Xclef HD500 Mini-Review, deel 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.808 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 19:55

smallboy

N/A

Ik heb net ook geupgrade naar 5.301, kon het niet laten :P
Zo te zien werkt het goed (even afkloppen). De ogg'jes die niet afspeelden, zie eerder dit topic, doen het nu volgens mij wel (nog niet alles getest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op 04 oktober 2004 @ 18:08:
[...]
- wonderbaarlijk genoeg heeft ie de instellingen (behalve de taal) bewaart tijdens de upgrade
Aaaaaaaaah! Betekent dat, dat hij op Chinees ofzo staat? HELP! Dat vinden we niet leuk.

Welke keuzes tussen landen kun je nu kiezen? Ik geil op een XCLEF met als taal Duits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 17:13:
[...]

Aaaaaaaaah! Betekent dat, dat hij op Chinees ofzo staat? HELP! Dat vinden we niet leuk.

Welke keuzes tussen landen kun je nu kiezen? Ik geil op een XCLEF met als taal Duits!
Hij stond op SpaInish.. :D (met extra I jah ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op 05 oktober 2004 @ 17:23:
[...]

Hij stond op SpaInish.. :D (met extra I jah ;) )
Dus:

--> Setuppos
--> Languagos
--> OK-os
--> Englos

*edit: Je zou trouwens denken dat die Tsjechen gewoon de firmware 5.126 hebben gebruikt en daar wat extra talen bij gegooid.. Zit Tsjechisch erbij? Dan ben ik overtuigd.

offtopic:
Waar kun je onderschrift en avatar instellen? Ik zie het niet bij Prefs

.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

Lego Tsjech-nic

...

(ba-dump ching)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ok, na een dagje ermee gespeeld te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat: ofwel de batterij langer meegaat, of dat ie in ieder geval langer op 3 streepjes blijft staan!

Of ie langer meegaat zal ik vanavond even testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh.. ik ben verrie benieuwd...

Nu moet je eigenlijk een playlist maken, die afspelen op 100% batterij met 5.301. Dan downgraden en dan met diezelfde playlist proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komen de resultaten Smultie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

yrd... denk dat een enkele test al 15 uur (give or take) zou duren...

6 okt 18.30
7 okt 16.15
--------------+
21 uur en 45 minuten

en da's lang niet 2x15 uur... :+

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil alleen weten of er al resultaten zijn..

Ik ben gewoon benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Xclef HD500 is zojuist overleden ;(

Als ik hem opstart dan stopt dat balkje op 25% en gaat nooit meer verder, ik kan hem dan uitzetten en opnieuw proberen, maar dan gebeurt precies hetzelfde....

hem via USB aansluiten kan nog, dan kan ik ook nog op de schijf, heb die al leeggehaald, maar hij doet het nu nog niet.... ;(

Iemand nog enig idee wat te doen? Garantie is al verlopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 11:12:
Mijn Xclef HD500 is zojuist overleden ;(

Als ik hem opstart dan stopt dat balkje op 25% en gaat nooit meer verder, ik kan hem dan uitzetten en opnieuw proberen, maar dan gebeurt precies hetzelfde....

hem via USB aansluiten kan nog, dan kan ik ook nog op de schijf, heb die al leeggehaald, maar hij doet het nu nog niet.... ;(

Iemand nog enig idee wat te doen? Garantie is al verlopen....
Goed dat de USB-aansluiting nog werkt! Je hoeft alleen de firmware up te graden. Dat doe je door middel van een bestand te downloaden en deze volgens de instructies op de speler te zetten.
Firmware 1.099 v2 is de meest stabiele firmware. Deze raad ik je aan.

Klik op deze link: http://openjukebox.free.fr/download.php?list.3
En download de firmware. Volg de procedure heel goed!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
Heb een klein probleempje, zit wat vuil tussen het lcd en dat plastic ding eromheen ....

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.dewit4/vuilx.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.dewit4/vuily.jpg

Laatste foto laat dus duidelijk zien dat het er onder zit ...

Iemand een idee hoe ik dit weg kan krijgen? :)

(Hoe het er gekomen is laten we maar even in het midden, dàt zou ik niet weten :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy

smallboy

N/A

EvilTuinHekje schreef op 10 oktober 2004 @ 13:44:
Heb een klein probleempje, zit wat vuil tussen het lcd en dat plastic ding eromheen ....

[afbeelding]
[afbeelding]

Laatste foto laat dus duidelijk zien dat het er onder zit ...

(Hoe het er gekomen is laten we maar even in het midden, dàt zou ik niet weten :/ )
Als je hem openmaakt kan je er dan niet bij om het weg te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

How to disassemble your Jukebox:
Klikker-de-klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nou met welke firmware je batterijduur het langste is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
Die zocht ik, bedankt! :)

1 ding, die harde schijf, moet ik die nou gewoon eruit trekken door de hoek zeg maar groter te maken, of moet ik de schijf een beetje 'liften', zoals op dat plaatje, en dan naar me toe trekken?

Denk het laatste?

[ Voor 32% gewijzigd door Matthijs op 10-10-2004 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy

smallboy

N/A

EvilTuinHekje schreef op 10 oktober 2004 @ 16:39:
[...]

Die zocht ik, bedankt! :)

1 ding, die harde schijf, moet ik die nou gewoon eruit trekken door de hoek zeg maar groter te maken, of moet ik de schijf een beetje 'liften', zoals op dat plaatje, en dan naar me toe trekken?

