* Syzzer is voor
Waar kon je ook alweer polls maken
Waar kon je ook alweer polls maken
[ Voor 55% gewijzigd door Syzzer op 25-02-2004 16:41 ]
[ Voor 55% gewijzigd door Syzzer op 25-02-2004 16:41 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Epsilon op 25-02-2004 16:54 ]
een simpel formpje op je website, en een extra boolean veld in je databasetabel?
euhhhh, da's een beetje vaag.Epsilon schreef op 25 februari 2004 @ 16:53:
100% voor
btw, ik ga morgen nog wat halen voor de organisatie
Hoeveel man is dat ?
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 17:01 ]
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 16:56:
[...]
Daarna met een SQL statement selecteren hoeveel rijen die boolean op 'true' hebben, delen door het totaal aantal rijen, en vermenigvuldigen met 100. Ik weet 't niet helemaal zeker, maar volgens mij kan dat met 1 SQL statement.
Verwijderd
Is het zo moeilijk om een DUIDELIJKE foto te maken of heb ik dat mis? Hoe kun je zo een plaatje nou redelijk redelijk vinden? Gewoon kut voor elkaar.Gipsy King schreef op 25 februari 2004 @ 05:47:
[...]
dam ben je een slechte modder
zelfs op xtreme vonden ze het redelijk tot goed
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 18:25 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Haeg op 25-02-2004 18:34 ]
dat is geen xt meneertje , zo ja een hele andere pcb als die hier in nlVerwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 18:18:
[...]
Is het zo moeilijk om een DUIDELIJKE foto te maken of heb ik dat mis? Hoe kun je zo een plaatje nou redelijk redelijk vinden? Gewoon kut voor elkaar.
Dit is duidelijk..
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Gipsy King op 25-02-2004 18:47 ]
uhm alles wat ik hier op got post word vaak afgekraakt , dat is soms erg vervelend ... vandaar ,erik9287nl schreef op 25 februari 2004 @ 19:18:
offtopic:
't kan aan mij liggen hoor, maar jij komt soms heel arrogant op mij over. nofi
[ Voor 5% gewijzigd door Gipsy King op 25-02-2004 19:26 ]
Verwijderd
Daar gaat het toch ook niet om? Het gaat er om dat je plaatje gewoon onduidelijk is!Gipsy King schreef op 25 februari 2004 @ 18:45:
[...]
dat is geen xt meneertje , zo ja een hele andere pcb als die hier in nl
maar goed dicussie klaar, i ga er niet meer op in
Verwijderd
Dat is misschien vervelend, maar misschien klopt er dan ook iets niet? Vandaar..Gipsy King schreef op 25 februari 2004 @ 19:21:
[...]
uhm alles wat ik hier op got post word vaak afgekraakt , dat is soms erg vervelend ... vandaar ,
maar goed live goes on and lets tweak now !
[ Voor 73% gewijzigd door Maku op 25-02-2004 19:55 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Maku op 25-02-2004 19:57 ]
sorry voor de ruzie , sand erop ...Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 19:48:
[...]
Dat is misschien vervelend, maar misschien klopt er dan ook iets niet? Vandaar..
ZO mag ik het horenSyzzer schreef op 25 februari 2004 @ 20:07:
* Syzzer heeft er zin an!
Ik zet Haeg's stukje tekst wel op de site, hoef ik ook geen poll te maken
* Syzzer is niet lui
Verwijderd
Maku schreef op 25 februari 2004 @ 19:49:
enne .. WIE HEEFT ER ALLEMAAL ZIN IN DE UFO ???![]()
![]()
![]()
Laat je horen !
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Maku op 27-02-2004 16:55 ]
Er is daar internet (wanadoo cable basic) alleen hebben we dan wel een kabel nodig van 30 meter.Maku schreef op 25 februari 2004 @ 21:53:
Ik kan wel voor de webcam zorgen .. maar internet lijkt me meer het probleem .. ps ik heb een creative NX pro voor de gene die het intresseren
[ Voor 19% gewijzigd door boots op 28-02-2004 17:47 ]
LOL, ik zal eens ff kijken of ik er wat eenvoudige stats onder kan plantenMaku schreef op 27 februari 2004 @ 16:53:
27 namelijk :
[...]
Maar nog niet iedereen definitief ... voor meer info kijk op
http://195.241.94.43/ufo/?p=members
Verwijderd
Mobotje P4 misschien?Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 19:55:
Toch jammer, niet voldoende HW voor P4. Kan Bioblade niet ook een mobotje meenemen (proc. is ook al ven hem, dus ik neem aan dattie ook een mobo heeft).
Zijn er overigens nog meer dingen nodig, kan ik deze (laatste) week nog ff zoeken.
Verwijderd
Tja wou dat ik er eentje over had. Die ik nu heb hebben we niets aan (Gigabyte 8knxp rev 2). Da's een prima mobotje maar niet voor oc-en.
[ Voor 33% gewijzigd door willy83 op 28-02-2004 20:26 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb geloof ik nog iets van 25 meter liggen .. ik heb ook ooit basic gehad .. maar alles mee nemen op de scooter wordt zo lastig .. 25 meter coax is niet handig mee te nemenboots schreef op 28 februari 2004 @ 17:46:
[...]
Er is daar internet (wanadoo cable basic) alleen hebben we dan wel een kabel nodig van 30 meter.
[ Voor 8% gewijzigd door Maku op 01-03-2004 10:49 ]
Verwijderd
Toch jammer, zou een dankwoordje niet voldoende zijn. Zoiets als met dank aan ..... voor het beschikbaar stellen van ...... . Trouwens het zou wel eerlijk zijn, Macci wordt ook gesponserd toch ?Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 10:47:
Zou ik kunnen doen, maar het nadeel is dat die mannen dan natuurlijk bannertjes enzo willen zien. Of fysiek op de dag zelf, of op de website die de resultaten bespreekt (T.net/GoT in ons geval).
Fysieke banners hebben we niet zoveel zin in (niet zolang we zelf genoeg spul bijeen kunnen sprokkelen), en banners op de websites kunnen niet. Dus dan houd het al gauw op
Verwijderd
A.P.Versteeg wordt ook min of meer gesponsord, dus voor nederlanders is het ook haalbaar.Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 11:59:
er zullen hier toch wel mensen zitten die contacten hebben binnen Gigabyte / MSI?
Vraag hun eens om te helpen, want ik denk dat het een goed idee is namelijk!
Verwijderd
Sterker nog: diae borden zullen eerst gemod moeten worden, dus helemaal heel blijven ze al niet. Dan nog isolatie e.d., en je mobo niet geschikt meer om te RMA-enVerwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 15:11:
Bedrijven als msi / gigabyte hebben zo iets van we geven een goed werkend product en wie weet of het dadelijk nog werkt als het terug komt!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 15:46 ]
Tom werkt bij Epox, dus misschien dat hij last minute nog wat kan regelen.ANdrode schreef op 01 maart 2004 @ 13:53:
[...]
A.P.Versteeg wordt ook min of meer gesponsord, dus voor nederlanders is het ook haalbaar.
Of als hij gewoon langskomt met mem enzo, is ook wel goed genoeg
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
En ik zie:Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 20:05:
- Radeon XT of nVidia 5900/5950 (!!!)
- Neopreen
- Monitoren
- AMD 64 1MB CPU (!!!)
Verwijderd
Je vergeet dat die cpu 450 euro kost..ANdrode schreef op 01 maart 2004 @ 20:43:
[...]
En ik zie:
[afbeelding] (Petervandamned zijn 3400+)
Heeft een pifast staan van 2772 Mhz (air??), wat 40 mhz verschil is met smokey.
Was deze niet aangemeld? Hij zou het waarschijnlijk lekker doen.. maarja, iets dat er niet is doet niets.
Cascade op de 2400+ zou trouwens ook wel leuk zijn, ff record mhz-en voor een Duron neerzetten.
Mod die voeding maar wel als je wil. Iig weer een zorg minder.Syzzer schreef op 01 maart 2004 @ 20:15:
Het is inderdaad wel erg triest dat er in zulke systemen een 9800SE moet komen. Daar kun je toch geen echte 3D Mark scores mee neerzetten? Zelfs met een voltmod erop zal mijn kaartje een gewone XT niet bij kunnen houden qua scores ...
