Ik heb bij vele mensen eMule zien draaien maar de grote waarmee eMule bij jou beslag legt op de systeembronnen ben ik nog nooit tegenkomen. Mijn p2 233 met 96 Mb geheugen heeft nog minder load dan jouw bak.SilenceOfSorrow schreef op 02 februari 2004 @ 23:29:
[...]
[knip verhaal]
Ik denk dat in dit geval met alle redelijkheid is te zeggen dat het probleem bij jou gezocht moet worden, ergens. Ja eMule is beta software, Ja er zijn memory leaks, daar heb je helemaal gelijk in. Alleen dat verklaart nog niet waarom jouw pc zo'n zware load heeft imho. De getallen waarmee je broertje werkt komen mij veel normaler over iig.
Ik zou als ik jou was toch maar eens gaan kijken of je systeempje wel helemaal ok is...
Begrijp ik het goed dat je computer rechtstreeks is aangesloten op je kabelmodem (dus zonder router/gateway/whatever ertussen) ? Heb je een firewall draaien? Anti virus software?* Wel een klein thuisnetwerkje maar daar is deze computer de host van met een crosslink kabeltje naar de computer van mijn vriendin.
* e-mule versie is V 0.30e
Wat kan ik doen om bij e-mule een hoge ID te krijgen onder deze omstandigheden? Ik weet het echt niet meer
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 52985 op 03-02-2004 02:55 ]