[PC] Far Cry - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 14:31:
[...]

Tuurlijk. Je hebt een constante hoge fps. Ik geloof je. Je hebt een prachtige Counterstrike aim en een heerlijk vloeiende muis, ik geloof je.
Oh en mij aanwijzen op foute aim is nogal hilarisch. Ik heb altijd al goede aim gehad met rtcw & q3a.

[...]

Waaruit concludeer je dat ik niet op die spellen wacht en wat heeft dat in godsnaam te maken met mijn kritiek op dit spel?
Ik maak me overigens totaal niet druk. Ik vind dit eerder een vorm van ontspanning. Kritiek geven mag natuurlijk van jou niet, of verwacht je dat ik vervolgens niet inga op mensen die op mij ingaan? Ik kan me overigens totaal niets herinneren dat ik heb geklaagd over struiken.

[...]

Dat mijn mening recht tegenover die van de meeste computerboys hier staat geeft mij minder recht het te uiten?
Oh en ik geef mijn mening over DE DEMO, aangezien we het over DE DEMO hebben. Lijkt me nogal logisch toch? De demo de lucht in prijzen vindt jij alleen wel weer geheel rechtvaardig niet waar kampioen?

[...]

Het intresseert mij heel erg wat je van mijn manier van posten vindt!
Oh en nee ik ga niet naar het ubisoft forum. Naar mijn kritiek wordt toch nauwelijks geluisterd aangezien de dingen die ik opnoem nauwelijks te verbeteren zijn en aangezien er daar waarschijnlijk iets van 100.000 fanboys op me afspringen met "woah mang/ u gigantic penis homo it's all your cpu and yuo!!111/1/", net zoals MAVERICK.
Goed ben je nu klaar? Je vind er niet zoveel aan... Boeie! Laat de rest dan gewoon genieten van deze thread. Ik stoor me ook ontzettend aan je posts. En je moet zo happen... ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op 23 januari 2004 @ 14:46:
[...]

je kan wel degelijk door de bladeren heen schieten, je ziet alleen dat je bladeren ook geraakt worden als je doorheen schiet, dat heet bij mij realisme.

[...]

ik heb ook een aantal foutje ontdekt in de demo, maar ja het is ook een demo. niet de volledige versie, als we het spel af willen kraken, moeten we dan wel de volledige versie nemen.
Weet je dat zeker?

Volgens mij worden de kogels wel degelijk tegengehouden. Je ziet idd wat 'brass' er vanaf komen, maar ik zijn mijn crosshair niet rood worden (van 'je hebt wat geraakt'). Als ik eventjes naast het blaadje mik, dan lukt het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Counterstrike aim :D

HILARISCH :D

Kom OP man, tussen Counter Strike en Far Cry zitten 3 tot 4 generaties engines (aanpassingen op engines meegeteld) en kwa performance lever je wat in idd, maar om nou te zeggen dat het een kutspel is omdat JIJ niet kunt richten? Geweldig :D

Lineair? Tuurlijk, anders is er toch niets te doen op zo'n eiland? AI met fouten? Tuurlijk, Artificial Stupidity is nog nooit zo slim geweest, ook al "maai jij ze kogel voor kogel neer" (wat ik hevig betwijfel als je klaagt over je aim :P)

Feit blijft dat er maar een paar van vele DUIZENDEN zijn die er kritiek op hebben, de rest roept alleen maar om meer en is gewoon slim en post zijn kritiek/tips richting de makers

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 14:57:
[...]

Weet je dat zeker?

Volgens mij worden de kogels wel degelijk tegengehouden. Je ziet idd wat 'brass' er vanaf komen, maar ik zijn mijn crosshair niet rood worden (van 'je hebt wat geraakt'). Als ik eventjes naast het blaadje mik, dan lukt het wel :)
Naar mijnidee zijn er 2 soorten planten aangelegd daar, sommigen laten alles gewoon door, anderen niet. Een raket zie je er zo doorheen zoeven iig

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 23 januari 2004 @ 14:45:
Ik concludeer niet dat je niet op die spellen wacht. Ik bedoelde meer .... skip deze game als je alleen maar kritiek hebt. Kritiek geven mag van mij, maar er is een verschil tussen zeiken en kritiek geven. Ik zie jou over het algemeen het eerste doen.... Jij had het er toch ook over dat je niet door struiken kunt schieten of was dat iemand anders?
Nee, dat was ik niet.
En ja ik heb klaarblijkelijk deze game geskipped. Overigens "zeik" ik niet, ik heb slechts één eigen post neergezet met daarin mijn mening. Helaas vonden mensen dit niet toelaatbaar, moest ik weer op hun reageren en zien mensen als jou het al snel als zeiken.
Dat jouw mening recht tegen over de meeste 'computerboys' hier staat zegt meer over jou dan over de rest. Ik zeg niet dat je geen recht hebt om kritiek te uiten, maar dat je het wat genuanceerder mag brengen ipv dat je de Mr. Flamerboy uit gaat zitten hangen.
Wat zegt het kwantitatieve verschil in meningen in godsnaam over mij? Ik begrijp overigens je probleem niet met mijn manier van posten. Ik uit mijzelf inderdaad graag sarcastisch, mensen zeggen het altijd, maar wat voor een soort oort morele gedegenereerdheid moet jij hebben om dat op te vatten als een beledeging?
Waarom uit je je kritiek dan als er toch niet naar geluisterd wordt en als de dingen die jij noemt nauwelijks te verbeteren zijn? De angst dat er 100.000 'fanboys' op je afspringen met de teksten die je daar opsomt bevestigen dus weer dat jouw manier van kritiek geven niet echt als 'welkom' wordt ervaren. Er bestaat ook nog zoiets als opbouwende kritiek kereltje....
Is dit het Ubisoft forum? NEE. Waarom geef ik hier mijn kritiek? Waarschijnlijk om dezelfde reden als dat jij hier jou posts neerzet, einstein.
En je hoeft mij niet te vertellen dat ik daar niet welkom ben. Dat tast mijn e-socialiteit natuurlijk verschrikkelijk aan! DE SCHAAMTE.

Meneertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:03
Volgens mij worden de kogels wel degelijk tegengehouden. Je ziet idd wat 'brass' er vanaf komen, maar ik zijn mijn crosshair niet rood worden (van 'je hebt wat geraakt'). Als ik eventjes naast het blaadje mik, dan lukt het wel
nou ik wou eens wat meer van het eiland verkennen, totdat ik zo'n vervelende helicopter tegenkwam, toen ben ik gelijk tussen de bosjes gesprongen en achter een boom gaan zitten.
toen ik even naast de boom keek zag ik tussen de bladeren door het ventje in de helicopter zitten, dus op die gast geschoten. Die gast kwam toch echt uit de heli vallen....

Wat ik alleen afvraag is of aan de andere kant van de heli ook een ventje zit. ik dacht namelijk "zo dat hebben we opgelost" 3 meter verder werd ik neergeschoten. waarschijnlijk door die zelfde heli, zit er aan de andere kant ook een ventje? want ik kan me niet voorstellen dat de heli (vlieger) ook een gun ter beschikking heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

cardinal808 schreef op 23 januari 2004 @ 15:06:
[...]

nou ik wou eens wat meer van het eiland verkennen, totdat ik zo'n vervelende helicopter tegenkwam, toen ben ik gelijk tussen de bosjes gesprongen en achter een boom gaan zitten.
toen ik even naast de boom keek zag ik tussen de bladeren door het ventje in de helicopter zitten, dus op die gast geschoten. Die gast kwam toch echt uit de heli vallen....

Wat ik alleen afvraag is of aan de andere kant van de heli ook een ventje zit. ik dacht namelijk "zo dat hebben we opgelost" 3 meter verder werd ik neergeschoten. waarschijnlijk door die zelfde heli, zit er aan de andere kant ook een ventje? want ik kan me niet voorstellen dat de heli (vlieger) ook een gun ter beschikking heeft
Nee, op de heli zit alleen aan de linkerkant een minigun, en er zijn 3 helicopters in het level...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik heb gisteren de nieuwste Omega drivers gedownload voor m'n Radeon 9800.

Tot mijn verbazing draaide Farcry uitstekend op alles Very High. Lekker soepel, en het zag er prachtig uit. Al waren er wel wat plekjes die wat schokkerig gingen als je op een bepaalde plek ging staan, maar ja... maakt geen donder uit.
Heb me prima vermaakt met de demo, en zal het volledige spel wel kopen als hij uit is. Maare, ikheb wel flink zitten kloten voordat het lekker werkte... er is nog zat te fixen voor Crytek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:03
wow, dit gaat richting een flame topic, jongens rustig aan, het is maar een spelletje
Kom OP man, tussen Counter Strike en Far Cry zitten 3 tot 4 generaties engines
nee, het is een compleet andere engine, naar mijn idee kan je het niet zomaar vergelijken. Dit is dus een ander spel, andere engine, dus ook een andere manier van omgaan met de wapens.
Lineair? Tuurlijk, anders is er toch niets te doen op zo'n eiland? AI met fouten? Tuurlijk, Artificial Stupidity is nog nooit zo slim geweest, ook al "maai jij ze kogel voor kogel neer" (wat ik hevig betwijfel als je klaagt over je aim
wat mij opviel, is dat het lineaire wel mee valt, je hebt namelijk wel een objective, maar er zijn verschillende manieren om er te komen.

voorbeeld. begin het spel, gaat aan land schiet de ventjes neer en pak de powerboat
Optie 1, vaar een stuk naar rechts daar zie je een vijandelijke powerboat, wordt een waarschuwing gegeven voor heli's en ga daar aan de linkerkant aan wal
Optie 2, vaar een stuk naar links en na de heuvelrug zie je een klein strandje, daar staat ook gelijk een buggy
Optie 3, vergeet de powerboat en loop door

lineair, nou niet echt, Dungeon Siege, das lineair, je kan geen kant op
met de Artificial Stupidity vlat het ook wel mee, neem eens spellen ala Might and Magic (6, 7, 8) daar lopen de vijanden gewoon tegen de muur op als jij er achter zit. ze komen niet op het idee om 5 meter naar rechts te lopen en om de muur heen te lopen, neuh dit valt reuze mee.

begin namelijk maar eens 5 keer overnieuw, dan heb je alleen 4 ventjes waar je zorgen over hoeft te maken, wat mij opviel is dat ze nooit het zelfde deden, elke keer andere handlingen. de keer dat ze een handgranaat gooide was ik het minst blij mee.

Vink maar eens Auto-Balance AI aan, je zult versteld staan, ben je goed? dan worden hun ook godsvergeten goed, schiet je op alles behalve de vijand? dan zullen hun ook niet zo best schieten. geweldig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 15:06:
[...]

Nee, dat was ik niet.
En ja ik heb klaarblijkelijk deze game geskipped. Overigens "zeik" ik niet, ik heb slechts één eigen post neergezet met daarin mijn mening. Helaas vonden mensen dit niet toelaatbaar, moest ik weer op hun reageren en zien mensen als jou het al snel als zeiken.
Pfff....blijf je nou aan de gang?
Wat zegt het kwantitatieve verschil in meningen in godsnaam over mij? Ik begrijp overigens je probleem niet met mijn manier van posten. Ik uit mijzelf inderdaad graag sarcastisch, mensen zeggen het altijd, maar wat voor een soort oort morele gedegenereerdheid moet jij hebben om dat op te vatten als een beledeging?
Dat zegt dat jij op een vrij lame manier naar een game kijkt. Dat jij mijn probleem met jouw manier van posten niet begrijpt zegt des te meer over jezelf... :P Er zijn notabene meerdere mensen hier die zich aan jou irriteren op dit moment en dat is niet omdat je je mening geeft. Het is per slot van rekening een discussieforum, dus je mening uiten mag. Aan jou hoe je dat invult natuurlijk, maar verwacht niet dat alles wat je zegt maar geaccepteerd wordt.
Is dit het Ubisoft forum? NEE. Waarom geef ik hier mijn kritiek? Waarschijnlijk om dezelfde reden als dat jij hier jou posts neerzet, einstein.
En je hoeft mij niet te vertellen dat ik daar niet welkom ben. Dat tast mijn e-socialiteit natuurlijk verschrikkelijk aan! DE SCHAAMTE.

Meneertje.
Nee, dit is niet het Ubisoftforum....stumperd. Bovendien vertel ik je niet dat je daar niet welkom bent. De conclusie dat je daar niet welkom bent trok je zelf al...

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mod-break

Toch jammer, het ging zo goed hier. De volgende die nog denkt te mogen flamen oid, kan een mailtje verwachten. Het is nergens voor nodig, hou het gewoon gezellig hier.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo opgeruimd.

Wat ik dus wou vragen is weet iemand wanneer het spel ongeveer uitkomt? ik kan echt niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

WeAreLegion schreef op 23 januari 2004 @ 15:30:
Zo opgeruimd.

Wat ik dus wou vragen is weet iemand wanneer het spel ongeveer uitkomt? ik kan echt niet wachten :)
23 maart dacht ik. Ik vrees alleen dat deze titel ook uitgesteld gaat worden. Vraag me niet waarom...

Edti: 26 maart staat op www.gamez.nl

[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 23-01-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:13
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 14:31:
[...]

Tuurlijk. Je hebt een constante hoge fps. Ik geloof je. Je hebt een prachtige Counterstrike aim en een heerlijk vloeiende muis, ik geloof je.
Oh en mij aanwijzen op foute aim is nogal hilarisch. Ik heb altijd al goede aim gehad met rtcw & q3a.

[...]

Naar mijn kritiek wordt toch nauwelijks geluisterd aangezien de dingen die ik opnoem nauwelijks te verbeteren zijn en aangezien er daar waarschijnlijk iets van 100.000 fanboys op me afspringen met "woah mang/ u gigantic penis homo it's all your cpu and yuo!!111/1/", net zoals MAVERICK.
Ja, ik ben degene die om het hardst roept en flamed ;)

Ik zeg niet dat ik ene goede aim heb, sterker nog, ik krijg het niet voor elkaar dit ene level te halen, kan er gene ruk van, maarja, dat ligt aan mij, ik ben niet zo goed.. Ik ga het iig niet op slechte aim van de game steken. Iedere game heeft een andere Feel, dus ja, is te verwachten dat een spel met een 5 jaar nieuwere engine niet exact hetzelfde speelt als alle andere games op de q3 engine nietwaar...
Is gewoon ff wennen, over 3 weken haal ik het level wellicht :)

Ben ik btw de enige waar de rotsen pas op 1 meter afstand volledig goed eruit zien? Van verder af zie je de triangles er doorheen :{

[ Voor 11% gewijzigd door Maverick op 23-01-2004 15:33 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 23 januari 2004 @ 13:59:
[...]
Kerel, wat maak jij je druk zeg... Waarom wacht je niet gewoon lekker op HL2 of Doom3 als dit je niet bevalt. Je punt hebben we inmiddels wel. Ik vind alleen dat jij deze game compleet de negativiteit in trekt met je gezanik over de AI, FPS, struiken en lineaire gameplay.