Verder weet ik dus wat ik echt niet mag slopen deze weeken zal proberen om als ik wat tjid over heb mijn 9800se nog ff te voltmodden. En als jullie denken dat het nodig is de 5V en 12V lijn van mijn voeding ook, al denk ik dat dat niet nodig zal zijn.
Verder ben ik idd ook wle benieuwd tot hoe laat het gepland staat, weet mijn pa wanneer hij weer mag opdraven.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 22:29 ]
Heb jij die kaart nog binnengekregen vandaag?Maku schreef op 01 maart 2004 @ 10:48:
[...]
Ik heb geloof ik nog iets van 25 meter liggen .. ik heb ook ooit basic gehad .. maar alles mee nemen op de scooter wordt zo lastig .. 25 meter coax is niet handig mee te nemen
sterker nog ik heb die broadband modem nog ( motorola zwart )
Grr, zit ik net op XS de waardes voor de 5V en 12V op te zoeken, besluit hun database om er even (tijdelijk) mee op te houdenVerwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 22:28:
[...]
Mod die voeding maar wel als je wil. Iig weer een zorg minder.
nee
[ Voor 49% gewijzigd door Maku op 01-03-2004 23:54 ]
Die waardes zijn toch hetzelfde als voor de 3.3 lijn? Tenminste, dat meende ik me te herinneren. Staat in het NF7-s madness topic wel een plaatje van.Syzzer schreef op 01 maart 2004 @ 22:55:
[...]
Grr, zit ik net op XS de waardes voor de 5V en 12V op te zoeken, besluit hun database om er even (tijdelijk) mee op te houden. Maar het zal wel lukken om die voeding nog even te modden voor UFO.
Hallo , ik heb 1minuut een pro of xt nodig om er een koelblokje voor te makenMaku schreef op 01 maart 2004 @ 23:48:
[...]
neehopen op morgen
ps als je daarmee doelt op dat mijn 9800pro er onder gaat dan moet ik je teleur stellen want ik denk niet dat de kaart dan al weer in mijn bezit is ( klaar met voltmod en met ic's ) en er zitten met arctic adhesive geen super koelblokkies op ..
maar ik dacht dat er 2 xt's kwamen ?? van jou en van bio toch ?? of niet ??
ik zal ff kijken of ik mijn 15" Daewoo monitor mee kan nemen, de resolutie gaat iig tot 1024x768 @ 60Hz, ik kom namelijk op de scooter dus heb beperkte ruimteVerwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 20:05:
Nog nodig:
- Radeon XT of nVidia 5900/5950 (!!!)
- Neopreen
- Monitoren
- AMD 64 1MB CPU (!!!)
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Verwijderd
/me : Mobotje P4 is nog nodig . . .sapphire schreef op 02 maart 2004 @ 10:15:
* sapphire krijgt vrijdag waarschijnlijk een rondleiding in de Gigabyte NL fabriek, zal ff kijken of ik nog leuke parts kan regelen, of is dat niet nodig ?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 10:21 ]
Verwijderd
/me gaat op z'n knietjes en smeekt onze lieve peter zn 3400+ mee te nemenpetervandamned schreef op 02 maart 2004 @ 07:29:
Ik kom zaterdag zeker langsWeet niet precies wat ik meeneem, doe wel een grote doos achterin me BX. Zien we wel waar er behoefte aan is. Zal er meer voor de ondersteuning en tips zijn. Helaas heb ik geen xt-pro of 5950 ter beschikking en of mijn 3400 meekomt ? Ben nu erg voorzichtig want als deze kapot ga zit ik zonder main game bak. En geen poen om een andere te halen. Tot zaterdag alllllllll
Neem 15" TFT mee, opklapbaar, kan zo in de rugzakm'n 17" CRT mee kan nemen. Die steek je nl niet in je binnenzak als je met de trein moet komen
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
ik snappem .. enne niet meer bij kutzaken bestellen dus hahaHaeg schreef op 02 maart 2004 @ 07:01:
[...]
Hallo , ik heb 1minuut een pro of xt nodig om er een koelblokje voor te maken
voor de ufo dag .
Ik heb er daarom zelf een besteld maar die komt niet op tijd binnen omdat ik die bij een k=tzaak heb besteld .
Maar laat maar ik zie wel hoe ik het fix .
Jawel, alleen had ik stukjes neopreen een eindje langs de verdamper omlaag laten steken omdat het ding eventueel ook 'gewoon' met wat sealstring e.d. bruikbaar zou zijn...ReemF schreef op 02 maart 2004 @ 09:32:
DaBit: je hebt nog een paar dagen, dat gaat toch nog wel lukken om die verdamper te lappen?
Als je wil kan ik vandaag m'n 9800 pro nog naar je opsturen, als ik voor 3 uur je adresgegevens heb. Laat maar even weten of het nodig is. Mail kun je vinden in m'n profiel voor adresgegevens.Haeg schreef op 02 maart 2004 @ 07:01:
[...]
Hallo , ik heb 1minuut een pro of xt nodig om er een koelblokje voor te maken
voor de ufo dag .
Ik heb er daarom zelf een besteld maar die komt niet op tijd binnen omdat ik die bij een k=tzaak heb besteld .
Maar laat maar ik zie wel hoe ik het fix .
[ Voor 3% gewijzigd door YoupY op 02-03-2004 11:41 ]
* Maku gaat naast Serenity en YoupY op z'n knietjes zittenYoupY schreef op 02 maart 2004 @ 11:40:
[...]
Als je wil kan ik vandaag m'n 9800 pro nog naar je opsturen, als ik voor 3 uur je adresgegevens heb. Laat maar even weten of het nodig is. Mail kun je vinden in m'n profiel voor adresgegevens.
Er zitten wel heatsinkjes op het mem die je er dan nog even af moet halen, als je ook het mem mee wilt gaan koelen.
* YoupY gaat naast Serenity op z'n knietjes zitten
KinderarbeidVerwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 11:36:
[...]
Jawel, alleen had ik stukjes neopreen een eindje langs de verdamper omlaag laten steken omdat het ding eventueel ook 'gewoon' met wat sealstring e.d. bruikbaar zou zijn...
Tijd is krap. Ik moet eens een hartig woordje met mijn vriendin gaan wisselen. Ik ben het er namelijk niet mee eens dat ze heel de week volplant met dingen waar ik absoluut bij moet zijn. Zoals een tante die langskomt en 4 knap irritante kinderen meeneemt. Dag avond
En zo ook woensdag, en zo ook donderdag. Vrijdag dus weer, en dan is het weer haastwerk
[ Voor 11% gewijzigd door mOrPhie op 02-03-2004 14:26 ]
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
oeh eindelijk ga ik de "veel" besproken mOrPhie ontmoetenmOrPhie schreef op 02 maart 2004 @ 14:24:
Ik heb me zojuist aangemeld. Ik moet nog even kijken of ik wat hardware meeneem, maar vooralsnog als toeschouwer. Ik woon namelijk erg in de buurt en ik zal mijn camera meenemen om fotos te maken.
Als ik een auto beschikbaar heb (en dat weet ik vanavond) kan ik nog wel wat mensen (2 a 3, afhangend van hoeveelheid hardware ik in de wagen kwijt kan) afhalen van Station zoetermeer (Mandelabrug, driemanspolder). Dat zouden die mensen dan ff moeten melden.
@ReemF:
Neeeee, ik zal niet je taakje overnemenIk mail je vanavond wel of zo, want jij komt toch met de trein?
*beeeeep*
En wel webdesignen voor allerlei got dingen?Syzzer schreef op 02 maart 2004 @ 15:42:
Ik ben nu mijn voeding aan het modden en zat even heel hard te twijfelen of ik mijn 9800se ook gelijk mee zou modden. Maar nu ik lees dat BioBlade zijn XT ook meeneemt, is dat niet meer van belang voor UFO, dus komt dat wel een keer als ik de waterkoeling er toch afgaat. * Syzzer is noooit lui
[ Voor 3% gewijzigd door ANdrode op 02-03-2004 17:52 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Quarin op 02-03-2004 18:20 ]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Use the Search Luke...
het is NIET de bedoeling dat je een compleet systeem meeneemtSilentpuma schreef op 02 maart 2004 @ 19:20:
Ah?! a.s. zaterdag die UFO dag?! hmm, klinkt goed, ik kom ook wel ff langs denk ik + hardware![]()
Kan gelijk proberen het max uit me spiksplinternieuwe systeem te halen, draait net 4 dagenSpecs:
P4c 3,0 Ghz
Corsair TWINX 1024MB 3200LLPT @ 2-2-2-5
Asus P4C800-E dlx
2 x Seagate 120GB SATA 8MB in RAID 0
Hercules Radeon 9800SE @ Pro 418.5/372.25 (modded air-cooling)
Gelijk aan het OC'en geslagen en haal nu al 3,675 Ghz met box cooler![]()
Is het btw nog nodig om een monitor mee te nemen of gebruiken we daar om de beurt een beeldbuis?
*beeeeep*
die zijn allemaal wel interessant geloof ik. Alleen ofc uit raidSilentpuma schreef op 02 maart 2004 @ 19:20:
LOL, heb net ff de site doorgenomen, wel handig...MewBie schreef op 02 maart 2004 @ 19:32:
[...]
het is NIET de bedoeling dat je een compleet systeem meeneemt
Oh ik zie net dat je alleen je mobo meeneemt
Use the Search Luke...
Verwijderd
/me hoort iets over een P4 moboSilentpuma schreef op 02 maart 2004 @ 19:20:
Ah?! a.s. zaterdag die UFO dag?! hmm, klinkt goed, ik kom ook wel ff langs denk ik + hardware![]()
Kan gelijk proberen het max uit me spiksplinternieuwe systeem te halen, draait net 4 dagenSpecs:
P4c 3,0 Ghz
Asus P4C800-E dlx
Gelijk aan het OC'en geslagen en haal nu al 3,675 Ghz met box cooler![]()
Is het btw nog nodig om een monitor mee te nemen of gebruiken we daar om de beurt een beeldbuis?
iemand?ThaKiller schreef op 02 maart 2004 @ 11:56:
Zeg ik denk er aan om ook mijn 2500+ op de pijnbank (en mn adata pc500 mem) te leggen maar ik zit met het probleem dat ik in anrhem zit en ik geen vervoer heb dus? is er iemand met wie ik mee zou kunnen rijden , anders kan ik niet komen
Hmm, janee, ik denk niet dat het hem gaat worden. Zo'n Cascade op m'n neue mobo... Ik denk dat ik maar thuis houd. Proc, geheugen en me 2 schijven gaan denk wel mee ALS ze op een RAID 0 controller geplaaste worden want er zijn al genoeg enkele HD's zag ik..Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 19:47:
[...]
/me hoort iets over een P4 moboen denkt misschien aan [afbeelding]
Use the Search Luke...
Dat denk ik eigenlijk ook ja. Laten we mogelijke risicofactoren zo veel mogelijk beperken, en geen RAID gebruiken.VinnieWeiss schreef op 02 maart 2004 @ 23:07:
Ik denk dat je het beste met gewone IDE schrijven kan werken, aangezien de HDDs niet echt veel verschil in score zullen uitmaken en de goede oude IDE gebruikt net wat minder van de systeem resources, vooral in tegenstelling tot een "softwarematige" RAID 0.
Nice!Syzzer schreef op 02 maart 2004 @ 21:16:
Voeding is gemod, ging niet helemaal volgens plan, maar het werkt nu. 3.3, 5 en 12V lijnen zijn nu binnen een flinke marge in te stellen.
Als je mij een lijst geeft met wat je allemaal precies geinstalleerd wilt zien geeft, zal ik kijken of het op mn 4,3 en 8,6 GB schijven pastVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 09:24:
[...]
Dat denk ik eigenlijk ook ja. Laten we mogelijke risicofactoren zo veel mogelijk beperken, en geen RAID gebruiken.
Wie ziet kans om een paar IDE disken te preinstallen? Ik heb momenteel geen werkende computer thuis(laptop = overleden, gewone pc ligt in stukjes)
*beeeeep*
ik denk niet dat we veel aan je geheugen zullen hebben aangezien dat waarschijnlijk CH5 modules zijn ... er zijn al genoeg bh5 aanwezigSilentpuma schreef op 02 maart 2004 @ 23:04:
[...]
Hmm, janee, ik denk niet dat het hem gaat worden. Zo'n Cascade op m'n neue mobo... Ik denk dat ik maar thuis houd. Proc, geheugen en me 2 schijven gaan denk wel mee ALS ze op een RAID 0 controller geplaaste worden want er zijn al genoeg enkele HD's zag ik..
- Win2K. Eventueel w2k/XP dual-boot.MewBie schreef op 03 maart 2004 @ 09:49:
Als je mij een lijst geeft met wat je allemaal precies geinstalleerd wilt zien geeft, zal ik kijken of het op mn 4,3 en 8,6 GB schijven past
Dat past allemaal wel op een 4.3GB diskje, dus wmb zijn ze prima.ik zal vanmiddag ff de preciese typenummers opzoeken, kunnen jullie kijken of ze geschikt zijn om in de 1ste plaats te gebruiken, anders misschien als backup.
Verwijderd
Clockgen versies!Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 11:30:
[...]
- Win2K. Eventueel w2k/XP dual-boot.
- NVidia vidkaart drivers.
- NForce 2 chipset drivers.
- Intel i865/875 chipset drivers.
- ATI vidkaart drivers.
- Overclocktools voor beide videokaarten.
- SuperPI, PiFast, SiSoft Sandra, 3DMark 2k1/2k3, CPUID.
Iemand nog nuttige aanvullingen?
[...]
Dat past allemaal wel op een 4.3GB diskje, dus wmb zijn ze prima.
OK ik installeer alleen nog geen vidkaart/chipset drivers, ik zal wel verschillende versies op de hdd zetten, je weet namelijk niet van te voren waar hij in komt te zittenVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 11:30:
[...]
- Win2K. Eventueel w2k/XP dual-boot.
- NVidia vidkaart drivers.
- NForce 2 chipset drivers.
- Intel i865/875 chipset drivers.
- ATI vidkaart drivers.
- Overclocktools voor beide videokaarten.
- SuperPI, PiFast, SiSoft Sandra, 3DMark 2k1/2k3, CPUID.
Iemand nog nuttige aanvullingen?
[...]
Dat past allemaal wel op een 4.3GB diskje, dus wmb zijn ze prima.
[ Voor 22% gewijzigd door MewBie op 03-03-2004 13:58 ]
*beeeeep*
[ Voor 29% gewijzigd door Intronic op 03-03-2004 13:53 ]
pfft, dat gaat nog niet mee vallen, ben 2 uur aan het reizen. Dat wordt vroeg op op mn vrije dagVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 12:35:
Overigens, een paar CD-tjes met de meest recente zooi erop zou ook handig zijn.
Nog een huishoudelijke mededeling: degenen die onze top-of-the-bill hardware aanleveren worden geacht om 10.00 uur op locatie te zijn. Degenen die alleen komen om te kijken worden *vanaf* 12.00 verwacht.
Waarom deze spreiding? Dit geeft de 'werkers' 2 uurtjes om alvast wat te pielen en voor te bereiden. Het zal namelijk toch allemaal niet zo goed werken in het begin. Dit voorbereidende werk gebeurt ook in een ander gedeelte van het gebouw.
Na 12.00 uur verhuizen we naar de eigenlijke zaal, waar we ook plek hebben voor de 'kijkers'.
Nu kan ik me indenken dat iemand gaat vragen hoe laat het afgelopen is. Da's nog onbekend, maar in principe hebben we tot een uurtje of 1 's nachts. Iedereen is natuurlijk vrij om te gaan wanneer hij wil/kan.
Syzzer: wil je dit eventueel even op de UFO website erbij gooien?
ReemF: foto's vanaf 10 uur natuurlijk
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq