[Ervaringen] Demon DSL Express #9

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.448 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roboxman schreef op 04 februari 2004 @ 11:38:
[...]

Het blijft een vervelende situatie, het vertrouwen in het BBNED netwerk heeft bij mij een flinke deuk opgelopen. Ik ben het er mee eens dat Demon als provider in ieder geval behulpzaam is en ook netjes omgaat met de facturering ( in de voorwaarden staat vermeld dat ze hiervoor niet aansprakelijk zijn bij overmacht ). Overigens is het wel zo dat wanneer na 14 dagen het nog niet werkt je je kan beroepen op artikel 11 van de voorwaarden. Enige adder is natuurlijk wel wat ze bedoelen met "uitsluiten voor de toekomst", dat kan miv de volgende maand zijn, maar ook einde contract periode, het is in ieder geval een ruim begrip.
14 dagen zei je? De ellende begon vorige week maandag. Dan wil ik wel een gokje doen wanneer onze problemen verholpen zijn... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboxman
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06-2004
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 07:47:
[...]

14 dagen zei je? De ellende begon vorige week maandag. Dan wil ik wel een gokje doen wanneer onze problemen verholpen zijn... :X
Daar ben ik ook bang voor, overigens heb ik een theorie bedacht. Er zijn sinds de verhuizing heel veel mensen die slechte ping tijden hebben en problemen met de connectie en DHCP. Zou het misschien zo kunnen zijn dat die nieuwe 10k hardware niet voldoende capaciteit heeft tov de oude NRP's ? Het is wel heel toevallig dat er heel veel mensen zijn met slechte ping tijden, er zijn snelheids upgrades geweest, veel nieuwe klanten erbij. Zo maar een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Laatst online: 27-07 21:40
roboxman schreef op 05 februari 2004 @ 09:20:
[...]

Daar ben ik ook bang voor, overigens heb ik een theorie bedacht. Er zijn sinds de verhuizing heel veel mensen die slechte ping tijden hebben en problemen met de connectie en DHCP. Zou het misschien zo kunnen zijn dat die nieuwe 10k hardware niet voldoende capaciteit heeft tov de oude NRP's ? Het is wel heel toevallig dat er heel veel mensen zijn met slechte ping tijden, er zijn snelheids upgrades geweest, veel nieuwe klanten erbij. Zo maar een idee.
nope klopt volgens mij niet, er was eens een vergelijking aangegeven door een Demon medewerker dat de NRP processoren op 80% load zaten en de 10k op 7%. dus denk niet dat er een capaciteits probleem is, hardware matig gezien dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboxman
Chutney schreef op 05 februari 2004 @ 10:00:
[...]

nope klopt volgens mij niet, er was eens een vergelijking aangegeven door een Demon medewerker dat de NRP processoren op 80% load zaten en de 10k op 7%. dus denk niet dat er een capaciteits probleem is, hardware matig gezien dan.
Mmm, klinkt inderdaad een stuk beter. Gaat m'n theorie niet op. Overigens zou het ook nog met communicatie te maken kunnen hebben, en met hetgeen er buiten de nieuwe 10 k gebeurd. Misschien zit de bottlenek nu wel voor of na de 10k. Wanneer een router zaken sneller afhandeld kan dit tot queueing leiden op een andere plek. Of klinkt dat raar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-07 12:27
Centauriprime schreef op 05 februari 2004 @ 00:27:
[...]

Wat is de configuratie van je computer?
Volgens mij is het geen super computer.
Volgens mij heeft dat weinig met wel of niet een 'supercomputer' te maken maar ok, hier mijn configuratie:

Duron 1300 100mhz op een a7v133-c bordje
512MB sdram 133mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
spokje schreef op 05 februari 2004 @ 12:17:
[...]

Volgens mij heeft dat weinig met wel of niet een 'supercomputer' te maken maar ok, hier mijn configuratie:

Duron 1300 100mhz op een a7v133-c bordje
512MB sdram 133mhz
Heeft weldegelijk met je pc te maken, maar ook aan je firewall en je connectie met het internet, meestal heeft een 8Mbit abbo hogere connecties dan een 512 abbo.

Ik merkte weldegelijk het verschill tussen mijn 650 Mhz athlon en mijn 2.8 Ghz Intel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:08

terabyte

kan denken als een computer

Chutney schreef op 05 februari 2004 @ 14:21:
[...]

Heeft weldegelijk met je pc te maken, maar ook aan je firewall en je connectie met het internet, meestal heeft een 8Mbit abbo hogere connecties dan een 512 abbo.
Nou ik weet het niet.
Ik heb hier een P100 routerbak staan waar ik gewoon de volle bandbreedte mee kan vullen en gewoon veel connecties per minuut kan maken. Verder draait er een firewall op en staat dat ding gewoon uit z'n neus te vreten, als ik de ready queue mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
terabyte schreef op 05 februari 2004 @ 14:51:
[...]

Nou ik weet het niet.
Ik heb hier een P100 routerbak staan waar ik gewoon de volle bandbreedte mee kan vullen en gewoon veel connecties per minuut kan maken. Verder draait er een firewall op en staat dat ding gewoon uit z'n neus te vreten, als ik de ready queue mag geloven.
hmm dan zou ik het niet weten. ik dacht dat het wel te maken had met PC snelheid. misschien ligt het aan brouwser en OS, virusscanner kan trouwens ook een grote roll spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 11:46
Heeft iemand trouwens al een oplossing voor het probleem dat wanneer de zyxel op volledige upload snelheid (896, of in ieder ergens rond die snelheid) synced dat dan de sync elke 6 á 7 minuten verdwijnt?

Ik heb mijn upload nou wel gecapt naar 600 kbit/s, maar ik moet toch nog echt minimaal 200 kbits extra kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Chutney schreef op 05 februari 2004 @ 15:07:
[...]

hmm dan zou ik het niet weten. ik dacht dat het wel te maken had met PC snelheid. misschien ligt het aan brouwser en OS, virusscanner kan trouwens ook een grote roll spelen
Router heb ik dus al getest en daar ligt het dus niet aan, ik draai kaspersky als virusscanner. Heb hem al proberen uit te zetten, maar als ik via internet ga surfen zie je dat ie toch nog aktief is in internet explorer. (rood kaspersky icon knippert mee). Heb mozilla en firebird nog geprobeerd, maar allemaal hetzelfde resultaat. Moet hier eerdaags een 2800+ in elkaar zetten. Zal ik meteen die test daar op laten draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-07 13:52
Hoe lang duurt het voordat ze het modem versturen???

sta nu sinds 31-1 op geaccepteerd, binnen 3 weken ... bla..bla......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij stuurden ze dat modem zes werkdagen na de melding 'aanvraag geaccepteerd' op, dus ik zou me nog geen zorgen gaan maken.

Overigens sta ik al sind 31-december van vorig jaar op aanvraag geaccepteerd en mijn modem is allang aangekomen en geinstallerd. Ik begin me nu wel een beetje af te vragen waarom dit zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 25-07 08:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik heb het vrijag aangevraagd, hoe lang duurt het dan voordat je het hebt ongeveer.

ik zit nu op school te internetten, maar dat is niet zo prettig als thuis :(

Ik hoop dat ze een beetje opsvchiten, maar denk het niet, gelukkig heb ik genoeg DVD's om te bekijken :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:52
Waarom vraagt iedereen 6 miljoen keer hetzelfde?

Lees gewoon een stukje van het topic door en dan weet je hoe lang het ongeveer zal duren voordat je je modem krijgt en wanneer je je lijntje krijgt. In die volgorde.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:41

Wildfire

Joy to the world!

Wolfensteijn schreef op 05 februari 2004 @ 17:40:
Heeft iemand trouwens al een oplossing voor het probleem dat wanneer de zyxel op volledige upload snelheid (896, of in ieder ergens rond die snelheid) synced dat dan de sync elke 6 á 7 minuten verdwijnt?

Ik heb mijn upload nou wel gecapt naar 600 kbit/s, maar ik moet toch nog echt minimaal 200 kbits extra kunnen halen.
Mijn ZyXel synced op 864 kbps en heeft nog nooit sync verloren. Dus het is niet, zoals jij suggereert, een algemeen probleem.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op 05 februari 2004 @ 18:40:
Waarom vraagt iedereen 6 miljoen keer hetzelfde?

Lees gewoon een stukje van het topic door en dan weet je hoe lang het ongeveer zal duren voordat je je modem krijgt en wanneer je je lijntje krijgt. In die volgorde.
Waarom heeft FlowDesign altijd 6 miljoen keer commentaar op een ander?

Lees gewoon over de stukjes van een ander heen als je jezelf eraan ergert, maar reageer dan niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 20:11:
[...]

Waarom heeft FlowDesign altijd 6 miljoen keer commentaar op een ander?

Lees gewoon over de stukjes van een ander heen als je jezelf eraan ergert, maar reageer dan niet!
Hij/zij heeft gelijk, er is een duidelijke openingspost, er is een goede search functie op GoT, maar men is schijnbaar te lui om dat te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dolby schreef op 05 februari 2004 @ 20:26:
[...]

Hij/zij heeft gelijk, er is een duidelijke openingspost, er is een goede search functie op GoT, maar men is schijnbaar te lui om dat te gebruiken.
Ja, dat klopt. Maar hij/zij heeft zo'n beetje op iedereen commentaar. Een keer een reactie kan ik wel begrijpen, maar bezig blijven... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-06 10:03

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Het gaat goed bij Demon, dinsdag was de modem verzonden en woensdag had ik hem. Nu heb ik de boel geinstalleerd op mijn win2000server server. Ik kan zelfs al internetten ook maar telnet opzetten naar de zytel gaat niet. telnet 192.168.1.1 geeft een foutmelding dat hij geen verbinding kan maken op poort 23. Doe ik hier wat fout ?

ook zit de chello connectie er nog in, kan ik deze 2 samenvoegen tot 1 verbinding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 29-07 11:46
Wildfire schreef op 05 februari 2004 @ 19:17:
[...]

Mijn ZyXel synced op 864 kbps en heeft nog nooit sync verloren. Dus het is niet, zoals jij suggereert, een algemeen probleem.
Okay, het is misschien dat geen algemeen probleem, maar ik weet van in ieder geval 2 andere mensen die in dit topic gepost hebben dat ze het dus wel hebben. Het vermoeden is trouwens dat het aan de splitter ligt, maar Demon is wat traag in reageren op mailtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Laatst online: 20:30
Duncan_R schreef op 05 februari 2004 @ 20:42:
Het gaat goed bij Demon, dinsdag was de modem verzonden en woensdag had ik hem. Nu heb ik de boel geinstalleerd op mijn win2000server server. Ik kan zelfs al internetten ook maar telnet opzetten naar de zytel gaat niet. telnet 192.168.1.1 geeft een foutmelding dat hij geen verbinding kan maken op poort 23. Doe ik hier wat fout ?

ook zit de chello connectie er nog in, kan ik deze 2 samenvoegen tot 1 verbinding ?
Lees de handleiding! Je moet een vast ip instellen op je pc bijvoorbeeld 192.168.1.33 en dan kun je wel telnetten

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de verhoging van mijn snelheid.

Ik heb abonnement aangevraagd op 13.09.03. Het ging om de 512/256 via BBned.
Op 22.09.03 kreeg ik een mail dat de prijzen worden verlaagd. Dit gaat automatisch, maar als je wilt dat in plaats van verlaging van de prijs een snelheidsupgrade wilt, dan moest je
een mail sturen met als onderwerp "Omzetten naar dubbele snelheid".

Dat heb ik gedaan :). Dus zou mijn abonnement zou moeten worden verhoogd naar 1024/512. Ik zie hier berichten dat je dan in de tijd voor dat de verhoging wordt plaatsgevonden wel het huidige prijs €39 blijft betalen. Dus ook als je nog 512/256 hebt.

Maar mijn vader betaalt €19 per maand (de huidige prijs voor 512/256). Ik log in op dslexpress en daar staat ook op 512/256. Ik heb daar ook de optie om up te graden naar 1024/512, maar is dat handig.

Ik heb het gevoel dat de mensen van Demon niet weten (foutje in administratie) dat ik ook om snelheidsverhoging hebt gevraagd. Want mijn vader betaalt nog altijd €19 per maand.

Wat zouden jullie doen? Wachten tot het is verhoogd (met als kans dat je voor niets zit te wachten, omdat Demon niet weet dat ik ook snelheidsverhoging wilt) of via www.dslexpress.nl handmatig upgraden naar 1024/512. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 21:48:
Wat zouden jullie doen? Wachten tot het is verhoogd (met als kans dat je voor niets zit te wachten, omdat Demon niet weet dat ik ook snelheidsverhoging wilt) of via www.dslexpress.nl handmatig upgraden naar 1024/512. :/
De beloofde snelheidsverhogingen waren meerdere malen uitgesteld, en nog steeds niet overal gerealiseerd, als ik dit topic goed gelezen heb. Maar waarom bel je niet gewoon even, dan weet je zeker, of ze bij jou een foutje gemaakt hebben of niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboxman
Heeft iemand nog contact gehad met demon over de problemen van geen Intermet na de update van 26 januari ?

Ik zal vrijdag weer eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan_R

Duncan_R

www.motor-forum.nl

FAD schreef op 05 februari 2004 @ 21:19:
[...]

Lees de handleiding! Je moet een vast ip instellen op je pc bijvoorbeeld 192.168.1.33 en dan kun je wel telnetten
De handleiding heb ik gelezen hoor, de ip's op alle pc'sbij mij zijn vast. De PC in kwestie (server) staat op ip 192.168.0.1. Mijn PC is dan 192.168.0.2 enz. De firewall kan het ook niet zijn want ook met blackice uitgeschakeld wil het ook nog niet.

Of zijn er bepaalde IP ranges die toch niet samen kunnen ? Nu kom ik met een hoop dingen een eind maar ook als ik hem probeer te pingen (weet niet of dat zou moeten kunnen) krijg ik een time out

[ Voor 13% gewijzigd door Duncan_R op 06-02-2004 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duncan_R schreef op 06 februari 2004 @ 06:32:
[...]
De handleiding heb ik gelezen hoor, de ip's op alle pc'sbij mij zijn vast. De PC in kwestie (server) staat op ip 192.168.0.1. Mijn PC is dan 192.168.0.2 enz. De firewall kan het ook niet zijn want ook met blackice uitgeschakeld wil het ook nog niet.
Je zit niet in hetzelfde subnet ;)

Zet je PC op 192.168.1.33 (bijv.), zoals hierboven aangegeven, netmask (evt.) op 255.255.255.0, en je moet erbij kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roboxman schreef op 05 februari 2004 @ 22:36:
Heeft iemand nog contact gehad met demon over de problemen van geen Intermet na de update van 26 januari ?

Ik zal vrijdag weer eens bellen.
Nee, ik heb genoeg gebeld de laatste tijd. Ik ben die afpoeier antwoorden een beetje zat. Ik las ook net het antwoord terug van de helpdesk op een mailtje dat ik de 26e in de avond had verstuurd. Daarin schreven ze dat BBNed hun verzekerd had het binnen 5 werkdagen op te lossen... |:(

Maar goed, hou ons op de hoogte - ik hoop nergens meer op in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan_R

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 06:39:
[...]

Je zit niet in hetzelfde subnet ;)

Zet je PC op 192.168.1.33 (bijv.), zoals hierboven aangegeven, netmask (evt.) op 255.255.255.0, en je moet erbij kunnen.
inmiddels ook geprobeert en geen succes. Ik ga nu eerst maar eens slapen (nachtdienst) en dan probeer ik het wel opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ino Dekker
  • Laatst online: 20:50

Ino Dekker

Mr. Guide

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 07:07:
[...]

Nee, ik heb genoeg gebeld de laatste tijd. Ik ben die afpoeier antwoorden een beetje zat. Ik las ook net het antwoord terug van de helpdesk op een mailtje dat ik de 26e in de avond had verstuurd. Daarin schreven ze dat BBNed hun verzekerd had het binnen 5 werkdagen op te lossen... |:(

Maar goed, hou ons op de hoogte - ik hoop nergens meer op in ieder geval...
Ik ook niet meer sinds dinsdag, maar ik denk dat het wel goed is om te blijven bellen. Alhoewel het geen direct probleem is van Demon neem ik toch aan dat zij ook spug zat worden van al die 26-jan telefoontjes.
Ik heb geen idee om hoeveel gebruikers het hier gaat, maar het mag toch geen 10 werkdagen duren om een klein percentage gebruikers handmatig over te zetten als alle andere gebruikers tijdens een migratie in maximaal 3 uur over zijn?

En als ze normaal gesproken zo duidelijk aangeven wanneer onderhoud plaatst vind, dan kunnen ze nu toch ook wel laten weten waarom dit zo lang duurt.
M.i. is @Home communicatief veel beter dan BBnet.

- New DIY Speakers: Speakerworld Scirocco Center & .5 Surrounds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboxman
idekker schreef op 06 februari 2004 @ 08:34:
[...]

Ik ook niet meer sinds dinsdag, maar ik denk dat het wel goed is om te blijven bellen. Alhoewel het geen direct probleem is van Demon neem ik toch aan dat zij ook spug zat worden van al die 26-jan telefoontjes.
Ik heb geen idee om hoeveel gebruikers het hier gaat, maar het mag toch geen 10 werkdagen duren om een klein percentage gebruikers handmatig over te zetten als alle andere gebruikers tijdens een migratie in maximaal 3 uur over zijn?

En als ze normaal gesproken zo duidelijk aangeven wanneer onderhoud plaatst vind, dan kunnen ze nu toch ook wel laten weten waarom dit zo lang duurt.
M.i. is @Home communicatief veel beter dan BBnet.
Ik ga vanmiddag bellen met de melding dat ik geen vertrouwen meer heb in het netwerk van BBNED, tevens heb je na 14 dagen de mogelijkheid je contract te ontbinden volgens artikel 11 van de voorwaarden. Ik ga kijken of ik kan regelen of ze me kunnen overzetten naar BabyXL ( een kennis van me zit bij demon op dezelfde centrale waar ik zit ). Indien dit niet mogelijk is en het is maandag ( 14 dagen later ) niet opgelost dan zeg ik m'n abbo op en stap ik over naar XS4ALL.

Ik ben gelukkig in de positie dat ik twee ADSL lijnen heb liggen thuis, momenteel gebruik ik die van m'n werk, dus die paar weken zonder prive ADSL is ook geen ramp.

Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het voornamelijk dom dat Demon blijkbaar zulke contracten met BBNed heeft dat ze hier mee weg kunnen komen. Demon kan het toch onmogelijk verkopen aan haar klanten dat ze 2 weken zonder verbinding zitten? Dat is een dermate grote breuk in het vertrouwen, dat bouw je niet meer op in de komende tijd. Ik heb namelijk zo'n donkerbruin vermoeden dat het gedonder niet voorbij zal zijn als we eenmaal succesvol overgezet zijn naar die nieuwe routers...

Ik zat bij Chello en je kunt zeggen wat je wilt, maar bij mij was het zo stabiel als ik weet niet wat. Ik lag er 3x per jaar een keertje uit ofzo, nooit langer dan een paar uur. Tot nu toe (ben sinds november klant) was het bij Demon elke dag maar de vraag of ik het internet op kon. Als toetje lig je er ook nog eens twee weken uit...

Maar goed, laten we het positief proberen te benaderen. Wellicht zijn we de rest van het jaar non stop online... :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 21:48:
Ik heb een vraag over de verhoging van mijn snelheid.
<knip>
Ik geloof dat de down/upgrade functie gaat werken wanneer de geplande upgrades verwerkt zijn.
Je zou support een mailtje kunnen sturen, of ze eventjes opbellen met je vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
roboxman schreef op 06 februari 2004 @ 09:17:
[...]

Ik ga vanmiddag bellen met de melding dat ik geen vertrouwen meer heb in het netwerk van BBNED, tevens heb je na 14 dagen de mogelijkheid je contract te ontbinden volgens artikel 11 van de voorwaarden. Ik ga kijken of ik kan regelen of ze me kunnen overzetten naar BabyXL ( een kennis van me zit bij demon op dezelfde centrale waar ik zit ). Indien dit niet mogelijk is en het is maandag ( 14 dagen later ) niet opgelost dan zeg ik m'n abbo op en stap ik over naar XS4ALL.

Ik ben gelukkig in de positie dat ik twee ADSL lijnen heb liggen thuis, momenteel gebruik ik die van m'n werk, dus die paar weken zonder prive ADSL is ook geen ramp.

Ik hou jullie op de hoogte.
Als je naar XS4All wilt moet je snel zijn, tot eind deze maand hebben ze een actie lopen. gratis aansluiting en modem :)

Ik ga de 27ste mijn aanvraag de deur uit doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update: Ik hang zojuist de helpdesk op. Er schijnen om en nabij de 350 mensen te zijn met dit probleem. Bij 300 van die mensen is het inmiddels opgelost, ik behoor natuurlijk tot 1 van de 50 gelukkigen bij wie dat niet zo is. Wie weet hebben jullie wel mazzel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ino Dekker

Ino Dekker

Mr. Guide

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 09:24:
Ik vind het voornamelijk dom dat Demon blijkbaar zulke contracten met BBNed heeft dat ze hier mee weg kunnen komen. Demon kan het toch onmogelijk verkopen aan haar klanten dat ze 2 weken zonder verbinding zitten? Dat is een dermate grote breuk in het vertrouwen, dat bouw je niet meer op in de komende tijd. Ik heb namelijk zo'n donkerbruin vermoeden dat het gedonder niet voorbij zal zijn als we eenmaal succesvol overgezet zijn naar die nieuwe routers...
Ik vind het ook raar.
Misschien heeft BBnet wel een groot probleem met die routers waardoor een aantal gebruikers zonder verbinding zit, maar ze hebben het tot nu toe doen overkomen als een klein probleem. Aangezien ze hebben belooft dat het de volgende dag opgelost zou zijn. Ook dit geeft weinig vertrouwen naar de klant toe. Misschien taak van Demon om wat meer los te peuteren bij BBnet.
Het is jammer dat (zover ik weet) BabyXL (nog) niet beschikbaar is op mijn adres. Want ik heb hier ook serieus aan gedacht. Als BabyXL een beetje slim bezig is stellen ze dit ook voor aan Demon. Zet die gebruikers maar over naar ons netwerk. De klant tevreden, BabyXL tevreden (neem ik aan), Demon tevreden en BBnet heeft een probleem minder... (hoewel ze er tegelijkertijd een bij krijgen, maar daar maken ze het zo langzamerhand zelf naar)
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 09:24:
Maar goed, laten we het positief proberen te benaderen. Wellicht zijn we de rest van het jaar non stop online... :)
Idd, daarom zei ik ook al eerder... als dit was gebeurt terwijl ik al een jaar of wat zonder problemen verbinding had gehad, dan had ik het veel eerder gezien als een vervelende situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 09:49:
Update: Ik hang zojuist de helpdesk op. Er schijnen om en nabij de 350 mensen te zijn met dit probleem. Bij 300 van die mensen is het inmiddels opgelost, ik behoor natuurlijk tot 1 van de 50 gelukkigen bij wie dat niet zo is.
Petje af voor BBNed _/-\o_ tienduizenden gebruikers overzetten op een totaal nieuw hardware platform en dan maar zo weinig problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ino Dekker

Ino Dekker

Mr. Guide

Update: Ik hang zojuist de helpdesk op. Er schijnen om en nabij de 350 mensen te zijn met dit probleem. Bij 300 van die mensen is het inmiddels opgelost, ik behoor natuurlijk tot 1 van de 50 gelukkigen bij wie dat niet zo is. Wie weet hebben jullie wel mazzel...
Ik heb zo te zien geen mazzel...
Nu nog even weten hoelang ze over die eerste 300 hebben gedaan... krijgen we een indicatie hoelang de laatste 50 nog gaan duren. Er is hoop zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dolby schreef op 06 februari 2004 @ 09:56:
[...] Petje af voor BBNed _/-\o_ tienduizenden gebruikers overzetten op een totaal nieuw hardware platform en dan maar zo weinig problemen.
Iets te enthousiast denk ik. Dit gaat om problemen met de verhuizing van 26 januari. Ik denk niet dat er toen tienduizenden gebruikers overgezet zijn. Als je het specifieke aantal verhuizingen van die dag weet zou je een nauwkeuriger getal hebben...

En al zouden er wel tienduizenden verhuisd zijn de 26e, is een oplostermijn van tot nu toe 11 dagen nog steeds onbeschoft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 10:03:
[...]

Iets te enthousiast denk ik. Dit gaat om problemen met de verhuizing van 26 januari. Ik denk niet dat er toen tienduizenden gebruikers overgezet zijn.
Er zijn toen een aantal nrp's overgezet op de nieuwe hardware, op 1 nrp zitten duizenden gebruikers dus het zal wel kloppen.
Met zulke aantallen gebruikers migreren en dan maar zo weinig problemen, ik blijf het knap vinden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboxman
Dan ben ik ook 1 van de 50, ik ben benieuwd vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-07 09:08

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Heb nu eindelijk ook mijn aansluiting opgeleverd gekregen. Gister meteen m'n modem geinstalleerd als router, en ik moet zeggen, het loopt perfect.
Voor mij voorlopig alleen maar Demon.

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:39
Weet iemand hier wat de DNS van Demon is? Ik kan het adres nergens vinden... :?

Ik heb op dit moment namelijk een erg vreemd probleem; het surfen gaat af en toe voor geen meter. Als ik mijn modem uit een weer aan zet werkt het weer. Wanneer ik echter op mijn PC handmatig de DNS van XS4ALL instel is er niets aan de hand. Erg vreemd allemaal dus.

Nog een ander vraagje die ik hier al eerder stelde: kan ik in dat Zyxel modem ook IP adressen aan MAC adressen koppelen? Ik wil er zeker van zijn dat bepaalde PC's hier iedere keer hetzelfde IP adres krijgen.

Ik kan op dit moment trouwens niet op www.demon.nl komen, ben ik de enige?

En weer een toevoeging: nu doet alles het weer... Ik vraag me af of dit nu aan mij ligt of niet.

[ Voor 16% gewijzigd door posttoast op 06-02-2004 12:27 . Reden: Demon.nl plat? ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-07 15:06

Nitai

Live the life you love.

Misschien een tip voor toekomstige Demon DSL'ers zoals ik :)

Ik zelf zit nu bij Versatel (Breedband Plus 54 euro voor 1,5 mbit lijn :() en m'n contract loopt op 13 april af...
Wanadoo/Casema heeft nu een actie waarbij je twee maanden gratis hun basic abo mag proberen. Inschrijving loopt tot 31 maart 2004. Het enige mindere is dat je aansluitkosten moet betalen als je na die twee maanden niet verder in zee gaat met Wanadoo (129 euro!!). Toch veel geld...maar aan de andere kant wel lekker een overgang zonder i-netloos te zijn?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboxman
Net weer gebeld over "geen Internet na 26 januari", langdurig gesproken over het probleem en aangegeven dat ik het zat ben. Het is nu zo dat heel veel mensen zijn omgezet en hersteld maar dat ik hier nog niet bij zit. Ze geven geen datum meer af van wanneer het weer moet werken, dus das minder. Een overstap naar BabyXL wordt niet geaccepteerd door Demon, dus dat kan ik vergeten. Vanaf dinsdag kan ik mijn abbo wel opzeggen omdat het probleem dan langer dan 14 dagen duurt.

Van de persoon aan de telefoon kreeg ik de indruk, aan de hand van haar verhaal, dat het voor die tijd door BBNED is opgelost ( ivm die 14 dagen ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Heeft iemand ook gemerkt dat de connectie sinds gisteravond sneller is?

Ik heb gewoon een 2/1Mbit abbo, en kom niet in aanmerking voor een upgrade.

Nou merk ik wel het volgende

Iemand ook deze ervaringen?...niet dat ik niet blij mee ben hehe, voorheen was de up zo 96 tot 98 nu komt ie wel snel boven de 100k, ook even getest op andere comps hierzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Chutney schreef op 06 februari 2004 @ 16:27:

Ik heb gewoon een 2/1Mbit abbo, en kom niet in aanmerking voor een upgrade.

Nou merk ik wel het volgende

Iemand ook deze ervaringen?...niet dat ik niet blij mee ben hehe, voorheen was de up zo 96 tot 98 nu komt ie wel snel boven de 100k, ook even getest op andere comps hierzo.
Woei... Het gaat om bbned zo te zien ?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Tutti-frutti schreef op 06 februari 2004 @ 16:31:
[...]

Woei... Het gaat om bbned zo te zien ?
zo te zien?..hoe heb je dat gezien, en ja BBned gewoon, ik snap het ook niet...het was altijd al hoog maar nu wel extreem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Wat ik wel dom vind van demon is dat ze je systeem naam aan je ip hebben gekoppeld.
Is ook beter voor een hacker hoefd ie alleen je systeem naam maar te onthouden ben je ook wat makkelijker terug tevinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meat106 schreef op 06 februari 2004 @ 16:39:
Wat ik wel dom vind van demon is dat ze je systeem naam aan je ip hebben gekoppeld.
Is ook beter voor een hacker hoefd ie alleen je systeem naam maar te onthouden ben je ook wat makkelijker terug tevinden op internet.
Meer voordelen dan nadelen, beveiliging is je eigen verantwoordelijkheid.

Over de verhoogde ping vooral in de piekuren: volgens een kenner die uit goede bron heeft vernomen heeft het te maken met het feit dat de nieuwe cisqo apparatuur in pratijk een stuk minder blijkt aan te kunnen dan ze in theorie beweren. Ze zijn ervan op de hoogte dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Na 4 maanden braaf te hebben gewachten is mijn verbinding sinds vorige week woensdag dan eindelijk opgeleverd. Maar het werkte dus niet...
Na verschillende keren te hebben gebeld hebben ze een profiel fout aangemaakt..Na een week en vele uren aan de telefoon te hebben gehangen. Blijkt dat ik op een oude server zit ofzoiets.. Ze hadden me beloofd dat het vandaag echt opgelost zou moeten zijn.. Niet dus.. Begin het echt helemaal zat te worden. Als ik woensdag het nog niet hebt maak ik mooi gebruik van de 14dagen regeling, en ga ik naar XS4all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-07 11:37
Allemaal blije reacties hier en ik wacht al sinds 26 dec tot mijn verbinding echt word opgelevert wat maandag zou moeten gebeuren. Ik vind het een hele slechte service van bbned want ik wacht nu dus al ruim 5 weken!!! tot mijn verbinding werkt. Bbned zegt telkens dat het aan kpn ligt en kpn zegt dat de kabel goed is en dat het aan bbned ligt (een kennis werkt bij kpn en is in de centrale geweest en zegt dat het signaal wat uit het kastje komt(of wat het ook is) niet doet waardoor ik geen dslsignaal krijg)
Het probleem is dat ik geen alternatief heb, kabel is brak met nieuwsgroepen en de upload is te laag en adsl van kpn is te duur en dan heb ik waarschijnlijk hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

amd_at_primus schreef op 06 februari 2004 @ 19:17:
Allemaal blije reacties hier en ik wacht al sinds 26 dec tot mijn verbinding echt word opgelevert wat maandag zou moeten gebeuren. Ik vind het een hele slechte service van bbned want ik wacht nu dus al ruim 5 weken!!! tot mijn verbinding werkt. Bbned zegt telkens dat het aan kpn ligt en kpn zegt dat de kabel goed is en dat het aan bbned ligt (een kennis werkt bij kpn en is in de centrale geweest en zegt dat het signaal wat uit het kastje komt(of wat het ook is) niet doet waardoor ik geen dslsignaal krijg)
Het probleem is dat ik geen alternatief heb, kabel is brak met nieuwsgroepen en de upload is te laag en adsl van kpn is te duur en dan heb ik waarschijnlijk hetzelfde probleem.
Als je kennis dat zegt zal het wel aan KPN liggen. Zij zijn verantwoordelijk voor de kruisdraden die bij jou waarschijnlijk vervangen gaan worden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan_R

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Hier werkt gelukkig alles prima , zelfs al is de boel nog niet officiiel opgeleverd. Telnet sessie ging goed vanaf mijn eigen PC, zal dus wel wat in win2000 server zijn. Nu maar hopen dat Chello ook netjes de boel afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Chello is hier wel leuk bezig :) zou 1februari afgesloten worden, maar kan nog steeds gewoon internetten (alhoewel ik nu 6 dagen via demon online ben). M'n e-mail enzo werken niet meer van chello though..maar die extra spam kan ik wel missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent3k
  • Laatst online: 25-06 11:57
spokje schreef op 06 februari 2004 @ 20:17:
Chello is hier wel leuk bezig :) zou 1februari afgesloten worden, maar kan nog steeds gewoon internetten (alhoewel ik nu 6 dagen via demon online ben). M'n e-mail enzo werken niet meer van chello though..maar die extra spam kan ik wel missen :)
Ik zou toch maar even je rekening afschrift nakijken of je niet toch belazerd wordt door Chello.

Silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Chutney schreef op 06 februari 2004 @ 16:27:

[..]

Normaal kwam ik bij het uploaden op zo'n 85 kilobyte/sec gemiddeld uit, nu zit ik op 93 kilobyte/sec. Da's toch ook vooruitgang. Boven de 90 kilobyte/sec ben ik nog nooit eerder gekomen met Demon! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboxman
Wildfire schreef op 07 februari 2004 @ 00:01:
[...]

Normaal kwam ik bij het uploaden op zo'n 85 kilobyte/sec gemiddeld uit, nu zit ik op 93 kilobyte/sec. Da's toch ook vooruitgang. Boven de 90 kilobyte/sec ben ik nog nooit eerder gekomen met Demon! :)
Ik zat toen het nog werkte voor 26 januari op een NRP ! op een snelheid van 108 MB/sec Down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
roboxman schreef op 07 februari 2004 @ 08:54:
[...]

Ik zat toen het nog werkte voor 26 januari op een NRP ! op een snelheid van 108 MB/sec Down.
MB/s :| KB/s bedoel je?.....en het gaat hier over de Upstream niet over de Down.

Down haal ik 218 tot 220KB/s, de up is trouwens nog steeds boven de 100 vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 18-07 16:44

cjdijk

Hans favoriete radiostation

roboxman schreef op 07 februari 2004 @ 08:54:
[...]

Dat zou wel gemakkelijk zijn.
Dan kun je gewoon cdr's vanaf internet branden op 52 speed :P

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboxman
Chutney schreef op 07 februari 2004 @ 09:31:
[...]

MB/s :| KB/s bedoel je?.....en het gaat hier over de Upstream niet over de Down.

Down haal ik 218 tot 220KB/s, de up is trouwens nog steeds boven de 100 vandaag
Ja dat heb je als je net wakker bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Hey CJdijk, merk je iets van die upload?...dat het sneller geworden is...of merk ik en wildfire dat alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 14:19
just curious, hoe snel is de upload van mensen met een zyxel 650 icm met een 8/1 abo?

elk modem wat ik nu geprobeerd heb, heb ik geupdate met de nieuwste firmware en ze syncen op 832. volgens mij doen de fabrikanten dit.

ik draai nu op een e-tech met de eerste firmware en die synct op 896.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Zyxel modem gaat niet sneller dan 832kbit upload :)

Wildfire schreef op 07 februari 2004 @ 11:54:

[...]

Waarom synced de mijne dan op 864 kbit/sec?
Mierenneuker ;) 864kbit dan..

[ Voor 66% gewijzigd door spokje op 07-02-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

spokje schreef op 07 februari 2004 @ 11:45:
Zyxel modem gaat niet sneller dan 832kbit upload :)
Waarom synced de mijne dan op 864 kbit/sec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Sinds eergister avond trekt mijn Vigor met de Firmware 2.3.6 het naar de 992Kbit

Keek er wel even vanop toen de upload met een kb of 8 tot 10 sneller is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Nog maar een keer mijn vraag: wat is het adres van de DNS van Demon? Het surfen werkt hier namelijk alleen als ik het DNS adres van XS4ALL invul, en dat vind ik niet zo netjes...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Vincent Bovelander schreef op 07 februari 2004 @ 13:14:
Nog maar een keer mijn vraag: wat is het adres van de DNS van Demon? Het surfen werkt hier namelijk alleen als ik het DNS adres van XS4ALL invul, en dat vind ik niet zo netjes...
Is gewoon een Search button vraag....zo heb ik het in de beginne ook gevonden.

194.159.73.135
194.159.73.136
194.159.73.137

Dit is bij mij bekend...(misschien handig voor in de openings post?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Chutney schreef op 07 februari 2004 @ 10:18:
Hey CJdijk, merk je iets van die upload?...dat het sneller geworden is...of merk ik en wildfire dat alleen.
Inderdaad _/-\o_
Nu je het zegt, normaal komt hij niet boven 80 KiloByte/sec
Nu tussen 87 en 95 KiloByte/sec :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
hmm weird, dat het zomaar ineens is. wel vet kan nu 100K + uppen woei...feesten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 20-07 22:39

Jumpiefox

Hoi ?

Weet er iemand al wanneer ze de upgrades voor de "ouwe" klanten nou echt gaan door voeren :?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 20:19

OMX2000

By any means necessary...

Alpha-xp schreef op 08 februari 2004 @ 00:55:
Weet er iemand al wanneer ze de upgrades voor de "ouwe" klanten nou echt gaan door voeren :?
Dat begin ik me nu ook af te vragen. Demon geeft nog geen indicatie weg. En ik wil nu eens mijn 8192 download hebben.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
OMX2000 schreef op 08 februari 2004 @ 07:25:
[...]

Dat begin ik me nu ook af te vragen. Demon geeft nog geen indicatie weg. En ik wil nu eens mijn 8192 download hebben.
Je kan zoveel willen maar de upgrade periode is nog steeds niet afgelopen hoor....geduld is een schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
als je 1 april nog niets hebt (en er is nog geen vernieuwde statement van demon) dan mag je verder zeuren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrayingFalcon
  • Laatst online: 27-07 15:47
Ik heb het probleem dat ik elke 30 minuten mn ipadres kwijt ben, en dan een 10 seconden later weer terug heb.

Heb een Draytek Vigor 2600... iemand een ideetje?

btw...firmware 2.3.6

[ Voor 7% gewijzigd door PrayingFalcon op 08-02-2004 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboxman
Zijn er nog 26 januari slachtoffers ? Of zijn de meeste mensen al weer online ? Ik verwacht dat het maandag of dinsdag weer werkt ( de magische 14 dagen ) bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
PrayingFalcon schreef op 08 februari 2004 @ 11:39:
Ik heb het probleem dat ik elke 30 minuten mn ipadres kwijt ben, en dan een 10 seconden later weer terug heb.

Heb een Draytek Vigor 2600... iemand een ideetje?

btw...firmware 2.3.6
Heb je je Firewall aan staan?....Fraggle attack waarschijnlijk aan? Uit zetten dan, btw hoe is jou upload, ik heb precies die Router + Firmware en hijs sinds een paar dagen flink stuk sneller dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrayingFalcon
  • Laatst online: 27-07 15:47
Chutney schreef op 08 februari 2004 @ 13:33:
[...]

Heb je je Firewall aan staan?....Fraggle attack waarschijnlijk aan? Uit zetten dan, btw hoe is jou upload, ik heb precies die Router + Firmware en hijs sinds een paar dagen flink stuk sneller dan voorheen.
Heb de DDos defense (waaronder fraggle attack zit) uitstaan, dus daar kan het niet aan liggen.

Ik merk zelf geen upload snelheid verschil, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik pas sinds vannochtend op 896000 sync ipv 736000. Nadat ik een commando had gegeven in een telnet sessie met de router, syncte hij veel hoger.
Gisteren een upload speed met speedtest.nl van 74kb/s...nu 89kb/s...
Beduidend beter.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 5 dagen is mijn mailtje eindelijk beantwoord.
Op de vraag waarom ik na 2 weken de modem in huis te hebben en anderhalve week de lijn opgeleverd te hebben nog steeds geen verbinding heb kreeg ik het volgende antwoord:
Vorige week maandag is een groot aantal klanten door Bbned gemigreerd naar nieuwe krachtiger apparatuur. Helaas is bij een aantal klanten hierbij iets mis gegaan. Afgelopen week heeft Bbned opnieuw getracht deze groep klanten te migreren echter bij een aantal klanten is daar helaas wederom iets mis gegaan. Wij hebben een lijst samengesteld van deze mensen en dit doorgegeven aan Bbned. Begin volgende week worden deze klanten opnieuw gemigreerd. De laatste verwachting is dat het woensdag opgelost zou moeten zijn. Het is belangrijk dat u in iedergeval uw modem aan laat staan, zodat Bbned instaat is om uw verbinding te testen.

Ik kan u verzekeren dat wij net als u niet blij zijn met de bestaande situatie en alles in het werk stellen om Bbned te bewegen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. In iedergeval op de pijn wat te verlichten is besloten om u automatisch te crediteren over de dagen dat u uiteindelijk zonder verbinding heeft gezeten.

--
met vriendelijke groet,
Ik vindt het maar raar gaan daar. Als je dit soort fouten maakt, geef dat dan ook ergens op de site aan (of kijk ik er overheen?) en wees daar open in.
Verder wordt er net gedaan alsof ik gelukkig moet zijn dat er geen kosten worden berekend over een fout waar ik zelf niets aan kan doen.

Aangezien ik bovenstaand verhaal al voor 5 data heb doorgekregen vraag ik me af of de lijn het volgende week wel zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Laatst online: 29-07 09:16

DouweGNL

Ik ben tof.

Sinds gister ook Demon (2/1).
Snelheden zijn allemaal wel oke, geen vage verbindingsproblemen... enige vage is dat ik als ik een Nedstat of iets dergelijks bekijk, ik die site bezoek als 'Demon Internet, Verenigd Koninkrijk'. En ik wordt dan ook geteld als een Engelse bezoeker... Weet iemand waar dat aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
DouweGNL schreef op 08 februari 2004 @ 17:24:
Snelheden zijn allemaal wel oke, geen vage verbindingsproblemen... enige vage is dat ik als ik een Nedstat of iets dergelijks bekijk, ik die site bezoek als 'Demon Internet, Verenigd Koninkrijk'. En ik wordt dan ook geteld als een Engelse bezoeker... Weet iemand waar dat aan ligt?
Nedstat, die heeft waarschijnlijk een bepaalde ip pool als demon.uk staan terwijl dat demon.nl moet zijn.
Veel plezier met je nieuwe verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centauriprime
  • Laatst online: 29-07 00:34
Ik zou zeggen doe hier eens een IPWHOIS lookup.

http://www.dnsstuff.com

15x330 SW38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Laatst online: 22:37

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hmmmm, net weer wat raars. Demon draait hier al maanden stabiel, ineens geen internet meer. Ik denk, zal wel een storing zijn, rustig wachten. Na een uur eens ingebeld en op de status pagina van Demon gekeken. Geen melding. WTF? Dan maar het modem gereset. Meteen weer verbinding. Vaag......

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Ik had dat in het begin ook.
Tegenwoordig staat er wel gewoon Demon Nederland,
als ik kijk bij de statistieken van Nedstat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Laatst online: 29-06 12:29
Microkid schreef op 08 februari 2004 @ 20:55:
Hmmmm, net weer wat raars. Demon draait hier al maanden stabiel, ineens geen internet meer. Ik denk, zal wel een storing zijn, rustig wachten. Na een uur eens ingebeld en op de status pagina van Demon gekeken. Geen melding. WTF? Dan maar het modem gereset. Meteen weer verbinding. Vaag......
Dan is je modem gecrashed ofzo. overflow oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roboxman schreef op 08 februari 2004 @ 13:30:
Zijn er nog 26 januari slachtoffers ? Of zijn de meeste mensen al weer online ? Ik verwacht dat het maandag of dinsdag weer werkt ( de magische 14 dagen ) bij mij.
Dit weekend werkte het nog niet natuurlijk. Die 14 dagen houden ze wel in de gaten, dus inderdaad vermoed ik (of in ieder geval hoop ik) vandaag of morgen een werkende verbinding te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ino Dekker

Ino Dekker

Mr. Guide

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 06:58:
[...]

Dit weekend werkte het nog niet natuurlijk. Die 14 dagen houden ze wel in de gaten, dus inderdaad vermoed ik (of in ieder geval hoop ik) vandaag of morgen een werkende verbinding te hebben...
Hier idem dito.
Toch wel raar eigenlijk dat er in het weekend niet door gewerkt wordt. Voor onderhoud begrijp ik het, maar voor een probleem als dit (waarvoor zij dus verantwoordelijk zijn) niet.
Maar goed, als het vandaag of morgen weer werkt hoor je mij verder niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboxman
idekker schreef op 09 februari 2004 @ 08:36:
[...]

Hier idem dito.
Toch wel raar eigenlijk dat er in het weekend niet door gewerkt wordt. Voor onderhoud begrijp ik het, maar voor een probleem als dit (waarvoor zij dus verantwoordelijk zijn) niet.
Maar goed, als het vandaag of morgen weer werkt hoor je mij verder niet klagen.
Ik zal dan inderdaad ook niet klagen, wel neem ik dit mee in m'n evaluatie aan het eind van m'n jaarcontract ! Ik hoop dan ook dat dit het enige probleem is waar ik tegenaan ga lopen gedurende dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook een 26 januari slachtoffer.. Heb onderhand al 5 keer aan de telefonische helpdesk gehangen en 1 keer gemaild.. Mail beantwoorden duurde 3 dagen, en nog steeds niet veel nuttige info:

--------------------------------

Geachte ....,

Ik zie dat u inmiddels telefonisch contact heeft opgenomen met de helpdesk. Er is een ticket voor u aangemaakt onder referentie.nr $$$$$$. Dit betekent dat wij contact hebben opgenomen voor u met Bbed, onze adsl partner. Het kan enkele werkdagen duren voordat wij een respons terug krijgen van hun, zodra dit het geval is nemen wij zo spoedig mogelijk telefonsich contact met u op

--
met vriendelijke groet,

---------------------------------

De opleverdag wordt iedere keer als ik bel weer verschoven. Ik geloof er niet meer echt in dat het deze week gebeurt.

Hoop wel dat deze migratie er voor zorgt dat mijn 2-8Mbits verbinding eindelijk eens een max. download van hoger dan 320kBps krijgt!

Neem aan dat ze ook bij mij de offline tijd niet crediteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:52
Hmmz ik heb ook even een vraagje:

Op de demon pagina staat dat de lijn op 6-02-04 is opgeleverd , maar ik heb tot nu toe nog geen modem ontvangen nu 9 -2 -04 Ook kan ik via Trace & Track de status van het pakketje niet bekijken. Kan dit kloppen , en is dit een voorkomend probleem :?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubke
sinds wanneer heb je de melding gekregen dat je modem verstuurd was??? hoeveel weken/dagen naar de vooraankondiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:52
Rubke schreef op 09 februari 2004 @ 11:29:
sinds wanneer heb je de melding gekregen dat je modem verstuurd was??? hoeveel weken/dagen naar de vooraankondiging?
Sorry ik heb het verkeerd gezegd , het modem was dus op 6-02-04 versuurd , maar ik kan via de track & trace pagina nog niks over vinden :S het is nu 9-02-04...

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK
  • Laatst online: 28-07 10:43

PK

Ik heb Demon 1024/512. Eens in de paar dagen ben ik mn verbinding kwijt.
Tenminste kan niet internetten. De verbinding in mn router is wel actief...
Kan wel pingen en tracerten, maar krijg geen webpagina's te zien en emule doet het ook niet...

Hoe kan dit? Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
PK schreef op 09 februari 2004 @ 11:31:
Ik heb Demon 1024/512. Eens in de paar dagen ben ik mn verbinding kwijt.
Tenminste kan niet internetten. De verbinding in mn router is wel actief...
Kan wel pingen en tracerten, maar krijg geen webpagina's te zien en emule doet het ook niet...

Hoe kan dit? Bij voorbaat dank
Ik had ook zoiets. Probeer eens of je wel naar IP adressen kunt surfen, waarschijnlijk ligt het dan aan je DNS. Bij mij is het (voorlopig) opgelost door de DNS adressen in de router in te stellen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Possible schreef op 09 februari 2004 @ 11:12:
Hmmz ik heb ook even een vraagje:

Op de demon pagina staat dat de lijn op 6-02-04 is opgeleverd , maar ik heb tot nu toe nog geen modem ontvangen nu 9 -2 -04 Ook kan ik via Trace & Track de status van het pakketje niet bekijken. Kan dit kloppen , en is dit een voorkomend probleem :?
Weekend zit er tussen, denk dat je deze week je modem ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZGuLL
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

Possible schreef op 09 februari 2004 @ 11:31:
[...]

Sorry ik heb het verkeerd gezegd , het modem was dus op 6-02-04 versuurd , maar ik kan via de track & trace pagina nog niks over vinden :S het is nu 9-02-04...
Ik had dus hetzelfde, vorige week donderdag de aankondiging dat het modem zou zijn verstuurd. Pakketcode en linkje naar track en trace, keurig allemaal. Het modem heb ik dus pas afgelopen dinsdag afgeleverd gekregen. Via track en trace heb ik nooit iets kunnen terugvinden.

Overigens vind ik het maar een matig modem, waarvoor ze beweren nog 99,95 euro in rekening te moeten brengen. Ik heb hem nog gratis gehad, maar zou het gevraagde bedrag er nooit voor betalen. Er zijn betere alternatieven die een weinig meer kosten.

I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubke
NaZGuLL schreef op 09 februari 2004 @ 11:42:
[...]

Ik had dus hetzelfde, vorige week donderdag de aankondiging dat het modem zou zijn verstuurd. Pakketcode en linkje naar track en trace, keurig allemaal. Het modem heb ik dus pas afgelopen dinsdag afgeleverd gekregen. Via track en trace heb ik nooit iets kunnen terugvinden.

Overigens vind ik het maar een matig modem, waarvoor ze beweren nog 99,95 euro in rekening te moeten brengen. Ik heb hem nog gratis gehad, maar zou het gevraagde bedrag er nooit voor betalen. Er zijn betere alternatieven die een weinig meer kosten.
Hoe lang heeft het geduurd na de vooraankondiging die jullie gekregen hebben??
1 week of antal dagen, zit nu namelijk te wachten dat het modem verstuurd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06-2022

ddv

Steam: ddv_ | psn: ddv84_

Demon heeft hierbij het genoegen om een nieuwe gratis service te
introduceren voor alle klanten die gebruikmaken van onze mailservers:
U kunt voortaan een spamfilter activeren om ongevraagde commerciële
e-mail (spam) te filteren.

De Demon Spam-filterdienst spoort spam berichten op en plaatst die
op aparte mailmachines. Deze berichten worden door ons zeven dagen
bewaard. Gedurende deze zeven dagen kunt u de spamberichten nog
bekijken, daarna worden ze verwijderd.

De Demon Spam-filterdienst is gebaseerd op de technologie van
Brightmail, marktleider in anti-spam oplossingen.

Deze bewezen technologie garandeert 90% vermindering van het aantal
ontvangen spam-berichten, terwijl de kans dat een gewenst
e-mailbericht ten onrechte wordt aangemerkt als spam, één op een
miljoen is.

U kunt deze dienst zelf voor uw account(s) activeren via Demon Self
Service: http://www.demon.nl/selfservice/

Voor meer informatie over de Demon Spam-filterdienst leest u de lijst
met Vaak Gestelde Vragen:
http://www.demon.nl/producten/diensten/spamfilter.html

Let op: standaard staat de filterdienst op uw account UIT. Zolang u op
de Demon Service pagina deze dienst niet heeft aangevraagd, zal uw
mail op geen enkele manier worden gefilterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZGuLL
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

Rubke schreef op 09 februari 2004 @ 12:31:
[...]
Hoe lang heeft het geduurd na de vooraankondiging die jullie gekregen hebben??
1 week of antal dagen, zit nu namelijk te wachten dat het modem verstuurd wordt...
Lijn is goedgekeurd, de lijn zal naar verwachting binnen drie weken worden opgeleverd.

Zes dagen later, de lijn is opgeleverd. U kunt vanaf nu gebruik maken van uw Demon DSL Express abonnement. (Dus niet, ik had namelijk nog geen modem).

Twee dagen later werd modem opgestuurd, vijf dagen na dit bericht had ik het modem in huis.

I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-07 19:59

Padvinder

doet z&#039;n best

OphiOn schreef op 09 februari 2004 @ 14:23:
...een heel mailtje over de nieuwe spamfilter dienst...
Ik heb het mailtje ook net gekregen :) Eens kijken of het een beetje werkt. Ik ben er in ieder geval wel blij mee, zo'n spamfilter bij m'n provider. Ik heb er zelf ook wel eentje, maar toch. Demon, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06-2022

ddv

Steam: ddv_ | psn: ddv84_

hmm, ligt de maildoos van Demon plat?

edit:

Message of the Day

09 feb 12:58. Onderhoud webservers en mailvertraging / Maintenance webservers and email delays -- finger status@info.demon.nl

Status information

09 feb 14:57. Het ophalen van E-mail kan momenteel trager zijn dan normaal. Er wordt aan het probleem gewerkt. -- Retreiving your E-mail can be slower then normal. We are working to resolve this problem.

09 feb 12:58. Als onderdeel van noodonderhoud zullen diverse webservers de komende uren zeer korte tijd niet bereikbaar zijn. -- As part of emergency maintenance, various web servers will not be reachable during a very short time, the coming hours.

[ Voor 90% gewijzigd door ddv op 09-02-2004 16:00 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.