[UFO dag] Nieuwe poging: 6 maart

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.647 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epsilon schreef op 07 maart 2004 @ 13:43:
Zou heel erg zuur zijn jan als je bordje dood is.
De mods waren op de goede plaatsen en juiste manier gedaan echter had the doctor ook al problemen met zijn Vcore mod die deed het gewoon niet, meschien heb ik hetzelfde met mijn Vmem en anders moet ik verder kijken, die ASA die ik gemorst had was volledig weg na mijn schoonmaakbeurt, nog met vergrootglas alles langs gegaan. Als hij dood is moet ik nog even kijken wat ik doe ik wil niet veel geld infesteren gezien mijn rijbewijzen (auto + motor) die me al TEveel kosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

Als er toch een UFO 4 week georganiseerd wordt loop je gauw tegen practische problemen op denk ik zo:

- niet iedereen kan/mag blijven slapen
- niet haalbaar i.v.m. school/werk
- puur alleen dat het een week zou duren... Ik schat dat 90% het na verloop van tijd het wel heeft gehad..

Een UFO weekend is denk veel practischer: vrijdag middag/zaterdag ochtend spullen aanleveren, zaterdag alle setups installeren en configureren, zondag benchen en uiteindelijk afbreken.
ALS dat Gigabyte bordje het al wel had gedaan hadden we er voor 1 uur snachts makkelijk een hel of een score uit kunnen slaan, dus het kan wel in 1 dag. :)

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 23:08
Silentpuma schreef op 07 maart 2004 @ 14:45:
Als er toch een UFO 4 week georganiseerd wordt loop je gauw tegen practische problemen op denk ik zo:

- niet iedereen kan/mag blijven slapen
- niet haalbaar i.v.m. school/werk
- puur alleen dat het een week zou duren... Ik schat dat 90% het na verloop van tijd het wel heeft gehad..

Een UFO weekend is denk veel practischer: vrijdag middag/zaterdag ochtend spullen aanleveren, zaterdag alle setups installeren en configureren, zondag benchen en uiteindelijk afbreken.
ALS dat Gigabyte bordje het al wel had gedaan hadden we er voor 1 uur snachts makkelijk een hel of een score uit kunnen slaan, dus het kan wel in 1 dag. :)
dan moeten we dr ook wel een soort van mini lan van maken ofzo, ik weet niet of het jullie is opgevallen maar er waren maar 5 a 6 mensen echt actief bezig

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Heb gisteren thuis meteen m'n plank er weer terug ingebouwd, deed ie 't niet :X. Vandaag alles er weer uit en opnieuw erin en m'n sys bootte gelukkig weer.

Meteen ff een pifastje gedraait op 2750 mhz en 166 divider en dat ging weer meteen goed. Wel erg vaag dat ie 't gisteren niet deed. Aangezien we met allerlei verschillend geheugen getest hebben lijkt me niet dat het daar aan kan liggen. M'n BH5-jes doet 't nu weer gewoon op 230 Mhz zonder problemen.

Conclusie is dan ook dat het daar niet aan gelegen kan hebben. Het enige wat ik nog zou kunnen verzinnen is dat die schijf de pci niet lekker trok en dat ie daardoor niet hoger wilde.

Zometeen m'n radeon nog maar eens testen. Ik verwacht geen rare blokjes te zien, maar 't blijft nog wel even duimen

[ Voor 12% gewijzigd door YoupY op 07-03-2004 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MewBie schreef op 07 maart 2004 @ 14:55:
[...]

dan moeten we dr ook wel een soort van mini lan van maken ofzo, ik weet niet of het jullie is opgevallen maar er waren maar 5 a 6 mensen echt actief bezig
Had je van tevoren ook kunnen bedenken, er zijn geen 20 haegchiller / phase-change systems enz. Ook nam de helft geen hardware mee of waren deze niet snel genoeg in andermans ogen (net als vele die 3200+ A64 nog met een goede socket A eruit hadden kunnen blazen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:07
YoupY schreef op 07 maart 2004 @ 15:02:
Heb gisteren thuis meteen m'n plank er weer terug ingebouwd, deed ie 't niet :X. Vandaag alles er weer uit en opnieuw erin en m'n sys bootte gelukkig weer.

Meteen ff een pifastje gedraait op 2750 mhz en 166 divider en dat ging weer meteen goed. Wel erg vaag dat ie 't gisteren niet deed. Aangezien we met allerlei verschillend geheugen getest hebben lijkt me niet dat het daar aan kan liggen. M'n BH5-jes doet 't nu weer gewoon op 230 Mhz zonder problemen.

Conclusie is dan ook dat het daar niet aan gelegen kan hebben. Het enige wat ik nog zou kunnen verzinnen is dat die schijf de pci niet lekker trok en dat ie daardoor niet hoger wilde.

