(Edit: Quoten ging ff verkeerd) maar ik doel op punt 3. van wwilems post.
andersom niet nee... dus als ik de speler eerst aan zet en dan de usb aansluit dan werk het prima... het was maar een detail. Overigens snap ik na je verhaal de autoplay functie MAAR ze kunnen de firware tochwel zo schrijven dat hij in de eerste map het eerste nummer begint te spelen... ik heb toch me speler op shuffle staan, maar ged het is gewoon niet erg fijn dat ie niet gaat spelen. Verder ben ik dik tevreden hoor!!!!
De radio is alleen kut ik heb dan zoiest van...bouw hem dan niet in!!! doe het niet of doe het goed, maa ja misshien dat de unit vervangen kan worden. weet iemand hier daar iets over?
En verder goed om te zien dat open source firmware met de xclef bezig houdt als ik zo eens kijk naar wat die gasten met de archos firmware hebben gedaan das geoon geil!
een kleine greep uit de lijst van wat ze voor elkaar hebben gekregen... (bij de archos he NIET bij een xlcef dat komt nog hoop ik)
- ID3-tag support (dat had de archos dus niet)
- PITCH-control!! (

zie je het voor je een Xclef met pitch control das wel erg geil!! als je dan ook nog kan pitch benden dan is het feest compleet!)
- customizable font (dat willen we allemaal

)
- games (ja ach hij ziet er toch al uit als een gameboy waarom niet

)
- snellere boot (ook leuk)
- screensavers (grappig)
- FFWD improvements ( Yes!!!!

)
laat maar komen die open souce firmware . ik hoop echt dat hij wordt gerealiseerd voor de Xclef!
[
Voor 72% gewijzigd door
Verwijderd op 12-03-2004 16:47
]