Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr voor 0 euro p/m

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.929 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:47

The Legend

*Plop*

Hmm, kreeg je per post de melding dat je bent afgewezen dan?

Ik heb nog steeds niets binnen, 6 januari opgestuurd... maar ze hebben nog ff voor de 10 dagen officieel om zijn :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja kreeg vandaag een e-mailtje van Belcompany. er staat in dat zij me niet kunnen vertellen waarom ik afgewezen ben, ik moet perse een brief sturen naar Orange. dus ik Orange bellen, maar nee, het moet per brief, met alle gegevens er weer bij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

wel vaag, ik heb 1 van de 3 abo's binnen, en alles wat er staat klopt gewoon.
tel nr op het contract komt overeen met tel nr van de sim. Dit gaat vaker verkeerd. Ook bij het afsluiten van een orange abonnement in de winkel, kan het soms fout gaan. Tel nr op het contract die niet klopt met tel nr van de sim.

dat ene abonnement wat ik binnen hebt, deed het meteen. Er zit trouwens een opzegkaart erbij om een abonnement van een andere (vorige) provider af te zeggen. Weet iemand of je ook met deze opzegkaart het abonnement van orange kan afzeggen? (over een jaar dus:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:11
discusws schreef op 15 januari 2004 @ 08:10:
Hoi, is wel een zooitje wat je krijgt opgestuurd.

Eerst is op de orginele pin / puk code brief met stift een nieuwe pincode geschreven :( , niet op 1 maar op alle drie 8)7 . Volgens orange beschrijving en helpdesk hoort dit niet en was het vreemd.

Tevens op de brief vermelde telefoonnummers komen beide niet overeen met wat de simkaart heeft, terwijl de simkaart nummers met brief wel overeenkomen.

Nu mijn derde maar afwachten wat er wel klopt. Heb hiervoor bij O2 dezelfde problemen gehad met mensen die de verkeerde telefoonnummers hebben gehad met maandenlange briefwisselingen over verkeerde rekeningen :(

mvgr Walter
Soms denk ik, denken mensen wel na.

de standaard pincode is 0000. Makkelijk iedereen raadt dat. Dus om te voorkomen hebben ze de pincode gewijzigd. Laat me raden, het is je geboortedatum !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

binnen een week heb ik mijn abbo binnen gekregen maar nu ff een vraag. kan ik ergens nakijken of share aan of uit staat want op mijn abbo staat nee aangevinkt maar ik had toch echt ja besteld. :(

edit. wachtwoord was bij mij ook veranderd naar geboorte datum dus niks om je druk over te maken :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 20:11
share kan je ff aanzetten door de klantenservice te bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stelletje honden, heb net een mailtje binnen, ik ben afgewezen.

Erg vaag omdat ik dus geen enkele schulden heb en al een abbo heb gehad van orange en netjes afgehandeld |:(
Al het papierwerk was ook in orde :| .

nou ja misschien dat de andere 5 wel doorkomen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:37
Kheb vandaag voor de zekerheid nog eens gemaild met BelCompany en die wisten me te vertellen dat het afsluiten van het abb niet kon als minderjarige, ook niet mét een officieel Orange machtigingsformulier. Maar wat doet Orange hiermee? Zetten ze me op een normaal-abbo of kijken ze niet zo nauw en geven ze me toch dat abbo? Kheb er voor de zekerheid toch nog maar eentje op m'n vaders naam aangevraagd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy Eyes Cobra
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-08 12:03
sagara schreef op 15 januari 2004 @ 13:45:
Ik had vorige week dinsdag het verstuurd. Gisteren kreeg ik de sim kaart nr, pin code en puk code. Vandaag heb ik mijn sim kaart gekregen. Ik blij, sim kaart erin, en op de display blijft maar staan "Netwerk Zoeken" :/
heb mijn sim net ook maar even getest (wou eigelijk wachten tot nummer overgezet is)

sim erin aan doet het, en het nummer doet het ook

maar heb binnen wel klote bereik (maar ja is dan ook wel heel goedkoop abbo he ;) )

ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Nou nu bleek het dus dat mijn pinpas toch niet helemaal correct ingescanned was.
Heb alles nog wel via de E-mail opnieuw kunnen opsturen. Dus super goede service van deze medewerker. Bedankt Jeroen. Helaas had ik tegelijkertijd al een nieuwe aanvraag gestuurd.
Nahja maar hopen dat ik dan nog een tweede abonement krijg ;-).
Dus alles is nog goed gekomen, helaas is die pas gewoon supermoeilijk in te scannen/kopieeren. heb het bij een vriend moeten inscannen voor betere resultaten.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
heb de brief 06-01 op de bus gedaan, posbode is net lags geweest, had geen sim oid bij zich voor mij vandaag, heb ook nog geen mail gehad dat er iets niet in orde is, meer mensen bij wie het zo lang duurt en nog niets hebben gehoord? heb brief op zelfde dag als vriend gepost, die heeft het spul al lang binnen

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

argro schreef op 16 januari 2004 @ 09:49:
heb de brief 06-01 op de bus gedaan, posbode is net lags geweest, had geen sim oid bij zich voor mij vandaag, heb ook nog geen mail gehad dat er iets niet in orde is, meer mensen bij wie het zo lang duurt en nog niets hebben gehoord? heb brief op zelfde dag als vriend gepost, die heeft het spul al lang binnen
Hier ook B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Maar je tijd is nog niet om. Het ging om 14 dagen (10 werkdagen!!!!!)
Dus hij kan misschien nog morgen of volgende week komen. En dan nog het is toch gratis. Je kan niet alles verwachten. Alhoewel een afspraak een afspraak is ;-). Maar dan nog ik hoop alleen dat ik alles heb voor carnaval (ja ik ben een boer jah ;-) )

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl0pvm
  • Laatst online: 10-09 17:24
onder het mom van "Het moet niet gekker worden..."

dinsdag 6 januari heb ik alles op de bus gedaan.
donderdag 8 januari mijn zus....

vrijdag 16 januari krijgt zij een brief met "gefeliciteerd".
EDIT: zaterdag 17 januari krijgt zij dr SIM
Ik weet nogsteeds helemaal niets :'( (geen email/brief/etc)

Het is gewoon niet eerlijk....

[ Voor 31% gewijzigd door nl0pvm op 17-01-2004 11:54 . Reden: zusje heeft ook sim binnen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:14
Vandaag zat er hier een brief van BelCompany bij de post. Met daarbij mijn Pin- en Puk code alvast. De simkaart wordt volgens BelCompany binnen enkele dagen opgestuurd.

Overigens was de Pin-code bij mij ook met een viltstift aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
Bij mij was code ook aangepast. De sim en de welkomsbrief werden wel gewoon op dezelfde dag geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Ik heb vandaag ook mijn pin en puk-code ontvangen. Nu maar wachten op de sim kaart :P

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

zelfde hier. pin-code aangepast, raar dat dit niet gewoon een 0000 code kan zijn aangezien de puk-code al 'user-specific' is.

offtopic:
xerix = ex-cser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ojjorz schreef op 16 januari 2004 @ 12:38:
zelfde hier. pin-code aangepast, raar dat dit niet gewoon een 0000 code kan zijn aangezien de puk-code al 'user-specific' is.
Voorkomen van gejatte abo's lijkt me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Woeii! Kheb ook een envelop mogen ontvangen! 2 zelfs, één met de rekening van m'n huidige abo :( :P en één van de BC met pin en puk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
Hm, op die welkoms brief van Orange met de PIN en PUK code staat dat er op die brief zich de SIM-kaart bevindt. Er zit ook een plakrandje op de brief, waar normaal de sim kaart opzit geplakt neem ik aan. Maar belcompany heeft deze twee gescheiden en stuurt ze apart op?
offtopic:
xerix = ex-cser?
Yep, that's me ;)
Speel nu sinds een tijdje weer af en toe voor fun.

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
nl0pvm schreef op 16 januari 2004 @ 12:05:
Ik weet nogsteeds helemaal niets :'( (geen email/brief/etc)
troost je... ik ook niet :( en met ons nog meer denk ik... verder ook niet veel reacties op mail en telefonisch kan men niks nakijken i.v.m. drukte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ik heb het 6 januari op de bus gedaan, en vandaag de brief met puk code en de andere code gekregen. De simkaart volgt dus nog (hoop morgen want me beltegoed is vandaag op gegaan)

Ik ben 17 maar ik heb het op me vaders naam gedaan, maar wel mijn rekening gebruik, maar alles is dus geaccepteerd... ik twijfelde eerst wel ff of ie er door zou komen.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Ik gewoon op mijn vaders naam. Alles is toch gratis en nu hoop ik dat hij het niet ziet als ik 'net' buiten de bundel kom, muhahaha :D

off-topic:

Xerix, ik zat nog heel effe bij je in de clan in nrg, daarna ik naar SDU (later sod.be) gegaan. leuk je weer te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Speedfight schreef op 13 januari 2004 @ 22:49:
[...]

Het staat helemaal op zijn naam, hij heeft ook ondertekend. Heb alleen mijn bankpasje en bankafschrift en rekeningnummer genomen (is wel zelfde adres)

Zal ik geen risico nemen en nog een abbo aanvragen, of nog paar dagen wachten?
Het enige wat je KUNT doen is eerst alles op je pa's naam aanvragen (ook met zijn bankpas) en vervolgens NA goedkeuring een ander rekeningnummer doorgeven (schriftelijk).

Wanneer degene die je aanvraag in behandeling neemt andere voorletters ziet, zal hij/zij je aanvraag afwijzen.

Probeer het nog eens en wijzig dus het rekeningnummer achteraf !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

cornelixnootje1 schreef op 14 januari 2004 @ 00:50:
[...]

achja,

je kan altijd het abonnement nog "afkopen" door alle resterende maanden te betalen.

0 euro dus :)
Bij afkopen betaal je WEL 20 euro... dus nog 10 maanden = 200 euro. Je kunt dus niet afkopen, maar wel briefje sturen om op te zeggen en sim doorknippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 17:45:
Stelletje honden, heb net een mailtje binnen, ik ben afgewezen.

Erg vaag omdat ik dus geen enkele schulden heb en al een abbo heb gehad van orange en netjes afgehandeld |:(
Al het papierwerk was ook in orde :| .

nou ja misschien dat de andere 5 wel doorkomen })
dankjewel dat je mij en mijn gerespecteerde collega's zo noemt
even wat dingen rechtzetten :

als je afgewezen bent dan is dan niet de schuld van belcompany of orange maar van jezelf, is een heel klein geval (<1%) is het de schuld van die 2 bijvoorbeeld door het verkeerd invoeren. het maximale van abo's bij orange is dus echt wel 2 per contractant, dus als je er al 1 hebt dan is de kans zeer groot dat je er maar 1 bij kunt afsluiten. redenen van afwijzingen zijn zeer persoonlijk, daarom krijg je ze ook niet welk medium dan ook van belcompany te horen, maar moet je persoonlijk een brief naar orange sturen. het spijt me zeer dat je afgewezen bent, maar belcompany kan er heel erg zeer waarschijnlijk niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Stephane schreef op 16 januari 2004 @ 20:00:
[...]

Het enige wat je KUNT doen is eerst alles op je pa's naam aanvragen (ook met zijn bankpas) en vervolgens NA goedkeuring een ander rekeningnummer doorgeven (schriftelijk).

Wanneer degene die je aanvraag in behandeling neemt andere voorletters ziet, zal hij/zij je aanvraag afwijzen.

Probeer het nog eens en wijzig dus het rekeningnummer achteraf !
Ik ben daar dan wel door heen gekomen, heb me eigen bankpas en eigen rekening afschrift gebruikt. Voor de rest alles van me pa. Het is wel zo dat ik een jongeren rekening heb die onder de naam van me pa valt.

Maarja misschien heb ik ook wel geluk gehad :*)

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Jay schreef op 16 januari 2004 @ 20:02:
[...]

dankjewel dat je mij en mijn gerespecteerde collega's zo noemt
even wat dingen rechtzetten :

als je afgewezen bent dan is dan niet de schuld van belcompany of orange maar van jezelf, is een heel klein geval (<1%) is het de schuld van die 2 bijvoorbeeld door het verkeerd invoeren. het maximale van abo's bij orange is dus echt wel 2 per contractant, dus als je er al 1 hebt dan is de kans zeer groot dat je er maar 1 bij kunt afsluiten. redenen van afwijzingen zijn zeer persoonlijk, daarom krijg je ze ook niet welk medium dan ook van belcompany te horen, maar moet je persoonlijk een brief naar orange sturen. het spijt me zeer dat je afgewezen bent, maar belcompany kan er heel erg zeer waarschijnlijk niets aan doen.
Als je je aangesproken voelt....

Maar zoals ik al zei is alles correct opgestuurd en heb geen orange abbo.
Die andere 4 gaan op andere namen.
Dus zal ik wel bij de <1% horen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopper_Rob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 14:31
xerix schreef op 16 januari 2004 @ 13:28:
Hm, op die welkoms brief van Orange met de PIN en PUK code staat dat er op die brief zich de SIM-kaart bevindt. Er zit ook een plakrandje op de brief, waar normaal de sim kaart opzit geplakt neem ik aan. Maar belcompany heeft deze twee gescheiden en stuurt ze apart op?
...
Ja om het zo veilig mogelijk te houden wordt de pin / puk code apart opgestuurd.

https://drinkwaterpunten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopper_Rob

offtopic:
xerix = ex-cser?
Voordat BelCompany je sim op de post gooit, veranderen ze eerst je pin code. Dit om te voorkomen dat iemand de post onderschept en dus met jou abbo kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Zullen we het gezellige geklets ff achterwege houden.. als je 'm toch over 8 uur ziet dan heeft zo'n post zonder ook maar 1 regel ON-topic niet echt veel nut hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik heb net m'n SIM ook mogen ontvangen. Meerdere mensen in dit topic zeiden toch dat je een Orange abo in een Orange Prepaid foon met simlock kon stoppen zonder problemen? Hij geeft nu wel SIM kaart niet geaccepteerd :? Wordt dus ff klantenservice bellen en die simlock eraf laten halen denk ik?

[edit]

Vage shit :?

Ik stop de SIM net in m'n simlock vrije M55. Bel 1244 voor beltegoed info "U heeft 14 euro en 28 cent". Terwijl dat het enige nummer is wat ik heb gebeld :? Waar zijn die andere 72 cent gebleven.. beetje vreemd.

[ Voor 30% gewijzigd door The Legend op 17-01-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

The Legend schreef op 17 januari 2004 @ 12:07:
Ik heb net m'n SIM ook mogen ontvangen. Meerdere mensen in dit topic zeiden toch dat je een Orange abo in een Orange Prepaid foon met simlock kon stoppen zonder problemen? Hij geeft nu wel SIM kaart niet geaccepteerd :? Wordt dus ff klantenservice bellen en die simlock eraf laten halen denk ik?

[edit]

Ik stop de SIM net in m'n simlock vrije M55. Bel 1244 voor beltegoed info "U heeft 14 euro en 28 cent". Terwijl dat het enige nummer is wat ik heb gebeld :? Waar zijn die andere 72 cent gebleven.. beetje vreemd.
ik heb 35 euro tegoed toen ik belde met die nieuwe sim. Was allereerste belletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

The Legend schreef op 17 januari 2004 @ 12:07:

Maak op je nieuwe nummer een "mijn Orange" account aan. Na het ontvangen van de eerste rekening kun je de gespecificeerde rekening online bekijken. Kan je precies terugzoeken aan wat die eerste kosten zijn opgegaan... Maar geloof me, je bent meer geld kwijt aan het bellen en het regelen, zelfs twee postzegels kosten meer, dan dat je er voor terugkrijgt... (mailen kan niet naar de klantenservice)...

* jules spreekt uit eigen ervaring

[ Voor 4% gewijzigd door jules op 17-01-2004 14:07 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Laatst online: 20:14
En vandaag is de simkaart binnen gekomen hier :)

Op het abonnementoverzicht wat er bij stond, staat Share op "nee", terwijl ik dit toendertijd wel meteen heb aangevragen. Dadelijk de klantenservice eens bellen.

Verder valt het me meteen op dat het bereik binnen heel erg slecht is. 1 streepje, en soms valt de verbinding weg en duurt het een paar minuten voordat hij weer een streepje heeft. Vandaag en morgen maar eens in de gaten houden. Als dat zo blijft, zeg ik m'n oude abo niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik heb hier (Den Haag) al Orange, maar ik ben ten opzichte van m'n ouwe abo van Telfort wel voorruit gegaan met het nieuwe abo van Orange toendertijd (2002) qua ontvangst. Op mijn nieuwe adres heb ik binnen 70% ontvangst, dat betekend 4-5 streepjes... Da's dus sowiso al lekker goed :)
Zometeen maar weer eens in de brievenbus kijken, heb de afgelopen dagen nog steeds niks gezien :|

[edit]
grrr, nog steeds niks gezien :/
Ondertussen al wel het tweewekelijkse nieuwe afschrift binnen van de postbank.

[ Voor 16% gewijzigd door jules op 17-01-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

pokeran schreef op 17 januari 2004 @ 13:04:
[...]

ik heb 35 euro tegoed toen ik belde met die nieuwe sim. Was allereerste belletje
15 euro + je eerste bundel dus. Bij mij is de bundel nog niet ingegaan en heb ik dus alleen het starttegoed. Maar daar mist dus 72 cent van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Ik zou zeggen bel de helpdesk!!! Kost je waarschijnlijk wel meer aan tijd en geld dan 72 eurocent!!!

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Nimrod|IA schreef op 17 januari 2004 @ 14:03:
Ik zou zeggen bel de helpdesk!!! Kost je waarschijnlijk wel meer aan tijd en geld dan 72 eurocent!!!
Jah ik bel ze zo, moet sowieso m'n prepaid foon laten unlocken (dat kunnen ze daar toch zo??).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:34
Ch!pY-J schreef op 17 januari 2004 @ 13:07:
[...]
Maar geloof me, je bent meer geld kwijt aan het bellen en het regelen, zelfs twee postzegels kosten meer, dan dat je er voor terugkrijgt... (mailen kan niet naar de klantenservice)...

* ®Otto spreekt uit eigen ervaring
Mailen kan dus wel naar de klantenservice.
Op http://www.orange.nl/mijn...en/free/contact/index.php kun je dus een vraag stellen.
Het directe mailadres is trouwens csbomail@orangemail.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ik heb me simkaart nu ook ontvangen, alleen Share stond niet aan terwijl ik dat wel had ingevuld. Maar na een telefoontje met de klantendienst kon ik binnen een kwartier van Share gebruik maken ;) .
Bereik is hier op het platteland trouwens maximaal met mijn nokia 3510i !

Ik ben tot nu toe nog zeer tevreden over orange :)

[ Voor 14% gewijzigd door Speedfight op 17-01-2004 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

The Legend schreef op 17 januari 2004 @ 14:11:
[...]

Jah ik bel ze zo, moet sowieso m'n prepaid foon laten unlocken (dat kunnen ze daar toch zo??).
Nou foon geunlockt (duurde wel ff :P). Ook direct gevraagd hoe het nou zat met die 15 euro wat geen 15 euro bleek te zijn.. hij zei dat de beltegoed info soms gewoon verkeerde info gaf :? Hij keek in het systeem en volgens hem had ik nog gewoon 15 euro 8)7 Nahjah.. die 72 cent doen mij het ook niet op een gratis abo :+

[edit]

FFS! 20 minuten gedaan over dat stomme simlock gebeuren, er stond gewoon Simlock restriction off op het scherm van'm'n 3310. Stop ik m'n abo sim erin staat er weer "Simkaart niet geaccepteerd" |:(

Iemand enig idee hoe dit komt?? :(

[ Voor 20% gewijzigd door The Legend op 17-01-2004 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

®Otto schreef op 17 januari 2004 @ 15:40:
[...]

Mailen kan dus wel naar de klantenservice.
Op http://www.orange.nl/mijn...en/free/contact/index.php kun je dus een vraag stellen.
Het directe mailadres is trouwens csbomail@orangemail.nl
Je krijgt 100% reactie als je belt (duh)
Geen ervaring via post...
Heb wel eens via een http formulier een vraag gesteld. Na een paar dagen kreeg ik reactie, maar het antwoord was ronduit beroerd. Na een reply op die mail gestuurd te hebben (ik geloof dat adres wat je vermelde), heb ik een ons gewacht totdat ik antwoord kreeg. Uiteindelijk heb ik maar gebeld en het voor elkaar gekregen. Meteen gevraagt ofdat ze een mail adres hadden (klantenservice) waar ik ze op kon mailen. Maar alleen bellen was mogelijk werd mij verteld :?

Dus wat dat betreft, het is krom maar waar, maar je kan beter bellen... (en als het belangrijk is, schriftelijk laten bevestigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
Ch!pY-J schreef op 17 januari 2004 @ 21:25:
[...]

Je krijgt 100% reactie als je belt (duh)
Geen ervaring via post...
Heb wel eens via een http formulier een vraag gesteld. Na een paar dagen kreeg ik reactie, maar het antwoord was ronduit beroerd. Na een reply op die mail gestuurd te hebben (ik geloof dat adres wat je vermelde), heb ik een ons gewacht totdat ik antwoord kreeg. Uiteindelijk heb ik maar gebeld en het voor elkaar gekregen. Meteen gevraagt ofdat ze een mail adres hadden (klantenservice) waar ik ze op kon mailen. Maar alleen bellen was mogelijk werd mij verteld :?

Dus wat dat betreft, het is krom maar waar, maar je kan beter bellen... (en als het belangrijk is, schriftelijk laten bevestigen!
Natuurlijk kun je beter bellen, maar er werd gezegd dat er niet gemaild kon
worden en dat wou ik even rechtzetten. Zelf heb ik dus een keer gebruik gemaakt
van dat formulier en ik kreeg wel een snelle reply en met een reactie waar ik
ook wat aan had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

Tja of mensen die geen zin hebben om 1,40 (=10 minuten) van hun 260 euro beltegoed willen opofferen.

Wat die verschillen betreft:
- iedereen bij orange heeft een andere startdatum voor het beltegoed. bij activatie krijgt een nieuwe klant op de dag van activatie in ieder geval 15 euro. Afhankelijk van de datum waarop je bundel ingaat krijg je daar iedere maand een bundel (in dit geval dus 20 euro) bij.

Het kan zijn dat je bijvoorbeeld te horen krijgt: "uw toekomstige factuur zal €19,99 bedragen, of dat je beltegoed bij activatie 14,77 bedraagt. Dit zijn afrondingsverschillen !!! Met andere woorden, een indicatie !!! Pas op de factuur staat het exacte bedrag vermeldt. Ook kosten in het buitenland kunnen met grote vertragingen verwerkt worden.

De dag waarop je beltegoed ingaat is:
- zo snel mogelijk (bij nieuwe klanten)
- gelijk aan je andere abo's die op jouw naam staan (bij bestaande klanten)

Dus: als je als bestaande klant op 7 januari geactiveerd wordt en op 6 januari je nieuwe tegoed van je oude abonnement krijgt, zul je op 7 januari op je nieuwe abonnement 15 euro krijgen en pas op 6 februari komt daar 20 euro bij, terwijl bestaande klanten er op 13 januari al 20 euro bij krijgen.

Je kunt hier wel over bellen, maar het lijkt mij verspilling van je tijd. Misschien is het antwoord zoals hierboven gepost enigszins ingewikkeld, maar dan moet je maar ff puzzelen ! :P

1 verzoek: laten we niet al te hard de stereotype hollander uithangen. Wees blij met je gegeven paard en zeik niet over de kosten naar klantenservice om kleine onzin vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

®Otto schreef op 17 januari 2004 @ 22:49:
[...]

Natuurlijk kun je beter bellen, maar er werd gezegd dat er niet gemaild kon
worden en dat wou ik even rechtzetten. Zelf heb ik dus een keer gebruik gemaakt
van dat formulier en ik kreeg wel een snelle reply en met een reactie waar ik
ook wat aan had.
Dan heb je geluk gehad en ik pech ;)
Stephane schreef op 17 januari 2004 @ 23:12:
Tja of mensen die geen zin hebben om 1,40 (=10 minuten) van hun 260 euro beltegoed willen opofferen.
255 euro (12x20+15)
Wat die verschillen betreft:
- iedereen bij orange heeft een andere startdatum voor het beltegoed. bij activatie krijgt een nieuwe klant op de dag van activatie in ieder geval 15 euro. Afhankelijk van de datum waarop je bundel ingaat krijg je daar iedere maand een bundel (in dit geval dus 20 euro) bij.

Het kan zijn dat je bijvoorbeeld te horen krijgt: "uw toekomstige factuur zal €19,99 bedragen, of dat je beltegoed bij activatie 14,77 bedraagt. Dit zijn afrondingsverschillen !!! Met andere woorden, een indicatie !!! Pas op de factuur staat het exacte bedrag vermeldt. Ook kosten in het buitenland kunnen met grote vertragingen verwerkt worden.
Kan ik idd beamen, krijg altijd te horen via 747 (gratis binnen NL) dat ik een rekening krijg van 29,99, terwijl dit (bijna) altijd 30,- euro is.
De dag waarop je beltegoed ingaat is:
- zo snel mogelijk (bij nieuwe klanten)
- gelijk aan je andere abo's die op jouw naam staan (bij bestaande klanten)

Dus: als je als bestaande klant op 7 januari geactiveerd wordt en op 6 januari je nieuwe tegoed van je oude abonnement krijgt, zul je op 7 januari op je nieuwe abonnement 15 euro krijgen en pas op 6 februari komt daar 20 euro bij, terwijl bestaande klanten er op 13 januari al 20 euro bij krijgen.

Je kunt hier wel over bellen, maar het lijkt mij verspilling van je tijd. Misschien is het antwoord zoals hierboven gepost enigszins ingewikkeld, maar dan moet je maar ff puzzelen ! :P
Duidelijke verhaal hoor!
1 verzoek: laten we niet al te hard de stereotype hollander uithangen. Wees blij met je gegeven paard en zeik niet over de kosten naar klantenservice om kleine onzin vragen.
Bij mij hebben ze op m'n betaalde abo eens 33 cent extra gerekend. Ik weet niet hoeveel abonnees Orange precies heeft, maar als dit een miljoen is en ze dit bij iedere abonnee doen hebben ze in totaal weer 330.000 euro erbij! Die vlieger gaat wat mij betreft mooi niet op. Daar krijgen ze van mij een telefoontje over! En vanaf begin dit jaar wil ik ook het geld dat ik kwijt ben aan belkosten voor fouten van andere(n) (bedrijven zoals Orange, Wanadoo, KPN ed) terug eisen. Een paar jaar geleden kon je met de onzinigste vragen die helpdesken gratis bellen. Nu moet je betalen voor fouten die ze zelf maken.
iaw: eerst de klant lekker maken met goeie service ed, na verloop van tijd lekker inkakken... Mooi niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat gister bij B&M. Er liggen nu nog een kleine 1000 aanvragen van donderdag en vrijdag. De rest is allemaal aangevraagd. Hiervan moeten de pincodes nog worden aangepast, daarna gaan die op ook op de bus. Mocht je dus ongerust zij over je aanvraag van meer dan een week oud, bel dan ff met Orange. Die kunnen aan de hand van postcode en huisnummer zien of je geactiveerd bent.

"offtopic"
Normaal sta ik in een filiaal van BelCompany Rob. Heb wel de sportdag met je gespeeld!.
"offtopic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Hoe gaat het hele proces in z'n werk dan?

Jullie krijgen per post het formulier/getekende contract aanvraag van de consument binnen.
Word dit vervolgens doorgestuurd naar Orange ter controle of moeten jullie dat zelf doen?

Uiteindelijk doen jullie zelf alles weer op de bus.. Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:16

Padvinder

doet z&#039;n best

Ik heb m'n spullen gisteren ontvangen (zowel sim als codes), en ik ben erg te spreken over Orange. Goed bereik, vriendelijke computerstem, etc.

Ik heb 'm meteen naast m'n debitel sim gepropt in m'n dual-sim houder... leuk, schakelen tussen twee netwerken :)

Ik denk dat ik m'n debitelnummer lekker doorschakel naar dat Orange ding, is toch wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oki ff in het kort:

Post komt binnen in grote zak, dit wordt gesorteerd en in een bak gedaan. Er staan nu +/- 10 pc's die via "Extranet" de contracten aanvragen. Alle aanvragen worden handmatig nagekeken. Geen bankafschrift is afgekeurd, legitimatie niet correct, afgekeurd enz enz. Als alles klopt worden de gegevens in Extranet ingevoerd die de credit check doet en het koppelen van de simkaart. Mocht de aanvraag goedgekeurd zijn dan wordt de pincode veranderd. Daarna worden contract en sim en dergelijke apart van elkaar opgestuurd. Afgekeurde mensen worden door de klantenservice gecontact voor de afkeuring. Naja dit was het een beetje in het kort dan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de eerst paar bladzijden van dit topic doorgenomen, totdat ik zag dat het topic 23 pagina's telde :P Sorry voor mijn wellicht eerdere gestelde vraag, even een controle vraag voordat ik deze kans grijp.

Ik heb nu via KPN een HI Prepaid kaartje, en een Nokia 3300, dit zal later een andere telefoon worden.

Als ik het goed begrijp besteld ik het (ik ben 15, maar kan met machtiging ouders las ik) Ze ontvangen mijn aanvraag, en vervolgens sturen hun naar mij een SIM kaart op. Vanaf dat moment kan ik die kaart er dus indrukken en bellen ?

En zijn er al addertjes gevonden? Kun je er ook mee in het buitenland bellen. En kun je je beltegoed opvragen, dat je niet snel over de E 20,- heen zit.

Als dit allemaal in orde is vraag ik hem vandaag ook aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 17:49:
Ik heb de eerst paar bladzijden van dit topic doorgenomen, totdat ik zag dat het topic 23 pagina's telde :P Sorry voor mijn wellicht eerdere gestelde vraag, even een controle vraag voordat ik deze kans grijp.
:Z Ja er zitten addertjes onder het gras. Welke? Die lees je in het topic !

Ik heb gister mijn simkaart ontvangen, heb nu een vodafone prepaid telefoon. Dus simlock :/ Gebeld met de vodafone klantenservice die konden mij geen code geven om hem te unlocken. Ik krijg van de week een formulier thuisgestuurd die moet ik invullen, hun sturen hem naar de fabrikant van de telefoon en van hun krijg ik dan een unlock code... Dus het zal wel even duren voordat ik die unlock code heb.

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 17:49:

Ik heb nu via KPN een HI Prepaid kaartje, en een Nokia 3300, dit zal later een andere telefoon worden.

Als ik het goed begrijp besteld ik het (ik ben 15, maar kan met machtiging ouders las ik) Ze ontvangen mijn aanvraag, en vervolgens sturen hun naar mij een SIM kaart op. Vanaf dat moment kan ik die kaart er dus indrukken en bellen ?

En zijn er al addertjes gevonden? Kun je er ook mee in het buitenland bellen. En kun je je beltegoed opvragen, dat je niet snel over de E 20,- heen zit.

Als dit allemaal in orde is vraag ik hem vandaag ook aan!
u lazy 1!
met een beetje geluk kan je op de naam van je pa of ma een contract aanvragen...
sim past tegenwoordig in iedere telefoon, zorg alleen dat er geen simlock op zit, prop er daarom eerst een simmetje in van een ander netwerk om te testen. Als het toestel ouder is dan een jaar kan je simlock ervanaf halen via provider
Addertjes? Ja! Een heleboel, daarom doen we het ook allemaal!
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 17:27:
Oki ff in het kort:

Post komt binnen in grote zak, dit wordt gesorteerd en in een bak gedaan. Er staan nu +/- 10 pc's die via "Extranet" de contracten aanvragen. Alle aanvragen worden handmatig nagekeken. Geen bankafschrift is afgekeurd, legitimatie niet correct, afgekeurd enz enz. Als alles klopt worden de gegevens in Extranet ingevoerd die de credit check doet en het koppelen van de simkaart. Mocht de aanvraag goedgekeurd zijn dan wordt de pincode veranderd. Daarna worden contract en sim en dergelijke apart van elkaar opgestuurd. Afgekeurde mensen worden door de klantenservice gecontact voor de afkeuring. Naja dit was het een beetje in het kort dan......
Hieruit kan ik halen dat ik waarschijnlijk afgekeurd ben, ik zal wel al aan het wachten zijn op een reactie van de klantenservice...

Kunnen er trouwens nog veel aanvragen gedaan worden? Kan ik nog wachten op mijn juiste rekening afschrift van mijn betaalrekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neman
  • Laatst online: 31-08 14:31

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Via 1244 moet je een code invoeren om je beltegoed te kunnen horen, hoe kom ik aan deze code? Het is niet 0000 en ook niet de met stift aangepaste pincode op het formulier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Kheb hem aangevraagd mensen,

Contract gaat morgen op de bus (Zondag 18 januari 2004) >:)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
Neman schreef op 18 januari 2004 @ 18:16:
Via 1244 moet je een code invoeren om je beltegoed te kunnen horen, hoe kom ik aan deze code? Het is niet 0000 en ook niet de met stift aangepaste pincode op het formulier...
Vreemd, want standaard is deze code toch echt 0000
Zou als ik jou was gewoon even bellen met de klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Padvinder schreef op 18 januari 2004 @ 17:23:
Ik heb m'n spullen gisteren ontvangen (zowel sim als codes), en ik ben erg te spreken over Orange. Goed bereik, vriendelijke computerstem, etc.

Ik heb 'm meteen naast m'n debitel sim gepropt in m'n dual-sim houder... leuk, schakelen tussen twee netwerken :)

Ik denk dat ik m'n debitelnummer lekker doorschakel naar dat Orange ding, is toch wat makkelijker.
DAmn, u lukcy bird...

ik heb Samsung v200, die heeft waarschijnlijk geen dual sim :(

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

xerix schreef op 18 januari 2004 @ 17:58:
[...]

:Z Ja er zitten addertjes onder het gras. Welke? Die lees je in het topic !

Ik heb gister mijn simkaart ontvangen, heb nu een vodafone prepaid telefoon. Dus simlock :/ Gebeld met de vodafone klantenservice die konden mij geen code geven om hem te unlocken. Ik krijg van de week een formulier thuisgestuurd die moet ik invullen, hun sturen hem naar de fabrikant van de telefoon en van hun krijg ik dan een unlock code... Dus het zal wel even duren voordat ik die unlock code heb.
Had dit met mijn ex met vodafone ook.
Toen ik nog een telfort prepaid kaartt had ging dit veel makkelijker. Ik belde en gelijk werd een brief gestuurd met de onlock-code (Het was wel de foute, maar ik had wel een unlockcode!!!)
Zonde dat ik nooit de juiste unlockcode gehad heb naar meerdere malen bellen, maar was een fout in hun database!!!

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Laatst online: 02-09 23:59
Fax?

Heb al een search gedaan over alle bladzijden? Maar niet gevonden.

Kan je het niet faxen ipv opsturen?

Weet iemand het fax nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHead schreef op 18 januari 2004 @ 20:15:
Fax?

Heb al een search gedaan over alle bladzijden? Maar niet gevonden.

Kan je het niet faxen ipv opsturen?

Weet iemand het fax nummer?
Hmm, moet je toch beter searchen want ik weet cker dat het al voorbij is gekomen, maar het kan niet, je moet het schriftelijk doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

®Otto schreef op 18 januari 2004 @ 18:48:
[...]

Vreemd, want standaard is deze code toch echt 0000
Zou als ik jou was gewoon even bellen met de klantenservice
ja het is standaard inderdaad 0000 dat was bij mij ook zo en bij mijn vrienden ook dus bel ff 1200 naar de klantenservice om erachter te komen
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

quote: Stephane schreef op 17 januari 2004 @ 23:12:

werd verbeterd naar:
255 euro (12x20+15)

en toch is het 260 !!!

Na het omzetten in prepay krijg je er 5 euro bij. Waarom is mij nog steeds een raadsel, maar 't is zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar volgens mij hoef je bij het aanvragen van een abon helemaal geen bankafschrift te laten zien vroeger wel maar tegenwoordig is dat niet meer nodig Toch? Tenminste elke keer als ik bij belcompany een abon afsluit (laaste keer 16 janu 2004) was het niet nodig alleen legi+bankpasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stephane schreef op 18 januari 2004 @ 20:36:

werd verbeterd naar:
255 euro (12x20+15)

en toch is het 260 !!!

Na het omzetten in prepay krijg je er 5 euro bij. Waarom is mij nog steeds een raadsel, maar 't is zo :D
Stephane, hoe gaat dat in zijn werk? Moet je dit regelen bijna bij einde contractduur? Of kun je meteen als je je sim krijgt een brief sturen om deze over een jaar om te zetten in prepay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
[vraag aan panter1976]
als je bankafschrift 1,5 maand oud is en er staat duidelijk ABN AMRO op... dan denken ze toch (hopelijk) wel 2 x na of ze hem accepteren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Wie wil er nu prepaid? Ik kan prima een abo betalen hoor, dus waarom duur doen als het ook goedkoop kan? Zonde van je geld!

Echter, alleen als je het op de volgende manier doet: precies na een jaar dit abo opzeggen en laten omvormen tot prepaid. Precies tot de laatste minuut al je belminuten opbellen. En na die 12 maanden nog ff een paar minuten genieten van je 5 euro ..... Want dan pas heb je echt gratis bebelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 21:52:
Maar volgens mij hoef je bij het aanvragen van een abon helemaal geen bankafschrift te laten zien vroeger wel maar tegenwoordig is dat niet meer nodig Toch? Tenminste elke keer als ik bij belcompany een abon afsluit (laaste keer 16 janu 2004) was het niet nodig alleen legi+bankpasje
Hangt ook van de provider af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nokia6610: Als je er een goede uitleg bijgeeft waarom niet, helpt dat altijd. Zorg er dan wel voor dat je adres erop staat ;-) Maak ook goede kopie legitmatie en bankpas (voor en achter). Ik kan niet garanderen dat je goedgekeurd wordt. STel dat de belcompany medewerker het accepteert en de aanvraag online lukt niet en er moet worden gefaxd naar Orange dan word je afgekeurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 22:44:
@nokia6610: Maak ook goede kopie legitmatie en bankpas (voor en achter).
Toch zie ik tijdens de procedure nergens staan dat je ook de achterkant van je bankpas moet kopieeren.. :S "Maak tevens een kopie (duidelijk leesbaar) van uw bank- of giropas en van een recent bla bla bla.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ch!pY-J schreef op 18 januari 2004 @ 22:31:
[...]
Wie wil er nu prepaid? Ik kan prima een abo betalen hoor, dus waarom duur doen als het ook goedkoop kan? Zonde van je geld!

Echter, alleen als je het op de volgende manier doet: precies na een jaar dit abo opzeggen en laten omvormen tot prepaid. Precies tot de laatste minuut al je belminuten opbellen. En na die 12 maanden nog ff een paar minuten genieten van je 5 euro ..... Want dan pas heb je echt gratis bebelt!
ja okee,.. maar stel ik heb nog een tegoed van 50 euro over ofzo, dan is het wel makkelijk als je dat even kan omzetten naar prepay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 22:44:
@nokia6610: Als je er een goede uitleg bijgeeft waarom niet, helpt dat altijd. Zorg er dan wel voor dat je adres erop staat ;-) Maak ook goede kopie legitmatie en bankpas (voor en achter). Ik kan niet garanderen dat je goedgekeurd wordt. STel dat de belcompany medewerker het accepteert en de aanvraag online lukt niet en er moet worden gefaxd naar Orange dan word je afgekeurd....
Ja hij was al opgestuurd (vorige week). Maar ja bedankt voor je antwoord, niet dat ik er wat wijzer van ben haha :P, hopen maar!
Heb het contract toch (al) 2 keer uitgeprint, dan stuur ik het gewoon nog een keer op, met een beter bankschrift! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werd verbeterd naar:
255 euro (12x20+15)

en toch is het 260 !!!

Dat is niet zo: tot zo'n drie kwart jaar geleden kreeg je bij het omzetten naar prepaid 5 euro beltegoed, maar verviel je abo tegoed. Tegenwoordig wordt simpelweg je opgespaarde belbundel omgezet naar prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gumtree
  • Laatst online: 09-09 20:14
de site van belcompany ligt al een tijdje plat... of ligt dat aan mij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 22:57:
[...]

Toch zie ik tijdens de procedure nergens staan dat je ook de achterkant van je bankpas moet kopieeren.. :S "Maak tevens een kopie (duidelijk leesbaar) van uw bank- of giropas en van een recent bla bla bla.."
Hoeft ook niet. Achterkant is onzin. Voorkant is een check van naam in combinatie met rekeningnummer. Dubbelcheck voor het afschrift eigenlijk, ze zijn waars. bang dat zo'n afschrift nog te faken is.. zo'n bankpasje wordt al heel wat moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

gumtree schreef op 19 januari 2004 @ 01:03:
de site van belcompany ligt al een tijdje plat... of ligt dat aan mij??
Nou bij mij neit hoor. Ligt aan jou. Kan nog gewoon op de site.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Nimrod|IA schreef op 19 januari 2004 @ 09:47:
[...]

Nou bij mij neit hoor. Ligt aan jou. Kan nog gewoon op de site.
nu weer wel idd... maar het weekend was het niet tot haast niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
The Legend schreef op 19 januari 2004 @ 01:08:
[...]

Hoeft ook niet. Achterkant is onzin.
Wat dacht je van de handtekening ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik alleen de voorkant van mijn giropas gekopierd (samen met paspoort en bankafschrift uiteraard), en ik heb hier m`n sim liggen. Een kopie van de achterkant van je giropas lijkt me overbodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
06-01-04 alles op de bus gedaan maar nog niets ontvangen
ik vermoed dat mijn afschrift een oude was, las pas dat hij maar 1mnd oud mocht zijn nadat ik alles op de bus gedaan heb, krijg ik dan een herkansing om een recenter afschift op te sturen?
wie kan ik bellen over de status van mijn aanvraag? orange of belcompay? of gewoon afwachten? zijn er meer mensen die al bijna 2 weken geleden op de bus gedaan hebben en nog niets hebben gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Niet online
argro lees de topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

D-Jay schreef op 19 januari 2004 @ 17:28:
[...]
Wat dacht je van de handtekening ?
Die staat ook op je paspoort.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Als ik het topic lees zie ik alleen maar mensen die binnen een week het abbo in de bus hadden, net als vriend van mij die op zelfde dag contract gepost heeft. Ik ben nog niemand tegengekomen die de volle 10 werkdagen heeft moeten wachten, vandaar dat ik me dat afvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handtekening staat toch op je paspoort.
Een handtekening op een bankpas is of er af geschuurd door het vele gebruik, of makkelijk met 'n edding er op te schrijven, niet wat je noemt fraudebestendig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Laatst online: 17:37
Waar ligt eigenlijk het einde van deze actie? Is het voorbij met de pret als alle aanvragen, ook alles wat nog binnenkomt verwerkt zijn, of is het pas over en uit als de actie niet meer op belcompany.nl te vinden is? Óf zegt Orange opeens 'Stop!' en worden alle aanvragen die er nog zijn gewoon weggekiepperd?

Is er eigenlijk nog enige kans om aan een gratis abb te komen als je nu nog instuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:43

DaOverclocker

Overclocker for life...

argro schreef op 19 januari 2004 @ 17:50:
zijn er meer mensen die al bijna 2 weken geleden op de bus gedaan hebben en nog niets hebben gehoord?
ja ik.
ik heb het die maandag meteen op de bus gedaan.
Maar ik had naar mijn idee alles goed gekopierd.
Vriend van me deed het 3 dagen later op de bus, en heeft 3 dagen terug alles al ontvangen :(
Ik wacht dus ook al wel 10 werkdagen.

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
Ik ben afgewezen!
Terwijl ik al 1 orange abonnement heb op dit adres.

Zucht, nu maar aanvragen op een ander adres in een nette buurt.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

DaOverclocker schreef op 19 januari 2004 @ 18:57:
[...]

Vriend van me deed het 3 dagen later op de bus, en heeft 3 dagen terug alles al ontvangen :(
Ik wacht dus ook al wel 10 werkdagen.
Ik heb het 6 januari opgestuurd, maar heb ook nog niets gehoord. Mijn moeder ook niet en die heeft ook ongeveer die datum alles ingestuurd.....
Ach, komt vast wel. Ze zullen het best druk hebben met het activeren van al die nummers :)

Nog even een vraagje: een paar pagina's terug schreef iemand dat je abo ging lopen als het geactiveerd werd en als je dat niet zelf deed, doet Orange het voor je na 2 weken.
Nu heb ik nog een abo lopen en wil dus zo laat mogelijk de activeringsdatum hebben...maar als Belcompany je pincode wijzigt, activeren zij daarmee niet automatisch je abo :?

Ik weet niet hoe zij dit doen, maar ik neem aan dat ze contact moeten maken met de sim en dat die simkaart zich dan aanmeldt bij het netwerk en dus geactiveerd is....

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de papieren 5 januari opgestuurd en ook nog niets gehoord. Vandaag met Belcompany gebeld; dergelijke wachttijden zijn normaal gesproken niet normaal, echter nu zijn er veel aanvragen ineens, dat de wachttijd kan oplopen tot enkele weken... Afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopper_Rob
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 21:52:
Als je in de winkel een abbo haalt van bijv. Orange heb je geen bankafschrift nodig. Je moet dan wel iets betalen met je pinpas. Als je toestel + abbo 0 euri is dan moet je toch nog 1 cent pinnen, die je later weer terug krijg. Op deze manier controleert de provider dan je rekening.

Dit werkt niet bij alle providers overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronim0
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 19:58
ErHa schreef op 19 januari 2004 @ 19:18:
...maar als Belcompany je pincode wijzigt, activeren zij daarmee niet automatisch je abo :?
Leuk hoor, eindelijk iemand die het topic goed door leest en gelijk mij weer voor een vraag stelt. Ik sluit mij hierbij aan. Is hiermee je abonnement niet al geactiveerd als je het ontvangen hebt?

Jeronim0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neej, we wijzigen de pincode met simcardreaders. Er staan een aantal pc's met van die readers waar we de pincode mee veranderen. Ze gaan dus niet in een toestel. Het is inderdaad erg druk nu. Er komen nu nog heeel veel aanvragen binnen. Alle aanvragen die opgestuurd zijn worden aangesloten. M.a.w. als de site er vanaf is worden de aanvragen die daarvoor aangevraagd zijn nog gewoon aangesloten. Wel zo eerlijk natuurlijk. En inderdaad kopie pinpas achterkant is voor de handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Shit nou heb ik hetzelfde besteld op gsm.nl alleen inc. €12.50 verzendkosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

MVC schreef op 19 januari 2004 @ 20:38:
Shit nou heb ik hetzelfde besteld op gsm.nl alleen inc. €12.50 verzendkosten :(
Bij die aanbieding betaal je ook 2,95 per maand toch? Het ziet er erg vaag uit allemaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neman
  • Laatst online: 31-08 14:31

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Nu werkt dat 1244 bij mij wel. Tot m'n verbazing hoor ik na een tijdje "Op dit moment is uw nieuwe rekening 20 euro en 0 cent". Hoe zit dit precies?

[ Voor 13% gewijzigd door Neman op 19-01-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als een kopie van de achterkant van de pinpas inderdaad zo belangrijk is als jullie zeggen, dan snap ik niet waarom dit nergens op de site vermeld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1244 weet je ook te vertellen dat het exclusief acties en kortingen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:40
Ik heb een Free 30 abbo voor 5 euro per maand. Als ik 1244 bel, dan krijg ik ook te horen dat mijn rekening 30 euro is. Als je de rekening binnenkrijgt, staat er dat het 30 euro per maand kost, maar dat je 25 euro korting krijgt. (in dit geval dan andere waarden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik heb het even getest, bij mij bedraagd m`n volgende rekening ook 20euro! vaag!?

edit: laat dus maar :)

[ Voor 14% gewijzigd door marteltor op 19-01-2004 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achterkant bankpas heb ik idd ook niet meegestuurd, word ik nu afgewezen, m'n handtekening staat toch ook al op m'n identiteitsbewijs.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.