Het Grote Gamecube Topic deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.315 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

"Metal Arms: Glitch in the System": dit spel is een kruising tussen "Ratchet & Clank" en "Halo". Dit spel is zoo grandioos goed, echt niet te geloven. Zie":
http://www.n-philes.com/php/epzppazpveeupezyfpep.php
met deze review ben ik het heeel erg eens en ik vind dat iedereen die een goede shoot-em-up / platform / multiplayer game zoekt dit spel niet moet laten liggen.
Ik heb erg veel spellen, maar deze houd mij al heel erg lang bezig, dus echt een AANRADER. Wie vindt dit nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Hidde schreef op 10 februari 2004 @ 19:43:
He ik heb nu zon 100 euro gekregen van me ouders (gotta luv them) en ik wil nu eindelijk een Broadband Adapter kopen.
Weet iemand een winkelketen (offline!!) die ze nog verkoopt?
Hoe duur maakt niet uit, maar hij moet wel in Den Haag zijn. =]

Alvast bedankt!
intertoys hier had ze laatst nog wel (gouda)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die game lijkt mij ook heel leuk, ik heb hem alleen nog niet in de winkels gezien.

dit is zeker weer zon stille topper die ondergewaardeerd word.

jammer altijd dat dit soort games geen topverkopende games worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Hmmm, glitch in the system....Hmmmmm

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Metal Arms: Glitch in the System is in ieder geval niet erg duur bij dvdboxoffice... €37,69...

Eerst maar ff Metal Gear Solid: TTS pre-orderen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Metal Arms iets meer dan een maand geleden bij Mediamarkt in de bijlmer gekocht (iets van 44 euro). 't is zeker een top game

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 22:35 . Reden: ... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 20:25:
[...]

BB adapter is nergens meer te krijgen helaas, en de levering van nintendo is ook tijden uitgesteld.
Ik had nintendo gemaild en zij zeiden weer eind januari.

Naja ik ga em denk ik maar via gcshop.nl kopen.
Alleen doen zij niet rembours erg jammer.
Maar wel goedkoop, dan maar via creditcard, hijs 43 euro + 6 euro (hardware verzenden) en 2 euro nog wat als je via creditcard betaalt.
thnx iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alarmnummer schreef op 10 februari 2004 @ 21:45:
"Metal Arms: Glitch in the System": dit spel is een kruising tussen "Ratchet & Clank" en "Halo". Dit spel is zoo grandioos goed, echt niet te geloven. Zie":
http://www.n-philes.com/php/epzppazpveeupezyfpep.php
met deze review ben ik het heeel erg eens en ik vind dat iedereen die een goede shoot-em-up / platform / multiplayer game zoekt dit spel niet moet laten liggen.
Ik heb erg veel spellen, maar deze houd mij al heel erg lang bezig, dus echt een AANRADER. Wie vindt dit nog meer?
Het lijkt me een erg goed spel, maar ik ben een beetje erg blut :(
Verder is het spel erg pittig van wat ik gelezen heb en ik ben al niet zo'n ster in moeilijkere games (ik ben iemand die starfox dinosaur planet al een moeilijk spel vond :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:24

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Het is soms best vervelend om Cube-eigenaar te zijn hoor (en dan met name als je "limited resources" hebt ;) )!

Ik dacht eerst dat mijn "wanted" lijstje alleen nog maar uit Viewtiful Joe bestond... Maar nu ben ik ook meer-dan-gemiddeld geïnteresseerd in Burnout 2 en Metal Arms...

GRRRR :(

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 20:30:
Waren die niet op Schiphol nog te koop? Bij zo'n gameshop. (Niet voorbij de douane)
Daar had ik 'm idd gekocht. Maar die heeft ze inmiddels niet meer. Vriend van me kwam na mij en had de laatste te pakken :P
Zag er laatst nog wel een paar bij Media Markt in Almere liggen voor +/- €35,- ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

D³ schreef op 10 februari 2004 @ 19:01: DAMN DEZE GAME ROELT. HARD.

//blaat :P
D³, kijk uit dat je liefde voor deze game niet overslaat in een obsessie...owh...too late :P whehehehee, man :) je bent echt cool...lol

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
hèhè... eindelijk de Zelda Bonusdisc binnen :P (koop 2 spellen actie)
duurt even... maar dan heb je ook wat hè..

kreeg vandaag ook Viewtiful Joe binnen die ik 2de hands gekocht heb... kga ff gamen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Jeez, zie ik net bij Game.net de "deal of the day": Een GBA SP voor 29.99 pond, juist ja, iets van €45 dus ! Echt een koopje!

Uiteraard waren er nog maar 0 over, toch wel een beetje jammer dat ik die gemist heb eigenlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd dat is helemaal niks zeg. :)

Trouwens ik kan ook beamen dat Metal Arms: Glitch in the System echt een cool spel is. Heel veel variatie en humor. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Mijn wishlist bestaat momenteel uit:
- Soul Calibur II
Moet ik nog voor deze game sparen of is er een beter alternatief op de markt te vinden? En even opnieuw mijn vraag van een paar pagina's geleden: Is SCII al in Player's Choice editie verkrijgbaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op 11 februari 2004 @ 20:14:
Mijn wishlist bestaat momenteel uit:
- Soul Calibur II
Moet ik nog voor deze game sparen of is er een beter alternatief op de markt te vinden? En even opnieuw mijn vraag van een paar pagina's geleden: Is SCII al in Player's Choice editie verkrijgbaar? :)
Nope, zal ook nog wel een hele tijd duren voordat die players choise is, is het spel nog veel te nieuw voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
BurnOut is nu pas op packaging gegaan. Met een beetje mazzel haaltie het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

My god..wat er nou gebeurt is..read and weep.

Ik wou een GC wind waker pack kopen, platinum edition..ding is wel te krijgen maar niet echt goed zeg maar..
dus ik zoeken enzo.. gameorder.nl had hem.. 149 euro, 7 euro verzendkosten..er stond niet bij of zelda collectors edition er bij zat(leek me wel maar toch..) Dus via msn aan hun gevraagd of dat erbij zat. Ook gevraagd welke kleur de bijbehorende controller is (wist niet zeker of er zilver controllers waren..wel dus..was bang een paarse te krijgen, zwart zou niet erg zijn)

Ze waren niet in voorraad maar nog wel na te bestellen..ik kijk 5 minuten later..is hetzelfde produkt ineens 159,- ipv 149..en de verzendkosten ineens 8.50 ipv 7 euro. Als men iets nabesteld betekent het nog niet dat het duurder wordt doorgaans...en verzendkosten omhoog is helemaaaal debiel...gewoon schandalige actie als je t mij vraag. Desnoods koop ik een zwarte..ik koop hem in ieder geval niet bij hun.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
MaxBurn schreef op 11 februari 2004 @ 20:52:
My god..wat er nou gebeurt is..read and weep.

Ik wou een GC wind waker pack kopen, platinum edition..ding is wel te krijgen maar niet echt goed zeg maar..
dus ik zoeken enzo.. gameorder.nl had hem.. 149 euro, 7 euro verzendkosten..er stond niet bij of zelda collectors edition er bij zat(leek me wel maar toch..) Dus via msn aan hun gevraagd of dat erbij zat. Ook gevraagd welke kleur de bijbehorende controller is (wist niet zeker of er zilver controllers waren..wel dus..was bang een paarse te krijgen, zwart zou niet erg zijn)

Ze waren niet in voorraad maar nog wel na te bestellen..ik kijk 5 minuten later..is hetzelfde produkt ineens 159,- ipv 149..en de verzendkosten ineens 8.50 ipv 7 euro. Als men iets nabesteld betekent het nog niet dat het duurder wordt doorgaans...en verzendkosten omhoog is helemaaaal debiel...gewoon schandalige actie als je t mij vraag. Desnoods koop ik een zwarte..ik koop hem in ieder geval niet bij hun.
Zelda Collector's Edition zit toch niet in het Wind Waker pack, maar in het Mario Kart pack? In het Wind Waker pack zit weer de Ocarina of Time disc.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MetroidPrime schreef op 11 februari 2004 @ 20:58:
[...]

Zelda Collector's Edition zit toch niet in het Wind Waker pack, maar in het Mario Kart pack? In het Wind Waker pack zit weer de Ocarina of Time disc.
ja dat vroeg ik me dus ook af enzo..en ze zeiden collectors edition..klopt dus niet lijkt me..welke van de 2 kan je eigenlijk beter nemen :D ken het verschil niet zo heel erg.. :) CE heeft toch ook OoT :? is het enige verschil de quest versie ofzo ?..
Ik wil eigenlijk die CE disk..maar wil op t moment alleen wind waker, waar ie weer niet bij Zit ..argh :)(geen double dash, dan moet ik alsnog TWW kopen).. met die sterrenzooi op nintendo.nl kan je hem niet meer krijgen.

[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 11-02-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op 11 februari 2004 @ 21:00:
[...]

ja dat vroeg ik me dus ook af enzo..en ze zeiden collectors edition..klopt dus niet lijkt me..welke van de 2 kan je eigenlijk beter nemen :D ken het verschil niet zo heel erg.. :) CE heeft toch ook OoT :? is het enige verschil de quest versie ofzo ?..
Op de Ocarina of Time disc staan Ocarina of Time en Ocarina of Time MasterQuest. MasterQuest is niet meer dan een soort add-on voor Ocarina of Time. Op het CE schijfje staan weer Legend of Zelda(NES), Link's Awakening(NES), Ocarina of Time en Majora's Mask. Als je een van die spellen niet hebt zou ik je de CE disc aanraden, anders de Ocarina of Time disc, al zal die veel moeilijker te krijgen zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MetroidPrime schreef op 11 februari 2004 @ 21:05:
[...]
Als je een van die spellen niet hebt zou ik je de CE disc aanraden, anders de Ocarina of Time disc, al zal die veel moeilijker te krijgen zijn.
Sja ik heb ze allemaal wel op n64 en nes gehad/gespeeld :D
op zich ga ik voor de CE disk maar wil (nog?) geen Double Dash dus.. :S

edit: misschien toch maar mkart nemen dan...tis wel leuk maar zwem nu niet in t geld en wil ook nog TWW :)

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 11-02-2004 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Op cubezone staat het nieuws dat er op de cube geen Burnout 3 komt (bevestigd)... echt ZWAAAAAR KUT!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Metroid Prime _/-\o_

Zat in de Phazon Mines, zweet in me handen, maar net de saveroom binnen gestapt met weer een upgrade rijker :D :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• TdV
  • Laatst online: 21:51

TdV

Wisten jullie trouwens al dat je de zelda collecters disc krijgt bij een abonnement op ngamer? Kost 22,5 + 2,3 verzendkosten...ik dacht ik meld het ff.

Verwijderd

TdV schreef op 12 februari 2004 @ 12:46:
Wisten jullie trouwens al dat je de zelda collecters disc krijgt bij een abonnement op ngamer? Kost 22,5 + 2,3 verzendkosten...ik dacht ik meld het ff.
Mag dit wel :? Het is tenslotte een promtionele (gratis) disc, volgens mij is het niet de bedoeling dat een tijdschrift dat voor 22,50 door gaat verkopen :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 13:08:
[...]
Mag dit wel :? Het is tenslotte een promtionele (gratis) disc, volgens mij is het niet de bedoeling dat een tijdschrift dat voor 22,50 door gaat verkopen :X
Ik ken wel een aantal gameshops die hem gewoon uit het zelda pack halen en hem gewoon los voor tussen de 20-30e verkopen of voor een klein meerprijsje als je mk:dd koopt

Verwijderd

hey, bedankt TdV, dat vind ik wel een aantrekkelijke aanbieding. Probeer die disc maar eens los voor minder dan 30 euro te vinden.. Dat lukt je niet zo makkelijk. Nu krijg je ook nog eens een blad erbij. /me gaat bestellen.

Dit is te vergelijken met die aanbieding van Nintendo power in de US. Daar krijg je bij een abonnement ook deze disc. Dit is imo een mooie manier voor de mensen die niet genoeg sterren hebben of niet gebruik kunnen maken van die 2 games actie (importeurs bijv).

Ook die FF:CC aanbieding is wel aantrekkelijk. 60 euro kost het spel ook los in de winkel, nu krijg je er ook nog een Nintendo magazine bij. Mwoah, niet verkeerd. Wel een viewtiful aanbieding ;)

Gelijk ff een briefje schrijven dat je het per 1-8-2004 wil opzeggen anders wordt het straks ook nog automatisch verlengd. Is dat ook weer geregeld :).
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 13:08:
[...]
Ze geven de disc als het ware weg als je een abonnement neemt. En ze zullen wel toestemming van Nintendo hebben I guess.. Lekker belangrijk ook :P

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 13:31 ]

• Twee Dee

Twee Dee

Klinkt inderdaad als een leuke aanbieding, ik wilde zowiezo weer eens een game-magazine kopen...

Iemand een mening over het blad? Als het nou echte pulp is dan hoeft het ook weer niet 8)

1 minuutje later:
* Twee Dee heeft zich inmiddels aangemeld 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Twee Dee op 12-02-2004 13:30 ]

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ja ik had hem inmiddels besteld..ik zat ermee dar ik niet het double dash pack wou kopen maar wel die disc wou..op deze manier dus cube+tww+collectors disc geregeld :D

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Twee Dee schreef op 12 februari 2004 @ 13:28:
Iemand een mening over het blad? Als het nou echte pulp is dan hoeft het ook weer niet 8)
* Twee Dee heeft zich inmiddels aangemeld 8)
geen idee..maar ja :D
misschien is het blad 5 kantjes hehehe..toch die disc voor 22.50 ofzo :D

off-topic: Waterpolo is cool :P

[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 12-02-2004 13:37 ]

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 13:23:Gelijk ff een briefje schrijven dat je het per 1-8-2004 wil opzeggen anders wordt het straks ook nog automatisch verlengd. Is dat ook weer geregeld :).
Het is toch een jaarabonnement? dat blad verschijnt namelijk maar om de 2 maanden.

Verder wordt die disc nooit echt gelimmiteerd geloof ik. :)
Heb er nu 2 van (waarvan 1 gesealed), over een jaar heeft echt iedere cube eigenaar er 1.

Weet iemand trouwens waar de PAL versie van Metal Arms het goedkoopst is? Zolang het maar binnen europa is.

[ Voor 11% gewijzigd door SD5k op 12-02-2004 14:03 ]

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:39

admiral866

The King Personality Disorder

Ik denk idd dat het twee maandelijk is. Ze hebben het nu over deel 3, en dat dat het eerste nummer van 2004 is. Maar ik heb dus ook gedaan :D
Laat maar komen die zelda disc. Beetje jammer dat het PAL is, moet ik met FreeLoader klooien. Maargoed dit vind ik wel iets dat je niet kan laten lopen als je de disc nog niet hebt.

Verwijderd

Staat iig nergens op de site dat het een 2-maandelijkse blad is maar het lijkt er wel op zoals admiral al zegt :).

Denk verder niet de het een viewtiful vodje van 5 kantjes is aangezien alleen de gamecube sectie al de volgende inhoud heeft:

Reviews GameCube
Metal Gear Solid: The Twin Snakes
Final Fantasy: Crystal Chronicles
Beyond Good & Evil
Sonic Heroes
Prince of Persia: Sands of Time
James Bond: Everything or Nothing
Rogue Ops
Goblin Commander: Unleash the Horde
Kirby Air Ride
Pitfall: The Lost Expedition
R: Racing
NFL Street
Mario Party 5
Spawn: Armageddon
Medal of Honor: Rising Sun
Teenage Mutant Ninja Turtles
Tak and the Power of Juju
1080 Avalanche
Disney Hide and Sneak
Resident Evil: Code Veronica X
Harry Potter en de Steen Der Wijzen
Harry Potter Zwerkbal Cup
Batman: Rise of Sin Tzu
Wallace and Gromit: Project Zoo
The Sims: Er op uit
Looney Tunes: Back in Action
Spongebob Squarepants
Urban Freestyle Soccer

Maargoed, dan wordt het dus een briefje voor 1-2-2005 :z

• Twee Dee

Twee Dee

Thelema schreef op 12 februari 2004 @ 14:00:
[...]
Weet iemand trouwens waar de PAL versie van Metal Arms het goedkoopst is? Zolang het maar binnen europa is.
Goedkoopste wat ik weet is Play.com. 30 pondjes (ongeveer 45 euro).
Een aantal dagen terug zag ik hem ook bij Game.net (deal of the day) voor 15 pond, maar ik weet niet zeker of dit de GC versie was eigenlijk.
MaxBurn schreef op 12 februari 2004 @ 13:33:
[...]off-topic: Waterpolo is cool :P
IDD :*)

• Aikon
  • Niet online
Blad is idd tweemaandelijks. Want het kost 4.50 per exemplaar, en een abbo dus 22.50 oid.

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb em ook besteld, maar aangezien ik de Zelda Disc al bij m'n mariokart pak kreeg heb ik de aanbieding met FF:CC gedaan :)

Spel zou ik evengoed wel kopen, nu krijg ik d'r een blad bij :p

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm RE4 gaat nu toch echt mijn aandacht trekken. Hier een vraag en antwoord uit de mailbag:
Resident Evil 4
When will you tell us about resident evil 4?! I can't wait forever!

Matt responds: You won't have to. Game Informer Magazine has the world exclusive on the game and will blow it out in the next couple of weeks. We're under embargo until mid-March, at which point we will provide our own coverage of the pants-wettingly amazing survival horror sequel -- a title that now ties Metroid Prime 2 as my most wanted game this year. Stay tuned for that.
Dus hij heeft RE4 net zo hoog staan als MP2. En hij zegt altijd dat MP zijn daddy is moet je nagaan. :P Het moet dus wel een vette game worden.

[ Voor 4% gewijzigd door schnumi op 12-02-2004 14:45 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Thanks :) Nu heb ik ook een manier om aan dat ding te komen. Kent iemand dit blad eigenlijk :?

Verwijderd

Yes eindelijk hebben ze FF:CC verstuurd! Nu nog ff een dag of 8 wachten en kan ik mooi aan het game-en. Jammer dat BG&E niet gelijk is meegestuurd, was nog niet op voorraad :(

Verwijderd

Pewwy schreef op 12 februari 2004 @ 16:37:
[...]
Thanks :) Nu heb ik ook een manier om aan dat ding te komen. Kent iemand dit blad eigenlijk :?
Ja, ik heb het wel eens gelezen. Best goed blad, alhoewel er beter dingen zijn :) Het heeft niets speciaals, leuk voor erbij, zeker omdat het zo goedkoop is, 22,50 per jaar :)

• MetroidPrime
schnumi schreef op 12 februari 2004 @ 14:44:
Mmm RE4 gaat nu toch echt mijn aandacht trekken. Hier een vraag en antwoord uit de mailbag:

[...]

Dus hij heeft RE4 net zo hoog staan als MP2. En hij zegt altijd dat MP zijn daddy is moet je nagaan. :P Het moet dus wel een vette game worden.
Weet er iemand trouwens of Game Informer ook in Nederland ergens te koop is? Ik ben wel nieuwsgierig naar de exclusieve Resident Evil 4 preview!

Ik ben trouwens ook aan het overwegen om een Logitech Z-680 te kopen. Is er hier iemand die weet hoe je de GC erop kan aansluiten als je een RGB-kabel gebruikt?

Verwijderd

Via de tulp-out of jack-out stekkertjes op je tv.

heb je dit niet? dan heb je helaas pech

wel een mooi setje trouwens die Z-680, ik durf alleen mijn Z-640 niet hoger dan een kwart te zeggen vanwege dag bas (terwijl die uit staat) :'(

• Fred_Perry
  • Laatst online: 12-09 14:59
MetroidPrime schreef op 12 februari 2004 @ 17:42:
[...]

Weet er iemand trouwens of Game Informer ook in Nederland ergens te koop is? Ik ben wel nieuwsgierig naar de exclusieve Resident Evil 4 preview!

Ik ben trouwens ook aan het overwegen om een Logitech Z-680 te kopen. Is er hier iemand die weet hoe je de GC erop kan aansluiten als je een RGB-kabel gebruikt?
Ik hem mn Dolby setje opt moment aangesloten via een scart (die overloopt in 2 tulpstekkertjes). Op de andere scart heb ik gewoon de RGB zitten.

Het blijft jammer dat je het via de tv moet doen, want zo heb je altijd kwaliteitsverlies helaas.

Alst goed is, is er trouwens wel een oplossing om het geluid fatsoenlijk te krijgen, maar dan heb je wel duurdere apparatuur (losse componenten) nodig.

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Dat blad zit vast wel goed; het staat op de voorpagina van Nintendo.nl!

Dat is dus zeker weten wel in samenwerking met Ninty :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

• Deddiekoel
Metal arms lijkt me nog steeds koel. Ik heb alleen net een iHP-140 besteld dus ik moet de dubbeltjes gaan omdraaien...

Verwijderd

Ecco schreef op 12 februari 2004 @ 19:57:
Dat blad zit vast wel goed; het staat op de voorpagina van Nintendo.nl!

Dat is dus zeker weten wel in samenwerking met Ninty :)
Nee, het is onafhankelijk, maar het is wel in het belang van Nintendo dat er goedlopende Nintendo only bladen zijn, goed voor het consumentvertrouwen enzo :)
Deddiekoel schreef op 12 februari 2004 @ 20:00:
Metal arms lijkt me nog steeds koel. Ik heb alleen net een iHP-140 besteld dus ik moet de dubbeltjes gaan omdraaien...
Same here, altijd geld tekort... :X Tja ik heb al 19 cube games, en die dingen kosten ook wat :X

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 20:13 ]

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Gelukkig heb ik gisteren Hitman 2 binnengekregen en krijg ik volgende week FF:CC binnen. :)

Hitman 2 is tot nu toe nog erg vermakelijk. Ziet er goed uit en lekker sneaken en killen is gewoon leuk. :P

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 20:13:
[...]
Nee, het is onafhankelijk, maar het is wel in het belang van Nintendo dat er goedlopende Nintendo only bladen zijn, goed voor het consumentvertrouwen enzo :)
Onafhankelijk met al die Nintendo reclame ... jaja :+ Lijkt me dat er wel onderlinge belangen zijn, net als bij onafhankelijke autobladen :)
Maar een leuk blad is het wel voor die 4,50 euro, kan je je geen buil aan vallen zeker niet nu die collectors disc erbij zit die je weer voor 25 euro kan verkopen. Gratis wat te lezen op de plee ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Speedy op 12-02-2004 22:03 ]

Flickr | Lego collectie

• Twee Dee

Twee Dee

En hoppakee!

* Twee Dee veegt de laatste restjes van Metroid Prime van zijn visor af...

Zo, enne D3 bedankt voor de aanmoedigingen hoor, het is me gelukt :Y)
Gewoon even lekker rustig voor gaan zitten, en de tweede poging was raak!
77% items en ik geloof iets van 96 scan...

Hee... wat is dit... Hard mode?? ;)
Dan maar eens de verzamelaar en scanner gaan uithangen dus voor die extra lange ending denk ik.

Maar nu eerst nog maar even wat tijd uittrekken voor Zelda:TWW, want die staat er ook nog. (En eigenlijk helemaal niet eens tijd hebben om spelletjes te spelen hè :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarmnummer
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

"Metal Arms: Glitch in the System" gekocht. Wat een SUPERTOF spel. toevallig 2e hands voor 20 €, dus mazzel. Multiplayer is zo goed en singleplayer is zelfs beter. Wat een Graphics, speelbaarheid, humor.... nog nooit eerder van dit spel gehoord tot voor kort en ik vind dit het beste spel tot nu toe. Eerder de review gezien op Gammo, dat sloeg echt nerges op. Totaal niet op z'n waarde geschat, zo goed is íe.
Verder net een mailtje gestuurd naar Criterion en Acclaim met de vraag waarom ze in G*&^^&**^ sake BurnOut 3 niet uitbrengen op de Gamecube.... Echt niet te geloven........ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Er zijn plaatjes uit van RE4. Ze zijn een beetjke "underground" dus je zult ze niet zo snel vinden, maar ik hoopte dat jullie ze hadden!

Ik heb gelezen (en de plaatjes bevestigen dat blijkbaar) dat je niet direct tegen zombies in gaat. Je moet tegen een dorp met inwoners die geinfecteerd zijn. Het zijn geen zombies, maar mensen met een nare uitwerking van het G-virus ofzo. Dus ze gebruiken valstrikken en pijl en boog om je uit te schakelen.

Klinkt erg vreemd, maar het schijnt zo te zijn. Als ik de plaatjes vind, zet ik ze hier wel op.

Hier zijn ze :)

http://netrunner2k2.net/forum/viewtopic.php?t=935

[ Voor 8% gewijzigd door HuggyB op 13-02-2004 04:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Het kan aan mij liggen, omdat ik RE nooit wat heb gevonden maar wel helemaal gek ben van Eternal Darkness.

Ik krijg het idee dat RE4 zo gaaf wordt omdat er een aantal elementen van ED in terug komen... Net zoals dat richten op verschillende bodyparts. Ook zou in RE4 eindelijk eens die controls worden aangepast.

(Ik heb dus zelf maar ooit eens een klein stukje RE gespeeld maar het kon me niet boeien. De "puzzels" waren niet de moeite waard, en de controls waren de druppel. Dit bericht is dus puur een reactie op roddels op en gebaseerd op beperkte informatie van RE, en moet dus met een korrel zout genomen worden :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 13 februari 2004 @ 04:39:
Er zijn plaatjes uit van RE4. Ze zijn een beetjke "underground" dus je zult ze niet zo snel vinden, maar ik hoopte dat jullie ze hadden!

Ik heb gelezen (en de plaatjes bevestigen dat blijkbaar) dat je niet direct tegen zombies in gaat. Je moet tegen een dorp met inwoners die geinfecteerd zijn. Het zijn geen zombies, maar mensen met een nare uitwerking van het G-virus ofzo. Dus ze gebruiken valstrikken en pijl en boog om je uit te schakelen.

Klinkt erg vreemd, maar het schijnt zo te zijn. Als ik de plaatjes vind, zet ik ze hier wel op.

Hier zijn ze :)

http://netrunner2k2.net/forum/viewtopic.php?t=935
Hier hoef je niet voor in te loggen voor je erbij kan:
http://www.xsorbit1.com/u...on=display&num=1076614782

Killer 7 plaatjes:
http://www.xsorbit1.com/u...on=display&num=1076618534

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 21:51

TdV

Twee Dee schreef op 13 februari 2004 @ 08:04:
[...]

Het kan aan mij liggen, omdat ik RE nooit wat heb gevonden maar wel helemaal gek ben van Eternal Darkness.

Ik krijg het idee dat RE4 zo gaaf wordt omdat er een aantal elementen van ED in terug komen... Net zoals dat richten op verschillende bodyparts. Ook zou in RE4 eindelijk eens die controls worden aangepast.

(Ik heb dus zelf maar ooit eens een klein stukje RE gespeeld maar het kon me niet boeien. De "puzzels" waren niet de moeite waard, en de controls waren de druppel. Dit bericht is dus puur een reactie op roddels op en gebaseerd op beperkte informatie van RE, en moet dus met een korrel zout genomen worden :+ )
En met jou vele anderen hoor :) ik vind ED ook meesterlijk goed en RE niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Woehoe! RE4 wordt gewoon de beste in de serie. Vooral veel vooruitgang kwa gameplay zo te zien.

Door de volledige 3D engine wordt de belichting wel heel erg indrukwekkend, en alles is ook gewoon minder donker nu.
Daarnaast is duidelijk te zien dat ze inspiratie hebben gehaald uit wat cult horror films. Gaaf! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

RE4 ziet er idd erg goed uit :)

Maar moet dan eerst de oudere delen maar eens spelen :D
Maar moet eerst ED uitspelen van mezelf :D

Bij intertoys geweest v/d week, ze kunnen gvd SMB1 niet eens meer bestellen!!!

Aaaarrrgghhhh wtf???? En heb dus 2 andere zaken gevonden die m verkopen, maar daar kost ie dus echt 59€ (en ja gechecked, en gezegd dat intertoys m voor minder heeft maar helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
TdV schreef op 13 februari 2004 @ 08:56:
[...]

En met jou vele anderen hoor :) ik vind ED ook meesterlijk goed en RE niet zo.
En ik precies omgekeerd. :)

ED heeft niet echt veel speciaals.
het spreekt me gewoon nie zo aan.

RE all the way. _/-\o_

Edit:
Weet iemand de prijs van POP:SOT??
Die zou toch ongeveel 40-45 euro worden??

En BG&E werd dacht ik €30.

[ Voor 16% gewijzigd door Vanitas op 13-02-2004 11:52 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Vanitas schreef op 13 februari 2004 @ 11:50:
[...]

En ik precies omgekeerd. :)

ED heeft niet echt veel speciaals.
het spreekt me gewoon nie zo aan.

RE all the way. _/-\o_

Edit:
Weet iemand de prijs van POP:SOT??
Die zou toch ongeveel 40-45 euro worden??

En BG&E werd dacht ik €30.
Ik vind ze allebei geweldig, RE & ED. :)

PoP: 34,95
BG&E: 24,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 12-09 14:59
Metar Gear Solid: The Twin Snakes 9,25 (Spiel des Monats) @ Game Informer

Helaas geen verdere inhoudelijke info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 13 februari 2004 @ 11:55:
[...]

Ik vind ze allebei geweldig, RE & ED. :)

PoP: 34,95
BG&E: 24,95
Alleen bij gcshop.nl
Adviesprijzen worden geloof ik:
PoP: 50,-
BG&E: 30,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 15:32:
[...]
Alleen bij gcshop.nl
Adviesprijzen worden geloof ik:
PoP: 50,-
BG&E: 30,-
Nee, dat is niet alleen bij GCshop. Heb er al meerdere gezien.

Grrrrr, nog anderhalve maand voordat we MGS:TTS eindelijk kunnen spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door SD5k op 13-02-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG!
Ik wi niet veel zeggen hoor. maar als die RE4 screens ingame zijn, is deze game mooier dan HL2 _/-\o_

en als ze de sfeer wat beter maken, en de puzzels wat logischer word dit de GOTY!

Metroid moet eens even goed gaan kijken wie zijn daddy is want volgensmij is RE4 dat nu een beetje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 15:43:
OMFG!
Ik wi niet veel zeggen hoor. maar als die RE4 screens ingame zijn, is deze game mooier dan HL2 _/-\o_

en als ze de sfeer wat beter maken, en de puzzels wat logischer word dit de GOTY!

Metroid moet eens even goed gaan kijken wie zijn daddy is want volgensmij is RE4 dat nu een beetje >:)
Niet overdrijven, denk dat HL2 nog wel een stapje hoger is. Hoewel RE4 dicht in de buurt komt als het ook ragdoll physics heeft. :)

Ik weet niet wie nu wie zijn pappie is, maar ze gaan allebei heerschen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[screens waren dood, zijn weggehaald]

een beetje lay-out verkneuking mag denk ik wel in dit geval _/-\o_

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Thelema schreef op 13 februari 2004 @ 15:33:
[...]

Nee, dat is niet alleen bij GCshop. Heb er al meerdere gezien.

Grrrrr, nog anderhalve maand voordat we MGS:TTS eindelijk kunnen spelen.
bol doet PoP voor 44.95€ iig

Screenies RE4 zijn echt vet, heb ze nu al wel overal 100000x gezien, dus die layout...tsja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Voor het eerst ook een HUD in RE4 dus. En die bevestigd ook nog eens dat je waarschijnlijk echt verschillende personages hebt. (er staat 'Leon' rechtsonder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer info:
[Nieuws] *HOT* Resident Evil 4 screenshots & info

Woah Nelly... Stil zijn we er van... Wie nog twijfelde aan de kwaliteit van Resident Evil 4, mag die twijfels nu rustig aan de kant schuiven. Wat ziet deze game er angstaanjagend goed uit!

Biohazard, hier beter bekend als Resident Evil, is al weer toe aan z'n zesde deel. En om heel eerlijk te zijn, begonnen we een beetje te twijfelen aan de serie. Resident Evil en Resident Evil 0 waren hele toffe games, maar helaas was er van enige vooruitgang nauwelijks sprake. Puzzeltjes oplossen, sleuteltjes zoeken, deurtjes openen, zombies ontwijken en bazen neerschieten. En dat alles met houterige controls en getoond vanuit dramatische camerastandpunten.

Verwelkom Resident Evil 4. Weg zijn de nauwe gangstelsels. Niet langer de bekende hersenloze zombies. Geen vaste camerastandpunten meer op het menu. De houterige controls behoren tot het verleden. Nergens meer een pre-rendered achtergrond te vinden.

Wat het nog wel is? Angstaanjagend, ontzettend angstaanjagend. En griezelig gedetailleerd. En dat alles in realtime, alleen op ons mooie kubusje. Wat kan het leven toch mooi zijn!

Vergeet de trailer die we een jaar geleden op E3 zagen. Daarvan is niets meer overgebleven. Het is het jaar 2004. Leon, in Resident Evil 2 nog een jonge S.T.A.R.S agent, wordt door de president van de VS ingehuurd om z'n dochter te beschermen. Nog voor hij aan z'n werk begint, wordt de dochter ontvoerdt en meegenomen naar een dorp ergens in Zuid-Amerika. Leon reist natuurlijk ook af, maar het dorp blijkt bezeten te zijn en de bewoners hebben het op Leon voorzien.

Resident Evil 4 laat zich spelen als een eerste persoonsschietspel vanuit de derde persoon, waarbij Leon uiterst links in beeld te zien zal zijn. Om het gezichtsveld toch net zo groot te laten zijn als bij normale games, is ervoor gekozen om deze game te optimaliseren voor breedbeeld. Ondersteunt je TV geen breedbeeld, dan krijg je de bekende zwarte balken in beeld. Overigens kun je ook altijd schakelen naar volledig eerste persoons perspectief, als je niet tevreden bent met het huidige zicht.

Resident Evil 4 kent vrijwel geen laadtijden. De aanwezige laadtijden zijn bovendien erg kort. Ook de bekende 'deur-animaties', waarbij nieuwe kamers werden ingeladen tijdens een animatie van een tergend langzaam openende deur, zijn verdwenen. In tegenstelling tot voorgaande delen, bestaat Resident Evil 4 voornamelijk uit grote, open omgevingen. De game speelt zich niet langer volledig in het donker af. In een van de latere levels, die zich wel in de nacht afspeelt, zal je zicht slechts worden bepaald door de maneschijn.

De inwoners van het dorpje zijn bepaald niet dom. Zo zullen ze niet langer alleen op je af komen gestormd. Ze zullen trachten je mee te lokken naar groepen bewoners. Ze zijn ook een stuk sneller dan de zombies uit voorgaande delen. De bewoners zijn ook bewapend met projectielen, zoals sikkels, bijlen en hooivorken en zullen deze ook naar Leon gooien. Leon kan deze projectielen met een gericht schot uit de lucht schieten.

Dankzij de nieuwe controls kan Leon vijanden overal raken. Daarom heeft Capcom een hit-detection system ingebouwd, dat detecteert waar je je vijand raakt. Schiet je de vijand bijvoorbeeld in z'n been, dan zal hij strompelen of zelfs onmvallen. Dit systeem is allang bekend bij andere games, maar nieuw voor Resident Evil.

Resident Evil 4 kent een zogenaamde context-sensitive actieknop. Zo zul je bijvoorbeeld regelmatig ergens op moeten klimmen. Duw je vervolgens de ladder om, dan zullen de zombies je voorlopig even niet volgen. Het is niet bekend of de zombies de ladder ook weer recht kunnen zetten. In een ander geval kun je met de context-sensitive actieknop deuren barricaderen met tafels. Denk echter niet dat je in dat geval veilig bent, want er zijn bewoners met motorzagen die zo door de deur heen zagen!
Vooral met dat stukje over breedbeeld lijkt me echt super (heb een breedbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja jij hebt breedbeeld idd maar er zijn nog zat mensen zonder. Erg jammer dus van die balken. Gewoon een breedbeeld optie had me handiger geleken.

Maar voor de rest: DAMN! :9~ ? _/-\o_ _/-\o_

Zie je die screens dat die gasten met die ladder proberen op het dak te komen en jij ze van die ladder af kan schieten en de ladder om kan gooien!

Dit word echt een meesterwerk voor de cube! 8)

Misschien word ik nu dan eindelijk over de streep getrokken om toch maar een breedbeeld te kopen. Aangezien ik ook veel DVD films kijk.

[ Voor 15% gewijzigd door schnumi op 13-02-2004 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 16:06:
Meer info:

[...]

Vooral met dat stukje over breedbeeld lijkt me echt super (heb een breedbeeld)
Ik vraag me af hoe ze het verhaal en de sfeer op de rest van de serie willen aansluiten nu

SPOILER:

de Umbrella Corporation niet meer bestaat. Ik vraag me ook af of ze in de intro gaan vertellen wat er met Umbrella gebeurd is tussen Code Veronica en 4 in, of zou er een Code Veronica II komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

schnumi schreef op 13 februari 2004 @ 16:47:
Ja jij hebt breedbeeld idd maar er zijn nog zat mensen zonder. Erg jammer dus van die balken. Gewoon een breedbeeld optie had me handiger geleken.

Maar voor de rest: DAMN! :9~ ? _/-\o_ _/-\o_

Zie je die screens dat die gasten met die ladder proberen op het dak te komen en jij ze van die ladder af kan schieten en de ladder om kan gooien!

Dit word echt een meesterwerk voor de cube! 8)

Misschien word ik nu dan eindelijk over de streep getrokken om toch maar een breedbeeld te kopen. Aangezien ik ook veel DVD films kijk.
Zo zeker DAMN ja! :) Niet te geloven zeg. Ik begin nu ook sterk te overwegen om een breedbeeld aan te schaffen. Ik moet alleen nog RE3 es uitspelen. Vanavond maar es doen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Ahhhh, Resident Evil 4 in breedbeeld, alsof een droom werkelijkheid wordt :)
En die plaatje zien er echt zo goed uit, en het is nogwel crappy kwaliteit pics.
Vergeleken met die E³ filmpjes, ziet het er zo anders uit.
Bij die filmpjes lieten ze alleen kleine gangetjes zien ergens binnen een huis.
En nu laten ze precies het omgekeerde zien :) :>

Ik kan niet wachten totdat de E³ er weer is :)

En hier hebben we ook nog een Mortal Kombat 6 pic :

Afbeeldingslocatie: http://www.mortalkombatonline.com/content/News/baraka.JPG

Btw, ik heb de Midway arcade dinges binnen gekregen, alleen staat er niet echt iets bijzonders op :/
Ik had toch wel verwacht dat er iets beters op stond maar nee, stuk of 3 v/d 20 zijn het waard om te spelen :/

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
admiral schreef op 13 februari 2004 @ 17:43:
[...]

Zo zeker DAMN ja! :) Niet te geloven zeg. Ik begin nu ook sterk te overwegen om een breedbeeld aan te schaffen. Ik moet alleen nog RE3 es uitspelen. Vanavond maar es doen dan :)
Ik heb maandag RE2 uitgespeeld en wilde dinsdag vrolijk aan RE3 verder gaan. Ik zit in ergens aan het begin vast. Er zijn waar ik ben drie uitgangen, maar welke uitgang ik ook kies, de Nemesis staat me op te wachten. Ik heb het een paar keer geprobeerd maar kan dat figuur niet van me afschudden. De sfeer van het spel is ook niet zo goed als in de andere delen. Ik denk dat ik RE3 maar laat liggen tot ik Code Veronica X een keer heb gekocht en uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan nemesis niet afschudden. je moet hem verslaan ;)

Dat is juist het leuke van RE3 vind ik, Nemesis blijft je het hele spel volgen. dus je weet nooit wanneer hij weer achter de deur staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens die RE4 pics doen me ook aan iets anders denken. :) Weten jullie nog dat Max Payne 1 en 2 niet zijn verschenen op de cube? En dat Rockstar de schuld legde bij de Cube omdat die niet genoeg geheugen zou hebben....

Mmm vreemd he... ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

schnumi schreef op 13 februari 2004 @ 19:52:
Trouwens die RE4 pics doen me ook aan iets anders denken. :) Weten jullie nog dat Max Payne 1 en 2 niet zijn verschenen op de cube? En dat Rockstar de schuld legde bij de Cube omdat die niet genoeg geheugen zou hebben....

Mmm vreemd he... ;) :P
Misschien zegt dat eerder iets over hoe efficient ze kunnen programmeren daar bij Rockstar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 13 februari 2004 @ 20:04:
[...]Misschien zegt dat eerder iets over hoe efficient ze kunnen programmeren daar bij Rockstar ;)
Dat denk ik wel bij meer third party developers. Ze geven de testijds slechte verkopen van de Cube(games) (non-Nintendo games) aan het apparaat, terwijl men kennelijk alleen maar OF slechte ports uitbrengt, of gewoon slecht geprogrammeerde troep. Tot nu toe zijn het alleen de Japanse developers die er wel mee overweg kunnen. Maar, wees dan eerlijk, en geef jezelf de schuld dat je niet voor de Cube software kunt schrijven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:16
Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 20:07:
[...]

Dat denk ik wel bij meer third party developers. Ze geven de testijds slechte verkopen van de Cube(games) (non-Nintendo games) aan het apparaat, terwijl men kennelijk alleen maar OF slechte ports uitbrengt, of gewoon slecht geprogrammeerde troep. Tot nu toe zijn het alleen de Japanse developers die er wel mee overweg kunnen. Maar, wees dan eerlijk, en geef jezelf de schuld dat je niet voor de Cube software kunt schrijven :).
Eerlijk gezegd heb ik ook liever japanse ontwikkelaars dan amerikaanse ofsow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
RE4 heeft een First Person mode? Interesse x1000 :P

Ben met RE3 bezig via ePSXe, wat is die Nemesis vervelend zeg :D Je bent al vreselijk paranoïde als je op de achtergrond dat gehijg hoort en hij dus in de buurt is, komt ie ineens vanuit het niets met volle vaart aanstormen *schijt in broek*

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Mij lijkt die firstperson view me helemaal niks eigenlijk, past niet bij RE (hoewel deeltje 4 toch wel heel anders wordt). En ik geloof er niks van dat ie alleen op breedbeeld loopt, zou ik in ieder geval niet zo blij mee zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Nieuwe RE pics :)

Afbeeldingslocatie: http://jeux-france.com/Webmasters/Images/1094320040213_124433_0_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jeux-france.com/Webmasters/Images/1094320040213_124436_1_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jeux-france.com/Webmasters/Images/1094320040213_124443_4_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jeux-france.com/Webmasters/Images/1094320040213_124444_5_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jeux-france.com/Webmasters/Images/1094320040213_124453_8_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jeux-france.com/Webmasters/Images/1094320040213_124453_9_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jeux-france.com/Webmasters/Images/1094320040213_124456_10_big.jpg

Klikbaar :) :>

[ Voor 7% gewijzigd door Elroy op 13-02-2004 22:27 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Damn, en dan te bedenken dat er binnenkort filmpjes en nog betere pics komen! Ik heb iig een nieuw msn avatar :P

Trouwens wanneer komt ie eigenlijk uit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
admiral schreef op 13 februari 2004 @ 22:50:
Damn, en dan te bedenken dat er binnenkort filmpjes en nog betere pics komen! Ik heb iig een nieuw msn avatar :P

Trouwens wanneer komt ie eigenlijk uit? :P
2004 in bijna de hele wereld en pas in 2005 in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 13 februari 2004 @ 22:53:
[...]

2004 in bijna de hele wereld en pas in 2005 in Europa.
Damn dat is wel laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Klopt ja, erg laat. Dan hebben we al tech demo's gezien van de PS3 en dan zijn de graphics oud nieuws. ;)

Misschien moet ik dan maar zo'n ding aanschaffen... zo'n regio vrij boot CD iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaten we allemaal te likkenbaarden op Half Life 2 en DOOM3 komt dit in eens voorbij. Wat ik op deze screens heb gezien ziet er beter uit dan Half Life 2 en DOOM3 wel knap voor zo'n Cube-je. Kijk je hebt geen nieuwe grafische kaart nodig, alleen een Cube (99 euro) en de game (55 euro) voor 154 euro ben je klaar daar heb je op dit moment een ATI RADEON 9600 PRO 128MB (en dan nog maar te zwijgen over de RAM en de CPU) kun je nog niet eens HL2 en DOOM3 op de hoogste setiings zetten. Kijk daarom game ik het meest op een console!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Let wel dat dit een compleet andere manier van renderen is dan wat Doom en HL2 doen, daarnaast is 't op een lagere resolutie waarvoor je automatisch minder rekenkracht nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja das waar! Maar dat andere renderen op de pc gaat je wel in je knip zitten! En lagere res who cares als het resultaat er maar goed uit ziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op 14 februari 2004 @ 12:12:
Let wel dat dit een compleet andere manier van renderen is dan wat Doom en HL2 doen, daarnaast is 't op een lagere resolutie waarvoor je automatisch minder rekenkracht nodig hebt :)
Waarom is het een compleet andere manier van renderen? De tijd van pre-rendered backgrounds is voorbij ben RE4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

RE4 maakt helemaal geen gebruik van per pixel shading & lighting, deze berekeningen zijn nog te zwaar voor de ati kaartjes in de cube, iig wel voor een frame met zoveel poly's. RE4 gebruikt een benadering van deze techniek, maar het is nog niet the real thing :)

ik wil overigens niet zeggen dat RE4 in grafisch opzicht misschien het meest verbluffende spel is wat ik in deze periode voorbij zie komen (misschien zelfs beter dan Ninja Gaiden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ninja gaiden is eigenlijk ook helemaal niet zo mooi, alleen zijn de textures heel scherp, en de manntjes zien er overdreven glanzend uit (bah)

Halo 1/2 gebruiken heel veel bumpmapping, wat er van afstand prachtig uitziet (diepte!) maar van dichtbij echt foeilelijk is.

Resident Evil 4 gebruikt een gewone poly engine, en zal vast ook wel een boel truckjes gebruiken. ze hebben wel al een mooie particle engine en prachtige textures en de mannetjes zien er niet overdreven glanzend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn GameCube gaat verkocht worden. Doe er niks meer mee en heb dringend geld nodig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 14:42:
Mijn GameCube gaat verkocht worden. Doe er niks meer mee en heb dringend geld nodig :/
Dat kun je niet MAKEN man! Verkoop dan eerst je moeder ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verhuur d'r :X

Welke spellen heb je Oceanborn_20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik maar denken dat Doom III scary gaat worden, RE:4 gaat er volgens mij goed overheen! En die gameplay wijzigingen vind ik ook schitterend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

tada ook weer een berichtje van mij... RE4 ziet er master uit :D ... baal toch wel dat ik nog een oude tv heb :( (ondersteunt geen RBG) & tis waziger dan op de tv van me ouders (dan is alles wel sterp, zelfs nog zonder RBG) dus hoe mooi moet het wel niet zijn én met RBG én dikke tv :9.

ik word trouwens wel beetje gek van Super Monkey Ball 1 (nog steeds 1 van de beste games vind ik @ cube).... echt moeilijk vind ik um, maar wel verslavend :X

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 13 februari 2004 @ 22:26:
Nieuwe RE pics :)
[...] Zooi plaatjes ;) [...]
Zijn dit action shots of gewoon screenshots van de tussenliggende filmpjes?

Ik heb me in 't verleden ook al mee vergist, perfecte plaatjes op de achterkant van de doos, blijken het allemaal screenshots te zijn van de filmpjes die vantevoren gerendered waren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Dat zijn echte ingame shots. Behalve deze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 20:17:
[...]

Ik heb me in 't verleden ook al mee vergist, perfecte plaatjes op de achterkant van de doos, blijken het allemaal screenshots te zijn van de filmpjes die vantevoren gerendered waren. :(
Er zitten twee renders tussen(die kun je er makkelijk tussen uit plukken) maar de rest is in-game. De filmpjes worden in RE4 ook realtime gerendered, dus ze zullen er kwalitatief hetzelfde uitzien als de rest van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 20:17:
[...]

welk spel was dat dan? ik ben namelijk wel nieuwschierig :P
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.