[PC] Far Cry - Deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.136 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Homedisc schreef op 26 januari 2004 @ 18:33:
de boot aan het begin heeft ook raketten, druk maar eens op X :)
Ja , maar geen munitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
evaarties schreef op 26 januari 2004 @ 18:54:
[...]

Ja , maar geen munitie.
En soms 30 raketten munitie. Verschilt bij mij.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:49
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 18:20:
Maar wat is de meest recente releasedate?

AH, "lente 2004". Naja.
hij kwam toch achter in maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op 26 januari 2004 @ 19:12:
[...]

En soms 30 raketten munitie. Verschilt bij mij.
Hee, de boot in het begin (bij het eerste huisje) heeft nu ineens 999 raketten. En er gaat niets af. Kennelijk komt dit door de boat-trip mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 19:21:
[...]

Hee, de boot in het begin (bij het eerste huisje) heeft nu ineens 999 raketten. En er gaat niets af. Kennelijk komt dit door de boat-trip mod.
:)
Leuk toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wuuhh..

Afbeeldingslocatie: http://www.farcry-thegame.com/uk/images/weapons/weapons07.jpg

Ik wil dat ding! Dit speel leent zich bij uitstek voor wat stealth gameplay. Er zitten alleen maar ragwapens in de demo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:49
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 19:32:
Wuuhh..

[afbeelding]

Ik wil dat ding! Dit speel leent zich bij uitstek voor wat stealth gameplay. Er zitten alleen maar ragwapens in de demo :(
Die zit toch al in de game >?? das de mp5 ?? die zit in die grot met die lift

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Wuuhh..

[afbeelding]

Ik kan me vergissen, maar zit de mp5 niet al in de demo bij die lieft in een wapenkast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Wuuhh..

[afbeelding]

Nee man... binnen in de berg (vlakbij de lift) ligt een Silenced MP5...

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Hopelijk wordt de final iets beter ... want op sommige killer systemen loopt ie voor geen meter en op sommige ''ouwere'' systemen super :/

Zelfs op mijn pc loopt ie voor geen meter ... alles low en 800x600 FPS van 25 nu :| |:( Maarja kan ook aan de pc liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Timocos schreef op 26 januari 2004 @ 19:44:
Hopelijk wordt de final iets beter ... want op sommige killer systemen loopt ie voor geen meter en op sommige ''ouwere'' systemen super :/

Zelfs op mijn pc loopt ie voor geen meter ... alles low en 800x600 FPS van 25 nu :| |:( Maarja kan ook aan de pc liggen
prik er even 512 ram bij en je heb geen last er meer van :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 26 januari 2004 @ 19:35:
[...]

Nee man... binnen in de berg (vlakbij de lift) ligt een Silenced MP5...
YOO!! Ben onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Timocos schreef op 26 januari 2004 @ 19:44:

Nogal vaag ja. Ik speel hier op een 1000mhz athlon met 256 ram en een gf2 mxje en ik heb 30 fps op 1024 alles low. Als ze de final nog even flink wat bij tweaken ga ik deze game zeker kopen _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Blackhole schreef op 26 januari 2004 @ 19:55:
[...]

prik er even 512 ram bij en je heb geen last er meer van :)
Vriend van me heeft zelfde pc maar dan met een Geforce 4 TI 4200 en daar loopt ie soepel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Timocos schreef op 26 januari 2004 @ 20:03:
[...]

Vriend van me heeft zelfde pc maar dan met een Geforce 4 TI 4200 en daar loopt ie soepel ...
Lagere settings?

[ Voor 6% gewijzigd door shuogg op 26-01-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draaide far cry op onderstaand systeem alleen de videokaart was toen een GF4 MX440 op 1024*768 op low, wat hij makkelijkte trekte, geen enkel schokje. Wel met oudere drivers, denk 45.23(de WHQL driver in de 45 reeks weet het niet precies) misschien ligt het daar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Weet iemand hoe je 3rd person view activeert in de glider mod?

Ik ben trouwens niet blij met deze demo want ik dacht dat ik een kick ass config had maar nu blijkt dat ik deze game niet eens op "very high" settings kan spelen! Maar goed op de TV zie ik het verschil niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
ik heb dus ook dat probleem dat je hele scherm blauw is behalve de lucht . verder is alles blauw , boot , omgeving, wapens , en allemaal dezelfde kleur.
mijn sys. is :
p!!! 900 mhz , gf2 mx 400 , 640 sdram , en de nieuwste nvidia drivers.
verder draai ik win. xp pro ( zonder sp1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
De Silenced MP5 die zooo stil is dat je hem zelfs niet hoort als je er een nieuwe clip in ramt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Hmmz heb net Far cry opnieuw geinstalleerd en ook Direct X 9.0B opnieuw en drivers van mijn Geforce ... draait nu al iets beter ... heb nu ook standaard settings aan dus die als je hem voor de 1ste keer opstart ... wat betekend eigelijk custom hierin ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt aangeraden om oudere ATI drivers te gebruiken, maar zijn er mensen met een 9800SE AIW die wel met Catalyst 3.10 of 4.1, ongeacht Omega of ATI, Far Cry "normaal" kunnen spelen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Blackhole schreef op 26 januari 2004 @ 16:10:
Zo iedereen die moeilijk heden heb met FARCRY.

Ik heb hier een XP2000 Radeon9600pro 1gig 2100cas ram

En ik draai hem nu bijna vol open op 1023.
Ik had van de week nog maar 512 ram en kon hem net spelen in MID /800/1024

maar nu gewoon lekker , dus voor de mense die met een vergelijkbaar systeem zitten RAM scheeld ook een hoop bij FARCRY :)

Oja ik draai op de nieuwe drivers 4.1
Ik draai op een P4 2.4 Ghz, 512 MB RAM en ook een Radeon 9600 Pro (Catalyst 4.1), maar moet alles op Low spelen, hij werkt anders gewoonweg niet :(....

Dat zal dan wel aan die 512 MB RAM liggen :? ?? Nahja zeg, beetje gare systeemeisen hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 19:21:
[...]

bij mij waren het er altijd al 999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 18:20:
Maar wat is de meest recente releasedate?

AH, "lente 2004". Naja.
26 maart 2004, da's de release date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damm wat is die site langzaam , waar je die file's moet downloaden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 21:09:
Damm wat is die site langzaam , waar je die file's moet downloaden :(
Gebruik Download Accelerator icm www.filemirrors.com (zoek op DemoFarCry.zip) en je hebt de handel binnen tien minuten binnen. En die mod files zijn superklein, dus dat maakt niet zoveel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat om die update's , dat er geen heli's meer zijn.
Hij blijft bij mij steeds op 48 % hangen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Wout schreef op 22 januari 2004 @ 16:43:
Uhm, waar vind ik een bom om dat ding bij de comm center op te blazen?
Ja idd waar vind het het explosief wat ik binnen onder bij het comcenter moet plaatsen??

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
DJ Chicken schreef op 26 januari 2004 @ 22:12:
[...]

Ja idd waar vind het het explosief wat ik binnen onder bij het comcenter moet plaatsen??
Als je net die prof/dr ofzo hebt opgeruimd moet je in diezelfde ruimte als je net binnenkomt naar rechts lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij mist iedereen het linkerdeurtje in de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 22:31:
Nee ik denk dat diegenen niet verder kijken dan hun neus lang is, want ik was er ook voorbij gelopen maar kon het vervolgens ook zonder hulp vinden ;)

Maargoed de demo was best geinig alleen miste wel een aantal kleine detais, zoals spetters van het water als je er in schoot of iets in gooide, zoals bekend de lens flair en hoe diebiel zacht je loopt als je gehurkt bent... maar voor de rest zag t er wel goed uit..

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou bij mij plonst er van alles :?
Komt dat door die reflections patch?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

hmm ik had al met mn neus tegen die deur gestaand maar ging niet open, nu wel na er nog ene paar keer tegen op te lopen :?

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje kutten in de demo :P

Afbeeldingslocatie: http://www.arnaudsprenger.nl/pics/fc1.jpg

Mocht ik ooit eens zonder benzine komen te zitten onderweg :) Alleen flikkerde het ding eruit toen ik een iets te scherp bochtje maakte :(

Afbeeldingslocatie: http://www.arnaudsprenger.nl/pics/fc2.jpg

Een nichterige haai die denkt dat hij een dolfijn is ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.arnaudsprenger.nl/pics/fc3.jpg

Ik houd niet van ho... uh... haaien! HIER!

Afbeeldingslocatie: http://www.arnaudsprenger.nl/pics/fc4.jpg

Na er een paar keer overheen gevaren te zijn en hem bestookt te hebben met heel wat munitie vond ik het welletjes. Ik positioneer hem hier...

Afbeeldingslocatie: http://www.arnaudsprenger.nl/pics/fc5.jpg

Neem een aanloopje en katapulteer hem weg met mijn boot :+

Ik heb ook al een paar keer tevergeefs geprobeerd om de buggy op de boot te laden. Om er dan mee naar het achterste deel van het eiland te gaan, want daar kan je WEL lekker crossen. Helaas is mij dat niet gelukt.

Nu jullie! :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 13-09 19:21
Der Vati, als je aanpast at de buggy onder water kan rijden kan je gewoon omrijden naar de achterkant van het eiland ;) :+

staat paar pages terug hoe dat moet..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What's the thrill in that :)

Maar ik ga de demo er zo afmikken, ik ken elke boom wel onderhand. Ben het zat, kan niet wachten tot maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik ben wel met de buggy tot het fort boven gekomen, volgens mij moet je vanuit daar toch naar het andere eind van het eiland kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai met me 9800 pro op 1280x1024, alles very high, behalve shadows (low) en die setting die niet veranderd kan worden op medium.

Systeem verder: 2100+ @3200+ (11x221=2400 mhz give or take a few), Abit Nf7-s, win xp.

Wat ik niet snap:
Ik haal hiermee 40 fps gemiddeld (soms lager, soms hoger). En iemand met een geforce 4 haalt dit ook :?
De startpost zegt dat dit komt omdat Nvidia pixelshader 1.1 gebruikt en ATI pixelshader 2.0. Maar ook als ik dit instel op 1.1 , dan nog haal ik 40 fps. Niks hoger.

Ik vind de game erg mooi hoor, maar niet zo mooi dat t zo'n lage fps rechtvaardigd. De beta's van Halflife2 en STALKER lopen stukken beter iig.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder het moto : "Moeten er nog screenshots zijn ?"

Ik vind het een zalige game!
Jammer dat de demo zo snel was uitgespeeld ...
Maar nu ik zie wat jullie er allemaal mee uitvreten _/-\o_ , ga ik toch nog es opstarten en die haai in het water proberen krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@AirHead
Het was oorspronkelijk een nvidia demo om te laten zien wat de kaart kon, het was toen genaamd X-Isle en er liepen dinos over de eilanden heen, zijn wel wat filmpjes over te vinden, maar mijn punt is is dat de cry engine geoptimaliseerd is voor Nvidia, daarom zal het beter draaien, hopelijk is dit beter in het hele spel, wat ik wel vermoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
iambig schreef op 26 januari 2004 @ 17:47:
[...]

Ik heb de file van de hangglider aangepast... ik kan nu met gemak 3 rondjes om het eiland vliegen... >:)

plaats dit bestand in *\Far Cry demo\Scripts\Default\Entities\Vehicles

Wel effe backup maken van originele bestand voor de zekerheid.
Ik heb het bestandje gedownd en in mijn dir gestopt..maar ehmm..er gebeurd niets:)
ik zit al terug te lezen in het topic..maar kan niet vinden hoe ik die glider gebruiken moet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Hebben jullie dit al gezien? Echt heerlijk overal zijn wel coole dingetjes :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/h.a.j.loeff/FarCry0000.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Loev op 27-01-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ff de MP demo af, want voorlopig ga ik het spel niet aanschaffen, hoe mooi het ook moge zijn. Ik denk da'k toch voor BF:Vietnam en R6:Athena's Sword ga zelf. Ik ben ook al met CoD en UT2k3/4 bezig .... en te veel is niet goed ;). En ja, HL2 en D3 komen ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 15:47:
Ik wacht ff de MP demo af, want voorlopig ga ik het spel niet aanschaffen, hoe mooi het ook moge zijn. Ik denk da'k toch voor BF:Vietnam en R6:Athena's Sword ga zelf. Ik ben ook al met CoD en UT2k3/4 bezig .... en te veel is niet goed ;). En ja, HL2 en D3 komen ook al.
Pussies bobje... je moet ook je Playstation 2, je kuubje en je Xbox niet verwaarlozen he! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 27 januari 2004 @ 15:51:
[...]

Pussies bobje... je moet ook je Playstation 2, je kuubje en je Xbox niet verwaarlozen he! ;)
Dat gebeurt ook niet, nou ja, PS2 & Xbox toch wel een beetje ;) .... maar over 4 maanden Ninja Gaiden op de Xbox, PS2 heb ik eigenlijk voor Devil may Cry gekocht hehehe! En meer dan het geld waard maat! Daarnaast probeer ik het aantal games wat te verminderen, en dan moet je keuzes maken ;).

Maar serieus, ik moet ff de MP afwachten. CoD vind ik zelf echt sfeer hebben, de maps, en ook de beste gunsounds die ik ooit gehoord heb. Die rifles die knallen echt HARD!
HuggyB schreef op 26 januari 2004 @ 20:33:
De Silenced MP5 die zooo stil is dat je hem zelfs niet hoort als je er een nieuwe clip in ramt.
Ja, ik had ook de versie in de berg gevonden waar een zeker persoon naar refereerde. Ik ken dan ook Ravenshield .... die kun je ook silenced spelen, en dat klinkt toch ECHT anders hoor. Natuurlijk het hoort zacht te klinken, maar toch zegt mijn gehoor dat er iets niet goed is aan dat ding.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 15:56:
[...]

Dat gebeurt ook niet, nou ja, PS2 & Xbox toch wel een beetje ;) .... maar over 4 maanden Ninja Gaiden op de Xbox, PS2 heb ik eigenlijk voor Devil may Cry gekocht hehehe! En meer dan het geld waard maat! Daarnaast probeer ik het aantal games wat te verminderen, en dan moet je keuzes maken ;).
Jellinek kan je vast wel helpen je doel te bereiken :o Ik weet bijna zeker dat als hij in de winkel ligt...bobje met het doosje thuis zal komen onder het mom van....ach... ik kon het niet laten >:)
Ja, ik had ook de versie in de berg gevonden waar een zeker persoon naar refereerde. Ik ken dan ook Ravenshield .... die kun je ook silenced spelen, en dat klinkt toch ECHT anders hoor. Natuurlijk het hoort zacht te klinken, maar toch zegt mijn gehoor dat er iets niet goed is aan dat ding.
Het is al door UBI bevestigd dat het een bug is geloof ik. Je hoort namelijk ook het herladen niet en dat klopt zo ie zo al niet... tenzij de gun van winegums is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 15:56:
[...]
klopt zowieso niet, want zelfs als je dat ding silenced hoor je nog wat van het schot, daarnaast hoor je ook nog het mechanisme wat de hulzen verwerkt en dergelijke :) Gewoon een bug volgens mij.

[ Voor 30% gewijzigd door Schuey op 27-01-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Nou ik denk dat de meeste verblind worden door die rook en die zwieperende TL-buis, dat ding stopt maar niet met zwiepen!

@Der Vati: jij had zeker tijd over!! :+

[ Voor 8% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 27-01-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Heb een het volgende systeem:
P4 2,5 GHz, 256mb DDR, SB Live 5.1, Geforce FX 5600XT

Ik heb in het spel alle video opties op low staan, anti-aliasing uit en de resolutie op 640x480.
En het spel loopt nog steeds traag!!
Wat doe ik verkeerd?

Zelf dacht ik namelijk dat met mijn systeem redelijk te spelen was.

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 28-01-2004 09:02 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
rakker zero schreef op 28 januari 2004 @ 09:01:
Heb een het volgende systeem:
P4 2,5 GHz, 256mb DDR, SB Live 5.1, Geforce FX 5600XT

Ik heb in het spel alle video opties op low staan, anti-aliasing uit en de resolutie op 640x480.
En het spel loopt nog steeds traag!!
Wat doe ik verkeerd?

Zelf dacht ik namelijk dat met mijn systeem redelijk te spelen was.
256MB Ram :/
Prik er ff snel 768MB bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
shuogg schreef op 28 januari 2004 @ 09:10:
[...]

256MB Ram :/
Prik er ff snel 768MB bij
Dat is het juiste antwoord , en dit is nog MINIMAAL wat je er bij moet gooien.

Ach voor 120 eurotjes ben je al klaar en kan je weer even een jaar mee :)
Maar 1 gig Ram is tegen wordig een MUST ipv een luxe.

Ik zelf ben van de week ook over gegaan van 512 naar 1 gig :)
Wou dat ik het eerder gedaan had.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Maar is de videokaart is wel goed?

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 28-01-2004 10:41 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
rakker zero schreef op 28 januari 2004 @ 10:41:
Maar is de videokaart is wel goed?
Ach dat gaat nog wel , ik zit hier met een Radeon 9600 pro dus daar zit jij niet veronder.
Maar ik draai hier op 1024 en bijna alles open .

Maar je Ram is gewoon het probleem zeker als je Windows XP draai, die heeft voor zich zelf al 256 mb nodig , moet je nagaan dta je dan ook nog eens wat er over heen wil draaien :D
Nee dat is geen doen.
512 is gewoon standaard tegen woordig, en voor minder moet je niet gaan .
Dus volg het goede advies op van mensen hier en haal even een paar reepjes , zal je zien dat het veel beter gaat lopen.

IK zelf heb een XP2000, 1gig ram (2100 cas2 DDR) en een Radeon 9600pro (cat 4.1 drivers)
Daar is het makkelijk mee te doen.
Dus zorg dat je gewoon een beetje in deze buurt komt dan zit je gewoon goed.

[ Voor 53% gewijzigd door ravw op 28-01-2004 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dan ga ik maar geheugen erbij kopen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 28 januari 2004 @ 10:23:
[...]

Dat is het juiste antwoord , en dit is nog MINIMAAL wat je er bij moet gooien.

Ach voor 120 eurotjes ben je al klaar en kan je weer even een jaar mee :)
Maar 1 gig Ram is tegen wordig een MUST ipv een luxe.

Ik zelf ben van de week ook over gegaan van 512 naar 1 gig :)
Wou dat ik het eerder gedaan had.
Minimaal?? Als jij drie bankjes gaat vullen word de snelheid van je geheugen langzamer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:55

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Bij mij crasht het spel steeds als ik een savegame wil loaden :/

Ook de saves verwijderen en opnieuw halen is geen oplossing. Iemand een idee? :?

[ Voor 1% gewijzigd door ETzPliskin op 28-01-2004 11:54 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rakker zero schreef op 28 januari 2004 @ 10:55:
Dan ga ik maar geheugen erbij kopen!!
Wacht t gewoon af tot de game uit is, misschien loopt t dan wel veel beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 11:18:
[...]

Minimaal?? Als jij drie bankjes gaat vullen word de snelheid van je geheugen langzamer!
Dat kan, maar ihet is altijd beter dan met 256 blijven zitten :)
Maar ik zit hier ook met 3 banken vol , maar heb er geen last van.
Oke geen merkbaar last er van.

Het zal met Benchmark proggies zeker wel iets trager lopen, maar wat boeit me dta .

IK ga toch gewoon voor meer geheugen.
Want als ik met FS2004/FARCRY verbetering ziet , is dat voor mij een plus punt.
Want als ik merk dat ik van 1024 nu in highres kan spelen met farcry, en met 512 met moeite in 1024 op MID kwam. dan vind ik het wel de moeite waard.
Want het doet me niet dat mijn ram nu iets langzamer loopt.
Want er kan zo weer en bankje er uit en dan vervangen worden door 512 in zijn geheel :)
Maar het is niet nodig, ik ben zo tevreden.

Maar daar ging het hier niet om.
Die persoon waar ik tips aan gaf had gewoon meer ram nodig en dat gaf ik even aan.
(want 256 is gewoon veel teweinig tegenwoordig)

Dus als hij een bankje van 521 er bij koopt is hij al veel beter uit en heeft hij als het goed is nog een gleuf over.

Dus met zijn vermindere van snelheid zal hij (wie wel) niets merken)

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 28-01-2004 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Nou ik heb de demo ook even gespeeld en hij liep best redelijk. En dan te bedenken dat mijn huidige PC niet echt up-to-date is zeg maar. Het lijkt me duidelijk dat met Far Cry (en de al eerdere alpha van HL2) een kleine revolutie op gamesgebied wordt ingeluid. Ondanks dat de mannetjes bij mij nog regelmatig in een loop zaten achter een steen, vond ik het genadeloos neerschieten van mijn slachtoffers al een stuk spannender dan bij de meeste games :)

Ik draai 'm op 256 mB ram, wat als je een beetje geduld hebt bij het laden voor de demo wel genoeg is. Je moet dan ook verder geen zooi op de achtergrond hebben lopen. In-game heb ik er dan geen last meer van. Ik denk dat het minimaal aanvaardbare voor de uiteindelijke versie 384 mB is.

Mijn gare Duron 1200 en getweakte Radeon 9500 -> 9700 (nieuwste Omega-drivers) zorgde met medium settings op 1024x768 voor een redelijke framerate. Grafisch zag het er mooi uit, de jungle-omgeving en het blauwe water geven een heerlijke sfeer aan de map. Far Cry wordt schat ik een van de weinige singleplayer games die ik met een goed gevoel uitspeel.

[ Voor 2% gewijzigd door Erik Jan op 28-01-2004 12:28 . Reden: resolutie ]

This can no longer be ignored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 28 januari 2004 @ 12:09:
[...]

Dat kan, maar ihet is altijd beter dan met 256 blijven zitten :)
Maar ik zit hier ook met 3 banken vol , maar heb er geen last van.
Oke geen merkbaar last er van.

Het zal met Benchmark proggies zeker wel iets trager lopen, maar wat boeit me dta .

Want als ik merk dat ik van 1024 nu in highres kan spelen met farcry, en met 512 met moeite in 1024 op MID kwam. dan vind ik het wel de moeite waard.
Want het doet me niet dat mijn ram nu iets langzamer loopt.
Want er kan zo weer en bankje er uit en dan vervangen worden door 512 in zijn geheel :)
Maar het is niet nodig, ik ben zo tevreden.

Maar daar ging het hier niet om.
Die persoon waar ik tips aan gaf had gewoon meer ram nodig en dat gaf ik even aan.
(want 256 is gewoon veel teweinig tegenwoordig)

Dus als hij een bankje van 521 er bij koopt is hij al veel beter uit en heeft hij als het goed is nog een gleuf over.

Dus met zijn vermindere van snelheid zal hij (wie wel) niets merken)
ja idd 256 is voor far cry erg weinig dat klopt! Al moet ik wel zeggen dat er nog heel veel gedaan moet worden om het als spel soepel te laten lopen. Er zijn echt zoveel kleine bugs en de eisen voor de DEMO!!! zijn zo zwaar, en verschillen per pc, zo lijkt het wel!

Iemand verder een idee of die grote boor met dat mortier kannon op t dek nog te besturen valt ofniet? Daar zou namelijk die buggie mooi op passen om lekker aan de andere kant te gaan scheuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Blackhole schreef op 28 januari 2004 @ 12:09:
WOEI! Je hebt me overtuigd! Ik heb namelijk een vrijwel vergelijkbaar systeem als jij (XP2000+, Radeon 9700 Pro, 512 MB PC2100) en ik speel net redelijk op 1024x768 op Medium (met alleen het water op Very High wat default door het spel gedaan wordt). Oftewel, ik ga NU een extra reepje 512 MB PC2100 bij Crucial bestellen, heh heh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

offtopic....
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 12:03:
[...]

Wacht t gewoon af tot de game uit is, misschien loopt t dan wel veel beter ;)
Ik wilde toch al geheugen bij halen. Dit lijkt me goede reden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Farcry neemt ongeveer 370 MB van het RAM in beslag.
Het zit dus propvol als je maar 512 hebt, en gaat je computer swappen en dat levert vertraging etc op.
Een gig, daar kijkt niemand meer van op, maar ik heb zelf 512 en het spel draait wel lekker hoor (op very high).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 28 januari 2004 @ 14:16:
Farcry neemt ongeveer 370 MB van het RAM in beslag.
Het zit dus propvol als je maar 512 hebt, en gaat je computer swappen en dat levert vertraging etc op.
Een gig, daar kijkt niemand meer van op, maar ik heb zelf 512 en het spel draait wel lekker hoor (op very high).
wat ik merkte aan de reactie van de mensen hier op t forum is dat de prestaties per pc anders uitvallen. Er zijn mensen met supersnelle systemen waarop far cry amper draait en mensen met een basic systeem waarop hij wel weer goed draait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:36
Net de demo geinstaleerd, krijg ik bij het opstarten alleen maar een zwart scherm, en doet ik verder niets :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het maar niet voorelkaar om met zo delta geval rond te vliegen. Laat staan dat de heli's weg zijn :(.
Tevens draaid hij super soepel, goed te spelen op een ilyama 431 S :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 12:29:
[...]

ja idd 256 is voor far cry erg weinig dat klopt! Al moet ik wel zeggen dat er nog heel veel gedaan moet worden om het als spel soepel te laten lopen. Er zijn echt zoveel kleine bugs en de eisen voor de DEMO!!! zijn zo zwaar, en verschillen per pc, zo lijkt het wel!

Iemand verder een idee of die grote boor met dat mortier kannon op t dek nog te besturen valt ofniet? Daar zou namelijk die buggie mooi op passen om lekker aan de andere kant te gaan scheuren!
OK, hier moest ik even op reageren :/ . Al dat gestreef naar een top systeem. Hier is mijn systeem:

P4 2,66 ghz, 256 MB RAM, geforce 4 ti4200 128 mb

Hij draait vloeiend op 1024x768x32 met alles op medium.

Wat nou 1 gig ram nodig :)

edit: het laden duurt trouwens wel errug lang, in de orde van paar minuten :|

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 19:58
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 21:09:
[...]

OK, hier moest ik even op reageren :/ . Al dat gestreef naar een top systeem. Hier is mijn systeem:

P4 2,66 ghz, 256 MB RAM, geforce 4 ti4200 128 mb

Hij draait vloeiend op 1024x768x32 met alles op medium.

Wat nou 1 gig ram nodig :)

edit: het laden duurt trouwens wel errug lang, in de orde van paar minuten :|
Wat nou 1 gig ram nodig ;)
Ik heb laatst geupgrade van 512 naar 1024 mb, laadtijd van farcry ging drastisch omlaag... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
AMD Athlon 1700+, 512MB SDRAM, GeForce3 Ti200.

Draait perfect, laadtijd zijn een paar secondes :7 :+

Leer tweaken zou ik zeggen, als het op mijn systeem al draait. (niks overgeclocked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Switch schreef op 28 januari 2004 @ 21:21:

Leer tweaken zou ik zeggen, als het op mijn systeem al draait. (niks overgeclocked)
Intel PIV 1.6 512 R97np

Ja hallo hier draait ie ook als een photon als ik alles op very low zet! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
gabberjoost schreef op 28 januari 2004 @ 21:18:
[...]

Wat nou 1 gig ram nodig ;)
Ik heb laatst geupgrade van 512 naar 1024 mb, laadtijd van farcry ging drastisch omlaag... :)
Dat vind ik vaag, dat hij bij meer ram slomer gaat lopen.
Zeker bij FARCRY , want WIN XP heeft 256 MB nogdig en FARCRY zelf ook ruim 350MB.
Dus als je dan maar met een 512 zit je dus net aan, en heb je dus geen ruimte voor extra.

Dus iets meer ram zou altijd beter moeten zijn.

Heb je niet tevallig 2100 genomen , terwijl je 3300 Had moeten hebben.
Want dat zou duidelijk een groot verschil kunnen maken.

Maar zo als de meeste hier al zeggen, het is wel verstandig om er wat bij teprikken.

ga dan gewoon op 512 zitten en niet op 256 :)
want dat is dan zeker wel het minst wat je kan doen.
Switch schreef op 28 januari 2004 @ 21:21:

512 SDRAM er in hebben en dan over tweaken beginnen 8)7
Loopt dat wel dan. ooit in mij typmachine ook eens van dat soort ram gehad, maar snel weggedaan om dat mijn lint bleeft hangen omdat hij te langzaam geheugen had

Sorry maar ik denk zeker niet dat jij maar 1 ding op mid kan zetten in farcry en dan nog boven de 10 fps uit komt.

[ Voor 29% gewijzigd door ravw op 28-01-2004 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, ik weet niet wie hier wat bedoelt, maar een laadtijd die omlaag gaat houdt in dat het sneller gaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 21:33:
Jongens, ik weet niet wie hier wat bedoelt, maar een laadtijd die omlaag gaat houdt in dat het sneller gaat :?
Ja hij zal wel bedoellen een langere laadtijd. ( zo begreep ik het)

Zo nu weer verder met Het echte Farcry .
Want het lijkt er nu wel op dat het een RAM vs RAM topic wordt :D

[ Voor 21% gewijzigd door ravw op 28-01-2004 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necreo
  • Laatst online: 31-08-2021
Spel is inderdaad goed, al beta tester van de multiplayer vindt ik toch dat het spel het vooral zal moeten hebben van de single player en van de eventuele mods in the future anders zal het waarschijnlijk maar een korte levensduur te gemoet gaan vrees ik

que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 19:58
Blackhole schreef op 28 januari 2004 @ 21:36:
[...]

Ja hij zal wel bedoellen een langere laadtijd. ( zo begreep ik het)

Zo nu weer verder met Het echte Farcry .
Want het lijkt er nu wel op dat het een RAM vs RAM topic wordt :D
Nope, ik bedoel echt kortere. Anders zou het best wel niet kloppen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gabberjoost schreef op 28 januari 2004 @ 21:55:
[...]

Nope, ik bedoel echt kortere. Anders zou het best wel niet kloppen :p
Maar dan sloeg je post eigenlijk compleet nergens op.

En wmb betreft kunnen we er nu echt over ophouden, de enige persoon die een negatieve ervaring met een ramupgrade leek te hebben, bedoelde het omgekeerde, dus we zijn het eens. Ik ga dus ook een extra reepje halen morgen. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 22:00 . Reden: kwoot erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Necreo schreef op 28 januari 2004 @ 21:47:
Spel is inderdaad goed, al beta tester van de multiplayer vindt ik toch dat het spel het vooral zal moeten hebben van de single player en van de eventuele mods in the future anders zal het waarschijnlijk maar een korte levensduur te gemoet gaan vrees ik
Maw, de basis MP van het spel is slecht? Dan zal het wat mij betreft een korte levensduur hebben, maar ik had mijn oogje toch al richting BF:Vietnam staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 21:59:
[...]

Maar dan sloeg je post eigenlijk compleet nergens op.

En wmb betreft kunnen we er nu echt over ophouden, de enige persoon die een negatieve ervaring met een ramupgrade leek te hebben, bedoelde het omgekeerde, dus we zijn het eens. Ik ga dus ook een extra reepje halen morgen. :)
JA daarom raakte ik ook in de was met zijn antwoordt over de RAM.
Die repen boer wordt wel rijk nu met ons :)
Maar het is gewoon nodig, ook met het oog op de toekomst,
om over DOOM3 nog maar te zwijgen.

Maar iemand al weer wat nieuws ondenkt in FARCRY?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop maar dat het op de XBOX verschijnt.

Dan heb ik tenminste al die problemen met hardware upgrades niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 11:18:
[...]

Daar heb ik geen last van. Laatst geupgrade van 512 naar 1024 , en alles laadt en loopt sneller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 12:02:

Ubi soft brengt het spel uit, dus als het naar consoles gaat zouden, naast xbox, de playstation2 en gamecube ook Farcry krijgen, denk ik....

[ Voor 49% gewijzigd door Zeror op 29-01-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 13:18:
[...]

Daar heb ik geen last van. Laatst geupgrade van 512 naar 1024 , en alles laadt en loopt sneller. :)
Dat is net wat de meeste mensen hier zeggen.
Dus meer ram is gewoon lekker voor Farcry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 12:02:

En ook niet de mooie graphics, of het fantastische geluid of de goede AI etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Indeed! Zet alle settings op Low, resolutie op 800x600 en sluit je PC op je TV aan, dan heb je een beetje een idee hoe het op de XBOX eruit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Zo, heb net 512 erbij gezet voor een totaal aan Gig. Farcry draait heerlijk nu. :)
Maar genoeg confirmatie op dat gebied. ;)

Wel Godverdomme!

Ik probeer mij oude dimmetje te verplaatsen naar een ander slot, blijkt na veel piepen van mn PC dat slot kapot te zijn!
Nu is heel mn dimmetje verpest! 135 euro naar de hel :( :( :(

[ Voor 46% gewijzigd door HuggyB op 29-01-2004 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 23:35:
[...]

Maw, de basis MP van het spel is slecht? Dan zal het wat mij betreft een korte levensduur hebben, maar ik had mijn oogje toch al richting BF:Vietnam staan!
Ik ben ook beta tester en de MP spreekt mij ook niet zo aan... SP daar en tegen vond ik erg leuk. Misschien dat ze nog veel gaan tweaken aan de MP, met name performance is daar nog een probleem (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De MP zal wel verbeteren hoor, laten we gewoon de eerste beta patch afwachten :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
shuogg schreef op 29 januari 2004 @ 17:16:
[...]

En ook niet de mooie graphics, of het fantastische geluid of de goede AI etc.
En geen patches, mods, tweaks of andere dingen die je zo ff kan installeren en de levensduur kunnen verhogen.

Ieder zo zijn ding. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Sommige spellen moet gewoon niet poorten naar een console. Dit is er een van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Trouwens, Far Cry Demo loopt bij mij steeds vast bij het afsluiten. Hij blijft hangen bij die teaser screen, hebben meer mensen hier last van?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
rakker zero schreef op 30 januari 2004 @ 15:07:
Sommige spellen moet gewoon niet poorten naar een console. Dit is er een van!
Sommige :? :? :? ze moeten helemaal niet meer Poorten.

Want welke eikel dat heeft bedacht is gewoon helemaal niet lekker geweest.
Want alle spellen gepoorte spellen zijn gewoon een zware afgang voor de PC gamers.
Want siend dta ze spellen voor de PC en CONSOLE uit brenegen tegelijk is het gewoon een zooitje geworden .
En wordt er alleen maar gedacht aan geld.

Niet een de veelzijdigheid van de PC tegen over de Consoles.
Want sorry maar Ik baal de laaste jaren er echt van dit ik alleen maar spellen voor geschoteld krijg waarbij je zelfs met 2 hersen cellen het nog kan spelen.
Nee als ik simple wil spelen koop ik wel een Console , maar helaas ik wil werken , en nadenken met een spel.
Dus daarom koop ik een PC.
En wat gaan de game makers doen het helemaal verzieken.
Kijk naar HALO, HFS-U ,GTA(VC) en dat soort spellen.
Kom op man een toetsenboord heeft wel meer knoppen dan 10 :(
Dus gebruik ze ook. En breng een wat uit waar mensen bij moeten nadenken.
En niet door maar 1 velletje aan handleiding telezen, het spel al uit kunenn spelen.

Dus ik hoop echt dat binnen kort gewoon weer een kloof gaat bestaan tussen consoles en pc spellen.
Want dat was nog eens een gouden tijd.

Dus daarom hoop ik ook niet dat FARCRY naar de consoles gaat.
Want zo is er dus niets meer aan.
Want als een Peuter op zijn PS2 het al kan spelen , war blijven we dan nog met de PC games.

Sorry ik moest het even kwijd.
Ga maar snel weer Flightsimmen ) gelukkig hebben ze dat nog niet gepoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Er zijn goeie ports hoor, waarbij ze de besturing e.d. dusdanig veranderen dat het op beide een lekker spel is. Maar ze zijn zeldzaam :)

Maar de PC port van Splinter Cell ben ik bijvoorbeeld erg blij mee, erg lekker spel, erg fijne control, volledig nieuwe menus en alles, en ik hoef tenminste geen console aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
DarkX schreef op 30 januari 2004 @ 15:56:
Er zijn goeie ports hoor, waarbij ze de besturing e.d. dusdanig veranderen dat het op beide een lekker spel is. Maar ze zijn zeldzaam :)

Maar de PC port van Splinter Cell ben ik bijvoorbeeld erg blij mee, erg lekker spel, erg fijne control, volledig nieuwe menus en alles, en ik hoef tenminste geen console aan te schaffen :)
Dat was ook een van de games die goed was ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Prince of Persia is een ander voorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
DarkX schreef op 30 januari 2004 @ 16:06:
Prince of Persia is een ander voorbeeld :)
En de besturing dan van het spel .... nee daar hoor ik bijna elke PC freak over klagen in het begin.

Dus gewoon een afgetrokken poort . niets voor mij . heb de demo gespeeld ...
maar heeft het geen uurtje vol gehouden op mijn hd.

[ Voor 22% gewijzigd door ravw op 30-01-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Nja, dat het jou spel niet is... Besturing is prima, enige probleem was dat de camera soms op rare standpunten stond en niet door muren kon, maar dat is een probleem wat ook in de console versie aanwezig is. Maar het is een verzorgde port en geen ranzige overzetting.

* DarkX speelt dan weer geen flight sims :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou heb de demo vandaag ook geinstalleerd en damn wat een vette game. Hij loopt niet helemaal soepel maar dat komt waarschijnlijk omdat ik maar 256mb geheugen heb (hij geeft ook aan te weinig virtual memory). Ik heb een Radeon 9800Pro als videokaart dus daar zal het niet zo snel aan liggen. :P

Misschien morgen maar even naar de stad om 512mb te kopen das ook wel lekker voor andere spellen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Wooohoooo! AA en AF op ATi-kaarten wordt gefixed in de volgende patch voor Far Cry! 8)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
CJ schreef op 31 januari 2004 @ 13:13:
Wooohoooo! AA en AF op ATi-kaarten wordt gefixed in de volgende patch voor Far Cry! 8)
Ach niet nodig speel zo ook al lekker :D

Maar ik ga wel kijken of het veel gaat schelen :)
Dan kan ik alvast een beetje beoordelen hoe de final er uit gaat zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik vind far cry een erg vette game, maar ik mis een ding eigenlijk wel. Het zou namelijk wel leuk zijn als er nog move komt waarmee je objecten fatsoenlijk kunt duwen. Bijv. een boot in het water duwen.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.