[PC] Far Cry - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.139 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Vanmiddag ook de 2e demo gespeeld en ik ben nog steeds niet onder de indruk :P Het spel heeft imho niks, het speelt gewoon niet lekker weg. Het hangt teveel tussen een gewone fps en een stealthy shooter in.
Sure het ziet er geweldig uit maar er zijn teveel dingen gewoon 'net niet'.

Zeur ik :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

ben erg benieuwd naar full version, maar met de demo heb ik toch rare dingen ..

De rotsen hebben zwarte vlakken, en 2 bollen die normaal textures moeten hebben, hebben dit niet ! (zie dus grijze bollen met de maten erop enzo)

Specs:

amd 2400 @ 2800
twinmos 512 mb pc 3200
ati radeon 9700 @ pro
win xp sp1
Ati catalyst 4.2

alle spellen lopen perfect, maar bij de far cry demo (beide levels) krijg ik dus dit !
Ik heb op verschillende resoluties gezet, met/zonder AA etc, maar blijf het houden.

Hieronder voorbeeldje van hoe het eruit ziet.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/knaft25/Gamez/Beeld/farcry_shot.jpg

Iemand enig idee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de nieuwe drivers al ?
download opnieuw ?

Trouwens het ziet er best leuk uit... XIII achtig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Jezus, hoe halen jullie die framerates man?? Hebben jullie AA ook op zn hoogst staan, want dat is natuurlijk de frame-eter. ;) Ik speel em op 1154 met alles op very high en AA dus ook en haal maar 30 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 18:58:
Heb je de nieuwe drivers al ?
download opnieuw ?
as je in mun specs kijkt, heb ik de laatste ati driver (4.2) en elke game draait daar perfect op. Of het dus een driver probleem is weet ik nie zeker. Er waren wel volgens mij meer mensen met dit probleem als ik goed gelezen heb in dit topic.
Wordt af en toe niet goed van al die games die zo driver gevoelig zijn.

En ik heb de demo 2x binnengehaald van verschillende plekken ... maar blijf t houden ...

Iemand ? Als de full ook zo eruit gaat zien bij mij hoeft het al nie meer ... Maar zal heus wel goedkomen .. maar dit is gewoon k*t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Jezus, zijn fouten niet geoorloofd ofzo?
't is gewoon een texture foutje, maak je er niet zo druk om :/

[ Voor 6% gewijzigd door Bleet op 08-03-2004 19:13 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 18:23:
Ik heb far cry op 1280*1024 draaien. met alles op very high. ik haal gemiddeld 40 fps. Als ik alles op medium zet. heb ik maar haast geen frames per seconde winst! dat kan toch niet zo weinig uitmaken?!
zlefs als ik naar 1024 gaat is er amper winst?!?! |:(
specs:
amd 3000+
1024 ddr
radeon 9800pro 256 ddr2 catal. 4.1

Iemand met dezelfde ervaring?? dit is poep!
heeft iemand van jullie een idee of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:01
Ik heb ook een vraagje
Is er echt veel verschil tussen de eerste en de tweede demo?
Want ik heb via de frs zo'n promotional cd van farcry gescored.
Maar volgens mij is dit de eerste demo.

Btw ik speel em op deze pc
P3 600mHz
GeForce 2MX400 PCI 32mb
met 256 mb ram geheugen

Met alles op low en reso van 640*480 speelt ie eigenlijk best lekker. Continu een framerate van 25fps en af en toe een drop naar 10 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
JediUberknaft schreef op 08 maart 2004 @ 18:54:
ben erg benieuwd naar full version, maar met de demo heb ik toch rare dingen ..

De rotsen hebben zwarte vlakken, en 2 bollen die normaal textures moeten hebben, hebben dit niet ! (zie dus grijze bollen met de maten erop enzo)
Dat de rotsen zwarte vlakken hebben ligt aan je AA en FSAA instellingen, probeer eens in je 3D instellingen: Optimale Prestaties aan te zetten en dan Far Cry op High.

