[PC] Far Cry - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.155 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ok heb 2e level gespeeld en moet zeggen dat het er erg mooi uit ziet. het loopt allemaal prima maar goed das logisch met zo'n zware pc. Ik vind allen dat ze idd in de grot iets te overdreven te werk zijn gegaan met het bumpmapping verhaal :). Het is ontzettend zwaar op sommige stukjes en als je dan paar stappen andere kant op draait loopt het weer als een trein beetje jammer maar goed tis en blijf een demo. Verder erg sweet gewoon :) AI best goed op sommige punten niet maar dat zal wel veranderd worden in het uiteindelijke spel.

[edit]

speel alles op high en had gem 60 FPS ongeveer

[ Voor 7% gewijzigd door WeAreLegion op 29-02-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net de 2e demo gespeeld. wanneer je die lift hebt genomen, zodra je boven komt
zie je 2 workers dood gemaakt worden door zo'n trident, je krijg die trident met geen mogelijkheid dood, hé jammer :)

level was wel wat short je liep richting die deur en floep je had het level uitgespeeld :)

voor de rest very nice game, kan niet wachten tot de final!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:56
ik ging de lift in en er gebeurde niks die gastjes die lagen daar dood verder geen beest te bekken je denkt oh nou dan schrik me vast hartstikke dood als ik die deur open doe.. je loopt erheen en ineens flops.. uitgespeeld.

Dat was het enige echte negatieve van deze 2e level. Ik vond hem zeer vermakelijk alleen dus jammer dat er na verloop van tijdin dat spel dus monsters zitten. Ik hoop wel dat die beetje gereduceerd worden en niet op den duur in de latere levesl van het echte spel je hoofd doel worden want dan wil ik het spel dus niet.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Webgnome schreef op 29 februari 2004 @ 20:54:
ik ging de lift in en er gebeurde niks die gastjes die lagen daar dood verder geen beest te bekken je denkt oh nou dan schrik me vast hartstikke dood als ik die deur open doe.. je loopt erheen en ineens flops.. uitgespeeld.

Dat was het enige echte negatieve van deze 2e level. Ik vond hem zeer vermakelijk alleen dus jammer dat er na verloop van tijdin dat spel dus monsters zitten. Ik hoop wel dat die beetje gereduceerd worden en niet op den duur in de latere levesl van het echte spel je hoofd doel worden want dan wil ik het spel dus niet.
Dat hoop ik ook niet. Af en toe zo'n monster is leuk maar voor de monsters koop ik Doom wel.

Verder heb ik het met die fix nu wel uitgespeeld. Alleen heb ik dat Researchcenter nooit gevonden. Of was dat de Exit?

Dat Cavestukje vlak voordat je de lift in loopt is overigens wel erg mooi qua lightning.

Wat ik ook erg gaaf vind zijn de geluiden die je hoort als de kogels die je met je gesilencde machingun afschiet doel treffen. Een beluchtingsbuis klinkt bijvoorbeeld anders dan een muur of een lampje.

Ook tof is dat als je op een dooie schiet de Physics blijven werken.

Jammer is dan weer dat niet alle lampen e.d. kapot geschoten kunnen worden.

Al met al tof spel.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok ik heb ook screenies. Ik heb ze in een pdf gezet die kan je van me web ruimte downloaden als je geintresseerd bent:

http://lordhades.tweakdsl.nl/FarCry_Screenshots.pdf

Bestand is 2,3MB groot (als je op link klinkt en je heb acrobat geinstalleerd opent hij hem in je browser (incase you didn't know :P ) en rechtermuisknop save as om te saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn jullie al eens bij de heli geweest? (misschien hadden de mannen pauze?:))
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Research.JPG
En in de heli?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Research2.JPG
mooi gunnetje daaro..
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Research3.JPG
Daar in de verte staat nog 1 (ergens aan de andere kant van het eiland)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Research4.JPG
Alleen deze mannen hadden geen pauze blijkbaar, en ze stelden het ook niet op prijs dat ik een mooie foto van ze wou maken...
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Research5.JPG

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Plaatjes werken niet :) hotlinking mag niet. Maaruh voor de gene die het nog niet weten er is een mod uit waar mee je kan saven: CryModification v0.1 (SP-Demo) genaamd.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
The great CryModification of TheCounter in the version 0.1!

The Features-List:

Modelviewer
You can now view all the character & animal models
from the demo in 3D!

Crosshair menu
Yep, now it's possible to change to crosshair color!
Go to options and then "Advanced" in the game options.

Quicksave/Quickload
With the F5 button on your keyboard
you can quicksave the game and with the
F6 button you can quickload it!

Third-Person-View
If you are in a vehicle, try to hit the F4 button
on your keyboard. Yeah, Third-Person-View!
With the F3 button you can change to First-Person-View.

Save menu
I also included a menu where you can save your
game any time! It's in the "Launch Demo"
"Save Game" menu!

Ik heb hem geprobeerd (op de gewone demo) works like a charm :) saven rocks :D

PS: Als je de demo installeerd start deze dan 1 keer op met het gewone level en installeer dan pas de research map. Als je daarna in het spel zit kan je gewoon je save game laden en kan je alle 2 de levels doen ipv dat je alleen the research kan doen. even een tip :). Je krijgt trouwens dat dropdown menu als hij klaar is met laden heel even daarna doet hij het gewoon even geduld hebben.

[ Voor 34% gewijzigd door WeAreLegion op 01-03-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Vette 2e demo, jammer dat je dus niet kan saven (afgezien van de post hierboven) maar goed dan moet je maar slimmer dan de AI zijn ;)

Trouwens ik merk net dat de reflectie van alles weer niet in de research demo zit (Sky_Only) hoe zet je dat weer aan?

Demo 2 (Research)

http://animerus.lunarpages.com/murdoc/research.zip
http://s87065677.onlinehome.us/research.zip

Game starten met -DEVMODE achter de snelkoppeling

[ Voor 35% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 01-03-2004 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Waar kan ik die 2e demo ergens vinden?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaatjes werken niet
Die van mij niet!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:35
nee die van zijn oma...
be a good sport, host ze zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik dacht dus altijd dat die bommen die aan het eind van de 1e demo (Fort) van heel ver werden afgeschoten. Blijkt dus niet zo te zijn.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/fc3.jpg

Je kan er naartoe zwemmen maar niet op klimmen. En die gozer van afstand neerschieten met een sniperrifle kan niet (een onzichtbare muur)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/fc4.jpg

Met dit bootje kan hij wel dood en kan je meteen die boot in.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/fc5.jpg

Denk je dat je daarmee het fort kan bestoken.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/fc6.jpg

Mooi niet dus. Je kan alleen maar links en rechts mikken! Trouwens iets verderop zie je waar die irritante heli's zitten. Die hangen gewoon stil boven zee, te wachten tot je te ver gaat.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/fc7.jpg

Nog iets. Ik wilde graag of bij die sateliet zien te komen of rechts op het topje van die berg. Ik dacht dus dat dat wel kon door over die rode palen te klimmen.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/fc8.jpg

Dat lukt dus om daar bovenop te komen (na veel pijn en moeite)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/fc9.jpg

Viel ik dus achter die muur. Lijkt net spiegelglas en is niet kapot te krijgen. ;)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/fc10.jpg

Is het iemand nu al gelukt om bij die sateliet te komen of in ieder geval achter het fort? Het is me een aantal keren bijna gelukt, maar steeds net niet. Ik kreeg die buggy trouwens maar aan de rand van het fort en niet er in. Als dat zou lukken is het een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
deuxani schreef op 01 maart 2004 @ 17:31:

Is het iemand nu al gelukt om bij die sateliet te komen of in ieder geval achter het fort? Het is me een aantal keren bijna gelukt, maar steeds net niet. Ik kreeg die buggy trouwens maar aan de rand van het fort en niet er in. Als dat zou lukken is het een eitje.
Yup, wel met behulp van een paraglider >:) , Mocht je daar ooit komen er is bij die satelliet een bepaalde plek, ik dacht aan de kant van het fort waar je bijna naar beneden flikkert, waar de omgeving plotseling zwart wordt en alleen 1 plantje gerenderd wordt, en als je dan achteruit loopt je opeens weer in Far Cry bent. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 15:26

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

WeAreLegion schreef op 01 maart 2004 @ 15:24:
Plaatjes werken niet :) hotlinking mag niet. Maaruh voor de gene die het nog niet weten er is een mod uit waar mee je kan saven: CryModification v0.1 (SP-Demo) genaamd.
Ik heb hem ergens gezien...., maar waar?
Linkje maybe?

Hier

Krijg hem niet geinstalleerd, er zou een installer moeten zijn?

[ Voor 19% gewijzigd door i2Paq op 01-03-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Hehehe, dat klinkt cool. Maar die paraglider is zeker een mod of niet? Want in de game zelf heb ik em niet gevonden (alleen die bootjes en buggy dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
deuxani schreef op 01 maart 2004 @ 18:48:
Hehehe, dat klinkt cool. Maar die paraglider is zeker een mod of niet? Want in de game zelf heb ik em niet gevonden (alleen die bootjes en buggy dus).
Yup das een mod! :
http://personal.inet.fi/atk/kjh2348fs/fc_demo_info.html

Fijn trouwens dat ze dat filmpje laten zien als je net de grot in wil, loop je met je zaklamp angstig te schijnen in die donkere grot verschijnt dat beest helemaal niet. :r

Trouwens heeft iemand dat beest nog te pakken gekregen, ik zag hem net verdwijnen in zo'n luchtkoker! :'(

[ Voor 19% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 01-03-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:09

Maxow

Hidden Sound System

Bij de single-player demo is het al bekend enzo dat de mp5 geen geluid heeft. Mocht je je handen hebben kunnen leggen op 1 van de 2 multi-player beta's, dan is dat geluid gewoon te regelen.

Open in: \Far Cry MP beta map\FCData het bestand sounds.pak met winrar (winzip werkt vast ook wel)
ga in het bestand sounds.pak naar de map weapons, hier zal je ook een mapje MP5 aantreffen. Pak deze map uit naar een willekeurige map op je harde schijf. Hierna moet je even het bestand sounds.pak van je single player demo uitpakken in een andere willekeurige map, waarna je de map MP5 die je eerder hebt uitgepakt even overschrijft over de map van de single player demo. Pak daarna de map weer in als sounds.pak en je hebt het mp5 geluid erbij.
(een backup maken van de oude sounds.pak kan natuurlijk nooit kwaad ;) )

Ik heb er zelf in een bui van ergenis over het feit dat de mp5 geen geluid had achter gekomen dat dit werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
i2Paq schreef op 01 maart 2004 @ 18:39:
[...]

Ik heb hem ergens gezien...., maar waar?
Linkje maybe?

Hier

Krijg hem niet geinstalleerd, er zou een installer moeten zijn?
De installer is het bat bestand wat er bij staat. Je kopieert alles in het rar bestand naar base dir waar Far Cry is geinstalleerd. Dan run je het bat bestand. Als je dat gedaan heb moet je de Campaign.lua van research even terug zetten (niet vergeten even normaal op te starten eerst). En dan Far Cry opstarten zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Maxow schreef op 01 maart 2004 @ 21:28:
Bij de single-player demo is het al bekend enzo dat de mp5 geen geluid heeft. Mocht je je handen hebben kunnen leggen op 1 van de 2 multi-player beta's, dan is dat geluid gewoon te regelen.

Open in: \Far Cry MP beta map\FCData het bestand sounds.pak met winrar (winzip werkt vast ook wel)
ga in het bestand sounds.pak naar de map weapons, hier zal je ook een mapje MP5 aantreffen. Pak deze map uit naar een willekeurige map op je harde schijf. Hierna moet je even het bestand sounds.pak van je single player demo uitpakken in een andere willekeurige map, waarna je de map MP5 die je eerder hebt uitgepakt even overschrijft over de map van de single player demo. Pak daarna de map weer in als sounds.pak en je hebt het mp5 geluid erbij.
(een backup maken van de oude sounds.pak kan natuurlijk nooit kwaad ;) )

Ik heb er zelf in een bui van ergenis over het feit dat de mp5 geen geluid had achter gekomen dat dit werkt :)
Ow damn ik maar denken dat het een silenced smg was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hehe nee :) ze hebben geen soundpak mee geleverd voor dat geweer. Vandaar dat je geen geluid hoort. :) maar goed vind het wel prima zo. Nog even het spel komt uit kan echt niet meer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

WeAreLegion schreef op 01 maart 2004 @ 22:02:
Hehe nee :) ze hebben geen soundpak mee geleverd voor dat geweer. Vandaar dat je geen geluid hoort. :) maar goed vind het wel prima zo. Nog even het spel komt uit kan echt niet meer wachten.
Wel frappant anders dat als je met dat geweer schiet de overige enemies het nauwelijks schijnen te horen.

Als je met die "m16" schiet komen ze van over het hele eiland op je af rennen!!

Dus de AI reageert dus ook op de aanwezigheid van een soundpak ofzo? :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Ik denk dat in de hele game de MP5 zowieso stiller is dan een M4 hoor ;)

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

WeAreLegion schreef op 01 maart 2004 @ 21:54:
[...]

De installer is het bat bestand wat er bij staat. Je kopieert alles in het rar bestand naar base dir waar Far Cry is geinstalleerd. Dan run je het bat bestand. Als je dat gedaan heb moet je de Campaign.lua van research even terug zetten (niet vergeten even normaal op te starten eerst). En dan Far Cry opstarten zou moeten werken.
Het is een zip bestand en als ik deze xtract dan krijg ik sub-dirs gelijk aan welke in FC bevinden. Doe ik nu een copy dan zegt deze dat de dirs en bestanden al bestaan en hij deze wil overschrijven en das niet de bedoeling lijkt mij. Dit is er wat er in het bijgeveogde readme.txt staat;
CryModification v0.1

Created by: TheCounter
E-Mail: ***@t-online.de

First of all, i would thank the german developer Crytek for the amazing game Farcry!
It is a dream for all modders out there ;)

This is version 0.1 of my little farcry singleplayer demo mod called "CryModification".
I make another mod ("Freestyle Productions Modification") too, but for the fullversion of the game.

INSTALL INSTRUCTION:

Install the mod via installer to your FarcryDemo directory (e. g. "C:\Games\FarCry Demo\").
Run the "TC_CryModification_v0.1.bat" file, now the scripts will be renamed and the mod is installed!
If you wan't to deinstall the mod, run the "TC_CryModification_v0.1.bat" again and it's deinstalled.
You can do this as often as you want!
Have fun!

The features of this version are:

Modelviewer - You can now view all the character & animal models from the demo in 3D!
Crosshair menu - Yep, now it's possible to change to crosshair color! Go to options and then "Advanced" in the game options.
Quicksave/Quickload - With the F5 button on your keyboard you can quicksave the game and with the F6 button you can quickload it!
Third-Person-View - If you are in a vehicle, try to hit the F4 button on your keyboard. Yeah, Third-Person-View! With the F3 button you can change to First-Person-View.
Save menu - I also included a menu where you can save your game any time! It's in the "Launch Demo" "Save Game" menu!

Warning:
Saving the game with quicksave or in the menu can cause gameplay issues! Use the save function at your own risk!

If you have any problems or suggestions, contact me via email oder icq!

Known Bugs:
NONE

Features for v0.2:
New difficulty mode
More realistic Vehicles
Some more features ;)

Special thanks to:
Crytek - Developers of Farcry
Cromix - Betatester
reneu - Betatester

--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------

It's not allowed to sell this software in any form!
You can provide this software on your website for download, but only for free!
Feel free to modify the scripts, but mention me in the credits/readme!

(c) 2004 by Kevin Löhlein aka "TheCounter"
Het bat-file heeft het volgende in zich;
CLS
@echo off
ECHO.
ECHO Renaming Files...
ECHO.
ECHO Renaming Background files...
rename DemoLoops\menubackground.DDS menubackground_temp.DDS
rename DemoLoops\menubackground.TEMP menubackground.DDS
rename DemoLoops\menubackground_temp.DDS menubackground.TEMP
ECHO.
ECHO Renaming Scripts...
rename Scripts\Default\ClientStuff.lua ClientStuff_temp.lua
rename Scripts\Default\ClientStuff.TEMP ClientStuff.lua
rename Scripts\Default\ClientStuff_temp.lua ClientStuff.TEMP
rename Scripts\Default\Entities\Player\BasicPlayer.lua BasicPlayer_temp.lua
rename Scripts\Default\Entities\Player\BasicPlayer.TEMP BasicPlayer.lua
rename Scripts\Default\Entities\Player\BasicPlayer_temp.lua BasicPlayer.TEMP
rename Scripts\Default\Entities\PICKUPS\health.lua health_temp.lua
rename Scripts\Default\Entities\PICKUPS\health.TEMP health.lua
rename Scripts\Default\Entities\PICKUPS\health_temp.lua health.TEMP
rename Scripts\Default\Entities\Weapons\BasicWeapon.lua BasicWeapon_temp.lua
rename Scripts\Default\Entities\Weapons\BasicWeapon.TEMP BasicWeapon.lua
rename Scripts\Default\Entities\Weapons\BasicWeapon_temp.lua BasicWeapon.TEMP
rename Scripts\MenuScreens\MainScreen.lua MainScreen_temp.lua
rename Scripts\MenuScreens\MainScreen.TEMP MainScreen.lua
rename Scripts\MenuScreens\MainScreen_temp.lua MainScreen.TEMP
rename Scripts\MenuScreens\Options.lua Options_temp.lua
rename Scripts\MenuScreens\Options.TEMP Options.lua
rename Scripts\MenuScreens\Options_temp.lua Options.TEMP
rename Scripts\MenuScreens\Skin.lua Skin_temp.lua
rename Scripts\MenuScreens\Skin.TEMP Skin.lua
rename Scripts\MenuScreens\Skin_temp.lua Skin.TEMP
rename Scripts\MenuScreens\UISystem.lua UISystem_temp.lua
rename Scripts\MenuScreens\UISystem.TEMP UISystem.lua
rename Scripts\MenuScreens\UISystem_temp.lua UISystem.TEMP
rename Scripts\MenuScreens\Campaign.lua Campaign_temp.lua
rename Scripts\MenuScreens\Campaign.TEMP Campaign.lua
rename Scripts\MenuScreens\Campaign_temp.lua Campaign.TEMP
rename Scripts\MenuScreens\Options\Game.lua Game_temp.lua
rename Scripts\MenuScreens\Options\Game.TEMP Game.lua
rename Scripts\MenuScreens\Options\Game_temp.lua Game.TEMP
rename Scripts\MenuScreens\Options\Sound.lua Sound_temp.lua
rename Scripts\MenuScreens\Options\Sound.TEMP Sound.lua
rename Scripts\MenuScreens\Options\Sound_temp.lua Sound.TEMP
rename Scripts\MenuScreens\Options\Video.lua Video_temp.lua
rename Scripts\MenuScreens\Options\Video.TEMP Video.lua
rename Scripts\MenuScreens\Options\Video_temp.lua Video.TEMP
ECHO.
ECHO Renaming complete!
ECHO You can close this window now. Have fun!
pause
Dit gaat dus mijns inziens niet werken als ik blind het extract van de zip naar mijn FC dir kopieër.

iemand?

heb de maker van deze mod al gemaild maar nog geen reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Perhaps dat hij idd stiller hoort te zijn dan de m16. het viel mij namelijk ook idd op. Maar goed nog even wachten wen we kunnen retail game spelen :) en dan merken we het vanzelf wel. Kan niet wachten tot ik me met die SandBox editor aan de slag kan.

Reactie ophier boven.

Installer Far Cry, dan speel je heel even dat er een save game is. Dan zet je die zip file in de base dir van Far Cry en je start dat bat bestand. Dan renamed hij wat dingen. Dan zet je leven van the research en nieuwe campaign.lua (die er bij hoort terug) en start op. Als je nu launch demo kiest krijg je nieuwe leven en via save game kan jeoude opstarten. Zo heb ik het gedaan works like charm

En ja hij moet ze overschrijven dat klopt gewoon ja op alles klikken :) werkt echt.

[ Voor 53% gewijzigd door WeAreLegion op 01-03-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Nou de third person view -airwalk -allweapon optie is wel weird! ;)

klik

[ Voor 11% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 02-03-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Met die mod kun je ook de anders verborgen optie 'render mode' aanpassen, alleen als ik hem op bv. Cold zet, loopt ie vast op één of andere error.
Iemand al andere modes gezien (cartoon mode ziet er geinig uit bijv.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Volle versie besteld bij dynabijt

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Calvin&Hobbes schreef op 02 maart 2004 @ 00:00:
Nou de third person view -airwalk -allweapon optie is wel weird! ;)

klik
Dat ding werkt wel prima in de eerst map. Als je in boot zit of buggy werkt prima :). Maar goed denk dat deze mod ook vooral bedoelt is voor Retail game zodat je altijd kan saven dat is wel erg handig moet ik zeggen. :)

Komt trouwens ook een jurassic park mod uit :D en heb volledige versie ook bij dynabyte gepreorderd voor 43 euro kost ie daar dvd versie (je krijgt korting bij voorinschrijven)

[ Voor 13% gewijzigd door WeAreLegion op 02-03-2004 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

WeAreLegion schreef op 01 maart 2004 @ 23:07:

Reactie op i2Paq,

Installer Far Cry, dan speel je heel even dat er een save game is. Dan zet je die zip file in de base dir van Far Cry en je start dat bat bestand. Dan renamed hij wat dingen. Dan zet je leven van the research en nieuwe campaign.lua (die er bij hoort terug) en start op. Als je nu launch demo kiest krijg je nieuwe leven en via save game kan jeoude opstarten. Zo heb ik het gedaan works like charm

En ja hij moet ze overschrijven dat klopt gewoon ja op alles klikken :) werkt echt.
Mooi, dat gaan we vanavond maar eens proberen ;)
Eerst een backup maken naturlijk... B)

BTW. in de 2de demo heb ik wel dat hij zelf saved :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuey schreef op 01 maart 2004 @ 17:14:
[...]

nee die van zijn oma...
be a good sport, host ze zelf ;)
ok de plaatjes doen het nu alleen heb ze nog niet zelf gehost want dat werkte niet echt (of ik snapte het gewoon niet) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Echt wel! :P
i2Paq schreef op 11 februari 2004 @ 09:23:
Alleen bleek mijn videokaart niet echt geschikt voor dit spel. Loopt wel, maar zie pas op het laatst struiken, bomen en vijanden :X Zag gisteren in de kast hier een Hercules 3D Prophet 9600 Pro, 128mb liggen. Deze vanavond maar eens testen (is nog nieuw in de doos). Is ooit besteld voor een collega maar nooit geplaatst. Iemand een idee of dat zin heeft om deze kaart te proberen proberen?
Word dus dinsdag, ben de komende 4 dagen vrij en de kaart lig nog op de zaak.
Maar dat overleef ik wel ;)

Ben nu voor de 4de keer de demo aan het spelen op HIGH, lastig maar veel leuker. Je moet echt goed uitkijken want de vijand is slim.....

Update

Die 9600 bleek dus al belooft te zijn :'(

Komt mijn baas vandaag aan met een pleister.... 9800 Pro 128mb... Whoeha! _/-\o_
En het mooiste, je krijgt er een gratis kopie van Half Life 2 bij! :)

Vanavond wordt het niets, morgenavond zeker installeren en..... hoppa! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Hate to rain on your parade, maar steeds meer fabrikanten trekken zich terug uit de HL2 deal...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Hmmz, die Quicksave werkt niet vlekkeloos. In het fort level, nadat ik de rocket launcher gepakt heb en die maat van je de deur aan het hacken is heb ik gequicksaved, zodat ik rustig die aanvalsgolf een paar keer kan spelen.

Als ik die savegame nu quickload gaat die deur nooit meer open en kan ik dus dat fort niet meer in :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Hacku schreef op 29 februari 2004 @ 17:41:

Ik speel altijd met AA & AF aan, ik vind games er zo mooier uitzien.
:D ehmmm, waar vind ik die instellingen? ben een n00b op dat gebied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:32
i2Paq schreef op 02 maart 2004 @ 17:07:
[...]

:D ehmmm, waar vind ik die instellingen? ben een n00b op dat gebied
Die kan je vinden bij je videokaart-instellingen in windows.

[ Voor 3% gewijzigd door Tobias op 02-03-2004 17:17 ]

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Tobias schreef op 02 maart 2004 @ 17:17:
[...]

Die kan je vinden bij je videokaart-instellingen in windows.
Dat begrijp ik, maar waar staan ze voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Staat allemaal hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
WeAreLegion schreef op 02 maart 2004 @ 07:54:
[...]

Komt trouwens ook een jurassic park mod uit :D en heb volledige versie ook bij dynabyte gepreorderd voor 43 euro kost ie daar dvd versie (je krijgt korting bij voorinschrijven)
Is die bij dynabite nu de CD of de DVD versie?
dynabite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
CD, doe maar eens de search daar vind je ook een Far Cry DVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
shuogg schreef op 02 maart 2004 @ 20:03:
CD, doe maar eens de search daar vind je ook een Far Cry DVD
Yup hiero DVD
Jammer dat je daarop weer geen korting krijgt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 03-10 12:23
Voor de mensen met een credit-card is een goedkopere optie om Far Cry aan te schaffen de Engelse web-winkel Play.com. Hier kost Far Cry 24,99 pond, wat omgerekend naar euro neerkomt op €37,85. Dat is inclusief verzending naar NL. Scheelt je toch weer 6 euro vergeleken met de voor-inschrijfprijs, en met de normale verkoopprijs scheelt het zelfs 12 euro!!!

Ikzelf koop al jaren DVDs en games bij Play.com en dat werkt echt perfect! _/-\o_

Linkje: http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=127283

(foute link neergezet 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Haay op 03-03-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 02:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:24
Zojuist een upgrade gedaan van 512 MB naar 1024 MB (speciaal voor Far Cry)

Het verschil in de 1e demo is echt gigantisch groot.

Dit is een spel waarvoor 512 MB gewoon echt te weinig is

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Henkus schreef op 03 maart 2004 @ 14:55:
Zojuist een upgrade gedaan van 512 MB naar 1024 MB (speciaal voor Far Cry)

Het verschil in de 1e demo is echt gigantisch groot.

Dit is een spel waarvoor 512 MB gewoon echt te weinig is
Dit heb ik ook eerst gedaan, scheelde idd. veel. Nu heb ik ook een andere video-kaart. Moet deze alleen nog installeren.

Daarover hebbende... ik heb reeds een Hercules Prophet Radeon 8500-le en ga nu dus naar een Hercules Prophet Radeon 9800, kan ik nu gewoon de kaart omzetten en dan de juiste drivers laden of echt alle oude driver verwijderen? Heb reeds de laatste versie catalist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Thnx nu nog ff een creditcard scoren ;)

@i2pac: Beide gebruiken de Catalyst drivers dus das makkelijk vervangen!

in de 1e demo naast de piano ook nog deze gevonden, iemand die weet wie dit is?

klik

[ Voor 4% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 03-03-2004 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Calvin&Hobbes schreef op 03 maart 2004 @ 15:44:
[...]

Thnx nu nog ff een creditcard scoren ;)

klik
Is dat niet die gestoorde dokter die achter alles zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 21:19
Is het normaal dat ik minder dan 10fps krijg met alle instellingen op low op een PIV 2.4Ghz-256Mb 2600-rad 9500pro. Zonder aa en fsaa ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Lijkt me wel laag. Ik heb op een 2500+ met een Radeon 9700 np en 1024MB mem alles op max. gezet dan op 1280*960 haal ik tussen de 22 en 60fps ongeveer. (wat ik ook zat vind persoonlijk, onder de 25 begin ik het pas schokkerig te vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:20
schizophreen schreef op 03 maart 2004 @ 16:59:
Is het normaal dat ik minder dan 10fps krijg met alle instellingen op low op een PIV 2.4Ghz-256Mb 2600-rad 9500pro. Zonder aa en fsaa ?
Ja ... 256 mb geheugen is _echt_ te weinig voor deze game ... minimaal 512 mb geheugen

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben een maandje geleden ook van 512 naar 1024 gegaan, maar ik heb echt niet het idee dat er een performence boost is. op 1of andere manier blijft ik het idee hebben dat t allemaal net niet soepel genoeg loopt.maar misschien komt dat door de gameplay? Het is zeker wel te spelen hoor op 1280*1024 alles op very high op mn pctje, maar t ''voelt'' toch niet zo soepel als ik zou willen.

En als ik m 1024 of de instellingen lager zet, heb ik niet veel verschil in soepelheid. Het blijft zo als in 1280, heel raar.
Ik denk dat de demo zeker nog niet geoptimaliseerd is, want anders zou ik een groot verschil moeten merken tussen 1280 of 1023 met verschillende settings.

Als het maar geen smerige anti ati praktijken zijn.....we zullen zien in de uiteindelijke versie. Ofdat je nou een high end ati heb of een nvidia, t moet allebei ''ment to be played'' moeten zijn. we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er in de volledige versie ook een mogelijkheid om met 16 ipv 32 bit te spelen? Scheelt bij mij meestal toch weer 5 fps en als ik zie dat ik maar 25fps loop in die grot zou dat toch wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Calvin&Hobbes schreef op 03 maart 2004 @ 15:44:
[...]

Thanks!

