Als ze maar nie te klein zijn, anders moet je nog bovenop iemand gaan staan voordat je het kan lezen (zoals in winkels dus)...Epsilon schreef op 12 maart 2004 @ 10:25:
Mooi gefixt reemf
Kun je nou even een pic posten waar jij zelf op staat ?Want je was er wel, maar was de grote onbekende waarschijnlijk
.
Dat is een MUST voor de volgende keer: naamplaatjes. Zoiets van:
Epsilon - UFO Crew
oid
Ja, ik was lekker undercoverEpsilon schreef op 12 maart 2004 @ 10:25:
Mooi gefixt reemf
Kun je nou even een pic posten waar jij zelf op staat ?Want je was er wel, maar was de grote onbekende waarschijnlijk
...
Picca van ReemF:

Dat shirt had ik ook aan op de UFO-dag, dus als het goed is herken je me nu
hehe ik had nog met je gebabbeld eventjes 
beetje zo'n belgisch accent
beetje zo'n belgisch accent
Verwijderd
Jou kaart is opgestuurd naar de fabrikantYoupY schreef op 11 maart 2004 @ 22:19:
De kaart is vandaag opgestuurd door de shop naar de fabrikant. Hoogstwaarschijnlijk komt er gewoon een nieuwe.
Die kan ik mooi inruilen voor een XT heb ik al geregeld, maar als ie gerepareerd moet worden krijg ik een gefixte kaart terug en geen XT![]()
Tenzij ze bij de fabrikant natuurlijk doorhebben dat er iets anders mee gebeurd is...
De kerel van de shop verwachtte 'm in ieder geval met een weekje terug te zien, maar 't blijft nog even spannend dus...

Als je alles goed had gelezen, dan had je ook geweten dat het wel heel erg logisch is dat die van Youpy naar de fabrikant is opgestuurd, voordat ie uberhaupt een nieuwe zou kunnen krijgen.Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 23:01:
[...]
Jou kaart is opgestuurd naar de fabrikant. Ik had mijn defecte 9800SE Aiw van Hercules (defect door kortsluiting zie vorige post) opgestuurd naar Alternate. Ze hebben geen sporen van mods gevonden en ik heb meteen een Club3D 9800Pro opgestuurd gekregen
. Hercules was nl niet meer leverbaar. Wel raar dat die van jou naar de fabrikant moet
Verwijderd
Ik heb de posts gelezen, maar ik vraag me af wrm zijn kaart naar de fabrikant wordt gestuurd.
Is altijd zo.Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 23:34:
Ik heb de posts gelezen, maar ik vraag me af wrm zijn kaart naar de fabrikant wordt gestuurd.
Alleen sommige winkels geven eerst een nieuwe en sturen hem dan pas op dat lopen ze zelf risico door eerst een nieuwe te geven en niet te weten of ze er ook een terug krijgen van de fabrikant.
Andere winkels sturen hem op zonder meteen een nieuwe te geven en lopen zo dus niet het risico om zelf de (dure) kaart te moeten vergoeden.
en er is een stukje op de FP geplaatst:
linkje: reviews: Verslag UFO-Tweakdag 6 maart
Mooi gedaan ReemF
Mooi gedaan ReemF
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
Dank SynGroW, was leuk om er een verslag met pics van te maken
Vanmiddag of vanavond zal ik een nieuw DOC topic openen met meer pics en waar men een beetje kan napraten over die dag. Deze begint al aardig vol te lopen, en ook om UFO week aka Tweakweek niet vol te laten lopen met posts over de tweakdag van 6 maart
Verwijderd
SynGroW schreef op 15 maart 2004 @ 10:49:
en er is een stukje op de FP geplaatst:
Mooi gedaan ReemF
Topper Remy leuk verslag 
[smartassmode]
Alleen een klein puntje

een A64 3000+ draait @ 2000 mhz ipv 2200
[/smartassmode]
[smartassmode]
Alleen een klein puntje
een A64 3000+ draait @ 2000 mhz ipv 2200
[/smartassmode]
Turn it off and on again.
Woeisj sta ik toch mooi op een van die foto's op de voorpagina
haha
heeeel netjes gefixed
heeeel netjes gefixed
Wel stom zeg, ik woon echt om de hoek (letterlijk
), en had zo mijn pc van mn sig mee kunnen nemen....hadden we ook die PIV kunnen gebruiken....
* oli4100 moet beter zn bookmarks in de gaten houden
* oli4100 moet beter zn bookmarks in de gaten houden
Ik ben er dus achter hoe die RAID config wordt weggeschreven en hoe ie heel makkelijk verwijdert kan worden zonder de kaart. (Had het zelf nodig laatst met benchen, was vergeten de RAID te verwijderen).Ik zal de volgende keer wel niet mijn Radeon opblaazen zodat ik in ieder geval mijn RAID array had kunnen verwijderen of zelfs w2k kunnen installen.
(Overigens blijkt ie die RAID config in de MBR van de master schijf te schrijven..)
Verwijderd
Ik was denk ik toch de enige ras-belg
Ik heb ook nog een aantal fotos gemaakt, zal ze wel in het nieuwe topic plaatsen (als dat er komt).
offtopic:
ik heb ook m'n bios terug van abit, opgestuurd om te herprogrammeren en weekje later weer terug. Uitstekende service !
ik heb ook m'n bios terug van abit, opgestuurd om te herprogrammeren en weekje later weer terug. Uitstekende service !