De bollen die je ziet onststaan doordat die textures/objecten ofzo niet aanwezig zijn dacht ik, tenminste ik heb ook zo'n bol als ik een wapen kies die niet in de demo zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Damn jongens, ietsje meer moeite doen mag wel hoor :( . Eén of twee pagina's terug in deze draad staat allang het verhaal over die bollen. Gewoon ff de juiste, gefixte versie van het research-level downloaden dus. In de eerst gereleasde versie missen gewoon die textures...
Dat met die zwarte vlekken op de rotsen is ook al uitgebreid besproken, daarvoor (of daartegen ;) ) moet je ff de nieuwste Detonator drivers installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faure
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 10:42

Faure

Ja!

volgens mij heeft de radeon 9800pro nogal wat probs met de demo's, krijg nogal vaak errors die te maken hebben met me video kaart :'( . en ik hoor meer mensen met deze kaart klagen over vastlopende videokaarten of back-to-desk crashes |:( Maar ALS tie t doet, doet tie t ook wel lekker goed:D

kep catalyst 4.2, een athlon 64 3000+, 768mb ddr400 en een sapphire radeon 9800pro 128mb.

[ Voor 18% gewijzigd door Faure op 08-03-2004 23:51 ]

Assumption is the mother of all failures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook een 9800pro 256 Mb ddr2, maar de demo's hebben wel issues. Heb veel zitten aanpassen in de advanced features en nu loopt ie een stuk beter.

Ook de tweede loopt als een raket.

Intel 7205, 1024 Mb RAM, P IV 2,4 en ATI 9800PRO 256MB DDR2, CATACLYST 4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik het spel starten was ik wel even onder de indruk. Het zag er allemaal weer heerlijk mooi uit, en had gewoon gelijk weer zin om te spelen.

Maar dit gevoel was al behoorlijk snel verdwenen, toen ik lekker naar een mannetje wou toesluipen om hem eens lekker door zijn kop te knallen. Dit ging dus mooi niet door want hij hoorde me, en haalde al zijn vrienden erbij, en binnen de korste keren lag ik daar.

En dan het terug schieten, dit verloopt echt niet lekker. Het is net alsof de aim niet helemaal klopt, of ja niet klopt ik vind hem iig niet fijn. Het zou een stealth game moeten zijn. Want je kunt echt overal achter kruipen, maar het stealth gedeelte is weggelaten of zo :S. STEALTH!!!??? vergeet het maar, je 'vijanden' hebben je veel en veel te snel door.

Over de graphics heb ik niks te klagen, maar een echt goede gameplay mis ik, daarom zal ik dit spel ook niet aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 16:49:
Maar dit gevoel was al behoorlijk snel verdwenen, toen ik lekker naar een mannetje wou toesluipen om hem eens lekker door zijn kop te knallen. Dit ging dus mooi niet door want hij hoorde me, en haalde al zijn vrienden erbij, en binnen de korste keren lag ik daar.
Dat is nu juist de nieuwe AI. Als ze je horen gaan ze niet recht op je af lopen, maar dekking zoeken of versterking halen. Wil je hem stiekem besluipen, moet je erg stil zijn.
En dan het terug schieten, dit verloopt echt niet lekker. Het is net alsof de aim niet helemaal klopt, of ja niet klopt ik vind hem iig niet fijn. Het zou een stealth game moeten zijn. Want je kunt echt overal achter kruipen, maar het stealth gedeelte is weggelaten of zo :S. STEALTH!!!??? vergeet het maar, je 'vijanden' hebben je veel en veel te snel door.
Je moet erg stil zijn. Als je door een struigewas loopt bewegen de bladeren waardoor de AI natuurlijk iets hoort.
En dan het terug schieten, dit verloopt echt niet lekker. Het is net alsof de aim niet helemaal klopt, of ja niet klopt ik vind hem iig niet fijn.
Dat is gewoon ff wennen ;) Het is geen SOF2 of Quake ofzo hoor :P

[ Voor 43% gewijzigd door XWB op 09-03-2004 16:55 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 09 maart 2004 @ 16:53:
[...]

Dat is nu juist de nieuwe AI. Als ze je horen gaan ze niet recht op je af lopen, maar dekking zoeken of versterking halen. Wil je hem stiekem besluipen, moet je erg stil zijn.

[...]

Je moet erg stil zijn. Als je door een struigewas loopt bewegen de bladeren waardoor de AI natuurlijk iets hoort.
Nee het is idd geen sof2, maar ik vind het allemaal net wat te scherp

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
hehe denk dat het meer probleem is dat je het niet gewent ben. Ik moest ook even weten eerst keer. Ik werd gelijk voor me donder geschoten (in de eerste demo) ik kwam in quakestyle aan gelopen en dat ging dus niet helemaal naar wens hehe. Maar goed ikvind het nu erg intressant spel om te doen vooral omdat het een uitdaging is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ben ik met je eens LARSS, dat aimen gaat zeker een beetje raar! Net alsof t opeens langzamer gaat dan normaal.
Ik hoor een aantal van jullie klagen over foutmeldingen enz. met een 9800pro, maar daar heb ik geen last van. dat probleem met mijn frames(lees ergens boven) hoor ik niet van jullie. Ik snap t nog niet........ :|
Door al deze redenen krijg ik jammer genoeg steeds minder zin in dit spel! En ik zit er al een jaar op te azen...... :'(
Maar ja, het gaat niet alleen om graphics bij een goede game. Ik ga maar weer s Call Of Duty spelen!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Hmm, ik heb gisteravond de demo eens gespeeld en vind het spel op zich geweldig. Helaas trekt mijn videokaart het allemaal niet helemaal. Ik heb een RadeOn 9700 non pro. Als ik alles op medium zet, dan loopt het op zich goed allemaal, alleen wanneer ik over het water kijk en ik ga lopen dan wordt mijn beeld erg traag. Ook de golven van het water gaan traag. Het lopen op zich loopt wel goed, maar de omgeving is niet fijn om naar te kijken. Ook tegenstanders lopen dan niet zo soepel meer.

Maar goed, oplossing is al gevonden: morgen ga ik een Sapphire RadeOn 9800 Pro kopen. Mijn oude kaart verkoop ik mooi. Dan kan ik voorlopig weer mee qua nieuwe generatie shooters. :*)

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jouw was zou ik toch ff op de r420 wachten voordat je veel geld uitgeeft. Met die kaart daarmee kan je ook de toekomstige spellen aan, met die 9800pro vast ook wel maar die r420 word toch weer een heel stuk sneller.

just my 0.2 cents..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Godjira schreef op 09 maart 2004 @ 18:18:
allemaal, alleen wanneer ik over het water kijk en ik ga lopen dan wordt mijn beeld erg traag. Ook de golven van het water gaan traag.
Das raar, ik heb ook een 9700NP en die loopt goed op medium (zelf speel ik enige instellingen op custom wat betreft AA en Bilineair/Triliniair), enige waar ik last van heb is een rammelende harddisk, maar ja ik zit al aan m'n maximum geheugenslots. Ik zou nog eens ff checken of je systeem wel goed getweaked is ;) voordat je naar de winkel rent.

By The Way: Tuesday 09.03.2004 Far Cry is gold! >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 09-03-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Godjira schreef op 09 maart 2004 @ 18:18:Maar goed, oplossing is al gevonden: morgen ga ik een Sapphire RadeOn 9800 Pro kopen. Mijn oude kaart verkoop ik mooi. Dan kan ik voorlopig weer mee qua nieuwe generatie shooters. :*)
:? :?

Waarom zou je een 9800pro gaan kopen als je een 9700pro (dus relatief weining prestatiewinst ) hebt en de nieuwe generatie eraankomt binnen een maand of 2???

Far Cry zelf komt pas eind Maart uit dus?

Zing het dan gewoon nog ff uit en koop tzt een 9800XT of de "slome versie" van de nv40/r420. Lijkt me logischer.

edit: ok zie nu dat je een 9700 NONpro hebt. :X Maar dan nog.

[ Voor 10% gewijzigd door Help!!!! op 09-03-2004 18:41 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 18:28:
Als ik jouw was zou ik toch ff op de r420 wachten voordat je veel geld uitgeeft. Met die kaart daarmee kan je ook de toekomstige spellen aan, met die 9800pro vast ook wel maar die r420 word toch weer een heel stuk sneller.

just my 0.2 cents..
De Sapphire 9800 Pro kost €235,- . Erg nette prijs imo. De nieuwe generatie zal rond de €500,- kosten (misschien zelfs meer). Dus vandaar mijn keuze.
Calvin&Hobbes schreef op 09 maart 2004 @ 18:29:
[...]

Das raar, ik heb ook een 9700NP en die loopt goed op medium (zelf speel ik enige instellingen op custom wat betreft AA en Bilineair/Triliniair), enige waar ik last van heb is een rammelende harddisk, maar ja ik zit al aan m'n maximum geheugenslots. Ik zou nog eens ff checken of je systeem wel goed getweaked is ;) voordat je naar de winkel rent.

By The Way: Tuesday 09.03.2004 Far Cry is gold! >:)
Mijn systeem:
  • ASUS A7V600 met laatste BIOS versie
  • AMD Athlon XP 2500+
  • 1024 MB DDR2700 (Samsung) geheugen
  • Seagate 160GB 8MB S-ATA
  • Club3D RadeOn 9700 non pro
  • SoundBlaster Audigy 2 Player
  • Lite-On DVD±RW LDW811S
  • Lite-On 52x32x52x CD-RW
  • Logitech MX700 / MX310 (backup muis ;) )
  • Logitech Internet Navigator Special Edition
Toch niks mis mee lijkt mij? Maar goed, voor €235,- een snellere kaart dan een 9700 non pro is toch best netjes imo. Mijn budget ligt max op de €300,- dus de nieuwe generatie ATi kaarten komen daar zeer zeker ruim boven. Daarom mijn keuze om een RadeOn 9800 Pro te nemen. Maar naar welke instellingen zou ik dan moeten kijken? AA en FSAA heb ik beiden uit staan, dus dat kan het niet zijn.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Sja, dan de vraag wat noem jij traag? Hoeveel fps loopt ie ongeveer?
Ik heb namelijk nagenoeg dezelfde specs, maar ik vind hem prima soepel met alles op max. en res. 1280x960!

@Calvin&Hobbes: Hoe krijg jij je AA aan de praat met dit spel? Hoe ik mijn drivers ook instel, of als ik AA in het spel aanzet, het blijft uit, waar ik van baal, want met AA wordt het nog veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Godjira schreef op 09 maart 2004 @ 18:49:
[...]
Toch niks mis mee lijkt mij? .
Ik zeg ook niet dat je systeem poop is :+ , tis zelfs beter dan die van mij ,
het is alleen vreemd dat je als je naar het water kijkt je FPS omlaag gaan terwijl die van mij juist omhoog gaan (en ik heb alle reflectiemogelijkheden aanstaan).

Ik zit btw qua FPS als ik naar het water kijk rond de 40 - 50. Als het druk is (veel mercenaries) dan wil het wel eens keihard zakken naar 20 :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Nou, ik heb hem. Een mooie Sapphire 9800 Pro. Net vanmiddag gehaald bij MyCom. Vanmiddag inbouwen in mijn PC. Ik laat wel even weten hoe het allemaal loopt straks.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
hehe dat zal wel goed lopen :) dont' worry ben echt ontzettend blij dat ik een 5950 U heb :) ik khad een Ti 4600 hehe :) toch aardig wat stapjes vooruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Symsonic schreef op 08 maart 2004 @ 18:45:
Die 2e demo valt niet de downlaode zowat, al die mirrors zijn overbelast/down:(
Afbeeldingslocatie: http://breezer.dyndns.org/lekker.jpg

http://ftp.wireplay.co.uk/demos/demofarcry2.zip

Dus lekker snel..

Gevonden via www.filemirrors.com :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dennahz op 10-03-2004 15:07 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:35
je kunt toch ook gewoon de demo dl'en zonder het hele programma?

die is maar iest van 30mb en is vrij snel te dl'en bij www.3dgamer.com

werkte bij mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah kan idd :) maar er gaan verhalen rond dat de officiele demo beter is (en minder problemen heeft) maar goed dat heb ik op ander forum ook maar gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Doet AA en AF het in de 2e demo? Op een Radeon?

Nee dus. :)

[ Voor 16% gewijzigd door HuggyB op 10-03-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
btw, Gameparty: The Party 2 is het officiele release event geworden van FC in NL :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:35

BioHazard

*\o/*

Had het net al gezien jah :9
Zal leuk worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Grindtegel schreef op 10 maart 2004 @ 15:29:
je kunt toch ook gewoon de demo dl'en zonder het hele programma?

die is maar iest van 30mb en is vrij snel te dl'en bij www.3dgamer.com

werkte bij mij perfect.
Oh :X Heb hem nu al binnen.. zal hem zo ff testen :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:32
Is die demo van Far Cry (2e demo) nou zo buggy of ligt dat aan mij? Het kan zijn dat ik nu te ver geklokt heb, maar andere spellen zijn wel gewoon stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hij is hier bij mij zelf niet buggy (heb wel de officiele demo gedownload niet het lose level) perhaps dat je idd je kaart iets te ver overgeklokt heeft. Je moet wel rekeing mee houding dat Far Cry iets meer van je kaart eist dan de gem. game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Nog een nieuwtje over Far Cry.

Far Cry gaat geshipped worden met xFire, het ultieme messengerprogramma voor gamers. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xfire.com/xf/images/home_client_free.gif

Dit zal zeker een enorme boost zijn voor xFire, aangezien aangenomen kan worden dat Far Cry een enorme hit zal worden. Heel handig ook dat je meteen je buddies kan joinen in de servers waarin ze spelen.

Dus na Savage: The Battle For Newerth is het nu tijd voor Far Cry om xFire als officiele buddylist te gebruiken. :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
CJ schreef op 11 maart 2004 @ 11:57:
Nog een nieuwtje over Far Cry.

Far Cry gaat geshipped worden met xFire, het ultieme messengerprogramma voor gamers. :)

[afbeelding]

Dit zal zeker een enorme boost zijn voor xFire, aangezien aangenomen kan worden dat Far Cry een enorme hit zal worden. Heel handig ook dat je meteen je buddies kan joinen in de servers waarin ze spelen.

Dus na Savage: The Battle For Newerth is het nu tijd voor Far Cry om xFire als officiele buddylist te gebruiken. :)
Hiervan hoop ik nou eens wel dat Microsoft dat bedrijfje opkoopt en het programmaatje in MSN verwerkt, want 2 verschillende messengers vind ik zo enorm zinloos en ook een beetje zonde van je geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
ZAMoRANo schreef op 11 maart 2004 @ 12:07:
[...]

Hiervan hoop ik nou eens wel dat Microsoft dat bedrijfje opkoopt en het programmaatje in MSN verwerkt, want 2 verschillende messengers vind ik zo enorm zinloos en ook een beetje zonde van je geheugen.
Dat hoop ik dus absoluut niet. Ik gebruik namelijk zelf geen MSN. Doe mij maar ICQ. :) Maar goed, op zich vind ik het wel handig dat xFire een apart programmaatje is. Zo kan ik mijn gamende vrienden (toch 86 spelers in mijn lijst, 287 incl 'friends of friends') apart houden van de prive contacten (ook een hele waslijst).

xFire neemt weinig (geheugen)ruimte in beslag, stuurt je niet naar de desktop als iemand je paged terwijl je aan het gamen bent en je kan precies zien wie in welke server zit en ze ter plekke joinen. Gewoon simpel zonder alle poespas van andere messengers.

[ Voor 3% gewijzigd door CJ op 11-03-2004 12:15 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee, waarom ik haast geen prestatie winst heb als ik van alles op very high naar high ga?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat xFire ken ik idd wel maar wat ik zo jammer vind is wat Zamorano ook al zegd dat je weer 2 dingen naast elkaar moet draaien :) beetje omslachtig maar goed tis alltijd mooi om zo iets er bij te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:45
ZAMoRANo schreef op 11 maart 2004 @ 12:07:
[...]

ik mag toch hopen dat je dit niet echt meent he? :P Ik heb dus ook liever geen msn maar gebruik het nou eenmaal omdat iedereen die ik ken het gebruikt :( het staat hier dan dus ook niet zo supervaak aan. Waarom gebruiken ze niet een of andere bittorrent client ?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Tja ik ben ook altijd een tevreden ICQ gebruiker geweest dus als ICQ en dit XFire de handen inéén slaan en daarmee MSN zouden verdringen vind ik t ook best. Maar waar t om draait is dat het prettig is om een goede standaard messenger te hebben die iedereen gebruikt.
En niet 3 verschillende die elk hun eigen specifieke features hebben maar ook allemaal nadelen hebben waardoor je ze allemaal moet installeren.

MSN is ver van de ideale messenger maar slechte software is t niet, en als zoiets moois als dit daarin geintegreerd kan worden is dat alleen maar praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xfire zal alleen in de US master bijgevoegd worden!
Gechecked met Ubisoft NL.
Dussuh, iedereen kan zijn favo messenger gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Laatst online: 09:56

Q-bone

Dusss...

heej vraagje, in zit nu ook de demo te spelen, en heb het kamp uitgemoord, en ben al boven in het hutje geweest, maar als ik de"mijn"inga dan zit dat hek dicht, en kan dus nergens meer heen, iemand een idee?

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Als je tegen dat hek aanloopt, staat er dat je een pasje nodig hebt (of geen toegang hebt). Boven in dat hutje ligt dat pasje geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Misschien zou een slimme programmeur een Xfire plugin voor Miranda IM moeten maken ;).

Overigens heb ik nooit last gehad van een messenger die me naar de desktop sleurt vanuit een game bij een inkomend berichtje. Nooit bij ICQ, en nooit bij Miranda IM. Kwestie van goed instellen. Beide programma's bieden die optie daarvoor. Weet het niet over MSN omdat ik dat weiger te draaien.

Anyway, nog 14 dagen voor de release van Far Cry bij Play.com. Aftellen allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 13-09 13:56

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Is er een readme waarin de GameControls staan beschreven?
Nu moet ik of het spel even uit, of het opschrijven. Heb op diverse site's gekeken en met Google gezocht. Misschien lees ik er gewoon overheen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Laatst online: 09:56

Q-bone

Dusss...

arg pasje heb ik inderdaad nu gevonden. stomme ding was er niet voor de save... :S maar ja, nu zit ik dus binnen in de "mijn" maar weer zit ik vast, lijkt wel of er in de schagt een trap mist ofzo :) zal wel weer aan mij liggen denk ik... ehhe

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
i2Paq schreef op 12 maart 2004 @ 12:34:
Is er een readme waarin de GameControls staan beschreven?
In de FarCry directory staat wel een jpg=> C:\FarCry\FarCry_Controls.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 13-09 13:56

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Calvin&Hobbes schreef op 12 maart 2004 @ 14:01:
[...]

In de FarCry directory staat wel een jpg=> C:\FarCry\FarCry_Controls.jpg
Thanks, kreeg ook net van de FarCry site een mailtje met dit;
If you took the default demo installation path:

C:\Program Files\Ubisoft\Crytek\Far Cry Demo\FarCry_Controls.jpg

Open the pic and then print it.
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik zag de Farcry demo nu pas :+ Vet spel, goeie besturing, geile graphics.. Alles op High en gaat wel soepel. Naast UT2004 ben ik van plan om dit spel ook te gaan kopen.

Volgens mij heb ik het uitgespeelt? Ik moest daarnet 2 helicopters neerhalen en via een deur binnen gaan om de manager oid te doden, heb ik gedaan. Toen de bom geplaats en weggerent. Uiteindelijk ontplofte de heleboel.. Heb ik um uitgespeelt of zitten er nog meer levels bij? Ik kwam weer direct naar dat Menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 15:17:
Lol, ik zag de Farcry demo nu pas :+ Vet spel, goeie besturing, geile graphics.. Alles op High en gaat wel soepel. Naast UT2004 ben ik van plan om dit spel ook te gaan kopen.

Volgens mij heb ik het uitgespeelt? Ik moest daarnet 2 helicopters neerhalen en via een deur binnen gaan om de manager oid te doden, heb ik gedaan. Toen de bom geplaats en weggerent. Uiteindelijk ontplofte de heleboel.. Heb ik um uitgespeelt of zitten er nog meer levels bij? Ik kwam weer direct naar dat Menu.
uitgespeeld

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 15:17:
Volgens mij heb ik het uitgespeelt? Ik moest daarnet 2 helicopters neerhalen en via een deur binnen gaan om de manager oid te doden.
Je bedoelt de concierge ;)
Maar goed je hebt hem inderdaad uitgespeeld! (je kan trouwens op verschillende manieren het fort bereiken) Kan je gelijk aan de 2e demo beginnnen die is ook wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op 13 maart 2004 @ 15:30:
[...]

Je bedoelt de concierge ;)
Maar goed je hebt hem inderdaad uitgespeeld! (je kan trouwens op verschillende manieren het fort bereiken) Kan je gelijk aan de 2e demo beginnnen die is ook wel vet!
Hebbie misschien een link van dat Demo 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 17:19:
[...]

Hebbie misschien een link van dat Demo 2?
Staat al meerdere keren in dit topic vermeld.
Moet je ff zoeken een paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 21:02:
Heeft iemand een idee, waarom ik haast geen prestatie winst heb als ik van alles op very high naar high ga?!
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Review in de nieuwste PU: 93 en behoorlijk enthousiast.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Je videokaart is dan niet de bottleneck in je systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Ik heb inmiddels al een flink deel van het derde deel topic af, nu online posten? Anders kom ik in de probs met tijd (moet op 19:00 uur weg).

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ofdat far cry een stuk beter geoptimaliseerd zal zijn in de uiteindelijke versie? Want zoals eerdere keren dat ik vermeld heb is er amper verschil tussen very high of alles op high, op mijn computer...

Ik vindt t toch erg hoor dat ik op mijn systeem tussen de 30 en 60 fps haal als ik alles op high zet. 60 gaat NET, maar als het eronder komt vindt ik het echt kl*te.
Het gekste is nog, dat als ik bijv. in het eerste huisje binnen ga dat ik dus opeens onder 40 grens kom?! en buiten haast nooit!!

ik snap wel dat ik me wat kan inhouden, maar als ik high instel gaat het nog slechter?!VAAG! Ik heb me videokaart vorig jaar zomer gekocht voor o.a. dit spel!
:(

Als dit niet normaal werkt in de uiteindelijke versie, dan wil ik dit spel zeker niet. Ik snap dat deze pracht kracht vraagt, maar dit klopt allemaal niet.
ik heb overigens:

athlon xp 3000
1024 ddr
radeon 9800pro 256 ddr2

Heeft iemand een zinnig antwoord? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:12
* Hahn doet deel 3 wel weer :+

Dus nu niet snel m'n startpost gaan jatten, want daar heb ik een gruwelijke hekel aan :X

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
PROT denk dat het uit eindelijk spel idd wel soepeler zal lopen als de demo's maar verwacht geen 100fps :) ook niet met zo'n kaart :). en December anders doe je het met ze 2e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hoe de final loopt weet nog niemand natuurlijk.
60 fps is voor een singleplayer-spel echt dik en dik voldoende. (Hoe ie multi loopt valt nog te bezien)
Ik zou zeggen wacht de final af en als je weigert onder 60 fps te spelen dan ga je toch lekker iets anders doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Idd jah :) zelfs in MP is 60FPS prima :) dus dat maakt ook niet zoveel uit. dat sneller beter is zit volgens mij alleen tussen de oren :) maar goed nog even wachten en dan zien we het zelf wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

60fps vind ik al erg veel eerlijk gezegd. Ik vind 40fps al prima draaien. Ik vind die supersnelle fps(fps als in 1st person shooter ;) )-games zo triest meestal, ik bedoel draai jij je in 10milliseconden ff om en knal je iemand door zijn hoofd en de meeste mensen kunnen ook geen 50km/u of meer sprinten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
hmm, staat een review in de nieuw PU
FC krijgt een 93/100

edit: te laat...

[ Voor 15% gewijzigd door RocketKoen op 13-03-2004 19:42 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor je reaktie lord haves!
helaas geen duidelijke antwoorden op me vraag, maar ja het is toch maar af88. Ik hoop iig dat je gelijk hebt. :)

Niemand blijkt trouwens duidelijk te lezen, ik typte: >>>>TUSSEN DE 30 EN 60 FPS<<<<<< maar goed.....

En voor ZAMORANO: Als je niet serieus antwoord, zeg dan ajb nix, heeft ook niemand wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 19:44:
bedankt voor je reaktie lord haves!
helaas geen duidelijke antwoorden op me vraag, maar ja het is toch maar af88. Ik hoop iig dat je gelijk hebt. :)

Niemand blijkt trouwens duidelijk te lezen, ik typte: >>>>TUSSEN DE 30 EN 60 FPS<<<<<< maar goed.....

En voor ZAMORANO: Als je niet serieus antwoord, zeg dan ajb nix, heeft ook niemand wat aan.
Serieus antwoord heb je gekregen, wat je er mee doet moet je zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(zozo... toch niet zo moeilijk, ''
serieus'' quote he?)

ik merk het dus echt wel 30 tot 60fps, wil wel eens houterig over komen i.p.v. boven 60.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 14:24

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.