Kwam er vandaag achter dat ik een andere voeding nodig heb :'(
Heb nu een 185W en deze is way to small volgens de specs van de nieuwe kaart.
Daarbij zit ik met een IBM NetVista 8305 kast waarin misschien geen standaard voeding zit....
Ga volgende week wel op zoek naar een nieuwe voeding (neem ik even de oude mee) Kan ook een compleet nieuwe behuizing kopen en de hele zooi overbouwen, dat doe ik wel als een andere voeding niet gaat passen. :Y)

klik
Waar en in welke demo kom je die tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
i2Paq schreef op 03 maart 2004 @ 19:19:

Waar en in welke demo kom je die tegen?
In de 1e demo, in dezelfde kamer waar je die commander moet uitschakelen m.b.v. spectator mode achter de beeldschermen vliegen en voila!

@shuogg: hij komt in ieder geval niet voor op de officiele far cry site (onder characters) dus ja Mr. X zal in dit geval wel het meesterbrein achter de schermen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Even een tip voor de mensen hier die Far Cry niet willen missen (zoals ikzelf). Hij is inmiddels te pre-orderen bij GCShop.nl voor €36,50. Zeer nette prijs imo.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Godjira schreef op 04 maart 2004 @ 17:21:
Even een tip voor de mensen hier die Far Cry niet willen missen (zoals ikzelf). Hij is inmiddels te pre-orderen bij GCShop.nl voor €36,50. Zeer nette prijs imo.
Idd goede prijs maar er komt nog EUR 2.00 verzendkosten bij en het is de CDrom versie niet de DVD.

Ik wil DVD :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:24
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 18:21:
ik ben een maandje geleden ook van 512 naar 1024 gegaan, maar ik heb echt niet het idee dat er een performence boost is. op 1of andere manier blijft ik het idee hebben dat t allemaal net niet soepel genoeg loopt.maar misschien komt dat door de gameplay? Het is zeker wel te spelen hoor op 1280*1024 alles op very high op mn pctje, maar t ''voelt'' toch niet zo soepel als ik zou willen.

En als ik m 1024 of de instellingen lager zet, heb ik niet veel verschil in soepelheid. Het blijft zo als in 1280, heel raar.
Ik denk dat de demo zeker nog niet geoptimaliseerd is, want anders zou ik een groot verschil moeten merken tussen 1280 of 1023 met verschillende settings.

Als het maar geen smerige anti ati praktijken zijn.....we zullen zien in de uiteindelijke versie. Ofdat je nou een high end ati heb of een nvidia, t moet allebei ''ment to be played'' moeten zijn. we zien wel.
Ik heb 2 dagen geleden geupgrade van 512 naar 1024. In far Cry demo level 1 is het verschil enorm maar ook ik heb het gevoel dat het niet helemaal soepel loopt terwijl het aantal fps toch voldoende is.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Help!!!! schreef op 04 maart 2004 @ 18:15:
[...]

Idd goede prijs maar er komt nog EUR 2.00 verzendkosten bij en het is de CDrom versie niet de DVD.

Ik wil DVD :P
Komt die ook uit dan? Dat wist ik geen eens. Hoeveel CD-Roms is deze game dan?

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godjira schreef op 04 maart 2004 @ 21:40:
[...]

Komt die ook uit dan? Dat wist ik geen eens. Hoeveel CD-Roms is deze game dan?
Ik geloof 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik heb zowel UT2k4 als Far Cry onder bestelling staan bij Dynabyte, maar technisch gezien kosten ze hetzelfde geloof ik, maar kan ik dan in de winkel gewoon om de DVD versie van beiden vragen? In de mail die ik kreeg werdt die keus namelijk helemaal niet aan mij gelaten, dus heb ik gewoon besteld...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:10
never mind...

[ Voor 99% gewijzigd door Epitome op 05-03-2004 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Ach ja, ik vraag wel of ze ook de DVD versie kunnen leveren, want vijf CD's wordt toch iets teveel. Gaat hij steeds vragen om de volgende CD erin te stoppen tijdens de installatie en zo, daar heb ik niet zo'n trek in. Het spel zelf tijdens gamen is dan weer geen probleem, ik koop hem origineel, dus dan gooi ik er mooi een CD Crack overheen zodat ik niet steeds CD's erin hoef te stoppen.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ik heb hem op Play.com besteld voor GBP 24.99 (ongeveer EUR 38) incl. verzendkosten en dan krijg je volgens die link gewoon de DVD. Ben heel benieuwd. Is eerste keer voor mij bij Play.com.

Ook voordeel is dat je niet een 1 of andere "vernederlandsde" versie krijgt. (alleen handleiding nl vind ik niet erg)

ps: en straks Far Cry spelen op een NV40/R420...... How Lovely >:) :D :9~

[ Voor 14% gewijzigd door Help!!!! op 05-03-2004 09:54 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Help!!!! schreef op 05 maart 2004 @ 08:52:
ik heb hem op Play.com besteld voor GBP 24.99 (ongeveer EUR 38) incl. verzendkosten en dan krijg je volgens die link gewoon de DVD. Ben heel benieuwd. Is eerste keer voor mij bij Play.com.

Ook voordeel is dat je niet een 1 of andere "vernederlandsde" versie krijgt. (alleen handleiding nl vind ik niet erg)
Bij Play.com hebben ze hele goede service. Het is wel zo dat het verzenden van hun vandaan en de aankomst van het pakket ongeveer anderhalve week duurt. Het gaat via gewone post. Maar goed, zonder verzendkosten is dat natuurlijk best acceptabel.

[ Voor 4% gewijzigd door Godjira op 05-03-2004 09:10 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb diverse problemen gezien in dit topic met Radeon kaarten, maar is iemand hier ook vertekende textures tegengekomen? Bij mij zijn alleen de rotsen op het strand vertekend. Ze laten veel zwarte driehoeken zien.

Heeft iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 18:23

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 09:16:
Ik heb diverse problemen gezien in dit topic met Radeon kaarten, maar is iemand hier ook vertekende textures tegengekomen? Bij mij zijn alleen de rotsen op het strand vertekend. Ze laten veel zwarte driehoeken zien.

Ik heb meerdere posts gezien van mensen die dit ook hadden. Of er een oplossing is weet ik niet. Het werd in Deel 1 aan het eind en in Deel 2 aan het begin meerdere malen genoemd.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Godjira schreef op 05 maart 2004 @ 09:09:
[...]

Bij Play.com hebben ze hele goede service. Het is wel zo dat het verzenden van hun vandaan en de aankomst van het pakket ongeveer anderhalve week duurt. Het gaat via gewone post. Maar goed, zonder verzendkosten is dat natuurlijk best acceptabel.
Dat vind ik gezien de prijs (nou ja weet de koers per releasedatum natuurlijk nog niet) helemaal geen probleem. Ben ook blij dat ik een DVD krijg en dus niet hoef te dj'en.

Verder ben ik in de markt voor een nv40/r420 dus als ik het spel wat later ontvang is de kans groter dat ik al bijna zo'n nieuw kaartje kan halen.

Vind Far Cry op alles high/very high op 1024*768 nog niet echt helemaal top lopen op mijn PIV 2.8@3 1024ram en 9800pro. Maar misschien ben ik een zeikerd.

Ik koop dit spel zeker ook voor de mooie graphics.
Heb ff geprobeerd hoe het er uit ziet als je AA, Aniso, en de resolutie echt hoog zet.
man dat is toch een partij :9~ :9~

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

Dat is een bug in de demo maar in beta 2 was die al gefixt, dus in de full zal je er geen last van hebben.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

HELP!!!, jij gaat echt upgraden van je 9800Pro naar een snellere grafische kaart?
Wacht nou eerst eens de final af. De beta loopt stukken sneller, dus ik denk echt wel dat je bak snel genoeg is hoor!

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
De laatste beta draait idd soepel in 1280x1024 met AA 4x/AF 8x en de rest op high met een Radeon 9800 pro en 1GB geheugen, dus hou je kaart maar :P

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Ja, bij mij waren ze weg na het installeren van de 4.2 drivers. Die gekke bollen uit demo 2 haal je weg door de gefixte demo te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:57

Magic666

No one's neighbour!

ben ik blij dat ik hem bij play besteld heb toen ienog 18 pond was! :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 05 maart 2004 @ 10:23:
[...]

Dat is een bug in de demo maar in beta 2 was die al gefixt, dus in de full zal je er geen last van hebben.
Sweeeeeeet :P Overigens vind ik het een bijzonder leuk spel en de graphics bloedmooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

skullsplitter schreef op 05 maart 2004 @ 01:07:
Ik heb zowel UT2k4 als Far Cry onder bestelling staan bij Dynabyte, maar technisch gezien kosten ze hetzelfde geloof ik, maar kan ik dan in de winkel gewoon om de DVD versie van beiden vragen? In de mail die ik kreeg werdt die keus namelijk helemaal niet aan mij gelaten, dus heb ik gewoon besteld...
:?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faure
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 10:42

Faure

Ja!

TheLemon schreef op 05 maart 2004 @ 10:48:
[...]

Ja, bij mij waren ze weg na het installeren van de 4.2 drivers. Die gekke bollen uit demo 2 haal je weg door de gefixte demo te downloaden.
van dezelfde site als de 1e versie van demo 2? want kvon t zo zonde steeds grote bollen te zien (echt meters hoog!:D ) en khoop dat ik met mijn nieuwe pc beetje alles op very high kan zetten (amd 64 3000+, 786 ddr400, radeon 9800pro).

Assumption is the mother of all failures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enigste (op henkus na) die de gameplay op de een of andere manier maar een beetje ''houterig'' vindt over komen? Ik weet echt niet waar het aan ligt, het kan niet zijn omdat je mannetje beetje traag is, want bij halo vondt ik dat juist goed.
Zijn we misschien niet met zn alle een beetje verblind door de mooie graphics, zodat we een beetje mild doen over de gameplay?
Ik hoop dat de final versie laat stuiteren achter me monitor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:34
Net ff die Demo opnieuw geinstalled, en heb mijn Windows installatie op D: staan, want heb geen C: standaard om de een of de andere vage reden!

Nu geeft ie tijdens t extracten van de installer e.d. aan!

error 1327 invalid drive c:

lijkt mij dus dat de installer is geconfigureerd op c:\program files\etc.... alleen, hoe krijg ik m aan de praat? Of moet ik een driveletter veranderen van 1 van mijn partities in c: ??

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 03-10 12:23
Veel self-extracting installers hebben er inderdaad een irritant handje van om zichzelf in je verborgen temp-dir op je C: drive uit te pakken. En nog irritanter is dat ze zich na installatie soms ook nog eens NIET verwijderen uit die temp-dir! :(

Is toch van de zotte, als je een (bv.) G: partitie hebt met 10 GB vrij, je installer staat op G: en je geeft aan dat de demo op G: geinstalleerd moet worden, en TOCH gaan ze vrolijk eerst de hele boel op je C: drive uitpakken! |:( En als die tijdelijke zooi vervolgens niet van je .\Documents and Settings\<user>\Local Settings\Temp dir verwijderd wordt dan gaat een gemiddelde onwetende PC gebruiker zich na verloop van tijd toch afvragen waarom z'n C: drive ineens begint te blaten over ruimtegebrek! 8)7 Ik irriteer me al jaren aan dit belachelijke fenomeen!

Maar goed, om op de vraag terug te komen... Ik denk dat je wel een andere drive tot C: drive kunt bombarderen zodat die installer een doel heeft om zichzelf op uit te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Oke, ik heb de DVD versie besteld. Die is nu ook bij GCShop.nl te bestellen voor dezelfde prijs als de CD-Rom versie, namelijk €36,50. Zeer netjes imo.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:56
He weet iemand in hoeverre de 2e demo verschilt van de 1e demo (als je de nieuew missie ff achterwege laat) zijn er nog wat bugfixes gedaan of si het gewoon ds je dat ook zelf kun met een andere map erin zoals je dat ook zelf kunt doen?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 18:24:
Ben ik de enigste (op henkus na) die de gameplay op de een of andere manier maar een beetje ''houterig'' vindt over komen? Ik weet echt niet waar het aan ligt, het kan niet zijn omdat je mannetje beetje traag is, want bij halo vondt ik dat juist goed.
Zijn we misschien niet met zn alle een beetje verblind door de mooie graphics, zodat we een beetje mild doen over de gameplay?
Ik hoop dat de final versie laat stuiteren achter me monitor!
Nee juist niet, ik vind het lekker soepel spelen. Houterige controls heb je in de Rainbow Six serie, van Rogue Spear tot Ghost Recon en nu ook weer in Raven Shield. Erg leuk spel maar het speelt stroperig.

Een goed voorbeeld van een reallife spel dat lekker speelt is Counter-Strike. De UT franchise heeft ook wel lekkere controls, maar dat valt in een andere categorie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Die "2e demo" is enkel een nieuw level voor de originele demo. Die moet je ook geinstalleerd hebben. Dus er is niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
deuxani schreef op 06 maart 2004 @ 19:18:
Die "2e demo" is enkel een nieuw level voor de originele demo. Die moet je ook geinstalleerd hebben. Dus er is niets veranderd.
Nee het Research level is inmiddels ook als standalone demo uit.
519 mb groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hacku schreef op 05 maart 2004 @ 10:33:
De laatste beta draait idd soepel in 1280x1024 met AA 4x/AF 8x en de rest op high met een Radeon 9800 pro en 1GB geheugen, dus hou je kaart maar :P
Ik heb idd nog niet het laaste demolevel als standalone gedownload en gespeeld.

Er wordt namelijk gesuggereerd dat deze demo "sneller/beter" is dan de 1e demo + het extra level 2e demo.

Toch ga ik wel een nv40/r420 halen omdat ik ECHT kritisch ben qua framerates. Tevens speel ik graag op high details/resoluties omdat ik het grafische genot gewoon erg belangrijk vind.

En er moet hier toch iemand aan de medetweakertes vertellen hoe zo'n nextgen card bevalt..... :) ;) >:) :o

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb zelf een Ultra FX 5950 met een 3ghz en 1 gig ddr333. En het draait echt soepel gem 55 a 60fps dus dat is meer dan genoeg voor een FPS (imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09 19:48

Vidra

Vragen?

Hacku schreef op 29 februari 2004 @ 14:56:
Willen de mensen die de demo perfect draaien met de 4.2 drivers hun volledige specs eens posten? Alles is "corrupt" met de 4.2 en met de 3.9 heb ik allemaal zwarte plekken op rotsen.
AMD64 3200+
Asus K8V
1 GB PC3200 DDR
Asus Radeon 9800 XT Limited Edition 8)

Werkt super hier,....met 4.2 in zowel demo #1 en #2 :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

WeAreLegion schreef op 06 maart 2004 @ 20:16:
Ik heb zelf een Ultra FX 5950 met een 3ghz en 1 gig ddr333. En het draait echt soepel gem 55 a 60fps dus dat is meer dan genoeg voor een FPS (imho)
Ok ik zeg ook niet dat t helemaal niet draait maar het lijkt me gewoon heel erg (vul zelf in) om zo'n nieuwe kaart erin te hangen. :o

Besides: er zullen genoeg tweakers zijn die mijn 9800pro voor een scherp prijsje over willen nemen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Wat raar: De eerste demo speelde ik met alles op high/medium en het liep niet erg soepel, maar de in de tweede demo staat alles op very high en het draait nog lekker ook 8)7

ik heb een GF 4 ti 4200, 128 mb

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Och ik vind dit prima werken. Persoonlijk vind ik dat je niet meer dan 60FPS nodig heb (voor singleplayer) het probleem is frame drops dat moeten ze tegen zien te gaan constant 50FPS loopt echt prima hoor :) maar goed dat is iets persoonlijnks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmz, ik ben niet helemaal blij met de performance:

AMD Athlon 64 3000+
512MB DDR RAM
Geforce 4 Ti-4200 128MB 8X AGP

De (eerste) demo loopt gewoon ronduit slecht (resolutie 1024x768, graphics redelijk hoog maar niet maximaal) op deze pc.
Viper7 schreef op 06 maart 2004 @ 21:15:
Wat raar: De eerste demo speelde ik met alles op high/medium en het liep niet erg soepel, maar de in de tweede demo staat alles op very high en het draait nog lekker ook 8)7

ik heb een GF 4 ti 4200, 128 mb
Hmz, tweede demo dan ook maar eens downloaden en proberen, wie weet..

Edit: tweede demo geprobeerd. Framerate was wel ietsjes beter, maar over het algemeen liep het nog niet soepel genoeg om het fatsoenlijk te kunnen spelen. Voor mij geen Far Cry dus, terwijl ik toch erg naar dit spel uit keek :(.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens al fixes voor de problemen met radeon kaarten wanneer je Anti Alaising of Anisotropische filtering wilt gebruiken?

Pc slaat of vast, of heit weer terug naar desktop, storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 23:24:
Zijn er trouwens al fixes voor de problemen met radeon kaarten wanneer je Anti Alaising of Anisotropische filtering wilt gebruiken?
Die problemen heb je enkel met de demo, in de final is dat gefixt.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
A user from the beta-forums posted this information
.....Finally, Ubisoft is planning to release a multiplayer Far Cry demo prior to the game's release. ...
Tis nu al 7 maart dus dat moet snel gebeuren, kunnen we gelijk zien of dat beta testen echt heeft geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 23:09

Maxow

Hidden Sound System

jawel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:38

Upke dupke

Oompa Loompa

Is hij nog niet gold? Er zou een release party vandaag plaats vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb far cry op 1280*1024 draaien. met alles op very high. ik haal gemiddeld 40 fps. Als ik alles op medium zet. heb ik maar haast geen frames per seconde winst! dat kan toch niet zo weinig uitmaken?!
zlefs als ik naar 1024 gaat is er amper winst?!?! |:(
specs:
amd 3000+
1024 ddr
radeon 9800pro 256 ddr2 catal. 4.1

Iemand met dezelfde ervaring?? dit is poep!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Die 2e demo valt niet de downlaode zowat, al die mirrors zijn overbelast/down:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Als je ff een stuk boven je kijkt, zie je dat ik dit 2 dagen geleden al had gemeld :O
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.