Kritiek is leuk, maar jij druist recht in tegen de mening van de meesten hier en je punten van kritiek vind ik niet echt gerechtvaardigd aangezien het nog een tijd duurt voordat de game gereleased wordt. Afwachten alvorens je met stront gaat gooien lijkt me het devies. Als de game in de schappen ligt en je ervaart het nog steeds als kut, heb je wat mij betreft meer recht om de baggerput open te trekken. Als je misschien wat genuanceerder probeert te praten, dan kan er misschien een normale discussie ontstaan, maar de manier waarop je nu blaat vind ik persoonlijk gewoon te plaatsen onder het kopje 'baggeren'. Plemp dat topic van het Ubiforum anders lekker vol met je negatieve bevindingen. Dan komt het misschien terecht bij de mensen die de game gemaakt hebben en kunnen ze er misschien wat mee. Ik zou het alleen wat genuanceerder proberen te brengen aangezien jij op de manier hoe je nu lult jaren werk van die gasten in 1 keer de grond in trapt.

[...]

Het is ook geen realistische tactische shooter my dear. Ik denk dat het meer als Arcade bedoelt is. Verder zou ik maar even afwachten tot je de MP in handen hebt gehad voordat je al conclusies trekt. Anders hou je het toch lekker bij CS of games uit de Clancy reeks.
eehmm...ik heb het over halflife+mods algemeen, deze game is zo populair door de gameplay.. en far cry mist goeie gameplay imo. Developers vergeten vaak de gameplay de laatste tijd, inclusief doom III heb ik de indruk. Hierom denk(!) ik dat halflife2 toch de betere game gaat worden.

Dit betekent btw niet dat ik far cry niet ga kopen als het uit is , al is het maar om de singleplayer. Maar in de mp zie ik op dit moment ( voor mij) geen goede gameplay...maar wel mooie graphics, omgevingen, enz. Sommigen nemen daar genoegen mee, sommige niet.

Nee ik ben geen fanboy, ik geef gewoon mijn mening.

Btw: ik speel noch cs, noch iets uit de Clancy reeks.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Trouwens zit ik me net af te vragen is het iemand al eens op gevallen dat als je alles op very high zet en je klikt op apply en je gaat daarna kijken dat hij textures op mediuim zet en lightning op custom?

Volgens mij zitten de HQ textures niet eens in het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 15:31:
[...]

eehmm...ik heb het over halflife+mods algemeen, deze game is zo populair door de gameplay.. en far cry mist goeie gameplay imo. Developers vergeten vaak de gameplay de laatste tijd, inclusief doom III heb ik de indruk. Hierom denk(!) ik dat halflife2 toch de betere game gaat worden.

Nee ik ben geen fanboy, ik geef gewoon mijn mening.

Btw: ik speel noch cs, noch iets uit de Clancy reeks.
Ik noem jou geen fanboy hoor.... Die andere knakker kwam met dat soort termen uit de kast.

Onderste stukje uit je quote was alleen voor jou bedoelt ;) Gameplay van Far Cry mist misschien wel iets, maar wie weet komt het nog goed voor de release. Halflife 2 kan misschien de betere game worden... tuurlijk. Stalker verwacht ik ook meer van, maar ja... dat wil niet zeggen dat dit slecht is. (niet dat je dat zegt hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:19
Zo ik heb net even wat ram er bijgegooid (ben van de 512 naar 1 gig) gegaan.

Maar ik moet zeggen dit merk je dus wel duidelijk in Farcry.
eerts speelde ik op 1024 , low (of op MID met schokjes)

Maar nu speel ik dus op HIGH en geen probleem meer. :)

Behalve die texure :( maar daar kom ik ook wel weer overheen.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

niet helemaal, dat ze geraakt worden zie je idd. daarna stoppen de kogels toch echt :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Hey mensen, hebben jullie die tweak al gelezen waarmee je alles kan laten reflecteren in het water?
Als de reflection op Very High zet, weergeeft de reflectie alleen de lucht en het eiland. Met een tweak kan je zorgen dat het water alles reflecteerd. Lucht, eiland, rotsen, hutjes, bomen, bootjes, auto's, vijanden, vogels, rook van raketten, jezelf... het schijnt niet eens zo'n enorme performance hit te hebben.

Beetje vaag dat je dit niet gewoon kan instellen...
Ik zag het staan op de IGN boards, en die user zag het staan op de Farcry fora.

Go into C:\Program Files\Ubisoft\Crytek\Far Cry Demo\Levels\Fort

or whatever drive it's on. now make a copy of the level.pak file.

Next open the non-copy in Winzip and extract the files to a temp folder. Open up mission_fort.xml in Word or whatever.

Scroll down till you see this line
Water="TerrainWater_OnlySky

Delete the _OnlySky part.

Now save that. Repack those files in a zip and rename back to level.pak

Replace in your directory.

You're done.

Now EVERYTHING will be reflected in the water. Your own body, trees, rocks, whatever. Everything will be seen in the reflections. It's really amazing.

I found this out from my friend who is a mp beta tester and he got it from the forums.

I would post screens of what it looked like if i had them.

If you have the MP Beta and want to do this. You must do it for all modes and all levels for it to show up on everything.

Any questions, feel free to ask.

Keep in mind too, that when you put everything back into a .zip file. the compression will be bigger. Making your filesize smaller. but that doesn't affect anything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~burck010/host/farcryfull.jpg

Echt een stuk meer gedetialleerd. Raar effectje (wat misschien in het echt ook zo is) is dat als je onderwater zwemt, je boven op het oppervlak jezelf ziet zwemmen.

Mijn Radeon 9700 had ook wat te melden: "Auw" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Hubert schreef op 23 januari 2004 @ 16:10:
[...]

niet helemaal, dat ze geraakt worden zie je idd. daarna stoppen de kogels toch echt :)
Het bewijs komt zo... ff wachten :P

Edit: shit...sommige screens die ik gemaakt heb staan niet in de FarCry dir. Ik had dus screens waarop ik eerst door een struik heen schoot. Daarachter stond een kist. Je zag daarna toch echt inslag gaten in die kist. Probeer het zelf maar.

Verder is de AI inderdaad af en toe erg dom. Zeker wanneer je aan het snipen bent blijven ze vaak staan. Of ze lopen weg en gaan 10 meter verder weer stil staan. Da's wel jammer ja, maar om het meteen een slechte game te noemen gaat me te ver. Ook kon ik pal naast die kerel bij die jeep gaan staan en hij deed niks.

Ah...ik heb ze gevonden:

Hier schiet ik dus door de struiken vanuit een prone positie.
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0099S.jpg
En hier zie je het resultaat op de kist. (Nee...ik heb echt door de struiken geschoten :P )
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0100S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0118S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0120S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0151S.jpg

Models vindt ik BTW erg mooi en gedetailleerd. Op de official site staan best veel models die in de final te vinden zullen zijn. Beter..

[ Voor 80% gewijzigd door jagermeister op 23-01-2004 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk doetie het dan en wat issie vet :D

Maar klopt het dat ik niet kan saven tussendoor? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
HuggyB schreef op 23 januari 2004 @ 16:37:

Joh ik dacht al, het water is mooi maar ik mis wat :? Afijn ga ik ook eens proberen, ik heb ook een 9700np loopt zeker niet zo lekker meer als je dat aanzet :+

Kheb hem net uitgespeeld best vet, als je in het begin aan land komt gelijk onder de planken kruipen naar die boot met een gun erop, en dan maaien maar! Ook leuk is dat je als ze in het water liggen te bloeden en je schiet op verschillende lichaamsdelen dat dat ook echt impact heeft ( F=ma en drijfkracht ofzo dinges)

[ Voor 16% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 23-01-2004 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
[afbeelding]

Echt een stuk meer gedetialleerd. Raar effectje (wat misschien in het echt ook zo is) is dat als je onderwater zwemt, je boven op het oppervlak jezelf ziet zwemmen.

Weet niet precies hoe je dat bedoelt maar als je bedoelt dat als je zwemt en je kijkt naar boven dat jeje zelf niet ziet dat lijkt me nog al logisch omdat er onderwater geen lichtbron is.

Ik zal het zo even proberen ben ff me pc aan het upaten nieuwe hdds er in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 22:38

Maxow

Hidden Sound System

[afbeelding]

Waarschijnlijk is onder andere dat de rede dat ze die functie hebben gedisabled in de demo en zal dit wel in de final release zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 16:43:
eindelijk doetie het dan en wat issie vet :D

Maar klopt het dat ik niet kan saven tussendoor? |:(
checkpionts ;)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Als je die reflecties aanzet (zodat alles reflecteert), en dan zwem je onder water, dan moet je eens vlak onder het oppervlak zwemmen en naar boven kijken. Je kan jezelf eens goed bekijken ;) (hier toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL checkpoints in een demo, beste demo dan, lekker lang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 21:18:
heli verwijderen

heb een paar dingen veranderd maar wat weet ik ook niet precies meer :-(
en delete

C:\Program Files\Ubisoft\Crytek\Far Cry Demo\Scripts\Default\Entities\AI HeliCommon.lua

mischien als je dit alleen al doet dat het al werkt had het toevallig zo gedaan en de cheat stond er ook al op

me DamageArea.lua voor als het niet werkt is ff niet te downloaden tot een uur of 00:00 http://home.wanadoo.nl/factor/fc.zip
Kun je please die file ff mailen naar me? (mannes12@xs4all.nl)
Kan er telkens niet bij nu.

Oh ook net de game op hard gespeeld. Man die AI is echt uber op hard. Ze zien (iig bij mij) alles. Als ik wil snipen vanaf begin tot aan dat brede strand dan blijven een paar op positie (wel verscholen achter objecten) en een paar man proberen mij te flanken.

Verstop ik me in dat hutje daar, schieten ze dwars door de muren heen en dood :P

Echt ubercool _O_
Mooi werk hoor van die devs.

[ Voor 24% gewijzigd door shuogg op 23-01-2004 18:00 ]

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:15
jagermeister1 schreef op 23 januari 2004 @ 16:43:
[...]

Het bewijs komt zo... ff wachten :P

Edit: shit...sommige screens die ik gemaakt heb staan niet in de FarCry dir. Ik had dus screens waarop ik eerst door een struik heen schoot. Daarachter stond een kist. Je zag daarna toch echt inslag gaten in die kist. Probeer het zelf maar.
Ah...ik heb ze gevonden:

Hier schiet ik dus door de struiken vanuit een prone positie.
[afbeelding]
En hier zie je het resultaat op de kist. (Nee...ik heb echt door de struiken geschoten :P )
[afbeelding]
Heel leuk maar zegt niets, je kan idd door meeste struiken schieten maar er zijn er een paar waar je er niet doorheen kan schieten. :) Zal eens een filmpje proberen te maken. :)

En met die reflecties in ht water ziet het er helemaal :9~ uit. Wel flink wat fps minder, maar ja. :D

[ Voor 6% gewijzigd door Albinoraptor op 23-01-2004 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om die file te uploaden.
Wil het ook graag maar mij lukt het niet , kan niks wijzigen :(.
Al harstikke bedankt, het is wel vet spel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Het loopt enkel als ik alles op low heb staan bij 1024x768x32. (Heb niet gekeken hoe snel het dan loopt, maar in elk geval geen enkele schok gedurende het hele level) Zodra ik ook maar een functie iets op krik ziet alles helemaal blauw en groen en heb ik 1 fp/5s oid. Misschien komt het omdat ik nog altijd met Catalyst 3.1 zit te klooien. (Mobile Radeon 9000)

[ Voor 17% gewijzigd door F0kke op 23-01-2004 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 18:45:
Wat voor file?

Verder vet spel alleen de demo downloaden duurt zo lang, iets van 15 uur! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 19:09:
[...]

Wat voor file?

Verder vet spel alleen de demo downloaden duurt zo lang, iets van 15 uur! ;(
Nou als je hier boven had gekeken , had je wat ik bedoelde !

Het klinkt er leuk , ook als je de foto ziet.

Ik had hem binnen 8 min binnen.

Erg leuk spel, alleen het lukt me niet met die file :(

Bij games.telenet.be hebben ze snelle server :D.

Het is me btw al gelukt :D

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 18:45:
Alstu :)

Edit: Oh...ik zie dat het bopitje al gelukt is. Nou voor de anderen dan die geen zin hebben om het aan te passen.

[ Voor 15% gewijzigd door jagermeister op 23-01-2004 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

by the way moest het hier nog niet staan .. volgens mij is het intbreken van die haai en de jeep omdat je PC het niet aankan .. post je specs is als je geen haai of jeep hebt .. trouwens de engine stinkt redelijk hard .. tussen full en minimum detail merk ik niet al teveel verschil .. het spel blijft schooken en pas na 10 minuten speelt het vlot ..

Voor de rest toffe gameplay maar de demo heb je gemakkelijk op 10 minuttjes uit .. van vrijheid is er geen sprake pfhh .. ik had het toch echt anders verwacht ;( ik hoop dat halflife2 ook niet zo tegenslaat beh ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 19:36:
by the way moest het hier nog niet staan .. volgens mij is het intbreken van die haai en de jeep omdat je PC het niet aankan .. post je specs is als je geen haai of jeep hebt .. trouwens de engine stinkt redelijk hard .. tussen full en minimum detail merk ik niet al teveel verschil .. het spel blijft schooken en pas na 10 minuten speelt het vlot ..

Voor de rest toffe gameplay maar de demo heb je gemakkelijk op 10 minuttjes uit .. van vrijheid is er geen sprake pfhh .. ik had het toch echt anders verwacht ;( ik hoop dat halflife2 ook niet zo tegenslaat beh ..
Maar dat is gewoon de missie.... Je kan zelf levels maken waar je eng van wordt (zo groot), terwijl het even goed loopt. Die Crytek engine is echt supersterk volgens mij. Er zullen vast en zeker ook gigantische levels inzitten waar je erg vrij in bent. Maar in deze map hebben ze die vrijheid eruit gehaald, omdat je anders op een te makkelijke manier de missie kan uitspelen (via de berg aan de achterkant omhoog lopen... En ik vind dat je zelfs bij deze missie al redelijk vrij bent eigenlijk...

haai ontbreekt (en Jeep). 1800xp, ti4100. Ik zag hierboven een fix staan, maar heb deze nog niet uitgevoerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Paniohitus op 23-01-2004 20:04 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Er is hier duidelijk geen sprake van vrijheid zoals SpoBo zegt omdat je temaken hebt met CHECKPOINTS!!!
Ik nam gewoon de boot tot aan de wal en ik had dus al wel gelijk 2 Checkpoints gemist!! zo zal je altijd langs die punten moeten wil je je game saven wat ik dus gewoon ontzettend lame vind!! :(
Vrijheid 0,0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op 23 januari 2004 @ 20:03:
[...]
haai ontbreekt (en Jeep). 1800xp, ti4100. Ik zag hierboven een fix staan, maar heb deze nog niet uitgevoerd.
Die fix heeft het bij mij opgelost :)

Dat het ontbreken van de haai en buggy aan je specs ligt zou kunnen, ware het niet dat:
-Mijn athlon 2400, radeon 9700 pro en 1 GB geheugen toch niet echt onder de systeemeisen vallen toch? ;)
-het nogal vreemd is dat ze ontbreken als je specs te laag zijn. Stel je hebt een missie waar b.v. de buggy absoluut nodig is om verder te komen, en door je specs staat die er niet. Kan je het spel dan nooit uitspelen? :)

Verder nog wat ik al op een ander forum had gepost, en hier maar even herhaal.

Om de snelheid van je zodiac (het beginbootje) te veranderen: ga naar Far Cry Demo\Scripts\Default\Entities\Vehicles\Zodiac.lua en zoek de regel boat_params={ op. In dit stukje kan je de settings veranderen wat betreft de handling van de zodiac. met b.v. Speedv = 25000, -- 5500 maak je hem wat sneller 8)

Om met de buggy onderwater te rijden: ga naar Far Cry Demo\Scripts\Default\Entities\Vehicles\Buggy.lua en zoek de volgende regel:waterDepth = 1. Verander deze naar een hogere waarde (ik heb 500 genomen) en de buggy kan onderwater rijden.

Ik ben benieuwd wat er verder nog aan te passen valt in die .lua files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Iemand trouwens al eens gezien wat er helemaal achter het eiland zweeft? :p

Jawel! Een bank! :D

Heb er screens van, maar kan ze niet posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ik heb plaatjes gezien van de Cartoon Render mode.
Iemand heeft dat aangedaan door in die files te kloten. Volgens mij is dat aan te zetten via Render Mode, die je niet kan veranderen in de demo.

Afbeeldingslocatie: http://www.imagestation.com/picture/sraid101/p2137ba4590fd078e2469c892342738a3/f9d9e119.jpg.orig.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Vanmiddag heb ik geprobeerd om zover mogelijk te komen d.m.v. de cheat. Echter die heli komt al vrij snel en blijft je irriteren. Ook is er een bepaald stuk buiten de 'zone' waarbij je permanent in je healt aangetast wordt. Dus verder kom je wel, maar je ziet niet zoveel aangezien je continu die blurryvision op je scherm hebt. Iemand enig idee hoe je dat uitzet, want dan kun je denk ik best wel eens ver komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MARTIJN_
  • Laatst online: 17:26

MARTIJN_

<<---^|^--->>

http://forums.ubi.com/mes...s_farcry_general&id=zzazv
Staat een lijst met console commands
Om het water te laten reflecteren kun je ook
\e_active_shadow_maps_receving 1
in de console type

PGEQRZEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfNoAvail
  • Laatst online: 12-09 16:19

OfNoAvail

Beter een half gezegde...

Toffe Demo!
Trouwens, ff een kort vraagje:

'k heb in het begin (na het aan land komen en de eerste peeps neerknallen) in eens een loei harde piep ipv ingamesound. De piep houd een minuut oid aan en vervolgens verdwijnt al het geluid!

De framerate is daarna dramatisch terwijl hij daarvOOr goed was?!?

heb een audigy LS en tweaken van de sound opties maakt niets uit...

Verder in het spel heb ik nergens last van :-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

net uitgespeeld en wel zeer kort maar wel mooi gedaan :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:58
Heb het spel nu ook ff gespeelt. Moest ff aan de gameplay wennen, maar speelt nu leuk weg. Ziet er fantastisch uit.
Maar wat me opvalt, is dat de zwaartekracht op dit eiland wel erg laag is. Lijkt de maan wel. Jullie ook opgevallen?
En de wapengeluiden vind ik wel erg zuigen, btw. Voor de rest klinkt het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 13-09 10:25
Mensen met een goeie pc zet alles eens op low en merk hoe soepel hij dan echt loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
b3ta schreef op 23 januari 2004 @ 20:14:
Er is hier duidelijk geen sprake van vrijheid zoals SpoBo zegt omdat je temaken hebt met CHECKPOINTS!!!
Ik nam gewoon de boot tot aan de wal en ik had dus al wel gelijk 2 Checkpoints gemist!! zo zal je altijd langs die punten moeten wil je je game saven wat ik dus gewoon ontzettend lame vind!! :(
Vrijheid 0,0
Bullshit, veel checkpoints kun je op verschillende plaatsen krijgen. En niet op eentje zoals jij insinueert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Is er iemand al opgevallen dat ze zelfs naar je toe komen zwemmen?

Ik pakte net bij het eerste eilandje die gunner boat, en en toen kwam er 1 naar me toe gezwommen :D en toen schoot ik hem voor ze donder

hehe buggy onder water :D kan je overal rond rijden (alleen schieten die helikopters je wel voor je donder. (plaatje is clickable)

Afbeeldingslocatie: http://www.erestor.com/gallery/albums/userpics/normal_FarCry0002.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door WeAreLegion op 24-01-2004 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
MARTIJN_ schreef op 23 januari 2004 @ 21:39:
http://forums.ubi.com/mes...s_farcry_general&id=zzazv
Staat een lijst met console commands
Om het water te laten reflecteren kun je ook
\e_active_shadow_maps_receving 1
in de console type
Helaas :(
Ik zie geen verschil met deze comand..
Iemand waar hij wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ik heb die console command list doorgeschept, maar kan nergens een fatsoenlijk "laat mn fps zien" command vinden... :( iemand...? (zal er al wel voorbij gekomen zijn, maar ikke kannie finde! :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 18:03
Bij mij werkt cat 4.1 zonder crashes, af en toe wel met zwarte textures op de rotsen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MARTIJN_
  • Laatst online: 17:26

MARTIJN_

<<---^|^--->>

Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 01:35:
hmmm ik heb die console command list doorgeschept, maar kan nergens een fatsoenlijk "laat mn fps zien" command vinden... :( iemand...? (zal er al wel voorbij gekomen zijn, maar ikke kannie finde! :))
\R_displayinfo 1

PGEQRZEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:10

sjaakaq

It might get loud

LordHades, mijn buggy blijft drijven :?

Ik kan er iig niet mee op de bodem rijden....

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
leokennis schreef op 24 januari 2004 @ 11:02:
LordHades, mijn buggy blijft drijven :?

Ik kan er iig niet mee op de bodem rijden....
Als ik hem het water inrijd gaat hij wel de bodem op maar ik word er automatisch uitgeknikkerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Meesterlijk spelletje!

En wat betreft die checkpoints... dat is huilen om niks...

Het scheelt enorm veel, welke weg je kiest om je doel te bereiken...
Als je een stuk over het water aflegt en aan wal gaat, na het neermaaien van talloze ventjes met de boot-gun, is de wijze van passeren een stuk eenvoudiger en is dus eigenlijk geen save benodigd.

Er was wel 1 ding dat ik wel gruwelijk gaaf vond:

Ik liep omhoog richting dat oude fort (net uit de lift in de grot), ze zien me aankomen en gaan volop in de aanval. Ik dus achteruitlopend met mn Assault-rifle op die gasten maaiend, naai ik met een klotegang van dat klif af.

Nadat ik halverwege ben blijven staan, gooi ik een paar granaten omhoog (om nog altijd die mannetjes af te krijgen) en krijgen ze me weer in de smiezen.

Dus ik blijf even bezig om ze te pakken te krijgen (waarvan ik er 1 bij toeval raak) en begin daarna voorzichtig naar beneden af te dalen om daarna weer aan de lange weg naar boven te beginnen.

Niet dat ik daar nog veel tegenstand verwachte...

En toen was het bijne te gek voor woorden dat diezelfde mannetjes, van boven, beneden in n groepje om de hoek kwamen gerend en me vol voor mn gaperd poften.

Dus wat betreft die AI, hij mag dan hier en daar niet perfect zijn, maar hij is zeker niet slecht!

Waanzinnig gaaf spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel wat zitten "tunen"....

Ik heb de boot wat sneller gemaakt, de buggy draait nu absurd hoge rpm's en rijdt nu ook een stukje sneller (en ook onder water)

Ik heb die klote heli verwijderd, en ook de zone's vergroot zodat ik het hele eiland kan exploren...

Ondertussen kwam ik ook nog een in de lucht zwevende tafel tegen 8)7

Mja toen ik aan de andere kant van het eiland was, en je bij die vluchttunnel waar je normaal gesproken uitrent als je de demo hebt uitgespeeld, als je daar binnen gaat van de achterkant dan hangt het spel hehe...

Iig, heb wat vette screenies gemaakt maar die post ik strax wel ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
@Martijn_ ja ik zie nu wel de eilandjes spiegelen maar niet de bootjes
@ Razorblade, how the heck do u tune a game?

Ik heb trouwens de oplossing gevonden voor die misvormde rotsen bij ATI cards, op het tabblad 3D van je Catalyst Driver moet je voor Optimale Prestaties gaan (dus helemaal naar links schuiven) en dan kan je FarCry probleemloos spelen, mits je AA in het spel zelf op none zet.

[ Voor 10% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 24-01-2004 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Als ik hem het water inrijd gaat hij wel de bodem op maar ik word er automatisch uitgeknikkerd
idd dat bedoelde ik...

O en je kan ook vanaf het fort de haai 'losschieten' >:)

Welke route nemen jullie btw altijd? Ik sluip onder het eerste huisje, en schiet iedereen door de open stukken in de vloer neer. Jat dan boot met mitrailleur bij eerste huisje, maai tweede huisje iedereen neer en ook iedereen 'aan de overkant'. Dan ga ik NIET omhoog, maar loop naar de andere baai (met de buggy). Dan stukje bos + vemntjes. Daarna NIET dor de mijn (oid) maar ff omlopen en direct naar t fort. Helicopter waar mannetrjes uitjumpen neerschieten met rocketlauncer zodat je daar achter kans chuilen, ff wachten, deur in, zooi opblazen en klaar :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Laatst online: 00:59
Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 13:17:
Ik heb die klote heli verwijderd, en ook de zone's vergroot zodat ik het hele eiland kan exploren...
Vet, hoe heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er verder nog dingen te doen op het eiland? Easter Eggs in de demo ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

RaZoRbLaDe, hoe heb je dat gedaan? Vertel! Vertel!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 16:40:
Hoe los ik deze ''glitches'' op (zie de haai).
Ronduit irritant.

[afbeelding]

VGA: Hercules 9800 pro, niet overgeclockt, catalyst 3.10.
SYS: p4 3hz, 1024 mb pc3200 enz.

Settings:

1280*1024*32
Antialiasing: Very High (al merk ik hier niks van)
Textures: High
Texture filter: High

(de rest op very high)
ehh misschien nieuwe catalyst drivers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Voor de ATI owners onder ons met rots/haai/AA problemen:

http://forums.ubi.com/mes...s_farcry_general&id=zyzlz

En met die instellingen ziet dat er zo uit! (zie jij het verschil?)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/A82OFG36U2

[ Voor 33% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 24-01-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 13:17:
Ik heb het spel wat zitten "tunen"....

Ik heb de boot wat sneller gemaakt, de buggy draait nu absurd hoge rpm's en rijdt nu ook een stukje sneller (en ook onder water)

Ondertussen kwam ik ook nog een in de lucht zwevende tafel tegen 8)7

Mja toen ik aan de andere kant van het eiland was, en je bij die vluchttunnel waar je normaal gesproken uitrent als je de demo hebt uitgespeeld, als je daar binnen gaat van de achterkant dan hangt het spel hehe...

Iig, heb wat vette screenies gemaakt maar die post ik strax wel ofzo...
Ook al op die hoogste berg geweest? Kun je lekker zo ongeveer elke enemy op de map snipen/afluisteren :P
Vanmiddag gedaan (paar mensen heb ik screenshot wel gestuurd in #spielerij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lawtje.com schreef op 24 januari 2004 @ 14:06:
[...]

ehh misschien nieuwe catalyst drivers :/
ehh misschien heb ik 3.9, 3.10 en 4.1 al geprobeerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

shuogg schreef op 24 januari 2004 @ 16:40:
[...]

Ook al op die hoogste berg geweest? Kun je lekker zo ongeveer elke enemy op de map snipen/afluisteren :P
Vanmiddag gedaan (paar mensen heb ik screenshot wel gestuurd in #spielerij)
Hoe kom je erop dude? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:50

Sjo

Bij mij doet de demo het abslouut niet goed. Het ziet er gewoon niet uit. Bij elke resolutie en of ik alles nou op low of high zet, het blijft er zo uit zien:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tweaks/screen1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tweaks/screen2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tweaks/screen3.jpg

Ik heb de nieuwste versie van direct x, en systeem staat in signature, gef 3 Ti200 en athlon xp 1800.

Dit systeem moet Farcry toch kunnen draaien op 800*600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Bi0Hazard schreef op 24 januari 2004 @ 17:27:
[...]

Hoe kom je erop dude? :)
Die fix tegen heli's die eerder in deze draad werd gepost en dan helemaal achterom varen en dan via een enorme omweg naar de top van die berg lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Na de demo op Hard level al meerdere keren uitgespeeld te hebben leek het me wel leuk voor een nieuwe uitdaging: Demo uitspelen met zo weinig mogelijk kills.

Ongezien het eiland infiltreren is niet zo moeilijk, alleen is het me nog niet gelukt om zonder ontdekt te worden voorbij de trap te komen. Steentjes gooien trekt hun aandacht wel van jouw positie weg, maar ze blijven waakzaam, en bij de trap kom je dus niet.

Als meer mensen deze uitdaging interessant vinden, post maar eens met welke body count je uiteindelijk de radar opblaast. Hoe lager hoe beter dus >:) En op welke moeilijkheidsgraad natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steentjes gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm .. ik hoef die trap niet eens op te lopen .. :p (Je bedoeld toch die trap, waar ook een paar vaten olie staan toch?)

Wat ik heb gedaan: met de boot rechtsom het eiland varen (gelijk vanaf het begin). Op een gegeven moment kom je bij een inham. Ga daar aan land en volg de weg. Je komt bijv ook langs een Japans vliegtuig (als het tenminste zo een Japans kamikaze toestel was) Nu benader je die ventjes bij de trap vanuit hun gezien links.

Wat ik heb gedaan: gewoon die steile wand omhooglopen even voor die ventjes (vanuit jouw gezien aan je rechterhand (het kan daar ergens)).

En als er behoefte aan is, post ik wel een screenie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je voor 20% in de bosjes zit, dan zien die gasten je niet. Ik vraag me af hoe dit in multiplayer gaat werken, en in hoeverre je je dan goed kan verstoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ja, zal wel lachen zijn online. Jij speelt op Environment Quality op Very High en gaat ergens in een bosje liggen.
Ik zie jou gewoon open en bloot op de grond liggen op dat ik alles op Low heb staan ;)

Dat zal wel meevallen. Online, tja, je hebt rambo's die rennen zonder eerst goed te kijken, spammers die in elk bosje een grenade gooien :p , of iemand die goed oplet. Ligt er maar net aan.
Maar als je bedoelt in hoeverre jij verstopt zit achter zo'n bosje... dat moet je even testen met een 3rd person view. Als de blaadjes van het bosjes net door jouw camera heen clippen, is er een grote kans dat jouw kop en die enorme sniper loop van je uitsteken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Sjo schreef op 24 januari 2004 @ 18:23:
Bij mij doet de demo het abslouut niet goed. Het ziet er gewoon niet uit. Bij elke resolutie en of ik alles nou op low of high zet, het blijft er zo uit zien:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb de nieuwste versie van direct x, en systeem staat in signature, gef 3 Ti200 en athlon xp 1800.

Dit systeem moet Farcry toch kunnen draaien op 800*600?
Had ik, kwam doordat ik oude Nvidia drivers had. Heb je die geprobeerd? Staat namelijk niet in je rijtje oplossingen. Bij mij werkte het!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Royz schreef op 24 januari 2004 @ 19:09:
[...]

Had ik, kwam doordat ik oude Nvidia drivers had. Heb je die geprobeerd? Staat namelijk niet in je rijtje oplossingen. Bij mij werkte het!
staat ook in de startpost dat je het beste de forceware 53.03 drivers kunt hebben

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 23:34
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 20:17:
[...]

Die fix heeft het bij mij opgelost :)

Dat het ontbreken van de haai en buggy aan je specs ligt zou kunnen, ware het niet dat:
-Mijn athlon 2400, radeon 9700 pro en 1 GB geheugen toch niet echt onder de systeemeisen vallen toch? ;)
-het nogal vreemd is dat ze ontbreken als je specs te laag zijn. Stel je hebt een missie waar b.v. de buggy absoluut nodig is om verder te komen, en door je specs staat die er niet. Kan je het spel dan nooit uitspelen? :)

Verder nog wat ik al op een ander forum had gepost, en hier maar even herhaal.

Om de snelheid van je zodiac (het beginbootje) te veranderen: ga naar Far Cry Demo\Scripts\Default\Entities\Vehicles\Zodiac.lua en zoek de regel boat_params={ op. In dit stukje kan je de settings veranderen wat betreft de handling van de zodiac. met b.v. Speedv = 25000, -- 5500 maak je hem wat sneller 8)

Om met de buggy onderwater te rijden: ga naar Far Cry Demo\Scripts\Default\Entities\Vehicles\Buggy.lua en zoek de volgende regel:waterDepth = 1. Verander deze naar een hogere waarde (ik heb 500 genomen) en de buggy kan onderwater rijden.

Ik ben benieuwd wat er verder nog aan te passen valt in die .lua files.
Waar staat deze fix.. Ik heb het probleem ook dat ik die haai en de buggy niet zie..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Hmm heb nu ook die heli's weggekregen, maar hoe kom ik op die hoogste berg? Hijs te stijl namelijk...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
heb hier een 2400+ met ti4200 128mb agp8x en 1gig ram, maar het maakt geen donder uit of ik hem nou op 1024 high of 1024 low zet, hij blijft traag gaan. is dit normaal? op 800 en dan low dan doetie het ineens hartstikke soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
daandegoeiste schreef op 24 januari 2004 @ 21:25:
heb hier een 2400+ met ti4200 128mb agp8x en 1gig ram, maar het maakt geen donder uit of ik hem nou op 1024 high of 1024 low zet, hij blijft traag gaan. is dit normaal? op 800 en dan low dan doetie het ineens hartstikke soepel.
jep, is ongeveer wel normaal, komt me bekend voor iig, vergelijkbaar systeem

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:21
woei, ik heb de heli weg :)
althans.. ik zie/hoor em niet meer.. maar hij is er nog wel 8)7

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
leokennis schreef op 24 januari 2004 @ 21:07:
Hmm heb nu ook die heli's weggekregen, maar hoe kom ik op die hoogste berg? Hijs te stijl namelijk...
a. van de goede kant benaderen (naar de schotel toe de berg op lopen)
b. Ook al kom je (nauwelijks) vooruit de berg op blijven lopen en evt. springen om het wat te versnellen

Dan moet het lukken hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Was ff aan het klooien >:)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/JAJU3PQOP4
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/8V2QJ790M7
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/TU9D0HO285
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/7038PZJ06X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 15:47:
van mij mag ati ook best ps1.1 gebruiken want bijna alles moet op low om beetje redelijke fps te halen (meer dan 50) op mijn r9600xt
waarom zou je meer dan 50 fps willen halen.. wij kunnen maar 31 zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 00:59:
[...]

waarom zou je meer dan 50 fps willen halen.. wij kunnen maar 31 zien..
Nee hoor, dat getal ligt op zo'n 45 á 50 FPS. Bovendien zijn er zat mensen die verschillen boven de 50 FPS nog beweren te kunnen merken. Natuurlijk is een hoge FPS ook handig om fluctureringen op te kunnen vangen op sommige stukken die ineens erg veel CPU-kracht vragen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Net iets leuks gevonden. Misschien wist je al, lijkt me wel, dat je de schietmodus kan veranderen. Van busrt naar single shot bv. Op gewapende speedbootjes kun je dit dus ook doen. Ik vroeg me al af waar die 2e loop voor werd gebruit, en hoe die knakker tegen het einde aan raketten vanaf zo'n boot schoten. ;)
In iedere geval, het allereerste speedboatje dat je tegenkomt (naast de vissende heren op het eerste eiland) heeft oneindig veel raketten :)
Ik heb me prima vermaakt met het wegschieten van vijandige troepen. :D Kijk ze es vliegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

HuggyB schreef op 25 januari 2004 @ 02:41:
Net iets leuks gevonden. Misschien wist je al, lijkt me wel, dat je de schietmodus kan veranderen. Van busrt naar single shot bv. Op gewapende speedbootjes kun je dit dus ook doen. Ik vroeg me al af waar die 2e loop voor werd gebruit, en hoe die knakker tegen het einde aan raketten vanaf zo'n boot schoten. ;)
In iedere geval, het allereerste speedboatje dat je tegenkomt (naast de vissende heren op het eerste eiland) heeft oneindig veel raketten :)
Ik heb me prima vermaakt met het wegschieten van vijandige troepen. :D Kijk ze es vliegen!
hmnmz, werkte bij mij dus niet...

tevens geeft de MP5 bij mij geen geluid.
dus lekker silenced schieten denk ik?
ik hoor alleen het inslaan van de kogels, maar niet de ontploffingen enzo...
het lijkt ook alsof de vijand dat ding dus niet hoort... weenie of het zo hoort, anders is het wel een HELE stille mp5...
apart...

[ Voor 8% gewijzigd door TepelStreeltje op 25-01-2004 03:46 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

TepelStreeltje schreef op 25 januari 2004 @ 03:44:
[...]

hmnmz, werkte bij mij dus niet...

tevens geeft de MP5 bij mij geen geluid.
dus lekker silenced schieten denk ik?
ik hoor alleen het inslaan van de kogels, maar niet de ontploffingen enzo...
het lijkt ook alsof de vijand dat ding dus niet hoort... weenie of het zo hoort, anders is het wel een HELE stille mp5...
apart...
i9s een bug, en met die boot kan ik ook met dat dikke kanon schieten :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:08

GG85

.......

Iemand al de nieuwe Omegadrivers voor Ati geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Leuk spel is het wel. Speel hem nu @ 1280x960 @ alles very high :P. Loopt wel soepeltjes :D.
Hmm kom er wel net achter dat ie dan gemiddeld maar op de 28 fps zit. Dan maar alles op high zetten :)

Specs

[ Voor 28% gewijzigd door Notna op 25-01-2004 09:11 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb de demo gisteren ook gespeeld zonder meer te weten van het spel dat het een mooie FPS moest zijn.

En jawel, ik kan er ook gewoon geen ander oordeel aan vast hangen. Het is een mooie FPS maar ik kan absoluut NIKS bijzonders ontdekken?

Behalve dat hij vrij pittig is (of iig, je gaat snel dood :P).

[ Voor 14% gewijzigd door IceStorm op 25-01-2004 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
IceStorm schreef op 25 januari 2004 @ 11:02:
Ik heb de demo gisteren ook gespeeld zonder meer te weten van het spel dat het een mooie FPS moest zijn.

En jawel, ik kan er ook gewoon geen ander oordeel aan vast hangen. Het is een mooie FPS maar ik kan absoluut NIKS bijzonders ontdekken?

Behalve dat hij vrij pittig is (of iig, je gaat snel dood :P).
Niks bijzonders? Verwend nest :P
Als dit je al niks meer doet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

shuogg schreef op 25 januari 2004 @ 11:12:
Niks bijzonders? Verwend nest :P
Als dit je al niks meer doet.....
Wat moet me dan wat doen? De graphics zijn absoluut geweldig maar dat maakt is niet het gene wat een game 'maakt'.
De AI is leuk maar niet geweldig, het verhaal, ok lastig te zeggen, maar lijkt me ontzettend standaard en qua gameplay valt mij niks spectaculairs op?
Mijn vraag is gewoon, wat maakt dit spel zo bijzonder? Vanwere alle ophef :P?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 23:46
IceStorm schreef op 25 januari 2004 @ 11:17:
[...]

Wat moet me dan wat doen? De graphics zijn absoluut geweldig maar dat maakt is niet het gene wat een game 'maakt'.
De AI is leuk maar niet geweldig, het verhaal, ok lastig te zeggen, maar lijkt me ontzettend standaard en qua gameplay valt mij niks spectaculairs op?
De vrijheid op zo'n groot eiland ( ok in de demo kan je niet het hele eiland verkennen .. alleen door de helicopter weg te halen in de .ini files , maar zal vast wel kunnen in voledige versie :) )

Mooie graphics
Goeie AI

:P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
IceStorm schreef op 25 januari 2004 @ 11:17:
[...]

Fijne gameplay, mooie graphics, goede AI, enorme vrijheid in wat je doet. Paar leuke dingen imho.

[ Voor 3% gewijzigd door shuogg op 25-01-2004 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Timocos schreef op 25 januari 2004 @ 11:25:
De vrijheid op zo'n groot eiland ( ok in de demo kan je niet het hele eiland verkennen .. alleen door de helicopter weg te halen in de .ini files , maar zal vast wel kunnen in voledige versie :) )

Mooie graphics
Goeie AI
Nou ok, ik vind de 'enorme vrijheid' nu namelijk ontzettend meevallen. Je kunt op een paar manieren een route volgen maar het komt gewoon neer op 'zoek een weg naar boven, schiet mannetjes dood, klaar' (uhm, toch?).
De gameplay? Mwa, best leuk maar ik vind het niet speciaal om een bootje te kunnen besturen :P

Weet je wat, ik speel hem nog wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
IceStorm schreef op 25 januari 2004 @ 11:31:
[...]

Nou ok, ik vind de 'enorme vrijheid' nu namelijk ontzettend meevallen. Je kunt op een paar manieren een route volgen maar het komt gewoon neer op 'zoek een weg naar boven, schiet mannetjes dood, klaar' (uhm, toch?).
De gameplay? Mwa, best leuk maar ik vind het niet speciaal om een bootje te kunnen besturen :P

Weet je wat, ik speel hem nog wel een keer.
Ik vind het best logisch vind een weg naar boven. Je kunt moeilijk de schotel vanaf het strand vernietigen, niet? Maar hoe je boven komt heb je enorme vrijheid in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond die stem al zo bekend voorkomen van de hoofdrol speler ( Ben z'n naam ff kwijt ).
Dat is dus precies dezelfde stem als in Chaser , heeft precies dezelfde manier van praten , dezelfde spreuken , etc.
Iemand meer dit al opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:21
shuogg schreef op 25 januari 2004 @ 11:35:
[...]

Ik vind het best logisch vind een weg naar boven. Je kunt moeilijk de schotel vanaf het strand vernietigen, niet? Maar hoe je boven komt heb je enorme vrijheid in.
3 land plaatsen, 3 routes omhoog naar 1 punt. en vanaf daar weer 2 routes.
Vind die vrijheid wel mee vallen.

Al had je nou om het eiland heen kunnen varen, en via een luchtschacht ofzo naar binnen had kunnen komen dan was t al veel vrijer geweest :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.