[PC] Far Cry - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.138 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jah idd .. er staat op hun offiele site ook een filmpje van de engine :) ik kan wel beetje 3d max dus dat werkt wel beetje mee enzo :) maar goed eerst het spel spelen. Wat me wel heel stoer lijkt is dat je gewoon giga levels kan bouwen :) en er dan gewoon door heen lopen haha lekker rustgevend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Kewl dan ga ik mijn eigen subtropisch eilandje bouwen! >:)
What You See Is What You Play
Thanks to the Sand Box Editor, you can easily create and edit your own terrain, foliage, textures, lighting effects, vehicles, missions, etc. Place enemies, build maps, and construct the world in which you want to play.
Het enige nadeel van dit spel is weer dat je PC weer zo achterhaald lijkt, :'( laatst nog op de nieuwspost:
De Athlon 64 FX-53 werd gedemonstreerd op een systeem uitgerust met de bèta versie van Windows XP 64-bit Edition in combinatie met de 64-bit versie van Farcry, een 3d-shooter met een geavanceerde DirectX 9.0-engine. Dankzij de 64-bit instructies wist het spel een 30 procent hogere framerate te noteren ten opzichte van het 32-bit Windows XP-platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja das nog al logisch zeg :) 64bit windows 64 bit processor een dijk geheugen waarschijnlijk en een 64bits far cry :). Maar ik blijf het onzin vinden dat 64bits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

En weer een nieuw filmpje die je hier kunt downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxow schreef op 24 februari 2004 @ 20:55:
En weer een nieuw filmpje die je hier kunt downloaden :)
Whoa, coole trailer! Het spel stond al op m'n verlanglijstje, maar dit filmpje versterkt z'n positie erop nog maar eens even. Erg gave trailer, dit spel zou serieus wel eens een van de beste FPS-games in jaren (of wellicht ooit) kunnen worden, hoewel ik maar niet te snel zal oordelen. Ik heb de demo namelijk nog niet gespeeld (en ook geen beta-versie), en wacht nog even op m'n nieuwe pc hiermee, maar mijn verwachtingen, die al hoog waren, zijn nog een klein beetje verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

WeAreLegion schreef op 21 februari 2004 @ 12:02:
Ja das nog al logisch zeg :) 64bit windows 64 bit processor een dijk geheugen waarschijnlijk en een 64bits far cry :). Maar ik blijf het onzin vinden dat 64bits :)
Ja jij was het liefst in het 16bit tijdperk blijven hangen. Ik vind vooruitgang ook zo een enorme onzin :Z

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ok ok let me rephrase it :) ik vind het op moment nog onzin :) omdat het nog te veel in de kinderschoenen staat zo beter dan :) en NES 8bit was idd stoer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 21:50:
Wat zijn jullie ervaringen met de drivers 4.1 en 4.2 bij far cry?
Ik heb het idee dat far cry soepeler loopt met 3.8 dan 4.1?! Heeft iemand van jullie ook die ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Nee, bij mij gingen de 3.4 drivers traag en 3.10, 4.1 en 4.2 allemaal prima snel. Alleen problemen met water-detail, als die hoger dan low gaat, krijg ik bij alle drivers blauwe vlakken. (met die oude drivers weer niet, maar dan is het te traag allemaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Filmpje _/-\o_

_/-\o_ Die move met die wagen tegen die helicopter _/-\o_

specs desktop | specs laptop

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:40
In de nieuwe Pc Gameplay die 1 maart in de winkels ligt zit de Review van Far Cry ( ook een review van Battlefield Vietnam maar ok :P )

Ben benieuwd wat PCGP ervan vind :9

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Farcry kwam al voor de Xbox, maar hij komt nu ook voor de Playstation 2.
Ik weet al wat er met deze port gaat gebeuren, maar ben toch benieuwd wat ze er van gaan maken. :)

• shuogg
HuggyB schreef op 26 februari 2004 @ 19:53:
Farcry kwam al voor de Xbox, maar hij komt nu ook voor de Playstation 2.
Ik weet al wat er met deze port gaat gebeuren, maar ben toch benieuwd wat ze er van gaan maken. :)
Ik niet, PC is what it's all about, zie topic titel :P

Verwijderd

Het is een super gaaf spel.
Maar krijg het niet voor elkaar . om die stomme heli's weg te krijgen.
Heb nou die nieuwe stunt map , maar steeds word ik neer geschoten door die stomme heli's
Wie kan me aub uitleggen van begin van installatie wat ik moet doen.
Heb het nou al een paar x opnieuw gedaan , en steeds gaat het blijkbaar fout :(.

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 23:09:
Het is een super gaaf spel.
Maar krijg het niet voor elkaar . om die stomme heli's weg te krijgen.
Heb nou die nieuwe stunt map , maar steeds word ik neer geschoten door die stomme heli's
Wie kan me aub uitleggen van begin van installatie wat ik moet doen.
Heb het nou al een paar x opnieuw gedaan , en steeds gaat het blijkbaar fout :(.
gewoon die mod downloaden, makkelijker kan het niet
en dan wel zorgen dat je maar 1 mod tegelijk geinstalleerd hebt anders werkt er één van de 2 niet (dacht ik)

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Timocos schreef op 26 februari 2004 @ 11:13:
In de nieuwe Pc Gameplay die 1 maart in de winkels ligt zit de Review van Far Cry ( ook een review van Battlefield Vietnam maar ok :P )

Ben benieuwd wat PCGP ervan vind :9
Ben em juist weest halen en dit zeggen ze:

Positief:
• Teveel om op te noemen
• Waar moet ik beginnen?

Negatief:
• Astronomische systeemeisen (PIV 2.8, 512MB, Radeon 9800 Pro)
• Checkpoint save

Score: 91

"De nieuwe generatie 3D-shooters is gearriveerd. Vergeet het lange wachten op Doom 3 en Half Life 2. farcry is hier en nu"

Ook de AI schijnt beestig te zijn >:)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Hacku schreef op 27 februari 2004 @ 14:24:
[...]

Ben em juist weest halen en dit zeggen ze:

Positief:
• Teveel om op te noemen
• Waar moet ik beginnen?

Negatief:
• Astronomische systeemeisen (PIV 2.8, 512MB, Radeon 9800 Pro)
• Checkpoint save

Score: 91

"De nieuwe generatie 3D-shooters is gearriveerd. Vergeet het lange wachten op Doom 3 en Half Life 2. farcry is hier en nu"

*gaat zo de nieuwe PCGP halen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Hacku schreef op 27 februari 2004 @ 14:24:

Het valt me op dat bij negatieve punten de multiplayer-code niet staat vermeld. Hebben ze het niet getest, of is het dusdanig verbeterd tijdens sinds beta2?
Want in beta2 die ik heb getest zaten nog flink wat bugs.

[ Voor 9% gewijzigd door T.T. op 27-02-2004 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
T.T. schreef op 27 februari 2004 @ 16:14:
[...]

Het valt me op dat bij negatieve punten de multiplayer-code niet staat vermeld. Hebben ze het niet getest, of is het dusdanig verbeterd tijdens sinds beta2?
Meestal is het doel van een beta om zeg maar die fouten eruit te halen, en PC Gameplay kennende hadden ze het echt wel gezegd als de multiplayer code 1000x niks was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Upke dupke

Oompa Loompa

Kan iemand dat artikel scannen? Die bij Crytek werkt wil het graag zien, niet dat hij er veel aan heeft, hij is Engels. Ik heb de scores door gegeven en hij zij dat heel het kantoor blij was. "everyone here is really buzzing because of this news" Heh. Lol. Dus kan iemand die even voor mij scannen en mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
T.T. schreef op 27 februari 2004 @ 16:14:
[...]

Over de multiplayer staat er: ... een multiplayer gedeelte dat alle potentieel in huis heeft om potten te breken.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Hacku schreef op 27 februari 2004 @ 17:20:
Over de multiplayer staat er: ... een multiplayer gedeelte dat alle potentieel in huis heeft om potten te breken.
Hehe dat klinkt als "niet getest" dus :)
Want het multiplayer gedeelte is wel leuk, maar er zaten nog zoveel fouten in een weekje geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

T.T. schreef op 27 februari 2004 @ 17:34:
[...]

Hehe dat klinkt als "niet getest" dus :)
Want het multiplayer gedeelte is wel leuk, maar er zaten nog zoveel fouten in een weekje geleden...
Fouten zoals?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Upke dupke schreef op 27 februari 2004 @ 17:07:
Kan iemand dat artikel scannen? Die bij Crytek werkt wil het graag zien, niet dat hij er veel aan heeft, hij is Engels. Ik heb de scores door gegeven en hij zij dat heel het kantoor blij was. "everyone here is really buzzing because of this news" Heh. Lol. Dus kan iemand die even voor mij scannen en mailen?
U vraagt, wij draaien >:)
Scans staan op http://users.pandora.be/betapics/farcry

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Situaties dat opeens alles bevriest en niemand nog iets kan doen (lijkt dus serverbug) of je speelt met ping van 80 en je kan niets raken of je kan plotseling niet meer van wapen verwisselen enz. En dan ging het nog over de snelheid en stamina. Als het meer dan een minuut duurt om van het ene eind van de map naar het andere te lopen/hollen, dan is dat niet echt leuk.
Daarnaast voelde het spel vaak laggy aan voor veel mensen. Er zaten ook nog wat memory leaks enz in de server, dus na een x aantal uur moest de server gereboot worden.
Het zijn allemaal dingen waar ze nu aan werken, maar het lijkt me sterk dat PCGP nu al een verbeterde versie heeft getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Thanks voor die scans :) had hem nog niet gekocht :) Maar goed nog even en we kunnen het spel zelf kopen :) kan echt niet meer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Nu online

Upke dupke

Oompa Loompa

Hacku hartstikke bedankt, ook namens die Crytek medewerker. (Hij heet Tim Partlett, dus als je straks in de handleiding kijkt. :)) Nogmaals bedankt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt ie nou uit dan? ik kan namelijk echt niet meer wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 13-09 11:08

GG85

.......

Alleen een beetje lage resolutie scans he :) Ze zien er niet al te best uit. :'(

Maar toch bedankt!

Is er trouwens al een mirror naar het filmpje waarin ze in het artikel verwijzen?

[ Voor 32% gewijzigd door GG85 op 27-02-2004 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Upke dupke schreef op 27 februari 2004 @ 18:18:
[...]

Hacku hartstikke bedankt, ook namens die Crytek medewerker. (Hij heet Tim Partlett, dus als je straks in de handleiding kijkt. :)) Nogmaals bedankt)
Ik heb juist een mail van hem gekregen :)
GG85 schreef op 27 februari 2004 @ 18:21:
Alleen een beetje lage resolutie scans he :) Ze zien er niet al te best uit. :'(

Maar toch bedankt!

Is er trouwens al een mirror naar het filmpje waarin ze in het artikel verwijzen?
100dpi

Zoalang de tekst leesbaar is is het toch goed ;)
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 18:20:
wanneer komt ie nou uit dan? ik kan namelijk echt niet meer wachten :9~
25 maart

[ Voor 51% gewijzigd door XWB op 27-02-2004 18:55 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm ik kan ook niet wachten :]
wordt zeker een van de goeie games dit jaar.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 21:39:
mm..ik had pcgp hoger ingeschat .. far cry vergelijken met hafllife 2..je moet wel realistisch blijven...;]

( niettenmin denk ik dat far cry een ontiechelijk goed spel wordt, en ik ga em zeker kopen denk ik)
Waarom zou dat niet realistisch zijn? Volgens mij kan Half Life 2 alleen maar tegenvallen met al die verwachtingen die er zijn. Pffft en Doom 3 mag je zeker ook niet aan komen :r.

Tis een prima vergelijking imo, zowel Far Cry, Doom3 als Half Life 2 zijn Next Gen shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jups ben ik het ook mee eens ik ben zwaar Doom fan, HL2 boeit me eigenlijk niet zoveel deel 1 boeide me ook niet. Maar het zijn wel alle 3 erg mooie shooters, ik denk dat Stalker Oblivion Lost (name change i know) ook er nog bij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
WeAreLegion schreef op 27 februari 2004 @ 21:46:
Jups ben ik het ook mee eens ik ben zwaar Doom fan, HL2 boeit me eigenlijk niet zoveel deel 1 boeide me ook niet. Maar het zijn wel alle 3 erg mooie shooters, ik denk dat Stalker Oblivion Lost (name change i know) ook er nog bij hoort.
Ja die zou ik er ook nog wel bij rekenen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Net nog even de demo gespeeld (na het lezen van die belgische preview)!! Dit wordt zeker weten mijn volgende aankoop (na CoD)! :9~ (nog even zeiken over die geweldige physics engine, hoezo bewegen kokosnoten niet mee met de boom! :? )

Alleen nog wat babes 8)7 op dat mooie strand en zeker weten dat het goed komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Nu online

Upke dupke

Oompa Loompa

Hacku schreef op 27 februari 2004 @ 18:53:
[...]

Ik heb juist een mail van hem gekregen :)
Jup. Hij zei dat die een ging sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Calvin&Hobbes schreef op 27 februari 2004 @ 22:42:

Alleen nog wat babes 8)7 op dat mooie strand en zeker weten dat het goed komt!
Ik kijk uit naar de mods ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
WeAreLegion schreef op 27 februari 2004 @ 21:46:
Meer nog, na het interview in PCGP gelezen te hebben denk ik dat stalker far cry kan overtreffen.

En dan wat nieuws over de nieuwe demo :)
Na vele geruchten werd het dan toch eindelijk bevestigd: er zal een nieuwe singleplayer demo van Far Cry komen alleen zal die wel exclusief zitten bij de Engelse PC Gamer editie van maart. Over de inhoud van de demo werd niets gezegd behalve dan dat de demo een nieuw level zal bevatten!

Users in the english forums announced that there would be a new Singleplayer-Demo in the english Print-Magazine PC Gamer. But over a long time, it wasn't clear, if this news concernes the old Singleplayer-Demo of January 2004 or a completely new test-version. Now, as we said before, Tim Ernst has confirmed the availability of an exclusive new demo: There is a new SP demo in the March edition of PC Gamer. This is exclusive to PC Gamer. If and when the demo will be available for all the waiting fans, isn't decided yet. Also nothing was said about the content of the demo, except a new level.

Of deze exclusieve demo nadien ook voor iedereen beschikbaar zal zijn, is nog niet geweten. Echte die-hard fans kunnen natuurlijk altijd de PC Gamer editie van maart kopen!
http://games.telenet.be/index.php?newsid=11683

[ Voor 58% gewijzigd door XWB op 28-02-2004 13:53 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agh ik denk dat ie nog binnen 24 online staat die niewe demo zodra die bij dat bald zit :)

Ik denk niet dat stalker beter/mooier word. wat ik wel denk is dat farcry doom3 gaat ass kicken. Doom3 is dan wel enger, maar daar is dan ook alles wel mee gezegd denk ik ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Hoe exclusief zo`n demo blijft hebben we gezien met de tweede demo van Call of Duty :p

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Hmm was net bji dynabite en daar kan je hem al pre ordenen :) maarja 25 maart ga ik hem gewoon kopen

ps. PCGP review was zeer goed vond ik :)

[ Voor 19% gewijzigd door Ikkuh84 op 28-02-2004 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Dynabyte heeft overigens de CD en DVD versie als pre-order liggen. Stom genoeg is de CD versie goedkoper (zal wel met licentiegeld te maken hebben ofzo, maar toch raar dat 5 CD's minder waard zijn dan 1 DVD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Timocos schreef op 28 februari 2004 @ 17:26:
Hmm was net bji dynabite en daar kan je hem al pre ordenen :) maarja 25 maart ga ik hem gewoon kopen

ps. PCGP review was zeer goed vond ik :)
ja wat mij betreft mag de score nog 2 puntjes hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
HuggyB schreef op 28 februari 2004 @ 19:51:
Dynabyte heeft overigens de CD en DVD versie als pre-order liggen. Stom genoeg is de CD versie goedkoper (zal wel met licentiegeld te maken hebben ofzo, maar toch raar dat 5 CD's minder waard zijn dan 1 DVD)
Toch haal ik de DVD versie, lekker makkelijk, hoef je niet constant te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij bol.com staan de cd en dvd versie trouwens voor dezelfde prijs. Maar bij de dvd zaten geloof ik dan ook nog wat extras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet niet of het al gezegd is maar ik wilde dit toch ff met jullie delen....

ik heb net een stuk van de 2e demo gespeeld en het ziet er weer erg leuk uit (ik hoor de vragen al komen maar kijk daarvoor op het nforce.nl forum). Je hebt nu ook een stuk indoor met geweldige bumpmaps en lichteffecten.

Verder loopt het stukken beter dan de 1e demo. Tis dat ik geen ruimte om screens te uploaden anders had ik wel wat kunnen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Hm 5 cd's dat wordt een install van ongeveer 5GB. Dan UT2004 nog eens 5,5GB ben ik 10Gb kwijt :P

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 16:54
Hm. beschamend dat ik nog geen DVD speler heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm shit, ik heb net de Far Cry demo uitgespeelt (Outpost slopen) en ik ben verslaafd......wat moet ik doen? :P

Afgezien van de ronduit adembenemende graphics zowel in (de meesterlijke lichteffecten in de bunker bijvoorbeeld!) als outdoor (voor het eerst voelde je je echt in een zompige claustrofobische jungle rondhupsen.) ben ik verbazend genoeg erg te spreken over de AI. Normaal is het bij 90% van de shooters gewoon een kwestie van de pathfinding uit je hoofd leren en de acties van de AI voorspellen om ze af te knallen. Niet bij Far Cry want je merkt gelijk dat je AI steeds verschillend reageert als de pleuris uitbreekt. Ik heb met verbazing staan kijken hoe ze je echt proberen te omsingelen en je gewoon geen flauw idee hebt van welke kant ze gaan komen....kijk zo moet het! (+ de leuke ragdoll effecten)
Het besturen van de voertuigen was ook een feest, ik kan de zware gevechten in MP al ruiken...

Nog wel wat puntjes van kritiek:

-Ergenis #1: Waarom moeten ze nou weer onzichtbare grenzen in de levels zetten?? Als je even buiten de 'grenzen' van de level gaat komt er binnen een seconde een helicopter aan die je met een schot neermaait.....erg flauw. :(
Maak dan het terein onbegaanbaar ofzo of maak het tenminste een eerlijk gevecht. (Ik haaaaaaat grenzen.)
-De AI bestuurt die patrol boten met de personen (1 sturen en 1 aan de guns)...waarom kan jij dat allemaal in je eentje?
-Het kost wel errug veel kogels om iemand neer te maaien vind ik. (de helicopters helemaal!)
-Ze hebben er goed aan gedaan om de sniperrifle moeilijk hanteerbaar te maken maar het kan nog wel wat extremer vind ik. Zorg gewoon dat je zo'n zwaar caliber geweer (heeft niet voor niets een driepoot) alleen vanaf phrone positie kan gebruiken zoals in RL. Imho moet het de snipers online zo lastig mogelijk worden gemaakt met het oog op abuse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik was gister ook bijna op een stuk eiland gekomen waar ik niet mocht komen. Tenminste ik was er al!! Ik hoorde de helicopter al de hele tijd maar ik zat verstopt in de bosjes. Toen moest ik wel verder over een open vlakte. Dus ik heb mn rocketlauncher klaar om die heli uit de lucht te knallen (1 schot is voldoende), was ik al dood voordat ik em zag. :S Het moet toch mogelijk zijn om die heli uit te schakelen voordat je dood gaat?? Ik was trouwens helemaal rechts (kijkend vanuit je startpunt). Ik vind zo'n grens eigenlijk wel ok. Wat ik haat zijn die ECHTE onzichtbare muren. Dat je gewoon tegen niets aan loopt en dat je niet verder kan.

Is het trouwens iemand al gelukt om met die buggy bij de sateliet te komen? Ik was halverwege, ik was zelfs een aantal trappen opgereden en toen kwam ik vast te zitten omdat ik een bocht verkeerd had genomen op de trap. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Weet iemand hoelang het duurt om dit spel uit te spelen? Ik hoop dat je het niet in 10h uitspeelt :(
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 12:24:
-Ergenis #1: Waarom moeten ze nou weer onzichtbare grenzen in de levels zetten?? Als je even buiten de 'grenzen' van de level gaat komt er binnen een seconde een helicopter aan die je met een schot neermaait.....erg flauw. :(
Maak dan het terein onbegaanbaar ofzo of maak het tenminste een eerlijk gevecht. (Ik haaaaaaat grenzen.)
-De AI bestuurt die patrol boten met de personen (1 sturen en 1 aan de guns)...waarom kan jij dat allemaal in je eentje?
-Het kost wel errug veel kogels om iemand neer te maaien vind ik. (de helicopters helemaal!)
-Ze hebben er goed aan gedaan om de sniperrifle moeilijk hanteerbaar te maken maar het kan nog wel wat extremer vind ik. Zorg gewoon dat je zo'n zwaar caliber geweer (heeft niet voor niets een driepoot) alleen vanaf phrone positie kan gebruiken zoals in RL. Imho moet het de snipers online zo lastig mogelijk worden gemaakt met het oog op abuse.
#1 het is een demo ;) in de full kan je overal rondlopen
#2 moesten er 2 plaatsen zijn kan je op je eentje moeilijk schieten en varen ;)
#3 komt wss door hun vesten, schiet eens op hun hoofden dan zal 1 kogel wel volstaan ;)
#4 tjah ...

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hem nu ook aan het spelen (zal straks screenshots posten) maar ik vind die AI zwaar irritant :( Ik word iedere x neer geknald terwijl ik nog niet eens weet waar ze nou eigelijk staan :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Sja, welke viedo-settings gebruik je? Ik kan alles toch wel van een behoorlijke afstand al zien hoor, wel flinke reso en detail hoog zetten dan.
En anders flink kruipen en je binoculars gebruiken, dan vind je ze eerder dan zij jou ;)

Misschien nog ff een domme vraag dan: ik krijg telkens de indruk dat er behalve die 1e singleplayer-demo nog een mp-demo is. Klopt dat, ik kan het nergens in dit topic terug vinden? Ik ken dat ene level nu onderhand wel en wil ff wat meer zien.

[ Voor 35% gewijzigd door TheLemon op 29-02-2004 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

efe een plaatje van het nieuwe level.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/jjm.evers/far.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/jjm.evers/far2.JPG

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Is dat de 2de demo? Hoop dat hierin die ATI bug met AF weg is.

edit

Nieuw level voor Far Cry demo te downloaden

[ Voor 68% gewijzigd door XWB op 29-02-2004 14:14 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/caroladevries/farcry/screen1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/caroladevries/farcry/screen2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/caroladevries/farcry/screen3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/caroladevries/farcry/screen4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/caroladevries/farcry/screen5.jpg

Ik zal er later nog meer posten maar ik word steeds afgeknald dus ik kom niet echt veder dan de eerst 5 meter van dat eilandje af :X

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik heb dat level in de far cry demo map gezet maar hoe moet ik dat nu laden?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Zo zit ik nu ook dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 14:16:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik zal er later nog meer posten maar ik word steeds afgeknald dus ik kom niet echt veder dan de eerst 5 meter van dat eilandje af :X
Zou ik jou specs mogen weten van jou pc, want je hebt wel een relaxte FPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 29 februari 2004 @ 14:25:
Ik heb dat level in de far cry demo map gezet maar hoe moet ik dat nu laden?
moet je in de console bij het main menu \load_level research doen.

@Timocos:

Mijn specs zijn niet zo heel bijzonder. Heb een amd2500+@3200+, 1gb pc3200 twinmos en een ati radeon 9600xt 256mb. Screens zijn genomen met alles op high. Als ik me vidkaart nog een beetje oc kan ik fps van rond de 50 a 60 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 14:30:
[...]

moet je in de console bij het main menu \load_level research doen.

@Timocos:

Mijn specs zijn niet zo heel bijzonder. Heb een amd2500+@3200+, 1gb pc3200 twinmos en een ati radeon 9600xt 256mb. Screens zijn genomen met alles op high. Als ik me vidkaart nog een beetje oc kan ik fps van rond de 50 a 60 halen.
Thx :) zal het denk ik toch bij mij aan de 512 MB geheugen liggen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Welke drivers gebruik je voor je ati kaart, b3n666? Ik heb hier de 4.2 en krijg dit beeld:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/farcry.JPG

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Ik heb research uitgespeeld, korte maar pittige level. Mja ik blijf buiten 1000x leuker vinden dan binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em nu ook..met 4.2 catalyst, gaat perfect. ( had in de eerste demo ook geen last van rare vlakken op rotsen)

DAMN wat ziet dit er goed uit, en in die grotten zag het er nog beter uit dan de screenshots van doom III. Mooie effecten op het metaal, op de muren, enz.

btw.

Voor die ronde dingen in het level hebben ze een fix gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Willen de mensen die de demo perfect draaien met de 4.2 drivers hun volledige specs eens posten? Alles is "corrupt" met de 4.2 en met de 3.9 heb ik allemaal zwarte plekken op rotsen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik heb met alle drivers van 3.8 tot 4.2 geen (grote) problemen.

spec:

abit nf7-s
amd2500+
2x512mb pc3200 twinmos dualchannel
sapphire ati radeon 9600xt 256mb

alleen de preformance is in die grot bij mij echt bagger ;( rond de 25 frames maar. Dat word dan toch een r420 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Hmz ik heb m'n 9800 pro geflashed naar een 9800xt, mss heeft het daar iets mee te maken?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Hij zit wel vol met bugs nog ja. Je ziet overal die bollen met vage logo's erop. Ik weet niet waar het eind is van het level, maar ik ging in die grot door een deur en toen werd het beeld wit en sprong hij naar de desktop. :S Volgens mij had ik beter die schacht in kunnen gaan.

Ik heb een p4 3ghz 1gb ram en radeon 9800nogwat en heb naast die vage bollen geen problemen. Waar zit die fix trouwens Xenome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
:( de server voor dat nieuwe level is neer... harrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je hem ff dlen met bittorent, zo had ik hem in een paar minuten binnen. Alleen jammer dat je hier geen link mag posten naar die site waar die opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik moet zeggen. Hij is het downloaden niet waard geweest. (Niet dat het veel moeite was, maar toch.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 15:00:
hmm ik heb met alle drivers van 3.8 tot 4.2 geen (grote) problemen.

spec:

abit nf7-s
amd2500+
2x512mb pc3200 twinmos dualchannel
sapphire ati radeon 9600xt 256mb

alleen de preformance is in die grot bij mij echt bagger ;( rond de 25 frames maar. Dat word dan toch een r420 kopen.
Grot gaat bij mij best wel vloeiend (in 1024x768 met high), ik heb:
Onbekend bagger biostar mobo
P4 2.4GHZ
1x 512MB DDR266 geheugen
Hercules 3D Prophet 9700 pro

[ Voor 3% gewijzigd door shuogg op 29-02-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ondertussen de file gedownload, en zelf de mogelijkheid om hem te mirroren ?

zou wel aaight zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb een 3ghz met 1 gig geheugen en Ultra FX 5950 draait prima verder

Ik had het over gewone demo :) ik heb die campaign.lua nergens kunnen vinden en op die farcry website istaat ie niet meer :) dus als iemand hem wil mailen gaarne

lordhades@tweakdsl.nl

thanks alvast

[ Voor 60% gewijzigd door WeAreLegion op 29-02-2004 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Wat een wonder. ;) :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ja een 5950 is wel iets anders dan een simpel 9600xt'tje. wacht maar tot ik die r420, kick all jullie asses ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 17:01:
hehe ja een 5950 is wel iets anders dan een simpel 9600xt'tje. wacht maar tot ik die r420, kick all jullie asses ;) :P
ja zo kan je blijven wachten
maar alle nvidia gebruikers spelen dit wel zonder problemen ;)
handig joh zo'n radeon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 29 februari 2004 @ 15:22:
Hij zit wel vol met bugs nog ja. Je ziet overal die bollen met vage logo's erop. Ik weet niet waar het eind is van het level, maar ik ging in die grot door een deur en toen werd het beeld wit en sprong hij naar de desktop. :S Volgens mij had ik beter die schacht in kunnen gaan.

Ik heb een p4 3ghz 1gb ram en radeon 9800nogwat en heb naast die vage bollen geen problemen. Waar zit die fix trouwens Xenome?
fix:
http://discuss.futuremark...ollapsed&sb=5&o=0&fpart=1

BTW ik heb met geen enkele catalyst driver ,ooit, in geen enkel spel problemen gehad, en heb nu 4.2 catalyst.

P4P800
2.8 ghz 800 fsb
Ati radeon 9700 pro

AA en AF heb ik altijd uit. ( dat bugged ook met far cry, probeer het dus is uit te zetten, ook in de opties van far cry zelf)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 16:54
Mh, ik heb een 2200+ en een geforce 4 ti4200, 512 mb aan geheugen. en alles op medium lijkt ie wel aardig te trekken op 1024*768*32. Jammere alleen is wel, het kan me niet echt boeien tot nu toe. ik zie een soldaatje, schiet op m, er komen ineens 8 soldaatjes, en toen was ik toast.. naja poging 2, zwem ik wat verder, komt er een boot aan, en die schiet me kapot.. Toen dacht ik. ik ga wat anders doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je in level 2 veder nadat je die generator heb aangezet? dan staat er dat je naar de lift moet. Ik ga in die lift staan en dan gebeurt er veder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
joostve schreef op 29 februari 2004 @ 17:12:
[...]

ja zo kan je blijven wachten
maar alle nvidia gebruikers spelen dit wel zonder problemen ;)
handig joh zo'n radeon :P
Mijn 9700 pro speelt het zonder problemen, vloeiend, met Pixel Shaders 2.0 :)

Handig joh zo'n radeon idd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik krijg de demo maar niet aan de praat :(
Het rare is dat beta V2 perfect draait :?

Beta v2:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/FarCry0000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/FarCry0001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/FarCry0002.jpg

De demo:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/farcry.JPG

Beide met zelfde instellingen.
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 17:14:

AA en AF heb ik altijd uit. ( dat bugged ook met far cry, probeer het dus is uit te zetten, ook in de opties van far cry zelf)
Ik speel altijd met AA & AF aan, ik vind games er zo mooier uitzien.

[ Voor 99% gewijzigd door XWB op 29-02-2004 18:00 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:30
Ik heb net de 2de level gespeeld , maar ik denk dat deze game uit mijn lijstje geschrapt gaat worden.

1 Want deze Demo is nog veel meer textures fouten dan in de eerste :(

2 de tegen standers zijn zeer vaag bezig en blijven komen tot er geen eind aan komt. :(

Want met een goed gemikt hoofdshot , lopen ze nog te bukken en er komen gelijk naar de plek waar jij zit :(

Hoe bedoel je nadeel tegen over de AI :(
Want de PC weet al waar je ben voordat je maar 1 tegen stander heeft gezien .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Wat is die Beta V2 dan?

Btw. thanks voor de fix Xenome!!

[ Voor 44% gewijzigd door deuxani op 29-02-2004 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Damn mensen die hem te moeilijk vinden moeten niet zeuren, eindelijk is er een spel waarbij iedereen bukt zodra er een schot klinkt in hun buurt. En eindelijk komt iedereen in actie om jou te vinden als je te luidruchtig te werk gaat.

Zeg Hacku, die Beta, is die ergens (legaal uiteraard, dit is geen warez-request) te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 17:23:
Hoe kom je in level 2 veder nadat je die generator heb aangezet? dan staat er dat je naar de lift moet. Ik ga in die lift staan en dan gebeurt er veder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
TheLemon schreef op 29 februari 2004 @ 18:37:
Zeg Hacku, die Beta, is die ergens (legaal uiteraard, dit is geen warez-request) te downloaden?
Ik zit in de officiële beta test die loopt tot 3 maart. (Far Cry is dus nog niet gold, PCGP mag opnieuw testen lol :P)
De beta bevat 4 multiplayer maps die er echt super uitzien :P
Alleen de demo wil niet werken :?

[ Voor 5% gewijzigd door XWB op 29-02-2004 18:46 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Ok helaas voor ons :P Trouwens, zet de water quality eens op low, dan zal het er beter uitzien waarschijnlijk...

Nog ff over de 2e demo, gaan jullie linksaf het strand op of eerst naar het eilandje rechts om wat te sniperen? En damn je kan niks saven hè, ik had net subtiel bijna iedereen op het strand afgeschoten, ga ik toch dood en kan ik opnieuw beginnen, 20min. werk voor niks geweest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:45
Blackhole schreef op 29 februari 2004 @ 17:45:
Ik heb net de 2de level gespeeld , maar ik denk dat deze game uit mijn lijstje geschrapt gaat worden.

1 Want deze Demo is nog veel meer textures fouten dan in de eerste :(

2 de tegen standers zijn zeer vaag bezig en blijven komen tot er geen eind aan komt. :(

Want met een goed gemikt hoofdshot , lopen ze nog te bukken en er komen gelijk naar de plek waar jij zit :(

Hoe bedoel je nadeel tegen over de AI :(
Want de PC weet al waar je ben voordat je maar 1 tegen stander heeft gezien .
De texturefouten zijn misschien wel te verklaren omdat je een level in een demo gooit die helemaal niet voor die level is bedoelt en dus textures kan missen etc?

De tegenstanders zijn cht niet vaag bezig, als je eens de verrekijker gebruikt zie je dat er een stuk of 20 als het niet meer zijn gastjes op dat eiland staan en die komen allemaal op jou af als je met een nogal luidruchtige sniper iemand neerknalt. vind ik juist erg cool. Heb in eht begin ook zoiets gehad van.. dat kan nooit maar toen ik naar een van die andere eilanden zwom en ik iemand neer schoot enik met de verrekijker keek zag ik pas dat het wel klopte.

Dat de pc weet waar jij zit denk dat dat niet zo is. Men hoort alleen jou iemand neerknallen en dan is het niet zo moeilijk om dat geluid te localiseren.

Oftewel de ai is nu ineens moeilijk , lekker moeilijk, en dan mag dat weer niet want dan kan de gamer niet meer winnen..

p.s. ik vind de 2e level best grappig ben nu in die tunnel maar ik hou nooit van die monster shit, ook al wist ik dat het een shooter zou zijn met monsters stiekem hoopte ik erop dat dat niet zo zou zijn.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 29 februari 2004 @ 17:41:
Ik krijg de demo maar niet aan de praat :(
Het rare is dat beta V2 perfect draait :?

Beta v2:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

De demo:

[afbeelding]

Beide met zelfde instellingen.

[...]

Ik speel altijd met AA & AF aan, ik vind games er zo mooier uitzien.
ik zeg, misschien moet je kijken of ie het zonder dit wel doet.
Dit heb ik op forums gelezen dat far cry daarmee bugde ( anti aliasing) , dus het is het proberen waard toch? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B3n666 : je moet ff op de use key rammen, als je kijkt naar zon hendeltje.
Als jij een lift in gaat, is ie dan ooit vanzelf ergens heengegaan...?

lijkt me logisch dat je ergens op moet drukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat hendeltje zag ik dus niet todat ik die texture fix had gebruikt.

hier nog wat screenies van de hele 2e demo:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/caroladevries/farcry/screen1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/caroladevries/farcry/screen2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/caroladevries/farcry/screen3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/caroladevries/farcry/screen4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/caroladevries/farcry/screen5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/caroladevries/farcry/screen6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/caroladevries/farcry/screen7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/caroladevries/farcry/screen8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/caroladevries/farcry/screen9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/caroladevries/farcry/screen10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/caroladevries/farcry/screen11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/caroladevries/farcry/screen12.jpg

Klopt het dat de demo uit is zodra je tegen die 1e deur aanloopt waar die 2 dooie dudes liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 18:53:
[...]

ik zeg, misschien moet je kijken of ie het zonder dit wel doet.
Dit heb ik op forums gelezen dat far cry daarmee bugde ( anti aliasing) , dus het is het proberen waard toch? :p
Ja nou werkt ie thx :)
Zal maar wachten tot de full uit is om AA te gebruiken :P (of voorlopig de beta gebruiken, daar werkt AA wel)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
wie weet dit..

Ik heb de lift aangezet, of nou uja althans dat apparaat bij die lift doet zijn werk, lampjes zijn aan enzo (leuk man als je er tegen knalt dynamic lightning :D) maar ik kan de llift niet in .. ik sta er in er zit zo'n grote bol in en ik druk op use maar het werkt niet hij doet niks.. Wat moet ik nu doen?

ik kom er even uit mensen :)

p.s. ik vind de ai steeds leuker, heb je flashlight aan dan zien ze je gewoon aankomen, zet je die uit en je sluipt doen ze gewoon hun werk sluip je niet dan horen ze je..

wat ik wil een nadeeltje vind is dat die flashligt een beetje iets willekeurig belicht heb ik het gevoel. de ene keer dan schijn ik iemand vol in zijn gezciht en dan zie ik hem gewoon de andre keer dan blijft dat gastje zwart en zie ik hem dus ook niet. maar was het niet zo dat als je iemand met een zaklantaarn in het oog schijnt die gast even verblind wordt?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Nu moet ik nog die buggy IN het fort zien te krijgen. :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/fc2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/fc1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op 29 februari 2004 @ 19:43:
wie weet dit..

Ik heb de lift aangezet, of nou uja althans dat apparaat bij die lift doet zijn werk, lampjes zijn aan enzo (leuk man als je er tegen knalt dynamic lightning :D) maar ik kan de llift niet in .. ik sta er in er zit zo'n grote bol in en ik druk op use maar het werkt niet hij doet niks.. Wat moet ik nu doen?

ik kom er even uit mensen :)
je moet die texturefix downloaden. Ik had hetzelfde als jouw en met die fix is het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
euh waar kan ik die vinden?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

In de 2e demo ben ik in de Cave tot in de Elevator gekomen maar kreeg hem ook niet in beweging.

Verder vraag ik me af? Waar is dat Researchcenter want ik kan het niet vinden. :? Komt dat na de Elevator? :?

Wie helpt ?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
die krijg je neit aan de gang doordat er fouten inzitten en die zouden gefixt moeten zijn door die nieuwe download.. ben benieuwd :)

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.