in een van die chrystal chronicles filmpjes zit een onwijs lekker deuntje, maar de vraag is... waar kenne we die vandaan halen? heeft iemand een idee?
Weet iemand eigenlijk een zaakje/website waar ze game posters verkopen? Kan er geeneen vinden eigenlijk.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik dacht al "Moet ik D3 iets over MP vertellen, wat hij NIET weet???"D³ schreef op 31 januari 2004 @ 14:28:
Verschillen tussen de verschillende versies van MP mbt Meta Ridley
Waaronder:
[...]
Helaas niet in de originele US uitgave dus.
//edit: Hij springt ook tijdens de 2e fase zie ik, damn ik moet echt de PAL versie oppikken![]()
[...]
http://forums.gaming-age.com/
"Volgens mij kent hij elk pixeltje tot in het kleinste detail."
Maar helaas.
Ik vind het gevecht iig wel super, ik kan zo geen beter gevecht bedenken, misschien Half-Life, die komt wel dicht in de buurt.
Echt veel vloeken, "vies goor *** beest, ik stamp je in elkaar, ***!!! "
"Uhm, de volgende keer dan als ik weer leef"
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
ga ik van de week idd eens proberen wie weetschnumi schreef op 31 januari 2004 @ 16:48:
Als ik jou was had ik gewoon even geinformeerd bij de balie of die prijs wel klopte.En gewoon even vermelden dat hij in andere winkels als voor 15 euro word verkocht.
Maar heb nog genoeg wat ik moet kopen dussuh....
Maar 15€ vind ik wel ok
-Xbox Gamertag: Dbongers
Vanmiddag even RE Zero uitgespeeld (op easy dan) en ik snap de RE-craze nu helemaal, wat een spel is dat zeg 
Hij is ook heerlijk speelbaar, had op het laatst iets van 15 first aid sprays over, ongeveer 75 shotgun kogels, 30 ink ribbons etc.
Als iemand me vraagt met welke RE hij moet beginnen zeg ik dus voortaan mooi Zero. Misschien 1 kleinigheidje uit REmake is dan verklapt (alsof dat een verassing was) maar anders jaag je met die moeilijkheidsgraad wel mensen weg denk ik
Hij is ook heerlijk speelbaar, had op het laatst iets van 15 first aid sprays over, ongeveer 75 shotgun kogels, 30 ink ribbons etc.
Als iemand me vraagt met welke RE hij moet beginnen zeg ik dus voortaan mooi Zero. Misschien 1 kleinigheidje uit REmake is dan verklapt (alsof dat een verassing was) maar anders jaag je met die moeilijkheidsgraad wel mensen weg denk ik
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Kan je 15 first aid sprays meenemen? waarom heb ik dan alsmaar met die dingen klooien.. nooit geweten dat dat kon.Ecco schreef op 01 februari 2004 @ 00:11:
Vanmiddag even RE Zero uitgespeeld (op easy dan) en ik snap de RE-craze nu helemaal, wat een spel is dat zeg
Ik heb nooit gezegd dat ik ze meenam; ik had er alleen kamers vol vanThelema schreef op 01 februari 2004 @ 00:16:
[...]
Kan je 15 first aid sprays meenemen? waarom heb ik dan alsmaar met die dingen klooien.. nooit geweten dat dat kon.
Misschien in de volgende RE... en backpack?
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Ah zo, ja, ik heb ook bepaalde plekken die echt vol items liggen.. vooral heel veel mixed herbs.Ecco schreef op 01 februari 2004 @ 01:09:
[...]
Ik heb nooit gezegd dat ik ze meenam; ik had er alleen kamers vol van
Misschien in de volgende RE... en backpack?
Een rugzag zou inderdaad een goed idee zijn, daar zat ik ook al aan te denken. Alleen hoort het klooien met items wel een beetje bij RE eigenlijk.
Dat is helemaal waar, maar ik vind 6 vakjes toch echt wel een beetje teveel van het goeie; 10 zou mooi zijn denk ik. Het is toch niet zo dat het er erg makkelijker op wordt want je kunt toch niet onbeperkt herbs gebruiken, op een gegeven moment ben je er doorheen. Het scheelt alleen een heeeeeeeleboel heen en weer geloopThelema schreef op 01 februari 2004 @ 01:22:
[...]
Ah zo, ja, ik heb ook bepaalde plekken die echt vol items liggen.. vooral heel veel mixed herbs.
Een rugzag zou inderdaad een goed idee zijn, daar zat ik ook al aan te denken. Alleen hoort het klooien met items wel een beetje bij RE eigenlijk.
Nou, in de andere RE spellen heb jebijvoorbeeld 8 vakjes. Maar dan ben je wel alleen. Dus in princiepe heb je in RE Zero wel 12 vakjes tot je beschikking. Hoewel dat natuurlijk bij allebij voor een groot deel wordt volgemaakt door de wapens.Ecco schreef op 01 februari 2004 @ 12:07:
[...]
Dat is helemaal waar, maar ik vind 6 vakjes toch echt wel een beetje teveel van het goeie; 10 zou mooi zijn denk ik. Het is toch niet zo dat het er erg makkelijker op wordt want je kunt toch niet onbeperkt herbs gebruiken, op een gegeven moment ben je er doorheen. Het scheelt alleen een heeeeeeeleboel heen en weer geloop
Verwijderd
Op dimplus is de release datum van Prince of Persia een week vervroegd .... 20 februari .... zou mooi zijn
.
Damnit ik ben verslaafd aan majora's mask
erg uber spel, ik ga hem denk ik ook kopen voor de n64 zodat ik het "orgineel" ook nog heb
Verwijderd
Kan iemand mij helpen?
ik ging na een lange tijd weer zelda spelen maar ik weet niet wat ik moet doen het laaste wat i gedaan heb is de ''Wind Temple'' ik heb in walkroughts geken maar daar staat dat ik de Triforce map's moet gebruiken ofzo ?? maar ik heb helemaal geen Triforce map's waar kan ik die halen?
ik ging na een lange tijd weer zelda spelen maar ik weet niet wat ik moet doen het laaste wat i gedaan heb is de ''Wind Temple'' ik heb in walkroughts geken maar daar staat dat ik de Triforce map's moet gebruiken ofzo ?? maar ik heb helemaal geen Triforce map's waar kan ik die halen?
trouwens
zat net ff te kijken, maar krijg me snes dus niet aan de praat.
DMV die composite kabel krijg ik echt wazig beeld.
Nu staat in boekje cube dat je de cube niet aan mag sluiten met kabels van de oudere systemen, maar andersom? Kan dat wel? Iemand?
Nu staat in boekje cube dat je de cube niet aan mag sluiten met kabels van de oudere systemen, maar andersom? Kan dat wel? Iemand?
Gewoon die kabel uit je cube trekken in je SNES proppen en hij werkt.
En schakelaartje achterop al geprobeerd anders?
En schakelaartje achterop al geprobeerd anders?
Die ds kom je ook overal tegen zeg, hoe zit dat? 

Of een toko die aangeleverde pics omzet naar een mooie poster, maar die heb ik ook niet kunnen vinden.
ps kwam deze geile Cube tegen op de Google image search

Nou verhip, ik liep daar ook al naar te zoekenschnumi schreef op 31 januari 2004 @ 22:07:
Weet iemand eigenlijk een zaakje/website waar ze game posters verkopen? Kan er geeneen vinden eigenlijk.
Of een toko die aangeleverde pics omzet naar een mooie poster, maar die heb ik ook niet kunnen vinden.
Nou ja, dat het in de PAL versie zo werkte wist ik nietVanitas schreef op 31 januari 2004 @ 22:49:
Ik dacht al "Moet ik D3 iets over MP vertellen, wat hij NIET weet???"
"Volgens mij kent hij elk pixeltje tot in het kleinste detail."
Maar helaas.
ps kwam deze geile Cube tegen op de Google image search

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
standaard platinum GC met metroid nametag die je gewoon kan/kon bestellen bij nintendo europe, en eronder een gameboy player(toch?) in platinum kleur... zo speciaal is dat niet hoor...
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Die standaard AV kabel is voor SNES/N64/Cube gelijk en kan je ook prima onderling uitwisselen. Ook de RGB kabel die ik bij een van m'n SNES-en kreeg gaat prima op de Cube (orgineel Nintendo exemplaar, ziet er hetzelfde uit als de Cube RGB kabel alleen grijs ipv zwart).philipnorth schreef op 01 februari 2004 @ 14:45:
trouwens
Andersom krijg ik zwart/zeer donker beeld als ik de Cube RGB kabel op m'n SNES of N64 aansluit. (wel vreemd, die SNES RGB is namelijk kwa pin lay-out exact gelijk aan de Cube RGB)
Hoe het met die composite zit weet ik niet, misschien hetzelfde verhaal als bij mijn SNES <-> Cube RGB verhaal?
Dat is niet het standaard Metroid plaatjeDoD Cerberus schreef op 01 februari 2004 @ 15:06:
standaard platinum GC met metroid nametag die je gewoon kan/kon bestellen bij nintendo europe, en eronder een gameboy player(toch?) in platinum kleur... zo speciaal is dat niet hoor...
Ja doe maar.
Ik vond dat juist het grootste nadeel aan RE0. Ik had net een aantal maanden eerder Resident Evil op Easy uitgespeeld en ik verwachte dat RE0 minstens net zo moeilijk zou zijn op Easy. Ik vond het teleurstellend dat ze Easy ineens 10 keer zo makkelijk gemaakt hebben in RE0. Ik vind dit ook jammer van RE3, Easy is daar ook ineens veel makkelijker dan in RE en RE2. Hopelijk wordt RE4 weer net zo moeilijk als RE(eventueel met een Super Easy optie voor iedereen die liever de moeilijkheidsgraad van RE0 wil).Ecco schreef op 01 februari 2004 @ 00:11:
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Idd ik heb ook nog vergezocht gisteren maar no luck so far. Kwam eigenlijk op het idee omdat ik gisteren in een serie op sbs6 ofzo ineens achter iemand een hele vette grote Metroid Prime poster zag hangen.D³ schreef op 01 februari 2004 @ 14:58:
[...]
Nou verhip, ik liep daar ook al naar te zoeken
Ik denk dat ik maar eens wat mailtjes ga sturen naar wat gameszaakjes hier in de buurt misschien hebben die nog wat promo matriaal liggen.
[ Voor 14% gewijzigd door schnumi op 01-02-2004 15:24 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Mijn ervaring met de NES/SNES/N64/GC is gewoon: als het past dan werkt het. Met alle kabels dus.TAG_Speedy schreef op 01 februari 2004 @ 15:12:
[...]
Die standaard AV kabel is voor SNES/N64/Cube gelijk en kan je ook prima onderling uitwisselen. Ook de RGB kabel die ik bij een van m'n SNES-en kreeg gaat prima op de Cube (orgineel Nintendo exemplaar, ziet er hetzelfde uit als de Cube RGB kabel alleen grijs ipv zwart).
Andersom krijg ik zwart/zeer donker beeld als ik de Cube RGB kabel op m'n SNES of N64 aansluit. (wel vreemd, die SNES RGB is namelijk kwa pin lay-out exact gelijk aan de Cube RGB)
Hoe het met die composite zit weet ik niet, misschien hetzelfde verhaal als bij mijn SNES <-> Cube RGB verhaal?
Verwijderd
??Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 14:34:
Kan iemand mij helpen?
http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/game/3447.html
/edit1
Je moet dus de Triforce stukje bij elkaar vinden? *spoiler* Die liggen in de zee
/edit2
[rml][ GC] Het Zelda: The Wind Waker Praat Topic (spoilers)[/rml] Misschien heb je daar ook wat aan
[ Voor 42% gewijzigd door NvE op 01-02-2004 15:47 ]
Ja doe maar.
Tsja maar snap je dan ook dat mensen dan zeggen: Als je het moeilijker wilt ga je toch beginnen met Normal of Hard? Als Easy dan ook inderdaad easy is dan is het spel een stuk toegankelijker voor mensen die er anders niet eens aan zouden beginnen. Ik vond de moeilijkheidsgraad precies goed van Zero namelijk. Maar het gaat mij ook eigenlijk alleen maar om de sfeer van die spellen. Moeilijkheid voegt bij mij weinig toe aan de sfeer, het wordt alleen een tikkie onspeelbaar.MetroidPrime schreef op 01 februari 2004 @ 15:18:
[...]
Ik vond dat juist het grootste nadeel aan RE0. Ik had net een aantal maanden eerder Resident Evil op Easy uitgespeeld en ik verwachte dat RE0 minstens net zo moeilijk zou zijn op Easy. Ik vond het teleurstellend dat ze Easy ineens 10 keer zo makkelijk gemaakt hebben in RE0. Ik vind dit ook jammer van RE3, Easy is daar ook ineens veel makkelijker dan in RE en RE2. Hopelijk wordt RE4 weer net zo moeilijk als RE(eventueel met een Super Easy optie voor iedereen die liever de moeilijkheidsgraad van RE0 wil).
Hoog uitdagingsgehalte zie ik zelf graag in spellen als F-Zero. Kwestie van smaak dus
Ik heb heel toevallig gisteren zelf zitten kloten met dat cirkeltje. Ik heb 'm eruit gehaald en vervolgens met een zakmes, (en een vleesmes) het zwarte plastic van het plexiglas gescheiden. Toen met wasbenzine de lijmresten verwijderd.D³ schreef op 01 februari 2004 @ 14:58:
ps kwam deze geile Cube tegen op de Google image search![]()
[afbeelding]
Het zwarte met de opdruk 'nintendo gamecube' zat nog wel op het plexiglas (soort verf ofzo), dat moest ik eraf schuren. Nou heb ik dus een doorzichtig stukje plexiglas, met aan de ene kant allemaal krassen van het schuren. Dat moet ik dus nog een keer polijsten zodat het weer mooi goed doorschijnt.
Waarom doe ik dit in godsnaam?
Het leuke is dat ik er nou alles achter kan leggen wat ik wil. Zo heb ik vanochtend nog ff een logo'tje van een wallpaper uitgeprint op wat glossy paper. Dit uitgesneden (met het zwarte plastic cirkeltje als mal), en eronder gelegd:

Je kunt de krassen nog zien.
Ik kan er nou vanalles onderleggen, gewoon ff uitprinten en uitsnijden. Ik wil nog proberen met transparante sheets en dat er licht doorheenschijnt, maar daar komt weer wel wat meer tijd en werk bij kijken, maar ik ga 't eens proberen als ik die tijd heb.
Als het goed is heb je van Tingle een Triforce Map "gekregen" via een van de brievenbussen...Kan iemand mij helpen?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Over Zelda gesproken, ik ben er weer opnieuw mee begonnen (TWW dus), wat is het toch een heerlijk spel
NIET kicken binnen 24 uur, en zeker niet na een uur.

Maar idd; die map krijg je via de post en kost je 201 rupee ofzo.
Het probleem is juist dat de moeilijkheidsgraad niet consequent is. Wat Easy is in de ene Resident Evil is juist Hard in de andere en dat is waar ik me voornamelijk aan erger. Je kan nu niet op basis van een andere Resident Evil een moeilijkheidsgraad uitkiezen. Bij Resident Evil 0 is het zelfs zo dat het spel aan het begin even moeilijk is als RE, tegen de tijd dat ik erachter kwam dat het veel makkelijker was, was ik al te ver om nog een keer overnieuw te willen beginnen. Ik vind wel dat RE0 beter over de schijfjes is verdeeld dan RE. Ik dacht toen ik op disc 2 kwam dat ik op de helft zat, blijk ik minder dan 2 uur van het einde verwijderd te zijn(dat ook nog eens een stuk makkelijker was dan de rest van het spel).Ecco schreef op 01 februari 2004 @ 15:39:
[...]
Tsja maar snap je dan ook dat mensen dan zeggen: Als je het moeilijker wilt ga je toch beginnen met Normal of Hard? Als Easy dan ook inderdaad easy is dan is het spel een stuk toegankelijker voor mensen die er anders niet eens aan zouden beginnen. Ik vond de moeilijkheidsgraad precies goed van Zero namelijk. Maar het gaat mij ook eigenlijk alleen maar om de sfeer van die spellen. Moeilijkheid voegt bij mij weinig toe aan de sfeer, het wordt alleen een tikkie onspeelbaar.
Hoog uitdagingsgehalte zie ik zelf graag in spellen als F-Zero. Kwestie van smaak dus
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Wat mij opviel aan RE is dat er naar mijn idee geen eind aan kwam. Heb je net een supergroot gedeelte achter de rug, denk je dat je bijna tegen het einde bent... Ga je een deurtje door en kom je in het volgende gigantische gebiedMetroidPrime schreef op 01 februari 2004 @ 16:04:
[...]
Het probleem is juist dat de moeilijkheidsgraad niet consequent is. Wat Easy is in de ene Resident Evil is juist Hard in de andere en dat is waar ik me voornamelijk aan erger. Je kan nu niet op basis van een andere Resident Evil een moeilijkheidsgraad uitkiezen. Bij Resident Evil 0 is het zelfs zo dat het spel aan het begin even moeilijk is als RE, tegen de tijd dat ik erachter kwam dat het veel makkelijker was, was ik al te ver om nog een keer overnieuw te willen beginnen. Ik vind wel dat RE0 beter over de schijfjes is verdeeld dan RE. Ik dacht toen ik op disc 2 kwam dat ik op de helft zat, blijk ik minder dan 2 uur van het einde verwijderd te zijn(dat ook nog eens een stuk makkelijker was dan de rest van het spel).
Zijn er al speedruns van dit spel? Het lijkt me toch niet uit te spelen in minder dan een uur of 4 ofzo...
Maar om terug te komen op je verhaal; je hebt helemaal gelijk. De moeilijkheidsgraad zou consistent moeten zijn. Ik had bij RE ook niet echt het idee dat er denderend veel verschil zat tussen de moeilijkheidsgraden.
Verwijderd
Elroy kon hem dacht ik Resident Evil remake in 3 uur uitspelen.Ecco schreef op 01 februari 2004 @ 16:25:
[...]
Wat mij opviel aan RE is dat er naar mijn idee geen eind aan kwam. Heb je net een supergroot gedeelte achter de rug, denk je dat je bijna tegen het einde bent... Ga je een deurtje door en kom je in het volgende gigantische gebied![]()
Zijn er al speedruns van dit spel? Het lijkt me toch niet uit te spelen in minder dan een uur of 4 ofzo...
Maar om terug te komen op je verhaal; je hebt helemaal gelijk. De moeilijkheidsgraad zou consistent moeten zijn. Ik had bij RE ook niet echt het idee dat er denderend veel verschil zat tussen de moeilijkheidsgraden.
Oefening baart kunst. Als je precies weet wat je doet isset idd zo te doen. Maar de allereerste keer lukt je dat niet zo snel...Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 16:31:
[...]
Elroy kon hem dacht ik Resident Evil remake in 3 uur uitspelen.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Dat geld ook voor Metroid... Toch lukt dat sommigen in 2 uurDeddiekoel schreef op 01 februari 2004 @ 16:49:
[...]
Oefening baart kunst. Als je precies weet wat je doet isset idd zo te doen. Maar de allereerste keer lukt je dat niet zo snel...
Mooie posters kan ik ook nergens vinden, maar ik heb wel een mooie levensgrootte Metroid Prime reclame stand op mn kamer staan. Mocht ik gratis meenemen op een LAN een half jaar terug. Prachtig ding!schnumi schreef op 01 februari 2004 @ 15:23:Idd ik heb ook nog vergezocht gisteren maar no luck so far. Kwam eigenlijk op het idee omdat ik gisteren in een serie op sbs6 ofzo ineens achter iemand een hele vette grote Metroid Prime poster zag hangen.
Ik denk dat ik maar eens wat mailtjes ga sturen naar wat gameszaakjes hier in de buurt misschien hebben die nog wat promo matriaal liggen.
Zeg ik dat het speciaal is danDoD Cerberus schreef op 01 februari 2004 @ 15:06:

Niet gezien, maar dat lijkt mij ook wel wat jaschnumi schreef op 01 februari 2004 @ 15:23:
Idd ik heb ook nog vergezocht gisteren maar no luck so far. Kwam eigenlijk op het idee omdat ik gisteren in een serie op sbs6 ofzo ineens achter iemand een hele vette grote Metroid Prime poster zag hangen.
Ik zie ook iemand met een camera, heel apart design!
Thelema schreef op 01 februari 2004 @ 17:13:
Mooie posters kan ik ook nergens vinden, maar ik heb wel een mooie levensgrootte Metroid Prime reclame stand op mn kamer staan. Mocht ik gratis meenemen op een LAN een half jaar terug. Prachtig ding!
f.k.a D³
hehe, inderdaad, hij heeft een kabouter gevangen in zn GC.
Volgens mij is het Jade uit Beyond Good & EvilThelema schreef op 01 februari 2004 @ 19:08:
hehe, inderdaad, hij heeft een kabouter gevangen in zn GC.

Niveau
f.k.a D³
R. E. S. T. E. C. P.Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 16:31:
[...]
hmmmm, laten we hopen dat hij goed voor haar zorgt dan, ik wil binnenkort ook nog wel met haar spelen.D³ schreef op 01 februari 2004 @ 19:12:
[...]
Volgens mij is het Jade uit Beyond Good & Evil
[afbeelding]
Niveau
die is wel heel cool. damn, ik wil ook een gouden cube!Digital-DNA schreef op 01 februari 2004 @ 15:43:
[...]
Ik heb heel toevallig gisteren zelf zitten kloten met dat cirkeltje. Ik heb 'm eruit gehaald en vervolgens met een zakmes, (en een vleesmes) het zwarte plastic van het plexiglas gescheiden. Toen met wasbenzine de lijmresten verwijderd.
Het zwarte met de opdruk 'nintendo gamecube' zat nog wel op het plexiglas (soort verf ofzo), dat moest ik eraf schuren. Nou heb ik dus een doorzichtig stukje plexiglas, met aan de ene kant allemaal krassen van het schuren. Dat moet ik dus nog een keer polijsten zodat het weer mooi goed doorschijnt.
Waarom doe ik dit in godsnaam?
Het leuke is dat ik er nou alles achter kan leggen wat ik wil. Zo heb ik vanochtend nog ff een logo'tje van een wallpaper uitgeprint op wat glossy paper. Dit uitgesneden (met het zwarte plastic cirkeltje als mal), en eronder gelegd:
[afbeelding]
Je kunt de krassen nog zien.
Ik kan er nou vanalles onderleggen, gewoon ff uitprinten en uitsnijden. Ik wil nog proberen met transparante sheets en dat er licht doorheenschijnt, maar daar komt weer wel wat meer tijd en werk bij kijken, maar ik ga 't eens proberen als ik die tijd heb.
weet iemand waar ik muziek van Chrystal Chronicles kan vinden?
Ik heb hem idd binnen de 3 uur uitgespeeld (heel lang geledenVerwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 16:31:
[...]
Elroy, zoekt naar pic en daar is ie :

Als je weet hoe je erdoorheen komt, betekend het nog niet dat je het ook gaat halenDeddiekoel schreef op 01 februari 2004 @ 16:49:
[...]
Oefening baart kunst. Als je precies weet wat je doet isset idd zo te doen. Maar de allereerste keer lukt je dat niet zo snel...
Om zo'n tijd te halen moet je alles plannen, als je over een stukje te lang doet, dan wordt dat overnieuw beginnen.
Ik heb volgens mij totaal 3x gesaved.
Dat stukje van de mansion naar de haai en weer terug kan ontzettend snel gedaan worden, 15min ofzo.
Als jullie ook het spel binnen 3uur (moet op normal zijn) willen uitspelen dan krijg je een mooi kado :
SPOILER PICS HIERONDER :
pic 1 pic 2 pic 3 pic 4 pic 5 pic 6
Ik zit trouwens wel uit te kijken naar Resident Evil 4, alleen duurt dat nog zo lang (eind 2004 US en in de EU ergens in 2005).

Heb je oneindige ammo met die rocket launcher? Das wel ns leuk om daarmee het spel nog ns door te spelen dan
Idd, jammer dat je Prime geen kadootje krijgt voor een snelle tijd. Phazon Beam vanaf het begin ofzo 
http://www.videogamesplus.ca heeft tijdelijk free shipping op 2ehands titels (NTSC).
http://www.videogamesplus.ca heeft tijdelijk free shipping op 2ehands titels (NTSC).
f.k.a D³
cube is gewoon platinum, kleur lijkt anders door het licht, maar met een busje spuitverf kun je er daar natuurlijk zo verandering in brengendaFubar schreef op 01 februari 2004 @ 20:30:
[...]
die is wel heel cool. damn, ik wil ook een gouden cube!
Niet dat ik dat van plan ben trouwen, tenzij er iemand met een supermooi idee komt natuurlijk
iemand hier trouwens een idee hoe en of ik aan geluidjes die op de GC dvdtjes staan kan komen? Zou je die kunnen rippen ofzo?
Will namelijk wel wat geluidjes van Toad uit MP4 hebben voor op mijn SPV
Heb je een tv-kaart? Dan is het best simpelphilipnorth schreef op 01 februari 2004 @ 23:16:
iemand hier trouwens een idee hoe en of ik aan geluidjes die op de GC dvdtjes staan kan komen? Zou je die kunnen rippen ofzo?
Ja doe maar.
NvE schreef op 02 februari 2004 @ 00:34:
[...]
Heb je een tv-kaart? Dan is het best simpelOf anders een mic bij 1 van de speakers houden
Sowieso heb ik geen tv-kaart
morguh
ik wil echt bij deze zeggen dat iedereen een GBA/GBA:SP/GBA Player/Emulator moet gebruiken om Mario&Luigi: Superstar Saga te spelen ... Wat is dat een leuk spel
Dalijk eens ff wat releaselijsten checken, kijken hoeveel geld Nintendo nog wil pakken
PS: Aikon: Dus alleen BurnOut 2 is verstuurd? Jouw games allemaal wel verstuurd?
PS: Resident Evil Code Veronica X: Hebben ze daar nu wat aan dat kuttige besturingssyteem gewerkt of niet?
ik wil echt bij deze zeggen dat iedereen een GBA/GBA:SP/GBA Player/Emulator moet gebruiken om Mario&Luigi: Superstar Saga te spelen ... Wat is dat een leuk spel
Dalijk eens ff wat releaselijsten checken, kijken hoeveel geld Nintendo nog wil pakken
PS: Aikon: Dus alleen BurnOut 2 is verstuurd? Jouw games allemaal wel verstuurd?
PS: Resident Evil Code Veronica X: Hebben ze daar nu wat aan dat kuttige besturingssyteem gewerkt of niet?
[ Voor 15% gewijzigd door NoTimeRemains op 02-02-2004 09:58 ]
This is the Way.
Lijkt me niet he, tis nu eenmaal resident evil he en de controls horen zo.HIValicious schreef op 02 februari 2004 @ 09:55:
Gewoon oefenen, dan lukt het wel.
Pas in RE4 willen ze wat aan de controls doen.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
hebben hier mensen ervaring met bestellen bij gamerelease? zo ja is dat goed geregeld?
zit te denken om hier namelijk NFL Street en FF:CC te bestellen )ga zelf Creditcard gebruiken in dat geval)
zit te denken om hier namelijk NFL Street en FF:CC te bestellen )ga zelf Creditcard gebruiken in dat geval)
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gamerelease.nl in IMO een prima winkel. Paar keer besteld, nul problemen.-=BoKKiE=- schreef op 02 februari 2004 @ 11:08:
hebben hier mensen ervaring met bestellen bij gamerelease? zo ja is dat goed geregeld?
Voor mensen die posters willen. Zijn in de sterrencatalogus geen posters beschikbaar.
Ja die "posters" moet je zelf uitprinten, kost je nog 450 sterren ook =)Deddiekoel schreef op 02 februari 2004 @ 11:16:
[...]
Gamerelease.nl in IMO een prima winkel. Paar keer besteld, nul problemen.
Voor mensen die posters willen. Zijn in de sterrencatalogus geen posters beschikbaar.
ik zag twee beren fout parkeren....
Dat was toch met de oude sterrencatalogus, ik heb er nl. ook gesigneerde posters tussen zien staan. Maar ik kan me heel makkelijk vergissen!kaspur schreef op 02 februari 2004 @ 11:21:
[...]
Ja die "posters" moet je zelf uitprinten, kost je nog 450 sterren ook =)
Verwijderd
Er staat idd ook een gesigneerde mario poster met handtekeing van miyamoto was geloof ik 2100 sterrenDeddiekoel schreef op 02 februari 2004 @ 13:22:
[...]
Dat was toch met de oude sterrencatalogus, ik heb er nl. ook gesigneerde posters tussen zien staan. Maar ik kan me heel makkelijk vergissen!
Heb ik te weinig sterren voor aangezien ik nu alleen maar NTSC games heb he.
Maar zo te zien kan niemand een gewone winkel vinden of een internetsite met posters van games?
Maar zo te zien kan niemand een gewone winkel vinden of een internetsite met posters van games?
Verwijderd
Ik hoop van wel, ben nog steeds op zoek naar posters van Sonic/Sonic games, enige wat ik nu heb is een wall-scroll van sonic adventureschnumi schreef op 02 februari 2004 @ 16:28:
Heb ik te weinig sterren voor aangezien ik nu alleen maar NTSC games heb he.![]()
• Final Fantasy Crystal Chronicles Europese box, klik voor de Super Duper Hi-Res versie EX:

Spel + kabeltje dus.
• Handige methode om Flaahgra in Metroid Prime makkelijk te verslaan:

Spel + kabeltje dus.
Je hebt wel de Space Jump nodig, dus eerst 'Space Jump First' truuk uithalen.From: N10sb2002 | Posted: 2/2/2004 12:34:11 AM | Message Detail
An extremely awesome new Flaahgra trick was found by kip.
http://www.metroid2002.com/kip/genius_flaahgra.avi
Just watch the video and see what it is. Here are the reactions from the IRC channel as well: http://www.metroid2002.com/kip-omg.txt
offtopic:
ps Silverbolt, ik heb nu pas door dat dat 1 van mijn icons is, heh
f.k.a D³
Zijn er nou al echt positieve reviews van FF: CC? Wel een en ander gelezen, maar het schijnt nogal snel saai te worden in je eentje. Erg jammer zo te horen, had wel een soort Secret of Mana verwacht, misschien toch een beetje verkeerd gehoopt dan... 
Ik heb nu trouwens ook een creditcard. Gelijk maar eens even een gamepje besteld bij bol.com. RE2 voor 20 Euro om de serie tot dusver compleet te hebben is geen geld. Gisteren besteld, vandaag ship confirmed en waarschijnlijk morgen en anders overmorgen in huis
Netjes hoor!

Ik heb nu trouwens ook een creditcard. Gelijk maar eens even een gamepje besteld bij bol.com. RE2 voor 20 Euro om de serie tot dusver compleet te hebben is geen geld. Gisteren besteld, vandaag ship confirmed en waarschijnlijk morgen en anders overmorgen in huis
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Al eens gedacht aan een baantje als testplayer bij Retro D3D³ schreef op 02 februari 2004 @ 22:44:
• Final Fantasy Crystal Chronicles Europese box, klik voor de Super Duper Hi-Res versie EX:
[afbeelding]
Spel + kabeltje dus.
[...]
Je hebt wel de Space Jump nodig, dus eerst 'Space Jump First' truuk uithalen.
offtopic:
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Dat flaagra filmpje heeft hij niet zelf gemaaktCopycat schreef op 02 februari 2004 @ 23:04:
[...]
Al eens gedacht aan een baantje als testplayer bij Retro D3
Soepel voor je dat je een CC hebt. Maarrr bij bol.com heb je geen cc nodig. Die werken ook met acceptgiro's...GolbeZeromus schreef op 02 februari 2004 @ 23:03:
Ik heb nu trouwens ook een creditcard. Gelijk maar eens even een gamepje besteld bij bol.com. RE2 voor 20 Euro om de serie tot dusver compleet te hebben is geen geld. Gisteren besteld, vandaag ship confirmed en waarschijnlijk morgen en anders overmorgen in huisNetjes hoor!
Verwijderd
Yesss i heb sonic heroes binnen, damn wat een spel zeg 
tip: als je makkelijk wilt beginnen kies team rose wil je meteen in het diepe kies team dark.
tip: als je makkelijk wilt beginnen kies team rose wil je meteen in het diepe kies team dark.
Weet iemand of er een verschil was tussen de Amerikaanse en de Europese Zelda 1 op de NES? Ik heb Zelda 1 namelijk zowel in de Amerikaanse Animal Crossing en op de Europese Collector's Edition disc. Ik vind de Zelda 1 in Animal Crossing moeilijker dan die andere, waarin je veel vaker hartjes en feeën lijkt te krijgen wanneer je een vijand verslaat. Zit ik me dit nu in te beelden, was dit verschil er ook al op de NES, of is dit een aanpassing die gedaan is voor de re-release op de Collector's Edition disc?
hmmz .. heeft iemand dat nfl street ? lijkt me best grappig spel, hou wel van die ge-ver-arcade sportspellen
is kijken op ign dan maar =)
is kijken op ign dan maar =)
[ Voor 4% gewijzigd door yamAUchi op 03-02-2004 16:01 ]
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Hoe heb je in AC zelda te pakken gekregen? Heb jij of iemand die jij kent een Action Replay? Of heb je het volgens de reguliere kanalen te pakken gekregen...MetroidPrime schreef op 03 februari 2004 @ 14:53:
Weet iemand of er een verschil was tussen de Amerikaanse en de Europese Zelda 1 op de NES? Ik heb Zelda 1 namelijk zowel in de Amerikaanse Animal Crossing en op de Europese Collector's Edition disc. Ik vind de Zelda 1 in Animal Crossing moeilijker dan die andere, waarin je veel vaker hartjes en feeën lijkt te krijgen wanneer je een vijand verslaat. Zit ik me dit nu in te beelden, was dit verschil er ook al op de NES, of is dit een aanpassing die gedaan is voor de re-release op de Collector's Edition disc?
ik zag trouwens PN03 voor 17,85 bij de makro vandaag... niet dat ik dat spel geweldig vind maar voor de liefhebbers
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Er zat bij een of ander tijdschrift een Action Replay Lite, waar een code op stond voor alle zeldzame NES-spellen in AC. Ik heb hem natuurlijk wel gebruikt op een stad die ik speciaal voor de NES spellen heb aangemaakt, in mijn "echte" stadje wil ik niet cheaten.Deddiekoel schreef op 03 februari 2004 @ 16:26:
[...]
Hoe heb je in AC zelda te pakken gekregen? Heb jij of iemand die jij kent een Action Replay? Of heb je het volgens de reguliere kanalen te pakken gekregen...
Zag bij Gammo gisteren dat in de volgende aflevering MGS: TTS komt enne...nog een high profile Cube game dacht ik, maar die is me ontschoten
(of misschien was het MZM) Zaterdag aan het eind vd middag en maandagavond laat de herhaling.

QA tester schijn overigens ook enorm pestwerk te zijn. Verplicht dingen honderden keren testen, overdoen, herhalen. Dan vergaat het plezier in een spel wel, mij dunkt!
Dus nu kom je niet meer gezellig bij me langs?GolbeZeromus schreef op 02 februari 2004 @ 23:03:
Ik heb nu trouwens ook een creditcard. Gelijk maar eens even een gamepje besteld bij bol.com. RE2 voor 20 Euro om de serie tot dusver compleet te hebben is geen geld. Gisteren besteld, vandaag ship confirmed en waarschijnlijk morgen en anders overmorgen in huisNetjes hoor!
Ik ontdek al die truuks niet hoorCopycat schreef op 02 februari 2004 @ 23:04:
Al eens gedacht aan een baantje als testplayer bij Retro D3
f.k.a D³
Grom, lees in het "Official Nintendo Magazine" (UK) dat ze daar bij aankoop van twee Player's Choice games of 1 "dure" Nintendo titel (Zelda, F-Zero, Mario Kart, 1080, Mario Party 5, Eternal Darkness
) de limited Zelda disc krijgen....
Weet niet of het oud nieuws is (ding is van februari, dus al ff uit) maar ik hoop dat dat hier ook gaat gebeuren.

Weet niet of het oud nieuws is (ding is van februari, dus al ff uit) maar ik hoop dat dat hier ook gaat gebeuren.
Is inderdaad al een tijdje bekend maar ik vrees dat Nintendo Nederland tot nu toe nog geen enkele aanstalte heeft gemaakt om zoiets te organiseren. Daarentegen lijkt me dat, als je ziet hoeveel van die discs er blijkbaar in andere landen verspreid worden, er misschien nog wel een actie aan te komen zit. Laten we hopen dat het iets is waar we wat aan hebben
als het net zo lang duurt als bij de huidige aktie ... dan kun je er iig nog lekker lang op wachten 
heb hem nog steeds niet binnen (MP5 & MK:DD aktie)
heb hem nog steeds niet binnen (MP5 & MK:DD aktie)
Ik heb het net weer eens geprobeerd voor het eerst in een paar weken... Maar weer niet gelukt, Metroid Prime afmaken LUKT GEWOON NIET
Ik vond het echt een geweldig spel, maar jezus wat een !@# einde. Ik kan er echt nu gewoon niks van, ik ben constant maar rondjes aan het draaien omdat ik MP kwijt ben (2e shape dus ja) en ik wordt constant van de phazon pool afgedouwd.
Sorry, maar wat mij betreft is die baas gewoon niet leuk gedaan, en past het ook niet bij de controls (jaja, mij persoonlijk, mijn mening, ik heb gewoon geen MP skillz blabla) ik baal gewoon even en ik denk nu dat ik het spel nooit meer zal aanraken gewoon...
Ik vond het echt een geweldig spel, maar jezus wat een !@# einde. Ik kan er echt nu gewoon niks van, ik ben constant maar rondjes aan het draaien omdat ik MP kwijt ben (2e shape dus ja) en ik wordt constant van de phazon pool afgedouwd.
Sorry, maar wat mij betreft is die baas gewoon niet leuk gedaan, en past het ook niet bij de controls (jaja, mij persoonlijk, mijn mening, ik heb gewoon geen MP skillz blabla) ik baal gewoon even en ik denk nu dat ik het spel nooit meer zal aanraken gewoon...
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Verwijderd
Speel je op easy of op hard?Twee Dee schreef op 03 februari 2004 @ 19:45:
Ik heb het net weer eens geprobeerd voor het eerst in een paar weken... Maar weer niet gelukt, Metroid Prime afmaken LUKT GEWOON NIET![]()
ik speel nu op hard en had hem vanmiddag bijna verslagen
Kom op je kunt het Twee Dee!!! [/aanmoedig modus]Twee Dee schreef op 03 februari 2004 @ 19:45:
Ik heb het net weer eens geprobeerd voor het eerst in een paar weken... Maar weer niet gelukt, Metroid Prime afmaken LUKT GEWOON NIET![]()
Hoe vaak probeer je het per keer? Want als je het steeds 1x probeert en dan een paar weken niet schiet dat niet echt op natuurlijk. Gewoon ff goed voor gaan zitten en achter elkaar proberen.
Wat bedoel je met kwijt zijn? Je weet dat je visors moet switchen he? Check anders de boss faq hier: http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/game/32495.html
PS Prime is uitgeroepen tot vd 10 beste eindbazen ooit door de lezers van Gamespot, dus mondje dicht he!
f.k.a D³
Weet niet of hij al gemeld was, maar bij dvdboxoffice kan je Rebel Strike voor CAD 19,95 kopen (12,50 euro incl shipping), incl bonus disc ... koopje toch 
Weet verder al iemand iets over de reserverings actie van FF:CC waarbij je de muziek CD krijgt? Was bij een bepaald aantal winkels, maar hier bij de Nedgame wisten ze nog van niets ... zou zonde zijn als ik em pre order en die cd niet zou krijgen.
Weet verder al iemand iets over de reserverings actie van FF:CC waarbij je de muziek CD krijgt? Was bij een bepaald aantal winkels, maar hier bij de Nedgame wisten ze nog van niets ... zou zonde zijn als ik em pre order en die cd niet zou krijgen.
Dat ging niet door in europa... lees CubeZone.nl er maar op na...
*Update*: Nintendo Benelux heeft ons in een schriftelijke verklaring het volgende meegedeeld met betrekking tot dit nieuws:
Het artikel is onjuist. Het is helemaal nog niet bekend of de soundtrack naar Europa komt. En zeker niet of deze via de retail verspreid wordt.
We houden je op de hoogte van verdere ontwikkelingen...
Weet iemand waar je in Belgie je JPN cube kan laten JPN/USA modden?
Ik ga waarschijnlijk zo'n Gundam Pack kopen voor JPN/USA games te spelen, moet ik niet steeds swappen in men Europese cube
En werkt een FreeLoader ook goed in JPN/USA cubes om er zo EUR games op te spelen ?
Ik ga waarschijnlijk zo'n Gundam Pack kopen voor JPN/USA games te spelen, moet ik niet steeds swappen in men Europese cube
En werkt een FreeLoader ook goed in JPN/USA cubes om er zo EUR games op te spelen ?
[ Voor 20% gewijzigd door Desolation Angel op 03-02-2004 23:07 ]
Ja, je zal je mem kaart moeten swappen. Er was volgens mij wel ergens een kaart die beide kon lezen, maar dat weet ik niet meer zeker.Desolation Angel schreef op 03 februari 2004 @ 23:03:
Weet iemand waar je in Belgie je JPN cube kan laten JPN/USA modden?
Ik zag net dit bij de omschrijving van de freeloader :
Er staat nergens dat je PAL spellen kan spelen op je US cube, misschien zijn er wel verschillende versiesFreeLoader for Gamecube
Play import games on your GameCube
-With FreeLoader you can launch and play import GameCube games without modifying your console.
-Play U.S. and Japanese games on your PAL GameCube
-Play US games on your Japanese console
-Play Japanese games on your US console
-Requires TV that supports both PAL and NTSC modes – some older TV’s may not support this function.
Ik kwam trouwens net een reclame pic tegen van Metal Gear Sold: Twin Snakes

Ik heb nog 3 lege memcards dus das geen probleem
Wat mij ondertussen WEL enorm stoort is dat die NTSC mormels geen RGB ondersteunen, tenzij je een modified Component cable van 50$ gebruikt :x
Wat mij ondertussen WEL enorm stoort is dat die NTSC mormels geen RGB ondersteunen, tenzij je een modified Component cable van 50$ gebruikt :x
Inderdaad dat is erg zuur. Maar het is het geld zeker waard. Zeker als je zoals mij je cube wel eens meeneemt naar mensen die geen ntsc hebben, dan heb je dus wel rgb nodig.Desolation Angel schreef op 03 februari 2004 @ 23:42:
Ik heb nog 3 lege memcards dus das geen probleem
Of een Freeloader ervoor kan zorgen dat je PAL games op je US cube kan spelen weet ik niet. Nog nooit geprobeerd, maar volgens mij kan het wel, want ik heb daar nooit wat over gelezen dat het niet zou kunnen.
Edit:
Hier staat dat het wel kan: http://www.lik-sang.com/i...&likref=google_freeloader
[ Voor 9% gewijzigd door admiral866 op 03-02-2004 23:53 ]
Mja , die kabel gaat er gewoon enorm over
Ik betaal dat Gundam Pack 120EUR, dan nog 50EUR voor zo'n kabel, en die FreeLoader heb ik sowieso nodig (ga geen 2 cubes houden, en anders kan ik nog steeds geen USA games spelen).
Gewoon FreeLoadertje kopen dan
Ik betaal dat Gundam Pack 120EUR, dan nog 50EUR voor zo'n kabel, en die FreeLoader heb ik sowieso nodig (ga geen 2 cubes houden, en anders kan ik nog steeds geen USA games spelen).
Hij was eerst 25 euro ofzo... maar nu hebben ze hem helemaal afgeprijst... kan ik hem idd niet voor laten liggen... net besteldTAG_Speedy schreef op 03 februari 2004 @ 20:33:
Weet niet of hij al gemeld was, maar bij dvdboxoffice kan je Rebel Strike voor CAD 19,95 kopen (12,50 euro incl shipping), incl bonus disc ... koopje toch
thnx..
[ Voor 24% gewijzigd door Reignman op 04-02-2004 00:03 ]
Met een PAL cube, Freeloader en een PAL-RGB kabel ben je er toch? Dus dat je dan niet die dure ntsc-rgb kabel hoeft te kopen.Desolation Angel schreef op 03 februari 2004 @ 23:57:
Mja , die kabel gaat er gewoon enorm over
of een 60 Hz tv
This is the Way.
Watvoor televisie zouden jullie aanbevelen om op te gamecuben? Een breedbeeld of juist niet?
Zeker wel breedbeeldJeroenB schreef op 04 februari 2004 @ 10:44:
Watvoor televisie zouden jullie aanbevelen om op te gamecuben? Een breedbeeld of juist niet?
Ik heb een 82CM LG breedbeeld tv... echt relaxt...
Bijvoorbeeld bij Soul Calibur 2 kun je 16:9 mode instellen en dan komt er gewoon de helft aan beeld EXTRA bij..!!
En ik zou een 4:3 aanbevelen voor spellen als Zelda enzo. 
Ik zit ook te twijfelen voor een nieuwe tv, maar 16:9 of 4:3....blijft moeilijk.
Ik zit ook te twijfelen voor een nieuwe tv, maar 16:9 of 4:3....blijft moeilijk.
Verwijderd
Zelda is ook heerlijk te spelen op een 16:9Aikon schreef op 04 februari 2004 @ 11:18:
En ik zou een 4:3 aanbevelen voor spellen als Zelda enzo.
Zelda is errug cool op breedbeeld hoor.... van al mijn games die ik heb.. is er geen een bij die vervormd op breedbeeld formaat (dus als er geen extra 16:9 is zie ik alles dus gewoon supergoed)
maar ik zie steeds meer games die wel een speciale 16:9 stand hebben... waar je dan dus geen gebruik van kunt maken als je een norrmale 4:3 tv hebt... das natuurlijk jammer...
maar ik zie steeds meer games die wel een speciale 16:9 stand hebben... waar je dan dus geen gebruik van kunt maken als je een norrmale 4:3 tv hebt... das natuurlijk jammer...
Verwijderd
Over het algemeen is het beter om te gamen op een 4:3 tv omdat veel spellen niet op 16:9 gemaakt worden en dan krijg je (afhaneklijk van de tv) wel eens een beetje zo'n opgerekt beeld tenzij je de breedbeeld op 4:3 zet maar dat is ook weer zo zonde.
We hebben in de woonkamer een 100hz breedbeeld staan maar toch moet ik eerlijk zeggen dat ik de meeste games mooier vind op mijn eigen 55cm 4:3 samsung tv. (spellen zoals SC2 en starfox dinosaur planet zijn weer wel mooier op de breedbeeld maar ook omdat ze die ondersteunen)
Het blijft natuurlijk een persoonlijke keuze maar ikzelf zou voor een 4:3 gaan tenzij je erg veel films kijkt dan zou ik voor een 16:9 gaan en spellen gewoon uitgrekt of in 4:3 modus spelen.
We hebben in de woonkamer een 100hz breedbeeld staan maar toch moet ik eerlijk zeggen dat ik de meeste games mooier vind op mijn eigen 55cm 4:3 samsung tv. (spellen zoals SC2 en starfox dinosaur planet zijn weer wel mooier op de breedbeeld maar ook omdat ze die ondersteunen)
Het blijft natuurlijk een persoonlijke keuze maar ikzelf zou voor een 4:3 gaan tenzij je erg veel films kijkt dan zou ik voor een 16:9 gaan en spellen gewoon uitgrekt of in 4:3 modus spelen.
Verwijderd
zoals ik al zei: er zit op de meeste BB tv's een SMART-ZOOM mode.
Deze vult het beeld zonder erg te rekken (niet merkbaar)
moet je echt eens zien, want het is echt de oplossing voor de BB tv's
Deze vult het beeld zonder erg te rekken (niet merkbaar)
moet je echt eens zien, want het is echt de oplossing voor de BB tv's
Nee das per definitie kut imo.
Stukkie wegknippen hier, stukkie uittrekken daar. Nee das niks vind ik.
Stukkie wegknippen hier, stukkie uittrekken daar. Nee das niks vind ik.
Ik zou een breedbeeld nemen. En dan een lekkere grote, dan is je scherm toch nog redelijk groot als je em met zwarte randen speelt.
En omdat er in de toekomst meer en meer games een echte breedbeeld optie zullen hebben.
En omdat er in de toekomst meer en meer games een echte breedbeeld optie zullen hebben.
Verwijderd
Dat valt nog vies tegen alleen nintendo games AAA titles dus hebben vaak de 16:9 optie 3rd party games hebben dat niet tot nauwelijks same voor ps2 en x-box games de verhouding games is mischien 1-10 of minder die 16:9 hebben.admiral schreef op 04 februari 2004 @ 11:39:
Ik zou een breedbeeld nemen. En dan een lekkere grote, dan is je scherm toch nog redelijk groot als je em met zwarte randen speelt.
mja ok daar heb je wel gelijk in. En het hangt natuurlijk ook van je budget af. Ik heb vorig jaar een 4:3 grootbeeld gekocht omdat ik dan groot voor relatief weinig geld had. Maar ik kijk zeer regelmatig een filmpje, dus ik had eigenlijk liever een breedbeeld gehad.Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 11:40:
[...]
Dat valt nog vies tegen alleen nintendo games AAA titles dus hebben vaak de 16:9 optie 3rd party games hebben dat niet tot nauwelijks same voor ps2 en x-box games de verhouding games is mischien 1-10 of minder die 16:9 hebben.
Ik had trouwens gedacht dat er wel wat meer breedbeeld games waren. Valt toch nog wel tegen ja.
De discussie die nu is ontstaan is precies waar ik zelf ook over loop te dubben: enerzijds is het leuk om voor DVDtjes een breedbeeld te hebben, anderzijds wil ik games absoluut niet opgerekt of op wat voor manier dan ook gemodificeerd zien, dus zit ik dan met zwarte balken links en rechts.
Het sufste is nog dat als je een 70cm breedbeeld neemt en die op 4:3 zet, het scherm volgens mij zelfs kleiner is dan van een 55cm 4:3 tv. Ik ben op het moment te lui om het uit te rekenen, maar zo ziet het eruit.
Het verschil in prijs is ook nog eens zo'n 200 euro, wat de keus ook niet makkelijker maakt.
Het sufste is nog dat als je een 70cm breedbeeld neemt en die op 4:3 zet, het scherm volgens mij zelfs kleiner is dan van een 55cm 4:3 tv. Ik ben op het moment te lui om het uit te rekenen, maar zo ziet het eruit.
Het verschil in prijs is ook nog eens zo'n 200 euro, wat de keus ook niet makkelijker maakt.
[ Voor 9% gewijzigd door JeroenB op 04-02-2004 11:59 ]
owkee.. check mijn cube games op www.fockens.biz/cube
bij al deze games merk ik NERGENS ook maar iets dat er wat vervormd wordt als er geen speciale 16:9 modus is. Zelfs niet als ik heb dan op de 16:9 mode op mijn tv zet ipv van de Smart Zoom funktie....
bij al deze games merk ik NERGENS ook maar iets dat er wat vervormd wordt als er geen speciale 16:9 modus is. Zelfs niet als ik heb dan op de 16:9 mode op mijn tv zet ipv van de Smart Zoom funktie....
Dit topic is gesloten.