offtopic:
En ik maak de 1000-e post
En ik maak de 1000-e post
Kon het niet laten...
Jij hebt je DSL Express abo toch genomen om zo goedkoop mogelijk snel adsl te hebben met zoveel mogelijk diensten?Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 16:23:Ik vindt het maar raar gaan daar. Als je dit soort fouten maakt, geef dat dan ook ergens op de site aan (of kijk ik er overheen?) en wees daar open in.
Verder wordt er net gedaan alsof ik gelukkig moet zijn dat er geen kosten worden berekend over een fout waar ik zelf niets aan kan doen.
[ Voor 49% gewijzigd door cjdijk op 09-02-2004 19:05 ]
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
[ Voor 12% gewijzigd door roboxman op 09-02-2004 20:15 ]
Ja zeer frustrerend. Heb afgelopen maandag mijn modem voor een swap opgestuurd, die hadden ze dus dinsdag binnen. Bij de helpdesk vertelden ze dat zo'n swap snel zou kunnen en dat ik mijn modem dan maar 3 a 4 daagjes kwijt zou zijn. Ik heb hem nu een week later nog niet binnen, terwijl ik afgelopen week nog gebeld(60+ min in de wacht) heb en ze hem op zouden sturen als ze hem konden vindenroboxman schreef op 09 februari 2004 @ 19:46:
Zit inmiddels al weer 60 minuten in de wacht ( wat een k.. zooi zeg ). Ik had vanmiddag al gebeld, blijkt dat ik waarschijnlijk m'n mac adres opnieuw moet opvoeren. Helaas kon ik m'n modem niet uit zetten aangezien ik op de zaak zat.
Melding, bel dan vanavond ...even... terug. Ik vind dit echt diep treurig, eerst vanmiddag 40 minuten wachten en nu weer meer dan een uur, het worden echt chello taferelen bij Demon. Ik hoop echt dat het nu werkt anders gaat morgen de opzeggings brief de deur uit, ik ben het spuugzat dat BBNED.
Als ze niet uitkijken gaan ze ten onder aan hun eigen succes. BTW nog steeds aan het wachten inmiddels 90 minuten, ik had een film kunnen kijken of zo. Mis ik straks ook nog StarTrek Enterprise, en ik kan hem geeneens downloadenWaslijn schreef op 09 februari 2004 @ 20:01:
[...]
Ja zeer frustrerend. Heb afgelopen maandag mijn modem voor een swap opgestuurd, die hadden ze dus dinsdag binnen. Bij de helpdesk vertelden ze dat zo'n swap snel zou kunnen en dat ik mijn modem dan maar 3 a 4 daagjes kwijt zou zijn. Ik heb hem nu een week later nog niet binnen, terwijl ik afgelopen week nog gebeld(60+ min in de wacht) heb en ze hem op zouden sturen als ze hem konden vindenHeb toen maar een tweedehands usb modempje gekocht want ik zit nu al bijna 3 weken met een brak modem.
Die helpdesk is echt nagenoeg onberijkbaar aan het worden, vind ik ook een zeer kwalijke zaak.
[ Voor 5% gewijzigd door roboxman op 09-02-2004 20:18 ]
Wat voor modem en firmware heb jij? Die Zyxels komen toch niet zo hoog?cjdijk schreef op 09 februari 2004 @ 18:57:
Klopt het dat de upload nog verder is verhoogd?
Zit nu op 103 KiloBytes per seconde
Steeds gedacht dat ik niet veel hoger zou kunnen komen,
vanwege 20 meter kabel tussen mijn splitter en mijn modem,
maar ook vanwege de afstand misschien. wel dus.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Die Brightmail waarmee Demon werkt, is best wel goed, vanmiddag bij iemand aangezet die zijn email adres op usenet had gebruikt.Padvinder schreef op 09 februari 2004 @ 15:05:
[...]
Ik heb het mailtje ook net gekregenEens kijken of het een beetje werkt. Ik ben er in ieder geval wel blij mee, zo'n spamfilter bij m'n provider. Ik heb er zelf ook wel eentje, maar toch. Demon, bedankt
Hmm dit x niets van gemerkt hoor. Ik was de eerste die iets gemerkt had van een iets snellere upload. Jij hebt het nu al 2x gemerkt hehe.cjdijk schreef op 09 februari 2004 @ 18:57:
Klopt het dat de upload nog verder is verhoogd?
Zit nu op 103 KiloBytes per seconde
Steeds gedacht dat ik niet veel hoger zou kunnen komen,
vanwege 20 meter kabel tussen mijn splitter en mijn modem,
maar ook vanwege de afstand misschien. wel dus.
Dit bericht kwam van een Demon medewerker, wel leuk om te horen dat er als maar verbetering in zitIk kan er wel iets over vertellen, al kan ik over sommige dingen juist
weer niet te veel loslaten :-/ Er is in het verleden in deze groep ook
wel eens gepraat over wat voor routers we hebben en zo, dus wellicht
kun je wel het een en ander vinden.
Voor wat betreft peerings heeft iemand anders al aangegeven dat je die
in de RIPE database kunt vinden. Er zijn twee "Demon"-netwerken: hier
in Nederland gebruiken we AS 5417, en in de rest van de wereld AS 2529.
Met AS 5417 hebben we alleen peering op de AMS-IX; AS 2529 is ook
aanwezig op de LINX (Londen) en NYIIX (New York). Met wie er allemaal
gepeered wordt kun je vinden in de RIPE database; voor AS 5417 is het
object geheel up-to-date, voor AS 2529 heb ik geen idee :-)
Het Demon NL-netwerk heeft momenteel drie locaties: NIKHEF (een van de
AMS-IX locaties), Telecity 1 en onze oude serverruimte op de Singel. Op
alle drie de locaties wordt een Juniper M10 router gebruikt. Tussen
NIKHEF en Telecity liggen meerdere gigabit ethernet-verbindingen, en
van de Singel naar NIKHEF en van Singel naar Telecity liggen STM-1's.
(Je kunt via Google vast wel vinden wat de capaciteit van een STM-1 is
en hoe een Juniper M10 eruit ziet ;-) ) De serverruimte op de Singel is
inmiddels praktisch uitgefaseerd; alleen de inbelapparatuur en een heel
klein aantal colo-klanten is daar nog te vinden.
Momenteel is er in Telecity nog een vierde M10 die in het netwerk van
Demon UK staat en met twee STM-1's met Londen verbonden is.
Er zijn hier in Nederland gigabit ethernet-verbindingen met de AMS-IX,
Telia, KPN Eurorings en UUNET. In Londen zijn er gigabit ethernet-
verbindingen naar de LINX (2x) en naar diverse andere transit-providers.
Omdat het allemaal zo intussen wel een beetje krap begint te worden
(met name door het feit dat een Juniper M10 maar acht sloten heeft en
dus maximaal acht kaarten kan bevatten) hebben we twee Juniper M40e's
gekocht die deze week zouden moeten arriveren. Die hebben 32 sloten, en
dus flink wat meer capaciteit dan de M10. Bovendien worden rond het
eind van deze maand de verbindingen naar Londen geupgrade naar 2 x STM-4
en komen er twee nieuwe, grotere routers in AS 2529 te staan hier in
Amsterdam.
Er staat dus de komende tijd heel wat te gebeuren; misschien zie je aan
het eind van de week de eerste traceroutes al wel veranderen. We proberen
om alle wijzigingen te maken zonder dat iemand er iets van merkt, al zal
dat voor sommige dingen niet lukken, dus er zullen ook nog wel wat
announcements komen.
Ik moet eerlijk zeggen, heb mijn Zyxel op dit moment uitgeleend,Marzman schreef op 09 februari 2004 @ 20:57:
[...]
Wat voor modem en firmware heb jij? Die Zyxels komen toch niet zo hoog?
[ Voor 5% gewijzigd door cjdijk op 09-02-2004 21:25 ]
Ik heb 2048/1024 via BBNed, mijn download is hetzelfde gebleven op 205 KiloByte.Thunder schreef op 09 februari 2004 @ 21:27:
Hmm die snelheidsverhogingen die zijn niet met BabyXL of wel?
* Thunder komt nl. niet boven de 800/80KBp/s uit terwijl ie wel veel hoger synced.
[ Voor 11% gewijzigd door cjdijk op 09-02-2004 21:30 ]
das wel matig dan vs je up, 215 of hoger moet makkelijk kunnen. Komt maybe door je lange telefoon kabel.cjdijk schreef op 09 februari 2004 @ 21:29:
[...]
Ik heb 2048/1024 via BBNed, mijn download is hetzelfde gebleven op 205 KiloByte.
Zo af en toe heb ik pieken tot 224, maar 's avonds meestal 205.Chutney schreef op 09 februari 2004 @ 21:42:
[...]
das wel matig dan vs je up, 215 of hoger moet makkelijk kunnen. Komt maybe door je lange telefoon kabel.
Verwijderd
Ik denk daar toch echt anders over.Budha schreef op 09 februari 2004 @ 18:42:
[...]
Jij hebt je DSL Express abo toch genomen om zo goedkoop mogelijk snel adsl te hebben met zoveel mogelijk diensten?
Voor niets gaat de zon op. Demon heeft een contract afgesloten met BBned. Als in dit contract allemaal bindende factoren voor BBned zouden staan dan zouden de kosten hoger uitvallen en zou jij ook meer moeten betalen.
Demon moet nu wel gewoon aan BBned betalen, dus het is best coulant dat ze dit bij jou niet doorberekenen. Ik vind het ook niet meer dan normaal, maar ze zijn daar niet toe verplicht.
Dag en nacht geen verschil blaazen met die handel op top speed....altijd stabiel. Hier dan hehe.cjdijk schreef op 09 februari 2004 @ 22:14:
[...]
Zo af en toe heb ik pieken tot 224, maar 's avonds meestal 205.
Verwijderd
Heb je uiteindelijk nog contact gehad? Bij mij werkte het niet gisteravond in ieder geval. Vandaag verstrijkt die 14 dagen termijn trouwens...roboxman schreef op 09 februari 2004 @ 19:46:
Zit inmiddels al weer 60 minuten in de wacht ( wat een k.. zooi zeg ). Ik had vanmiddag al gebeld, blijkt dat ik waarschijnlijk m'n mac adres opnieuw moet opvoeren. Helaas kon ik m'n modem niet uit zetten aangezien ik op de zaak zat.
Melding, bel dan vanavond ...even... terug. Ik vind dit echt diep treurig, eerst vanmiddag 40 minuten wachten en nu weer meer dan een uur, het worden echt chello taferelen bij Demon. Ik hoop echt dat het nu werkt anders gaat morgen de opzeggings brief de deur uit, ik ben het spuugzat dat BBNED en Demon.
Reeds 75 minuten
Reeds 90 minuten![]()
![]()
Ik heb ruim 15 minuten aan de lijn gezeten met die persoon, overigens een goede kundige medewerker die waarschijnlijk al de nodige telefoon trainingen achter de rug heeft. Hij heeft alles voor me na gekeken, er komt nog steeds geen verkeer aan vanaf mijn modem, het wordt weg gestuurd bij mij maar nooit ergens ontvangen. Ik krijg dus ook nooit wat terug.Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 07:14:
[...]
Heb je uiteindelijk nog contact gehad? Bij mij werkte het niet gisteravond in ieder geval. Vandaag verstrijkt die 14 dagen termijn trouwens...
14 dagen, hoe krijgen ze het voor elkaar!...
Verwijderd
Verwijderd
Demon heeft hierbij het genoegen om een nieuwe gratis service te
introduceren voor alle klanten die gebruikmaken van onze mailservers:
U kunt voortaan een spamfilter activeren om ongevraagde commerciële
e-mail (spam) te filteren.
De Demon Spam-filterdienst spoort spam berichten op en plaatst die
op aparte mailmachines. Deze berichten worden door ons zeven dagen
bewaard. Gedurende deze zeven dagen kunt u de spamberichten nog
bekijken, daarna worden ze verwijderd.
De Demon Spam-filterdienst is gebaseerd op de technologie van
Brightmail, marktleider in anti-spam oplossingen.
Deze bewezen technologie garandeert 90% vermindering van het aantal
ontvangen spam-berichten, terwijl de kans dat een gewenst
e-mailbericht ten onrechte wordt aangemerkt als spam, één op een
miljoen is.
U kunt deze dienst zelf voor uw account(s) activeren via Demon Self
Service: <http://www.demon.nl/selfservice/>
Voor meer informatie over de Demon Spam-filterdienst leest u de lijst
met Vaak Gestelde Vragen:
<http://www.demon.nl/producten/diensten/spamfilter.html>
offtopicroboxman schreef op 09 februari 2004 @ 20:16:
[...]
Als ze niet uitkijken gaan ze ten onder aan hun eigen succes. BTW nog steeds aan het wachten inmiddels 90 minuten, ik had een film kunnen kijken of zo. Mis ik straks ook nog StarTrek Enterprise, en ik kan hem geeneens downloaden
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| # telnet spampop.demon.nl 666 Trying 194.159.73.33... Connected to spampop.mail.nl.demon.net. Escape character is '^]'. +OK demon POP3 graymail ready (demon.nl) USER systeemnaam +OK PASS password +OK 0 messages for systeemnaam.demon.nl QUIT +OK Connection closed by foreign host. |
Ophalen van gefilterde e-mail
Indien u de gefilterde e-mail wilt ophalen, is het noodzakelijk om in uw e-mailprogramma een tweede account aan te maken. Dit tweede account zal dan alsnog alle spam ophalen. U kunt dit bijvoorbeeld gebruiken omdat u de werking van de dienst spam-filter wilt controleren of omdat u e-mail verwacht die als spam is verstuurd. Het instellen van dit account gaat op precies dezelfde wijze als het instellen van een normaal e-mailaccount. U gebruikt alleen andere servers. De instellingen voor het ophalen van gefilterde mail vindt u in onderstaand schema:
Username systeemnaam
Password POP3 wachtwoord
POP3 server spampop.demon.nl
Poort 666
[ Voor 94% gewijzigd door Ritchie op 10-02-2004 13:46 ]
- NAC Breda -
Je kunt het beste wachten tot je een officiele brief van KPN hebt,spokje schreef op 10 februari 2004 @ 15:44:
Dat laatste gaat helaas niet.
Je lijn moet eerst vrij zijn van een ander dsl signaal. Anders komt ie niet door de lijntest die demon houd. Je kan hem 6 dagen voor 1 maart aanvragen, want de eerste 7 of 8 dagen doet demon nog nix, en kan je nog cancelen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq