Goed ben je nu klaar? Je vind er niet zoveel aan... Boeie! Laat de rest dan gewoon genieten van deze thread. Ik stoor me ook ontzettend aan je posts. En je moet zo happen...Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 14:31:
[...]
Tuurlijk. Je hebt een constante hoge fps. Ik geloof je. Je hebt een prachtige Counterstrike aim en een heerlijk vloeiende muis, ik geloof je.
Oh en mij aanwijzen op foute aim is nogal hilarisch. Ik heb altijd al goede aim gehad met rtcw & q3a.
[...]
Waaruit concludeer je dat ik niet op die spellen wacht en wat heeft dat in godsnaam te maken met mijn kritiek op dit spel?
Ik maak me overigens totaal niet druk. Ik vind dit eerder een vorm van ontspanning. Kritiek geven mag natuurlijk van jou niet, of verwacht je dat ik vervolgens niet inga op mensen die op mij ingaan? Ik kan me overigens totaal niets herinneren dat ik heb geklaagd over struiken.
[...]
Dat mijn mening recht tegenover die van de meeste computerboys hier staat geeft mij minder recht het te uiten?
Oh en ik geef mijn mening over DE DEMO, aangezien we het over DE DEMO hebben. Lijkt me nogal logisch toch? De demo de lucht in prijzen vindt jij alleen wel weer geheel rechtvaardig niet waar kampioen?
[...]
Het intresseert mij heel erg wat je van mijn manier van posten vindt!
Oh en nee ik ga niet naar het ubisoft forum. Naar mijn kritiek wordt toch nauwelijks geluisterd aangezien de dingen die ik opnoem nauwelijks te verbeteren zijn en aangezien er daar waarschijnlijk iets van 100.000 fanboys op me afspringen met "woah mang/ u gigantic penis homo it's all your cpu and yuo!!111/1/", net zoals MAVERICK.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl