hey thanks! ik hoop dat er meer mensen komen met foto's van hun logitech opstellingVerwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 12:26:
Coole kamer man! Damn jij hebt het vet ingericht echt toppie
nou het zou op zich inderdaad wel kunnen, maar in de handleiding van logitech staat dat je dit niet moet doen omdat het dan bepaalde signalen iets anders doorgeeft. in mijn situatie was het gelukkig niet nodig geweest. volgens mij is het mogelijk om verlengkabel aan te schaffen via logitech zelf. dan heb je tenminste gegarandeerde kwaliteit. je weet dan dus 100% zeker dat het goed zal werken. mocht je em dan opblazen, heb je grote kans dat logitech je een nieuw setje stuurt.Digitizers schreef op 02 juli 2004 @ 12:33:
nou wil ik iets weten, ik heb de logitech z5300 en ik vind de kabel van de remote maar te kort want ik wil mn sub elders plaatsen. nou zie ik dat de connector van de remote identiek is aan een vga connector (15 pins). zou ik de kabel kunnen verlegen mbv een vga verlengkabel of zal het signaal oid niet goed doorkomen?
en zo ja tot hoe ver zou ik het kunnen verlengen?
trouwens.. ik las net dat er een aantal mensen zijn die hun set helemaal uit doen... dat doe ik namelijk nooit! ik heb deze al 9 maand telkens op standby gezet. moet de set echt telkens uit?? echt helemaal uit?? is dat beter?
[ Voor 10% gewijzigd door rikgoodhart op 02-07-2004 13:01 ]