Denk het laatste?
Er staat lift slightly and pull it. Dus beetje optillen, dan naar je toe trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 16:23:
Weet iemand nou met welke firmware je batterijduur het langste is?
http://www.advancedmp3pla...howtopic=2651&hl=autonomy

Hierin staat dat in de nieuwe firmwares: de 5.xxx serie, de batterijduur van 20u, naar 17u is gegaan. Met de 1.xxx serie heb je dus de langste batterijduur.

Oeh.. bijna boven de 1000 berichten in dit topic. Wie schrijft een nieuwe mooie startpost? (ik niet :))

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 12:33:
[...]

Goed dat de USB-aansluiting nog werkt! Je hoeft alleen de firmware up te graden. Dat doe je door middel van een bestand te downloaden en deze volgens de instructies op de speler te zetten.
Firmware 1.099 v2 is de meest stabiele firmware. Deze raad ik je aan.

Klik op deze link: http://openjukebox.free.fr/download.php?list.3
En download de firmware. Volg de procedure heel goed!

Succes!
Hij doet het weer!!!!!!! BEDANKT!!!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
Zeer zwaar irritant ... laatste schroefje op het moederboard, met geen mogelijkheid los te krijgen ... inmiddels helemaal doorgedraaid, met de hoop dan los te wrikken ... ook niets ...

Nou ja probeer het morgen nog wel een keer :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 17:39:
[...]

http://www.advancedmp3pla...howtopic=2651&hl=autonomy

Hierin staat dat in de nieuwe firmwares: de 5.xxx serie, de batterijduur van 20u, naar 17u is gegaan. Met de 1.xxx serie heb je dus de langste batterijduur.

Oeh.. bijna boven de 1000 berichten in dit topic. Wie schrijft een nieuwe mooie startpost? (ik niet :))
Oke bedankt, Ik ga gelijk downgraden naar 1.99 denk ik :)
maar er is nog iets: de 5.xxxx versie, is er daar ook iets verandert met het volume? Vroeger stond hij bij 3 blokjes vol altijd erg hard, maar nu is het volume opeens veel zachter... (kan ook aan mijn oren liggen hoor) maar weet iemand daar wat over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 19:52:
[...]

Oke bedankt, Ik ga gelijk downgraden naar 1.99 denk ik :)
maar er is nog iets: de 5.xxxx versie, is er daar ook iets verandert met het volume? Vroeger stond hij bij 3 blokjes vol altijd erg hard, maar nu is het volume opeens veel zachter... (kan ook aan mijn oren liggen hoor) maar weet iemand daar wat over?
Er was wel een "- A more progressive volume increase." met firmware 5.126, maar dat bewijst het tegendeel.

De OpenJukeBox mensen hebben het voor elkaar gekregen firmware 5.301 (die ergens van een Tsjechische site (wel een officiele xclef site) is geplukt, die te 'vertalen' naar het Frans. Ik weet niet hoe moeilijk dit is: alleen een paar lettertjes veranderen of (...)?

cliquez ici pour la URL

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

**UPDATE

Khan (een Fransman) (klikker-de-klik) heeft door middel van 'Hex Editor' (een programma waarmee je de hexadecimale code van elk karakter kunt zien, de firmware 5.301 in het Frans vertaald. Hij heeft de Duitse taal gebruikt om te veranderen omdat de vertaling niet langer mag zijn dan er al stond. (Het schijnt zo te zijn dat de Duitse termen langer zijn dan de Engelse). Ik hoorde van een andere Fransman dat die Khan misschien een programma wil maken waarmee je dus zelf de termen kunt veranderen. Zou wel lachen zijn, maar het vervelende is dat als je een karaktertje verkeerd neerzet, je de hele firmware kunt opfukken waardoor deze niet meer boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn xclef is er vandaag helaas mee opgehouden na anderhalf jaar trouwe dienst. Ik krijg geen enkele response meer van het apparaat en ben bang dat de accu het heeft begeven.
Ik heb geen garantie meer dus ik hoop dat er iemand op dit forum is die mij kan helpen om mijn xclef weer aan de praat te krijgen.

Is er iemand die ervaring heeft met het uitvallen van batterijen? Kun je ergens een nieuwe accu bestellen/kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:37

Sport_Life

Solvitur ambulando

Mijn Xclef vertoont al zolang ik hem heb rare dingen. Toen ik hem net had had ik al problemen met de batterij oid, de speler wilde niet meer bij 40% of minder opstarten. Daarvoor is hij naar mp3cdspeler.nl gestuurd via RMA, maar dat heeft helaas niet veel geholpen.. Sinds de nieuwe firmware zit ie vaak vast (maar dat is bij iedereen geloof ik) en af en toe valt het beeld weg, dan helpt het om de oordopjes er even uit te halen en weer in doen. ( :? ). Maar ook nu zegt ie weer als de batterij nog 1 streepje heeft dat de batterijen leeg zijn... (en als ik hem dan oplaad staat er dat ie bij 60% is..)

Beetje erg frusterend dit, heb er dus wel meer dan 300 Euro voor betaald.. :(.

[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 19-10-2004 22:46 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy

smallboy

N/A

Ik zou hem weer rma sturen, en gewoon eisen dat je een goede krijgt omdat je er nu genoeg van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Tja maar dan moet ik hem weer missen. Heb ik ook weinig zin in. En ze sturen toch geen nieuwe op en maken lukt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Ik heb sinds 5.301 geen hangups meer!
Daarvoor was het echt ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe hoog/laag mag de bitrate van OGG zijn? Ik bedoel welke bitrates de speler afspeelt. Ik heb een CD geript naar 500kbps Ogg Vorbis, een beetje zinloos omdat een 192kbps MP3'tje ongeveer CD kwaliteit is?!
Ligt de bitrate die de xclef leest hetzelfde als bij MP3/WMA, dus 32~320 kbps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Sport_Life schreef op 20 oktober 2004 @ 21:22:
Tja maar dan moet ik hem weer missen. Heb ik ook weinig zin in. En ze sturen toch geen nieuwe op en maken lukt niet...
Mail of bel ze even waarin je duidelijk maakt dat je het niet netjes vond dat ze je vorige RMA niet goed hebben behandeld en dat je nog steeds met een probleem zit.

Wanneer je nog in je garantie periode zit, mag je eisen dat ze vervanging voor je regelen in de vorm van een andere/nieuwe xclef hd500 of een gelijkwaardige andere speler. Kunnen ze dat niet, dan moeten ze je geld terug storten en kun je vervolgens bij een andere zaak een hd500 bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Laatst online: 12-09 18:17
Hmm ik hou het nu echt gezien met de Xclef. Leuk portable HDtje nog, maar voor de rest is het niks dan kut kommer en kwel. Dat gezeik ook altijd ermee. Ik heb m'n lesje geleerd, spullen bestel ik voortaan bij bekende winkels, ookal ishet dan wat duurder (want daar heb ik ook genoeg ervaringen mee), en de spullen zélf daar koop ik ook liever de bekende versies van, ookal zijn die wat duurder. Voor mij binnenkort een iRiver oid, iig geen taiwanees spul meer, het zit me echt tot daar.

Dus helaas moet ik afscheid van u allen nemen, nog veel plezier met jullie xclefjes, dat ze het nog lang mogen uithouden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn Xclef bij MMport gekocht. OK, 2x teruggestuurd maar ben 2x netjes geholpen. Heb nu mn 3e Xclef en gebruik hem nu al 2 maanden zonder problemen.
Van mij geen negatief commentaar, niet over MMport en niet over de Xclef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 12:19:
Ik heb mn Xclef bij MMport gekocht. OK, 2x teruggestuurd maar ben 2x netjes geholpen. Heb nu mn 3e Xclef en gebruik hem nu al 2 maanden zonder problemen.
Van mij geen negatief commentaar, niet over MMport en niet over de Xclef.
Maar het zegt wel iets over Xclef zou ik zeggen. Ik heb hem ook twee keer terug moeten sturen. Heb hem nu twee maanden in bezit (de derde).
Ik moet zeggen dat ik denk dat ik voor een iRiver ga, de volgende die ik koop. Maar ach, ik verwacht dat deze het zeker nog een jaar volhoud.
Over MMPORT heb ik ook zeker geen negatief commentaar. Ik kreeg zelfs de verzendkosten vergoed omdat ze medelijden hadden lol..
De firmware upgrades zijn wel goed, maar nog steeds buggy. Ik begin behoorlijk te zweten bij een upgrade..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 13:08:
Maar het zegt wel iets over Xclef zou ik zeggen. Ik heb hem ook twee keer terug moeten sturen. Heb hem nu twee maanden in bezit (de derde).
Ik moet zeggen dat ik denk dat ik voor een iRiver ga, de volgende die ik koop. Maar ach, ik verwacht dat deze het zeker nog een jaar volhoud.
.
De xclef levensduur is inderdaad dubieus bij sommige spelers. Maar wat ik mij nu afvroeg, zou dit nu vooral door worden veroorzaakt omdat er een harde schijf in zit? Deze zijn eigenlijk niet bedoeld om er de hele dag mee te slepen. Nu is dit natuurlijk wel een speciale laptop versie, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik ga dan toch maar mp3cdspelers.nl bellen en een nieuwe eisen of geld terug vragen, want dat ding komt me de neusgaten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:16

Rudedadude

Maybe we were born to run

wwillem schreef op 24 oktober 2004 @ 22:05:
[...]

De xclef levensduur is inderdaad dubieus bij sommige spelers. Maar wat ik mij nu afvroeg, zou dit nu vooral door worden veroorzaakt omdat er een harde schijf in zit? Deze zijn eigenlijk niet bedoeld om er de hele dag mee te slepen. Nu is dit natuurlijk wel een speciale laptop versie, maar dan nog.
Maar dan moet je hetzelfde hebben bij de Nomad Jukeboxen en de Creative Zens en elke andere speler waar een 2.5 inch drive in zit. En is een 1.8 in dat opzicht echt beter?

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Rudedadude schreef op 25 oktober 2004 @ 10:51:
Maar dan moet je hetzelfde hebben bij de Nomad Jukeboxen en de Creative Zens en elke andere speler waar een 2.5 inch drive in zit. En is een 1.8 in dat opzicht echt beter?
Ja precies, dat was dan de vervolg vraag die ik mijzelf ook stelde: "Zouden alle hd-based spelers dan minder lang mee gaan?"

De 1.8" harde schijf vind ik zelf niet beter, omdat mijn xclef hd800 (met 1,8" schijf) inmiddels is overleden, terwijl de hd500 (met 2,5" schijf) het nog wel doet. Maar dit is dus alleen gebaseerd op de ervaring met xclef spelers.

Nu we dus op zoek zijn naar een andere speler, willen we natuurlijk wel weten of alle hd-based spelers snel overlijden, of dat het puur aan het merk ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwa, kan me er best wat bij voorstellen dat een 1.8" langer meegaat bij 'mobiel' gebruik.... korter armpje voor de koppen, kleiner traagheidsmoment van de schijf, dan hebben bewegingen minder impact he :)

BTW: ik begin het moment te naderen dat ik mijn Xclefje van een grotere HDD ga voorzien (75% van de 19.0 GB vol inmiddels en nog een héleboel muziek die ik er ook nog op wil hebben): wat is beter: Toshiba, Fujitsu of Hitachi?
Ik zat te denken aan 60 of (als we toch bezig zijn en het prijsverschil met 60GB niet te groot is) 80 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan te maken hebben met het buffer geheugen van de verschillende hd spelers. Meer buffer geheugen = minder hd gebruik = minder schok gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ook.... Xclef heeft maar 12 MB ofzo.... iPod wel 35 dacht ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 16:43:
Kan ook.... Xclef heeft maar 12 MB ofzo.... iPod wel 35 dacht ik.....
iPod claimt 20 minuten anti-shock. Aangezien Apple elke berekening baseert op bagger kwaliteit ga ik er vanuit dat de buffergrootte ongeveer 16MB bedraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, ff lekker iPod-bashen >:)
Nee serieus, ik was vanmiddag ff bij Dixons en eerlijk is eerlijk, de iPod is echt 10 keer mooier dan de Xclef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy

smallboy

N/A

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 21:13:
Nee serieus, ik was vanmiddag ff bij Dixons en eerlijk is eerlijk, de iPod is echt 10 keer mooier dan de Xclef.
Das ook maar subjectief :D

Ik moet zeggen dat mijn xclef nog steeds perfect werkt, sinds 5.301 werken ook alle oggjes goed. Ik kan er eigenlijk niet zoveel slechts over verzinnen behalve de grootte dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 21:13:
Maar daar kun je niet een laptop harddrive in doen, je hebt geen line-in, radio, voice record, Ogg Vorbis! Muhahahahaha!

*eigen map structuur!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2004 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

35 mb is wel een erg onlogisch getal, ik dacht ook niet dat het intern geheugenvan een Ipod zo groot was. Van een Iriver was het wel een stukje groter dacht ik.
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd naar de verkopen van de Xclef in Nederland door bijvoorbeeld Mmport. Zij kunnen een inschatting maken welk promillage van de door hun verkochte Xclef zo ongeveer panne heeft gekregen. Het lijkt mij dat wanneer dat aantal te hoog zou zijn, zij ook niet meer de Xclef zouden verkopen, omdat ze er veel te veel tijd/ kosten aan zouden hebben.

Dus iemand die om welke reden dan ook binnenkort eens die jongens spreekt: vragen! :)

Als ik trouwens mijn mp3-speler op mijn voorhoofd zou binden zou ik misschien ook eerder een Ipod kopen, maar helaas, 95% van de tijd zit die in mijn binnenzak...
En dan nog zou ik een Iriver kiezen :P

Ik heb trouwens al een half jaar geen radio meer geluisterd op mijn Xclef... Ik pimp er alleen maar mee 8) ;)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, je hebt een punt dat ik al aan mn derde speler toe ben maar ik heb nu wel geleerd waar de zwakke plekken zitten. Ik ben erg voorzichtig met het ontkoppelen van de pc en ik heb 1.099 er nu op zitten en ik vind dat wel best. Veel problemen worden door die upgrades van de firmware veroorzaakt, daar kan die speler zelf toch ook niet veel aan doen.
De ipod ziet er wel wat strakker uit en is volgens mij ook wat kleiner maar dat maakt me echt niet uit. Ik ben erg blij met mn Xclefje met 30Gb (bedankt MMport :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe01nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-01 11:07
Ja, fijn, RMA-en! Ik zit nu al bijna 4 maanden op m'n teruggestuurde xclef te wachten. Bedankt MMport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douwe01nl schreef op 27 oktober 2004 @ 09:50:
Ja, fijn, RMA-en! Ik zit nu al bijna 4 maanden op m'n teruggestuurde xclef te wachten. Bedankt MMport!
mailen?
bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe01nl
Mailen? bellen?
Natuurlijk doe ik dat regelmatig, maar als je belt krijg je een antwoordapparaat met zo'n irritant studentikoos stemmetje :r of ze schuiven de schuld op de importeur. Ik koop niet bij de importeur, maar bij MMport.
Ze proberen het nu goed te maken door het toesturen van Sennheiser-oordoppen, maar die heb ik al lang, dus daar schiet ik niks mee op.

Op e-mails reageren ze traag, zelfs geen ontvangstbevestiging.

Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douwe01nl schreef op 27 oktober 2004 @ 20:02:
Mailen? bellen?
Natuurlijk doe ik dat regelmatig, maar als je belt krijg je een antwoordapparaat met zo'n irritant studentikoos stemmetje :r of ze schuiven de schuld op de importeur. Ik koop niet bij de importeur, maar bij MMport.
Ze proberen het nu goed te maken door het toesturen van Sennheiser-oordoppen, maar die heb ik al lang, dus daar schiet ik niks mee op.

Wordt vervolgd.
Hetzelfde probleem heb ik ook met mijn leverancier. Mijn XClef ging ongeveer 2 maanden geleden stuk, een hd-crash. Dit was de tweede keer. Dus ik heb het apparaat opgestuurd voor garantie en heb vandaag net bericht gehad dat het aanstaande maandag of dinsdag terugkomt. (Na vele keren gemaild en gebeld te hebben)

Mijn leverancier gaf de schuld ook aan de importeur, dus waarschijnlijk zijn er echt problemen geweest, maar er is nu een oplossing in zicht. Eindelijk! Natuurlijk is dit geen excuus voor een leverancier om je zolang te laten wachten, je koopt niet van de importeur, maar van de tussenhandel, die horen het naar behoren op te lossen. Zo heeft mijn levernacier beloofd iets extra's in de doos te stoppen. :) Afwachten maar dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvilTuinHekje schreef op 10 oktober 2004 @ 13:44:

[image]

[image]

Over die laatste vraag, daar heb ik denk ik het antwoord op. Volgens mij kan het vuil via de opening rondom de jog-dial-knop binnen komen. Dit had ik ook bij mijn XClef.

Bewijs: Blaas maar eens voorzichtig richting de jog-dial-knop, dan zie je als het goed is het glas voor je LCD-scherm beslaan. Schijnbaar is de XClef toch niet helemaal goed afgesloten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douwe01nl schreef op 27 oktober 2004 @ 20:02:
Mailen? bellen?

Wordt vervolgd.
Dat komt omdat de MMPORT-mensen ook een leven hebben. Die zitten ook niet 24/7 paraat aan de telefoon.
Zij slapen ook en willen op zondag ook iets leuks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sport_Life schreef op 20 oktober 2004 @ 21:22:
Tja...dan kun je ook niemand de schuld geven.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Zoals Yrd al meldde op de amp website: er is weer een nieuwe firmware 5.307

De upgrade procedure is weer wat simpeler gemaakt en ik heb nog geen enkel verschil ontdekt :) Wie weet ga ik daar ooit nog eens achter komen voordat er weer een nieuwe versie is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudedadude schreef op 28 oktober 2004 @ 21:41:
Zoals Yrd al meldde op de amp website: er is weer een nieuwe firmware 5.307

De upgrade procedure is weer wat simpeler gemaakt en ik heb nog geen enkel verschil ontdekt :) Wie weet ga ik daar ooit nog eens achter komen voordat er weer een nieuwe versie is :P
Upgrade procedure is niet anders dan alle andere 5.xxx firmwares. Er is nu in het ZIP-pakketje van AMP3 wel een duidelijker uitgebreidere upgrade procedure omschrijving aanwezig (met plaatjes, leren hoe je dubbel moet klikken :9).
Mazza @ AMP3
Mazza
...THE SHUFFLE IS RANDOM!...
Jort @ AMP3
It always was!
Mazza @ AMP3
Let me explain... Until this firmware release AFAIK, when I chose for example shuffle all it would start playing the following random list of tracks:

Serious situation - Nu Yoik Mix
Fly Away - Vincent de Moor
Waterfall - Stone Roses
Take the long way home - Faithless

During 'Waterfall', I might switch off the player (with my settings on Real resume). When I switch it back on, it would finish 'Waterfall' but carry on with 'Serious Situation' and then 'Fly Away' instead of moving on to 'Take the long way home', i.e. it would lose it's position in the shuffled list and just go for the top. Also, next time I shuffled it would magically create the same 'random' list of tracks. Is that clearer? I'm sure someone has covered it in the past. In any case now it shuffles a different list every time, plus it resumes correctly within that list.
:D
Marvellous.
Topic @ Advanced MP3 Players forum - XCLEF HD-500

Hij shufflet dus altijd willekeurig. Ookal zet je hem uit en opnieuw aan. En hij keert terug naar het laatst geluisterde nummer (resume) in de beluisterde playlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
WHAAAAAAHHH, hij onthoudt de Scroll-Speed!!!!
Eindelijk, tevens is hij bij mij niet meer gecrashed.... Ook mooi (dit gebeurde eerst bij veel
Hij geeft helaas nog steeds niet de juiste tijd aan bij VBR-mp3s ;(

Al met al een fijne update.....vreemd alleen dat ie nergens anders op internet vermeld staat, alleen via een medewerker van amp-forum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehehehehe.... maandag mijn Toshiba MK8025GAS ophalen :)

80 Gigabyte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe01nl
Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 16:04:
[...]

Dat komt omdat de MMPORT-mensen ook een leven hebben. Die zitten ook niet 24/7 paraat aan de telefoon.
Zij slapen ook en willen op zondag ook iets leuks doen.
Slapen OK, maar 16 weken???
Maar goed, na heen-en-weer gebel met mmport en de importeur lijkt het nu opgelost. 't schijnt dat m'n xclef volgende week wordt opgestuurd, met als tegemoetkoming een snel CF-kaartje voor m'n digicam. Ben benieuwd welke FW er op zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op 30 oktober 2004 @ 13:36:
WHAAAAAAHHH, hij onthoudt de Scroll-Speed!!!!
Eindelijk, tevens is hij bij mij niet meer gecrashed.... Ook mooi (dit gebeurde eerst bij veel
Hij geeft helaas nog steeds niet de juiste tijd aan bij VBR-mp3s ;(

Al met al een fijne update.....vreemd alleen dat ie nergens anders op internet vermeld staat, alleen via een medewerker van amp-forum..
Vertel me alles over de nieuwe firmware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 18:58:
[...]

Vertel me alles over de nieuwe firmware!
Nou, alles wat ik weet is wat ik al gezegd heb.... Radio enzo gebruik ik nooit.
Dus wat ik aan verschil heb gemerkt staat al in m'n vorige post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F/W geinstalleerd

1ste wat ik wou weten (na jullie bevindingen) was of de .OGG files nog blijven haperen met een crash tot gevolg.

Net 2cd's in OGG doorbladert liedje per liedje en geen enkele crash!

/happy mode _/-\o_

*edit: btw, waarom staat deze F/W niet op de officiële site van Xclef? :?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 09:41:
F/W geinstalleerd

(...)

*edit: btw, waarom staat deze F/W niet op de officiële site van Xclef? :?
Heel typisch ja. Firmware versie 5.301 was gevonden op een Tsjechische site en die staat ook nog niet op de officiële site van Xclef. Nu is 5.307 alleen uit op Advanced MP3 Players. Misschien wil Xclef eerst nog testen met de firmware?!
Ik wacht denk ik maar totdat de versie op de Xclef site staan. Stel dat 'ie tijden de firmware-upgrade crasht, dan zeggen ze bij MMPORT ook: "Ja, je moet natuurlijk alleen de firmware van de officiele site erop zetten. Niet van een een of andere gare site".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje problemen met het opladen van de speler.
De kabel moet er precies goed inzitten, anders wordt de speler niet opgeladen, dan geeft hij 100% aan. Als ik de kabel iets draai, dan geeft hij opeens bv. 30% aan, en dan is de speler wel gewoon aan het opladen.
Nu is het probleem dat ik heel vaak 's nachts de speler oplaad, en dan van tevoren de kabel goed probeer te zetten, maar 's ochtends blijkt dan dat de kabel ietsje is verschoven (moet maar een heeeel klein beetje zijn, want ik merkte het niet) en dat de speler dus niet is opgeladen.
Ik hou trouwens het hoesje om de speler heen, ook als ik oplaadt.

Hebben meer mensen last van dit probleem? en weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 11:24:
Ik heb al een tijdje problemen met het opladen van de speler.
De kabel moet er precies goed inzitten, anders wordt de speler niet opgeladen, dan geeft hij 100% aan. Als ik de kabel iets draai, dan geeft hij opeens bv. 30% aan, en dan is de speler wel gewoon aan het opladen.
Nu is het probleem dat ik heel vaak 's nachts de speler oplaad, en dan van tevoren de kabel goed probeer te zetten, maar 's ochtends blijkt dan dat de kabel ietsje is verschoven (moet maar een heeeel klein beetje zijn, want ik merkte het niet) en dat de speler dus niet is opgeladen.
Ik hou trouwens het hoesje om de speler heen, ook als ik oplaadt.

Hebben meer mensen last van dit probleem? en weet iemand een oplossing?
De batterijmeter meet de hoeveelheid spanning die erin komt denk ik. Als er geen spanning (elektriciteit) in komt, dan geeft 'ie 100% aan.
Ik denk dat als je het hoesje eraf haalt, het plugje er beter in blijft zetten. Zorg ook dat de kabel niet strak staat. Geef de kabel goed de ruimte zeg maar.
Bij de weg: je kunt beter niet je speler 's nachts opladen. Het duurt maar 2,5~3,5 uur, het oplaadproces. Dus hij overlaadt hem (laadt hem weer leeg?!) of je fukt de batterij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Laatst online: 12-09 18:17
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:04:
[...]
Bij de weg: je kunt beter niet je speler 's nachts opladen. Het duurt maar 2,5~3,5 uur, het oplaadproces. Dus hij overlaadt hem (laadt hem weer leeg?!) of je fukt de batterij op.
De XClef mag in mijn ogen dan een zwaar brak ding zijn, maar hij heeft zeker weten wél een overlaadbeveiliging hoor. Als je hem tot 100% oplaad, dan stopt ie gewoon met opladen, dus 's nachts opladen is geen enkel probleem voor zover ik weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De XClef mag in mijn ogen dan een zwaar brak ding zijn, maar hij heeft zeker weten wél een overlaadbeveiliging hoor.
LOL :*) zo brak is hij inderdaad ook niet , ik heb er totaal geen problemen mee trouwens 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:04:
[...]

De batterijmeter meet de hoeveelheid spanning die erin komt denk ik. Als er geen spanning (elektriciteit) in komt, dan geeft 'ie 100% aan.
Ik denk dat als je het hoesje eraf haalt, het plugje er beter in blijft zetten. Zorg ook dat de kabel niet strak staat. Geef de kabel goed de ruimte zeg maar.
Als er geen spanning op staat, moet de speler uitvallen (vergelijkbaar met als je de oplader eruit trekt...), dus het scherm gaat dan op zwart en de speler zal dan ook niet meer opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img53.exs.cx/img53/3798/toshiba-0.jpg
Toshiba MK8025GAS, 80GB

O+ O+ :9~ :9~

Nu op mijn bureau, binnenkort in mijn Xclef :*)

/me heeft nog 65GB muziek nodig, iemand? 8)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 12:41:
[afbeelding]
Toshiba MK8025GAS, 80GB

O+ O+ :9~ :9~

Nu op mijn bureau, binnenkort in mijn Xclef :*)

/me heeft nog 65GB muziek nodig, iemand? 8)
Wist je al dat, dat ronduit chillerend is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Ik heb ook over 80gig nagedacht maar die kan je niet vol krijgen want de xclef houdt het bij tot 10.000 muziek bestanden en daarna registreerd ie ze niet meer ofzo.
Ik denk dat het bij 60 gig zo'n beetje ophoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op 01 november 2004 @ 15:50:
Ik heb ook over 80gig nagedacht maar die kan je niet vol krijgen want de xclef houdt het bij tot 10.000 muziek bestanden en daarna registreerd ie ze niet meer ofzo.
Vanaf versie 5.118 kwam deze file-increasing:

1) Supported maximum number of file/folder/text files
- files : 10,000 -> 25,000
- folders : 1,000 -> 2,000
- text files : 100 -> 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb veel trance mixen, van 40 a 300 MB per stuk...... dan gaat het aantal files niet zo hard... heb nu met 15 GB maar 1300 songs.... dat komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 21:13:
[...]

Ik heb veel trance mixen, van 40 a 300 MB per stuk...... dan gaat het aantal files niet zo hard... heb nu met 15 GB maar 1300 songs.... dat komt wel goed :)
Dat is dan mooi *naar*, dat 'ie zo'n mooie 'langzaam doorspoel tevens zuinig'-mode heeft.

Gaat iemand deel 4 schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, het lukt me niet helemaal om mijn nieuwe HDD te formatteren......
Please help me:

Als ik m in mn Xclef stop en m aanzet geeft ie error 2 (fout met hdd)
Als ik de Xclef met de nieuwe HDD aan de computer hang gebeurt er wel 'iets' (found new hardware enzo) maar er verschijnt geen schijf bij deze computer. (HDD draait wel)

Als ik de nieuwe HDD in een externe USB behuizing doe en aan mn computer hang verschijnt er ook geen extra schijf.

(de USB behuizing werkt wel, met de HDD van mn Xclef erin doet ie t wel)

BTW ik heb windhoos 98 da's waarschijnlijk het probleem want in DOS wordt de schijf ook niet herkend.

Morgen ff proberen op computer met Win2K erop :)

BTW de HDD die in mijn Xclef zit is een Seagate Momentus ST92011A
5400 RPM.......

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 14:10:
Hey mensen, het lukt me niet helemaal om mijn nieuwe HDD te formatteren......
Please help me:
...
BTW de HDD die in mijn Xclef zit is een Seagate Momentus ST92011A
5400 RPM.......
Ik dacht dat je die Toshiba MK8025GAS had besteld? Ik draai al meer dan een half jaar met die schijf, en heb nooit problemen gehad.
Let wel op, om de juiste partitie aan te kunnen maken moet je Partition Magic gebruiken, aangezien windows zelf niet > 32 Gb partities kan maken.

Hier draait alles onder XP , Win2k en win2k3 zonder problemen. Heb je wel de usb driver voor win98 geinstalleerd?

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee de originele 20 GB schijf in mn Xclef is een Seagate....
Mn nieuwe is een MK8025GAS......
Maar het vage is dus..... zowel in de USB casing als in de Xclef ziet mijn computer de nieuwe ongeformatteerde schijf niet staan (in explorer)..... met de Seagate uit mn Xclef doet de USB case het wel..... ik ga t morgen ff met Win2K proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 20:42:
Maar het vage is dus..... zowel in de USB casing als in de Xclef ziet mijn computer de nieuwe ongeformatteerde schijf niet staan (in explorer)..... met de Seagate uit mn Xclef doet de USB case het wel..... ik ga t morgen ff met Win2K proberen
wel ja, explorer toont partities. Als er geen partitie op de schijf is, kan er ook weinig getoond worden.
waarschijnlijk is win2k wel de oplossing, maar let op, Partition Magic of een ander soort gelijk programma is een must.

Vreemd dat je origineel een Seagate erin had zitten, tot nu toe heb ik alleen maar Toshiba schijfjes gezien (exact de reden dat ik ook de MK8025GAS gekocht hebt, zelfde specs als de MK8020)

Uiteraard zit je wel vast aan de nieuwere firmwares, welke meer dan 10k songs ondersteund, maar ik heb hier totaal geen problemen gehad met de firmware icm 80 gig. op dit moment heb ik 66 gig in use, en het runt allemaal als een zonnetje.

success

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

de nieuwere firmwares supporten tot 25000 songs :) en geloof me, het werkt (heb nu 15k songs of zo op de speler, moest wat deleten toen ik in de UK was, en wat dvd rips mee naar huis wilde nemen (nog een reden om 80 gig te hebben, het hoeft niet allemaal muziek te zijn))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar Emmeau, hoe heb jij je nieuwe HDD de eerste keer geformatteerd? In USB case of Xclef en dan aan de computer hangen en verscheen die bij jou dan wel in explorer? Of aan de USB poort hangen, en opstarten in DOS en dan in DOS formatteren?
(als ik in DOS FDISK doe ziet ie m ook niet, maar dan komt mss doordat mijn moederbord al 6 jaar oud is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

Volledig partition magic gebruikt.

Ik heb de 80 gig hd in mijn Xclef gepropt, de zaak via USB aan mijn pc gehangen, en partition magic gebruikt om een 80 gig partitie (fat32) aan te maken.

Ding verscheen niet in explorer totdat deze partitie was aangemaakt EN geformatteerd, alhoewel ik hem wel in diskmanagement zag natuurlijk.

mijn gok is rustig op morgen wachten en het onder win2k proberen. De win98 driver welke je moet installeren om de drive onder win98 te benaderen is mischien brak. Wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diskmanagement? Enlighten me!

[sorry, best wel n00b]

Ah, als ik naar systeeminfo ga, en dan kijk bij onderdelen --> opslag dan staat er:
TOSHIBA MK8025GAS
DiskDrive
Registersleutel: HKEY_LOCAL_MACHINE\enum\SCSI\TOSHIBA_MK8025GAS_______K\PL2507&DISK&0000USB&VID_0840&PID_0084&840000000000523900
Toewijzenbronnen: Geen
Geforceerdbronnen: Geen
Opstartbronnen: Geen
Gefilterdbronnen: Geen
Standaardbronnen: Geen
Huidige stationslettertoewijzing:
Stuurprogramma: DiskDrive\0009
Datum stuurprogramma: 5-15-1998

Hi-Speed USB-IDE Bridge Controller
hdc
Registersleutel: HKEY_LOCAL_MACHINE\enum\PL2507\DISK\0000USB&VID_0840&PID_0084&8400000000005239
Toewijzenbronnen: Geen
Geforceerdbronnen: Geen
Opstartbronnen: Geen
Gefilterdbronnen: Geen
Standaardbronnen: Geen
Stuurprogramma: hdc\0015
Datum stuurprogramma: 4-23-2003
Stuurprogramma: PL2507S.PDR
Bestandsgrootte: 10839 (0x2A57)
Bestandsdatum: 5/12/2003 1:49 AM
Bedrijfsnaam: Prolific Technology Inc.
Bestandsversie: 1.0.1.7

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

diskmanager is de diskmanagement tool onder win2k/xp/2k3

heb je nu al partition magic geprobeerd?

offtopic:
gooi even 2 enters in die lijst, zodat het bericht er weer enigzins normaal uitziet

[ Voor 36% gewijzigd door Emmeau op 02-11-2004 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu aan t klooien in PM..... ff kijken hoe dat werkt. Gaat wel lukken trouwens denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM wil m F: noemen maar zo heet mijn CD-rom al. Help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

noem je cdrom tijdelijk z of zo. wees creatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emmeau schreef op 02 november 2004 @ 21:45:
noem je cdrom tijdelijk z of zo. wees creatief
Niet zo snel.... Hoe doe ik dat?

BTW ik zit nu met de gratis evaluation versie te proberen, werkt die wel?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 21:46:
[...]

Niet zo snel.... Hoe doe ik dat?

BTW ik zit nu met de gratis evaluation versie te proberen, werkt die wel?
Misschien heb je aan de onderstaande link wat:
wijzigen driveletter in win98
Zoals je ziet gaat het om een pdf-bestand, dus weet niet of je Acrobat Reader hebt.
Anders moet je hier op GoT op b.v. via Google even een zoekopdrachtje uitvoeren.

[ Voor 9% gewijzigd door ronaldinho op 02-11-2004 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, de gratis trial versie van PartitionMagic werkt gewoon niet......
Ga ik de volledige versie maar eens 'kopen' O-) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr zijn er geen gratis programmaatjes voor? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 22:55:
Haha, de gratis trial versie van PartitionMagic werkt gewoon niet......
Ga ik de volledige versie maar eens 'kopen' O-) >:)
Hoezo werkt ie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe01nl
Ben ook van plan een 80G er in te zetten, maar dan wel liefst een hele stille. Bijvoorbeeld de Samsung Spinpoint M. Ik las ergens dat ie super stil is. Wel meer toeren (5400 ipv 4200), maar zelfde energieverbruik. In m'n desktop heb ik 2 spinpoints zitten, en die hoor je gewoon bijna niet.

Specs:
- voor de samsung:

http://support.packardbel...rent=platform_Rhea_B#show

en voor de toshiba:

http://sdd.toshiba.com/ma...b000000010000659c00001559

Nog een verschil: De Samsung Spinpoint M heeft een ATA-7 interface en de Toshiba een ATA-6. Mij zegt dit niks.

Wie heeft er tips over:
- stille en energiezuinige disks
- ata-6/7 interface, wat houdt dat in? kan er nergens wat duidelijks over vinden. Is ata-7 zoiets als serial-ata? En ata-6 de aanduiding voor ide? In dat geval moet ik m'n xclefje wel heel stevig dichtschroeven, wil die Samsung er in passen.

Wie weet iets?
Het lijkt me wel wat om van die spin-geluiden verlost te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de gratis demo kun je wel alles instellen wat je wil doen enzo, maar als je die operations dan wil uitvoeren krijg je een venstertje dat het een gratis demo is en dan voert ie die operations niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ok, ik stel voor dat de opperposter in dit topic van de afgelopen tijd (YRD, you know who you are ;) ) ff een nieuwe openingspost maakt en een nieuw topic opent.

Deze is vol....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douwe01nl schreef op 03 november 2004 @ 01:46:
Het lijkt me wel wat om van die spin-geluiden verlost te zijn.
Als je je dopjes in hebt hoor je die toch niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me verwijs jullie graag door naar het vervolg op dit topic:

[rml][ MP3/OGG] XCLEF HD-500, deel 4[/rml]

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 13:02:
[...]

Als je je dopjes in hebt hoor je die toch niet? 8)7
Wat voor een dopjes kun je het beste met de HD 500 gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me verwijs jullie graag door naar het vervolg op dit topic:

XCLEF HD-500, deel 4

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[rml][ MP3/OGG] XCLEF HD-500, deel 4[/rml] dus :P

yrd : voor kleiner lettertype kun je ook de [ small ] tag gebruiken ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 03:08 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.