste de standaard controller of een wavebird gebruiken (zelf ook) maar zijn er ook mensen die van die arcade stick achtige controllers hebben gekocht? en zo ja, bevalt dat?
standaard controllers+een el-cheapo als 3e controller-=BoKKiE=- schreef op 05 februari 2004 @ 07:09:
ooit to be replaced by 2 wavebirds
-Xbox Gamertag: Dbongers
Verwijderd
Heb zelf een officiele controller voor normaal gamen, een hori pad voor het spelen van SC2 en al mijn gba games via de gb player.-=BoKKiE=- schreef op 05 februari 2004 @ 07:09:
En een el cheapo controller voor als er mensen langs komen voor wat multiplayer spellen.
Voor m'n normale gamewerk een Wavebird, voor multiplayer nog 2 normale controllers en voor SCII/GB Player toestanden een Hori Pad.-=BoKKiE=- schreef op 05 februari 2004 @ 07:09:
Wavebird
2 Nintendo controllers (zwart) & 2 Wavebirds (de batterijen gaan trouwens erg lang mee in die dingen!)-=BoKKiE=- schreef op 05 februari 2004 @ 07:09:
Me2, precies dezelfde.TAG_Speedy schreef op 05 februari 2004 @ 09:16:
[...]
Voor m'n normale gamewerk een Wavebird, voor multiplayer nog 2 normale controllers en voor SCII/GB Player toestanden een Hori Pad.
Wavebird
Ik heb 2 officiele GC controllers (met extension cable) en ik heb 2 PSX converters klaarliggen voor de visite (maar dat wist je allemaal eigenlijk al-=BoKKiE=- schreef op 05 februari 2004 @ 07:09:
een hori pad is dat een arcade stule stick??TAG_Speedy schreef op 05 februari 2004 @ 09:16:
[...]
Voor m'n normale gamewerk een Wavebird, voor multiplayer nog 2 normale controllers en voor SCII/GB Player toestanden een Hori Pad.
Wavebird

- Works on all GameCube consoles world wide
- Brilliant controller in additiona to the Gameplayer
- Features all the action buttons of a GameCube controller, including the Z trigger as a face button
- Also very useful for fighting games such as Mortal Kombat: Deadly Alliance
- Especially designed for all games where digital control is essential
Ik gebruik een wavebird en standaard controllers voor multiplay. Al moet ik zeggen dat die Hori pad (die ik nu pas voor het eerst zie hierboven) er wel erg cool uitziet. Lijkt op een SNES-controller
ah op die manierReignman schreef op 05 februari 2004 @ 11:16:
[...]
[afbeelding]
- Works on all GameCube consoles world wide
- Brilliant controller in additiona to the Gameplayer
- Features all the action buttons of a GameCube controller, including the Z trigger as a face button
- Also very useful for fighting games such as Mortal Kombat: Deadly Alliance
- Especially designed for all games where digital control is essential
hmmz naja
was van plan namelijk een 2player versie van de X-arcade te kopen met verloop was benieuwd hoe mensen de gameplay met een stick ervaren
Je kan die beesten natuurlijk ook gewoon laten rotten en er voorbij lopen.D³ schreef op 04 februari 2004 @ 21:42:
[...]
De makkelijk methode is gewoon naar de 2e Fission Metroid racen, wachten tot de eerste er ook is en dan een Power Bomb loslaten. Alle twee dood en dan simpel verder omhoog gaan.
Mijn 'Fission Metroid vrije Phazon Core'-methode is als volgt:
[...]
Erg handig als je in die room moet testen dus, of als je zonder Space Jump naar boven moet (met triple bomb jumps en dan wil je niet van die irri beesten in je nek).
Als er dan een in de buurt dan gebruik je ff een powerbomb, zijn ze ook weer weg.
En dan kan je er langs met maar een keer te stoppen.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Nog een vraagje
zijn er mensen met een gameboy player? en zo ja hoe bevalt dat?
en de games die op de Gameboy gelinkt kunnen worden kan je die ook 2 player op de GBPlayer spelen? zoals Double dragon enzo?
en de games die op de Gameboy gelinkt kunnen worden kan je die ook 2 player op de GBPlayer spelen? zoals Double dragon enzo?
Dat zeg ik toch ook in de eerste alineaVanitas schreef op 05 februari 2004 @ 11:24:
Je kan die beesten natuurlijk ook gewoon laten rotten en er voorbij lopen.
Als er dan een in de buurt dan gebruik je ff een powerbomb, zijn ze ook weer weg.
En dan kan je er langs met maar een keer te stoppen.
2e methode is onmisbaar voor 21%/no Space Jump en handig voor minimum % runs waar elke PB goed te gebruiken is.
f.k.a D³
Verwijderd
Ik heb sinds de japanse release al een in huis een mooie spice colored.-=BoKKiE=- schreef op 05 februari 2004 @ 13:28:
Nog een vraagje
Hij bevalt uitstekend beter dan ik had verwacht, ik heb de 2 player link nog niet geprobeerd maar als het goed is kan de een met de joypad op het scherm spelen en de ander via zijn gba die aan de player gelinkt zit.
Hij bevalt prima! Lekker groot gameboy spellekes spelen. Aanrader.-=BoKKiE=- schreef op 05 februari 2004 @ 13:28:
Nog een vraagje
Je heb helaas niet voor multiplay op je tv gebruiken. Het is zeg maar 1 gba, je kan hem wel linken met andere gba's.
Was leuk geweest als je gameboy spellen met 2 of zelfs 4 mensen op 1 scherm zou kunnen doen, maar helaas.
Ik heb zelf een GBP en die bevalt zeer goed. Ik vind zelf alleen dat sommige spellen beter op de GBASP te spelen zijn dan op de GBP(en omgekeerd). Als je een GBP koopt is het handig om er ook de Hori Pad bij te nemen, dat speelt veel beter!-=BoKKiE=- schreef op 05 februari 2004 @ 13:28:
Nog een vraagje
Spellen voor 2 spelers op de GBA kun je ook met zijn 2-en spelen op de GBP, zolang deze maar gelinked is met een GBA of een andere GBP. Wario Ware is hierop een uitzondering, dit is het enige spel waarvan ik weet dat je met z'n tweeen kunt spelen zonder extra GBA/GBP.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Sneuterveuter schreef op 05 februari 2004 @ 14:08:
[...]
Hij bevalt prima! Lekker groot gameboy spellekes spelen. Aanrader.
Je heb helaas niet voor multiplay op je tv gebruiken. Het is zeg maar 1 gba, je kan hem wel linken met andere gba's.
Was leuk geweest als je gameboy spellen met 2 of zelfs 4 mensen op 1 scherm zou kunnen doen, maar helaas.
hmmz dan koop ik em nietVerwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 14:07:
[...]
Ik heb sinds de japanse release al een in huis een mooie spice colored.
Hij bevalt uitstekend beter dan ik had verwacht, ik heb de 2 player link nog niet geprobeerd maar als het goed is kan de een met de joypad op het scherm spelen en de ander via zijn gba die aan de player gelinkt zit.

iig bedankt
Heeft iemand hier btw, F1 career challenge van EA?
Die zag ik liggen voor 30 pleuro.
Is het iets?
Is het iets?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Heb Zero mission op de GBA net uitgespeeld! Had de rom gister op mijn Flashcart gezet, erg vette game! Beetje kort dat wel. Ik raad iedereen aan om op normal te beginnen! Maar komt Zero Mission ook hier 9 feb uit? Want tja het blijft een Metroid game! Wil ik graag orgineel!
Zero Mission komt hier pas begin april uitVerwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 14:37:
Heb Zero mission op de GBA net uitgespeeld! Had de rom gister op mijn Flashcart gezet, erg vette game! Beetje kort dat wel. Ik raad iedereen aan om op normal te beginnen! Maar komt Zero Mission ook hier 9 feb uit? Want tja het blijft een Metroid game! Wil ik graag orgineel!
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik heb de Hori pad ...
Vooral bij Ikaruga / VJ / SCII is dit heerlijk spelen ...
Vooral bij Ikaruga / VJ / SCII is dit heerlijk spelen ...
This is the Way.
Wat misschien wel een mogelijkheid voor je is: 2 TV's, 2 cubes en 2 GBP's. Om zelf te kopen is het een duur geintje, maar als je vriend / vriendin zijn / haar eigen cube met GBP mee neemt is het wel te doen. 2 TV's hebben de meeste mensen wel staan tegenwoordig.-=BoKKiE=- schreef op 05 februari 2004 @ 14:20:
[...]
hmmz dan koop ik em nietzou em juist gekocht hebben omdat ik dan juist GBA games 2 player zou kunnen spelen zonder GBA
ging me voornamelijk om Double Dragon en Final Fight
iig bedankt
Kan je misschien ook meteen Mario Kart linken.
Die Hori pad schijnt inderdaad wel lekker te spelen. Misschien moet ik die ook maar eens bestellen. Weet iemand een shop in NL die die dingen verkoopt?
Als je iets doet, doe het dan goed.
ken em van de xbox: avoid at all costsrajackar schreef op 05 februari 2004 @ 14:33:
Heeft iemand hier btw, F1 career challenge van EA?
Is het iets?
tenzij f1 racen met een joypad je wel ligt
in tegenstelling tot de pc versie vind ik de laatste f1 telg van ea voor de consoles namelijk behoorlijk slecht
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd

dunno offie hier al stond, maar deze vond ik ergens anders op het forum, vond em best lache
reden : kleine fan maakte teveel herrie, nu dus een stille koeler erop gezet die dus minder herrie maakt aldus diegene die dit gemaakt heeft
Verwijderd
1 het staat voor geen meter!
2 Nu neemt de cube meer ruimte in!
3 Hoe hard heeft die gast zijn geluid staan? Dat hij de Cube fan hoort?
4 Als ik het deed sloopte ik de fan er helemaal uit! Volgens mij kan de cube wel zonder fan! Cpu is van koper en Ninty wilde eerste helemaal geen fan deze was voor de zekerheid!
5 Stom idee!
6
4 Als ik het deed sloopte ik de fan er helemaal uit! Volgens mij kan de cube wel zonder fan! Cpu is van koper en Ninty wilde eerste helemaal geen fan deze was voor de zekerheid!
5 Stom idee!
6
ik heb dit ding gemaakt en ik denk:Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 16:56:
1 het staat voor geen meter!
5 Stom idee!
6
1. t'is maar wat je mooi vind, 'k vind't zelf wel 'heavy duty' staan namelijk
2. 'k heb ruimte zat
3. 'k had idd niet echt last van die fan, de dvd-drive zelf maakt bijna evenveel herrie. Ik deed 't ook gewoon omdat ik zin had om er mee te kloten niet zozeer om't functionele
4. 'k zal er 's een tempsensortje instoppen, maar ik denk dat ie idd ook wel zonder kan
5. T'is maar wat je leuk vind he? 'k vond het gewoon wel leuk een GC met een eigen look
6.
me vriendin en ik hebben al 2 Dreamcasts ^_^ 2 cubes wordt wat te dol-Mous- schreef op 05 februari 2004 @ 16:05:
[...]
Wat misschien wel een mogelijkheid voor je is: 2 TV's, 2 cubes en 2 GBP's. Om zelf te kopen is het een duur geintje, maar als je vriend / vriendin zijn / haar eigen cube met GBP mee neemt is het wel te doen. 2 TV's hebben de meeste mensen wel staan tegenwoordig.
Kan je misschien ook meteen Mario Kart linken.![]()
Die Hori pad schijnt inderdaad wel lekker te spelen. Misschien moet ik die ook maar eens bestellen. Weet iemand een shop in NL die die dingen verkoopt?
me vrienden hebben ook wel een cube, maar ik vind het wat ver gaan om 2 players te kopen en 2 gamecartridges, alleen om wat spelletjes 2 player te kunnen doen, dan sluit ik me x-arcade wel op me PC aan en start ik kawaks oid op
GB player kras ik weg van me wishlist iig
Ik vind het er eigenlijk best wel bruut uitzien.Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 16:33:
[afbeelding]
dunno offie hier al stond, maar deze vond ik ergens anders op het forum, vond em best lache
reden : kleine fan maakte teveel herrie, nu dus een stille koeler erop gezet die dus minder herrie maakt aldus diegene die dit gemaakt heeft
Alleen de letters op de fan is lelijk.
voor de rest:
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Pokemon Colosseum
http://streamingmovies.ig...seum_020403_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...seum_020403_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...seum_020403_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...seum_020403_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...seum_020403_05_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...seum_020403_06_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...seum_020403_07_wmvlow.wmv
Metal Gear Solid - The Twin Snakes

http://streamingmovies.ig...twin_020404_19_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_18_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_17_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_16_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_15_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_14_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_13_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_12_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_11_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_10_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_08_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_07_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_06_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_01_wmvlow.wmv
zelfde maar mov file
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_01_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_02_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_03_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_04_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_05_qtlow.mov !alleen als mov file!