Zometeen m'n radeon nog maar eens testen. Ik verwacht geen rare blokjes te zien, maar 't blijft nog wel even duimen
i hope so 2 , ik denk dat het aan die 3200+ lag

ps fun in the train yesterday :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die het nog niet gezien hadden:

UFO week aka Tweakweek

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
M'n radeon kan ik dus afschrijven. Kreng blijft bij mij ook streepjes geven:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/youpy/kapoet1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/youpy/kapoet2.jpg

:'( :(

Hoe staat het eigenlijk met het schadepotje??

[ Voor 30% gewijzigd door YoupY op 07-03-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
terin man..ben al bang voor me xt vanavond
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik weet niet hoe het nou is afgelopen met een schadepotje. Ik vroeg het me daar nog af, maar ben er daarna vergeten naar te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
YoupY schreef op 07 maart 2004 @ 16:50:

[afbeelding]

[afbeelding]

fucker de fuck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Wat is er mis met leidschendam ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 15:02:
[...]

Had je van tevoren ook kunnen bedenken, er zijn geen 20 haegchiller / phase-change systems enz. Ook nam de helft geen hardware mee of waren deze niet snel genoeg in andermans ogen (net als vele die 3200+ A64 nog met een goede socket A eruit hadden kunnen blazen)
tuurlijk wist ik dat van te voren al, maar als het weer niet blijkt te werken of het is zo gepiept allemaal heb je nog een lan daarnaast om je de rest van de tijd te vermaken :)

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
daarom volgende keer meer tijd nemen
op het gemak
elkaar niet in de weg lopen
enzzzzzz
thuis tweaken doe je ook rustig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

petervandamned schreef op 07 maart 2004 @ 17:48:
daarom volgende keer meer tijd nemen
op het gemak
elkaar niet in de weg lopen
enzzzzzz
thuis tweaken doe je ook rustig ;)
I agree!

en daarom is het mss wel n goed id om er idd een lannetje naast te zetten: als er ff hardcore getweakt moet worden, kunnen de toeschouwers zich ondertussen even "met elkaar" ;) vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Laatst online: 10-02 23:00
Ik kon helaas niet komen, hoorde wel van iemand dat d'r naar me gevraagd was ik voel me vereerd :P

Maar volgende keer probeer ik er zeker te zijn! Ennuh, een vette LAN party is natuurlijk wel héél 1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
uiteraard met lan ;) dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
misschien een stomme suggestie, maar valt er niet gewoon een UFO-dag te houden op Campzone? :?
Dan kan het ook wat uitlopen etc zonder dat het problemen geeft :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Het allereerste probleem waar je dan tegenaanloopt: die cascades hebben veel stroom nodig! En aangezien het op CZ al een probleem kan worden als er een gaat lopen frituren, denk ik niet dat ze daar blij zijn met cascades.

Daarnaast: CZ is buiten. Ik denk dat binnen toch een stuk makkelijker is :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
Zegato schreef op 07 maart 2004 @ 18:36:
misschien een stomme suggestie, maar valt er niet gewoon een UFO-dag te houden op Campzone? :?
Dan kan het ook wat uitlopen etc zonder dat het problemen geeft :)
campzone, zomers, hitte, heleboel publiek (denk maar niet dat iedereen normaal in zn tentje blijft zitten als eenmaal bekend is dat er een paar gasten bezig zijn met cascades), zeer beperkte stroom toevoer, veel mensen hebben al vakanties geboekt.
zijn dit genoeg redenen om het niet te doen op campzone? :+

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
het lijkt mij beter om het uit te stellen tot de herftvakantie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quarin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:19

Quarin

Ondertitel... wasda?

die stroom is het probleem niet op cz. wat echter wel een probleem is, is dat ik denk dat haeg en dabit niet naar cz gaan. En haeg hebben we toch echt nodig voor fftjes refillen ofzo en natuurlijk zn cascade, hetzelfde geldt voor dabit.
Tsja opzich is campzone wel een leuk idee als dabit en haeg ook komen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben dan mss niet op de Ufo geweest ofzow maar dat is precies hetzelfde probleem als ik heb met m'n Herc 9800Se aiw nadat ik hem terug had gekregen van Astennu. Hij heeft hem voor me gemod :9 . Alleen toen ik de kaart installeerde had ik diezelfde streepjes door het beeld bij boot/dos/bios. En in windows bleef het scherm zwart na installatie van de Catalyst drivers. Ik heb toen de koeling eraf gehaald, en wat bleek :r . De AS was tussen de core en het blok uitgekomen en had korstluiting veroorzaakt op die kleine resistors ;( . Ik heb de kaart onlangs teruggestuurd naar de winkel voor een Rma, natuurlijk na de kaart terug te hebben gebracht naar z'n originele staat :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]

Damm dat is balen zeg :|
Maar je hadt toch nog een back-up liggen he :)
Veel sucses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Ik had mijn €5 bij me voor het schadepotje. Mocht het nog georganiseerd worden, wil ik mijn €5 nog steeds erbijleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syzzer schreef op 07 maart 2004 @ 19:43:
Ik had mijn €5 bij me voor het schadepotje. Mocht het nog georganiseerd worden, wil ik mijn €5 nog steeds erbijleggen.
Daar stem ik ook mee in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 19:26:
[...]

Ik ben dan mss niet op de Ufo geweest ofzow maar dat is precies hetzelfde probleem als ik heb met m'n Herc 9800Se aiw nadat ik hem terug had gekregen van Astennu. Hij heeft hem voor me gemod :9 . Alleen toen ik de kaart installeerde had ik diezelfde streepjes door het beeld bij boot/dos/bios. En in windows bleef het scherm zwart na installatie van de Catalyst drivers. Ik heb toen de koeling eraf gehaald, en wat bleek :r . De AS was tussen de core en het blok uitgekomen en had korstluiting veroorzaakt op die kleine resistors ;( . Ik heb de kaart onlangs teruggestuurd naar de winkel voor een Rma, natuurlijk na de kaart terug te hebben gebracht naar z'n originele staat :D
je kan proberen er een andere bios in te flashen (als nix anders werkt). ik had eerst hetzelfde probleem nadat ik in mijn 9800 pro een xt bios had geflashd, en hem daarna weer terug had geflashd voor de rma :? .. ook hetzelfde verhaal met die catalysts (alleen met omega driver kwam ie nog in windoos)
toen ik die xt bios (overigens samsung bios / hynix geheugen, hynix bios gaf ook blokken :? ) weer in flashte was het probleem weg :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kaart van BioBlade was cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
nou wat cool:P

geen een score mee gezet.......

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 19:52:
[...]

Daar stem ik ook mee in :)
me 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
with stupid :P

Hij had in ieder geval de looks, de volgende keer komen de scores wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoel ik.. scores zijn belangrijk maar ook de looks :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:38

Epsilon

Silentpuma schreef op 06 maart 2004 @ 22:24:
[...]

Niet dat ik weet. Het enige wat gesneuveld was is een voeding van BioBlade en hij heeft pas nog een mobo verzopen, poor guy ;)

Hier nog wat foto's van de UFO 3 dag, enjoy...
Was btw mijn voeding :P

maar ik zou graag deze pics op willen slaan. Kun je die ff mailen (gerarred) naar:
Epsilon @ home.nl

tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
Epsilon schreef op 07 maart 2004 @ 21:39:
[...]

Was btw mijn voeding :P

maar ik zou graag deze pics op willen slaan. Kun je die ff mailen (gerarred) naar:
Epsilon @ home.nl

tnx :)
als je nou gewoon ergens online zet (dr is vast wel iemand die hem ff tijdelijk kan hosten) er zullen vast meer mensen zijn die de pics willen hebben :)

* MewBie wil namelijk ook wel alle foto's in groot formaat

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

ik wil ook wel storten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 20:21:
[...]

je kan proberen er een andere bios in te flashen (als nix anders werkt). ik had eerst hetzelfde probleem nadat ik in mijn 9800 pro een xt bios had geflashd, en hem daarna weer terug had geflashd voor de rma :? .. ook hetzelfde verhaal met die catalysts (alleen met omega driver kwam ie nog in windoos)
toen ik die xt bios (overigens samsung bios / hynix geheugen, hynix bios gaf ook blokken :? ) weer in flashte was het probleem weg :*)
Ik had hem ook opnieuw geflasht gewoon met originele bios, mss dat hij corrupt was geworden. Maar het wilde niet baten. Kaart is nu dus onderweg na de winkel waar ik hem gekocht heb. Kan alleen nog maar hopen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

MewBie schreef op 07 maart 2004 @ 21:55:
[...]

als je nou gewoon ergens online zet (dr is vast wel iemand die hem ff tijdelijk kan hosten) er zullen vast meer mensen zijn die de pics willen hebben :)

* MewBie wil namelijk ook wel alle foto's in groot formaat
Als ik ze gemailed krijg zal ik dat zeker doen (in een rar bestandje ofzo). Is zo geregeld, maar dan moet ik die pics wel eerst hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06-2023

Haeg

Water Chiller installed

[afbeelding]

[afbeelding]

Mij 10 € word overgemaakt wanneer ik je rek.nummer heb .
Uit deze reactie kun je al opmaken dat er dus geen potje is gemaakt .
Ik baal hier stevig van en probeer iets te verzinnen hoe ik dit moet oplossen.
Jij bent echt iemand geweest die zijn spullen zomaar afstond om te gaan scoren.
In mijn ogen ben jij samen met bioblade een van de toptweakers geweest gisteren.
Ik hoop dat meer mensen deze mening delen en misschien hun steentje kunnen bijdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had mijn of een ander inifnity ook graag onder je cascade willen zien samen met een AMD mobile, meschien in de toekomst dat ik is langs mag komen :) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
Haeg schreef op 07 maart 2004 @ 22:59:
[...]

In mijn ogen ben jij samen met bioblade een van de toptweakers geweest gisteren.
Ik hoop dat meer mensen deze mening delen en misschien hun steentje kunnen bijdragen.
Ik zal eerst eens kijken of ik die kaart nog RMA kan sturen. Als dat lukt dan maakt het voor mij financieel niets uit en als het niet lukt dan heb ik pech gehad en zal ik m'n rekeningnr wel hier posten voor degene die nog iets over zouden willen maken.

De kaart komt bij een lokale shop vandaan en die kerel waarbij ik m'n kaart zal afgeven weet wat er met die kaart gebeurd is aangezien hij ook dit forum bezoekt dus ik ben van plan 'm gewoon te vertellen wat er met die kaart gebeurd is en dan maar hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Respect voor je opstelling idd YoupY _/-\o_ . Balen dat toch je graka naar de maan is :( .

Over dat potje, heb er ook nog naar gevraagd, als ik weet waar het heen moet komt mijn bijdrage er alsnog meteen aan !!

edit:
YoupY schreef op 07 maart 2004 @ 23:16:
[...]
Ik zal eerst eens kijken of ik die kaart nog RMA kan sturen.
[...]
aangezien hij ook dit forum bezoekt
[...]
hopen...

Zolang die maar in andere topics / fora gluurt is er niets aan de hand . . . Toch O-) ?
Weet hij je nick O-) ?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Ik was d'r niet, zou wel komen, maar wil toch ook bijdragen aan de schade.

Wie-oh-wie regelt dit op een nette manier?
(sorry, ikkuh niet,... te weinig tijd voor vrij.)

Heb je al alle weerstandjes en andere componenten geprobeerd schoon te maken met schoonmaak alcohol ofzo?
Daarmee heb ik mijn 9800Pro ook weer mee gereanimeerd. (Ookal zag ik helemaal niks op die onderdeeltjes.)

[ Voor 42% gewijzigd door _Droopy op 07-03-2004 23:20 ]

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

[...]

Youpy heeft idd ook dure spullen op het spel gezet
Een R9800pro en een A64 bordje

Bioblade zn r9800XT doet het overigens nog gewoon.

Deze week ga ik even een nieuwe bruggelijkrichter halen voor de pelt voeding, want die moet bij mij hier natuurlijk wel weer gewoon draaien ;). Ook is de zekering van mn multimeter kapoet.

Youpy krijgt toch nog geld van me, dus dat geld van de pot wordt natuurlijk geregeld ;).

Edit: hoe is het mogelijk
in de tijd dat ik mijn bericht type, reageren 3 mensen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Epsilon op 07-03-2004 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:28

Exigence

dnkroz

Ik ben ook niet geweest, maar mocht RMA niet lukken dan heb je mijn 5 euro ook alvast. Volgende UFO een soort entreegeld heffen ofzo. Geen geld = niet naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Hier een selectie uit de foto's die ik heb gemaakt. Van de 102 foto's die ik heb gemaakt heb ik de leukste eruit gepikt. Als iemand de overige foto's wil, regel dan webspace en dan upload ik het. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25343/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25344/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25347/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25348/full.jpg

Schroevendraaiers zijn overal goed voor :P
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25352/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25354/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25356/full.jpg

Bevroren condens
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25358/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25355/full.jpg

De overige fotos van de selectie kun je hier vinden: http://www.tweakers.net/gallery/14438/fotoalbum/?MapID=2587
(hier staan ze dus NIET alle 102)

Indien je een foto fullsize (2048x1536) wilt, moet je me maar ff mailen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door mOrPhie op 07-03-2004 23:22 ]

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 23:17:

Zolang die maar in andere topics / fora gluurt is er niets aan de hand . . . Toch O-) ?
Weet hij je nick O-) ?
Hij weet m'n nick idd en weet welk gezicht erbij hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoupY schreef op 07 maart 2004 @ 23:43:
[...]

Hij weet m'n nick idd en weet welk gezicht erbij hoort
Oei . . . :X

/me Helpt YoupY hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
Volgens mij is het wel een gezellige dag geweest Jammer van de kaart van youpy want die deed hetzeer goed. Hij had een van de oudere chips ( ik gok ref AA die doen het beter dan de SS die ik had )

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Ik heb trouwens de pics van silent puma gesaved (kan dus wel, maar alleen door "doel opslaan als" te doen).

Heb ze hier in 1 rar file zitten:

Pics silentpuma rarred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idioteque
  • Niet online

idioteque

Citius, Altius, Fortius

Zo dat is een mooie waterchiller, van wie is die?
Heeft er misschien iemand hier meer info over?

Ik wou dat ik de kennis had om zo'n iets te kunnen maken.

[ Voor 18% gewijzigd door idioteque op 08-03-2004 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idioteque schreef op 08 maart 2004 @ 00:03:
[afbeelding]

Da's NIET SmokeyTheBandit's PC-tje ;) . Die ging een korte tijd ERG hard zaterdag (3 GHz A64).

Dit is wèl de Haeg-chiller.

edit:
Dom, dom dom 7(8)7
[schaam-modus] sorry Heag[/schaam-modus]

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 00:58 . Reden: Ik had niet goed gekeken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey, wat ik me afvroeg over die amd64 3000+ die op 3ghz liep:
was daar de heatspreader afgehaald of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 00:12:
[...]

Da's SmokeyTheBandit's PC-tje ;) . Die ging een korte tijd ERG hard zaterdag (3 GHz A64)
nope, dat is niet die van smokey...is dit niet de chiller van haeg?

Ow jah, mensen die nog pics van ufo day hebben en webspace nodig hebben, mail me ff op razorblade@voidyourwarranty.nl hoe ik ze van je kan krijgen en dan host ik ze wel op vyw...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Da's SmokeyTheBandit's PC-tje ;) . Die ging een korte tijd ERG hard zaterdag (3 GHz A64)
kewl! ik ga zelf van de week beginnen met een waterchiller (low budget hoor: oude vriezer ingewanden enzo). Kan iemand (bijv smokey -edit- oh eeh haeg) mij vertellen hoe de heat-exchanger op die setup werkt? is dat zo'n co-axiale heat-ex toevallig? heb je toevalig een schakeling om te zorgen dat je pc niet aan gaat voordat de cpu op temperatur is?

ziet er idd erg netjes uit en alhoewel ik het niet zo mooi zal kunnen namaken, wil ik het iig proberen te benaderen..

trouwes, die cpu zit toch "gewoon" in een lucht-dicht kastje?

oi!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit is wèl de Haeg-chiller.
Had ik niet met jou staan praten over je eigen gebouwde speakers die tot 19hz laag gingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
[...]

yeps same here mocht het niet lukken met de RMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 08:00:
[...]

Had ik niet met jou staan praten over je eigen gebouwde speakers die tot 19hz laag gingen?
offtopic:
Yep, da's waar, hoezo ?

19Hz is de resonantie-frequentie van m'n woofer, en de Bass refextube is min of meer op die frequentie afgesteld. Bron

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 08:20:
[...]

Yep, da's waar, hoezo ?
Even kijken of ik het nou goed had, zoveel mensen voor het eerst leren kennen. En die 19hz is zo laag :9~ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
petervandamned schreef op 08 maart 2004 @ 08:14:
[...]

yeps same here mocht het niet lukken met de RMA
hier ook :)

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06-2023

Haeg

Water Chiller installed

idioteque schreef op 08 maart 2004 @ 00:03:
[afbeelding]

Ja dat is mijn pc is een p4 3g op Epox 4pca3
de phase change water chiller krijgt het water op 0 graden (niet oc`t)

leuke foto mOrPhie (ja kan goed zien dat er geen bodem in het waterblok zit
je kijkt zo op de proc)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ralleman/waterblok/waterblokt.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ReemF niet nog een stukkie schrijven voor de FP :? .

Ben nl. wel benieuwd naar wat hij in zijn stukkie schrijft, en naar zijn fototjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe natuurlijk ook mee aan het schadepotje, ik was al aan het rondkijken waar ik m'n brief kon achterlaten ;) .

Komt dat filmpje van die 3200+ die van de cascade afschiet er nog aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn 5 pleuroos staan ook ter beschikking natuurlijk, mocht het nodig zijn.

Overigens, als er weer een overklok-dagje aankomt, dan moet degene met het beste systeem maar gewoon van tevoren een weekje met de cascade(s) spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 10:12:
Ik doe natuurlijk ook mee aan het schadepotje, ik was al aan het rondkijken waar ik m'n brief kon achterlaten ;) .

Komt dat filmpje van die 3200+ die van de cascade afschiet er nog aan ?
die van mij is zwaar mislukt

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 5 euro is er ook! :D

btw: ik ben nu helemaal mobo loos.. Ik had er 2 en ze zijn allebei dood nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 09:56:
Zou ReemF niet nog een stukkie schrijven voor de FP :? .

Ben nl. wel benieuwd naar wat hij in zijn stukkie schrijft, en naar zijn fototjes.
Klopt, ik moet het daar echter nog even met de FP-coordinatiemensen over hebben, aangezien die voor de FP liever een resultaten met benches/overclocks zien, dat is wel zo interessant voor de FP namelijk :)

Dus ik weet nog niet of dat FP-artikel er komt, vanmiddag of vanavond ga ik overleggen en dan weet ik het. Als het niet door gaat, maak ik hier in DOC gewoon een leuk verslagje, met de pics :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReemF schreef op 08 maart 2004 @ 11:41:
[...]

Klopt, ik moet het daar echter nog even met de FP-coordinatiemensen over hebben, aangezien die voor de FP liever een resultaten met benches/overclocks zien, dat is wel zo interessant voor de FP namelijk :)

Dus ik weet nog niet of dat FP-artikel er komt, vanmiddag of vanavond ga ik overleggen en dan weet ik het. Als het niet door gaat, maak ik hier in DOC gewoon een leuk verslagje, met de pics :)
Nou..van mij mag je het wel weglaten iig. Hier op got is iig leuk genoeg. Mocht je het wel op de FP zetten..laat mijn naam dan maar weg ok, lol :+ :D Ik word er nog droevig van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Misschien zijn de cascades de moeite waard om op de front te gooien.
Die records staan tenminste -100 + :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReemF schreef op 08 maart 2004 @ 11:41:
[...]

Is idd geen slecht idee om hier een mooie post te maken ipv op FP.

offtopic:
Als iemand hier nog lang komt, wat is nou precies het beste OC-bordje voor een P4 northwood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 12:04:
[...]

Is idd geen slecht idee om hier een mooie post te maken ipv op FP.

offtopic:
Als iemand hier nog lang komt, wat is nou precies het beste OC-bordje voor een P4 northwood
Ligt aan je prijsindicatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Just my 2 cents:

Als er weer een overclock-dagje komt, dan zou ik ervoor kiezen geen kijkers toe te laten. Je zag nu dat de hoeveelheid kijkers soms (imho) de "werkers" in de weg stonden. Of niet? (ik was zelf kijker, dus ik weet het niet precies). Hadden er nu 5 kijkers geweest, dan is het anders, maar het was gewoon te druk om echt iets serieus te kunnen doen met mooie resultaten.

Of zit ik er compleet naast? :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

mOrPhie schreef op 08 maart 2004 @ 12:21:
Just my 2 cents:

Als er weer een overclock-dagje komt, dan zou ik ervoor kiezen geen kijkers toe te laten. Je zag nu dat de hoeveelheid kijkers soms (imho) de "werkers" in de weg stonden. Of niet? (ik was zelf kijker, dus ik weet het niet precies). Hadden er nu 5 kijkers geweest, dan is het anders, maar het was gewoon te druk om echt iets serieus te kunnen doen met mooie resultaten.

Of zit ik er compleet naast? :)
De plannen voor de volgende UFO dag zijn als volgt:
een paar gesloten dagen voor de scores en het tweaken en dan een open dag voor de toeschouwers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

petervandamned schreef op 08 maart 2004 @ 12:13:
[...]

Ligt aan je prijsindicatie ;)
Als ik het daar nu niet over heb ?

Doe 'es een (paar) suggesties, dus bordje ALLEEN voor Oc-en. Met zo weining mogelijk meuk zoals RAID enzo ?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
petervandamned schreef op 08 maart 2004 @ 11:55:
Misschien zijn de cascades de moeite waard om op de front te gooien.
Die records staan tenminste -100 + :)
ik heb een foto waar -117 op de teller staat :)

edit: hier is de foto:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.bastiaan/Images/IMAG0049.JPG

[ Voor 24% gewijzigd door MewBie op 08-03-2004 14:07 ]

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 12:28:
[...]

Als ik het daar nu niet over heb ?

Doe 'es een (paar) suggesties, dus bordje ALLEEN voor Oc-en. Met zo weining mogelijk meuk zoals RAID enzo ?
Maak niks uit gewoon de top modelen van Epox, Asus, Abit, DFI enz......
Persoonlijk heb ik altijd pech met Asus (soort vloek) en Abit en Epox doen het bij mij weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

Btw Epsilon, je had ook gewoon naar me foto's kunnen vragen hoor :p je hebt er maar een paar van de +70 te pakken.. Heb ze allemaal geupload, zal ze zo ff hier posten :)

En nogmaals, hulde aan o.a. Youpy en BioBlade die zonder angst hun geliefde snelheidsmonsters in de ijskoude diepte gooiden _/-\o_

Als de rma nix wordt moet je idd maar een rek.nr. posten, ik zal me bijdrage zonder meer storten :)

En is het misschien handig om een nieuw topic te openen waar iedereen die foto's heeft het kan posten? Dan krijg je tenminste overzicht.
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 23:46:
[...]

Oei . . . :X

/me Helpt YoupY hopen
:o * Silentpuma duimt hard mee . . .

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
de volgende keer neem ik denk ik ook meer hardware mee, ben dr net achter gekomen dat mn geheugen al 222MHz op 2,6V doet met 2-3-3-6 timings 8)7 (dat is al meer als dat ik in de reviews tegengekomen ben, het is btw Corsair XMS cmx256A-3200C2 geheugen en ik heb geen idee wat voor chips erop zitten

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 19:55
yust my 2 eurocent: (ookal was ik er zelf niet)

Gewoon over het "schadepotje";
Mensen die hardware meenemen, betalen 2 euro aan entree geld.
Mensen die gewoon als bezoeker komen betalen 4 a 5 euro als entreegeld. Zo kun je het schadepotje wel vullen lijkt me?

Vraag me iig niet of je dan nog veel mensen krijgt.... Daar zou je ff een POL voor moeten houden ofzo

/yust my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
iedereen gewoon 5 euro lijkt me beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog wel wat webspace over als iemand het nodig heeft mail me maar ff op thijsvhemessen@wanadoo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
Ben vandaag even bij de shop langs geweest en het lijkt erop of het allemaal goed gaat komen. Heb die kerel daar gewoon verteld wat er allemaal gebeurd is en hij zegt dat ik 'm gewoon ff naar de originele staat moet terugmodden en dan een keer in kan komen leveren. Dus ik heb goede hoop...

* YoupY kijkt meteen ff of ie met wat xtra knaken een mooie XT op de kop kan tikken >:)

[ Voor 3% gewijzigd door YoupY op 08-03-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
bio heeft de nieuwe abit max 3 bios chip erin gedaan

alles werkt nog >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gipsy King schreef op 08 maart 2004 @ 17:23:

Yo . . . achter elkaar twee posts met goed nieuws ! Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Durden/cheer.gif

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Gipsy King schreef op 08 maart 2004 @ 16:29:
iedereen gewoon 5 euro lijkt me beter...
5 is zelfs nog relatief laag in verhouding tot wat er stuk kán gaan.
Volledige compensatie is het doel natuurlijk niet, maar 1/4e ofzo zou leuk zijn, lijkt me.

Maarja, zouden er nog genoeg mensen komen als er €10 gevraagd wordt?

(en: heb je de mensen die niet komen kijken[/b] nodig?)
offtopic:
subtiele bold ;)

[ Voor 5% gewijzigd door ANdrode op 08-03-2004 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
offtopic:
Waar heb je die smiley vandaag, hij is vet cool man 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoupY schreef op 08 maart 2004 @ 17:43:
offtopic:
Waar heb je die smiley vandaag, hij is vet cool man 8)
offtopic:
Da's een "geheime" smilie van GoT (daar zijn er meer van: kijk hier maar eens. Deze staat daar trouwens niet tussen, maar ik vond hem ergens.

Omdat ik de RML-tag niet weet gebruik nu steeds de [img]-tags om hem erin te krijgen. Je kan hem dus evt. kwoten als je wilt. Tenzij DaBit of ReemF hier weer langs komen en de RML-rag ff aan ons schrijven ;) , want dan hoeven we niet meer te kwoten.

Ik vindt het persoonlijk een van de leukste die ik tot nu toe zag. En dit verhaal ff afsluiten met een leuke zoek-opgave voor jou: Er is ook een "Spons-Bob" versie van . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 17:52:
[...]

offtopic:
Da's een "geheime" smilie van GoT (daar zijn er meer van: kijk hier maar eens. Deze staat daar trouwens niet tussen, maar ik vond hem ergens.

Omdat ik de RML-tag niet weet gebruik nu steeds de [img]-tags om hem erin te krijgen. Je kan hem dus evt. kwoten als je wilt. Tenzij DaBit of ReemF hier weer langs komen en de RML-rag ff aan ons schrijven ;) , want dan hoeven we niet meer te kwoten.

Ik vindt het persoonlijk een van de leukste die ik tot nu toe zag. En dit verhaal ff afsluiten met een leuke zoek-opgave voor jou: Er is ook een "Spons-Bob" versie van . . .
offtopic:
Check ook dit topic: Front Anti(???) Cheerleader smilie >:)
Spongebob versie: Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/spongecheer.gif

Er is trouwens geen UBB tag voor.

[ Voor 12% gewijzigd door Exigence op 08-03-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exigence schreef op 08 maart 2004 @ 18:07:
[...]

offtopic:
Check ook dit topic: Front Anti(???) Cheerleader smilie >:)
Spongebob versie: [afbeelding]

Er is trouwens geen UBB tag voor.
offtopic:
Da's aan mij nog niet besteed, mag nog niet in HK

Maar goed . . . weer ontopic vanaf hier ?? Ben nog aan het wachten op de pics van iedereen van zaterdag. En zit intussen met het idee te spelen om gewoon een UFO mobo aan te schaffen voor P4 / Prescott (heb toch nog een tweede hobby . . . ahum . . . PC nodig).

Hangt er een beetje vanaf wanneer de volgende editie gaat zijn (oa. socket-change enzo). Tweakweek misschien.

edit:
Owja 't zijn UBB tags. Was ik ff kwijt, gokte hierboven maar wat. 'T is goed dat ik geen programmeur ben ofzow :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dat is een opluchting :P
Zo zie je maar wer hardware kan aardig wat hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
gelukkig wel en natuurlijk de bijzondere goede service van _/-\o_ abit _/-\o_ !!!

gemaild en hupla 4 dagen later heb je een nieuwe bios chip >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gipsy King schreef op 08 maart 2004 @ 18:27:
gelukkig wel en natuurlijk de bijzondere goede service van _/-\o_ abit _/-\o_ !!!

gemaild en hupla 4 dagen later heb je een nieuwe bios chip >:)
En gaan vlammen he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is al bijna letterlijk gebeurt met het water wat kortsluiting veroorzaakte is dat het gelijk geblust werd ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 21:53:
[...]

Dat is al bijna letterlijk gebeurt met het water wat kortsluiting veroorzaakte is dat het gelijk geblust werd ;) _/-\o_
Als je het zo bekijkt is een waterkoeling best veilig toch :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Laatst online: 27-08-2021
offtopic:
Hmm ik ken wel de volgende pagina's met dit soort smileys Afbeeldingslocatie: http://student.hosting.kun.nl/pimkrebbers/kzn/smilies/ddd.gif Afbeeldingslocatie: http://student.hosting.kun.nl/pimkrebbers/kzn/smilies/oud.gif Afbeeldingslocatie: http://student.hosting.kun.nl/pimkrebbers/kzn/smilies/blond.gif
http://student.hosting.kun.nl/pimkrebbers/kzn/smilies/

Edit: ze zijn alleen gemaakt voor een witte achtergrond zo te zien... (geen alpha masker zoals icons in Windows XP)

[ Voor 16% gewijzigd door Aham brahmasmi op 09-03-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
YoupY schreef op 08 maart 2004 @ 17:16:
Ben vandaag even bij de shop langs geweest en het lijkt erop of het allemaal goed gaat komen. Heb die kerel daar gewoon verteld wat er allemaal gebeurd is en hij zegt dat ik 'm gewoon ff naar de originele staat moet terugmodden en dan een keer in kan komen leveren. Dus ik heb goede hoop...

* YoupY kijkt meteen ff of ie met wat xtra knaken een mooie XT op de kop kan tikken >:)
goed nieuws :)

goed nieuws 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen er nu nog foto's ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
De kaart is vandaag opgestuurd door de shop naar de fabrikant. Hoogstwaarschijnlijk komt er gewoon een nieuwe.

Die kan ik mooi inruilen voor een XT heb ik al geregeld, maar als ie gerepareerd moet worden krijg ik een gefixte kaart terug en geen XT :'(

Tenzij ze bij de fabrikant natuurlijk doorhebben dat er iets anders mee gebeurd is...

De kerel van de shop verwachtte 'm in ieder geval met een weekje terug te zien, maar 't blijft nog even spannend dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoupY schreef op 11 maart 2004 @ 22:19:
De kaart is vandaag opgestuurd door de shop naar de fabrikant. Hoogstwaarschijnlijk komt er gewoon een nieuwe.

Die kan ik mooi inruilen voor een XT heb ik al geregeld, maar als ie gerepareerd moet worden krijg ik een gefixte kaart terug en geen XT :'(

Tenzij ze bij de fabrikant natuurlijk doorhebben dat er iets anders mee gebeurd is...

De kerel van de shop verwachtte 'm in ieder geval met een weekje terug te zien, maar 't blijft nog even spannend dus...
Ik duim voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 18:52:
Komen er nu nog foto's ????
Ja :). Ik ben bezig info over de verschillende cool- en hardwaresetups te verzamelen, en er gaat dus wel een frontpage-artikel komen :). Als ik dat allemaal bij elkaar heb, zal ik hier in DOC ook een verslagje maken in een nieuw topic naast het FP-artikel, als een soort pics+verslag+napraten topic. Stay tuned ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Mooi gefixt reemf ;)

Kun je nou even een pic posten waar jij zelf op staat ? :P Want je was er wel, maar was de grote onbekende waarschijnlijk :).

Dat is een MUST voor de volgende keer: naamplaatjes. Zoiets van:

Epsilon - UFO Crew

oid :P
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste