Helaba allemaal

Na lang zitten zoeken naar informatie en alles en nog wat (veel bijgeleerd qua geluid en beeld de laatste weken

) heb ik eindelijk alles kunnen aansluiten zoals ik wilde,
dusseuh, feestje bouweuh

Ik heb me gisteren een nieuwe tv gekocht namelijk
philips 28pw8818, wat een pareltje, na veel schrik toch gekocht ondanks de vele negatieve kritieken op kieskeurig.nl
Fantastisch beeld, de natural motion technologie is echt geweldig, het lijkt allemaal zo realistisch, net alsof je er zelf inzit, enkel voetbal kijken valt wat tegen, kijkt enorm raar en er zit precies zo wat vertraging in alles, dus de natural motion optie uitgeschakeld en de digital scan aangezet, niet veel verschil, maarya, dan maar wennen he, tis toch voornamelijk voor films.
Voila, ik heb nu mijn logitech z680 aangesloten op mijn tv (zat een audio out op, dus geen scartblokje nodig) en aan de voorzijde van de pod (auxiliary input)
En geluid is geweldig, vooral op tmf
Dan heb ik em ook nog op men dvd speler aangesloten (coax) en dat geluid is toch wel een wereld van verschil als je goede 5.1 ondersteuning hebt op je dvd-schijfje.
Apocalypse Now Redux erin geworpen, en wow!!!
Geweldig geluid, super, en minder ter zaken, wow!!! wat een beeld zeg!
Een super (naar mijn normen) home cinemaatje heb ik hier staan.
Zal later wel eens pics posten in het post pics of your home cinema....... thread(je)

Verder heb ik dan nog de pod op mijn 5.1 audigy ls aangesloten, en dat is het zowat.
Ik heb één opmerking over de z680 die ik wel even wil melden.
Men eerste setje (die ik inmiddels al omgeruild heb) kraakte enorm vanbinnen in de sub bij bepaalde bassen....
Nu bij mijn nieuwe is dat niet zo, maar als ik em wat harder ga zetten, heeft hij hier ook last van, en dat zint me niet zozeer, dat mag in principe niet vind ik.
Nu gaan ze nog goed maar wat binnen een paar maanden, gaat de boel dan helemaal trillen???
Iemand dit ook al opgemerkt??