AAAAAAAARGGHHH ik wordt gek
Zit nu in level 6 of 7, heb net me pc opnieuw opgestart en start hitman weer eens op en wat blijkt hij weet niet meer waar ik was
Alle savegames doen het nog maar kan bij start game niet meer current game kiezen en ook m'n ratings (tot nu toe alles op silent ass) en wapens zijn weg?!?!
Iemand enig id hoe dit komt?? heb echt geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen nu ik net alles op lekkere rating had
)) maar je kunt ook dat vat benzine in de openhaard gooien, maar in het korte filmpje wat je dan ziet, zie je dat door de explosie ook buiten een guard dood gaat..
Komt deze dan bij je kills te staan waardoor je silent ass rating niet meer haald of maakt dat niet uit??
Toen ik zag dat die guard ook weggeblazen werd heb ik andere manier gelijk geprobeerd

Zit nu in level 6 of 7, heb net me pc opnieuw opgestart en start hitman weer eens op en wat blijkt hij weet niet meer waar ik was
Alle savegames doen het nog maar kan bij start game niet meer current game kiezen en ook m'n ratings (tot nu toe alles op silent ass) en wapens zijn weg?!?!
Iemand enig id hoe dit komt?? heb echt geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen nu ik net alles op lekkere rating had

Vroeg me iets af bij dat level, om die gast te vermoorden die binnen zit die elke x wiskey besteld kun je namelijk gewoon het vat vergiftigen, das volgens mij het makkelijkst want terwijl hij dood gaat ben je allang bij je exit point ((wel als laatste doen dan natuurlijkVerwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 19:04:
kzit nu in dat engelse level met dat landhuis, die kun je volgens mij ook wel op 10 manieren spelen![]()
Komt deze dan bij je kills te staan waardoor je silent ass rating niet meer haald of maakt dat niet uit??
Toen ik zag dat die guard ook weggeblazen werd heb ik andere manier gelijk geprobeerd

[ Voor 22% gewijzigd door intuliegend op 03-05-2004 21:46 ]
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1