Ik probeer ook de firmware te upgraden maar kok niet verder dan 1.099. Als ik versie 5.110 of 5.118 probeer dan doe ik (dacht ik tenminste) wat er bij de instructie op OPenJukeBox staat. Maar helaas als ik aan het eind de Xclef weer opstart dan blijft hij in het openingsscherm hangen. Er komt geen balkje onderaan, hij doet helemaal niets meer. Het enige dat dan nog kan is versie 1.099 er weer opzetten en hij werkt weer.Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 11:23:
Gisteren ook eindelijk m'n Xclef HD500 binnen, opgeladen, vanmorgen getest, werkt super. Zie ik dat er nieuwe firmware is, met ogg support, en support voor meer files, dus die wil je er dan opzetten.
Zo gezegd zo gedaan, precies volgens de stappen op de site, eerst ac-adapter erin, aanzetten, usb kabel erin, aangegeven bestandje in de firmware directory, save remove usb device, usb kabel eruit getrokken, apparaat gaat uit.
Vervolgens apparaat weer aangezet, volgens de instructies het systeem opnieuwe geinitialiseerd, daarna ongeveer een halve minuut gewacht, en het apparaat weer uitgezet. Toen apparaat weer aan, uiteraard met AC-adapter erin, maar nu wil ie niet meer booten. Krijg alleen het logo te zien, maar geen opstartbalkje. Heb al geprobeerd om de jog-knop naar beneden te houden, wil ie ook niet opstarten, iemand misschien een ander idee?
Volgens mij heb ik het zelfde probleem als Mister B. (zie boven). Alleen kan ik nergens de oplossing vinden. Ik heb het al een paar keer geprobeerd maar het resultaat blijft hetzelfde. Wie weet wat ik fout gedaan heb?