[PC] Far Cry - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.131 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Kwartjuh schreef op 22 januari 2004 @ 23:02:

* Een slooooooooooooooooooooooooooome manier van bewegen/lopen... heeftie kerel drugs gebruikt ofsow?
* Wapens zijn gewoon lelijk, en lomp.
Oeh oeh! laat me raden, Unreal Tournament 2003 fan!
Als ik er naast zit is het vast zo'n andere snelle shooter. Als je niet van het type gameplay houdt is dat geen minpunt imo hoor. Ik vind bijv. morrowind ook geen ruk aan maar dat maakt het zeker nog geen slecht spel.

Overigens, misschien handig om als je rent een pistool of je machete in handen te nemen. Loop je iets sneller mee.

[ Voor 11% gewijzigd door shuogg op 22-01-2004 23:20 ]

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Evilpin0:

Hartstikke fijn, maar onderbouw je mening eens? Als ik nu had gezegt 'wat een klere-boutspel is dit zeg.' dan jij me nu waarschijnlijk geflamed voor on-onderbouwd blaten.

Wat vind je zo goed aan de game? Vind je het vet, dat als je een granaat naar een gozer gooit, en hij een halve meter bij de target vandaan ligt, de ontploffing hem niets doet omdat er een paar takjes tussen zitten?

Shuogg:

:Z

Ik zeg niet dat het spel slecht is, dus leg me geen woorden in de mond. Ik zeg alleen dat ik het een teleurtelling vind. Daarbij is mijn favo game America's Army... niet bepaalt een supersneller shooter :|

[ Voor 28% gewijzigd door Kwartjuh op 22-01-2004 23:23 ]

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
ik weet niet waarom mensen zeuren dat je nergens doorheen kunt schieten....
een maat van me zat vanmiddag op mijn PC te spelen, hij zat onder de vlonders van het 1e dorpje (met de haai) en hij schoot op iemand die boven hem liep.
gevolg: die gasten gaan met P90's en M4's door die vlonders schieten (nee niet door die paar gaten) en die maat van me is RIP :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Kwartjuh schreef op 22 januari 2004 @ 23:20:

Shuogg:

:Z

Ik zeg niet dat het spel slecht is, dus leg me geen woorden in de mond. Ik zeg alleen dat ik het een teleurtelling vind. Daarbij is mijn favo game America's Army... niet bepaalt een supersneller shooter :|
Mmmh America's Army kan ik ook zat negatieve punten over verzinnen hoor.

En een teleurstelling betekent vrijwel altijd dat iemand het een slecht spel vindt, je moet nooit teveel verwachten van een spel, is gewoon dom. Ik verwacht(te) niks van noch Half Life 2 noch Far Cry noch Breed noch een van die andere next gen shooters. Dan kunnen ze niet tegenvallen en kun je ze tenminste objectief beoordelen en ook eens blij verrast worden, want als dit je al niks meer doet dan is er toch echt iets aan de hand imo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Kwartjuh schreef op 22 januari 2004 @ 23:20:
Wat vind je zo goed aan de game? Vind je het vet, dat als je een granaat naar een gozer gooit, en hij een halve meter bij de target vandaan ligt, de ontploffing hem niets doet omdat er een paar takjes tussen zitten?
Hier heb je helaas toch wel een beetje gelijk in. Of het met takjes te maken heeft weet ik niet. Feit is wel dat de impact van de granaten erg tegenvalt. Ook het gooien valt me tegen. Ik kan ze niet meer zo precies tossen als in de meeste shooters.

Dat de impact tegenvalt heeft me wel vaak het leven gered aangezien die bots ook erg vaak met granaten gooien :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01-2023
Ik heb de demo net ook uitgespeeld en ik vond hem toch wel erg leuk :)

Met mijn Radeon 9700Pro (Omega 2504 drivers), 1700+ @ 2 Ghz en 512 MB geheugen liep die met zo'n beetje medium instellingen prima (laagste fps ongeveer 30).

+Het ziet er natuurlijk schitterend uit _/-\o_
+Dynamische muziek en omgevingsgeluiden
+Je hebt veel vrijheid
+De tegenstanders doen ook nog eens wat anders dan zich omdraaien en op je gaan schieten
+Wapens voelen goed en klinken goed
+Overgang tussen binnen en buiten locaties is naadloos

-Je moet echt alles in je eentje doen, een beetje teamplay was wel leuk geweest
-Vrij weinig 'stealth' mogelijkheden

Een game die het waard is om te kopen dus! :*)

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

En het feit dat je niet door de beplanting heen kan schieten valt ook wel mee, vind ik althans. Ik schiet juist redelijk vaak een mannetje dood door de beplanting heen, heb maar af en toe dat me kogels niet aankomen. Zal vast nog wel gefixed worden. Enige wat ik niet helemaal snap is als ik dead on op iemand hoofd zit met de colt bijv het vaker mis dan raak is :?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

bAdmuTs schreef op 22 januari 2004 @ 23:27:
En het feit dat je niet door de beplanting heen kan schieten valt ook wel mee, vind ik althans. Ik schiet juist redelijk vaak een mannetje dood door de beplanting heen, heb maar af en toe dat me kogels niet aankomen. Zal vast nog wel gefixed worden. Enige wat ik niet helemaal snap is als ik dead on op iemand hoofd zit met de colt bijv het vaker mis dan raak is :?
Idd... hier ook weinig last.

Edit: Ik heb cheats.. eens ff kijken wat het voor mogelijkheden bied.

Edit2: Cheats voor max ammo, max health & all weapons vind je hier

Van FoK geplukt.

[ Voor 20% gewijzigd door jagermeister op 22-01-2004 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Heeft iemand er wel es op gelet, dat wanneer je je tegenstander ombrengt, zijn gun(s) gewoon simpel naar beneden valt en recht op blijft staan, hoe raar hij ook omvalt en zijn wapens verliest?

In Max Payne2 was dat heel mooi gedaan. Daar kennen de guns ook de wetten van de natuur, wat er een realistisch geheel van maakt. Dus de guns vallen heel mooi omlaag en stuiteren e.d heel realistisch. Ik hoop dat dat ook nog wordt toegevoegd in de final-version van FC.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennahz op 22-01-2004 23:32 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

jagermeister1 schreef op 22 januari 2004 @ 23:26:
[...]

Hier heb je helaas toch wel een beetje gelijk in. Of het met takjes te maken heeft weet ik niet. Feit is wel dat de impact van de granaten erg tegenvalt. Ook het gooien valt me tegen. Ik kan ze niet meer zo precies tossen als in de meeste shooters.

Dat de impact tegenvalt heeft me wel vaak het leven gered aangezien die bots ook erg vaak met granaten gooien :)
Misschien komt dat omdat die granaten hier net stuiterballen zijn :)

En heeft dit niet iets te maken met dat scherper worden als je dichterbij komt van die bosjes en shit.

e_vegetation_min_size = "0.000000"
e_vegetation_sprites_texres = "0"

Volgens mij missen wij de helft van de pretty dingen van Far Cry nog :), alles staat nog uit.

r_TexBumpResolution = "0"
r_TexLMResolution = "0"
r_TexQuality = "0"
r_TexResolution = "0"
r_TexSkyResolution = "0"

Staat in de systemcfg.lua

[ Voor 42% gewijzigd door bAdmuTs op 22-01-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

bAdmuTs schreef op 22 januari 2004 @ 23:31:

Volgens mij missen wij de helft van de pretty dingen van Far Cry nog :), alles staat uit.

r_TexBumpResolution = "0"
r_TexLMResolution = "0"
r_TexQuality = "0"
r_TexResolution = "0"
r_TexSkyResolution = "0"

Staat in de systemcfg.lua
r_TexQuality = "0" had ik op ''1'' en ''3'' gezet, maar ik zag geen verschil. Ik denk dat die features gewoon nog niet werken. Misschien in een latere build van het spel.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

BrEeZeR schreef op 22 januari 2004 @ 23:30:
Heeft iemand er wel es op gelet, dat wanneer je je tegenstander ombrengt, zijn gun(s) gewoon simpel naar beneden valt en recht op blijft staan, hoe raar hij ook omvalt en zijn wapens verliest?

In Max Payne2 was dat heel mooi gedaan. Daar kennen de guns ook de wetten van de natuur, wat er een realistisch geheel van maakt. Dus de guns vallen heel mooi omlaag en stuiteren e.d heel realistisch. Ik hoop dat dat ook nog wordt toegevoegd in de final-version van FC.
yep...was me ook opgevallen. Klein detail, maar toch. Wie weet in de full.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er inmiddels al een oplossing of een idee voor dit probleem.

Afbeeldingslocatie: http://www.crucialpoint.de/file-upload/script/pics/FarCry00088.jpg

Het werkt me zo op de zenuwen dat ik t niet meer speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 23:41:
Is er inmiddels al een oplossing of een idee voor dit probleem.

[afbeelding]

Het werkt me zo op de zenuwen dat ik t niet meer speel.
Heb je laatste pagina's van dit topic wel gelezen? Daar staat al 100x het antwoord:

De nieuwste ForceWare-driver installeren als je een GF-kaart hebt of Catalyst 3.9 installeren als je een Radeon-kaart hebt.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Is het jullie ook al opgevallen dat het strand onderaan de ruine (als je begint meteen naar links toe) verbouwt kan worden, als je er een raket op schiet dan komen er kraters op sommige plekjes :D

Dit is normaal

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/zonder.JPG%20+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/zonder.JPG

Dit met een raket

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/met.JPG%20+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/met.JPG

Lol alt tab vind ie niet zo fijn :D

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/wow1111.JPG%20%0D%0A%20+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/wow1111.JPG

Soz voor de over belichting, heb van wat 0tjes wat 1tjes gemaakt in systemcfg.lua :)

[ Voor 70% gewijzigd door bAdmuTs op 23-01-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Te gekke demo hoor, bijna niks op aan te merken. Toch zijn er een aantal dingen die het toch niet helemaal af maken.

Physics zijn 'aanwezig', maar niet overal. Sommige kratten wel, sommige weer niet, beetje jammer. Tevens heeft het totaal geen functie, iets wat zelfs in die brakke ALPHA van HL2 wel zo was. Nu is het zeg maar een extra parel op de gouden ring (want dat is het!)

Graphics zijn briljant, geen andere woorden voor, subliem.

AI blijft toch een moeilijk iets denk ik... is ook in Far Cry niet geheel goed uitgevoerd, soms staan ze tegen een muur aan te rennen, voor zich uit te staren of schreeuwen ze keihard waar je bent als je echt net een seconde geleden achtere een steen bent gedoken. Wel beter dan andere games, dat wel.

Ben erg benieuwd naar de Full

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

BrEeZeR schreef op 22 januari 2004 @ 23:43:
[...]

Heb je laatste pagina's van dit topic wel gelezen? Daar staat al 100x het antwoord:

De nieuwste ForceWare-driver installeren als je een GF-kaart hebt of Catalyst 3.9 installeren als je een Radeon-kaart hebt.
EN alle FSAA en Anio rotzooi uitzetten

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skullsplitter schreef op 22 januari 2004 @ 23:46:
[...]

EN alle FSAA en Anio rotzooi uitzetten
Allemaal gedaan, helpt niets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
Euh, waarschijnlijk is dit al lang bekend maar ik kwam er net achter dat je verrekijkertje ook als afluister en radar werkt*!
( * na vijand gezien te hebben met verrekijker word hij op de radar toegevoegd, links onderin )

Dit is dus handig en grappig. :) leuke gesprekken hebben die lui.

update: ook interresant, als je inzoomt met sniper en je de spatie indrukt houd je je adem in waardoor je beter richt! hadig als je niet kunt liggen maar wel enigzins iets wil raken. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Grijns op 23-01-2004 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij veel van die bugs of gameplay dingetjes heb ik zoiets van .... ok, dit is het begin .... laten ze nu niet weer een nieuwe engine maken, want die engines hebben per spel al zo'n kort leven. NU kunnen we dit ermee, laten we het nu maar eens optimaal gebruiken en er een paar goeie games van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

verdwijnen hier gewoon bergen posts of mis ik iets?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grijns schreef op 23 januari 2004 @ 00:03:
Euh, waarschijnlijk is dit al lang bekend maar ik kwam er net achter dat je verrekijkertje ook als afluister en radar werkt*!
( * na vijand gezien te hebben met verrekijker word hij op de radar toegevoegd, links onderin )

Dit is dus handig en grappig. :) leuke gesprekken hebben die lui.
En het is dacht ik ook zo dat als je schiet dat je dan een geluidsgolf als het ware op je radar ziet die kleiner is als je bijvoorbeeld met pistool schiet, omdat dat minder lawaai maakt. Zo kan je denk ik dus in combinatie met jou opmerking zien of een bepaalde vijand jouw schot hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/DinX/fc01_klein.jpg
Ik denk dat ie dood is :p

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/DinX/fc02_klein.jpg
*knor* :+

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/DinX/fc03_klein.jpg
Oud vliegtuigwrak

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 00:07:
Bij veel van die bugs of gameplay dingetjes heb ik zoiets van .... ok, dit is het begin .... laten ze nu niet weer een nieuwe engine maken, want die engines hebben per spel al zo'n kort leven. NU kunnen we dit ermee, laten we het nu maar eens optimaal gebruiken en er een paar goeie games van maken.
Nou... engines een kort leven... Quake III engine wordt nog regelmatig gebruikt voor nieuwe games. Call of Duty bijvoorbeeld. De Halflife engine is ook al aardig uitgemolken. Maarrrr.... ik begrijp wat je bedoelt.

Ik ben benieuwd waar de X-Ray engine (STALKER) toe in staat is.

Nog wat zitten klooien met de cheats:

Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0092S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0119S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0121S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0134S.jpg

Die heli die je komt afmaken als je uit het gebied gaat kan dus niet kapot. Ding blijft je achtervolgen. Wel leuk dat als je je verstopt in de struiken dat ie dan kapt met schieten en een beetje rond gaat cirkelen.

Verder is het erg geinig om bots te lanceren met je rocketlauncher :P

Edit: De models houden trouwens af en toe wel hun wapen vast als ze 'dood' zijn. Zie laaste screen. Zien er trouwens erg cool uit. Zie eerste screen dinx!

[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 23-01-2004 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- AI is redelijk goed maar mannetjes lopen een beetje als een idioot rond, strafen maar wat. Het lijken wel UT bots met ADHD.Zou leuk zijn als ze achter een doos vandaan zouden rollen zoals in Max Payne 2, maar dan aub niet zo vaak als in dat spel.

- Controls zijn lekker en het speelt soepeltjes

- Ik mis geluiddempers :) Vooral in het hele begin, zou ik graag een MP5SD ofzo gehad hebben. Lekker sneaky. Hoop dat die in het spel zit.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 01:03:
- AI is redelijk goed maar mannetjes lopen een beetje als een idioot rond, strafen maar wat. Het lijken wel UT bots met ADHD.Zou leuk zijn als ze achter een doos vandaan zouden rollen zoals in Max Payne 2, maar dan aub niet zo vaak als in dat spel.

- Controls zijn lekker en het speelt soepeltjes

- Ik mis geluiddempers :) Vooral in het hele begin, zou ik graag een MP5SD ofzo gehad hebben. Lekker sneaky. Hoop dat die in het spel zit.
Volgens mij krijg je verder in de demo (ondergronds) een MP5. Ding is zeker stil.... produceert dus 0,0 geluid. Ik neem aan dat dat een bug is.

En idd, de bots strafen wel wat teveel en te doelloos ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 23 januari 2004 @ 01:08:
[...]

Volgens mij krijg je verder in de demo (ondergronds) een MP5. Ding is zeker stil.... produceert dus 0,0 geluid. Ik neem aan dat dat een bug is.

En idd, de bots strafen wel wat teveel en te doelloos ja.
Zei ik toch tegen je? Jij met je geluidsdemper ;)! Nee hoor, bugje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 01:56:
[...]

Zei ik toch tegen je? Jij met je geluidsdemper ;)! Nee hoor, bugje!
Er zit ook een integrale demper op dat ding, het is een MP5SD. Je schijnt de kogels totaal niet te horen, maar nog steeds hoort dat ding te klikken wat dus het mechanisme binnenin is. Ik vind het vreemd dat ze dat er niet ingezet hebben want nu lijkt het alsof je papieren propjes schiet ofzo...

In Project IGI (2) is dat wat dat betreft een stuk beter gedaan. Alleen jammer dat de rest van het spel zoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:21
Trouwens, iedereen heeft het over de enorme vrijheid. Eerlijkgezegt vind ik dat reuze tegenvallen.
Het enige wat anders is dan bij andere shooters is dat de paden wat breder zijn en er meer paden zijn. verder is deze demo iig zo liniear als de pleuris.
je begint op punt A (bootje), vervolgens kan je naar 3 stranden toe (Buggy links, Haai headon, patrol boot rechts), vanaf die punten gaat het weer naar 1 centraal punt waar het weer opsplitst.
Je kan inderdaad redelijk sluipen, maar wel balen dat als je een tegenstander neer moet schieten dat de rest waar je net voorbij sloop aan komt huppelen.

De AI is best aardig, althans, close range.
Als je op een klein zand eilandje voor de baai gaat liggen met een sniperrifle en je schiet 1 gast neer schrikt de rest, ze zien jou (hoe mag god weten), ze houden hun M16's in de aanslag en gaan staan wachten. Een enkele duikt achter een rots. Toen ik er 1 neerschoot (ze stonden mooi op een rijtje, nam de middelste) bleven de andere 2 rustig staan wachten tot ik in range kwam. Zelfs toen ik er 1 verwonden bleef ie staan.
Closerange is een ander verhaal, daar gaat het minder grof fout :+
Gasten die recht op je af rennen als je achter een minigun staat, gasten die tegen een boom staan te kijken als jij achter hun staat en je clip leeg knalt.
Gasten die achter hun eigen nades aanrennen :D <- Vind ik nog wel de leukste eigenlijk :D

Grapisch is t wel mooi, maar dat is UT2k3 ook als je alles aan zet, zit ook foilage tussen die er evengoed uit ziet als bij FC (alleen zet je het daar uit omdat het erg irri is)
Verder nog redelijk wat bugs (geluid wat ineens wegvalt, entities die missen (haai, buggy))

Begrijp me niet verkeerd, vind de demo erg leuk, maar zo bijzonder is t (nog) niet.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Heb het nog nergens in het topic gezien:
Weten jullie hoe grappig het is om met stenen te gooien? Met "select grenade" gewoon stenen selecteren en ergens naartoe gooien die handel:
"Hey, let's go check it out!" ==> BAM BAM! dood! >:)

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat probleempjes kreeg ik ook de kans om Far Cry te testen. Ik had hoge verwachtingen, maar ik vind het een verschrikkelijke tegenvaller.

Heel kleurrijk natuurlijk, allemaal leuk, maar daar ben je zo aan gewend. En ja hele mooie graphics, maar helaas zullen de details toch omlaag moeten als je het spel redelijk wilt spelen. Dan gooi je alles omlaag, speelt het nog niet al te goed.

Fps drops wanneer er geschoten wordt wat er weer voor zorgt dat de muis haperig en verrot speelt. Ik had het eigenlijk wel verwacht, maar tegenwoordig kickt men alleen maar op graphics. Net zoals mensen tegenwoordig een belachelijke film zoals THE MATRIX opzetten. Leuke special effects met een verschrikkelijk script en vervolgens, na het zien, tegen iedereen roepen O_o;;; W000W! KankR WrEEd.

NEE.

Far Cry een goede AI? Jazeker, mannetjes die stil blijven staan achter bomen terwijl ik ze verrot schiet, de helft van een peleton dat ik via mijn SUPERDELUXE VERREKIJKER MET GELUIDSONTVANGER kan horen praten over het EXOTISCHE EILAND dat stil blijft staan wanneer de andere helft in paniek nergens heen weg sprint omdat hun vrienden heftige anale bloedingen te verwerken hebben en andere personen die direct in het water duiken als ze mij zien en daar een beetje ouderwets aan het tienen zijn vormen de beste AI die ik ooit heb meegemaakt!

Het spel is totaal niet spannend, ik merk niets van het sfeergevoel, verrotte gameplay, lage fps, slechte AI en een verschrikkelijk verhaal.

Ik hoop niet dat Half-Life 2 zo wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/martijn_pels/images/farcry.jpg

deze jongeman wilde mij zijn balletoefening perse laten zien :+

ik kom trouwens maar niet van dat krakende geluid af :/ ik heb de nieuwste audigy 2 drivers al

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 04:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluit me helemaal bij _Kai aan !!!!!!!!!!!! scheelt me veel typewerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hehe wat mij opvalt is dat veel mensen ook vergeten dat het meer een beta demo is dan een echte demo. Als ik me niet vergis is het hele spel ook 1 eiland en niet zoals deze. Dit is gewoon een eiland snel gecreeerd om te laten zien wat Far Cry nou eigenlijk is en om te kijken waar de problemen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat zullen ze vast doen. Een demo uitbrengen zodat iedereen kan zien hoeveel problemen er nog wel niet inzitten. Dan verkopen ze strax een hoop meer van die doosjes in Maart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 08:49:
ja dat zullen ze vast doen. Een demo uitbrengen zodat iedereen kan zien hoeveel problemen er nog wel niet inzitten. Dan verkopen ze strax een hoop meer van die doosjes in Maart...
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
jah en je eigen quoten is stoer ;)

Tjah ik heb totaal geen problemen ook geen frame dropes of wat dan ook ik haal gem 45 FPS buiten en 80 of hoger bij binnen locaties. Maar goed het lijkt mij er meer op dat dit gewoon een beta is en geen echte demo aangezien het spel er voorlopig nog niet is :) maar goed it's just a thought :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mededeling: aangezien de stormloop op de officiele mirrors voorbij is, hef ik bij deze mijn onofficiele mirror op en kan ik zelf weer gebruik gaan maken van mijn pc :)
Indien er binnenkort weer iets aan de gang is (nieuwe demo of zo) dan ben ik bereidt weer als server te dienen (tweakers voor elkaar zeg maar :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hehe :) bedankt voor het sharen! :) Gamershell heeft ook aardig wat traffic gedaan op die demo laatste keer dat ik even keek was het 800 nog wat Terrabit :) best veel voor een demo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:08

GG85

.......

Je bent super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 04:20:
Na wat probleempjes kreeg ik ook de kans om Far Cry te testen. Ik had hoge verwachtingen, maar ik vind het een verschrikkelijke tegenvaller.

Heel kleurrijk natuurlijk, allemaal leuk, maar daar ben je zo aan gewend. En ja hele mooie graphics, maar helaas zullen de details toch omlaag moeten als je het spel redelijk wilt spelen. Dan gooi je alles omlaag, speelt het nog niet al te goed.

Fps drops wanneer er geschoten wordt wat er weer voor zorgt dat de muis haperig en verrot speelt. Ik had het eigenlijk wel verwacht, maar tegenwoordig kickt men alleen maar op graphics. Net zoals mensen tegenwoordig een belachelijke film zoals THE MATRIX opzetten. Leuke special effects met een verschrikkelijk script en vervolgens, na het zien, tegen iedereen roepen O_o;;; W000W! KankR WrEEd.

NEE.

Far Cry een goede AI? Jazeker, mannetjes die stil blijven staan achter bomen terwijl ik ze verrot schiet, de helft van een peleton dat ik via mijn SUPERDELUXE VERREKIJKER MET GELUIDSONTVANGER kan horen praten over het EXOTISCHE EILAND dat stil blijft staan wanneer de andere helft in paniek nergens heen weg sprint omdat hun vrienden heftige anale bloedingen te verwerken hebben en andere personen die direct in het water duiken als ze mij zien en daar een beetje ouderwets aan het tienen zijn vormen de beste AI die ik ooit heb meegemaakt!

Het spel is totaal niet spannend, ik merk niets van het sfeergevoel, verrotte gameplay, lage fps, slechte AI en een verschrikkelijk verhaal.

Ik hoop niet dat Half-Life 2 zo wordt.
Gelul, je hebt gewoon geen fatsoenlijk systeem als je het niet kunt draaien, hij draait hier soepel, de AI is best pittig op medium en ik moet de andere spellen die dynamic lighting combineren met gigantische EN gedetailleerde outdoors nog tegenkomen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skullsplitter schreef op 23 januari 2004 @ 09:24:
[...]

Gelul, je hebt gewoon geen fatsoenlijk systeem als je het niet kunt draaien, hij draait hier soepel, de AI is best pittig op medium en ik moet de andere spellen die dynamic lighting combineren met gigantische EN gedetailleerde outdoors nog tegenkomen.
Mijn systeem is goed en het loopt ook soepel. Je kunt mij alleen niet wijsmaken dat jij geen fps drops meemaakt. En dan bedoel ik niet 20 fps nee, maar de fps gaat toch echt wel omlaag. De enige actieve spellen die ik ken met een goede constante fps zijn Quake3 Arena en Counterstrike. Zelfs rtcw heeft fps drops. Hoe kan een spel dan nog goede gameplay hebben?

En ja, ik heb het minstens over het medium niveau van de AI.
Dynamic Lightning intresseert mij niet echt midden in een gevecht. Het is geen kunstwerk. Als ik mooie effecten wil zien zet ik wel een film op van Spielberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sluit me wederom bij _Kai aan......... hij heeft gewoon gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel loopt bij mij met 1 frame per 5 seconden....
Heb die nieuwste nvidia drivers er op staan. Verder Athlon 1200 met 512 mb ram en een gf4ti4200.
Op zijn zachtst gezegd een vreemde zaak...ik heb niet het hele topic doorgelezen dus maybe is dit performance probleem al besproken, maar enig idee wat ik kan doen om dit te fiksen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 09:49:
[...]

Mijn systeem is goed en het loopt ook soepel. Je kunt mij alleen niet wijsmaken dat jij geen fps drops meemaakt. En dan bedoel ik niet 20 fps nee, maar de fps gaat toch echt wel omlaag. De enige actieve spellen die ik ken met een goede constante fps zijn Quake3 Arena en Counterstrike. Zelfs rtcw heeft fps drops. Hoe kan een spel dan nog goede gameplay hebben?

En ja, ik heb het minstens over het medium niveau van de AI.
Dynamic Lightning intresseert mij niet echt midden in een gevecht. Het is geen kunstwerk. Als ik mooie effecten wil zien zet ik wel een film op van Spielberg.
Dat is je goed recht :) maar goed je bent 1 van de weinige hierzo dus jah aan wie ligt het dan he :D en wat bedoel je met frame drops ? een drop van 40 naar 38 is ook een framedrop ;). Of bedoel je van 40 naar 1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op 23 januari 2004 @ 10:05:
[...]

Dat is je goed recht :) maar goed je bent 1 van de weinige hierzo dus jah aan wie ligt het dan he :D en wat bedoel je met frame drops ? een drop van 40 naar 38 is ook een framedrop ;). Of bedoel je van 40 naar 1 ?
Ik ben niet één van de weinige, ik heb al een lange tijd door dat het mensen simpelweg niet opvalt of boeit. Hier al helemaal niet, hier wordt gekeken naar een babyvisje in het water, naar een palmboomschaduweffect met 500 extra polyvolle pixeleffecten en een vijand die een belachelijke poging doet om zich achter een rots te verschuilen inplaats van hoe je het spel behoort te spelen.

Oh en met framedrops bedoel ik het niet eens zo ernstig. Ik heb niet echt meer fps problemen dan met andere spellen. Ik merk alleen dat als ik door de gangen loop in het spel het eigenlijk een Counterstrike is met wat leuke effecten eromheen.

Als ik buiten een rondje draai is mijn fps gegokt zo'n 30 omhoog en omlaag geschommeld. Tuurlijk valt er wel mee te spelen, maar een goede gameplay zit er niet in. Ik weet voor zover niet of er nog een maximale fps optie ingevoegd gaat worden, maar zelfs dan zal het niet hoger worden dan 30 wil je geen fps drops hebben in vuurgevechten.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
  • Laatst online: 07-01-2023
Is de MP5 in die binnenruimte met bewakers het enige wapen met geluidsdemper?

Is het iemand al gelukt om vanachter op een vijand af te sneaken en hem neer te steken met je mes?

[ Voor 23% gewijzigd door fraggel op 23-01-2004 10:22 ]

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

@_Kai, ik ben het dus helemaal met jou eens!! Ik vind ut spel gewoon niets hebben kwa gameplay want iedereen vergaapt zich aan die "mooie graphics" wat ik na 5 minuten ook al wel had gezien en het spel loopt daarnaast ook nog eens bagger op 75% van de pc's ik vind dat je dan geen spel moet uitgeven als je het alleen lekker kan spelen op Highend Videokaarten, hieruit blijkt maar weer eens dat ze het puur voor het grafische genot gedaan hebben omdat het er dan alleen leuk uit ziet.
En ik ben geen fps geiler die alleen een hoge fps wil ik wil een speelbaar spel zowel binnenals buiten dat altijd even soepel loopt zonder dat je je ergert aan fps drops. Mij maakt het niet uit of je fps 30 is als het dan maar lekker blijft spelen en je niet voelt dat je 30 fps hebt.
- Grafics die je na 5minuten wel gezien hebt
- Slechte gameplay
- Brakke AI
- Deze shooter heeft mij niks nieuws te bieden dan de vele andere shooters die wel een betere gameplay hebben maar grafisch minder onderlegd zijn...

En dit is gewoon mijn mening die ik gelukkig delen kan met _Kai.

[ Voor 19% gewijzigd door b3ta op 23-01-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

Zijn er ook mensen hier dat als je met far cry op OpenGL draait, dat het water een beetje flipt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik heb hem ook even getest. xp 2400 en ti4200 en loopt wel ok in 800 maal 600 alles op low..maarja dat is vooruitgang :)

Maar ik vind de "feel" niet helemaal lekker. Een fps met een goeie feel maken is ook een kunst natuurlijk, iets wat ID software bijvoorbeeld prima in de vingers heeft.

maar ik zou dit spel zeker een kans geven.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Wat een teleurtstelling is dit zeg, niet normaal meer :(

Grafisch is het gewoon niet normaal meer... zo erg dat het niet op mijn eigen bak draait :D
Maar de speelbaarheid is gewoon R U K!

- punten:
* Je kan niet door bosjes, boompjes of blaadjes knallen.
* Ook granaatscherven worden gestopt door takjes en twijgjes.
* Een slooooooooooooooooooooooooooome manier van bewegen/lopen... heeftie kerel drugs gebruikt ofsow?
* nog wat kleine bugs, maar het is volgens mij eigenlijk meer een beta-demo

+ plunten
* abnormale grafische pracht :9
* Best gaaf geluid

+/- Conclusie:

Er is, zoals gevreesd, teveel tijd gestopt in de grafische effecten, en te weinig in de gameplay.
Gigantische grote teleurstelling :(
denk dat dit eerder een geval van pebkac is >:)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gladiool schreef op 23 januari 2004 @ 10:31:
ik heb hem ook even getest. xp 2400 en ti4200 en loopt wel ok in 800 maal 600 alles op low..maarja dat is vooruitgang :)

Maar ik vind de "feel" niet helemaal lekker. Een fps met een goeie feel maken is ook een kunst natuurlijk, iets wat ID software bijvoorbeeld prima in de vingers heeft.

maar ik zou dit spel zeker een kans geven.
Ik snap sommige dingen niet!

Ik heb een XP 1800+ en een Ti4200 128 MB (overclockt wel) maar alles loopt hier soepel met 40/45 FPS op 1024x768 en alles op medium met de nieuwste ForceWare drivers en via 4-1!

Waarom zoveel verschil tussen alle systemen? Zelfs een 2.4 Ghz bij een vriend van mij met een zwaardere GF 4 draait slechter ....

Vreemd ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 22:38

Maxow

Hidden Sound System

b3ta schreef op 23 januari 2004 @ 10:22:
@_Kai, ik ben het dus helemaal met jou eens!! Ik vind ut spel gewoon niets hebben kwa gameplay want iedereen vergaapt zich aan die "mooie graphics" wat ik na 5 minuten ook al wel had gezien en het spel loopt daarnaast ook nog eens bagger op 75% van de pc's ik vind dat je dan geen spel moet uitgeven als je het alleen lekker kan spelen op Highend Videokaarten, hieruit blijkt maar weer eens dat ze het puur voor het grafische genot gedaan hebben omdat het er dan alleen leuk uit ziet.
En ik ben geen fps geiler die alleen een hoge fps wil ik wil een speelbaar spel zowel binnenals buiten dat altijd even soepel loopt zonder dat je je ergert aan fps drops. Mij maakt het niet uit of je fps 30 is als het dan maar lekker blijft spelen en je niet voelt dat je 30 fps hebt.
- Grafics die je na 5minuten wel gezien hebt
- Slechte gameplay
- Brakke AI
- Deze shooter heeft mij niks nieuws te bieden dan de vele andere shooters die wel een betere gameplay hebben maar grafisch minder onderlegd zijn...

En dit is gewoon mijn mening die ik gelukkig delen kan met _Kai.
Het is natuurlijk je mening, maar een aantal zaken die je zegt zijn een beetje krom. Zoals spellen uitgeven die alleen lekker lopen op high-end videokaarten. Dat is al sinds jaar en dag het geval. Kijk naar Quake3 of HL1. Toen die spellen uitkwamen draaide het ook bij niemand lekker, maar toch heeft bijna iedereen hem gespeeld, ondanks dat het slecht liep.
Daarbij komt dat ik hier toch echt geen last heb van framedrops. Vertel mij even waarom jij de gameplay slecht vind? Ok, ik geef toe dat de AI niet optimaal werkt, maar ik ga er van uit dat dit in de final wel zal werken, net zoals de dynamic shadows die beloofd waren, die komen waarschijnlijk ook in de final pas.
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 10:39:
[...]

Ik heb een XP 1800+ en een Ti4200 128 MB (overclockt wel) maar alles loopt hier soepel met 40/45 FPS op 1024x768 en alles op medium met de nieuwste ForceWare drivers en via 4-1!

Waarom zoveel verschil tussen alle systemen? Zelfs een 2.4 Ghz bij een vriend van mij met een zwaardere GF 4 draait slechter ....

Het kan natuurlijk ook aan de snelheid/hoeveelheid van het werkgeheugen liggen hè ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Maxow op 23-01-2004 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 10:39:
[...]

Denk dat dat toch ook te maken heeft met het pixel shader probleem etc.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

- punten:
* Je kan niet door bosjes, boompjes of blaadjes knallen.
* Ook granaatscherven worden gestopt door takjes en twijgjes.
* nog wat kleine bugs, maar het is volgens mij eigenlijk meer een beta-demo
Dan heb je toch een andere versie dan mij ofzo :?

* je kan dus weldegelijk door bosjes, boompjes of blaadjes knallen. Het is zelfs mooi geanimeerd, je ziet er stukjes afvliegen.
Heel handig is dat als je uit die tunnels komt en je die silenced mp5 hebt. Verrekijker erbij die mooi aanduidt waar een vijand staat (ook al zie je hem niet) en dan gewoon in die richting door de bladeren schieten. Je kan ze dan doodschieten zonder dat ze ook maar bewegen.

* moet je maar eens een granaat in een struik gooien en ernaast gaan staan.

* ik vind de wapens er jusit realistisch uitzien. En lomp ? Naar mijn weten zijn dat echte afmetingen hoor. En om even maar het detail van de wapens aan te duiden, let eens op de scope van je sniper rifle als je rondloopt. Je ziet gewoon het beeldje in die scope veranderen. Is eens wat anders dan gewoon een glimmend glas texture zoals in andere games hè.

* en idd, bugs zitten in elke demo nog wel. Heel waarschijnlijk zijn die er misschien al uitgehaald nog voor de release van de demo. Maar het is een beetje dom om voor een paar kleine bugs (ben er nog geen tegengekomen in de demo) die demo uit te stellen en te gaan herschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarbij komt dat ik hier toch echt geen last heb van framedrops
Wat is de minimale fps die jij haalt ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ik haal zelf als ik buiten loop tussen de 40 en 50 FPS en binnen tussen de 80 en gem 95 (tis maar net hoe je kijkt en waar je naar toe kijktn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op 23 januari 2004 @ 11:01:
ik haal zelf als ik buiten loop tussen de 40 en 50 FPS en binnen tussen de 80 en gem 95 (tis maar net hoe je kijkt en waar je naar toe kijktn)
Exact. Je fps veranderd constant. Overigens geloof ik niet dat bij iemand zijn fps buiten nog gelijk blijft (40 in jou geval dus) midden in een schietgevecht.

Online lijkt mij dit helemaal een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Bij vuur gevecht is het 35 (scheelt echt niet zoveel hoor) en daar komt bij dat ik die veranderingen wel mee vind vallen. Ik vind framedrops van 50 naar 20 irritant, maar tussen 40 en 50 boeit het niet. En dat het binnen beter loopt dan buiten is logisch natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 11:03:
[...]

Exact. Je fps veranderd constant. Overigens geloof ik niet dat bij iemand zijn fps buiten nog gelijk blijft (40 in jou geval dus) midden in een schietgevecht.

Online lijkt mij dit helemaal een ramp.
Online valt het heel goed mee hoor.
Ik merk daar niet minder performance dan in SP.

Online speel ik wel met iets minder hoge settings omdat ik daar de performance belangrijker vind dan de beeldkwaliteit. Ze moeten al met een hoop rocket launchers aan het rondknallen zijn voordat je daar echt iets merkt van performance verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind overigens de kleine FOV vreselijk irritant. En de lage fps geeft mij muisproblemen. Lekker aimen zit er niet in. Mijn fps gaat eigenlijk ook niet lager dan 30/40 in vuurgevechten buiten.

Mijn specs zijn trouwens:
AMD Athlon XP 2000+
Geforce 4 4200 Ti
512 ddr_ram

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

b3ta schreef op 23 januari 2004 @ 10:22:
Nou, ik moet het op een GF2 MX spelen op 800x600, daar loopt het echt prima op en ik vind het grandioos! Dus mensen die niet voor de grafische pracht gaan zetten maar de details op low en kunnen absoluut genieten van de rest van de game. Het baseerd namelijk niet alleen op de gfx.

De AI is de beste die ik tot nu toe tegengekomen ben. Ze werken erg goed in teams ("I'll get help") en weten waar ze moeten schuilen (niet gescript zoals in oudere spelletjes).
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 09:49:
[...]

Uiteraard gaat de fps omlaag. Misschien niet door je videokaart maar door de CPU, die nu ineens AI en physics en meer gamestate bij moet houden? Quake III verandert ook echt wel kwa fps!
Maar hey, als je die fps drops ZO lastig vindt en de gfx jou toch niet zo boeien, zet dan alles op low!
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 04:20:
Het speelt in de toekomst. So what, je hebt een superdeluxe verrekijker!
En oh eigelijk zou het hele eiland op je af moeten stormen (zou het spelletje wel snel afgelopen zijn)!
Als je dat "onrealistisch" vindt en je daaraan stoort, waarom speel je computer spelletjes? :D

Je mag van mij vinden wat je wilt maar de gfx zijn het beste wat er tot nu toe officieel speelbaar getoond is. De AI heb ik nog niet beter gezien en er zijn gewoon veel mensen die de niet-lineaire gameplay geweldig vinden. (Uiteraard moet je hier en daar langs dezelfde punt, maar je kan het einde op ZO veel verschillende manierne bereiken. En de gevechten met de AI zijn ook elke keer anders.)

Als jij liever "realistische" WWII spelletjes speelt is dit idd niet de shooter voor jou. Maar mensen die de Max Paynes en andere lineaire niet-denken-schieten spelletjes wel even gezien hebben is dit een erg leuke afwisseling.
offtopic:
Damn wat een lange post :*)

[ Voor 8% gewijzigd door JayVee op 23-01-2004 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hehe nou ja het komt er gewoon op neer dat je het niks vind dat is nu wel duidelijk :D. We kunnen er met ze alle lekker lang over gaan zitten dimdammen wie wat vind maar schieten we weinig mee op. Ik persoonlijk vind het een geslaagde demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik moet het op een GF2 MX spelen op 800x600, daar loopt het echt prima op en ik vind het grandioos! Dus mensen die niet voor de grafische pracht gaan zetten maar de details op low en kunnen absoluut genieten van de rest van de game. Het baseerd namelijk niet alleen op de gfx.
De rest van de game kan voor mij niet eens tippen aan de oeroude half-life.
De AI is de beste die ik tot nu toe tegengekomen ben. Ze werken erg goed in teams ("I'll get help") en weten waar ze moeten schuilen (niet gescript zoals in oudere spelletjes).
Agh, het zullen vast wel flinke mannen zijn willen ze stil blijven staan achter een rots terwijl ik ze kogel voor kogel neermaai. En ja, de beste AI ooit zal best, helaas is er nooit echt een goede AI in zo'n wide-range fps geweest. Je kunt beter zeggen, minst domme AI. Ik begrijp niet hoe mensen hier opgewonden van kunnen raken.
Maar hey, als je die fps drops ZO lastig vindt en de gfx jou toch niet zo boeien, zet dan alles op low!
Dat heb ik gedaan, einstein.
Je mag van mij vinden wat je wilt maar de gfx zijn het beste wat er tot nu toe officieel speelbaar getoond is. De AI heb ik nog niet beter gezien en er zijn gewoon veel mensen die de niet-lineaire gameplay geweldig vinden. (Uiteraard moet je hier en daar langs dezelfde punt, maar je kan het einde op ZO veel verschillende manierne bereiken. En de gevechten met de AI zijn ook elke keer anders.)
Elke keer anders zoals in "hij valt nu met zijn rechterbeen naar achter inplaats van zijn linker been" en zoals in "hij blijft nu nog even achter het muurtje niksen inplaats van domweg door de gang stormen"?
Het speelt in de toekomst. So what, je hebt een superdeluxe verrekijker!
En oh eigelijk zou het hele eiland op je af moeten stormen (zou het spelletje wel snel afgelopen zijn)!
Als je dat "onrealistisch" vindt en je daaraan stoort, waarom speel je computer spelletjes? :D
Tegen iemand zeggen dat hij een spel "DAN MAAR NIET MOET SPELEN ^__^^" wanneer hij kritiek geeft is de domste reactie ooit.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
je blijft wel vol houden om je punt te halen of niet ? jonge jongen zeg het is nu wel duidelijk hoor dat je het niks vind. En als je het dan niks vind waarvoor typ je hier dan nog in dit thread ? :) open een ik vind Far Cry niet stoer thread ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op 23 januari 2004 @ 11:29:
je blijft wel vol houden om je punt te halen of niet ? jonge jongen zeg het is nu wel duidelijk hoor dat je het niks vind. En als je het dan niks vind waarvoor typ je hier dan nog in dit thread ? :) open een ik vind Far Cry niet stoer thread ofzo
IK WEET HET NIET, WAARSCHIJNLIJK HEEFT HET IETS TE MAKEN MET HET FEIT DAT MENSEN OP MIJ REAGEREN, OFZO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Wat ik wel heb gemerkt is dat als de optie "lazy weapon" helemaal naar links staat.
Als je die meer naar rechts schuift dat reageert je wapen toch wat lekkerder voor mijn gevoel.

[ Voor 5% gewijzigd door Hubert op 23-01-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

@_Kai - kort gezegt, helemaal mee eens...!

Het is nu onderhand wel duidelijk geworden dat je mensen hebt die een spel heel erg mooi vinden maar dat er ook mensen zijn die het spel minder goed vinden/uitermate slecht vinden. Ik hoor daarbij en ik hoef me mening niet te onderbouwen omdat ik na het spelen van de demo bij mijn eigen conclusie ben gekomen net als _kai.

@Lordhades, een topic is er niet alleen maar om een spel de hemel in te prijzen maar om gewoon jou mening neer tezetten zodat andere mensen een duidelijkere beeld krijgen van het gehele plaatje. Topics zijn er om in gediscuseerd te worden en je mening te geven over het onderwerp.

[ Voor 28% gewijzigd door b3ta op 23-01-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
weet iemand of het mogelijk is om met console commands te multiplayeren?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fix voor de buggy/jeep - shark dingen. Schijnt toch te maken te hebben met low specs.. zie links voor details :)

http://forums.ubi.com/mes...s_farcry_general&id=zzcfe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 11:25:
De rest van de game kan voor mij niet eens tippen aan de oeroude half-life.
Misschien zal er nooit een beter game komen. Blijf je toch lekker Half-Lifen! 8 )
Agh, het zullen vast wel flinke mannen zijn willen ze stil blijven staan achter een rots terwijl ik ze kogel voor kogel neermaai. En ja, de beste AI ooit zal best, helaas is er nooit echt een goede AI in zo'n wide-range fps geweest. Je kunt beter zeggen, minst domme AI. Ik begrijp niet hoe mensen hier opgewonden van kunnen raken.
Ze halen help of niet. Je kan je goed verstoppen een een steen ergens naartoe gooien, gaan twee daar kijken, de rest blijft "op zijn post". Kan je die twee alvast uitschakelen. Je kan het altijd anders aanpakken, aangezien de AI echt wel "naadenkt".
Das niet zo met Half-Life bijv: Je weet gewoon dat hier en daa een enemy komt, dus kan je alvast een granaat om de hoek gooien, klaar. Altijd hetzelfde.
Dat heb ik gedaan, einstein.

Tegen iemand zeggen dat hij een spel "DAN MAAR NIET MOET SPELEN ^__^^" wanneer hij kritiek geeft is de domste reactie ooit.
Woah, gaan we op de man spelen? Het gaat maar om een spelletje!
En als je de gfx op low hebt gezet en het loopt nog steeds niet goed heb je gewoon een bagger PC! >:)

[ Voor 6% gewijzigd door JayVee op 23-01-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
b3ta schreef op 23 januari 2004 @ 11:32:

@Lordhades, een topic is er niet alleen maar om een spel de hemel in te prijzen maar om gewoon jou mening neer tezetten zodat andere mensen een duidelijkere beeld krijgen van het gehele plaatje. Topics zijn er om in gediscuseerd te worden en je mening te geven over het onderwerp.
Ik zeg ook niet dat hij ze mening mag geven :) ik zeg alleen dat het nu wel duidelijk is wat ze mening is klein verschil he :D. En die caps lock mag die ook wel uit doen schreeuwen hoeft niet ben niet dof maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefZ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08-2024
Je moet Half-Life niet als maat staf nemen voor het beoordelen, er komt waarschijnlijk nooit een game uit die die gameplay kan verbeteren. Ik vind Far Cry erg verfrissend, de exotische lokatie staat me wel aan en is erg vernieuwend. Natuurlijk heb ik ook last van frame drops maar in de singeplayer zal me dat een worst wezen tenzij die serieus onder de 30 gaat komen. Waarschijnlijk speelde vroeger iedereen met +/- 30fps shooters, alleen toen keek je daar niet naar.

De AI is wel puik en ik ga dit spel zeker kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zal er nooit een beter game komen. Blijf je toch lekker Half-Lifen! 8 )
GEESTIGE OPMERKING.
Ze halen help of niet. Je kan je goed verstoppen een een steen ergens naartoe gooien, gaan twee daar kijken, de rest blijft "op zijn post". Kan je die twee alvast uitschakelen. Je kan het altijd anders aanpakken, aangezien de AI echt wel "naadenkt".
Das niet zo met Half-Life bijv: Je weet gewoon dat hier en daa een enemy komt, dus kan je alvast een granaat om de hoek gooien, klaar. Altijd hetzelfde.
Waarom ga je in godsnaam moeilijk doen met steentjes gooien als je ze duidelijk gewoon kunt neerschieten? Ohja, omdat ze op dat gebied een prachtig geprogrameerde Artificial Intelligence hebben!
Woah, gaan we op de man spelen? Het gaat maar om een spelletje!
En als je de gfx op low hebt gezet en het loopt nog steeds niet goed heb je gewoon een bagger PC! >:)
"op de man spelen", Hahahaha.
Nee meneer, ik faal alleen in het zien van de logica om "dan maar iets anders te spelen" bij het geven van kritiek, aangezien ik bij het geven van kritiek geen spel speel.

Ik heb overigens geen bagger pc.
En die caps lock mag die ook wel uit doen schreeuwen hoeft niet ben niet dof maar goed.
NIET DOF, LEKKER GLAD, LEKKER STRAK.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een verbluffend fraaie game; gedetailleerd, gevarieerd, goede AI etc.
Het start alleen niet altijd lekker op, beetje buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Mag ik beide heren ff vriendelijk verzoeken om wat af te koelen? Discussiëren (met argumenten) is best, alleen nu gaat het iets te persoonlijk worden :o

Edit: LordHades, ik doelde meer op _Kai en JayVee.

[ Voor 16% gewijzigd door Rafe op 23-01-2004 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
hehe ik discusieer niet met hem :D heb hem ze gelijk al lang gegeven hoor maar goed :) einde verhaal

[edit]:

ok dan voel ik me weer te snel aangesproken :).

Weet trouwens iemand wanneer het spel zelf in de winkel ligt?

[ Voor 41% gewijzigd door WeAreLegion op 23-01-2004 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ik discusieer niet met hem
Moet je vooral niet aan beginnen nee.

Ps.

Einde verhaal :o :+ :D ^_____________^//kekekekzergh :kewl:

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
Echt vetttttttttt mooie graphics,.. ik heb geen eens zin meer om geweld te gebruiken,.....

Waarom beginnen die mannetjes altijd meteen te schieten zelfs al ik geen kwade bedoelingen heb?

Ik wil gewoon samen op de jeep kijken naar de prachtige bomen en vogels.

Misschien een witte vlag ofzo die ik omhoog kan houden?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dat de wapens ies minder zijn ,vind ik nog niet eens zo heel erg.
Beter mooi landschap / AI en ander zooi dan een perfect wapen ;)
Alleen ik ondervind dat als ik binnen loop dat het soms wat minder loopt dan als ik buiten ben 8)7

En dat je niet door de bladeren kunt schieten klopt wel :(
Hangt beetje van je positie af. Soms komt er geen enkele kogel door. andere keer lukt het wel weer. Hoop dat ze dat nog wat fixen :)

En die AI van die helicopters lijkt me ook niet 100% eerlijk. Die volgen je zelfs als ze je niet hebben gezien. ;)

en nu weer spelen, na al dat gemierenneuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:10

sjaakaq

It might get loud

WOW Die AI....

Lig ik lekker te snipen vanaf het strand op ventjes op de ruïne (iedereen op t strand was dood), wordt m'n beeld opeens rood-->staat een gozer achter me op me te schieten :>

1 nadeel: zo'n buggy is vrij nutteloos op een eiland zonder 1 recht stuk >:)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms heb ik ook nog last van rare bugs:

1. Het eerst eiland lijkt wel een schilpadrug met alle kleuren van de regenboog!!
2. Als je onder de houten vloer kruipt en er eentje neerschiet dan weten ze allemaal waar je zit, ook al verplaats je je, ze weten precies waar je zit!!

Verder vind ik t grafisch allemaal wat tegenvallen, behalve binnen dan, dat is wel weer erg mooi gedaan. Hoe die heli's kunnen blijven vliegen is me ook een raadsel, de ene keer zijn ze naar 1 a 2 raketten kapot en de andere keer kan je wel 50 raketten afvuren maar der gebeurt niets. Verder vind ik de rotsen erg nep en de AI wel erg vaag af en toe. Als je op t strand loopt en de heli zit achter je aan en je springt in een eenzaam struikje, weet de heli je gelijk niet meer te vinden. Ver heb ik er ook last van dat het geluid tijdens vuurgevechten van je eigen wapens af en toe weg valt. De m4 is verder heel erg onnauwkeurig! Daarnaast zijn er nog een aantal verborgen wapens maar waarom die dan weer onzichtbaar blijven? (cheatz)

Ik hoop dan ook dat ze er nog hard mee aan de slag gaan want het concept is super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iambig
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 22:04

iambig

* z.o.z *

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 13:13:
Soms heb ik ook nog last van rare bugs:
een aantal verborgen wapens maar waarom die dan weer onzichtbaar blijven? (cheatz)
Die textures zijn niet in de demo meegenomen om de simpele reden dat die normaal niet te vinden zijn...
De cheat is een hack die de (nog niet afgemaakte) wapens tevoorschijn haalt.

NEE: dit is geen signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Kai, leg mij eens uit wat de NEUK Frames met Gameplay te maken hebben? Hier draait ie gewoon acceptabel met alles high, de gameplay vind ik verrassend leuk (en zeker de eerste keer is het gewoon lachen omdat je een paar keer het loodje legt)

Ik heb jou nog geen sterk argument zien geven wat deze game een misser zou maken...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik vind dat er hier behoorlijk gezeken wordt over de kwaliteit van de game. Ik beschouw het net als sommigen dan ook gewoon als een beta-demo aangezien de release nog ver weg is. Misschien dat de developers dit bewust gedaan hebben om zo veel mensen te bereiken en aan de hand van hun bevindingen weer verder kunnen ploeteren met de code. Lijkt me reëel of niet?

De AI kan hier en daar wel wat beter ja, maar ik persoonlijk zit eigenlijk meer op de MP versie te wachten aangezien singleplayer mij zo ie zo nooit lang weet te boeien. Laten we hopen dat het verhaal meeslepend is, dan zit ik het misschien uit tot het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live &#039;till You Die

Ja, ik lees op de site van het game dat dat idd de bedoeling is, ze vragen uitdrukkelijk om al je commentaren te posten in een thread, dus dat is eigenlijk wel vet, als ze nu nog goed luisteren naar iedereen en het spel accordingly aanpassen, dan gaat het zeker potten breken!

/edit Hier de link http://forums.ubi.com/mes...s_farcry_general&id=zzfjp

[ Voor 18% gewijzigd door Ranzy op 23-01-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skullsplitter schreef op 23 januari 2004 @ 13:23:
Kai, leg mij eens uit wat de NEUK Frames met Gameplay te maken hebben? Hier draait ie gewoon acceptabel met alles high, de gameplay vind ik verrassend leuk (en zeker de eerste keer is het gewoon lachen omdat je een paar keer het loodje legt)

Ik heb jou nog geen sterk argument zien geven wat deze game een misser zou maken...
Als je geen argumenten hebt zien staan dan kun je beter betalen voor een cursus lezen. Of je ze sterk vindt of niet intresseert mij nog minder dan Tante Rita's gekneuste middenvoetsbeentje. Inplaats van zo'n geweldige contributie bij te dragen als "o_Owoah dat argument is niet sterk!" kun je er beter op ingaan.

Oh en frames heeft alles te maken met gameplay. Het heeft te maken met de "smoothness", het heeft invloed op je muis en vooral je aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Mijn systeem:

P4 2,66 Ghz, 256 DDR Ram, SB Live 5.1, GeforceFX 5600XT!!!
En binnenkort wordt het geheugen verdubbeld!!!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De graphics zijn fantastisch..maar ik ben niet te spreken over de gameplay..ik zie hier geen leuke mp game uit onstaan, met een gameplay als cs bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:13
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 13:45:
[...]

Als je geen argumenten hebt zien staan dan kun je beter betalen voor een cursus lezen. Of je ze sterk vindt of niet intresseert mij nog minder dan Tante Rita's gekneuste middenvoetsbeentje. Inplaats van zo'n geweldige contributie bij te dragen als "o_Owoah dat argument is niet sterk!" kun je er beter op ingaan.

Oh en frames heeft alles te maken met gameplay. Het heeft te maken met de "smoothness", het heeft invloed op je muis en vooral je aim.
Draait hier hardstikke smooth, als je een slechte aim hebt moet je de oorzaak eens ergens anders zoeken
(8>

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 13:45:
[...]

Kerel, wat maak jij je druk zeg... Waarom wacht je niet gewoon lekker op HL2 of Doom3 als dit je niet bevalt. Je punt hebben we inmiddels wel. Ik vind alleen dat jij deze game compleet de negativiteit in trekt met je gezanik over de AI, FPS, struiken en lineaire gameplay.

Kritiek is leuk, maar jij druist recht in tegen de mening van de meesten hier en je punten van kritiek vind ik niet echt gerechtvaardigd aangezien het nog een tijd duurt voordat de game gereleased wordt. Afwachten alvorens je met stront gaat gooien lijkt me het devies. Als de game in de schappen ligt en je ervaart het nog steeds als kut, heb je wat mij betreft meer recht om de baggerput open te trekken. Als je misschien wat genuanceerder probeert te praten, dan kan er misschien een normale discussie ontstaan, maar de manier waarop je nu blaat vind ik persoonlijk gewoon te plaatsen onder het kopje 'baggeren'. Plemp dat topic van het Ubiforum anders lekker vol met je negatieve bevindingen. Dan komt het misschien terecht bij de mensen die de game gemaakt hebben en kunnen ze er misschien wat mee. Ik zou het alleen wat genuanceerder proberen te brengen aangezien jij op de manier hoe je nu lult jaren werk van die gasten in 1 keer de grond in trapt.
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 13:54:
De graphics zijn fantastisch..maar ik ben niet te spreken over de gameplay..ik zie hier geen leuke mp game uit onstaan, met een gameplay als cs bijv.
Het is ook geen realistische tactische shooter my dear. Ik denk dat het meer als Arcade bedoelt is. Verder zou ik maar even afwachten tot je de MP in handen hebt gehad voordat je al conclusies trekt. Anders hou je het toch lekker bij CS of games uit de Clancy reeks.

[ Voor 18% gewijzigd door jagermeister op 23-01-2004 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje .... hoe krijg je je boot weer van de kust af, als je eenmaal gestrand bent, kun je hem er niet meer terug induwen, althans, nog geen manier gevonden. Buggy in zee ook grappig, hij rijdt gewoon lekker door en in zee staan. Niet dat deze game het volgens mij moet hebben van voertuigjes hoor. En inderdaad, die buggy besturen in dat krappe stukje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 14:02:
Vraagje .... hoe krijg je je boot weer van de kust af, als je eenmaal gestrand bent, kun je hem er niet meer terug induwen, althans, nog geen manier gevonden. Buggy in zee ook grappig, hij rijdt gewoon lekker door en in zee staan. Niet dat deze game het volgens mij moet hebben van voertuigjes hoor. En inderdaad, die buggy besturen in dat krappe stukje!
Ik denk dat als ie helemaal op het strand ligt je het kunt vergeten. Als ie een stukje op het strand ligt kun je hem er gewoon weer afvaren. Misschien zijn er levels waar de buggy en Humvee meer tot hun recht komen, maar in deze map ben ik het met je eens. Hoewel de bootjes wel een erg leuke toevoeging zijn. Ik kan trouwens niet wachten tot ik die deltavlieger eens onderhanden kan nemen :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.farcry-thegame.com/uk/images/vehicles/vehicles05.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 23-01-2004 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljt
  • Laatst online: 22-08 10:24

ljt

In de systeem eisen staat dat je minimaal 53.03 nodig hebt maar ik draai het hier soepel met 45.23 op me 5900xt. Alles op medium behalve water, die is op high.

Wat een wreed spel zeg, voel me net rambo 8) lekker maaien in die jungle _/-\o_
En heb gewoon een haai en buggy erin zitten. Heb de demo neer gehaald van Tampie.

Maar zal het wat uitmaken dat ik met wat oudere detonators speel?Anyway, ik ga weer ff "gras maaien" in de jungle........ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
jagermeister1 schreef op 23 januari 2004 @ 13:26:
Ik vind dat er hier behoorlijk gezeken wordt over de kwaliteit van de game. Ik beschouw het net als sommigen dan ook gewoon als een beta-demo aangezien de release nog ver weg is. Misschien dat de developers dit bewust gedaan hebben om zo veel mensen te bereiken en aan de hand van hun bevindingen weer verder kunnen ploeteren met de code. Lijkt me reëel of niet?

.
Dat klopt want de developers hebben ook gevraagd of mensen wat verschillende driverversies willen proberen en hun ervaringen daarmee willen posten op de UBI forums. Dus heb je problemen, post die op die forums, help je iig mee de game met de release grotendeels bugvrij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanity11
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kan iemand mij uitleggen waarom alles slow motion gaat (dus niet schokkerig door lage framerate maar slow motion) Als ik rondkijk met de muis gaat alles goed, maar alles beweegt slowmo, de vijanden en ikzelf. Heel vreemd en heel frustrerend.

www.diovisuals.co,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 23 januari 2004 @ 13:54:
[...]

Draait hier hardstikke smooth, als je een slechte aim hebt moet je de oorzaak eens ergens anders zoeken
(8>
Tuurlijk. Je hebt een constante hoge fps. Ik geloof je. Je hebt een prachtige Counterstrike aim en een heerlijk vloeiende muis, ik geloof je.
Oh en mij aanwijzen op foute aim is nogal hilarisch. Ik heb altijd al goede aim gehad met rtcw & q3a.
Kerel, wat maak jij je druk zeg... Waarom wacht je niet gewoon lekker op HL2 of Doom3 als dit je niet bevalt. Je punt hebben we inmiddels wel. Ik vind alleen dat jij deze game compleet de negativiteit in trekt met je gezanik over de AI, FPS, struiken en lineaire gameplay.
Waaruit concludeer je dat ik niet op die spellen wacht en wat heeft dat in godsnaam te maken met mijn kritiek op dit spel?
Ik maak me overigens totaal niet druk. Ik vind dit eerder een vorm van ontspanning. Kritiek geven mag natuurlijk van jou niet, of verwacht je dat ik vervolgens niet inga op mensen die op mij ingaan? Ik kan me overigens totaal niets herinneren dat ik heb geklaagd over struiken.
Kritiek is leuk, maar jij druist recht in tegen de mening van de meesten hier en je punten van kritiek vind ik niet echt gerechtvaardigd aangezien het nog een tijd duurt voordat de game gereleased wordt. Afwachten alvorens je met stront gaat gooien lijkt me het devies. Als de game in de schappen ligt en je ervaart het nog steeds als kut, heb je wat mij betreft meer recht om de baggerput open te trekken.
Dat mijn mening recht tegenover die van de meeste computerboys hier staat geeft mij minder recht het te uiten?
Oh en ik geef mijn mening over DE DEMO, aangezien we het over DE DEMO hebben. Lijkt me nogal logisch toch? De demo de lucht in prijzen vindt jij alleen wel weer geheel rechtvaardig niet waar kampioen?
Als je misschien wat genuanceerder probeert te praten, dan kan er misschien een normale discussie ontstaan, maar de manier waarop je nu blaat vind ik persoonlijk gewoon te plaatsen onder het kopje 'baggeren'. Plemp dat topic van het Ubiforum anders lekker vol met je negatieve bevindingen. Dan komt het misschien terecht bij de mensen die de game gemaakt hebben en kunnen ze er misschien wat mee. Ik zou het alleen wat genuanceerder proberen te brengen aangezien jij op de manier hoe je nu lult jaren werk van die gasten in 1 keer de grond in trapt.
Het intresseert mij heel erg wat je van mijn manier van posten vindt!
Oh en nee ik ga niet naar het ubisoft forum. Naar mijn kritiek wordt toch nauwelijks geluisterd aangezien de dingen die ik opnoem nauwelijks te verbeteren zijn en aangezien er daar waarschijnlijk iets van 100.000 fanboys op me afspringen met "woah mang/ u gigantic penis homo it's all your cpu and yuo!!111/1/", net zoals MAVERICK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 14:31:
[...]

Waaruit concludeer je dat ik niet op die spellen wacht en wat heeft dat in godsnaam te maken met mijn kritiek op dit spel?
Ik maak me overigens totaal niet druk. Ik vind dit eerder een vorm van ontspanning. Kritiek geven mag natuurlijk van jou niet, of verwacht je dat ik vervolgens niet inga op mensen die op mij ingaan? Ik kan me overigens totaal niets herinneren dat ik heb geklaagd over struiken.
Ik concludeer niet dat je niet op die spellen wacht. Ik bedoelde meer .... skip deze game als je alleen maar kritiek hebt. Kritiek geven mag van mij, maar er is een verschil tussen zeiken en kritiek geven. Ik zie jou over het algemeen het eerste doen.... Jij had het er toch ook over dat je niet door struiken kunt schieten of was dat iemand anders?
Dat mijn mening recht tegenover die van de meeste computerboys hier staat geeft mij minder recht het te uiten?
Oh en ik geef mijn mening over DE DEMO, aangezien we het over DE DEMO hebben. Lijkt me nogal logisch toch? De demo de lucht in prijzen vindt jij alleen wel weer geheel rechtvaardig niet waar kampioen?
Dat jouw mening recht tegen over de meeste 'computerboys' hier staat zegt meer over jou dan over de rest. Ik zeg niet dat je geen recht hebt om kritiek te uiten, maar dat je het wat genuanceerder mag brengen ipv dat je de Mr. Flamerboy uit gaat zitten hangen. Bovendien heb ik ook kritiek geuit zeikerd...alleen ik kijk ook nog wel eens door sommige dingen heen...
Het intresseert mij heel erg wat je van mijn manier van posten vindt!
Oh en nee ik ga niet naar het ubisoft forum. Naar mijn kritiek wordt toch nauwelijks geluisterd aangezien de dingen die ik opnoem nauwelijks te verbeteren zijn en aangezien er daar waarschijnlijk iets van 100.000 fanboys op me afspringen me "woah mang/ u gigantic penis homo it's all your cpu and yuo!!111/1/", net zoals MAVERICK.
Waarom uit je je kritiek dan als er toch niet naar geluisterd wordt en als de dingen die jij noemt nauwelijks te verbeteren zijn? De angst dat er 100.000 'fanboys' op je afspringen met de teksten die je daar opsomt bevestigen dus weer dat jouw manier van kritiek geven niet echt als 'welkom' wordt ervaren. Er bestaat ook nog zoiets als opbouwende kritiek kereltje....

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 23-01-2004 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:03
Jij had het er toch ook over dat je niet door struiken kunt schieten of was dat iemand anders
je kan wel degelijk door de bladeren heen schieten, je ziet alleen dat je bladeren ook geraakt worden als je doorheen schiet, dat heet bij mij realisme.
Oh en ik geef mijn mening over DE DEMO
ik heb ook een aantal foutje ontdekt in de demo, maar ja het is ook een demo. niet de volledige versie, als we het spel af willen kraken, moeten we dan wel de volledige versie nemen.

[ Voor 32% gewijzigd door Cardinal op 23-01-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

cardinal808 schreef op 23 januari 2004 @ 14:46:
[...]

je kan wel degelijk door de bladeren heen schieten, je ziet alleen dat je bladeren ook geraakt worden als je doorheen schiet, dat heet bij mij realisme
Precies...

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.