[PC] Far Cry - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.128 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

DNi-Cow schreef op 22 januari 2004 @ 18:29:
Weird.. nadat hij klaar is met laden komt er een groen beeld met die nullen (console).. onderin kwam opeens: > Delta Force Black Hawk Down Taskforce Dagger , te staan. Ik kon er net geen screen van maken... maar duid dit op samenwerking tussen het team van de DF serie en farcry? :/

Daarom misschien dat sommige het ermee vergelijken, ik vind naamlijk het geluid van de wapens, erg veel op die van de DF serie lijken.

Mja, strange :)
Dat kreeg ik al de hele tijd waarna ik allemaal rare beelden krijg, in ieder geval geen goed beeld. Nu heb ik die nieuwste Nvidia drivers geinstalleerd en loopt het... Het loopt wel maar niet goed, maar goed misschien moet ik er even beter naar kijken. Het spel ziet er wel super uit!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Switch schreef op 22 januari 2004 @ 18:34:
[...]

Dan kan je beter de CRC Checksums of MD5 Checksums vergelijken, niet dan? ;).
CRC (cyclic redundancy check toch?) geen idee hoe je dat zou moeten doen trouwens. Wel leuk om te weten, dus brand los ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Vieze ... :( :( :(

Extracting to "G:\farcry\Demo Far Cry\"
Use Path: yes Overlay Files: no
Extracting _019AC1F05E7743BFB4038AC8D0F51497
[...]
Extracting _9CB4A1132B74441DAC3C2D0E66672F44
Extracting _2428EDE02EC74DCFA419E8091285137A
Extracting _35EA1CC732404B02BD893D54CA73DE1C
CAB file Data1.cab is corrupt

:( daar gaat dus 1.40 uur downloaden en mijn halve datalimiet (1 GB).. :(

Grrr.. dan niet hoor, ik ga mn datalimiet er echt niet doorjagen voor zo'n stomme demo.. :( ik haal 'm wel van een of ander demo cd-rommetje wat je bij sommige magazines krijgt..

[ Voor 100% gewijzigd door DeRCT13 op 22-01-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
jagermeister:

Het kan bijvoorbeeld met dit programma, zelf heb ik nu geen zin/tijd/puf op mijn eigen CRC te bekijken, maar als iemand met de haai even wil checken welke CRC hij heeft, en dan iemand zonder de haai (incl. ik :+) even wilt cross-checken of dit klopt :)

Meeste zip/rar programma gebruiken trouwens een CRC Check om te kijken of een archive corrupt is of niet, maar is niet even betrouwbaar.

edit
Zijn er trouwens al cheats? Zou me geweldig lijken om helemaal in het begin al een sniper of rocket launcher te hebben :P.

edit²
Dit CRC progje is dus niet goed, moet EXE extensie hebben, niet de bedoeling :+ Even verder zoeken dan maar? Doe maar :Y) ;).

[ Voor 25% gewijzigd door Switch op 22-01-2004 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Wist ik dat maar eerder.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
cardinal808 schreef op 22 januari 2004 @ 18:14:
dan zit je verkeerd, dan moet je in het Rise of Nations topic wezen en niet hier.
en het is een 1.1 pixel shader en geen 2.0
doooooooeeeeeeei
Diepe zucht....

50.00+ drivers van nvidia zijn bedoeld voor dx9 kaarten en nergens anders voor. Als je die installeert op hardware die niet dx9 compatible is (GF4 bv) heb je geen reet aan die drivers, want ze verbeteren niks, sterker, ze zijn trager in veel gevallen op die hardware.

Echter, 5x.xx drivers geven soms texture depth conflicts in andere games, zoals rise of nations, die het wel goed doet met bv de 45.xx drivers. Omdat deze game, Far Cry, om 53.xx drivers vraagt heb je dus een probleem he...

Dus niks, 'doei'... ik vraag me af of de game het ook doet zonder 53.xx drivers, ik kan me nl. niet voorstellen dat hij die drivers per se nodig heeft, omdat de interfaces van de drivers niet wezenlijk zijn veranderd behalve dx9 support, maar DX zal toch rapporteren dat de hardware (GF4) niet dx9 compatible is, dus de driver slaat die logic over (of beter: DX9 slaat dat over, die doet emulations in software en iedere game gaat dan automatisch terug naar een slapper codepath voor bv dx8.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Haay schreef op 22 januari 2004 @ 18:39:
Iets was ik wel ERG irritant vind is dat textures van struiken die vlak voor je loop zitten gewoon je kogels tegenhouden! Lig je lekker in een struikje, komt er een ventje naar je toe, wil je schieten met je P90, raken de kogels hem niet omdat de blaadjes-texture je kogels niet doorlaten!!! |:( Moet je een paar stappen naar voren doen zodat je vrij van het struikje bent zodat je hem wel kunt raken. 8)7
Idd zwaar balen. irriteerde ik me ook mateloos aan. :( :(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

dimitio schreef op 22 januari 2004 @ 18:39:
Zijn der hier Ati gebruikers die de demo wel op 4.1 spelen zonder crashes?
Anders moet ik weer ff een oude catalyst gaan d/l.
Ja 9800pro hier. Je moet in je drivercontrolpanel AF en ANiso op application preferences zetten. Toen ik dat gedaaan had verdween bij mij de "garbled" look van mijn scherm en veranderde in een tropisch eiland. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ik heb die haai en de buggy en mijn zip is 521,044,461 bytes groot.

Die crc checker is alleen voor .exe files

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
We kunnen ook MD5 gebruiken: http://www.whitsoftdev.com/md5/ (Rafe :>) ;).

Maar is wel beetje rare methode, aangezien een site bijv. een eigen ZIP kan maken.

Mijn MD5: d5f389d6b99c1d69f0491c3e03e50877
Gedownload van Tampie (DemoFarCry.zip), en ik heb geen haai of buggy gezien :(.

[ Voor 32% gewijzigd door Switch op 22-01-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Mijn md5 d5f389d6b99c1d69f0491c3e03e50877 en wel buggy/haai

Zijn gewoon hetzelfde dus zal het wel ergens anders aan liggen dat jullie geen haai/buggy hebben :?

Heb btw 53.03, zou het dan toch daaraan liggen, zal straks wel ff andere drivers installen en kijken of me buggy/haai weg zijn

[ Voor 80% gewijzigd door bAdmuTs op 22-01-2004 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 21:21
Preddie schreef op 22 januari 2004 @ 18:15:
Ik heb nog even goed onderzocht over de verdwijnproblemen die ik heb (en vele andere ook). Er was 1 tip, en dat was alles op very High zetten. Maar dat heeft misschien iemand verzonnen, want dat werkt echt niet.

[afbeelding]

Het probleem ligt ergens anders. De textures bestaan gewoon niet. Ook waar de buggy zou moeten staan is het gewoon leeg. Je loopt nergens tegenaan en ook de kogels vliegen gewoon door. Het is dus geen texturefout van de videokaart, want dan zou de engine moeten laten zien dat de kogel tegengehouden wordt.

Echt heel vaag dit...
Mmm.. vaagjes.. dit probleem heb ik ook, voor niks een uur gezocht naar die jeep..
( ik zie trouwens wel de visjes en de vogels )

[ Voor 3% gewijzigd door _VooDooMen_ op 22-01-2004 19:06 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Switch schreef op 22 januari 2004 @ 18:59:
We kunnen ook MD5 gebruiken: http://www.whitsoftdev.com/md5/ (Rafe :>) ;).

Maar is wel beetje rare methode, aangezien een site bijv. een eigen ZIP kan maken.

Mijn MD5: d5f389d6b99c1d69f0491c3e03e50877
Gedownload van Tampie (DemoFarCry.zip), en ik heb geen haai of buggy gezien :(.
Mmaay, ik heb dezelfde hash. Handig systeem trouwens :D , maargoed. De oorzaak ligt dus wel aan een instelling/ fout etc. Maar waar het aan ligt?

*niet aan de drivers
*niet aan de videokaart (andere ti4200 deden het wel, Ati's hebben ook last van de bug)
*niet aan de very-high/ low instellingen.

edit: vogels en visjes zijn wel een instelling :P (omgeving)

[ Voor 9% gewijzigd door Paniohitus op 22-01-2004 19:12 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Eh waarom blijft de texture filtering quality op medium staan en krijg ik hem niet op high?

Verder vind ik m'n rosten er raar uit zien.

http://picserver.student....view_image.php/N46M6BSMGV

Allemaal zwarte vlekken die verdwijnen als je er naartoe loopt :?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geweldig :( ik krijg een blauw scherm met mijn crosshair alleen zichtbaar.... :?
anyway, het geluid klinkt goed :D alleen zie ik niks van het spel, alleen een blauw scherm dus..

najaaaaaaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Hacku schreef op 22 januari 2004 @ 19:11:
Eh waarom blijft de texture filtering quality op medium staan en krijg ik hem niet op high?

Ik had precies hetzelfde toen ik nog de 40.xx drivers had. Nadat ik de 50.xx had geinstalled waren die problemen weg.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Hacku schreef op 22 januari 2004 @ 19:11:

Laat me raden, jij heb een ati :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Dat abrupte einde met die explosie hoort dat zo? of loop ik niet snel genoeg de gang uit?

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

motormuus schreef op 22 januari 2004 @ 19:14:
Dat abrupte einde met die explosie hoort dat zo? of loop ik niet snel genoeg de gang uit?
dat hoort idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Alabama_man schreef op 22 januari 2004 @ 16:56:
[...]

Tuurlijk is het mierenneuken, maar mag ik soms geen kritiek geven? Ik vind gewoon dat het grafisch een beetje overated is. Het ziet er prachtig uit hoor daarnietvan, maar die pop-up en LOD vallen me gewoon erg op (en ik zal vast niet de enige zijn). Dit alles staat los van wat ik van de gameplay en het spel in het geheel vind...
Ik heb er in elk geval geen problemen mee, misschien omdat ik meer tijd steek in het spelen van het spel en me te amuseren ipv de engine te analyseren? Anyway, zo zie je maar dat de ene mens verdraagzamer is dan de andere op het gebied van graphics.

/edit En ik zou sommigen er nog willen doen aan herinneren dat dit nog altijd maar de demo is. Dit omdat ik hier iemand zag zeggen "het draait niet op mijn 2000XP met Radeon 9800pro, dan maar upgraden". Toch niet upgraden voor een demo?

[ Voor 15% gewijzigd door Ranzy op 22-01-2004 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
bAdmuTs schreef op 22 januari 2004 @ 19:13:
[...]

Laat me raden, jij heb een ati :? ;)
ja ...
9800 pro

[ Voor 4% gewijzigd door XWB op 22-01-2004 19:19 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmmm. Niet helemaal bugvrije engine blijkbaar.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Als je een geforce 4 hebt, lage framerate, en 4x.xx drivers -> upgrade naar 53.03 Forceware

Met alles op high heb ik met die drivers meer fps dan ik op medium detail heb met de 45.23 drivers. Zit trouwens aardig wat verschil in beeldkwaliteit tussen medium en high.

[ Voor 4% gewijzigd door Twist op 22-01-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Denk dat dat met die zwarte vlekjes op de rotsen en handen enzo een ati bug is :(

Iemand met een GF die hier last van heeft :? :?

[ Voor 11% gewijzigd door bAdmuTs op 22-01-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ranzy schreef op 22 januari 2004 @ 19:19:
[...]

Ik heb er in elk geval geen problemen mee, misschien omdat ik meer tijd steek in het spelen van het spel en me te amuseren ipv de engine te analyseren? Anyway, zo zie je maar dat de ene mens verdraagzamer is dan de andere op het gebied van graphics.

/edit En ik zou sommigen er nog willen doen aan herinneren dat dit nog altijd maar de demo is. Dit omdat ik hier iemand zag zeggen "het draait niet op mijn 2000XP met Radeon 9800pro, dan maar upgraden". Toch niet upgraden voor een demo?
Ik kan mij Hidden and Dangerous (1) nog goed herinneren. Wat een brute game was dat zeg, maar het zat vol met bugs. Desondanks heb ik me uitermate met die game vermaakt...

@Lighteye: Thanks... Mijn hash is dezelfde, dus daar ligt het probleem niet. Misschien handig als mensen hun systemspecs hier neer kwakken met een duidelijke vermelding: Wel/geen haai/buggy 8)7 . Misschien dat er overeenkomsten te vinden zijn.

Ik zie dus WEL een haai en een buggy 8)7

Mijn specs: zie sig

Toevoeging:

Catalyst 3.7
1280x960@32
Alles op very high
AA staat aan

[ Voor 25% gewijzigd door jagermeister op 22-01-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
hele diepe zucht
heb je geen reet aan die drivers, want ze verbeteren niks, sterker, ze zijn trager in veel gevallen op die hardware.
nope helemaal gelijk :O , maar helaas zitten er ook bugfixes in de drivers van oudere drivers. anders kon ik nou geen battlefield Mods meer spelen. ook geen andere spellen meer spelen door hun updates, dus wat je zegt is niet helemaal waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

jagermeister1 schreef op 22 januari 2004 @ 19:39:
[...]

Ik kan mij Hidden and Dagerous (1) nog goed herinneren. Wat een brute game was dat zeg, maar het zat vol met bugs. Desondanks heb ik me uitermate met die game vermaakt...
Ja, daar heb ik mij ook goed mee geamuseerd, desondanks de bugs. En Delta Force Land Warrior, de A.I. van die mannen was gewoon om te brullen! En toch heb ik dat spel lang gespeeld. Om van Morrowind nog maar te zwijgen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
bAdmuTs schreef op 22 januari 2004 @ 19:32:
[...]

Denk dat dat met die zwarte vlekjes op de rotsen en handen enzo een ati bug is :(

Iemand met een GF die hier last van heeft :? :?
Preddie liet al weten (zie wat meer naar boven) dat hij er ook last van had met zijn geforce.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet er nou al wat meer over hoe ik het eiland verder kan verkennen, want ik wordt nog steeds neergemaait door die helicopter.. Ik zou graag de andere kant van het eiland eens willen bekijken [als die er al is..].

Die 'zwarte' vlekjes op die rotsen komen hoogstwaarschijnlijk gewoon door de AA. Als je die eens uitzet [bij de drivers EN in het spel zelf], is het als het goed is opgelost [ja behalve uitzonderingen, het kan ook komen doordat je kaart tever is overclockt bijv.]. Maar bij mij is het nou wel weer weg, maar ik heb liever wat smoother uitzicht dan geen vlekjes op die rotsen.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 18:33:
Voor de mensen met een ati kaart, bij mij is de performance beter met de 4.1 dan de 3.10 drivers. Nu kon ik op 1024x... met alles op medium met meestal 60fps of meer spelen terwijl ik eerst daarvoor alles op laag moest zetten. Alleen met de 4.1 drivers zit er wel een bug in het water want daar zie je dan allemaal strepen door. Met alle 2 de drivers had ik ook dat sommige textures knipperen en sommige *licht* geven terwijl dat niet moet.
;)

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ok kweet niet welke "hash" of wat dan ook ik heb. Ik heb toen ik de demo voor het eerst gespeeld en toen had ik een haai erinzitten. Toen heb ik een maat van me gevraagd voor zijn savegame om te testen(omdat hij die haai niet zag) en wat blijkt als ik zijn savegame opstart zie ik bij mij geen haai meer. Ook geen Buggy maar die zag ik toch al niet, ik heb daarstraks nog ff gekeken, als ik new game doe istie haai er wel, maar start ik zijn game op....niets meer.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:15
Is het misschien niet even raadzaam om de maker even te mailen , waarom je die haai en Buggy niet te zien krijgt, of soms wel ..Mijn engels schrift is niet bst dus dan had ik het wel gedaan.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Kmoet zeggen dat dit best eenbruut spel gaat worden! Jammer dat alles op very high niet werkt op mijn PC R97np, als alles op medium staat zie ik de visjes namelijk niet meer! :Y)

offtopic:
* offtopic: het strand is kek mooi but where are the beachbabes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 00:33
Ik heb de demo van fileplanet gedownload, en heb net de haai in het water gekicked ;)

Ik vind het alleen jammer dat als ik alles op very high zet, m'n 9800pro + 2600+ het niet meer trekt zodra ik in gevecht zit :'(

Even een n00b vraagje: Ik heb in windows alles op optimal quality gezet, wat zijn dan de beste instellingen in far cry zelf?

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JayVee schreef op 22 januari 2004 @ 17:53:
[...]
Hoe doe je dat precies?
Ik heb gewoon een 5.1 versterker aan mijn Audigy hangen. Kan zeker niet via SPDIF, of wel? Neem aan dat ik dan gewoon drie analoge stereo verbindingen moet pakken?
Heb het nog niet getest.
[/offtopic]
Analoog ja. Mooi om geluid van achteren te horen als je word omsingeld. De kogels van links en geroep van rechts en van voren bijv \o/

Daarbij zeg ik het nog eens: Geluid super .. ik had mn koptelefoon op, omdat mn vriendin tv zat te kijken. Ineens loop ik zo in de jungle .. allemachtig .. dat moest ik ff mn vriendin laten horen. Dus tv uit en luisteren \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Laatst online: 10-08-2023
Die haai/buggy heeft niet met je systeem/zip te maken volgens mij. Ik had hem de ene keer wel en de andere keer weer niet.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Mmm, net voor het eerst gespeeld, bij mijn options nam ik Auto-detect, wordt alles op medium gezet, ga ik spelen, maar stopt het laadbalkje op het laatste moment ermee en loopt de PC vast :(

Maar op Low werkt gelukkig wel alles, met een Club 3D Radeon 9600 Pro.... "Low"?? Waaa :9~, ziet er echt wel lekker uit :D

Buggies of haaien ben ik overigens nog niet tegengekomen, ga zo weer even verder spelen...

Trouwens, dat ie dus Medium aangeeft waarop ie het dan niet doet, ligt dat dus aan het feit dat ik een ATI kaart heb met Catalyst 4.1 :?... Ik had toch wel verwacht dat ik het op Medium kon spelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Mijn instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/melvin83/Pics/Other/InstellingFarCry.jpg

De bots reageren niet altijd zo snel. Zo stond ik hier 5 minuten naar hun te loeren todat ze reageerden. In het zicht nog wel:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/melvin83/Pics/Other/FarCryDemo2.jpg

Lighting kan veel beter, veel plaatsen zijn overbelicht, zoals hier:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/melvin83/Pics/Other/FarCry0001.jpg

Ook de vaten die je wegknalt, staan na een tijdje weer op hun plek:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/melvin83/Pics/Other/FarCry0028.jpg

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, die vaten mis ik ook? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Je moet ook een aantal instellingen op High hebben staan, wil je die features zien. Ik zie ook vissen zwemmen in het water en ik zie vogels vliegen en in de jungle zag ik een wrattenzwijn. Welke instellingen je precies moet hebben, weet ik zo niet.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 00:33
Breezer: Welke videokaart + drivers heb jij?

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Ik kan anti aliasing niet aan zetten, dan krijg je bij mij vet vaag beeld... Zou dat het zijn als ik dat messchien aan zet dat ik dan verschillende dingen wel zie..?

[ Voor 3% gewijzigd door _VooDooMen_ op 22-01-2004 20:23 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

I.R. Butcher schreef op 22 januari 2004 @ 20:22:
Breezer: Welke videokaart + drivers heb jij?
Radeon9700Pro+Catalyst 3.9. Met andere drivers had ik allemaal verotte textures enzo. Je moet echt persé 3.9 hebben geinstalleerd, wil je em iig zonder grafische problemen willen spelen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Die gasten die over de A.I. klagen, spelen jullie op hard? Heb zelf alleen nog maar ff op easy gespeeld, en ik heb ze idd ook al wel vrij domme stoten zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Ranzy schreef op 22 januari 2004 @ 19:19:
[...]

Ik heb er ook geen problemen mee, ik kaart het alleenmaar aan. Analyseren en amuseren gaat bij mij hand in hand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefZ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik verveelde me dus ging maar ff het eiland verkennen. Ik heb de heli ontlopen door een rocketjump bij de schotel. hier wat kiekjes ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ahm.cobelens/pics/FarCrybackside.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ahm.cobelens/pics/FarCrytop.JPG

Dit waren wat rare dinge die ik in een uithoek van het level tegenkwam :)
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ahm.cobelens/pics/FarCryPlane.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ahm.cobelens/pics/FarCryChairZoom.JPG

[ Voor 111% gewijzigd door StefZ op 22-01-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
yup hier een!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Wahaha >:) je kan die visjes dus gewoon met een granaat op hun zij laten drijven (dat hoor je die vent ook zeggen als je met die binoculars op heminzoomt, raar maar waar) Rex fishing hunt here I come!

Als je die visje dus wil zien moet je environement water quality op high zetten!

offtopic:
breezer: ff plaatjes resizen

[ Voor 15% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 22-01-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrEeZeR schreef op 22 januari 2004 @ 20:18:
[...]

Je moet ook een aantal instellingen op High hebben staan, wil je die features zien. Ik zie ook vissen zwemmen in het water en ik zie vogels vliegen en in de jungle zag ik een wrattenzwijn. Welke instellingen je precies moet hebben, weet ik zo niet.
Enviroment settings staan al op zijn hoogst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dit is even een reactie op die screens van Breezer:

Dat het strand zo fel is dat hoort zo :) dat is niet over belicht. Als je foto's van een tropisch eiland ziet met echt witte stranden. Dan zieje dat dat ook erg fel is als de zon er op schijnt :) dat heeft niks met overbelichting te maken ze proberen het gewoon zo natuurlijk mogelijk te maken en imho zijn ze daar aardig in geslaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 20:37:
[...]

Enviroment settings staan al op zijn hoogst.
heb ik ook vet vaag.. zoals die jeep die zie ik ook nie en die haai.. en alles staat bij mij op high.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

WeAreLegion schreef op 22 januari 2004 @ 20:42:
Dit is even een reactie op die screens van Breezer:

Dat het strand zo fel is dat hoort zo :) dat is niet over belicht. Als je foto's van een tropisch eiland ziet met echt witte stranden. Dan zieje dat dat ook erg fel is als de zon er op schijnt :) dat heeft niks met overbelichting te maken ze proberen het gewoon zo natuurlijk mogelijk te maken en imho zijn ze daar aardig in geslaagd :)
Nee, dat is wel overbelicht. Kijk maar es goed naar de texture van het stuk dat spierwit is. Die texture zie je amper, omdat het overbelicht is. Niet om arrogant te doen verder, maar ik heb er aardig wat verstand van omdat ik zelf ook aan level design doe. Ik zie dus gauw wanneer iets fout is of niet.

Ben ook eenmaal iemand die graag van de nieuwste games, eerst de engine+mogelijkheden gaat onderzoeken en daarna pas de game gaat spelen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Laatst online: 18:15
volgens mij heb ik het plakrandje van de lucht gevonden :+

Afbeeldingslocatie: http://www.erestor.com/gallery/albums/userpics/FarCry0000.jpg
klikken om het goed te zien

of komt dat omdat mijn instellingen gewoon laag staan? :?

[ Voor 22% gewijzigd door The Evil Brain op 22-01-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
BrEeZeR schreef op 22 januari 2004 @ 20:48:
[...]

Nee, dat is wel overbelicht. Kijk maar es goed naar de texture van het stuk dat spierwit is. Die texture zie je amper, omdat het overbelicht is. Niet om arrogant te doen verder, maar ik heb er aardig wat verstand van omdat ik zelf ook aan level design doe. Ik zie dus gauw wanneer iets fout is of niet.

Ben ook eenmaal iemand die graag van de nieuwste games, eerst de engine+mogelijkheden gaat onderzoeken en daarna pas de game gaat spelen.
Hehe nou ja zal maar zo ik vind het er wel bij horen, en het klinkt idd arrogant haha ;)
Maar goed persoonlijk vind ik het wel kloppen als jij iets heel wits pakt (zoals een strand met korreltjes) en jij zet daar een vele zon op dan zie jij ook die koreltjes (dus de textures) niet goed meer. Tis volgens mij het zelfde als recht in een lamp kijken dan zie je de vorm en gloei draad ook niet meer

[ Voor 20% gewijzigd door WeAreLegion op 22-01-2004 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

The Evil Brain schreef op 22 januari 2004 @ 20:49:
volgens mij heb ik het plakrandje van de lucht gevonden :+

[afbeelding]
klikken om het goed te zien

of komt dat omdat mijn instellingen gewoon laag staan? :?
Nee, die texture in de skybox is gewoon niet seamless. Oftewel, de texture kan zich zelf wel herhalen, maar je ziet dan wel de overgang. In Photoshop kan je dit in de texture aanpassen. De textures die gebruikt zijn voor het terrain (het zand bijvoorbeeld) is wel seamless.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

WeAreLegion schreef op 22 januari 2004 @ 20:50:
[...]

Hehe nou ja zal maar zo ik vind het er wel bij horen, en het klinkt idd arrogant haha ;)
Ach boeie. :)

Smaken verschillen. Ik hoop persoonlijk dat ze het gaan aanpassen. Anders doe ik het zelf wel wanneer de editor uitkomt. >:)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Khoop dat alles bij mij goed draait met m'n Radeon 9700 Pro AIW met Catalyst 4.1, heb er namelijk net vanmiddag m'n rig voor opnieuw geinstalleerd :X Dus als ik straks wat dingen mis e.d. gaan er wat dingen vliegen hierzo, uit het raam, vrees ik :(

Time left: 22:00
Time elapsed: 36:30

[ Voor 11% gewijzigd door --MeAngry-- op 22-01-2004 20:59 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

BrEeZeR schreef op 22 januari 2004 @ 20:52:
[...]

Nee, die texture in de skybox is gewoon niet seamless. Oftewel, de texture kan zich zelf wel herhalen, maar je ziet dan wel de overgang. In Photoshop kan je dit in de texture aanpassen. De textures die gebruikt zijn voor het terrain (het zand bijvoorbeeld) is wel seamless.
Nix, dat is gewoon omdat de instellingen te laag staan. Op high zie je die overgang niet dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ranzy schreef op 22 januari 2004 @ 20:59:
[...]

Nix, dat is gewoon omdat de instellingen te laag staan. Op high zie je die overgang niet dacht ik.
Euh, dat zou dan een vage optie zijn. Er zit namelijk totaal geen verschil tussen wel of niet overgang. :D

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

En toch, als je deze screenshot ziet, valt het helemaal niet op.
http://members.lycos.nl/a...nshots/veryhighdetail.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ranzy schreef op 22 januari 2004 @ 21:11:
Je moet wel, nadat je AA in het spel zelf op High o.i.d hebt gezet, het spel afsluiten en opnieuw opstarten. Anders werken de wijzigingen nog niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennahz op 22-01-2004 21:13 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heli verwijderen

heb een paar dingen veranderd maar wat weet ik ook niet precies meer :-(
en delete

C:\Program Files\Ubisoft\Crytek\Far Cry Demo\Scripts\Default\Entities\AI HeliCommon.lua

mischien als je dit alleen al doet dat het al werkt had het toevallig zo gedaan en de cheat stond er ook al op

me DamageArea.lua voor als het niet werkt is ff niet te downloaden tot een uur of 00:00 http://home.wanadoo.nl/factor/fc.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:11
Hmm ik probeerde hem net ook maar die demo loopt echt crap. Ik heb een XP2200+@2Ghz en een 9800XT. Op medium heb ik maar 32FPS als ik in het bootje zit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Sorry hoor..maar dit probleem is nu al tig keer voorbij gekomen.
De meeste hebben hier dus last van of een geheel blauw scherm.
Dit krijg je als je AA of AF gebruikt.
Dusss...zet AF en AA uit in je driver settings en alles loopt prima :)
Wel erg jammer omdat de textures in de diepte er gelijk stukken minder uitzien:(
Iemand al een oplossing gevonden om wel met AF te spelen zonder problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zie je het aantal fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ik denk zelf ook dat deze demo niet goed geoptimaliseerd is. Ik bedoel, het is niet allemaal Bumpmapping e.d wat je ziet. Detail-textures en Cubemapping is zo standaard als wat en is tegenwoordig geen belemmering meer voor de nieuwe kaarten. Hier en daar staan wat gebumpmapte (hoe schrijf je dat?) kraten, balken etc, maar om dat nu direct veel te noemen....

Ook als je in een gebouw zit, moet je fps hoger worden, aangezien alles buiten het gebouw niet wordt berekend en dus ook niet gerenderd.

Ik ben echt benieuwd hoe die level-optimizing werkt in de level-editor.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Open de console in het spel (~) en tik in:

\r_displayinfo 1

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Laatst online: 09-09 12:44
Zooo, wat een lekkere game zeg :9~ Helaas ben ik gedwongen alles op Low spelen (Club3D 9600Pro), maja dan ziet het er nog steeds super uit _/-\o_

Hier wat screenshots :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~mol00387/farcry/FC01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~mol00387/farcry/FC02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~mol00387/farcry/FC03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~mol00387/farcry/FC04.jpg

Echt ver in de missie ben ik nog niet gekomen :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

merk bijna geen verschil in fps 800x600 of 1024x768 maar naar

1280x1024 wel iets ja :-)

2x anti-aliasing en 8x anistropische filtering aan op kwaliteit
en in de game de muziek wel uit en de rest op max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Jammer dat die MP-demo nog een tijdje duurt. Ik speel die liever dan deze SP-demo.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net uitgespeelt, wat een geweldig spel is dit!
alleen waar vind je eig. die sniper :?

ik ga zo ff verschillende instellingen proberen met mijn ti42000-8x, 3ghz, 512mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
BrEeZeR schreef op 22 januari 2004 @ 20:23:
[...]

Radeon9700Pro+Catalyst 3.9. Met andere drivers had ik allemaal verotte textures enzo. Je moet echt persé 3.9 hebben geinstalleerd, wil je em iig zonder grafische problemen willen spelen.
Oh? Mijn 9700 pro met catalyst 4.1 heeft anders nergens last van hoor. Geen crashes, geen verrotte textures, geen andere grafische problemen. Het werkt gewoon prima.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

`Waarom zie ik vanaf dat ik me game opstart CONSTANT mijn CPU gedrag, frame rates en andere onzin die ik niet wil zien door het spelen heen want het beslaat mijn hele scherm.

BTW met mijn sys: AMD 1800+, GF4 Ti4200 (128Mb) en nieuwste Forceware drivers, via-4-1 etc en alles op medium haal ik ruim 45 FPS ook in gevechten, toch niet echt slecht dacht ik zo!

Maar wat ik dus wil weten: hoe haal ik die console weg die de hele tijd alles aangeeft wat er gebeurd in de game opgebied van geheugengebruik, CPU gebruik en FPS ????

|:( 8)7

De grafieken flitsen en beslaan m'n hele scherm, echt bagger als dat niet weg te krijgen is ....)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

shuogg schreef op 22 januari 2004 @ 22:11:
[...]

Oh? Mijn 9700 pro met catalyst 4.1 heeft anders nergens last van hoor. Geen crashes, geen verrotte textures, geen andere grafische problemen. Het werkt gewoon prima.
Ik heb alleen maar 3.10 geprobeert. Heb et verkeerd gezegd, my fault. Bij 3.10 had ik die problemen. 4.1 heb ik nooit geprobeerd. Ik ben toen maar direct naar 3.9 gegaan en de probs waren weg.

Ik ga het liefst weer terug naar 3.10, maar ja, zolang ik FC wil doen gaat dat nog niet.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 22:17:
`Waarom zie ik vanaf dat ik me game opstart CONSTANT mijn CPU gedrag, frame rates en andere onzin die ik niet wil zien door het spelen heen want het beslaat mijn hele scherm.

BTW met mijn sys: AMD 1800+, GF4 Ti4200 (128Mb) en nieuwste drivers en alles op medium haal ik ruim 45 FPS ook in gevechten, toch niet echt slecht dacht ik zo!

Maar wat ik dus wil weten: hoe haal ik die console weg die de hele tijd alles aangeeft wat er gebeurd in de game opgebied van geheugengebruik, CPU gebruik en FPS ????

|:( 8)7
Als je eenmaal dat heb aangezet blijft het er staan todat je het weer uitzet ;)

\r_displayinfo 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

BrEeZeR schreef op 22 januari 2004 @ 22:20:
[...]

Ik heb alleen maar 3.10 geprobeert. Heb et verkeerd gezegd, my fault. Bij 3.10 had ik die problemen. 4.1 heb ik nooit geprobeerd. Ik ben toen maar direct naar 3.9 gegaan en de probs waren weg.

Ik ga het liefst weer terug naar 3.10, maar ja, zolang ik FC wil doen gaat dat nog niet.

\r_displayinfo 0

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 22 januari 2004 @ 22:20:
[...]

Als je eenmaal dat heb aangezet blijft het er staan todat je het weer uitzet ;)

\r_displayinfo 0
Alleen weet ik meer dan 100000000% cker dat ik niks heb aangezet! :)

Maarre, waar toets je dat dan in: \r_displayinfo 0

Want het begon toen het opstarte, de game dan. Dus in menu, laadtijden overal zie je die onzin! :S

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 22:23 . Reden: antwoord gevonden! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 22:22:
[...]

Alleen weet ik meer dan 100000000% cker dat ik niks heb aangezet! :)

Maarre, waar toets je dat dan in: \r_displayinfo 0

Want het begon toen het opstarte, de game dan. Dus in menu, laadtijden overal zie je die onzin! :S
Kan je et toch proberen?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrEeZeR schreef op 22 januari 2004 @ 22:21:
[...]

\r_displayinfo 0
BrEeZeR schreef op 22 januari 2004 @ 22:27:
[...]

Kan je et toch proberen?
Geprobeerd en werkt dus niet, wat een onzin dit en errug irritant, tgaat dus niet weg! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 21:59:
net uitgespeelt, wat een geweldig spel is dit!
alleen waar vind je eig. die sniper :?

ik ga zo ff verschillende instellingen proberen met mijn ti42000-8x, 3ghz, 512mb
Die ligt op het eilandjes achter de hut bij de haai, ook heeft een van die gasten op het eiland in zo'n torentje en sniper rifle. Ik ben evrder niet ver gegaan naar binnen, wel veel in dat buitenstuk gespeeld en bekeken. Het is net of je erg echt loopt.

Ubisoft doet soms goed werk. Myst: Uru was ook al zo sfeervol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

BrEeZeR schreef op 22 januari 2004 @ 21:12:
[...]

Je moet wel, nadat je AA in het spel zelf op High o.i.d hebt gezet, het spel afsluiten en opnieuw opstarten. Anders werken de wijzigingen nog niet.
Ik volg ff niet meer... Ik had het over de lucht hé, of beter de naadloze overgang tussen de luchttexturen. Nu ja, kan me ook al niet veel schelen of je dat hoekje nu ziet of niet.

Hoe meer ik de demo speel hoe meer het lijkt alsof ik een opvolger in de reeks Delta Force aan het spelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

moet ik 10 minuten wachten op de hele download :| :+

ff kijken oftie fatsoenlijk draait@my setup :).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ranzy schreef op 22 januari 2004 @ 22:35:
[...]

Ik volg ff niet meer... Ik had het over de lucht hé, of beter de naadloze overgang tussen de luchttexturen. Nu ja, kan me ook al niet veel schelen of je dat hoekje nu ziet of niet.

Hoe meer ik de demo speel hoe meer het lijkt alsof ik een opvolger in de reeks Delta Force aan het spelen ben.
Ik dacht dat je AA bedoelde in deze quote van je:
En het kan zijn dat jullie me screens niet meer zien. Lycos heeft me webruimte de komende 24 uur gesloten met dit als reden:
We zien een toename van gebruik van je websitede afgelopen dagen. Om te
voorkomen dat de kwaliteit van de Tripod service wordt aangetast,
hebbben we besloten de toegang tot je website voor de komende 24 uur te
sluiten. In deze tijd kun je wel met WebFTP of andere FTP software, je
site wijzigen.
Waar is et anders voor? Moeten ze et maar niet gratis gaan aanbieden. Met die banners kan je ook niet eens een fatsoenlijke site opstarten. En spellen kunnen ze ook niet.

Maar goed, dit terzake.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ghehe... zelfs de meeuwen kun je uit de lucht schieten:

Klik voor een duidelijker plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0081S.jpg
Deze zijn beschermd, dus die liet ik met rust :P
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0085S.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik zit nu al te springen om de MP variant :)

"bushes, lots of them"

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.boomspeed.com/ikedea/Raregrafieken.jpg

KLIK VOOR ORIGINEEL

Nou, dit krijg je dus niet weg met: \r_displayinfo 0 want dat gaat om info link boven in hoek die tevoorschijn kan halen en weer kan laten verdwijnen.

Ik heb hem gedownd vanaf planet.nl en krijg vanaf het begin af aan deze grafieken erdoor heen die constant bewegen, heel irritant dus.

Kan iemand vertellen wat dit is en hoe ik het WEG krijg ??? 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bij mij draait ie goed. Maar bij velen dus niet, dus ik vrees dat ook deze game weer uitgesteld zal gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 22:48:
[afbeelding]

KLIK VOOR ORIGINEEL

Nou, dit krijg je dus niet weg met: \r_displayinfo 0 want dat gaat om info link boven in hoek die tevoorschijn kan halen en weer kan laten verdwijnen.

Ik heb hem gedownd vanaf planet.nl en krijg vanaf het begin af aan deze grafieken erdoor heen die constant bewegen, heel irritant dus.

Wat heb je gedownload van Planet.nl? Die demo of dat ''progje''?

Is et gewoon geen fucking programma dat op de voorgrond probeert te draaien? Kijk es bij je Processen (CTRL-ALT-DEL) en sluit et progje af. Weet niet hoe dat progje heet, moet je zelf ff uitzoeken. Misschien is et wel spyware?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag net de trailer van X-isle, de demo van Nvidia waarop Far Cry gebaseerd is, en ik hoop dat in de final versie als easter egg een eiland vol dinos is:), altijd al tussen willen lopen.
Ik snap alleen niet waarom ze veranderd hebben dat deuren vanzelf open gaan, zwaar irritant, terwijl in oudere filmpjes de deuren allemaal geopend moeten worden. Hoe is dat in MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

[afbeelding]

KLIK VOOR ORIGINEEL

Dit is idd niet hetgene wat tevoorschijn komt met \r_displayinfo 0, dit lijkt meer op netgraph 3 van cs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het kutte vind ik dat je niet door bladeren kan schieten, vooral in mp lijkt me dit zeer kut. Als je even niet geraakt wil worden ga je gewoon achter een boom schuilen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrEeZeR schreef op 22 januari 2004 @ 22:51:
[...]

Wat heb je gedownload van Planet.nl? Die demo of dat ''progje''?

Is et gewoon geen fucking programma dat op de voorgrond probeert te draaien? Kijk es bij je Processen (CTRL-ALT-DEL) en sluit et progje af. Weet niet hoe dat progje heet, moet je zelf ff uitzoeken. Misschien is et wel spyware?
Alleen de demo zelf van planet.nl (is de enige die 300 en + haalt met downen) Vandaar die keuze, kzal effies kijken of er iets draait :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 22:56:
het kutte vind ik dat je niet door bladeren kan schieten, vooral in mp lijkt me dit zeer kut. Als je even niet geraakt wil worden ga je gewoon achter een boom schuilen 8)7
Achter een struik bedoel je denk ik :P .
Krijg morgen ook de demo! Kan niet w8ten na het lezen van de reacties hier, en na het spelen van de mp beta bij een vriend :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Wat een teleurtstelling is dit zeg, niet normaal meer :(

Grafisch is het gewoon niet normaal meer... zo erg dat het niet op mijn eigen bak draait :D
Maar de speelbaarheid is gewoon R U K!

- punten:
* Je kan niet door bosjes, boompjes of blaadjes knallen.
* Ook granaatscherven worden gestopt door takjes en twijgjes.
* Een slooooooooooooooooooooooooooome manier van bewegen/lopen... heeftie kerel drugs gebruikt ofsow?
* Wapens zijn gewoon lelijk, en lomp.
* nog wat kleine bugs, maar het is volgens mij eigenlijk meer een beta-demo

+ plunten
* abnormale grafische pracht :9
* Best gaaf geluid

+/- Conclusie:

Er is, zoals gevreesd, teveel tijd gestopt in de grafische effecten, en te weinig in de gameplay.
Gigantische grote teleurstelling :(

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[[url= Plaatje]afbeelding[/url]]

KLIK VOOR ORIGINEEL

Afbeeldingslocatie: http://www.boomspeed.com/ikedea/Tijdensgame.jpg

KLIK VOOR ORIGINEEL

Dit zijn dus de processen tijdens de game, welke kan het zijn? Adaware al gelopen, niks gevonden .... Geen zin om weer 20 min te gaan downloaden etc

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik zat in dat hutje waar die haai hangt. En had toen al behoorlijk lopen knallen. Op een gegeven moment stak ik mijn kop uit zo'n raampje en toen werd ik vanuit de verte beschoten door die gasten in dat hutje op het water. Echter volgens mij kwamen hun kogels zelfs door het hout. Ik kan me vergist hebben, maar dacht het echt te zien. Verder vind ik het wel meevallen met het schieten door planten. Af en toe gebeurd het, maar zeker niet altijd. Wel jammer uiteraard, maar goed.
Dat lopen valt mij best mee. Je hebt die blauwe meter onderaan je hud en die geeft je uithoudingsvermogen weer. Leeg is niet meer rennen. De default button om te rennen is de 'z' btw. Kan zijn dat je dat niet wist :)

Waarom vind je de wapen lelijk en lomp :? Dat begrijp ik echt niet!

Dat het meer een beta demo is ben ik redelijk met je eens. Te meer omdat er veel mensen met problemen zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door jagermeister op 22-01-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 23:03:
[...]

[afbeelding]

KLIK VOOR ORIGINEEL

Dit zijn dus de processen tijdens de game, welke kan het zijn? Adaware al gelopen, niks gevonden .... Geen zin om weer 20 min te gaan downloaden etc
SORRY LAAT MAAR KBEN ER AL UIT

En ik noem mezelf tweaker hahahaha :o

Khad in de nieuwe Force ware driver doormiddel van de registery hack de performance graph aangezet! MIJN FOUT DUS |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
skullsplitter schreef op 22 januari 2004 @ 22:47:
Ik zit nu al te springen om de MP variant :)

"bushes, lots of them"
Dat kan ik me voorstellen dat je er om zit te springen. Ik kan je vertellen dat ik de MP echt geweldig vind. :7 En er zitten trouwens ook best wel veel Nederlanders in de MP beta. :)
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 22:54:
Zag net de trailer van X-isle, de demo van Nvidia waarop Far Cry gebaseerd is, en ik hoop dat in de final versie als easter egg een eiland vol dinos is:), altijd al tussen willen lopen.
Ik snap alleen niet waarom ze veranderd hebben dat deuren vanzelf open gaan, zwaar irritant, terwijl in oudere filmpjes de deuren allemaal geopend moeten worden. Hoe is dat in MP?
Deuren die open moeten in MP? Welke deuren? O-)
Kwartjuh schreef op 22 januari 2004 @ 23:02:
* Een slooooooooooooooooooooooooooome manier van bewegen/lopen... heeftie kerel drugs gebruikt ofsow?
Probeer eens over te schakelen naar je pistool of mes... dan gaat het rennen een stuk sneller dan met een lompe rocketlauncher of sniperrifle.... ;)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Kwartjuh schreef op 22 januari 2004 @ 23:02:
Wat een teleurtstelling is dit zeg, niet normaal meer :(

Grafisch is het gewoon niet normaal meer... zo erg dat het niet op mijn eigen bak draait :D
Maar de speelbaarheid is gewoon R U K!

- punten:
* Je kan niet door bosjes, boompjes of blaadjes knallen.
* Ook granaatscherven worden gestopt door takjes en twijgjes.
* Wapens zijn gewoon lelijk, en lomp.
* nog wat kleine bugs, maar het is volgens mij eigenlijk meer een beta-demo

+ plunten
* abnormale grafische pracht :9
* Best gaaf geluid

+/- Conclusie:

Er is, zoals gevreesd, teveel tijd gestopt in de grafische effecten, en te weinig in de gameplay.
Gigantische grote teleurstelling :(
LOL, deze game ruled echt gewoon te zwaar! teleurstelling me arse

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Ja, je kan door het hout van het hutje schieten.

Op Medium heeft de AI dat ook in de gaten... op Easy proberen ze allemaal via de deur opening te komen, en op Medium hebben ze er geen moeite mee om gewoon even het gehele hutje onder vuur te nemen.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.