Dat weet ik wel degelijk.
Door niet te scannen kun je gewoon niet weten of je besmet bent of niet. Punt.
Nogmaals, ik heb er geen
last van en dat heb ik nooit gehad. En dáár gaat 't om. Ik heb meer last van een virusscanner dan dat ik last heb van virussen. Volgensmij raken we de draad een beetje kwijt, want dat is waar 't om draait. Als ik nergens last van heb en als ik niet belemmerd wordt in mijn doen is er wat mij betreft geen reden om een virusscanner te gebruiken. Als ik daar reden toe zag deed ik dat echt wel.
Je komt nogal eigenwijs over (niet aanvallend bedoelt).
Daar ben ik mezelf zeker van bewust

en had deze opmerking dan ook verwacht. Vandaar dat ik het zelf al in mijn vorige post aan de orde bracht. Ik probeer gewoon mijn persoonlijke mening naar voren te brengen. Natuurlijk kan ik niet verlangen dat jullie het daar mee eens zullen zijn..en dat hoeft ook niet.
Luister ook eens naar de argumenten van schouw. Een stealth virus of een muterend virus zou jou direct de das om doen. Dat je geen ander proces ziet wil niet zeggen dat er bv niets mee zit te liften op een normaal bestaand proces.
Zie gedeeltelijk hierboven. Ik heb er nog altijd geen last van, en dat is 't voornaamste. En wat betreft dat 'meeliften op een ander' proces bedoelde ik dan ook met die 'enkele uitzonderingen'. In de meeste gevallen is dit echter niét het geval. Er zijn hoe dan ook nog altijd tal van andere aanwijzingen.
Omdat de anderen het weten omdat zei WEL "meten". Jij kunt zonder scanner gewoonweg niet weten of je besmet bent of niet.
Hier ben ik al meermaals op in gegaan, en heb dan ook weinig toe te voegen aan mijn vorige punt.
Dit topic doet overigens wel zijn naam eer aan