Hitman: Contracts

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.785 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-07 17:14

PcManiaxx

ondertitel duh

Holy shit, wat een onwijs gaaf spel jongens! >:)

Ben net klaar met Meat King's Party en wat is dat toch een luguber sfeertje daar zeg!

Heerlijk! Alleen die gozer is zo dik als een olifant :Y) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95224

CRAM schreef op 04 mei 2004 @ 13:47:
Smaken verschillen...tis erg goed dat je hitman op zoveel manieren kunt spelen en dat je veel vrijheid hebt (erg non-liniear).
You-go-in, do the job silent, you-go-out vind ik veruit het mooiste en geeft de meeste voldoening. Dit is gewoon de manier waarop je hitman moet spelen.
Als ik een potje wil fraggen speel ik wel unreal of een andere shooter sp :7
Nee vind ik niet. Als ik een bewaker zie lopen dan ga ik hem echt niet sneaken. Ik knal hem met me silencer door ze hoofd en flikker hem op de toilet ofzo dat geeft mij voldoening :)

Probeer wel zoveel mogelijk iedereen dm.v. de items om te leggen enzo. Dus gif in drinken, kussens etc gebruiken :)

Ben trouwens net klaar met rotterdam, was ook leuk lvltje met die striptent en dat rattegif :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vond rotterdam ook wel leuk ja, vooral dat sommige gewoon nederlandse zinnetje spraken :D En je hoorde ook duidelijk dat het nederlanders waren die engels praten tegen mr hitman :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Switch schreef op 03 mei 2004 @ 14:10:
Nee, silent assasin rating is max. 2 doden ofzo, en max. 2 schoten (Dacht, weet niet zeker :P).

Maargoed, sommige levels zijn vrij makkelijk allemaal :P
had in het eerste level 1 dode maar kreeg toen al de beoordeling Professional :/

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:29
Sjiiiiiiiiiit man, die game is vrij lastig *hehe*

Ben ik net buiten, eerste missie, word ik overhoop geknald 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Ik ben op dit moment in het tweede gedeelte van Rotterdam en het ziet er leuk uit om die Nederlandse politiewagens en politiepakken te zien :D Ook leuk hoe ze Nederlands praten :P Bovendien woon ik in Rotterdam dus das best geinig, alleen waarom regent het in bijna elke level? :P

Wat ik ook leuk vind aan deze missie is dat als je zoon swat pak te pakken hebt je gezellig die boot kunt bestormen met je m4 carbine zonder dat iemand daar raar van op kijkt. Ik heb alleen een probleem: Ik moet die gast zeker doden voordat het swat team een inval houdt of niet? :P Ik moet dus sneller zijn want ik zat nu gezellig in de striptent rond te kijken >:)
Daar is het overigens mogelijk om whisky te vergiftigen, alleen welk nut heeft dit? Heeft dit nog invloed op de rest van het level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
DarkJedi schreef op 04 mei 2004 @ 13:16:

Dat heb ik ook, heb je de silent assasin status, krijg je een extra wapen, althans dat staat. Maar het volgend level krijg je niks extra :?
Je kan je wapens wel selecteren hoor ik net, heb het nog nooit zelf geprobeerd.
First of all, taking guns on a mission is done by loading your game, quitting out of the game, selecting new game from the main menu, and then selecting current game. You may then select the mission you wish to play, as well as the weapons you take on it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542

Grappig dat zo veel mensen hier vinden dat Hitman 2 meer een shooter was. Voor mij was het eigenlijk andersom. Hitman 1 speelde ik zo, dat ik zo ongeveer op m'n dooie akkertje iedereen afmaakte, vervolgens in alle rust de target om zeep kon brengen en dan verder gaan naar het volgende level (tenzij het natuurlijk een vereiste was om niemand anders te wasten). Overigens probeerde ik alle kills wel zo stil mogelijk te doen, dus met silencer en fibrewire.

In Hitman 2 kwamen ze met die silent assassin rating, waardoor ik me een beetje genoodzaakt voelde om alles op silent assassin te doen, dus zo min mogelijk te killen. En natuurlijk kwamen ze ook met de chloroform, die je dan zou moeten gebruiken ipv de fibrewire. Nou, geef mij maar lekker een fibrewire, en laat mij ook maar rustig moorden, dan voel ik me het best. De fijne zekerheid dat niemand je in de rug aan zal vallen is toch wel lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Nog niemand probleem gehad met het verdwijnen van status (saves blijven staan maar ratings en extra guns zijn weg, zie mijn vorige post) ???
dit is echt brak, wil het spel echt helemaal op goeie rating uitspelen maar als die niet blijft staan en me guns verdwijnen ook nog is gaat de lol er natuurlijk wel af :(
DarkJedi schreef op 04 mei 2004 @ 13:16:
waarom kan ik niet iedereen zijn kleren aantrekken nadat ik heb ze gedood?

[...]

Dat heb ik ook, heb je de silent assasin status, krijg je een extra wapen, althans dat staat. Maar het volgend level krijg je niks extra :?
als je even het hele topic had gelezen had je ook gezien dat ik op page 3 al schreef:

Even tipje voor iedereen die het nog niet wist:::
Je kunt idd geen wapens meenemen naar volgende level maar wat wel kan is dit; als je een level uitspeeld als professional en je wilt het opnieuw doen (duh ) dan kun je ook naar start game-->current game gaan en daar de missie selecteren die je opnieuw wilt doen. (waarschijnlijk 1 missie voor degene waar je nu bent want je hebt hem wel gehaald)

Nu krijg je een menu waarin je vrolijk alles kan kiezen wat je mee wilt nemen.
Zo wilde ik 4e level (mansion) opnieuw doen omdat je daar 1 target met vergiftigde melk kunt killen maar ook met een kussen, en meer van dat soort dingen, oftewel hele level opnieuw
En nu kun je dus gewoon wel je dual uzi's en dual magnum 500's kiezen.

Dus je kunt al je guns wel gebruiken maar daarvoor moet je wel eerst het level hebben uitgespeeld.

[ Voor 12% gewijzigd door intuliegend op 04-05-2004 18:10 ]

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Xanandu schreef op 03 mei 2004 @ 19:04:
nee, je moet wel degelijk dat arm op pakken.

kzit nu in dat engelse level met dat landhuis, die kun je volgens mij ook wel op 10 manieren spelen ;) :/
snap daar dus geen hond van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik zie dat ik al in het ena laatste lvl ben en het is echt rete saai het is precies hetzelfde als hitman 1. Dit is gewoon niks minder dan een goedkope remake van deel 1 met een paar kleine lvltjes erbij.

Het hotel is uit 1. Alle chinese missies uit 1. Eerste veld een soort van uit 1, maar ok wel anders. Rest is echt alles hetzelfde :)

Ben blij dat ik deze game niet koop, want het is gewoon een melkproduct wat niet weg neemt dat het wel leuk is om weer is te spelen.

Nee wat dat betreft was deel 2 vernieuwender hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Level 2 vind ik moeilijk :X

Moet er maar s goed voor gaan zitten denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
De_Bastaard schreef op 04 mei 2004 @ 20:17:
Level 2 vind ik moeilijk :X

Moet er maar s goed voor gaan zitten denk ik ;)
Level 2 is in 10 minuten uit te spelen als silent assasin ;)

Mocht je hulp nodig hebben, een paar posts terug (of meer :P) heeft iemand een walkthrough gepost voor level 2 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
ik vind in level 2 de keuken niet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
De_Bastaard schreef op 04 mei 2004 @ 21:10:
ik vind in level 2 de keuken niet! :(
LOL

Maar ff uit mijn hoofd: je komt door de hoofdingang naar binnenlopen en dan loop je rechtdoor waar een deur staat met zoon gast ervoor. Door die deur en daarna eerste deur rechtsaf alwaar je direct rechsafgaat. Na een paar meter linksaf en dan is het de eerste of tweede (of derde :P) deur aan je linkerkant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Oohhhh daar (tegenover die ruimte waar je dat rode pakje vind?)

Ik zat juist aan de andere kant te zoeken, bij dat grote slachtding... :7

Yay! Level 2 gehaald :+ De Rest was niet zó moeilijk eigenlijk :)

Nu level 3 proberen .... :O

[ Voor 27% gewijzigd door De_Bastaard op 04-05-2004 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
De_Bastaard schreef op 04 mei 2004 @ 21:50:
Oohhhh daar (tegenover die ruimte waar je dat rode pakje vind?)
Nee, niet tegenover, maar juist een deur verder :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuisman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-07 22:15
level 4 is ECHT vaag.....

Enig idee hoe ik die gast die bij de openhaard zit dood ??

Die andere dood ik met de kussen en dan silent 9mm.pistool erop en dan BOOM.....

....iemand een idee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108159

SHuisman schreef op 04 mei 2004 @ 22:57:
level 4 is ECHT vaag.....

Enig idee hoe ik die gast die bij de openhaard zit dood ??

Die andere dood ik met de kussen en dan silent 9mm.pistool erop en dan BOOM.....

....iemand een idee :X
Ik heb het gif, dat je kan pakken in de kamer, waar je via het raam naar binnen kan ( kamer met uitroepteken erin en in de buurt van die douche met die vrouw erin ), en dat in het wiskeyvat in de kelder gedaan. Butler doet de rest.

Ik heb het spel net, in een grote acht uur, uitgespeeld. En dan zoveel stealth mogelijk. Ik heb dan ook in meer dan de helft silent assassin gekregen, de rest Professional. Ik vind het einde een beetje teleurstellend ( zie open einde ) en hij kwam veel te vroeg. Ik had eerst geen eens door dat het het einde was, totdat ik de credits zag :( :( :( . Ze moeten in ieder geval snel met Hitman 4 komen!!!!

Verder was het een geweldig spel met goede sfeer. Leuk om oude missies in een nieuw jasje te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-07 17:14

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik kom maar niet uit level 3 (Barksjov Bomb, hoe je het ook noemt :9 )
Ik heb de duikboot al opgeblazen, Fuch al vermoord maar nu moet ik die gozer op dat schip killen.

Het punt alleen is dat ik met geen mogelijkheid op dat schip kom. Die gastjes die de poort bewaken laten me niet doorgaan. En toch heb ik me vermomd als een of ander soldaat. Kan iemand mij helpen? Is er een doorgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-07 11:07
Het eerste japens level is super simpel. Speel je in 7 minuten uit als je wilt. Het level waarin je 1 onderhandelaar moet neerknallen en de andere moet laten leven. Ook het level erna met de politiechef is een beetje te simpel.
Hotel level vond ik nog wel het coolst, maar ook op dat landhuis met die paarden en in de slachterij. Opium kills you :D

[ Voor 14% gewijzigd door Loev op 05-05-2004 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-07 09:45
PcManiaxx schreef op 05 mei 2004 @ 00:40:
Ik heb de duikboot al opgeblazen, Fuch al vermoord maar nu moet ik die gozer op dat schip killen.

Het punt alleen is dat ik met geen mogelijkheid op dat schip kom. Die gastjes die de poort bewaken laten me niet doorgaan. En toch heb ik me vermomd als een of ander soldaat. Kan iemand mij helpen? Is er een doorgang?
je kunt het beter andersom doen. je hebt je pakkie aan (wat je van die kerel hebt gejat na het eten van z'n soep). vervolgens ga je het schip op. kill je die kerel. daarna trek je pas je radiation suit aan en blaas je de duikboot op.

heb dit level al 10 x gedaan omdat ik tussendoor weiger te saven en steeds van dat godvergeten treintje af val op weg naar de exit....

beetje te gehaast steeds op het laast. wordt wel irritant als je het lvl steeds rennend door wil lopen maar toch veel moet wachten (kerel die soep eet, achter die andere kerel aan lopen...)

arg... :X

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49932

party42 schreef op 05 mei 2004 @ 08:56:
[...]
daarna trek je pas je radiation suit aan en blaas je de duikboot op.
waarom heb je dat radiation suit nodig dan? de bommen moet je buiten de boot op het ijs plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Misschien om in de duikboot te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

[
Schumi4ever schreef op 05 mei 2004 @ 12:21:
Misschien om in de duikboot te komen?
Dat hoeft niet, in de duikboot liggen 3 explosieven, maar in het schip kan je ze ook vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Anoniem: 62696 schreef op 05 mei 2004 @ 13:02:
[
[...]

Dat hoeft niet, in de duikboot liggen 3 explosieven, maar in het schip kan je ze ook vinden.
Twas maar een id :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
misschien komt er straling vrij na de ontploffing? :+

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

kan iemand een mooie walkthrough maken voor level 4 met dat Landhuis, van de naam ervan ff kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb die missie uiteindelijk in silent assassin gehaald. Maar het is een heel complexe missie die niet makkelijk in een walktrough te bevatten is. Ik heb vaak met geluk stukken kunnen ( => Op het juiste moment op de juiste plaats zijn, zodat je door kan lopen ).

Ik heb wel een paar richtlijnen:

-Zorg dat aan de voorkant van het huis komt. Dan moet je eerst het trapje aan de linkerkant af en daar binnen de generator voor het warme water afzetten.

-Ga weer naar buiten en klim de ladder aan de linkerkant van het huis ( plein waar wasgoed hangt )

-Als je binnen bent pak dan het gif dat op het kastje ligt. Ga door de deur en door de volgende deur, naar de badkamer. Hier kan je door de spiegel ( deur ) met een trap naar boven en kom je in de kamer van je eerste target ( senior ). Hij loopt af en toe naar de gang toe ( hij loopt dan met de rug naar je toe ) en kan je hem met een fibrewire dood maken.

-Ga door de hoofddeur naar de volgende kamer en ga rechts door de boekenkast naar de zolder. Ga verder naar de die rondraaiende trap naar de begane grond. Hier had ik geluk, want de butler liep net weg en ik kon zonder dat er guards waren, een stuk achter hem aan lopen en zo naar de roltrap in de rechtonder hoek.

-Hier kan je naar de kelder en kan je het gif in het wiskeyvat doen. De butler zorgt er nu zelfs voor dat het gif wordt gegeven.

-Zorg nu dat je aan de achterkant van de stallen met de paarden komt. Loop eerst naar binnen en ga de kamer tegenover die met drie guards binnen en pak het gif en gooi dit in de watertoevoer van de paarden ( => FILMPJE arme paarden ). Doe nu de schakelaar van de satteliet uit en ga buitenom de stal( bovenlangs op de kaart ) en ga de eerst volgende deur rechts binnen )

- Je bent nu in de stal met paarden ( dooie of slapende ) aan beide kanten. Loop door de deur door en kijk uit wat de sniper op bovenste verdieping aan het doen is. Loop naar rechts de deur door dan naar links de guardkamer en pak de sleutel en ga weer terug naar de kamer met de sniper. Dit moet allemaal snel gebeuren want de drie guards komen terug van de sattelietschakelaar. Ga naar rechts de andere vleugel van de stallen in en doe de deur van de gekidnapte gozer open.
Er loopt tijdens dit alles een staljongen rond => Zorg dat deze boven op zijn bed ligt voordat je de schakelaar omzet )

-Hij zal zelf ontsnappen ( zorg dat de drie guards voordat je met die gast spreekt weer terug in de guardkamer zijn. Nu moet je weer terug dezelfde weg uit de stal en dan naar rechts. Via het tennisveld naar links de deur door en weer terug naar het eindpunt.

Misschien een beetje onduidelijk walktrough, maar hij heeft bij mij geholpen en zoals ik al gezegd had: het is een redelijke complexe missie om uit te leggen als je hem silent assassin wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:46
Dit is een beetje algemene vraag eigelijk.... Maar ik ben nu in level 3 en ik wil aam boord vna dat schip gaan om die generaal te vermoorden maar steeds als ik bij de ingang vna dat schip kom is me cover blown..... Hoe kan ik dat voorkomen??? (verkleed als gaurd of als kratten sjouwer maakt nix uit)

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

The_Thijs© schreef op 05 mei 2004 @ 17:25:
Dit is een beetje algemene vraag eigelijk.... Maar ik ben nu in level 3 en ik wil aam boord vna dat schip gaan om die generaal te vermoorden maar steeds als ik bij de ingang vna dat schip kom is me cover blown..... Hoe kan ik dat voorkomen??? (verkleed als gaurd of als kratten sjouwer maakt nix uit)
je moet verkleed gaan als die kerel die je die soep hebt gegeven met die laxeer middel. zijn kleren moet je aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Anoniem: 108159 schreef op 05 mei 2004 @ 16:35:
Ik heb die missie uiteindelijk in silent assassin gehaald. Maar het is een heel complexe missie die niet makkelijk in een walktrough te bevatten is. Ik heb vaak met geluk stukken kunnen ( => Op het juiste moment op de juiste plaats zijn, zodat je door kan lopen ).

Ik heb wel een paar richtlijnen:

-Zorg dat aan de voorkant van het huis komt. Dan moet je eerst het trapje aan de rechterkant af en daar binnen de generator voor het warme water afzetten.

-Ga weer naar buiten en klim de ladder aan de rechterkant van het huis ( plein waar wasgoed hangt )

-Als je binnen bent pak dan het gif dat op het kastje ligt. Ga door de deur en door de volgende deur, naar de badkamer. Hier kan je door de spiegel ( deur ) met een trap naar boven en kom je in de kamer van je eerste target ( senior ). Hij loopt af en toe naar de gang toe ( hij loopt dan met de rug naar je toe ) en kan je hem met een fibrewire dood maken.

-Ga door de hoofddeur naar de volgende kamer en ga links door de boekenkast naar de zolder. Ga verder naar de die rondraaiende trap naar de begane grond. Hier had ik geluk, want de butler liep net weg en ik kon zonder dat er guards waren, een stuk achter hem aan lopen en zo naar de roltrap in de rechtonder hoek.

-Hier kan je naar de kelder en kan je het gif in het wiskeyvat doen. De butler zorgt er nu zelfs voor dat het gif wordt gegeven.

-Zorg nu dat je aan de achterkant van de stallen met de paarden komt. Loop eerst naar binnen en ga de kamer tegenover die met drie guards binnen en pak het gif en gooi dit in de watertoevoer van de paarden ( => FILMPJE arme paarden ). Doe nu de schakelaar van de satteliet uit en ga buitenom ( bovenlangs op de kaart ) en ga de eerst volgende deur rechts binnen )

- Je bent nu in de stal met paarden ( dooie of slapende ) aan beide kanten. Loop door de deur door en kijk uit wat de sniper op bovenste verdieping aan het doen is. Loop naar rechts de deur door dan naar links de guardkamer en pak de sleutel en ga weer terug naar de kamer met de sniper. Dit moet allemaal snel gebeuren want de drie guards komen terug van de sattelietschakelaar. Ga naar rechts de andere vleugel van de stallen in en doe de deur van de gekidnapte gozer open.
Er loopt tijdens dit alles een staljongen rond => Zorg dat deze boven op zijn bed ligt voordat je de schakelaar omzet )

-Hij zal zelf ontsnappen ( zorg dat de drie guards voordat je met die gast spreekt weer terug in de guardkamer zijn. Nu moet je weer terug dezelfde weg uit de stal en dan naar rechts. Via het tennisveld naar rechts de deur door en weer terug naar het eindpunt.

Misschien een beetje onduidelijk walktrough, maar hij heeft bij mij geholpen en zoals ik al gezegd had: het is een redelijke complexe missie om uit te leggen als je hem silent assassin wilt halen.
ik was heel anders bezig.

even snel samengevat hoe ik bezig was:
het doolhof in en bij dat luik naar beneden. de kleren aantrekken van die kerel die steeds beneden komt, de bezinekan meenemen.
naar boven toe en de naar de keuken lopen, het warme water uitschakelen.
de vrouwtje komt naar beneden toe, je gaat naar boven en pakt in de achterste rechter kamer het vergif. vervolgens naar de andere kant van de gang de douché in. naar de spiegeldeur toe, die gast laten stikken met het kussen.
naar de andere kamer toe en de door de deur in de boekenkast en naar de bovenste verdieping. de bezinekan naar beneden gooien door de schoorsteen (ontstaat een explosie waardoor die kerel doodgaat, die steeds whiskey besteld)
en toen werd ik steeds gepakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Niet online
Hmz, blijkbaar heb ik hitman uitgespeeld, had eigenlijk wel wat meer levels verwacht, maarja nu de leuke levels opnieuw spelen zonder iedereen te vermoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 10:38
Ik geloof dat ik de enige ben die (bijna) nooit een guard killed.
Als het gaat om het landhuis level... daar heb ik 80% gedaan zonder andere kleren aan te trekken.
Je kan ook vergif in het bekertje melk doen van de slapende graaf (ofzo :P)
Vervolgens kan je ook via de geheime deur in zn kantoor naar boven, om zo guestkleren te jatten.
Heb et hele level niemand hoeven omleggen, behalve de targets...
Das nog es presteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:39
Damn, best wel moeilijk dit spel :p ... maar wat een heerlijke game ... Hitman :)
Ik zit nou in level 3, en bijna iedereen gekilled ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Gehaktbal schreef op 05 mei 2004 @ 21:20:
Ik geloof dat ik de enige ben die (bijna) nooit een guard killed.
Als het gaat om het landhuis level... daar heb ik 80% gedaan zonder andere kleren aan te trekken.
Je kan ook vergif in het bekertje melk doen van de slapende graaf (ofzo :P)
Vervolgens kan je ook via de geheime deur in zn kantoor naar boven, om zo guestkleren te jatten.
Heb et hele level niemand hoeven omleggen, behalve de targets...
Das nog es presteren :D
Ik ben dat level ook opnieuw aan het doen maar nu als silent assasin. Beide targets zijn dood, nu moet ik alleen nog naar buiten zien te komen naar de schuur en dan die gast bevrijden :Y)

Die whiskydrinker hebbik met die gasexplosie gekilled, die andere gewired toen hij zijn kamer uitliep >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90809

Heb het spel net uitgespeeld. Beetje een raar einde. Weet ik nog niet wat er precies aan de hand is :/ . Ben nu aan het proberen alles op silent assasin te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 14:10

Christiano007

Ich bin der champion

Zit nu in dat level dat je die knakker in rotterdam op die boot moet killen.

1e keer:

Rennend door de schietende politie die me dood wil hebben naar waar die knakker zat, hem gekilled, en toen weer geprobeerd om naar buiten rennend naar een exit te komen, ik haalde het niet })

2e keer:

Pak van zo'n ME (?) knakker gepakt, op dat gegaan waar de sniper zat, sniper gekilled, met sniper die gast gekilled die je dood moet maken, en toen kwam opeens die explosie |:( mission failed uiteraard.

Wat ging er bij die 2e keer verkeerd?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij heeft geloof ik aan het eind de afstandsbediening van de bom in zijn nhand en als je hem dus killed gaat de bom af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ja had het in de gaten, 3e keer hem gewoon gekilled van dichtbij, wel 5 keer die remote laten vallen :D maar dat ging wel goed.

Nu 3 levels verder, ben benieuwd

[ Voor 41% gewijzigd door Christiano007 op 06-05-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Christiano007 schreef op 06 mei 2004 @ 15:15:1e keer:

Rennend door de schietende politie die me dood wil hebben naar waar die knakker zat, hem gekilled, en toen weer geprobeerd om naar buiten rennend naar een exit te komen, ik haalde het niet })
Ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
@ level 4 kan je volgens mij ook die jerrycan in die openhaard pleuren.
Moet je maar eens kijken als je helemaal naar boven gaat,
dan staat er iets van throw bomb in blabla.
ga ik eens proberen zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, als je die jerrycan erin gooit krijg je ook een leuk effect.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 90809 op 06-05-2004 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

NoLiMiTSoLDieR schreef op 06 mei 2004 @ 19:25:
@ level 4 kan je volgens mij ook die jerrycan in die openhaard pleuren.
Moet je maar eens kijken als je helemaal naar boven gaat,
dan staat er iets van throw bomb in blabla.
ga ik eens proberen zo :)
had ik een stukje terug nog gezegd dat ik het steeds zo deed ipv hem vergiftigen.
en toen steeds genaaid werd. maar zo kan het dus ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

hoe kom je invredesnaam bij dat wijnvat? waar dus zo'n uitroepteken bij staat
die moet je toch vergiftigen neem ik aan?

ennuh, ik kan dat spuitje maar steeds niet gebruiken? hij maakt wel zo'n lompe beweging maar als gevolg spot de enemy mij en word ik gesnapt... gg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Christiano007 schreef op 06 mei 2004 @ 15:15:
Zit nu in dat level dat je die knakker in rotterdam op die boot moet killen.

1e keer:

2e keer:

Pak van zo'n ME (?) knakker gepakt, op dat gegaan waar de sniper zat, sniper gekilled, met sniper die gast gekilled die je dood moet maken, en toen kwam opeens die explosie |:( mission failed uiteraard.

Wat ging er bij die 2e keer verkeerd?
Je moet in het begin een zender op die auto bij de stripclub planten, zodat je later die auto met de kernbom op die boot kan vinden om hem vervolgens onschadelijk te maken. Als je hem dan later dood schiet is er niks aan de hand want je hebt de bom al van tevoren op de boot onschadelijk gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Vond al die filmpjes al zo raar met die auto maargoed hehe.

Ik zoek nu een Brothel in dat level dat je die dikke weer tegenkomt.
Maar ik kan helemaal geen hoerekeet vinden, iemand die het wel weet waar dat stink hok zit }) ?

Level dat je die gast-met-die-zwaard moet afmaken is dat.

En ik kan niet meer saven, dacht dat het hielp om alle andere savegames te deleten maar mooi niet :D , dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om te vertellen waar ik die Brothel kan vinden, dank u :)

[ Voor 27% gewijzigd door Christiano007 op 07-05-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Christiano007 schreef op 07 mei 2004 @ 15:21:
Vond al die filmpjes al zo raar met die auto maargoed hehe.

Ik zoek nu een Brothel in dat level dat je die dikke weer tegenkomt.
Maar ik kan helemaal geen hoerekeet vinden, iemand die het wel weet waar dat stink hok zit }) ?

Level dat je die gast-met-die-zwaard moet afmaken is dat.

En ik kan niet meer saven, dacht dat het hielp om alle andere savegames te deleten maar mooi niet :D , dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om te vertellen waar ik die Brothel kan vinden, dank u :)
Praat met de barkeeper op de begane grond ( linkerkant kaart ). Hij geeft je een kaartje om in de brothel te komen. Ga nu naar die ronde hoofdhal waar je normaal binnen zou komen. Ga naar de twee gasten die de deur bewaken ( waarachter op de kaart twee trappen zijn ). In een filmpje geefje hun het kaartje en 1 gast zal je naar de brothel brengen.

De brothel is trouwens niet in het hoofdgebouw. Je moet er via een brug over de straat komen.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 108159 op 07-05-2004 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Fuck vandaar dat ik niks kon vinden, die gasten zijn allang dood bij mij (net zoals verder iedereen maargoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Christiano007 schreef op 07 mei 2004 @ 15:42:
Fuck vandaar dat ik niks kon vinden, die gasten zijn allang dood bij mij (net zoals verder iedereen maargoed)
dan heb je een probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Anoniem: 95224 schreef op 07 mei 2004 @ 12:01:
[...]

Je moet in het begin een zender op die auto bij de stripclub planten, zodat je later die auto met de kernbom op die boot kan vinden om hem vervolgens onschadelijk te maken. Als je hem dan later dood schiet is er niks aan de hand want je hebt de bom al van tevoren op de boot onschadelijk gemaakt ;)
steeds als ik dat doe word ik genaaid door die kerel die bij de auto staat.
hoe doe n jullie dat zonder genaaid te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Maikeltje schreef op 07 mei 2004 @ 15:43:
[...]

dan heb je een probleem :P
Heel groot probleem :D moet nu alles overnieuw doen :(

Iemand een savegame van dat level, of die van erna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maikeltje schreef op 07 mei 2004 @ 15:44:
[...]

steeds als ik dat doe word ik genaaid door die kerel die bij de auto staat.
hoe doe n jullie dat zonder genaaid te worden?
Het is niet de bedoeling dat jij genaaid wordt, maar die gast. Ga dus de stripclub in en praat met de hoer bij dat raam. Zij zal er voor zorgen dat die gast ff bezig is met iets anders. Tijd genoeg voor jou...

Het is trouwens ook niet zo moeilijk om dat zelf even uit te vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 108159 op 07-05-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Anoniem: 108159 schreef op 07 mei 2004 @ 15:55:
[...]

Het is niet de bedoeling dat jij genaaid wordt, maar die gast. Ga dus de stripclub in en praat met de hoer bij dat raam. Zij zal er voor zorgen dat die gast ff bezig is met iets anders. Tijd genoeg voor jou...

Het is trouwens ook niet zo moeilijk om dat zelf even uit te vinden.
je moet hier maar opkomen hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

* shameblaster heeft sinds vandaag 10.30 dit spel en is nu bij level 3 op dat schip :Y)

bij dat level 2 hebk me rot gerend voor die gast die , die stok moest , uiteindelijk is het in een bloedbad afgelopen en zijn er vele onschuldige slachtoffers gevallen nadat ik hem met mn smg achter na ging en schoot, >:)

[ Voor 57% gewijzigd door shameblaster op 08-05-2004 11:57 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:14

GG85

.......

Ik kan nog steeds niet verder komen in die Rotterdam missie: Ik heb die 2 motorgang bazen gekilt en die gas in dat nette pak. Zijn kleren aangetrokken en met de barman gesproken, die geeft me een keycard en brengt me naat het kantoor van de inmiddels dode boss. De foto's uit zijn kluis heb ik al maar nog steeds staat er dat ik die journalist (die in gekruisigde positie op de foto staat) moet killen. Hoe verder???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GG85 schreef op 08 mei 2004 @ 12:28:
Ik kan nog steeds niet verder komen in die Rotterdam missie: Ik heb die 2 motorgang bazen gekilt en die gas in dat nette pak. Zijn kleren aangetrokken en met de barman gesproken, die geeft me een keycard en brengt me naat het kantoor van de inmiddels dode boss. De foto's uit zijn kluis heb ik al maar nog steeds staat er dat ik die journalist (die in gekruisigde positie op de foto staat) moet killen. Hoe verder???
In je mission objectives staat niet dat je de journalist moet killen. Het is alleen handig om zijn pak te hebben. Die gast in de gekruisigde positie is een soort detective die gestuurd is door je opdrachtgever, maar die detective heeft gefaald => dus hij moet dood. Die gast zit in de kelder.

Ga met de trap waarmee je naar de tweede verdieping ging naar beneden en dan kijk je op je kaart waar je objective is. Met je journalistenpak wordt je gezien als dreiging in de kelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:14

GG85

.......

Dat pak heb ik al aan maar hoe kom ik in de kelder???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

GG85 schreef op 08 mei 2004 @ 12:51:
Dat pak heb ik al aan maar hoe kom ik in de kelder???
hmmmmm er worden wel erg veel vragen gesteld over dit soort dingen...
Als je even google opzoekt en een walkthrough opzoekt heb je je andtwoord veel sneller denk ik.
(( check bv http://www.hitmanforum.com/walkthroughs.php <-- allemaal silent ass walkthroughs missen alleen missie 7,10 en 12, maarja als je die nou helemaal zelf doet merk je misschien nog iets van het mooie van dit spel, namelijk ZELF elk level op silent ass rating uitspelen ;) ))

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anders is er altijd nog www.gamefaqs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fok83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 09:37
Ik weet niet zeker of het hier al vermeld is, maar ik "ontdekte" het volgende:

Start het spel, druk alle intro stuff eventueel af, en wacht totdat het menu verschijnt. Zodra het menuscherm verschijnt blijf je van de toetsen en de muis af. Nu ga je je even net zo vervelen op jouw stoel als 47 op zijn stoel, alleen heb jij waarschijnlijk geen sniperrifle tussen je benen staan 8)

Uiteindelijk (voor mijn gevoel duurde het een minuut of 3 misschien 5) krijg je dan een veeeel cooler filmpje te zien als die intro over de werking van een pistool _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495

jah ik had het ook gezien.... is het zelfde filmpje als die eerste trailer op de site.. wel leuk filmpje iig ^^

alleen zit ik nu vast in die missie in het hotel. Missie 6 of 7 dacht ik... na een tijdje had ik niet meer zo'n zin in het level en heb ik maar iedereen neergeknalt... maar ik kan niet bij de bom komen, die deur gaat maar niet open? weet iemand wat voorn sleutel oid je nodig hebt om die deur te openen? bvd :)

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 82495 op 10-05-2004 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76385

Anoniem: 82495 schreef op 10 mei 2004 @ 22:25:
jah ik had het ook gezien.... is het zelfde filmpje als die eerste trailer op de site.. wel leuk filmpje iig ^^

alleen zit ik nu vast in die missie in het hotel. Missie 6 of 7 dacht ik... na een tijdje had ik niet meer zo'n zin in het level en heb ik maar iedereen neergeknalt... maar ik kan niet bij de bom komen, die deur gaat maar niet open? weet iemand wat voorn sleutel oid je nodig hebt om die deur te openen? bvd :)
1 van die 2 gasten die je om het leven moest helpen heeft een sleutel.
Dan bedoel ik die gast in het zwembad niet onder de douche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289

Uitgespeeld... maasterlijk spel weer... 2 missies op Silent Assasin, 2 missies op Professional, 1 op Button man en de rest op Mass Murderer >:)

dat laatste level :D echt vet... net de eindscene uit Luc Besson's masterpiece 'Leon'
Fok83 schreef op 09 mei 2004 @ 17:15:iets over een easteregg filmpje
zal het eens doen :P bedankt man

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 47289 op 11-05-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:32

PoweRoy

funky!

woei kheb hitman3 net uitgespeeld :) wel lache level dat laatste maar vond em niet zo super :?

anyways ligt t aanmij of heb je minder levels dan in de andere delen :?

verder zeer mooie game en een aanrader :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289 schreef op 11 mei 2004 @ 14:01:
dat laatste level :D echt vet... net de eindscene uit Luc Besson's masterpiece 'Leon'
Ja precies joh. Dat wilde ik ook zeggen, want het heeft echt veel gelijkenis met die scnene. Jammer dat ik niet met mijn benen vast aan het plafond bij de deur en dan ondersteboven met me Dual door de deuropening al die SWAT gasten afknallen. De kenners van de film zullen dit stukje vast en zeker kennen :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289

ik vind trouwens dat sommige mensen lvl 4 wel heel moeilijk doen in dat mansion... al die paarden drogeren en shit... allemaal niet gedaan, toch silent assassin

edit:

:D nix gezegd

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 47289 op 11-05-2004 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289 schreef op 11 mei 2004 @ 23:24:
ik vind trouwens dat sommige mensen lvl 4 wel heel moeilijk doen in dat mansion... al die paarden drogeren en shit... allemaal niet gedaan, toch silent assassin

edit:

:D nix gezegd
Het maakt het niet moeilijker om bijv die paarden te drogeren, maar juist een beetje makkelijker. Die guards worden zo niet gealarmeerd door die hinnikende paarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-07 08:50

Rexomnium

Vincam aut moriar

Fok83 schreef op 09 mei 2004 @ 17:15:
Ik weet niet zeker of het hier al vermeld is, maar ik "ontdekte" het volgende:

Start het spel, druk alle intro stuff eventueel af, en wacht totdat het menu verschijnt. Zodra het menuscherm verschijnt blijf je van de toetsen en de muis af. Nu ga je je even net zo vervelen op jouw stoel als 47 op zijn stoel, alleen heb jij waarschijnlijk geen sniperrifle tussen je benen staan 8)

Uiteindelijk (voor mijn gevoel duurde het een minuut of 3 misschien 5) krijg je dan een veeeel cooler filmpje te zien als die intro over de werking van een pistool _/-\o_
Er zit nog een easteregg in dit spel. In het hotel level (traditions of the trade) heb ik een geestverschijning gezien.

Het was op de begane grond, in het gedeelte dat afgesloten is vanwege een moord. Je hebt daar een gang met aan de rechterkant openstaande ramen, waarbij de gordijnen naar binnen waaien. Daar, op die plek heb ik een witte, doorzichtige gedaante gezien. Dit gebeurde toen ik vanuit de lobby kwam en ik was al een tijdje aan het spelen (iedereen op mijn gemak aan het afknallen :)).

Echt cool dat soort dingen. Ik ben benieuwd of er meer eastereggs inzitten.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hmmmm, na 5 minuten spelen een spontane reset. Voglens mij zelfde probleem als in de vorige hitman. Iets met het geluid dat heel gekke en harde geluiden gaat maken. En toch met een audigy zou je zeggen dat EAX geen probleem zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Rexomnium schreef op 12 mei 2004 @ 15:14:
[...]

Er zit nog een easteregg in dit spel. In het hotel level (traditions of the trade) heb ik een geestverschijning gezien.

Het was op de begane grond, in het gedeelte dat afgesloten is vanwege een moord. Je hebt daar een gang met aan de rechterkant openstaande ramen, waarbij de gordijnen naar binnen waaien. Daar, op die plek heb ik een witte, doorzichtige gedaante gezien. Dit gebeurde toen ik vanuit de lobby kwam en ik was al een tijdje aan het spelen (iedereen op mijn gemak aan het afknallen :)).

Dat had ik ook :D Iedereen neergeknald en toen ik op dat punt aankwam zag ik ook die geest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Rexomnium schreef op 12 mei 2004 @ 15:14:
[...]

zitten meer eastereggs in had ik gelezen :P die geest is wel vet ja :D als je op em schiet als ie voor spiegel staat komt er zelfs bloed uit :P
(bij die geest 1e deur links pakken zodat je een police uniform kan choepen ;))

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 13:53
misschien wel heel erg n00b... Maar waar ligt die radiation suit in lvl 3?? Ik kan em maar niet vinden.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:19
Rexcore schreef op 12 mei 2004 @ 18:29:
misschien wel heel erg n00b... Maar waar ligt die radiation suit in lvl 3?? Ik kan em maar niet vinden.. :(
dat probleem had ik ook. volgens de walkthrough lag het pak in dat warenhuis in het noord-westen. ik heb het hele gebouw uitgekamd maar nergens een pak.
van frustratie maar 1 van die mannetjes in de duikboot vermoord en zijn pak gepakt :P het is overigens niet noodzakelijk om de duikboot in te gaan, maar dat zie je dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Southern Sun schreef op 12 mei 2004 @ 18:34:
[...]

dat probleem had ik ook. volgens de walkthrough lag het pak in dat warenhuis in het noord-westen. ik heb het hele gebouw uitgekamd maar nergens een pak.
van frustratie maar 1 van die mannetjes in de duikboot vermoord en zijn pak gepakt :P het is overigens niet noodzakelijk om de duikboot in te gaan, maar dat zie je dan wel
Pak ligt in het warehouse bij de sub in de buurt meteen rechts kan je in zo "Kamertje" daar ligt ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495

jeej ik heb het spel nu uit gespeeld :D (nog niet alle levels op silent assasin)
Maar voordat ik eindeloos ga proberen wil ik eerst even vragen of je het laatste level wel kan halen op sa? want het lukt me niet je target neer te halen zonder dat ze het zien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Anoniem: 82495 schreef op 13 mei 2004 @ 22:58:
jeej ik heb het spel nu uit gespeeld :D (nog niet alle levels op silent assasin)
Maar voordat ik eindeloos ga proberen wil ik eerst even vragen of je het laatste level wel kan halen op sa? want het lukt me niet je target neer te halen zonder dat ze het zien :/
Ja moet kunnen ik hoefde maar 1 mannetje extra te killen maar omdat ik er in t begin een grote zooi van had gemaakt had ik geen silent asassin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een soort walktroughtje van het laatste level, maar ik weet niet hoe ik die inspector ongezien moet vermoorden.

-Loopt zo snel mogelijk uit je appartement. Ren rechtdoor en dan de eerste deur rechts. Als het goed is zal het SWAT-team ( dat enkele seconden na de start van het level op de derde verdieping komt ) jou niet zien.

-Klim uit het raam en je staat nu op het dak van een ander gebouw. Ga naar rechts en spring daar het andere appartement binnen.Loopt nu zacht de deur uit. Links zie het SWAT waar ik het over had, recht zie je een lichtschakelaar. Scjakel het licht uit.

-Nu zullen twee SWAT-gasten de trap op komen rechts van het SWAt-team. Laat ze langs je lopen en loop/sneak de trap af. Ga naar rechts en ga met de hoek mee naar links. Verdoof snel de politieagent enpick het slot van de deur. Sleur hem snel het appartement binnen en leg hem in de badkamer of zo. Neem zijn kleren en op het bed met het dode lijk kan je wat goodies vinden.

Dit is 1 manier om bij je target te komen. Je kan ook op het dak rechtdoor gaan en door het gat in het rooster op straatniveau komen. Ik heb deze manier alleen nog niet echt uitgewerkt.

-Als je nu de deur uit gaat en naar links kijkt zie je misschien dat een SWAT-teak alle appartementen doorzoekt. Niets om je zorgen over te maken, want om een of andere manier raken ze niet gealarmeerd als ze het verdoofde lichaam van een politieagent in een badkamer vinden.

-Loop naar links en ga de trap af. Je bent nu buitenen kan nu via een steegje achter je target komen. Verder weet ik niet precies hoe ik hem nu ongezien moet killen.

Dit is 1 manier om bij je target te komen. Je kan ook op het dak rechtdoor gaan en door het gat in het rooster op straatniveau komen, maar ik heb deze manier nog niet uitgewerkt

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 108159 op 14-05-2004 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Anoniem: 108159 schreef op 14 mei 2004 @ 10:39:
Ik heb een soort walktroughtje van het laatste level, maar ik weet niet hoe ik die inspector ongezien moet vermoorden.

-Loopt zo snel mogelijk uit je appartement. Ren rechtdoor en dan de eerste deur rechts. Als het goed is zal het SWAT-team ( dat enkele seconden na de start van het level op de derde verdieping komt ) jou niet zien.

-Klim uit het raam en je staat nu op het dak van een ander gebouw. Ga naar rechts en spring daar het andere appartement binnen.Loopt nu zacht de deur uit. Links zie het SWAT waar ik het over had, recht zie je een lichtschakelaar. Scjakel het licht uit.

-Nu zullen twee SWAT-gasten de trap op komen rechts van het SWAt-team. Laat ze langs je lopen en loop/sneak de trap af. Ga naar rechts en ga met de hoek mee naar links. Verdoof snel de politieagent enpick het slot van de deur. Sleur hem snel het appartement binnen en leg hem in de badkamer of zo. Neem zijn kleren en op het bed met het dode lijk kan je wat goodies vinden.

Dit is 1 manier om bij je target te komen. Je kan ook op het dak rechtdoor gaan en door het gat in het rooster op straatniveau komen. Ik heb deze manier alleen nog niet echt uitgewerkt.

-Als je nu de deur uit gaat en naar links kijkt zie je misschien dat een SWAT-teak alle appartementen doorzoekt. Niets om je zorgen over te maken, want om een of andere manier raken ze niet gealarmeerd als ze het verdoofde lichaam van een politieagent in een badkamer vinden.

-Loop naar links en ga de trap af. Je bent nu buitenen kan nu via een steegje achter je target komen. Verder weet ik niet precies hoe ik hem nu ongezien moet killen.

Dit is 1 manier om bij je target te komen. Je kan ook op het dak rechtdoor gaan en door het gat in het rooster op straatniveau komen, maar ik heb deze manier nog niet uitgewerkt
als je uit hotel bent links af. loopt 1 guard wacht tot ie weg is zodat je steegje in kan. loop helesteegje uit en dan is links een klein steegje. daar staat een fireman. sla em nieer drag em in steeg. wacht tot ie wakker wordt en verdoof hem met dat spuitje. pak zijn kleren en sleutel. loop rustig door iedereen en alles doro. ze herkennen je niet. ga naar het steegje wat BOVEN de rechercheur is. loop dan naar de swat achter em en loop tegen beide aan. ze draaien om en SNEAK dan midden tussen door. ze draaien niet terug en jij kan rechercheur wiren :) ga dan door steegje naar boven kant van map daar staat ambulance :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Ik wil het spel ook gaan spelen, maar nu krijg ik de antialiasing op m'n kaart niet geactiveerd :(
(Ati 9600 PRO 256)
Ik heb 'm al geforceerd via de ati tab, en ook al in de hitman.ini.
Het maakt echter niks uit, de kartelranden blijven :(

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

altijd al willen weten wat er nu op die foto's stond? In de kluis van die bikers groep in rotterdam.

Afbeeldingslocatie: http://img3.photobucket.com/albums/v32/joeri-borgstein/foto.jpg

>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Atgast schreef op 05 juni 2004 @ 14:27:
Ik wil het spel ook gaan spelen, maar nu krijg ik de antialiasing op m'n kaart niet geactiveerd :(
(Ati 9600 PRO 256)
Ik heb 'm al geforceerd via de ati tab, en ook al in de hitman.ini.
Het maakt echter niks uit, de kartelranden blijven :(

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Kan je iets meer info geven? Mobo, drivers etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Anoniem: 98389 schreef op 10 juni 2004 @ 21:37:
[...]
Kan je iets meer info geven? Mobo, drivers etc
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/3JH3U74TOJIX/picserver.png

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/2T23B08Y37RY/picserver.png

Asus AV7 KT133

erg jammer, want het is een mooi spel, maar die kartelrandjes zijn soms echt iritant :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij is er geen optie om in hitman de AA aan te zetten, de drop in performence als je AA zou forcen is veels te groot volgens testen en zeker voor jou systeem! Verspilde moeite dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
ik heb dit spel nu ook :D
eerst level uitgespeeld, op silent assasin.
Als je eenmaal het hele spel heb uitgespeeld kan je dan missies overnieuw doen ofzo?
want of het bij die eerste missie nou loont om SA uit te spelen
je krijgt duel CSZ1000 (ofzo iets) terwijl ik ook een SMG AUG had kunnen hebben.
heb nu wel een dragonuv sniper want die zat in een kast.

tot nu toe vind ik het nog niet geweldig spel, maarja missie 1 was dan ook wel beetje maf :P
waarschijnlijk word het later wel weer leuk :)

edit: btw ik zit nu Leon te kijken, laatste scene dat ie al die SWAT kapot schiet enzo en aan het plafond hangt is wel vet stoer.
heb laatste missie nog niet gespeeld dus weet niet of het overeenkomt met het spel. Maar die scene van de film was wel cool :)

[ Voor 21% gewijzigd door Dark Lord op 11-06-2004 00:28 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind t einde wel zo bagger iemand die mij kan uitleggen wat er leuk aan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542

Goeiedag! Ik heb sinds vandaag dit spel in mijn bezig, en ik loop eigenlijk een beetje te klooien met de controls. Ik heb ze gewoon standard gelaten, maar ik ben net klaar met Far cry, dus dat is wel ff heel anders. Maar de gameplay speelt voor mij dus KUT.
Hebben jullie msischien tips hiervoor om je controls anders te optimaliseren ofzo? Door dat de gameplay zo is beleef ik er toch wat minder plezier aan dat jullie allemaal doen. En als ik het zo lees, schijnt het toch wel een aardig spelletjie te wezen

Thx
Quinten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ik heb gewoon standaard controls, volgens mij zijn ze ook niet verandert na deel 2... of zelfs deel 1 maar dat kan ik me niet goed meer herinneren.
WASD voor lopen
Q holster
E (+ W en S voor bladeren) is action
spatie is sneak
rechtermuisknop is inventory
linkermuisknop is schiet/gebruik wapen
eventueel nog 1,2,3 etc voor de wapens te kiezen

ik heb totaal geen probleem met de controls vind ze juist wel lekker
mischien komt het omdat je net Far Cry hebt gespeeld, dat is toch een totaal ander spel met andere controls
waarschijnlijk moet je ff wennen ofzo...

ben nu in missie 4 dat je in die tuin begint van zo'n vet groot huis
weet nog niet echt hoe ik hem moet uitspelen maar dat komt hopelijk nog :P

tot nu alle missies op SA uitgespeeld. Niet dat het echt bijzonder veel oplevert..
met "training" bij sneak training hoe krijg je een ID om bij die middelste kamer naar binnen te gaan en waarom zijn die 2 deuren daarachter opslot
moet je dat ID en mischien sleutels ofzo tijdens missies vinden?
want ik heb nu wel een aantal items in missies gevonden zoals een sleutel en een keycard enzo waar je totaal niks mee kon :S (of mischien ligt het aan mij :P )

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542

Ik zal wel een newbee zijn ofzo, maar zit in het tweede level. Loop gewoon een beetje rond, en opeens krijg ik vanuit het niets de boodschap dat de guards op zoek zijn naar een verdachte kale man?! Terwijl ik volgens mij helemaal niks raars doe??!

laat maar, zag de walkthough over het hoofd van level 2 ergens anders in de thread

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 94542 op 13-06-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51195

PcManiaxx schreef op 05 mei 2004 @ 00:40:

ik raak er ook niet uit..

heb nog 2 vragen : Hoe plaats je een bom? en Zijner ergens Medicatiepacks om mijn healt weer beter te krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 23:08

Remi

Moo!

Anoniem: 51195 schreef op 19 juni 2004 @ 17:26:
[...]

heb nog 2 vragen : Hoe plaats je een bom? en Zijner ergens Medicatiepacks om mijn healt weer beter te krijgen??
Trek gewoon de kleding aan van Fuchs dan kan je overal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51195

thx ,

ben er uit geraakt ,

ik heber een zere kop van , en ga het nu uninstallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81515

Ik heb sinds kort ook hitman. Ik ben nu in level 1 bezig, maar ik heb het gevoel dat ik in een soort van slowmotion loop. Het gaat zo langzaam, heel onnatuurlijk.
Hoort dit zo of ligt het aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79886

Anoniem: 51195 schreef op 19 juni 2004 @ 17:26:
[...]

Ik denk dat je de bom bij de submarine bedoelt. Er is een geheim agent die je de plaatsen kan vertellen of je moet gewoon de plaatsen zoeken rond de submarine. Er zijn altijd vooraf vastgestelde plaatsen waar je de bommen moet plaatsen en als je bij zo'n plaats bent dan komt er zo'n dialoogje linksonder, Place Bomb, dan de use knop indrukken en de bom word geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Anoniem: 81515 schreef op 20 juni 2004 @ 21:36:
Ik heb sinds kort ook hitman. Ik ben nu in level 1 bezig, maar ik heb het gevoel dat ik in een soort van slowmotion loop. Het gaat zo langzaam, heel onnatuurlijk.
Hoort dit zo of ligt het aan mij.
hoort zo en ligt aan jou :P
klopt het lijkt wel of je beetje in lichte slow motion loopt
maar ik heb er niet echt last van ofzo

met die duikboot missie

mischien halve SPOILER (ook al staat het zon beetje in objectives :) )!

vermoord eerst fuchs, trek kleren aan, praat ook ff met die gast die soep rond brengt
hij geeft je locaties
dan trek je radiation suit aan die vind je ergens
dan ga je naar duikboot en plaats je bommen rondom de duikboot
dan trek je fuchs pak weer aan, dan ga je naar de boot waar het andere doelwit opzit
die wurg je met je wurgkoort
dan ren je weg
dan als je een beetje in die tunnel ben van het treintje laat je de bommen ontploffen
(niet te ver gaan anders dan heb je geen bereik meer)
weet niet of het echt uitmaakt of je dichtbij boot ben of niet als ie ontploft maar zo had ik het gedaan en ik had hem uitgespeeld op SA
dan ren je gewoon naar vliegtuig en vlieg je weg ^^

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113088

fuchs zijn kleding aan doen, had ik nog niet aan gedacht.
laxeer middel in zijn soep is wel leuk.

Op de boot liggen ook explosiefen.
dus als je die kapitein uit schakelt kan je die ook mee nemen.
(Ik heb dat radiatie pak ook niet gevonden)

Ik weet niet, ik wordt toch regelmatig triggerhappy, ik kwam die boot ook niet op dus ging ik maar schieten.

Lukt ook prima.

Alleen sommige missies komen mij wel erg bekent voor.
Lijkt soms wel HM1 in een HM2 jasje.

Het hotel is daar een goed voorbeeld van.
Om de traiden missies niet te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ik vind schieten zo.... makelijk :P
radiation suit ligt in een gebouw dat het dichtsbij die duikboot staart ligt bij dat bevroren meertje ofzo
dan het eerste hokje aan de rechter kant. daaro ligt radiation suit.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Laatst online: 10:10

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Oke! een schop van 5 maanden is enorm, maar vond het niet zinnig om een nieuw topic te maken aangezien er nog weinig info bekend is over Hitman 4

Het heet officieel: Hitman: Blood Money

Check de site: Hitman: Blood Money
:9~

[ Voor 11% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 14-11-2004 13:29 ]

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nice, maar weer zo makkelijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113088

Was na het zien van het eind filmpje wel duidelijk dat er een deel 4 aan kwam.

Ik hoop alleen dat het niet weer een remake wordt.
Vond ik ergens wel jammer namelijk, al kon je wel zeggen dat deel 3 was hoe deel 1 had moeten zijn.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste