Ik heb sinds kort ook hitman. Ik ben nu in level 1 bezig, maar ik heb het gevoel dat ik in een soort van slowmotion loop. Het gaat zo langzaam, heel onnatuurlijk.
Hoort dit zo of ligt het aan mij.
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat je de bom bij de submarine bedoelt. Er is een geheim agent die je de plaatsen kan vertellen of je moet gewoon de plaatsen zoeken rond de submarine. Er zijn altijd vooraf vastgestelde plaatsen waar je de bommen moet plaatsen en als je bij zo'n plaats bent dan komt er zo'n dialoogje linksonder, Place Bomb, dan de use knop indrukken en de bom word geplaatst.Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 17:26:
[...]
ik raak er ook niet uit..
heb nog 2 vragen : Hoe plaats je een bom? en Zijner ergens Medicatiepacks om mijn healt weer beter te krijgen??
hoort zo en ligt aan jouVerwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 21:36:
Ik heb sinds kort ook hitman. Ik ben nu in level 1 bezig, maar ik heb het gevoel dat ik in een soort van slowmotion loop. Het gaat zo langzaam, heel onnatuurlijk.
10100111001
Verwijderd
10100111001
[ Voor 11% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 14-11-2004 13:29 ]
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq