edit: ik loop slap te lullen laat maarHaeg schreef op 18 februari 2004 @ 23:49:
Ik zou graag van iemand horen dat hij een heatpad meeneemt.

[ Voor 16% gewijzigd door Maku op 18-02-2004 23:55 ]
edit: ik loop slap te lullen laat maarHaeg schreef op 18 februari 2004 @ 23:49:
[ Voor 16% gewijzigd door Maku op 18-02-2004 23:55 ]
JaMaku schreef op 18 februari 2004 @ 23:53:
[...]
Dat is toch een soort kruik idee ??? of loop ik nu slap te lullen ...
Krijg je wel van mij...nog voor 6 maartHaeg schreef op 18 februari 2004 @ 23:49:
Hier zit iemand die je inzet waardeerd ben benieuwdSyzzer schreef op 19 februari 2004 @ 19:47:
Ik ben sinds gisteren bezig aan de UFO site. Het begint er nu een klein beetje op te lijken. Qua design is hij echt 0,0, maar ik geloof dat hij wel functioneel begint te worden.
Ik hoop dat hij over een paar dagen af is, maar ik beloof niets.
Dat zou wel vet zijnSyzzer schreef op 19 februari 2004 @ 19:47:
Ik ben sinds gisteren bezig aan de UFO site. Het begint er nu een klein beetje op te lijken. Qua design is hij echt 0,0, maar ik geloof dat hij wel functioneel begint te worden.
Hij werkt al redelijk goed heSyzzer schreef op 19 februari 2004 @ 19:47:
Turn it off and on again.
Ja ik mocht ook ff een kijkje nemen en zag er goed uit
Nu de rest van de apperatuurHaeg schreef op 20 februari 2004 @ 09:35:
[...]
Jup, heb al een aantal mensen even laten testen en alle foutjes in wat ik tot nu toe af heb zijn er als het goed is uit. Ik moet alleen nog wat info over UFO zelf en wat commentaar overal bijzetten. Misschien dat ik daarbij me nog bedenk dat er iets bij moet / anders moet, dus onder voorbehoud denk ik dat hij morgen of misschien zelfs vanavond open kan voor iedereen.
ThnxHaeg schreef op 20 februari 2004 @ 09:35:
[...]
Staat er al sinds gisteravond al bijSmokeyTheBandit schreef op 20 februari 2004 @ 12:56:
[...]
Nu de rest van de apperatuur
Miste trouwens wel een koeling categorie
[ Voor 15% gewijzigd door Syzzer op 20-02-2004 22:01 ]
Mooi werk kerelSyzzer schreef op 20 februari 2004 @ 21:55:
OK, hij zal nog niet perfect zijn en hij is ook nog lang niet af, maar vanaf nu mogen jullie je inschrijven voor UFO op de volgende site:
http://www.dutchheroes.com/ufo/
of direct:
http://195.241.94.43/ufo/
Bugmeldingen en feature request mogen naar webmaster_AT_dutchheroes.com.
Edit: site draait bij mij thuis, dus hoop dat de servert en de verbinding hier het trekken.
[ Voor 33% gewijzigd door MewBie op 20-02-2004 22:31 ]
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Vincentio op 20-02-2004 23:16 ]
Verwijderd
Wou dat ik van te voren wist dat ik ziek werdVinnieWeiss schreef op 20 februari 2004 @ 23:15:
[...]
Krijg wel geen vrij van m'n werk, maar ben die week ziek.
ik heb nog steeds geen antwoord...MewBie schreef op 20 februari 2004 @ 22:25:
zijn mijn 8.6GB HDD, FDD, USB stick, cdromspelers nog nodig?
edit: en eventueel 2 sunon 80mm casefans indien nodig
*beeeeep*
ik kom altijd me woorden na jvlkJVLK schreef op 19 februari 2004 @ 19:27:
Ik zag dat heag ook een vga chiller in elkaar zit te knutselen.
Als jullie daar een 9800XT voor gaan gebruiken....zou ik maar even hier naar kijken.
http://www.xtremesystems....2&perpage=25&pagenumber=3
Dit is de vlimit mod....die voorkomt dat de kaart zich reset boven de 2.0v. (heb je zeker nodig met phase change erop)
Ik had hem al een tijdje geleden aan bioblade laten zien , Omdat hij zo vasthoudend was...maar moet wel zeggen dat bioblade het wel goed voor zich heeft kunnen houden ;-)
De enigste die ervan wisten waren macci-DJ-Team puss....maar nu kan iedereen hem gebruiken.
Succes Jongens
Het is niet erg veel moeite om ze mee te nemen, dus neem ze gerust mee. Wellicht zijn ze helemaal niet nodig, maar beter te veel als te weinig toch?MewBie schreef op 21 februari 2004 @ 11:27:
[...]
ik heb nog steeds geen antwoord...
Moet ik nou wel of niet een FDD, bootable usb stick (sneller booten als floppy) en 2 cdrom spelers meenemen?
[ Voor 27% gewijzigd door Epsilon op 21-02-2004 15:49 ]
fooker schreef op 21 februari 2004 @ 14:53:
* Syzzer heeft zo'n gevoel dat er op UFO Pifast highscores er aan gaan ,
krijg het er koud van:P
offtopic:
Wat ik nog steeds niet snap is het volgende,
zou het mogenlijk zijn om een waterkoelingssetup te maken en dan het water te laten koelen door 2 peltiers 2x40watt met gigantische koelblokken erop?
Of merk je dat helemaal niet
[ Voor 4% gewijzigd door Syzzer op 21-02-2004 16:06 ]
Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195
*beeeeep*
[ Voor 73% gewijzigd door sapphire op 21-02-2004 21:29 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Exigence op 21-02-2004 21:27 ]
Dat is natuurlijk wel de bedoeling van de site ja.sapphire schreef op 21 februari 2004 @ 21:24:
FF vraagje als je naar de UFO komt moet je je dan aanmelden op die site van Syzzer ?
[ Voor 33% gewijzigd door MewBie op 21-02-2004 22:03 ]
*beeeeep*
NoStra komt geloof ik vanuit Groningen. Ik zal eens checken. En nee, ik heb geen OV, ik ben 16Syzzer schreef op 21 februari 2004 @ 21:36:
Oei, dat is wel erg overdreven idd ...
Is er niemand anders die uit jouw omgeving komt dat je mee kunt rijden? Anders mss iemand uit Utrecht of wat, dat je vanaf daar mee kunt rijden. Je hebt natuurlijk geen OV?
Verwijderd
NoStra komt eerst naar mij..en we gaan dan vanaf hier (Delft) naar Leidschendam.erik9287nl schreef op 21 februari 2004 @ 21:41:
[...]
NoStra komt geloof ik vanuit Groningen. Ik zal eens checken. En nee, ik heb geen OV, ik ben 16
Naar Utrecht ben ik ook al 36,00 euro kwijt, dus zo veel scheelt dat niet.
Nee Waddinxveen, maar ik kan of de A4 bij Leiden nemen of de A12 bij Gouda, dus dan wil ik ook wel dat kleine stukje omrijden, vandaar
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
[ Voor 10% gewijzigd door Syzzer op 22-02-2004 01:58 ]
En als ik nou vraag of ik met m'n prom, bordje en rugzak mee zou kunnen?Syzzer schreef op 22 februari 2004 @ 00:56:
Als er geen gekke dingen tussenkomen wil mijn pa mij wel rijden 6 maart. Ik vertrek vanuit Rotterdam-Zuid en er passen nog wel 2 man bij in de auto, als ze geen extreme koelsystemen of andere grote dingen meenemen. Voor normale hardware is ruimte zat in een Kia Carens.
Zat je ook op R'dam Zuid of langs onze route en heb je intresse om mee te rijden dan kun je me mailen (zie profile).
Edit:
1 plaatst reeds bezet door cls, nog een te gaan, wie bied?
Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195
Dat past, aangezien cls niets meeneemt_Droopy schreef op 22 februari 2004 @ 02:36:
[...]
En als ik nou vraag of ik met m'n prom, bordje en rugzak mee zou kunnen?
Past dat?
is goed, kunnen we dan morgen ofzo ook ff wat afspreken voor die hot flash? (ik ga nu plat.Syzzer schreef op 22 februari 2004 @ 02:39:
[...]
Dat past, aangezien cls niets meeneemt. Mail me maar of add me @ MSN om precies af te spreken dan.
In orde, spreek je morgen wel._Droopy schreef op 22 februari 2004 @ 02:54:
[...]
is goed, kunnen we dan morgen ofzo ook ff wat afspreken voor die hot flash? (ik ga nu plat.)
Hehehe je prommie mag wel op mijn schoot hoor_Droopy schreef op 22 februari 2004 @ 02:54:
[...]
is goed, kunnen we dan morgen ofzo ook ff wat afspreken voor die hot flash? (ik ga nu plat.)
West Friesland heVinnieWeiss schreef op 21 februari 2004 @ 22:29:
Smokey komt volgens mij uit Friesland. En misschien zijn er wel meer waar je onderweg langskomt.
Langs mij kom je ook wel alleen, vanaf Gouda/Leiden heeft het denk ik maar weinig nut om daar de trein te verlaten ipv Den Haag.
[ Voor 8% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 22-02-2004 09:52 ]
Verwijderd
West Friesland, hou ga jij ? Ongeveer via Alkmaar, en dan de A9/A4 etc?SmokeyTheBandit schreef op 22 februari 2004 @ 09:52:
[...]
West Friesland he![]()
Damn wat ben ik blij dat ik me eigen auto heb zeg![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 11:12 ]
Verwijderd
hahaha tweakfreakscls schreef op 22 februari 2004 @ 03:05:
[...]
Hehehe je prommie mag wel op mijn schoot hoor
MY PRECIOUSSSSSSSSSsssssss
Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 17:51:BTW: de tempsensor goed monteren met een beetje AS2 in plaats van los tegen de verdamper aan laat al een temperatuur zien van -112C bij een ongeisoleerde verdamper.
*beeeeep*
en een leuk mobo om de p4 in te prikkenVinnieWeiss schreef op 22 februari 2004 @ 22:29:
Tja het enige wat er nog echt "ontbreekt" is een P4EE en een AMD 64 FX.
*beeeeep*
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 00:35 ]
Ik geloof dat Thorry ook via eindhoven kwam in Epsilon via Tilburg. Ik zelf ga in ieder geval vanuit Den Bosch. (== dus via tilburg naar Den Haag en dan verder)Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 00:25:
Is er iemand die via Eindhoven naar Project UFO gaat?
Want ik heb namelijk geen vervoer
Want ik wil graag naar project ufo komen om daar weer wat evaring op te doen en jullie allemaal in het echt te ontmoeten(Nostra ken ik al
)
Dus als iemand via Eindhoven gaat en mij wil opikken ben ik erg dankbaar
Verwijderd
Jah zou fijn zijnYoupY schreef op 23 februari 2004 @ 03:50:
[...]
Ik geloof dat Thorry ook via eindhoven kwam in Epsilon via Tilburg. Ik zelf ga in ieder geval vanuit Den Bosch. (== dus via tilburg naar Den Haag en dan verder)
Misschien kunnen we iets afspreken
Op de lijst op de site van Syzzer zie ik nog een Artic ceramique staan. Als dit nodig mocht zijn neem ik die eventueel ook nog wel mee, samen met soldeerbout en een aantal potjes.
* YoupY heeft graag dat iemand even laat weten wat er nog nodig is, nadat er bekend is wat er allemaal gebruikt gaat worden op UFO, zodat de benodigde spullen in ieder geval aanwezig zijn
Ik heb je ook ff toegevoegdVerwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 12:02:
[...]
Jah zou fijn zijn
Heb je msn? dan zouden we daar even iets kunnen afspreken
Alvast mijn msn beastlock16@hotmail.com
Alvast bedankt he
Verwijderd
Ah leuk ik zie hetEpsilon schreef op 23 februari 2004 @ 13:03:
[...]
Ik heb je ook ff toegevoegd
Overigens, gaan we waarschijnlijk met de trein en niet met de auto
Ik neem dus ook alleen de kleine meuk mee.
[ Voor 6% gewijzigd door Maku op 23-02-2004 15:16 ]
[ Voor 59% gewijzigd door Gipsy King op 23-02-2004 23:15 ]
Verwijderd
Smokey weet er wel raad meeGipsy King schreef op 23 februari 2004 @ 22:56:
hier voor degene die der xt willen verbouwen :
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 23:37 ]
zit ik daar heel de avond op te kutten om het zo netjes te maken , word het weer afgekraaktVerwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 23:32:
[...]
Smokey weet er wel raad mee
Edit:
Ik wist btw niet dat die mods van VYW waren joh..
tegen grote donatie voor in de pot welMaku schreef op 23 februari 2004 @ 15:16:
Ik heb mezelf ook maar even aangemeld .. als er nou toevallig een radeon sneuvelt mag ik vast wel 2 ic's lenen![]()
Over een gesneuvelde radeon gesproken die moet ik effe lenen voor de maten
Eén hele avond en dan ook nog in Comic SansGipsy King schreef op 23 februari 2004 @ 23:59:
[...]
zit ik daar heel de avond op te kutten om het zo netjes te maken , word het weer afgekraakt
ja het is van mij zelf serenity
[ Voor 10% gewijzigd door Exigence op 24-02-2004 18:43 ]
ja niet een hele avond aan die pics, wel ana de gide op onze website
Onder de gordel he
Daar zat ik dus ook net aan te denken.ANdrode schreef op 24 februari 2004 @ 19:42:
Hebben jullie trouwens al een voldoende legalesoftware gedacht?
Bijvoorbeeld de beste catalysts/detonators om hoge scores neer te zetten, 3Dmark.
Maar, vooral ook (ghost?) images van kale windows 2000 + chipset drivers installaties voor elke soort moederbord die jullie willen gaan gebruiken?
(AN50R en IC7MAX-3 waarschijnlijk?)
In ieder geval denk ik dat BioBlade wel zijn 2.8E ES in actie wil zien en misschien ook wel zijn XT.sapphire schreef op 24 februari 2004 @ 21:40:
als ik erlijk mag zijn, vind ik op dit moment de coordinatie nog een beetje rommelig ().
Ook missen we op dit moment de echte 'vette' HW nog, zoals de XT's en de A64 3400/FX en de p4EE/E.
* sapphire hoopt natuurlijk dat dit nog komt want we moeten Macci natuurlijk wel inmaken
[ Voor 6% gewijzigd door Vincentio op 24-02-2004 21:50 ]
bijna dan, ik zoek alleen nog geschikt mem voor die dagVinnieWeiss schreef op 24 februari 2004 @ 21:50:
[...]
In ieder geval denk ik dat BioBlade wel zijn 2.8E ES in actie wil zien en misschien ook wel zijn XT.
Volgens mij kan BioBlade gewoon zijn pc zo rechtstreeks onder de cascade leggen
Verwijderd
Om eerlijk te zijn is het zo onduidelijk als de pest....Gipsy King schreef op 23 februari 2004 @ 23:59:
[...]
zit ik daar heel de avond op te kutten om het zo netjes te maken , word het weer afgekraakt
ja het is van mij zelf serenity
dam ben je een slechte modderVerwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 23:22:
[...]
Om eerlijk te zijn is het zo onduidelijk als de pest....
Ik denk alleen dat het handig is om misschien close-ups te maken van de betreffende dingen, dit maakt het een stuk makkelijker.Gipsy King schreef op 25 februari 2004 @ 05:47:
[...]
dam ben je een slechte modder
zelfs op xtreme vonden ze het redelijk tot goed
Verwijderd
Verwijderd
Kon het niet laten
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 11:42 ]
ja dat vraag ik gelijk ff aan dabit die gaat daar overSyzzer schreef op 25 februari 2004 @ 11:48:
Misschien kan Haeg de link even in de startpost zetten, kan me voorstellen dat een aantal mensen mijn post met de link gemist hebben (ook al staat hij inmiddels ook in mijn sig).
Nou ik geef er 15 euro per stuk voor en ik wil er voor de zekerheid 4
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 13:33 ]
Ik vind het prima ... ps ik neem ook wel me mx 500 en me logitech tb ( ps2Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 13:29:
Done
Overigens, wat ik ook nog op de lijst wil zien:
- 2 of 3 losse harddisken met een kale Windows2000 + drivers + benchmarks + Ghost (of DriveImage, of TrueImage, of whatever) image van deze config erop.
- Een paar setjes Ghost floppies.
- Bootable CD met Ghost image erop en support voor een USB 2.0 CD-ROM speler zou helemaal mooi zijn.
Verder mis ik nog:
- Een stuk of 2-3 kleine TFT's: 15" ofzo
- Een stuk of 2-3 toetsenborden
- Een stuk of 2-3 muizen.
Nog iets: waren we het er over eens of we nu wel of niet dat 'verzekerings-idee' deden? Dus iedereen (incl deelnemers) een aan zichzelf geadresseerde envelop met 5 euro erin laten meenemen?
[ Voor 6% gewijzigd door Maku op 25-02-2004 13:48 ]
Verwijderd
Verwijderd
mmm dan valt mijn hdd al afVerwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 13:29:
- 2 of 3 losse harddisken met een kale Windows2000 + drivers + benchmarks + Ghost (of DriveImage, of TrueImage, of whatever) image van deze config erop.
- Een paar setjes Ghost floppies.
- Bootable CD met Ghost image erop en support voor een USB 2.0 CD-ROM speler zou helemaal mooi zijn.
*beeeeep*
Verwijderd
Dan moet je ff het begin van dit topic gaan lezen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 14:50 ]
Verwijderd
Ja..een keer wisselen kan wel, maar ik heb met 1 windows install 3 borden gebruikt (Abit, Asus, DFI) en dat vond ie toch niet zo fijnpierre-oord schreef op 25 februari 2004 @ 14:58:
Die "kale" 2000 moet natuurlijk wel worden geinstalleerd op het bord waarop het wordt gebruikt, of hetzelfde type...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq