[PC] Far Cry - Deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.137 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

rakker zero schreef op 31 januari 2004 @ 13:47:
Ik vind far cry een erg vette game, maar ik mis een ding eigenlijk wel. Het zou namelijk wel leuk zijn als er nog move komt waarmee je objecten fatsoenlijk kunt duwen. Bijv. een boot in het water duwen.
Dat zou wel een leuke toevoeging zijn. Als je nu een ton omver wilt duwen of wilt rollen moet je er zo lomp tegenaan lopen.

Overigens de trailer nog een keer bekeken. Erg vet!! Ik zag ook dat er een stuk inzit op een soort rivier met smerig groen water... Ook dat zag er verbluffend mooi uit :9~

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 10:54
w00t ik kan gewoon niet wachten totdat Far Cry uitkomt :9

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:32
Serial-X schreef op 31 januari 2004 @ 18:18:
w00t ik kan gewoon niet wachten totdat Far Cry uitkomt :9
ik wel :P
krijg steeds meer het vermoeden dat de gameplay erg eentonig gaat worden. Krijg ik bij de demo iig wel, elke keer zal het volgens mij een beetje op hetzelfde neer komen, en mutanten hoef ik al helemaaal niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Schuey schreef op 31 januari 2004 @ 18:24:
[...]

krijg steeds meer het vermoeden dat de gameplay erg eentonig gaat worden. Krijg ik bij de demo iig wel, elke keer zal het volgens mij een beetje op hetzelfde neer komen, en mutanten hoef ik al helemaaal niet te zien.
Dat heb ik ook wel een beetje ja, maar goed.... we zullen zien als het zover is. Qua GFX kan deze game iig al niet meer stuk.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Toch vind ik de manier van de attack helicopters die je afmaken als je iets te ver buiten het toegestaande gebied komt lomp gedaan... Opeens is die h-copter er en dan zonder je het merkt ben je het volgende moment dood. Niet eens een gevecht ofzo, nee je bent er gelijk geweest. Da's toch best frustrerend als je net een berg opgeklommen bent, net een stukje te ver loopt en dan direct dood bent :/

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:19

Wildfire

Joy to the world!

Zo, gelukkig een site gevonden waar allerlei mods enzo verzameld zijn:

http://personal.inet.fi/atk/kjh2348fs/fc_demo_info.html

Erg handig.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Wildfire schreef op 31 januari 2004 @ 23:10:
Zo, gelukkig een site gevonden waar allerlei mods enzo verzameld zijn:

http://personal.inet.fi/atk/kjh2348fs/fc_demo_info.html

Erg handig.
Idd handig, kan ik die irritantie heli's uitzetten ;)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop niet dat in het normale spel zo makkelijk te cheaten is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Hmm, de 3rd person mod geprobeerd, maar nu is mijn Far Cry demo verneukt. Terug gedraaid en nog steeds niet werkend.

Opnieuw installeren dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rakker zero schreef op 31 januari 2004 @ 13:47:
Ik vind far cry een erg vette game, maar ik mis een ding eigenlijk wel. Het zou namelijk wel leuk zijn als er nog move komt waarmee je objecten fatsoenlijk kunt duwen. Bijv. een boot in het water duwen.
Uit betrouwbare bron kan ik je vertellen dat je in de final versie wel b.v. een boot in het water kunt duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Zou wel leuk zijn als je gewonen objecten kon verplaatsen. Zoals tonnen en lijken. (het leukste element van Deus Ex 2 :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 00:04:
[...]

Uit betrouwbare bron kan ik je vertellen dat je in de final versie wel b.v. een boot in het water kunt duwen.
Dat is wel mooi, want nu heb je geen reet meer aan je boot wanneer je 1 cm te ver het stand op bent gejakkerd. Gelukkig kan de buggy hem wel het water in beuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 00:04:
[...]

Kijk dat is wat ik horen wil.

Heb de demo eindelijk uitgespeeld. ben nu een beetje aan het rond scheuren met een boot. Ook erg lachuh is om over lage eilandjes heen te jumpen. Hebben jullie dit al geprobeerd?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
rakker zero schreef op 01 februari 2004 @ 21:08:
[...]

Kijk dat is wat ik horen wil.

Heb de demo eindelijk uitgespeeld. ben nu een beetje aan het rond scheuren met een boot. Ook erg lachuh is om over lage eilandjes heen te jumpen. Hebben jullie dit al geprobeerd?
Ja dat is leuk, met 3dubbele pirhouette en dan weer goed landen is nog best lastig :D

Die mod waarmee je met de buggy onderwater kan rijden is ook lache trouwens, kan je over de hele map.
Lekker stunten op open terrein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Effe het nulpunt opgezocht: (tis zondag he!) ;)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/OXS7JS1J22G

Beneath it, its only water as far as ur eyes can see!

[ Voor 4% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 01-02-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Heb net Gammo gezien, en ik ben ervan overtuigd dat dit level "Fort" het 2e level in het spel is.
Je moet van je schip ontsnappen, en dat doe je door het bootje los te schieten van het schip.
Dan kom je aan bij het eiland, dat volgens mij helemaal niet zo groot is dat er een heel spel kan worden gebouwd.
Als je de demo hebt uitgespeeld, kom je volgens mij bij dat stukje waar je moet paragliden.

Tja.. wat zinloze aanmerkingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 01 februari 2004 @ 23:26:
Heb net Gammo gezien, en ik ben ervan overtuigd dat dit level "Fort" het 2e level in het spel is.
Je moet van je schip ontsnappen, en dat doe je door het bootje los te schieten van het schip.
Dan kom je aan bij het eiland, dat volgens mij helemaal niet zo groot is dat er een heel spel kan worden gebouwd.
Als je de demo hebt uitgespeeld, kom je volgens mij bij dat stukje waar je moet paragliden.

Tja.. wat zinloze aanmerkingen. :)
Ik dacht dat ze het schip naar een later stuk van de game verplaatst hadden, juist omdat dit een van de "mooiere" stukken uit het spel is en de makers het zonde vinden om hier meteen mee te beginnen. Dacht dat ik dit ergens op gamer.nl gelezen had (tijdje terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 08:56:
[...]

Ik dacht dat ze het schip naar een later stuk van de game verplaatst hadden, juist omdat dit een van de "mooiere" stukken uit het spel is en de makers het zonde vinden om hier meteen mee te beginnen. Dacht dat ik dit ergens op gamer.nl gelezen had (tijdje terug).
slimme zet :) En is er makkelijk in te bakken als flashback uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 13-09 13:56

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik gisteravond, tot groot ongenoegen van mijn vriendin :7

Vandaag dus maar even hier gezocht en vanavond even de demo dowloaden en eens kijken of het net zo lekker is als hij er uit ziet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Moet je zeker doen!
Zelfs als alles op low staat, is het nog een schitterend spel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Schuey schreef op 31 januari 2004 @ 18:24:
[...]

Ik denk dat je daar niet zo veel zorgen over hoeft te maken. De makers doen er immers een level-editor bij. Dus zijn er binnen de kortste keren de meest vetste levels te downloaden via internet.
Dan heb je weer wat te doen, hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 08:56:
[...]

Klopt. Ik heb het in de PC Zone gelezen (of een of ander ander blad). Nu moet je uit een oude Japanse bunker ontsnappen. Ze hebben ook een 'regisseur' bij het team, die ook vond, vanuit cinematisch perspectief, dat het schip verder in het spel moest.

Ze hadden het over 'een regisseur, bekend van Demolition Man'. Aangezien dat een film uit 1993 is, vroeg ik me af wie dat dan moest zijn, want echt een carriere heeft hij niet gehad als dat zijn bekendste film is :P En het is dus Marco Brambilla (:?) die inderdaad een verbazingwekkend korte carriere als regisseur heeft gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Oh nee, laat maar :+

[ Voor 80% gewijzigd door HuggyB op 04-02-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:12

Upke dupke

Oompa Loompa

Beta testers. Houd het beta forum in de gaten. Ik ken iemand en die werkt bij crytek. Echt waar. Die werkt vanmiddag niet. Hij mocht niet zeggen waarom maar het was ernstig. Blijkbaar heeft iemand zijn mond voorbij gepraat of zo. Weet ik niet. Hij zij dat ik het beta forum in de gaten moest houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Upke dupke schreef op 04 februari 2004 @ 14:23:
Beta testers. Houd het beta forum in de gaten. Ik ken iemand en die werkt bij crytek. Echt waar. Die werkt vanmiddag niet. Hij mocht niet zeggen waarom maar het was ernstig. Blijkbaar heeft iemand zijn mond voorbij gepraat of zo. Weet ik niet. Hij zij dat ik het beta forum in de gaten moest houden.
Je bedoeld die politieinval bij CryTek? Of nog een spanned nieuwtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 13-09 11:08

GG85

.......

Hoezo hebben ze een inval gehad dan?
Heb het al :)
De mensen van CryTek, de ontwikkelaar van Far Cry gelegen in de pitoreske Duitse stad Coburg, werden vandaag opgeschrikt door een inval van de Duitse politie. Deze kwamen de bureau's van de medewerkers doorzoeken, omdat een ex-medewerker zich tegenover de politie had uitgesproken over het gebruik van illegale software bij CryTek.

De politie zou enkele objecten als mogelijk bewijsmiddel meegenomen hebben. Volgens Faruk Yerli, bedrijfsleider bij CryTek, wordt er geen gebruik gemaakt van illegale software. Hij sluit echter niet uit dat medewerkers niet zelfstandig illegale software op hun computers gezet hebben.

Men is inmiddels al weer hard aan het werk aan het spel, dat eind maart op de schappen zou moeten liggen. De inval heeft vooralsnog geen invloed gehad op de releasedatum.

[ Voor 93% gewijzigd door GG85 op 04-02-2004 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upke dupke schreef op 04 februari 2004 @ 14:23:
Ik houdt dat beta forum nu dus in de gaten maar tot nu toe heeft niemand van Crytek zich daar gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Dat was het dus. Maar ten tijde van mij posten was dat nog niet bekend. Of diegene wist nog niet dat hij er over mocht praten. Blijkbaar heeft iemand zich dus idd voorbij gepraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, hier is dan een verklaring van Crytek over de affaire. Helaas is ie tot nu toe alleen beschikbaar in het Duits.

http://www.gamigo.de/news_detail/pc/17288/

Dat komt er dus op neer dat Crytek zegt dat de informatie aan de politie werd verstrekt door laten we maar zeggen een vakantie medewerker. Ook wijzen ze erop dat Crytek volledig meewerkt aan het onderzoek. En ze vestigen attentie op het feit dat geen medewerkers van Crytek zijn gearresteerd en dat geen spullen in beslag zijn genomen. De release date van Farcry komt door dit alles niet in gevaar.

Edit: Gamespot komt nu met hetzelfde bericht:

http://www.gamespot.com/pc/action/farcry/news_6087423.html

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

:P Zondag as naar Preview van Far Cry !! :P Ben errug benieuwd... Vond de demo i.i.g zeer vet. Nog wel wat op -en aanmerkingen, maar die heb je eigenlijk altijd wel.

Maar kben benieuwd wat ik zondag te zien krijg, kga het spel opzeker kopen als ie uit is.

Meer volgt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, Half Life 2 wilde ik nog geloven .... maar nu dit .... volgens mij zijn het allemaal reclamestunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Hee, check this:
We are now ready to evaluate the next version of the Far Cry beta.

This mail contains all the critical information you need for the beta.

1. About Far Cry beta v2
=====================

- Again, you have signed an NDA before signing up for the beta. This means that all material and information that will be sent to you during the beta test period is STRICTLY confidential and shall not be transferred to anyone not part of the beta test. We will inform you when the NDA is lifted.

- This beta version you are about to download is still a "work-in-progress".

- The recommended specifications for playing the game are below. If you don't have a PC that matches or is greater these specifications, it is more than likely you won't be able to play the beta. Know this before you download it.
o P4 1.7 Ghz
o 512 MB RAM
o GeForce 4 / Radeon 9x00 Pro series based cards or higher (no GeForce 4 MX support)
o 500 MB of free hard disk space
o Windows 2000/XP support only
o Driver requirements:
.DirectX 9.0b must be installed
.Nvidia based cards must have : ForceWare drivers 53.03
.ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9
Iemand hem al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG85 schreef op 07 februari 2004 @ 10:08:
Hee, check this:

Iemand hem al gespeeld?
Nee jammer genoeg niet :(
Weet iemand ook of je de eerste beta ook ergens online kan spelen :?
Zijn er al servers voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik ga direct beta v2 proberen, eerst die mail eens goed lezen :)
Hoop dat die AA & AF bugs eruit zijn. (ati)

edit
"Addressed issues with AA and AF on ATI cards" _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door XWB op 07-02-2004 10:55 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 10:31:
[...]

Nee jammer genoeg niet :(
Weet iemand ook of je de eerste beta ook ergens online kan spelen :?
Zijn er al servers voor :?
Ja ,hoor. Al een dikke maand ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 11:09:
[...]

Ja ,hoor. Al een dikke maand ofzo :)
waar dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Juist beta 2 gespeeld en die ziet er nu veel mooier uit nu je AA & AF kan gebruiken met een ati kaart :9
Jammer dat we geen screens mogen posten.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
ziet er idd mooier uit, en de nieuwe map (dune toch?) ruleert helemaal. Echt een hele toffe assault map. Is ook leuk om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn verschillende mods beschikbaar. Onder andere 1 met MP ondersteuning en een
fatsoenlijke server browser.

Hier vind je een lijst met servers http://free.srv.hu/s/t/stalker/fc/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THX
Ga het meteen proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Bijmij lagt de beta als het maar kan, totaal onspeelbaar! Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG85 schreef op 07 februari 2004 @ 13:09:
Bijmij lagt de beta als het maar kan, totaal onspeelbaar! Meer mensen met dit probleem?
Hier werkt ie prima
Alleen online via de router werkt niet
dan maar lannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Zijn er soms bepaalde poorten die je open moet zetten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

iemand een linkje naar die beta2?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
De beta is er enkel voor degene die ingeschreven zijn.
En de leak mag je hier niet posten, dat is nl warez.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op 07 februari 2004 @ 14:05:
iemand een linkje naar die beta2?
Zoals Hacku al aangeeft, de beta is niet public. Het kan zijn dat je dat niet weet, en het daarom vraagt. Maar er naar vragen is hetzelfde als het vragen naar warez, wat iets is dat we niet willen hebben hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

En @Home isp is nog steeds f*cked up, dus ik kan nog steeds niet online spelen :(

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

wist ik niet. Excuses, ik dacht dat het om een demo ging. :|

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG85 schreef op 07 februari 2004 @ 13:37:
Zijn er soms bepaalde poorten die je open moet zetten ofzo?
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 13:24:
[...]

Hier werkt ie prima
Alleen online via de router werkt niet
dan maar lannen :P
FC heeft poort 49001 nodig , als je die open zet , werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op 07 februari 2004 @ 11:54:
ziet er idd mooier uit, en de nieuwe map (dune toch?) ruleert helemaal. Echt een hele toffe assault map. Is ook leuk om te spelen!
Ik vind dat wel meevallen. Alweer een eilandje :/
Als al die maps zo zijn , zal het snel gaan vervelen denk ik.
Ik hoop ieg wel dat er nog een stel goede indoor maps komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Het thema van far cry is juist een eiland ...
In de single player is er zelf meer 1 eiland. (met enkele binnen locaties op het eiland)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongeveer 65% outdoor lokaties en 35% indoorlokaties!
kanniet wachten tot ie uit is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Het gerucht doet al langere tijd de ronde dat de first person shooter Far Cry ook op DVD zal verschijnen. Het ziet er echter naar uit dat het er wel degelijk een DVD versie van het spel zal verschijnen. Op de website van online shop Amazon.co.uk is namelijk een boxcover met DVD-logo verschenen. Het zou logisch zijn om het spel ook op DVD uit te brengen, aangezien niet iedereen voor CD-jockey wil spelen. De mogelijke DVD versie is echter nog niet door Ubisoft bevestigd. Het zou wel goed nieuws voor de bezitters van een DVD-drive zijn, want ook Unreal Tournament 2004 zal op DVD verschijnen.
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200402/1076308281_0.jpg

http://www.gamer.nl/nieuws/20770

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:12
Het schijnt dat er ook een DVD versie zal komen van Far Cry. Op Amazon.co.uk is er zelfs al een boxcover van te zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/FCDVD.jpg

Mooie ontwikkeling, want de DVD-speler is er toch al wat jaartjes voor de PC, maar nog maar bar weinig spellen maken er gebruik van :)
edit:
DAMN! Deed een beetje erg lang over het opslaan van dat plaatje |:( :X

[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 09-02-2004 09:52 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Nou maar hopen dat de DVD versie dezelfde prijs zal hebben als de CD-ROM versie. Zie die verkopers (lees: winkels) er wel voor aan om te denken: DVD-ROM is specialer dan CD-ROM, dus doen we er leuk een extra marge bovenop! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Als het de zelfde prijs is haal ik hem iig wel op DVD :)
Lekker makkelijk :)

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Deze morgend wist Praga jullie wijs te maken dat Far Cry zowel op CD-ROM als DVD-ROM zou verschijnen, maar nu blijkt dat ontwikkelaar CryTek enkel van plan is het spel op DVD-ROM uit te brengen, zo wist het dat vandaag officiëel te bevestigen. Gamers met een CD-ROM-speler zullen het spel dan ook niet kunnen draaien, maar aan de andere kant: wie heeft er tegenwoordig nog geen DVD-ROM-speler in zijn computertje steken? En mocht dat toch nog niet het geval zijn, dan wordt het dringend tijd om de aankoop eens te overwegen (als je het voor deze Far Cry waard acht tenminste)!
http://games.telenet.be/index.php?newsid=11264

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Hmm, vond ik het bericht dat er óók een DVD versie zou komen goed nieuws, dit vind ik toch weer wat minder. Niet omdat ik zelf geen DVD-speler heb, want die was ik toch al van plan om te kopen, maar omdat je er toch weer een (kleine) groep mensen door buitensluit. Een DVD-speler is tegenwoordig niet duur meer, maar er zullen maar weinig mensen zijn die Far Cry + een DVD-speler gaan kopen als ze 'm daarna toch niet meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

w00t op een dvd zijn ze dan eindelijk verstandig geworden!!!! :) sjonge jonge alleen om die reden koop ik het spel :D nooit meer 4 cd's wisselen in je cdrom speler !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
hopelijk zullen er in de toekomst meer spellen volgen die op DVD worden uitgebracht. Dat cd's wisselen begint echt irritant te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 09:19

Wildfire

Joy to the world!

December schreef op 09 februari 2004 @ 20:02:
[...]
Hmm, vond ik het bericht dat er óók een DVD versie zou komen goed nieuws, dit vind ik toch weer wat minder. Niet omdat ik zelf geen DVD-speler heb, want die was ik toch al van plan om te kopen, maar omdat je er toch weer een (kleine) groep mensen door buitensluit. Een DVD-speler is tegenwoordig niet duur meer, maar er zullen maar weinig mensen zijn die Far Cry + een DVD-speler gaan kopen als ze 'm daarna toch niet meer gebruiken.
't Is erg simpel: de mensen die een systeem hebben waarop Far Cry goed kan draaien, hebben toch al een DVD-ROM en/of DVD-writer of hebben er het geld voor over die te kopen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hrm heb de demo nu ook uitgespeeld. En ik moet zeggen dat het wel een beetje stom is. In het begin heb je die stomme proppenschieter en krijg je niks geregeld. Heb je betere guns dan ben ik een soort van god die alles gewoon zonder problemen kan afschieten van een afstandje. Beetje vreemde verdeling. Verder ziet het er wel leuk uit ja, maar superbijzonder vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
December schreef op 09 februari 2004 @ 20:02:
[...]
ach misschien komt er nog wel een aktie van DVD player halen, Farcry betalen :)

Dat zou helemaal een stunt zijn.
Dan weet je zeker dat veel mensen die zonder zitten, hem zeker gaan halen.
Al is het alleen voor die gratis dvdplayer :D

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
dat is wel het domste wat ik ooit gehoord heb

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
dat is wel de minst beargumenteerde mening die ik ooit gehoord heb ;)

zo een soort aktie zou nog niet eens zo dom zijn trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik denk dat de mensen die geen DvD speler hebben ook geen video kaart hebben die snel genoeg is om het spel te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upke dupke schreef op 10 februari 2004 @ 16:19:
Ik denk dat de mensen die geen DvD speler hebben ook geen video kaart hebben die snel genoeg is om het spel te draaien.
Ik denk dat je daarin fout denkt.

Als je zelf / goedkoop een pc gaat kopen koop je alleen het echt nodige: proc en videokaart.
Dus als je al te weinig hebt sla je al snel zoeits overbodigs over (voor 3 spellen ga je geen 50 euro uitgeven)
+ dat, de meeste mensen al een losse dvd speler hebben (wat imo ook veel fijner is voor films)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
REDFISH schreef op 10 februari 2004 @ 12:38:
Hrm heb de demo nu ook uitgespeeld. En ik moet zeggen dat het wel een beetje stom is. In het begin heb je die stomme proppenschieter en krijg je niks geregeld. Heb je betere guns dan ben ik een soort van god die alles gewoon zonder problemen kan afschieten van een afstandje. Beetje vreemde verdeling. Verder ziet het er wel leuk uit ja, maar superbijzonder vind ik het niet.
Wacht maar tot je Assault-mode speelt in de multiplayer. Far Cry Assault mode is echt meesterlijk. :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik heb me heerlijk vermaakt met de demo, nu nog :9

Alleen bleek mijn videokaart niet echt geschikt voor dit spel. Loopt wel, maar zie pas op het laatst struiken, bomen en vijanden :X Zag gisteren in de kast hier een Hercules 3D Prophet 9600 Pro, 128mb liggen. Deze vanavond maar eens testen (is nog nieuw in de doos). Is ooit besteld voor een collega maar nooit geplaatst. Iemand een idee of dat zin heeft om deze kaart te proberen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
i2Paq schreef op 11 februari 2004 @ 09:23:
Iemand een idee of dat zin heeft om deze kaart te proberen proberen?
Wat heb je nu dan voor grafische kaart in je PC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 07:55

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Hopelijk brengt dit geen problemen:
Na de statement die Crytek ons gaf over het invallen van de politie in hun studio leek alles in orde te zijn. Maar vandaag is dat enigzins anders want Crytek wordt aangeklaagd door de BSA (Business Software Alliance)! De computers die bij de inval werden onderzocht, bevatten namelijk voor enkele miljoenen aan software waarvoor Crytek geen licentie had...

Georg Herrnleben van de BSA wijst erop dat CryTek nog mazzel heeft gehad. Bij vergelijkbare invallen komt het soms voor dat computers in beslag genomen en bepaalde delen van het bedrijf afgesloten worden. Bij CryTek kon men echter na 3 uur het werk weer hervatten en Far Cry zal, als alles goed komt, in maart dit jaar op DVD verschijnen.

Wanneer de rechtzaak er precies komt, is nog niet geweten. Hopelijk verhindert deze historie Crytek niet van Far Cry uit te brengen...
Bron: http://games.telenet.be/index.php?newsid=11306

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 11:52

Maxow

Hidden Sound System

Wat ontzettend dom van CryTek. Als softwaredeveloper moet je toch weten dat je dit niet kunt maken en dat je overal licenties voor moet hebben. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 16:53:
[...]

Ik denk dat je daarin fout denkt.

Als je zelf / goedkoop een pc gaat kopen koop je alleen het echt nodige: proc en videokaart.
Dus als je al te weinig hebt sla je al snel zoeits overbodigs over (voor 3 spellen ga je geen 50 euro uitgeven)
+ dat, de meeste mensen al een losse dvd speler hebben (wat imo ook veel fijner is voor films)
Ik denk dat de meeste mensen gewoon geen CD-Rom drive maar wel een DvD Drive, want die kan ook Cd's afspelen. Tenzij ze al een CD-Rom drive hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Maxow schreef op 11 februari 2004 @ 13:06:
Wat ontzettend dom van CryTek. Als softwaredeveloper moet je toch weten dat je dit niet kunt maken en dat je overal licenties voor moet hebben. |:(
Tja, het is inderdaad niet slim, maar het gaat hier wel om miljoenen aan licenties en het is net zoals voor de thuisgebruiker zeer verleidelijk om dat lekker niet te betalen, waardoor je véél goedkoper uit bent.

En misschien had CryTek niet zoveel geld, want ze zijn een beginnend bedrijf en dan moet je het grote geld meestal nog gaan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
December schreef op 11 februari 2004 @ 15:50:
[...]
Tja, het is inderdaad niet slim, maar het gaat hier wel om miljoenen aan licenties en het is net zoals voor de thuisgebruiker zeer verleidelijk om dat lekker niet te betalen, waardoor je véél goedkoper uit bent.

En misschien had CryTek niet zoveel geld, want ze zijn een beginnend bedrijf en dan moet je het grote geld meestal nog gaan krijgen :)
game developers krijgen al betaald voor het maken van een spel zodra ze een puiblisher vinden.... daar komen achteraf alleen nog royalties bij per verkoop (niet veel)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Dat jullie verplicht een DVD speler zouden moeten aanschaffen om Far Cry te kunnen spelen weten de meesten ondertussen al, maar voor de echt ijverige games die niet een extra ?100 aan hardware willen kopen is er een andere oplossing, de Amerikaanse versie van Far Cry importeren! In de States zal het spel namelijk wel op CD-ROM verkrijgbaar zijn.

Waarom Ubisoft besloten heeft alleen in Europa de DVD versie en geen andere uit te brengen is niet echt zeker, maar de grootte van het spel zal er wel iets mee te maken hebben. Als de demo al bijna 600MB was, hoe groot zal het echte spel dan wel zijn?
http://games.telenet.be/index.php?newsid=11315

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Haay schreef op 11 februari 2004 @ 12:39:
[...]

Wat heb je nu dan voor grafische kaart in je PC ?
Een Hercules 3d Prophet Radeon 8500 LE (64mb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

wat een onzin... Ubi heeft allang laten weten dat er ook een CD-snol versie komt, en daarnaas: als je 300 euro of meer voor een videokaart uitgeeft, vaak ook maar voor een paar kleine spellen, dan kun je die 50 euro ook wel missen hoor...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Ben ik de enige die weinig ziet van de FSAA? Ik heb hem voluit staan, ook bij dr driver zelf, op een Radeon 9700. Maar ik vind, vooral dichtbij, alles behoorlijk gekarteld.
Ook bij alle screenies die ik hier gezien heb valt het me op. Bij andere spellen (BF1942 e.d.) vind ik de FSAA veel meer effect hebben.

Verder superbrute demo trouwens :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Van die FSAA merk ik idd ook niks. AF doet het wel prima :9

March of the Eagles

• TheLemon

TheLemon

Hmm wazig zeg, ik heb hem net ff op 1152*864 gezet ipv 1024*768 en dan doet die FSAA het ineens wel. Resultaat: véééééél gladdere beelden :9 echt veel mooier dan alle screenshots hiero. Zal wel een bug zijn denk ik.

Ik moet alleen ff een beetje klooien met de drivers enzo, want op 1152*768 gaat ie ineens extreem traag, inclusief blauwe vlakken enzo. Terwijl hij op 1024*768 met mijn pas geïnstalleerde 4.1 drivers (Radeon 9700 np) echt supersnel gaat nu.

• farmacop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Nu op Firingsquad meer over Far Cry http://www.firingsquad.com/games/far_cry_preview/

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

• Haay
i2Paq schreef op 11 februari 2004 @ 17:25:
Een Hercules 3d Prophet Radeon 8500 LE (64mb).
Dan weet ik wel zeker dat het zin heeft om die kaart te vervangen voor een Radeon 9600 ! Go for it!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Wel een 9600 PRO he!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 07:55

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Das nog beter :p

• ravw
IK ben zelf ook van een Radeon 8500 over gegaan naar een radeon 9600pro 128.
En ik kan je zeker vertellen dta het een aardig verschil is hoor zo n over stap..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Echt wel! :P
i2Paq schreef op 11 februari 2004 @ 09:23:
Alleen bleek mijn videokaart niet echt geschikt voor dit spel. Loopt wel, maar zie pas op het laatst struiken, bomen en vijanden :X Zag gisteren in de kast hier een Hercules 3D Prophet 9600 Pro, 128mb liggen. Deze vanavond maar eens testen (is nog nieuw in de doos). Is ooit besteld voor een collega maar nooit geplaatst. Iemand een idee of dat zin heeft om deze kaart te proberen proberen?
Word dus dinsdag, ben de komende 4 dagen vrij en de kaart lig nog op de zaak.
Maar dat overleef ik wel ;)

Ben nu voor de 4de keer de demo aan het spelen op HIGH, lastig maar veel leuker. Je moet echt goed uitkijken want de vijand is slim.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Iemand de ATi Catalyst 4.2 al geprobeerd met beta2?
Vanavond ff testen.
meuktracker: ATi Catalyst 4.2

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:53
Er staat een nieuwe trailer online. Wel gaaf.

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Ik zie hem niet hoor op, op de officiële site that is.

Ik ben nog verder aan het kutten met de video-instellingen en ben erachter dat hij erg goed werkt op 1152*864 (dan ziet die FSAA er ook erg :9~ uit) met alles op max. BEHALVE de water quality, die mag niet hoger dan low anders krijg ik van die blauwe vlakken :? zelfs op lagere reso's. Met mijn oude Catalyst (3.4 dacht ik) werkt die water quality wel prima, maar is hij veel trager)

Ik heb een Radeon 9700np met Catalyst 3.10 en 4.1 geprobeerd, ik zal nog eens de 4.2 drivers proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:53
TheLemon schreef op 17 februari 2004 @ 16:54:
Ik zie hem niet hoor op, op de officiële site that is.

Ik ben nog verder aan het kutten met de video-instellingen en ben erachter dat hij erg goed werkt op 1152*864 (dan ziet die FSAA er ook erg :9~ uit) met alles op max. BEHALVE de water quality, die mag niet hoger dan low anders krijg ik van die blauwe vlakken :? zelfs op lagere reso's. Met mijn oude Catalyst (3.4 dacht ik) werkt die water quality wel prima, maar is hij veel trager)

Ik heb een Radeon 9700np met Catalyst 3.10 en 4.1 geprobeerd, ik zal nog eens de 4.2 drivers proberen.
http://www.farcry-thegame.com is toch een officiele site? tweede 'persbericht'. En bij media...

[ Voor 3% gewijzigd door TutanRamon op 17-02-2004 19:05 ]

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Oops, had zeker een oude gecached ofzo 8)7 , ik zie hem nu ook. Wel een mooie ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:15
WoOoei, ik ben van catalyst 4.1 naar 4.2 gegaan en ik heb nu een enorme performance boost :*)
[Met een radeon 9500]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
dimitio schreef op 18 februari 2004 @ 14:22:
WoOoei, ik ben van catalyst 4.1 naar 4.2 gegaan en ik heb nu een enorme performance boost :*)
[Met een radeon 9500]
Wat is enorm? 10%?

Nog meer ervaringen btw? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 11:52

Maxow

Hidden Sound System

TutanRamon schreef op 17 februari 2004 @ 16:05:
Er staat een nieuwe trailer online. Wel gaaf.
Die was opzich al wel een poosje uit hoor ;) (13 februari om precies te zijn ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:15
Ik denk eerder iets van 25% :Y)

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Overigens, de map editor/sdk (ik weet niet of het ook een SDK is) handleiding komt op de master CD te staan. Je zou zeggen, hoezo? Nou dat was eerst niet het geval. Er komt nu een ruwe versie van de handleiding op de CD te staan en later een geupgrade die je kunt downloaden. Hoe ik dit weet? Die gene die de handleiding maakt, ken ik.

Wie van jullie hier gaat er maps maken voor FarCry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn jullie ervaringen met de drivers 4.1 en 4.2 bij far cry?
Ik heb het idee dat far cry soepeler loopt met 3.8 dan 4.1?! Heeft iemand van jullie ook die ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Upke dupke schreef op 19 februari 2004 @ 23:41:
Overigens, de map editor/sdk (ik weet niet of het ook een SDK is) handleiding komt op de master CD te staan. Je zou zeggen, hoezo? Nou dat was eerst niet het geval. Er komt nu een ruwe versie van de handleiding op de CD te staan en later een geupgrade die je kunt downloaden. Hoe ik dit weet? Die gene die de handleiding maakt, ken ik.

Wie van jullie hier gaat er maps maken voor FarCry?
Ik waarschijnlijk wat ik er zo van zie spreekt het me zekers wel aan :) maar wat ik wel van het spel vind (buiten dat het erg stoer is) is dat het ontzettend zwaar is beetje te zwaar als je het mij vraagt. Voor system specs klik specs 1 link. Ik haal tussen de 50 en 80FPS maar soms ook 35 vind het niet super veel ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Die zal ik dan, mits ik het spel koop met plezier gaan proberen. De editor schijnt heel makkelijk en flexibel in gebruik te zijn. Misschien kan ik het wel.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.