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_06_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_07_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_08_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_09_qtlow.mov !alleen als mov file!
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_10_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_11_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_12_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_13_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_14_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_15_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_16_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_17_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_18_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_19_qtlow.mov
update - easter eggs
http://streamingmovies.ig...stts_020504_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_05_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_06_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_07_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_08_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_09_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_10_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_11_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_12_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_13_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_14_wmvlow.wmv
Pitfall - The Lost Expedition
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_pitfall_le_1.wmv
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_pitfall_le_2.wmv
mov file
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_pitfall_le_1.mov
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_pitfall_le_2.mov
Splinter Cell - Pandorra Tomorrow
http://www.gcadvanced.com...andoratomorrowtrailer.wmv
Freestyle Street Soccer
http://streamingmovies.ig...reet_020304_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...reet_020304_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...reet_020304_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...reet_020304_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...reet_020304_05_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...reet_020304_06_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...reet_020304_07_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...reet_020304_08_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...reet_020304_09_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...reet_020304_10_wmvlow.wmv
Future Tactics
http://streamingmovies.ig...tics_020404_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...tics_020404_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...tics_020404_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...tics_020404_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...tics_020404_05_wmvlow.wmv
Metroid - Zero Mission
http://streamingmovies.ig...sion_020404_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...sion_020404_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...sion_020404_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...sion_020404_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...sion_020404_05_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...sion_020404_06_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...seum_020403_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...seum_020403_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...seum_020403_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...seum_020403_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...seum_020403_05_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...seum_020403_06_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...seum_020403_07_wmvlow.wmv

http://streamingmovies.ig...twin_020404_19_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_18_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_17_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_16_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_15_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_14_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_13_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_12_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_11_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_10_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_08_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_07_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_06_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...twin_020404_01_wmvlow.wmv
zelfde maar mov file
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_01_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_02_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_03_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_04_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_05_qtlow.mov !alleen als mov file!
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_06_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_07_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_08_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_09_qtlow.mov !alleen als mov file!
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_10_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_11_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_12_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_13_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_14_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_15_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_16_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_17_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_18_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...stwin_020404_19_qtlow.mov
update - easter eggs
http://streamingmovies.ig...stts_020504_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_05_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_06_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_07_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_08_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_09_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_10_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_11_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_12_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_13_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...stts_020504_14_wmvlow.wmv
Pitfall - The Lost Expedition
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_pitfall_le_1.wmv
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_pitfall_le_2.wmv
mov file
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_pitfall_le_1.mov
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_pitfall_le_2.mov
Splinter Cell - Pandorra Tomorrow
http://www.gcadvanced.com...andoratomorrowtrailer.wmv
Freestyle Street Soccer
http://streamingmovies.ig...reet_020304_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...reet_020304_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...reet_020304_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...reet_020304_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...reet_020304_05_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...reet_020304_06_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...reet_020304_07_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...reet_020304_08_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...reet_020304_09_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...reet_020304_10_wmvlow.wmv
Future Tactics
http://streamingmovies.ig...tics_020404_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...tics_020404_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...tics_020404_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...tics_020404_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...tics_020404_05_wmvlow.wmv
Metroid - Zero Mission
http://streamingmovies.ig...sion_020404_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...sion_020404_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...sion_020404_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...sion_020404_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...sion_020404_05_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...sion_020404_06_wmvlow.wmv
[ Voor 89% gewijzigd door BrbZrk op 07-02-2004 14:25 ]
Verwijderd
Sinds een paar dagen speel ik Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2 via een freeloader. Maar het geluid komt maar uit 1 speaker van mijn tv, de linker. Komt dit door de freeloader?
Ik heb zo'n horipad ook al een aardig wat maanden en ik moet zeggen, dat hij voor gamecube spellen toch niet echt lekker speelt.
Ik gebruikte bijvb bij MK:DA vaak de Z knop, maar de Z knop op de horipad is nog erger dan op de normale GC controller (moeilijk bereikbaar).
Ik gebruik die pad ook nooit meer voor m'n gc spellen (krijg trouwens ook na een tijdje spelen beetje last van m'n vingers

Ik gebruik hem dan ook alleen maar voor de Gameboy Player en spellen die ervoor gemaakt zijn. Goed voorbeeld is de Zelda Bonusdisc. Als je Zelda 1 met een gc controller gaat spelen, dan vraag je erom om gedood te worden.
Ik was gewoon binnen 5 min dood met gebruik van m'n wavebird

Gelukkig kwam ik sterk terug met mijn horipad controller
Ahh vandaar, ik dacht al dat ik m'n gamingskills was kwijtgeraaktElroy schreef op 05 februari 2004 @ 21:21:
[...]
knip
Ik gebruik hem dan ook alleen maar voor de Gameboy Player en spellen die ervoor gemaakt zijn. Goed voorbeeld is de Zelda Bonusdisc. Als je Zelda 1 met een gc controller gaat spelen, dan vraag je erom om gedood te worden.
Ik was gewoon binnen 5 min dood met gebruik van m'n wavebird.
Gelukkig kwam ik sterk terug met mijn horipad controller
Maar weet iemand hier trouwens ook of er met de verkoop van RARE aan MS ook de Killer Instinct Licentie is verkocht
Zo niet dan ga ik nu bidden dat Ninthy die dan in samenwerking met Namco op de Cube gaat uitbrengen
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Mensen met teveel VIP sterren: houd de Nintendo site in de gaten, hij is nu under construction en ik gok erop dat zodra de nieuwe site online is er ook eindelijk eens zooi op komt te staan om je punten in te leveren!
Woei, zojuist Zelda: WW uitgespeeld 
Is mijn eerste Cube game die ik uitspeel en het was et waard hoor. Spel zelf was wat uitgesmeerd tegen het einde (8 kaarten zoeken, 8 shards zoeken...) maar qua verhaal was et cool... en het laatste gevecht was vet
Is mijn eerste Cube game die ik uitspeel en het was et waard hoor. Spel zelf was wat uitgesmeerd tegen het einde (8 kaarten zoeken, 8 shards zoeken...) maar qua verhaal was et cool... en het laatste gevecht was vet
Gefeliciteerd WB, zie je zo weer op de stageplek
Ben zelf altijd zwaar Nintendo freak geweest (NES,GB,SNES,N64) maar was wat teleurgesteld in hun visie qua gamersleeftijd/doelgroep
[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 06-02-2004 08:48 ]
wrong button, doublepost.
[ Voor 98% gewijzigd door Max|Burn op 06-02-2004 08:47 ]
Verwijderd
Ik heb er maar 1600 over na die bonusdiscThelema schreef op 05 februari 2004 @ 22:36:
Mensen met teveel VIP sterren: houd de Nintendo site in de gaten, hij is nu under construction en ik gok erop dat zodra de nieuwe site online is er ook eindelijk eens zooi op komt te staan om je punten in te leveren!
Hmm de site is online.... nintendo.nl
Maar jah of het echt fantastisch is.... ik vind van niet... Maar dat is mijn mening.
En ook niks in de catalogus gegooid .. pff jammer.
Hopen dat de site in ieder geval een stuk sneller laad want daar irriteerde ik me vaak aan.
Maar jah of het echt fantastisch is.... ik vind van niet... Maar dat is mijn mening.
En ook niks in de catalogus gegooid .. pff jammer.
Hopen dat de site in ieder geval een stuk sneller laad want daar irriteerde ik me vaak aan.
[ Voor 4% gewijzigd door Sur_G op 06-02-2004 11:14 ]
Je login - password wordt nu iig bewaard.... das al een hele verbetering
ja "nieuwe" site is nog steeds niet echt heel veel beter
maar ja tis al een stapje in de richting
maar ja tis al een stapje in de richting
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Weinig verbeteringen inderdaad, en jammergenoeg geen nieuwe VIP producten.
Ik kwam er net achter dat ik nog 2 VIPcodes had liggen van Mario & Luigi en Wario Inc, beide voor de GBA... Maar van allebei de codes krijg ik te horen dat ze niet geldig zijn..
Heb ze al op alle mogelijke manieren ingevuld, maar het lukt me niet!
Verwijderd
Werd ie daarvoor ook al hoorReignman schreef op 06 februari 2004 @ 11:15:
Je login - password wordt nu iig bewaard.... das al een hele verbetering

Zojuist zelda bonusdisc binnengekomen
ben niet echt een zelda fan maar toch eens proberen zo
Ik moest elke keer opnieuw inloggen bij een nieuw bezoek aan de site.. was voor mij niet echt handig om elke dag die 5 sterren mee te pikkenVerwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 12:51:
[...]
Werd ie daarvoor ook al hoorNaja, weinig verbeteringen idd, en ze doen alsof ze de hele site opnieuw hebben geschreven
Ik heb nog ongeveer 5800 sterren, en ik daar wil ik wel eens iets leuk voor inwisselen. En dan geen spel dat je voor 20euro in de winkel kan kopen. Maar echt iets speciaals dat nergens anders te krijgen is. Die Metroid Prime faceplate zou ik bijvoorbeeld nog wel willen hebben.Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 12:17:
zeg thelema, heb je zoveel punten die je kwijt wil dan
Ik heb het ding vandaag eindelijk ook binnen gekregen.BlubberZwijn schreef op 06 februari 2004 @ 13:06:
Zojuist zelda bonusdisc binnengekomenben niet echt een zelda fan maar toch eens proberen zo
Ik moet zeggen dat het een beetje tegenvalt, ook al is het gratis. Zelda 1 speelt nog redelijk goed. Maar in Zelda 2 zitten nogal wat foutjes. in sommige grotten wordt ik bijvoorbeeld doodgegooid door "onzichtbare" voorwerpen.
En Majora's Mask loopt ook niet al te soepel, hoewel Nintendo dat natuurlijk wel netjes meld.
En dan de filmpjes die erop staan, ik had wel iets verwacht van wat commentaar erbij van Miyamoto ofzo, maar helaas.
Heb per ebay een paar van die Metroid Prime stickers binnen gehad, nu ziet mijn Cube er ook echt uit als een 'Metroid Prime'-speler 
Deze sticker dus (niet mijn cube), de heilige Maru Mari/het Metroid Prime logo

Foto neem ik wel als ik mn GBP binnen heb, nu alleen de boel nog zilver spuiten
Deze sticker dus (niet mijn cube), de heilige Maru Mari/het Metroid Prime logo

Foto neem ik wel als ik mn GBP binnen heb, nu alleen de boel nog zilver spuiten
Dat hoort volgens mij hoor, die grotten zijn donker en als je de kaars(?) krijgt kun je alles zien.Thelema schreef op 06 februari 2004 @ 14:45:
Ik heb het ding vandaag eindelijk ook binnen gekregen.
Ik moet zeggen dat het een beetje tegenvalt, ook al is het gratis. Zelda 1 speelt nog redelijk goed. Maar in Zelda 2 zitten nogal wat foutjes. in sommige grotten wordt ik bijvoorbeeld doodgegooid door "onzichtbare" voorwerpen.
[ Voor 5% gewijzigd door Dyxtra op 06-02-2004 15:13 ]
f.k.a D³
Verwijderd
idd je kunt in het begin in een aantal grotten niks zien , je moet de kaart halen in het paleis in het noord-oosten.
Daarna kun je wel zien wat er op je schiet.
Daarna kun je wel zien wat er op je schiet.
Dit stukje over Metroid Prime 2 multiplayer nog vergeten:
Jammer, als je ziet wat voor (multiplayer) talent daar rondloopt had ik me er wel op verhoogt (edit: wtf? gaat lekker met de errors vandaag, verheugd dus) wat Retro had kunnen bedenken.
Uit deze MZM previewConference attendees tried their best to keep Sakamoto-san on the topic of Metroid Prime 2 the instant it was brought up, as should be expected. There wasn’t much that was disclosed about the project, though it was said that Retro Studios is now much more comfortable with the franchise, and they are sculpting a very exciting game to be shown off at this May’s E3 with Metroid Prime 2. It was mentioned that at this point, contrary to some reports on the Internet, there is no concrete plan to integrate multiplayer gameplay into Metroid Prime 2.
Jammer, als je ziet wat voor (multiplayer) talent daar rondloopt had ik me er wel op verhoogt (edit: wtf? gaat lekker met de errors vandaag, verheugd dus) wat Retro had kunnen bedenken.
[ Voor 4% gewijzigd door Dyxtra op 06-02-2004 15:20 ]
f.k.a D³
Laat die multiplayer maar lekker uit Metroid, dat hoeft van mij helemaal niet. Maar toch altijd wel leuk als extra.
En nog bedankt voor de Zelda tip
.
Overgens vandaag MZM uitgespeeld, tegen het eind leek het me ineens niet meer leuk, maar even daarna kwam er weer een geweldig moment. Degenen die het al hebben gespeeld weten wel wat ik bedoel.
En nog bedankt voor de Zelda tip
Overgens vandaag MZM uitgespeeld, tegen het eind leek het me ineens niet meer leuk, maar even daarna kwam er weer een geweldig moment. Degenen die het al hebben gespeeld weten wel wat ik bedoel.
als je m kwijt wilt....Thelema schreef op 06 februari 2004 @ 14:45:
Ik heb het ding vandaag eindelijk ook binnen gekregen.
En Majora's Mask loopt ook niet al te soepel, hoewel Nintendo dat natuurlijk wel netjes meld.
En dan de filmpjes die erop staan, ik had wel iets verwacht van wat commentaar erbij van Miyamoto ofzo, maar helaas.
-Xbox Gamertag: Dbongers
Verwijderd
Dan wil ik hem wel
Maar die onzichtbare 'voorwerpen' zijn heel normaal. Ik weet niet hoever je bent maar als je de kaars nog niet hebt dan zie je dus niks in de grotten. Je ziet trouwens wel een schim dat iets beweegt zodat je erover heen kan springen.
Zelda II.. zucht, mooie herinneringen aan. Mijn eerste Zelda die ik in mijn bezit had (zelda I altijd geleend enzo). en constant maar de Nintendo Helpdesk bellen.. hehe, heb 'm nog steeds niet uitgespeeld (rest overigens allemaal wel).
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 17:15 ]
Verwijderd
Goed nieuws:
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6095
News: Namco Speaks To CE About RPGs
By Ash - Feb 6th 2004 17:35
Breaking: Namco's RPGs Tales of Symphonia and Baten Kaitos are set to come to Europe!
A while ago Namco announced that they had no plans to release either Tales fo Symphonia or Baten Kaitos in Europe. They believed that the sales that were predicted for these two titles would be worth it.
In the natural way of the internet a petition was made and people signed. However, unlike most internet petitions, it was acknowledged.
Namco have announced that the highly anticipated RPGs Tales of Symphonia and Baten Kaitos will be coming to Europe after all.
Speaking exclusively to Cube-Europe a Namco representative from their Consumer Division said the following on the issue:
"I am pleased to let you know that both of these titles will be released on the GameCube for Europe. However, this will not take place until the end of this year/beginning of next year due to the lengthy translation process."
While it may be a long while off it is at least coming. This is good news all around, because the games have been critically acclaimed by various websites and magazines.
Cube-Europe will update you with any additional news as we find it out.
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6095
News: Namco Speaks To CE About RPGs
By Ash - Feb 6th 2004 17:35
Breaking: Namco's RPGs Tales of Symphonia and Baten Kaitos are set to come to Europe!
A while ago Namco announced that they had no plans to release either Tales fo Symphonia or Baten Kaitos in Europe. They believed that the sales that were predicted for these two titles would be worth it.
In the natural way of the internet a petition was made and people signed. However, unlike most internet petitions, it was acknowledged.
Namco have announced that the highly anticipated RPGs Tales of Symphonia and Baten Kaitos will be coming to Europe after all.
Speaking exclusively to Cube-Europe a Namco representative from their Consumer Division said the following on the issue:
"I am pleased to let you know that both of these titles will be released on the GameCube for Europe. However, this will not take place until the end of this year/beginning of next year due to the lengthy translation process."
While it may be a long while off it is at least coming. This is good news all around, because the games have been critically acclaimed by various websites and magazines.
Cube-Europe will update you with any additional news as we find it out.

MGS:TTS
Je vergeet het screenshot van de GameCube(met WaveBird!) die naast dat scherm staat!
Verwijderd
neat 
Heb je met van die goede (lange) games, en tegenwoordig maar zeuren dat ze weer te kort zijnVerwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 17:15:
[...]
Dan wil ik hem wel
Maar die onzichtbare 'voorwerpen' zijn heel normaal. Ik weet niet hoever je bent maar als je de kaars nog niet hebt dan zie je dus niks in de grotten. Je ziet trouwens wel een schim dat iets beweegt zodat je erover heen kan springen.
Zelda II.. zucht, mooie herinneringen aan. Mijn eerste Zelda die ik in mijn bezit had (zelda I altijd geleend enzo). en constant maar de Nintendo Helpdesk bellen.. hehe, heb 'm nog steeds niet uitgespeeld (rest overigens allemaal wel).

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 20:16 ]
MetroidPrime schreef op 06 februari 2004 @ 20:08:
[...]
Je vergeet het screenshot van de GameCube(met WaveBird!) die naast dat scherm staat!

Het onthouden van je inloggegevens werkt niet op de "nieuwe" Nintendo site, ik heb vandaag al 3 keer mijn login en paswoord moeten invoeren. Dat is nou precies wat de website van Nintendo nodig had, weer iets dat niet goed werkt.
Vreemd, bij mij werkt dit nu perfect. Bij de oude moest ik steeds opnieuw inloggen en nu wordt het netjes onthouden. Misschien iets bij je cookie instellingen?MetroidPrime schreef op 06 februari 2004 @ 22:08:
Het onthouden van je inloggegevens werkt niet op de "nieuwe" Nintendo site, ik heb vandaag al 3 keer mijn login en paswoord moeten invoeren. Dat is nou precies wat de website van Nintendo nodig had, weer iets dat niet goed werkt.
shit! mijn cube doet het niet meer,....
ik was net zelda aan het spelen, plots valt de stroom uit (in het gehele huis, stroomstoring denk ik).
na een seconde springt alles weer aan, tv, radio, etc. alleen mijn cube niet. hij reageerde ook niet meer op de power knop.
okee, even wachten dacht ik, even stekker eruit, minuutje wacthen en dan weer stekker erin. maar dan doet hij het ook niet. ook niet na een uurtje wachtten, en dan de power er weer op.
ik heb zelfs al een andere stekkerdoos geprobeerd, ook dan doet hij het niet.
ik denk dat de voeding de storing (piek?) niet aankon.
ik heb de cube al meer dan een jaar, dus garantie zit er niet meer in denk ik. is er een mogelijkheid om de voeding evt zelf te repareren/vervangen?
ik was net zelda aan het spelen, plots valt de stroom uit (in het gehele huis, stroomstoring denk ik).
na een seconde springt alles weer aan, tv, radio, etc. alleen mijn cube niet. hij reageerde ook niet meer op de power knop.
okee, even wachten dacht ik, even stekker eruit, minuutje wacthen en dan weer stekker erin. maar dan doet hij het ook niet. ook niet na een uurtje wachtten, en dan de power er weer op.
ik heb de cube al meer dan een jaar, dus garantie zit er niet meer in denk ik. is er een mogelijkheid om de voeding evt zelf te repareren/vervangen?
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Ik weet al hoe het komt, ik heb een topic in het forum daar gebookmarkt, als ik die volg moet ik mijn wachtwoord invullen. Als ik direct naar nintendo.nl ga ben ik automatisch ingelogd, dus de functie werkt wel, maar alleen als je eerst naar de hoofdpagina gaat.-Mous- schreef op 06 februari 2004 @ 22:43:
[...]
Vreemd, bij mij werkt dit nu perfect. Bij de oude moest ik steeds opnieuw inloggen en nu wordt het netjes onthouden. Misschien iets bij je cookie instellingen?
klinkt inderdaad als een opgeblazen voeding. Zit er op de gamecube trouwens geen 2jr garantie?koornee schreef op 06 februari 2004 @ 22:47:
shit! mijn cube doet het niet meer,....
hmm, 2 jaar.
ik zal straks de papieren even opzoeken, en morgen/ maandag even bellen met de klantenservice van nintendo. misschien kan ik um nog gewoon opsturen.
ik zal straks de papieren even opzoeken, en morgen/ maandag even bellen met de klantenservice van nintendo. misschien kan ik um nog gewoon opsturen.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
* -Mous- pakt boekje en slaat em open bij NL.koornee schreef op 06 februari 2004 @ 22:58:
hmm, 2 jaar.
* -Mous- ziet staan: 24 maanden garantie.
24 gedeeld door 12 maanden is dus 2 jaar garantie.
edit:
Dit is dus de eerste keer sinds mijn aanschaf in Mei 2003 dat ik dat boekje opensla.
Dit is dus de eerste keer sinds mijn aanschaf in Mei 2003 dat ik dat boekje opensla.
[ Voor 14% gewijzigd door -Mous- op 06-02-2004 23:14 ]
Dit topic is gesloten.