[UFO dag] Nieuwe poging: 6 maart

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.648 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Epsilon schreef op 12 maart 2004 @ 10:25:
Mooi gefixt reemf ;)

Kun je nou even een pic posten waar jij zelf op staat ? :P Want je was er wel, maar was de grote onbekende waarschijnlijk :).

Dat is een MUST voor de volgende keer: naamplaatjes. Zoiets van:

Epsilon - UFO Crew

oid :P
Als ze maar nie te klein zijn, anders moet je nog bovenop iemand gaan staan voordat je het kan lezen (zoals in winkels dus)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Epsilon schreef op 12 maart 2004 @ 10:25:
Mooi gefixt reemf ;)

Kun je nou even een pic posten waar jij zelf op staat ? :P Want je was er wel, maar was de grote onbekende waarschijnlijk :)
...
Ja, ik was lekker undercover ;) Ik heb me niet aan iedereen voorgesteld nee, had ik eigenlijk wel willen doen, maar sommigen waren zo intensief met hun spulletjes bezig dat ik ze niet wilde storen ;) :>

Picca van ReemF:

Afbeeldingslocatie: http://reemf.crewserver.com/zut/reem1.jpg

Dat shirt had ik ook aan op de UFO-dag, dus als het goed is herken je me nu :P

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

ow JIJ was ReemF :P

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:07
hehe ik had nog met je gebabbeld eventjes :p

beetje zo'n belgisch accent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoupY schreef op 11 maart 2004 @ 22:19:
De kaart is vandaag opgestuurd door de shop naar de fabrikant. Hoogstwaarschijnlijk komt er gewoon een nieuwe.

Die kan ik mooi inruilen voor een XT heb ik al geregeld, maar als ie gerepareerd moet worden krijg ik een gefixte kaart terug en geen XT :'(

Tenzij ze bij de fabrikant natuurlijk doorhebben dat er iets anders mee gebeurd is...

De kerel van de shop verwachtte 'm in ieder geval met een weekje terug te zien, maar 't blijft nog even spannend dus...
Jou kaart is opgestuurd naar de fabrikant :r . Ik had mijn defecte 9800SE Aiw van Hercules (defect door kortsluiting zie vorige post) opgestuurd naar Alternate. Ze hebben geen sporen van mods gevonden en ik heb meteen een Club3D 9800Pro opgestuurd gekregen :o . Hercules was nl niet meer leverbaar. Wel raar dat die van jou naar de fabrikant moet :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 23:01:
[...]

Jou kaart is opgestuurd naar de fabrikant :r . Ik had mijn defecte 9800SE Aiw van Hercules (defect door kortsluiting zie vorige post) opgestuurd naar Alternate. Ze hebben geen sporen van mods gevonden en ik heb meteen een Club3D 9800Pro opgestuurd gekregen :o . Hercules was nl niet meer leverbaar. Wel raar dat die van jou naar de fabrikant moet :O
Als je alles goed had gelezen, dan had je ook geweten dat het wel heel erg logisch is dat die van Youpy naar de fabrikant is opgestuurd, voordat ie uberhaupt een nieuwe zou kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de posts gelezen, maar ik vraag me af wrm zijn kaart naar de fabrikant wordt gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 23:34:
Ik heb de posts gelezen, maar ik vraag me af wrm zijn kaart naar de fabrikant wordt gestuurd.
Is altijd zo.
Alleen sommige winkels geven eerst een nieuwe en sturen hem dan pas op dat lopen ze zelf risico door eerst een nieuwe te geven en niet te weten of ze er ook een terug krijgen van de fabrikant.
Andere winkels sturen hem op zonder meteen een nieuwe te geven en lopen zo dus niet het risico om zelf de (dure) kaart te moeten vergoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 14:11

Syngrow

Framerate is life

en er is een stukje op de FP geplaatst:

linkje: reviews: Verslag UFO-Tweakdag 6 maart

Mooi gedaan ReemF :)

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Dank SynGroW, was leuk om er een verslag met pics van te maken :) Vanmiddag of vanavond zal ik een nieuw DOC topic openen met meer pics en waar men een beetje kan napraten over die dag. Deze begint al aardig vol te lopen, en ook om UFO week aka Tweakweek niet vol te laten lopen met posts over de tweakdag van 6 maart :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SynGroW schreef op 15 maart 2004 @ 10:49:
en er is een stukje op de FP geplaatst:

linkje: reviews: Verslag UFO-Tweakdag 6 maart

Mooi gedaan ReemF :)
_/-\o_ _/-\o_ Ik ben niet op de UFO-dag geweest, maar heb wel hier het topic gevolgt en natuurlijk toen net op de FP even je verhaaltje gelezen!. Ziet er erg net/goed uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topper Remy leuk verslag :)

[smartassmode]
Alleen een klein puntje :P ;)

een A64 3000+ draait @ 2000 mhz ipv 2200 ;)
[/smartassmode]

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Woei aangepast \o/ Volgens mij stond er eerst ook 2000MHz, maar was dat omdat ik er eerst 'stock snelheid' bij had staan, aangepast en per ongeluk 2200MHz geworden :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:38

Epsilon

netjes gefixed reemf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

Woeisj sta ik toch mooi op een van die foto's op de voorpagina :) haha

heeeel netjes gefixed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Wel stom zeg, ik woon echt om de hoek (letterlijk :+ ), en had zo mijn pc van mn sig mee kunnen nemen....hadden we ook die PIV kunnen gebruiken....

* oli4100 moet beter zn bookmarks in de gaten houden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Ik zal de volgende keer wel niet mijn Radeon opblaazen zodat ik in ieder geval mijn RAID array had kunnen verwijderen of zelfs w2k kunnen installen.

(Overigens blijkt ie die RAID config in de MBR van de master schijf te schrijven..)
Ik ben er dus achter hoe die RAID config wordt weggeschreven en hoe ie heel makkelijk verwijdert kan worden zonder de kaart. (Had het zelf nodig laatst met benchen, was vergeten de RAID te verwijderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gipsy King schreef op 12 maart 2004 @ 22:43:
beetje zo'n belgisch accent :P
Ik was denk ik toch de enige ras-belg :P .

Ik heb ook nog een aantal fotos gemaakt, zal ze wel in het nieuwe topic plaatsen (als dat er komt).

offtopic:
ik heb ook m'n bios terug van abit, opgestuurd om te herprogrammeren en weekje later weer terug. Uitstekende service !
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste