As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280
[ Voor 72% gewijzigd door Maxow op 30-04-2004 18:13 ]
Heb hm ook even nu zitten spelen, aangezien ik vroeger Hitman 1 amper aan de praat kreeg (toen hele brakke pc) is het eigenlijk met deel 3 mijn eerste echte kennismaking met het spel. Ziet er tof uit tot nu toe.
Ik zit nu in level 2 en kies ervoor de confrontatie niet uit de weg te gaan met tuig
Kga weer eens verder spelen.
Ter land, ter zee en in de kroeg
niet echt moeilijk om een rechtstreekse confrontatie aan te gaan...Christiano007 schreef op 30 april 2004 @ 19:43:
2 cd's zijn het idd.
Heb hm ook even nu zitten spelen, aangezien ik vroeger Hitman 1 amper aan de praat kreeg (toen hele brakke pc) is het eigenlijk met deel 3 mijn eerste echte kennismaking met het spel. Ziet er tof uit tot nu toe.
Ik zit nu in level 2 en kies ervoor de confrontatie niet uit de weg te gaan met tuig, niet erg moeilijk op het gemakkelijkste niveau.
Kga weer eens verder spelen.
Als je het zo wilt spelen dan zou ik toch voor een echte shooter gaan
True, maar ik doe het toch 2 keer, 1 keer alles kapot wat kapot kan en dan de volgende keer pas stealth.CRAM schreef op 30 april 2004 @ 20:04:
[...]
niet echt moeilijk om een rechtstreekse confrontatie aan te gaan...
Als je het zo wilt spelen dan zou ik toch voor een echte shooter gaan
Ter land, ter zee en in de kroeg
Anoniem: 57691
[ Voor 80% gewijzigd door Fuelke op 01-05-2004 00:54 ]
Ja, dan wel inderdaad. Dacht dat het weer een game was met 3 cd`s of misschien wel met 4. Ik snap niet waarom men toch zo lang wacht om die games eens eindelijk op dvd uit te gaan brengen. Want wie heeft er nou geen dvd rom in z`n pc zitten deze tijd? Heb een hekel aan games die op zoveel cd`s staan, die onhandige rompslomp altijd om gek van..

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280
Anoniem: 104283
Ah ik vind het altijd wel prettig om bv. 4 cd's te hebben in een dikke box. geeft mij meer het gevoel van waar voor je geld, en het is lekker irritant voor de F*skn downloadersThe_Scratcher schreef op 30 april 2004 @ 21:29:
[...]
Ja, dan wel inderdaad. Dacht dat het weer een game was met 3 cd`s of misschien wel met 4. Ik snap niet waarom men toch zo lang wacht om die games eens eindelijk op dvd uit te gaan brengen. Want wie heeft er nou geen dvd rom in z`n pc zitten deze tijd? Heb een hekel aan games die op zoveel cd`s staan, die onhandige rompslomp altijd om gek van..
en als je iets origineel koopt maakt 1 maal 4 cd's wisselen toch ook geen reet uit, komop man

zit ook in Deus Ex 2 (bloom) en in nog een game waarvan ik ff niet op de naam kan komen. Het is een soort sfeerverhogende filter die ook in films enzo word gebruikt om een sfeer of gevoel wat duidelijker te maken.hayate666 schreef op 30 april 2004 @ 16:39:
Dat post filter is echt een vreemd iets. Als het aanstaat lijkt het alsof er een soort van mist over alles heenzit. Het beeld is een stuk scherper als het uitstaat. Ook is de performance 100 keer beter. Waar is het voor?
nadeel is dat het veel kracht kost
Das niet helemaal waar. Als je namelijk nog geen dvd brander hebt kun je een spel dat uit is op dvd niet branden, als het op cd uit is wel, en wat boeit het dan of het 4 cds zijnAnoniem: 104283 schreef op 30 april 2004 @ 21:36:
[...]
Ah ik vind het altijd wel prettig om bv. 4 cd's te hebben in een dikke box. geeft mij meer het gevoel van waar voor je geld, en het is lekker irritant voor de F*skn downloaders(toch NET wat moeilijker dan 1 dvd)
naja meestal mount je een cd eerstSchumi4ever schreef op 30 april 2004 @ 23:04:
[...]
Das niet helemaal waar. Als je namelijk nog geen dvd brander hebt kun je een spel dat uit is op dvd niet branden, als het op cd uit is wel, en wat boeit het dan of het 4 cds zijn
Anoniem: 73241
IddAnoniem: 104283 schreef op 30 april 2004 @ 23:07:
[...]
naja meestal mount je een cd eerstdus dan is het alsnog makkelijker
Anoniem: 57691
alleen tis mij nog niet gelukt om echt ver te komen zonder me guns te gebruiken, maja als iemand mij maar ook ff te lang aankijkt dan wil ik hem al neerknallen
Anoniem: 10456
Lukt nog wel, daar niet van. Net de eerste missie in Rotterdam afgerond:
*Ga hier weg, anders krijg jij een schop voor je billen!*
*Sterf, hond!*
enz.
[ Voor 5% gewijzigd door Splash op 01-05-2004 15:48 ]
trouwens wel een erg makkelijke missie, heb hem afgerond zonder een schot te hebben gelost, en zonder veel moeite 3 kills gemaakt, met touwtje en een koksmes, het moeilijkste is eigenlijk nog ongezien terug buitenkomenSplash schreef op 01 mei 2004 @ 15:47:
Mis ik trouwens iets, of kun je echt geen wapens kopen? In hitman 1 kreeg je altijd zo'n keuzeschermpje aan t begin v/d missie, maar hier begin ik telkens met alleen de standaard shit.
*Sterf, hond!*
enz.
Als je rating "Silent Assassin" haalt dan krijg je wapens erbij in je pakketSplash schreef op 01 mei 2004 @ 15:47:
Mis ik trouwens iets, of kun je echt geen wapens kopen? In hitman 1 kreeg je altijd zo'n keuzeschermpje aan t begin v/d missie, maar hier begin ik telkens met alleen de standaard shit.
*Sterf, hond!*
enz.
Dat wapens kopen kon in 2 ook al niet meer hoorSplash schreef op 01 mei 2004 @ 15:47:
*Sterf, hond!*
enz.
Eigenlijk best vreemd, als je alle wapens wil moet je dus silent assassin halen, en wat kan je vervolgens met die gun? Nix, want je moet bij de volgende missie ook weer silent assassin halen.CRAM schreef op 01 mei 2004 @ 15:53:
[...]
Als je rating "Silent Assassin" haalt dan krijg je wapens erbij in je pakket
[ Voor 5% gewijzigd door Splash op 01-05-2004 18:46 ]
[ Voor 182% gewijzigd door b3ta op 01-05-2004 19:25 ]
Dan heb jij de training nog niet gedaan zeker?Schuey schreef op 01 mei 2004 @ 18:09:
vond het in 2 wel vet dat je je wapens kon houden in je schuurtje, mja dat is nu natuurlijk niet meer van toepassing
Die kun je nu allemaal terugvinden in een ruimte tijdens een trainingssessieSchuey schreef op 01 mei 2004 @ 18:09:
vond het in 2 wel vet dat je je wapens kon houden in je schuurtje, mja dat is nu natuurlijk niet meer van toepassing
die heb ik niet gedaan iddCrash-Override schreef op 01 mei 2004 @ 20:03:
[...]
Die kun je nu allemaal terugvinden in een ruimte tijdens een trainingssessie

Er is sowieso iets verkeerd met jouw versie want die missie hoort pas de 3de missie te zijn.dartbord schreef op 02 mei 2004 @ 07:53:
Ok ik heb dus hitman 3, alles leuk en aardig, nu speel ik de missie uit ( de eerste ) en wil ik uit het schip lopen waar ik die man heb vermoord.... en kan ik die deur niet open maken !!!! er staat alleen cancel en look through keyhole... is dit een bug? is er al iets voor te vinden? help!!
Er ligt een masterkey op z'n bureaudartbord schreef op 02 mei 2004 @ 07:53:
Ok ik heb dus hitman 3, alles leuk en aardig, nu speel ik de missie uit ( de eerste ) en wil ik uit het schip lopen waar ik die man heb vermoord.... en kan ik die deur niet open maken !!!! er staat alleen cancel en look through keyhole... is dit een bug? is er al iets voor te vinden? help!!
Dat is niet de 1e missie maar de 3de, je hebt de verkeerde crackdartbord schreef op 02 mei 2004 @ 07:53:
Bij Hitman3 vind ik dat de moeilijkheids graad ver gedaald is... ik moet haast zeggen tot een diepte punt. Dit zullen ze waarschijnlijk gedaan hebben om de game wat toegangelijker te maken voor de "newbies" Maar ik vind het wel zonde...
Daarbij komt ook dat ik de AI ook niet echt denderend vind? Het lijkt wel of ze twijvelen of ze moeten schieten als je zien want het duurt gewoon even voor ze de trekker over halen.. grafisch is het mischien wel vooruit gegaan maar ik vind het wel jammer dat je met een 9800pro niet eens alles op High kan zetten zonder lag te hebben (met post filter uit uiteraard)
Gelukkig is er voor mij dan de optie expert of proffesional want de optie normal vind ik helaas niet uitdagend genoeg.
[ Voor 24% gewijzigd door b3ta op 02-05-2004 13:26 ]
Nou vind het met de ia wel meevallen, het is idd wel zo dat het ff duurt voordat ze beginnen te schieten als je ze doorhebt maarja ze staan natuurlijk even te kijken van 47 z'n indrukwekkende pakje en die silencer op hun voorhoofdb3ta schreef op 02 mei 2004 @ 13:23:
Ik vind het niveau van Hitman 3 ver onder de maat van zijn voorgangers!!! Bij Hitman 1 en 2 was het meestal als je teveel lawaai maakte doormiddel van bijvoorbeeld schieten in het openbaar dan kon je de missie al op je buik schrijven want dan was je "doel" al weer ontsnapt!
Bij Hitman3 vind ik dat de moeilijkheids graad ver gedaald is... ik moet haast zeggen tot een diepte punt. Dit zullen ze waarschijnlijk gedaan hebben om de game wat toegangelijker te maken voor de "newbies" Maar ik vind het wel zonde...
Daarbij komt ook dat ik de AI ook niet echt denderend vind? Het lijkt wel of ze twijvelen of ze moeten schieten als je zien want het duurt gewoon even voor ze de trekker over halen.. grafisch is het mischien wel vooruit gegaan maar ik vind het wel jammer dat je met een 9800pro niet eens alles op High kan zetten zonder lag te hebben (met post filter uit uiteraard)
Gelukkig is er voor mij dan de optie expert of proffesional want de optie normal vind ik helaas niet uitdagend genoeg.
Maar heb zelf al regelmatig gehad dat ik iets te lang langs een guard liep en gelijk cover kwijt dus dat zit wel goed denk ik.
Wat wel zo is is dat het niveau omlaag is gegaan maar dat moest natuurlijk ook wel want hitman 1 was, zeker als je de silent assasin rating wilde halen, erg moeilijk, nu kunnen de naabs gewoon op normal spelen en degene die het spel al kennen op een hoger level beginnen, lijkt me toch een goeie oplossing.
Nog ff vraagje over guns btw, kun je die gewonnen guns (silent ass rating dus) ook in de missies gebruiken of echt alleen in de training??
Ik bedoel de eerste missie is natuurlijk stukje van een taart en als je die uit hebt krijg je dual CZ2000 pistols, maar als je nu in een volgende missie 2x zo'n pistol oppakt krijg je ze dan ook echt dual, of is dat alleen voor de training??
Als het alleen voor training is lijkt me dat echt aap want dan heb je er dus echt geen ene zak aan...
Wat ik zel wel ERG vet vond was in de 2e missie (nachtclub/slachthuis), daar begin je met het neerslaan van die slager in de truck maar een tijdje zie je er weer 1 rondlopen, degene die het hebben gemerkt snappen wat ik bedoel
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Ik zie eigenlijk nauwelijks een verschil qua graphics vergeleken met deel een. Overgigens draait hij bij mij als een tiet met alles op zijn hoogst, zonder pst filtering (geforce fx5900@5950) (met 4xfsaa en 8xaf uiteraardb3ta schreef op 02 mei 2004 @ 13:23:grafisch is het mischien wel vooruit gegaan maar ik vind het wel jammer dat je met een 9800pro niet eens alles op High kan zetten zonder lag te hebben (met post filter uit uiteraard)
Hehe dat herken ik ook of je moet snel zijn met halen dan heb je er net geen last van... Ik heb hem gewoon wat lood gegeven en kan je op je gemak de missie halenintuliegend schreef op 02 mei 2004 @ 13:43:
[...]
Wat ik zel wel ERG vet vond was in de 2e missie (nachtclub/slachthuis), daar begin je met het neerslaan van die slager in de truck maar een tijdje zie je er weer 1 rondlopen, degene die het hebben gemerkt snappen wat ik bedoeloftewel missie verkloot
Is een mogelijkheid maar dan heb je wel een inocent afgemaakt en das natuurlijk niet de bedoeling als silent assasinb3ta schreef op 02 mei 2004 @ 14:27:
[...]
Hehe dat herken ik ook of je moet snel zijn met halen dan heb je er net geen last van... Ik heb hem gewoon wat lood gegeven en kan je op je gemak de missie halen
Wat je beter kunt doen is even aan de linker zijkant van de truck kijken, zit een leuk knopje
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Anoniem: 107713
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 107713 op 02-05-2004 14:35 ]
Iemand enig id hoe dat komt???
alleen die bomb missie(level3) haal ik niet als sa.
die civilian moet je verdoven of wiren
blabal heb radiation suit aan plant bombs etc. maar kga bommen ontploffen.
ik wacht tot de guard bij de andere 2 guards (explosie-> dead tenzie aan rechtkant is
hoe haal je deze miss met sa omdat ze de civilian altijd vinden vanwege de verdoving. killen heeft niet veel zin omdat ie inicent is..
[ Voor 12% gewijzigd door PoweRoy op 02-05-2004 15:03 ]
[This space is for rent]
Die gast draagt zo'n engels krijtstreeppak met bolhoedje.GG85 schreef op 02 mei 2004 @ 15:18:
Ik kan die journalist bij die Hell's Angels in Rotterdam nergens vinden, ik heb de big boss en de foto's al maar die gas is nergens te zien? Iemand enig idee?
al gevondenPoweRoy schreef op 02 mei 2004 @ 14:56:
hmm level 1 en level2 al met silent assesin gehaald
alleen die bomb missie(level3) haal ik niet als sa.
die civilian moet je verdoven of wirenik verdoofd en stukje verder vliegtuig in gesleept(achter de roller wordt hij imers nog steeds wakker en krijg ik nog steeds melding van looking for a suspision civilian).
blabal heb radiation suit aan plant bombs etc. maar kga bommen ontploffen.
ik wacht tot de guard bij de andere 2 guards (explosie-> dead tenzie aan rechtkant is) sub ontploft ik loop terug en ze vinden een dead guard
hoe haal je deze miss met sa omdat ze de civilian altijd vinden vanwege de verdoving. killen heeft niet veel zin omdat ie inicent is..
gewoon naar de tunnel gerend als fuchs en als je net nog signaal hebt de sub laten ontploffen en naar plane rennen. je bent snel genoeg voordat ze de soldaat vinden
[This space is for rent]
esc en dan save kiezenPcManiaxx schreef op 02 mei 2004 @ 15:59:
Hoe moet je in godsnaam saven? Bij de options kan ik er helemaal niks over vinden
of is het eerste level van hitman3 bij jou bomb nogwattes, met die sub en fuchs
[This space is for rent]
Dit lukt dus niet. En het eerste level is idd Braskhov Bomb ofzoiets. Maakt dit wat uit dan?PoweRoy schreef op 02 mei 2004 @ 16:02:
[...]
esc en dan save kiezen
of is het eerste level van hitman3 bij jou bomb nogwattes, met die sub en fuchs
Die heb ik al gekild, ik kan dan met de barman praten die me naar het kantoor van de baas brengt maar die is al dood en zijn foto's heb ik al uit de kluis gehaald. Maar nog steeds staat er dat ik zie krijtstreep moet killen.Remi schreef op 02 mei 2004 @ 15:33:
[...]
Die gast draagt zo'n engels krijtstreeppak met bolhoedje.
Anoniem: 10456
Ja, je speelt dus met de (brakke) illigale versie en daar ondervind je nu de hinder vanPcManiaxx schreef op 02 mei 2004 @ 16:07:
[...]
Dit lukt dus niet. En het eerste level is idd Braskhov Bomb ofzoiets. Maakt dit wat uit dan?
of de demoCrash-Override schreef op 02 mei 2004 @ 16:17:
[...]
Ja, je speelt dus met de (brakke) illigale versie en daar ondervind je nu de hinder van
ja niet zo moeilijk zo he??Kheldar schreef op 02 mei 2004 @ 17:11:
Ik ben bezig met de demo en heb de bommetjes geplaatst, maar hoe blaas ik ze nu op? Heb al een tijdje rondgekeken, maar kon de detonator niet vinden (ook niet in mijn inventory?). Vind het op normal nog wel vrij makkelijk. Met je pistols leg je zo 10 man om.

Het gaat erom dat je het met silent assasin rating haald.
En die detonator zit gewoon in je inventory, nog even goed kijken

((btw: valt tegen mensen met illegale versie vertellen dat ze verkeerde crack hebben en andere moeten zoeken niet onder de anti crack/warez regeltjes?? ))
Jammer van die wapens
Je kunt idd geen wapens meenemen naar volgende level maar wat wel kan is dit; als je een level uitspeeld als professional en je wilt het opnieuw doen (duh
Nu krijg je een menu waarin je vrolijk alles kan kiezen wat je mee wilt nemen.
Zo wilde ik 4e level (mansion) opnieuw doen omdat je daar 1 target met vergiftigde melk kunt killen maar ook met een kussen, en meer van dat soort dingen, oftewel hele level opnieuw
En nu kun je dus gewoon wel je dual uzi's en dual magnum 500's kiezen.
Dus je kunt al je guns wel gebruiken maar daarvoor moet je wel eerst het level hebben uitgespeeld.
Jah, probeerde het eerst ook heel subtiel te doen, maar op een gegeven moment schreeuwde en ventje die ik met mijn glasfiber aan he tbewerken was, waarna de halve basis uitrukte. Ik denk "dat overleef ik nooit", maar een paar clips later leef ik nog en liggen er 10 ventjes op een hoopintuliegend schreef op 02 mei 2004 @ 17:16:
[...]
ja niet zo moeilijk zo he??als je het als een shooter gaat spelen is er weinig meer aan, kun je zo goed max payne met godmode gaan spelen zo makkelijk is het...
Het gaat erom dat je het met silent assasin rating haald.
Ok, zal ik zo nog eens goed kijkenEn die detonator zit gewoon in je inventory, nog even goed kijken
Anoniem: 26235
Je moet er rekening meehouden doordat jij hitman1 en 2 gespeeld hebt, je een bepaald inzicht hebt gekweekt. Je weet immers wat de makers willen en hoe je dat snel kunt bereiken...b3ta schreef op 02 mei 2004 @ 13:23:
Ik vind het niveau van Hitman 3 ver onder de maat van zijn voorgangers!!! Bij Hitman 1 en 2 was het meestal als je teveel lawaai maakte doormiddel van bijvoorbeeld schieten in het openbaar dan kon je de missie al op je buik schrijven want dan was je "doel" al weer ontsnapt!
En deel 2 vond ik meer een shooter dan een echte tactical game...Deel 2 was imo gewoon erg tegenvallend, geen echte hitman wat deel 3 wel weer is. Ik hoop dat ze op dezelfde voet verder gaan met de ontwikkeling van deel 4.
Haha, zit gelijk al weer aan deel 4 te denkenCRAM schreef op 02 mei 2004 @ 18:02:
[...]
Je moet er rekening meehouden doordat jij hitman1 en 2 gespeeld hebt, je een bepaald inzicht hebt gekweekt. Je weet immers wat de makers willen en hoe je dat snel kunt bereiken...
En deel 2 vond ik meer een shooter dan een echte tactical game...Deel 2 was imo gewoon erg tegenvallend, geen echte hitman wat deel 3 wel weer is. Ik hoop dat ze op dezelfde voet verder gaan met de ontwikkeling van deel 4.
Maar dat is idd wel zo, deel 1 was echt stukken beter dan 2, toen gingen ze idd teveel de shooter kant op, je hoefde er minder bij na te denken en sommige stukken waren niet eens silent te doen..
Ik kom alleen niet uit het eerste level, een soort mortuarium.
Iemand tips?
Even schrijven dat je een crack gebruikt voor je download is niet erg verstandig ivm forum regels... lees die even aubPcManiaxx schreef op 02 mei 2004 @ 18:38:
Aah, heerlijk. Ander cd-crack geinstalleerd en hij saved als een tiet![]()
Ik kom alleen niet uit het eerste level, een soort mortuarium.
Iemand tips?
En met; 'ik zit vast' kun je echt niet verw8ten dat iemand je begrijpt, even iets uitgebreider aub.
tipje voor mensen die vastzitten in 1e level:
Begin te lopen, ga deur door, ga met de lift omhoog (kijk op je map als je hem niet kunt vinden) en kijk ergens links om de hoek, daar ligt een dooie swat guy, even armor en shotgun van afpakken, dan even op je map kijken voor de uitroeptekens, 1 ervan is kantoor van prof, daar liggen autosleuteltjes (volgens mij zijn er 2 sleutels in het level, vervolgens met de lift naar de 1 verdieping, met een trap naar de begaande grond (check je map voor trappen) en gewoon door de voordeur naar buiten lopen.
Truuk is om zo snel mogelijk lang swat mensen te lopen zodat ze je niet herkennen, vergt een beetje timing, maar als je het eenmaal doorhebt is het een stukje van een cake, het gaat erom zo mogelijk van ze vandaan te lopen als je er lang moet, niet gaan rennen, en zorgen dat de tijd dat je er dicht bij in de buurt bent zo kort mogelijk is.
Als je het zo doet hoef je dus niemand af te maken=silent assasin=dual CZ2000 pistols (check post van mij stukje terug om te zien hoe je ze kunt gebruiken in missies)
Iemand enig idee hoe verder?GG85 schreef op 02 mei 2004 @ 16:15:
[...]
Die heb ik al gekild, ik kan dan met de barman praten die me naar het kantoor van de baas brengt maar die is al dood en zijn foto's heb ik al uit de kluis gehaald. Maar nog steeds staat er dat ik zie krijtstreep moet killen.
Idd, je hebt gelijk. Ik zal niet meer gaan bléren over dit soort dingenintuliegend schreef op 02 mei 2004 @ 19:00:
[...]
Even schrijven dat je een crack gebruikt voor je download is niet erg verstandig ivm forum regels... lees die even aub![]()
En met; 'ik zit vast' kun je echt niet verw8ten dat iemand je begrijpt, even iets uitgebreider aub.
tipje voor mensen die vastzitten in 1e level:
Begin te lopen, ga deur door, ga met de lift omhoog (kijk op je map als je hem niet kunt vinden) en kijk ergens links om de hoek, daar ligt een dooie swat guy, even armor en shotgun van afpakken, dan even op je map kijken voor de uitroeptekens, 1 ervan is kantoor van prof, daar liggen autosleuteltjes (volgens mij zijn er 2 sleutels in het level, vervolgens met de lift naar de 1 verdieping, met een trap naar de begaande grond (check je map voor trappen) en gewoon door de voordeur naar buiten lopen.
Truuk is om zo snel mogelijk lang swat mensen te lopen zodat ze je niet herkennen, vergt een beetje timing, maar als je het eenmaal doorhebt is het een stukje van een cake, het gaat erom zo mogelijk van ze vandaan te lopen als je er lang moet, niet gaan rennen, en zorgen dat de tijd dat je er dicht bij in de buurt bent zo kort mogelijk is.
Als je het zo doet hoef je dus niemand af te maken=silent assasin=dual CZ2000 pistols (check post van mij stukje terug om te zien hoe je ze kunt gebruiken in missies)
Bedankt voor je duikdelijke walkthrough, het is eindelijk gelukt
[ Voor 99% gewijzigd door b3ta op 02-05-2004 20:25 ]
Echt een geweldig mooi spel, had deze week de vorige versies nog even gespeeld, om in de ''Hitman'' sfeer te komen.
Ik vindt de ''Ragdoll" Pshycics ook tof en natuurlijk de verbeterde graphics.
Het heeft ook weer de oude sfeer, meteen in het eerste level al, waar je al je klonen hebt kapot geknald met Dual-Silverballs
Maaruh, ik ga nu weer even verder gamen, ben eigenlijk nopg niet zo ver, Meatkings party pas
Alleen ik heb nog één vraagje, weet iemand misschien waar ik mijn screens kan posten zodat ik die met jullie kan delen?
Cheers M8ties, Hardcore_Gamer.
Hij klapt er steeds uit namelijk
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Hmmmmm al ged8 aan zoeken?? www.google.nl helpt je wel.. (met bv jpgupload.com )Hardcore_gamer schreef op 02 mei 2004 @ 20:33:
Alleen ik heb nog één vraagje, weet iemand misschien waar ik mijn screens kan posten zodat ik die met jullie kan delen?
Cheers M8ties, Hardcore_Gamer.
En groeten of je naam na elke post is hier niet nodig, lees de faq even als je de tijd kunt vinden...
Nieuwe patch al geinstalleerd?? die moet een hoop videoproblemen verhelpen, en anders even kijken op officiele contracts forum, daar staan hoop topics van mensen met videoproblemen, maybe ook een oplossing voor jouw probleem.Atgast schreef op 02 mei 2004 @ 20:42:
heeft iemand de demo al werkend met een V5 5500 ?
Hij klapt er steeds uit namelijk
btw hoorde dat er hoop problemen waren met een bepaalde filter die het spel gebruikt om het een meer grimmig uiterlijk te geven en heb daar zelf helemaal geen problemen mee
editje:sorry voor dubbelpost

[ Voor 3% gewijzigd door intuliegend op 02-05-2004 22:05 ]
modjes vinden van nietHardcore_gamer schreef op 02 mei 2004 @ 22:05:
Oh, dat weet ik, maar ik vond het wel gepast.
Registrant:intuliegend schreef op 02 mei 2004 @ 18:16:
[...]
Haha, zit gelijk al weer aan deel 4 te denkenBen ik toch niet alleen
![]()
![]()
Maar dat is idd wel zo, deel 1 was echt stukken beter dan 2, toen gingen ze idd teveel de shooter kant op, je hoefde er minder bij na te denken en sommige stukken waren niet eens silent te doen..
Io Interactive AS (IOINTERA463)
Farvergade 2
Kobenhavn, , DK-1463
DK
Domain name: hitman4.com
die wil niet instaleren op de demo, helaasintuliegend schreef op 02 mei 2004 @ 22:05:
[...]
Nieuwe patch al geinstalleerd?? die moet een hoop videoproblemen verhelpen, en anders even kijken op officiele contracts forum, daar staan hoop topics van mensen met videoproblemen, maybe ook een oplossing voor jouw probleem.
btw hoorde dat er hoop problemen waren met een bepaalde filter die het spel gebruikt om het een meer grimmig uiterlijk te geven en heb daar zelf helemaal geen problemen meeAlles staat op high ook filtering en draait als een tiet, zonder de patch.
editje:sorry voor dubbelpost
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
hmmmm nogmaals: lees de faq even door, daar staat onder andere stukje tekst in over het NIET verkloten van de lay-out, maw:hoe je je picje in een normale resolutie kunt krijgen zonder dat we links en rechts hoeven te gaan scrollen om het topic door te lezen. (( [img=w,h]url van afbeelding met afmetingen[/img] ))Hardcore_gamer schreef op 02 mei 2004 @ 22:18:
Sorry, maar even testen of mijn screens het doen, ik heb hier alvast één voorbeeld, deze vindt ik best tof, maar waarschijnlijk komen er nog veel meer.
Hitman: Contracts
[afbeelding]
@Gram: haha vet man
@Atgast: Sja daar had ik ff niet naar gekeken.. maar ik denk dat ze ook wel een nieuwe demo zullen releasen nu al die problemen aan het licht zijn gekomen, verder kan ik je alleen aanraden om de officiele hitman forums in de gaten te houden, daar staat veel meer info over de hardware problem bij demo & het volledige spel.
En anders even naar de winkel rennen en de hele versie halen
[ Voor 3% gewijzigd door intuliegend op 03-05-2004 00:32 ]

[ Voor 97% gewijzigd door intuliegend op 03-05-2004 00:31 ]
moet alleen nog 3 levels silent assasin halen. mjah waaronder de eerste, ik begon het spel beetje trigger-happy
Het is geen precieze walkthrough van ga hier naar rechts en doe 76 stappen naar links maar gewoon duidelijk uitleg van hoe je het level het snelst uit kan spelen met silent assasin rating, als er iets niet klopt of mist hoor ik het wel.
(((korte walkthrough voor 1e level staat aantal posts hierboven)))
vanaf hier niet meer lezen als je het niet wilt weten
Je begint in een vrachtwagen met een neergeslagen slager voor je, maar hij is nog niet dood, dus als je niet wilt dat hij 2 minuten later naakt de club binnen komt rennen moet je even aan de linkerkant van de truck het knopje indrukken.
Trek de kleren van de slager aan en loop dus de truck uit, druk knopje in.
Ga dan naar je inventory en gooi je silenced & dual ballers (pistolen) weg.
Loop dan naar de ingang van de club en laat je fouilleren, loop dan de club binnen, rechtdoor totdat je aan de linkerkant een trap ziet, loop naar boven en ga links, kijk even op je map voor het uitroepteken, daar moet je heen.
Er zit in die kamer een dikke gast met een slagersmes, maak hem af en loop naar het meisje dat aan het plafon hangt, bekijk het filmpje en raap de arm op dat op de grond ligt.
Ga vervolgens terug naar de begaande grond en ga net na de trap naar links en zoek de keuken op, als je hier binnenkomt begint er een gast naar je te blaten dat je eten moet brengen naar je volgende target.
Pak een keukenmes en loop naar de schotel met de hele kip erop, nu kun je het mes in de kip duwen, gooi vervolgens al je andere wapens weg (syringe/meat hook etc) en loop naar je volgende target; ga vanuit de keuken naar de club en loop rechtdoor, ga de deur door (linkerkant ligt een dood paard) en loop de gang door, je komt nu vanzelf bij een trap, ga deze op en je word opnieuw gefouilleerd, je ziet nu je target (met overgewicht al liggen als je door het raam kijkt).
Loop naar je target en de 2 sletjes die op z’n bed liggen gaan weg, doe nu de gordijnen dicht (knopje op de muur) en haal het mes uit de kip, steek chubby neer en holster je mes.
Loop nu weer terug richting de keuken en zoek de kleedkamer op (zit er 1 of 2 deuren naast) en trek het rode pakje aan wat er ligt, loop terug naar de club maar houd wel in de gaten dat er nog iemand rondloopt met een rood pakje en die mag je niet zien, ontwijken dus.
Met het rode pakje mag je namelijk de privé kamer in waar je laatste target zit (de advocaat ), loop deze kamer binnen en steek de advocaat neer. (als hij er niet ligt moet je even op je map kijken naar het rode cirkeltje, hij moet af en toe naar de wc maar komt ook weer terug naar de privé kamer , er loop continu een bodyguard achter hem aan dus je kunt hem op de wc lastig afmaken)
Terwijl je dit doet dus wel zorgen dat het andere gastje in het rode pak je niet ziet, beste is om te w8ten totdat dat gastje net die kamer in is geweest, dan weet je zeker dat je even de tijd hebt om hem af te maken.
Loop vervolgens terug naar de keuken en neem daarvan de achterdeur (de kok begint te bléren maar gewoon er voorbij rennen hij slaat geen alarm), kijk even op je kaart voor de uitgang en als je buiten bent gewoon naar het exit point lopen.
dat was het, veel plezier ermee.
Dat zegt niet zoveel hoor, redalert3.com is ook al twee of drie jaar door Westwood/EA geregistreerd.CRAM schreef op 02 mei 2004 @ 22:47:
[...]
Registrant:
Io Interactive AS (IOINTERA463)
Farvergade 2
Kobenhavn, , DK-1463
DK
Domain name: hitman4.com
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Ik vind dit ernstig irri want nu moet ik elke keer de cheats gebruiken
EDIT: >Heb al heel het topic doorgelezen, Splash en Fok83 hadden het hier ook al over......toch vind ik het een groot nadeel dat je niet gewoon zo'n menuutje krijgt waarin je wapens kan kiezen voor de volgende missie......
SPOILER: voor diegene die het maar niet lukt om in level 1, als je als swat bent gekleed, door de voordeur naar buiten te gaan:
maak gebruik van glitches ( capslock aan, blijf "tappen" op je vooruit-knop, zo lijkt het alsof je zweeft ) en pak de deur LINKS van de main-entrance. Als je dit snel genoeg doet zullen de bewakers je niet herkennen. In de ze kamer gaat een trap circulair omhoog en kom je in de ruimte met de ladder naar beneden ( en vindt je ook nog een leuke spot om te snipen
Anoniem: 90809
Waarom heb je nu dan cheats nodig?? De enige wapens die je iegenlijk nodig hebt zijn je wires en je silence gun.SanderWit schreef op 03 mei 2004 @ 12:53:
Ik vind dit ernstig irri want nu moet ik elke keer de cheats gebruiken
Dus om nou tonnen aan guns te kopen is helemaal uit de hitman-trend
Cheats wat dit betrefd beetje mager..
Wat ik me trouwens afvraag, is met je silenced gun schieten (1x door hoofd van target) gelijk genoeg om van je silent assasin rating af te vallen?
Maargoed, sommige levels zijn vrij makkelijk allemaal
Anoniem: 90809
Ik geloof het wel. Tenminste had ik wel bij level 3. Ik had iemand op de wc neeergeschoten en kreeg geen silent assaisn rating. Later level nog een keer gedaan en hem toen gewurgt. Aan het eind van dat level kreeg ik zon mooi schermpje in beeld met de tekst dat ik silent assasin was.Gehaktbal schreef op 03 mei 2004 @ 14:07:
Wat ik me trouwens afvraag, is met je silenced gun schieten (1x door hoofd van target) gelijk genoeg om van je silent assasin rating af te vallen?
Nou, ik heb alleen mn wires en mn normale ballers, dus niet de silenced......Anoniem: 90809 schreef op 03 mei 2004 @ 13:22:
[...]
Waarom heb je nu dan cheats nodig?? De enige wapens die je iegenlijk nodig hebt zijn je wires en je silence gun.
Ik ben nu in het level dat je met een sniper koffertje in een steegje gespawnd wordt. Je moet een chinees omleggen in het park (net als in Hitman 1 ) Maar welke sniper spots zijn er allemaal?? Ik kan alleen 1 vinden bij de ingang waar een bodyguard van hem al een sniper heeft die de wacht houdt maar als ik die omleg heb ik dus in notime 50chinesen om me heen staan
Of is er nog een andere manier behalve als bodyguard verkleed naar binnen en hem omleggen. ik wil snipen !!
Spoiler: (selecteren om spoiler te zien!)b3ta schreef op 03 mei 2004 @ 16:30:
*********SPOILER**********
Ik ben nu in het level dat je met een sniper koffertje in een steegje gespawnd wordt. Je moet een chinees omleggen in het park (net als in Hitman 1 ) Maar welke sniper spots zijn er allemaal?? Ik kan alleen 1 vinden bij de ingang waar een bodyguard van hem al een sniper heeft die de wacht houdt maar als ik die omleg heb ik dus in notime 50chinesen om me heen staan
Of is er nog een andere manier behalve als bodyguard verkleed naar binnen en hem omleggen. ik wil snipen !!
Als je even op de kaart kijkt zie je ergens zo'n icoontje van een ladder, hier loopt 1 guard bij te patrouilleren. Deze moet je op stille wijze van het leven beroven, waarna je zijn kleren aan moet trekken. Daarna loop je de ladder op, haal je je sniper uit je koffertje en kun je die beste man van bovenaf neersnipen. (daarna wel snel weer naar beneden) |
hmmm als ik me goed herinner gaat je objective op completed zodra het filmpje is afgelopen, niet zodra je de arm oppakt, maar heb hem ook even uit m'n hoofd geschreven dus kan best zijn.Maxow schreef op 03 mei 2004 @ 11:52:
Dat arm heb je wel nodig, dat is het bewijs dat je moet hebben. (zie objectives)
Heb het iig even weggehaald.
kzit nu in dat engelse level met dat landhuis, die kun je volgens mij ook wel op 10 manieren spelen