Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr voor 0 euro p/m

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.928 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heb Sony Ericsson T610 , orange prepay besteld (200€) en daarbij heb ik later dat abbonement genomen van Orange Free 20€. :P :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:38
Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 21:10:
Achterkant bankpas heb ik idd ook niet meegestuurd, word ik nu afgewezen, m'n handtekening staat toch ook al op m'n identiteitsbewijs.
idd, kan iemand hier meer duidelijkheid over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

dimitio schreef op 19 januari 2004 @ 21:42:
[...]

Er staat niets over bij de voorwaarden van het abo wel? Dan hoeft het dus niet.

(Ik heb alleen de voorkant gekopieerd en ben gewoon geaccepteerd).

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
dimitio schreef op 19 januari 2004 @ 21:42:
[...]

zal ik mezelf dan maar even quoten? ;)
ik alleen de voorkant van mijn giropas gekopierd (samen met paspoort en bankafschrift uiteraard), en ik heb hier m`n sim liggen. Een kopie van de achterkant van je giropas lijkt me overbodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

argro schreef op 19 januari 2004 @ 17:50:
zijn er meer mensen die al bijna 2 weken geleden op de bus gedaan hebben en nog niets hebben gehoord?
Ik had gehoopt dat het m'n verjaardags cadeau zou worden, maar heb vandaag niets gezien in de bus (op zich ook niet zo heel gek na het weekend.. Alhoewel, er wat afgelopen zaterdag toch overgewerkt?)
Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 20:33:
M.a.w. als de site er vanaf is worden de aanvragen die daarvoor aangevraagd zijn nog gewoon aangesloten. Wel zo eerlijk natuurlijk. En inderdaad kopie pinpas achterkant is voor de handtekening.
Dus als ik het goed begrijp moet ik nog ff snel een contractje printen, en nog ff wachten op mijn afschrift van de 13e januari? Als ik dat volgende week pas opstuur maak ik nog steeds kans op dat abbo als mijn huidige aanvraag word afgekeurd? Immers, zowel op het contract staat de datum van printen, als de dag van tekenen (ff veranderen natuurlijk naar dag van printen contract) als rekening afschrift ligt ruim voor datum van ontvangen en het verwijderen van de aanvraag pagina..

Of word dan naar de datum van verzenden gekeken?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik reageerde op de post van een ander die een banksafschrift van anderhalf maand oud had, daarop zei ik dat als hij de andere dingen wel goed dee men wat coulant kont zijn. Banksafschrift of 1 ct pintransactie zijn het belangrijkst ;-)

Dag van tekenen van contract is bindend voor bankafschrift. Geldigheid legitimatie is van invoeren contract (dit ivm extranet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 00:52:
[...]

Dat is niet zo: tot zo'n drie kwart jaar geleden kreeg je bij het omzetten naar prepaid 5 euro beltegoed, maar verviel je abo tegoed. Tegenwoordig wordt simpelweg je opgespaarde belbundel omgezet naar prepaid.
Rond september/oktober heb ik het laten omzetten... met behoud van beltegoed EN met 5 euro bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 03:35
ok,

kheb de startpost gelezen nou is het niet helemaal duidelijk voor mij.

je krijgt dus 20 euro start tegoed voor nix?

je betaald wel 20 euro per maand voor je tegoed (verplicht/niet verplicht?)

kan dit aleen via die site of kan ik ook gewoon naar een belcompany zaak stappen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

joon schreef op 20 januari 2004 @ 04:28:
ok,

kheb de startpost gelezen nou is het niet helemaal duidelijk voor mij.

je krijgt dus 20 euro start tegoed voor nix?

je betaald wel 20 euro per maand voor je tegoed (verplicht/niet verplicht?)

kan dit aleen via die site of kan ik ook gewoon naar een belcompany zaak stappen ?
De startpost lezen is NIET genoeg.
--------------------------------------------------------------------------------
Lees dit topic helemaal voordat je vragen stelt die hier al tientallen keren langs zijn gekomen.
--------------------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 23:12:
ik reageerde op de post van een ander die een banksafschrift van anderhalf maand oud had, daarop zei ik dat als hij de andere dingen wel goed dee men wat coulant kont zijn. Banksafschrift of 1 ct pintransactie zijn het belangrijkst ;-)

Dag van tekenen van contract is bindend voor bankafschrift. Geldigheid legitimatie is van invoeren contract (dit ivm extranet)
Mag ik vragen wat extranet is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neographikal schreef op 20 januari 2004 @ 09:51:
[...]

Mag ik vragen wat extranet is? :)
heeft panter al een keer (globaal) uitgelegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Laatst online: 11-09 12:47
Is het mogelijk om die 20 euro op te gprs'en dus alleen gprs. Ik zie wel dat share voor 6 euro 2mb, maar alle 20 euro, kan dat ook? Ik wil deze namelijk voor mijn pda gaan gebruiken en die kan alleen gprs aan (ipaq h5450)

Dus krijg ik dan 20/3 = 6,6 mb of zijn er grotere bundels? en wat houdt dat 14/3 in ?

[ Voor 18% gewijzigd door elgringo op 20-01-2004 10:13 ]

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 03:35
The Legend schreef op 20 januari 2004 @ 07:05:
[...]

De startpost lezen is NIET genoeg.

[...]
vertel jij me maar waar ik dan moet lezen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46
elgringo schreef op 20 januari 2004 @ 10:06:
Is het mogelijk om die 20 euro op te gprs'en dus alleen gprs. Ik zie wel dat share voor 6 euro 2mb, maar alle 20 euro, kan dat ook? Ik wil deze namelijk voor mijn pda gaan gebruiken en die kan alleen gprs aan (ipaq h5450)

Dus krijg ik dan 20/3 = 6,6 mb of zijn er grotere bundels? en wat houdt dat 14/3 in ?
dat wil ik ook graag weten aangezien ik strax op vakantie mooi kan emailen enzo met me laptop :) (wel een beetje langzaam natuurlijk)

offtropic: welke internet provider kan ik daarvoor het beste nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Vandaag sim-kaart ontvangen. Bij het pakketje zit ook een contract. Dat is echter een ander contract als dat ik opgestuurd heb, de lay-out is anders e.d. Het lijkt er op alsof de gegevens zijn overgenomen van het orgineel. Bij ondertekening staat ook een datum van 12-01-04, is dit de datum dat de aanvraag is verwerkt? Heb namelijk op 06-01 en 14-01 een contract opgestuurd. Ik neem aan dat het dan die van 06-01 is maar ik zou ook een fout met de datum kunnenhebben gemaakt met het contract van 14-01

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joon schreef op 20 januari 2004 @ 10:28:
[...]

vertel jij me maar waar ik dan moet lezen B)
omg...
VIJFDE regel van boven...
In samenwerking met Orange doet Belcompany iedereen een uniek: sluit via de Belcompany Internetshop een 1 jarig Orange Free 20 abonnement aan en vervolgens hoef je 12 maanden lang je BelBundel/abonnement niet te betalen. Voor dit aanbod gelden de normale Orange voorwaarden zonder aparte regeltjes en terugstortingen op je rekeningnummer, je krijgt gewoon een maandelijks factuur van 0 euro (mits je binnen je BelBundel blijft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

For what it's worth, vanmorgen kwam de hele zooi compleet binnen. Bellen kon direct. Voor het opvragen van mijn beltegoed moet ik nog uitvinden cq. dit topic maar eens doorspitten.

( :) net zoals sommigen dat ook zouden moeten doen :( )

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
GuardianAngel schreef op 20 januari 2004 @ 13:27:
For what it's worth, vanmorgen kwam de hele zooi compleet binnen. Bellen kon direct. Voor het opvragen van mijn beltegoed moet ik nog uitvinden cq. dit topic maar eens doorspitten.

( :) net zoals sommigen dat ook zouden moeten doen :( )
Je moet gewoon 1244 bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@elgringo

[Is het mogelijk om die 20 euro op te gprs'en dus alleen gprs. Ik zie wel dat share voor 6 euro 2mb, maar alle 20 euro, kan dat ook? Ik wil deze namelijk voor mijn pda gaan gebruiken en die kan alleen gprs aan (ipaq h5450)

Dus krijg ik dan 20/3 = 6,6 mb of zijn er grotere bundels? en wat houdt dat 14/3 in ?]

Ja waarom niet. Je neem share voor 6 euro, daar zijn al 2 mb voor internet inbegrepen. dan blijven je nog 14 euro over om te internetten. Kost 3 euro per mb

voor internet in het buitenland tellen andere tarieven. Dacht 15 euro/mb

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

GFM schreef op 20 januari 2004 @ 13:28:
[...]
Je moet gewoon 1244 bellen ;)
Dat had ik OOK gelezen ja :)

Alleen die lieve electronisch gestuurde schat van een mevrouw vraagt mijn geheime code en die is volgens mij zo geheim dat ik hem niet ken :) .

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zolang je niet een personlijke code instell is dit gewoon "0000"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:57
Is de pincode die Belcompany je heeft gegeven bij jullie ook je geboorte datum (dag/maand), of is dit bij mij gewoon puur toeval? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbertC schreef op 20 januari 2004 @ 14:50:
Is de pincode die Belcompany je heeft gegeven bij jullie ook je geboorte datum (dag/maand), of is dit bij mij gewoon puur toeval? ;)
Ja inderdaad, bij mij ook :) Het is dat je het zegt, het was me nog niet opgevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:07

DaOverclocker

Overclocker for life...

nee, ik heb ook mijn geboorte datum :D
Ik heb hem trouwens dus ook binnen :P (na 14 dagen)
bel ik met 1244(op straat ;)) heb ik nog 14,28 en het abbo dateerd van 11 Jan. das al wel 10 dagen terug!
Alleen heb ik echt 0,0 bereik op mijn kamer.... ook niet bij het raam oid.

Alle aanbieders, KPN, Telfort, Ben en Libertel doen het hier, behalve Orange....
tis toch idioot.
Twordt dus niet bellen op mijn kamer, alleen op straat en in de rest van nederland.

[ Voor 16% gewijzigd door DaOverclocker op 20-01-2004 15:12 ]

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Eenvoudige copy/paste van wat hierboven staat en wat foutjes eruit gehaald en ik heb hetzelfde 'probleem'.

Bel ik met 1244 (op straat ) heb ik nog 14,28 en het abonnement dateert van 11 Januari en dat al wel 10 dagen terug!

Alleen heb ik echt 0,0 % bereik in mijn huis dus ook niet bij het raam o.i.d.

Als ik bel, bel ik natuurlijk gratis :) áls ik überhaupt kán bellen natuurlijk. Je zult maar voor zo'n abonnement betaald hebben. Slechte zaak.

[ Voor 6% gewijzigd door Guardian Angel op 20-01-2004 15:25 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:44

MAZZA

Barbie is er weer!

Heb de spullen ook binnen d:)b :)

Volledig bereik overigens waar ik woon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
ikke ook binnen - en dat met een uitdraai van de bank! nu nog kijken hoe het bereik is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Joepiej, simkaartje binnen :D Ik wist al dat het bereik van orange hier wel goed zat dus dat is geen probleem. Gelijk 15 euro derbij gekregen, ben nu iedereen aan het smsen dat ik een nieuw nummer heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Zjemm

...

mazza: idd prima berijk in heel veenendaal

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Laatst online: 09:08
Hier is ie nu ook binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

GuardianAngel schreef op 20 januari 2004 @ 15:24:
Eenvoudige copy/paste van wat hierboven staat en wat foutjes eruit gehaald en ik heb hetzelfde 'probleem'.

Bel ik met 1244 (op straat ) heb ik nog 14,28 en het abonnement dateert van 11 Januari en dat al wel 10 dagen terug!
Probleem is een paar pagina's terug behandeld. Dit bedrag is een ruwe schatting door de computer. Op de uiteindelijke rekening staat het wel goed!
Alleen heb ik echt 0,0 % bereik in mijn huis dus ook niet bij het raam o.i.d.
Kan je meteen de klantenservice bellen (als je wel bereik hebt) en vragen ofdat ze wat aan het bereik kunnen doen. ;)

Ik kijk hier m'n raam uit en zie aan de overkant op het flat gebouw (30-40 m verderrop) 3 GSM zendmasten op het dak staan. Ben blij dat ik er niet onder woon :X
Als ik bel, bel ik natuurlijk gratis :) áls ik überhaupt kán bellen natuurlijk. Je zult maar voor zo'n abonnement betaald hebben. Slechte zaak.
idd wel zout... Sterkte!

heb nog steeds geen nieuw afschrift binnen van de Rabobank, daarnaast heb ik ook nog geen nieuw pakketje van Orange/Belcompany gezien :( Wel een hele lading rekeningen binnen van andere bedrijven :(

[ Voor 11% gewijzigd door jules op 20-01-2004 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had de 12e opgestuurd, maar nog steeds niets vernomen van orange of belcompany :(

heeft iemand het contract af afgezegd na ontvangst van de sim?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

De 12 maar. Valt mee joh. Zal nog wel een weekje, misschien wel 2 voor je duren. Nahja het blijft gratis!!! Vind tot nu toe de service wel goed van Belcompany!!!

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 14:38

BCM

De 8ste op de post gedaan en vandaag binnen.

Inclusief verzenden is dat 12 kalender dagen of 8 wekrdagen. Dat vind ik netjes.

Cedo Nulli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook vanavond 4 stuks binnen, begon al een beetje te zweten.

Moet je de simkaarten trouwens aanmelden op het netwerk of kun je ze ook een tijdje ongebruikt in de kast laten liggen?

Weet iemand of de creditrisk van orange een telefoon nummer heeft of een emailadres?

Wel beetje raar hoe alle moeite is gedaan om de simkaart en pincode apart te veranderen/verzenden etc. om het tegelijk binnen te krijgen.
Ik ben benieuwt of het een keer fout is gegaan en iemand een rekening van tig uur naar timboektoe heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
ik kwam eerder in dit topic tegen dat de orange policy 2 abbos per klant is
jij hebt er dus 4 begrijp ik? denk dat ik er ook nog 2 ga aanvragen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argro schreef op 20 januari 2004 @ 20:46:
ik kwam eerder in dit topic tegen dat de orange policy 2 abbos per klant is
jij hebt er dus 4 begrijp ik? denk dat ik er ook nog 2 ga aanvragen....
Nee, ik heb er 2 per naam aangevraagd.
De rest van het gezin vindt bellen ook leuk >:)

Ik heb alleen 2 afkeuringen waar ik niks van snap, wil ik nog even regelen want dat vind ik zo zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extranet is het online-aansluitsysteem van Orange. Daar worden alle aanvragen ingedaan. Het contract wat er bij zit is voor je eigen administratie, hier staat de datum van het aangaan van het contract op en je telefoonnummer. En inderdaad pincode is je geboortedag en maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

panter1976 (of een andere medewerker die die dingen afsluit): Met dat afsluiten, word je dan absoluut niet toegelaten als je onder de 18 bent, maar je wél een machteging voor hebt? Bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 20:29:
Ik ben benieuwt of het een keer fout is gegaan en iemand een rekening van tig uur naar timboektoe heeft gekregen.
Dat kun je zo checken. Als jij je sim kaartje thuis krijgt en in de andere envelop je contract (waar je nummer op staat) kun je het zo testen :) Bel het nummer dat op je contract staat en je merkt aan de hand van of ie bij je overgaat of je de goede sim hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:20

Ankh

|true

tis irritant dat ik niet meer wanneer ik hem op de post heb gedaan (dom dom dom) maar hopelijk dat ik hem ook snel ontvang... :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
ik heb vandaag een sim en een contract gekregen met beide een verschillend nummer, ik heb 2 abbo's aangevraagd, op 06-01 en op 14-01, bleek dus de sim van het ene abbo te zijn en contract van het andere abbo
wanneer ik nummer van contract belde kreeg ik een voicemail van een rene, nooit van gehoord, was een foutje van orange, ze zouden die voicemail zo snel mogelijk wissen voor me
ben benieuwd of ik morgen weer een sim en contract krijg zodat alles compleet is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

ik heb hem 9-1 verstuurd :) ik weet het weer hehe.. maar dan zal ik hem ookw el snel ontvangen heb geen denied gehad

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op 20 januari 2004 @ 22:42:
[...]
Dat kun je zo checken. Als jij je sim kaartje thuis krijgt en in de andere envelop je contract (waar je nummer op staat) kun je het zo testen :) Bel het nummer dat op je contract staat en je merkt aan de hand van of ie bij je overgaat of je de goede sim hebt :)
Ik bedoel meer een foute postbode ofzo die denk HA!!!! even mijn buitenlandse vrienden/kennisenburen/belhuis laten bellen en ikke 50 euro vangen per keer.
Krijg jij over een maand een vette rekening omdat de beveiliging dus zo lek als een mandje is.
Post kan echt overal gejat worden of verkeerd bezorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het formulier machtiging minderjarige laat tekenen door je ouders en legitimatie van hun erbij doet, geen probleem. Anders wordt je niet goedgekeurd.

Waarom denk je dat de sim en pincode apart verstuurd wordt? En waarom denk je dat de pincode veranderd wordt?

Precies, om misbruik te voorkomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 08:11:
Als je het formulier machtiging minderjarige laat tekenen door je ouders en legitimatie van hun erbij doet, geen probleem. Anders wordt je niet goedgekeurd.

Waarom denk je dat de sim en pincode apart verstuurd wordt? En waarom denk je dat de pincode veranderd wordt?

Word het verstuurd in een blanco enveloppe of staat er groot Belcompany en of Orange op? Bij dat laatste vind ik het toch wel minder betrouwbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ch!pY-J schreef op 21 januari 2004 @ 09:48:
[...]

Word het verstuurd in een blanco enveloppe of staat er groot Belcompany en of Orange op? Bij dat laatste vind ik het toch wel minder betrouwbaar....
Vet groot belcompany op een a4 envelop, en een kleinere envelop met de pincode, beide tegelijk afgeleverd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Ik heb ze hier nu ook alle 2 ontvangen. Tot zover best netjes.
Nu is het alleen zo dat ik enkel belgische ontvangst hier heb in zeeuws vlaanderen, dus dat suckt serieus behoorlijk veel. De dekking van orange is behoorlijk brak.

Nu heb ik wel een mailconversatie gehad met de klantenservice, maar daar krijg ik enkel dat ik alle tijden heb overschreven om het terug te brengen, maar ik kon het enkel naar m'n dealer brengen zodat hij contact opnam met de afdeling retail support. Ik ga het in ieder geval proberen, en proberen 240 euro te innen. Anders is de 20 euro per maand wel snel door..

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Laatst online: 13:11
5 januari op de bus gedaan, met een bankafschrift dat officieel 1 week te oud was (dd 28-11-03). Gisteren 20 januari de simkaart binnengekregen, nog geen pin/pukbrief, maar de sim deed het inderdaad met mijn "geheime" code (geboortedatum).

Alleen check ik dus vanochtend de begeleidende print met mijn Klantgegevens, staat daar ten eerste als huisnummer alleen mijn "toevoeging huisnummer", dus erg veel geluk gehad dat het wel is aangekomen. Ik de helpdesk van Orange bellen, blijkt ten 2e dat op de klantgegevens een heel ander nummer staat, ze hebben me dus een verkeerde simkaart opgestuurd. Volgens Orange Helpdesk is de simkaart die ik heb ontvangen, van iemand met dezelfde achternaam, maar andere voorletter, op een geheel ander adres. Hopelijk mag ik deze houden, want ik heb net alle GPRS/Email/MMS/Orange World instellingen zitten aanmaken...

<edit> 2 tiepvautjes </edit>

[ Voor 4% gewijzigd door jurjen_g op 21-01-2004 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 11-09 17:26
jurjen_g schreef op 21 januari 2004 @ 11:36:
5 januari op de bus gedaan, met een bankafschrift dat officieel 1 week te oud was (dd 28-11-03). Gisteren 20 januari de simkaart binnengekregen, nog geen pin/pukbrief, maar de sim deed het inderdaad met mijn "geheime" code (geboortedatum).

Alleen check ik dus vanochtend de begeleidende print met mijn Klantgegevens, staat daar ten eerste als huisnummer alleen mijn "toevoeging huisnummer", dus erg veel geluk gehad dat het wel is aangekomen. Ik de helpdesk van Orange bellen, blijkt ten 2e blijkt dat op de klantgegevens een heel ander nummer staat, ze hebben me dus een verkeerde simkaart opgestuurd. Volgens Orange Helpdesk is de simkaard die ik heb ontvangen, van iemand met dezelfde achternaam, maar andere voorletter, op een geheel ander adres. Hopelijk mag ik deze houden, want ik heb net alle GPRS/Email/MMS/Orange World instellingen zitten aanmaken...
Hem houden is 1, de rekening van alleen dat nummer krijgen is 2 :/
Stel je voor dat die andere gast super veel gaat bellen op de kosten van jouw rekening en jij je netjes aan de 20 euro houd...

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
klaasbram schreef op 21 januari 2004 @ 11:43:
[...]

Hem houden is 1, de rekening van alleen dat nummer krijgen is 2 :/
Stel je voor dat die andere gast super veel gaat bellen op de kosten van jouw rekening en jij je netjes aan de 20 euro houd...
Tja, ik neem aan dat het uiteindelijk wel goedkomt. En anders stel ik BelCompany aansprakelijk, die hebben de simkaart naar de verkeerde persoon gestuurd. Orange is het aan het uitzoeken en belt me vandaag terug. Ik heb net al geprobeerd dat andere 06-nummer te bellen wat officieel op mijn naam staat, maar die is voorlopig nog niet beschikbaar, dus ik gok dat hij/zij hem nog niet heeft oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

pfff, het gaat wel vaak mis merk ik! Nu al de 2e of 3e!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

ik ehb enkel de pink / puk code ontvangen krijg de rest zo snel mogelijk volgens hun.. dan maar weer ff wachten hopelijk gaat het goed :D

[edit] zo ff smsen naar een vriend van me die reseller is van orange hij zal ff kijken voor me of het klopt :P

[ Voor 30% gewijzigd door Ankh op 21-01-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
gisteren sim kaart en contract ontvangen en puk. Contract+puk horen echter niet bij de simkaart. Nummer op contract was van ene renee (volgens voicemail).
Heb 2 abbo's aangevraagd, volgens de orange helpdesk zijn beide nummers van mij, ze zouden de voicemail van renee uit het systeem halen.
Ik vind het wel vreemd want ik heb het ene abbo op 06-01 en de andere op 14-01 aangevraagd, van beide zit dus een deel bij de post van gisteren, vandaag nix ontvangen dus ik heb alles nog niet compleet en begin me zorgen te maken of dat ooit wel gaat gebeuren en of alles wel goed is gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
jurjen_g schreef op 21 januari 2004 @ 11:48:
[...]

Tja, ik neem aan dat het uiteindelijk wel goedkomt. En anders stel ik BelCompany aansprakelijk, die hebben de simkaart naar de verkeerde persoon gestuurd. Orange is het aan het uitzoeken en belt me vandaag terug. Ik heb net al geprobeerd dat andere 06-nummer te bellen wat officieel op mijn naam staat, maar die is voorlopig nog niet beschikbaar, dus ik gok dat hij/zij hem nog niet heeft oid.
Ik heb nog een abbo zak liggen voor m'n vriendin, maar ik zal me inhouden mocht het jouw nummer zijn. Maar die 35 euro ben je kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, de ontvangst is hier extreem slecht in regio kerkrade/heerlen.
is daar nog iets wat ik daaraan kan doen? zelfs t-mobile had hier goede ontvangst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 08:11:

Hmm, heb géén legitimatie van hun erbij gedaan, alleen alles van mij + het machtegingsformulier (waarop mijn vaders handtekening staat).. Ik word zo dus niet geaccepteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elect schreef op 21 januari 2004 @ 10:46:
Ik heb ze hier nu ook alle 2 ontvangen. Tot zover best netjes.
Nu is het alleen zo dat ik enkel belgische ontvangst hier heb in zeeuws vlaanderen, dus dat suckt serieus behoorlijk veel. De dekking van orange is behoorlijk brak.

Nu heb ik wel een mailconversatie gehad met de klantenservice, maar daar krijg ik enkel dat ik alle tijden heb overschreven om het terug te brengen, maar ik kon het enkel naar m'n dealer brengen zodat hij contact opnam met de afdeling retail support. Ik ga het in ieder geval proberen, en proberen 240 euro te innen. Anders is de 20 euro per maand wel snel door..
Waarschijnlijk zit je wel heel erg dicht bij de grens,
bijv. in phillipine of zo iets dergelijks.
Want verder heb ik met m'n abo(Orange Free60)
weinig problemen gehad in zws-vl, zelfs in de tunnel is sinds kort dekking.

Maar niet getreurd, stel je mobiel in op HANDMATIG netwerk kiezen,
en als je dekking hebt blijf je gewoon via het netwerk in nederland bellen.
ook in de grensregio, op een heeeeeeel enkel plekje geen dekking.
(niet te hopen dat je nou net daar woont)
En anders heb je in ieder geval geen torenhoge rekeningen,
omdat je automatisch naar een ander netwerk gaat. (geld voor alle grensstreken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
Elect schreef op 21 januari 2004 @ 14:20:
[...]

Ik heb nog een abbo zak liggen voor m'n vriendin, maar ik zal me inhouden mocht het jouw nummer zijn. Maar die 35 euro ben je kwijt :P
Ondertussen heb ik nogmaals gebeld met Belcompany en Orange. Belcompany verexcuseerde zich voor hun onzorgvuldigheid. Orange gaat proberen de persoonsgegevens om te zetten, krijg dit weekend te horen of dat lukt. Ondertussen blijf ik maar even binnen de belbundel, om mn naamgenoot niet onnodige rekeningen te bezorgen. Hopelijk doet hij/zij hetzelfde :+ (De wereld zit niet vol }))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
woei ik heb m ook binnen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Laatst online: 11-09 17:38
D-Jay schreef op 21 januari 2004 @ 17:49:
woei ik heb m ook binnen !
Als iemand um binnen heeft kan je dan ook meteen ff zeggen waneer je um hebt aangevraagd :)

[ Voor 20% gewijzigd door Dude86 op 21-01-2004 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope,

as je geen legitimatie van je ouders er nij hebt zitten gaat de deal niet door (als men alles goed bekeken heeft) Iedereen kan een handtekening zetten, maar wie zegt dat het je vader zijn handtekening is.

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Op al die vele vele vele aanvragen wordt er relatief weinig fouten gemaakt. Orange is voor dealers en klanten een hele goede klantvriendelijke partij. Zolang jij je netjes houdt kan alles veranderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees het nu pas... dus meteen maar opsturen :P
kan leuk worden met mmsen...
alleen vraag ik mij af:
ik heb aangevraagd met orange world.. dus dat kost me 6euro p/m
nog 14 over...
dan zou ik nog 28 mmsjes per maand kunnen versturen :P (bellen doe ik wel met m'n huidige abbo)

Is het niet zo dat bij het versturen van een mmsje ook nog kbtjes worden verekent??
geen idee hoe dat zit namelijk :S

op de website staat ook groepssms... wat is dat en hoe werkt dat? is namelijk goedkoper dan gewoon smsen en het kan ook naar 1 persoon :S
(groeps sms kost 15 cent, gewoon sms kost 22 cent)

edit: groepssms gevonden... dat is via internet smsen

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nihitsia
  • Laatst online: 11-09 22:10

nihitsia

The Banana goes on always on

Is er echt geen enkel alternatief voor dat afschrift. Ik krijg volgens mij maar 1x per maand zo'n kreng en bewaar ze niet |:(

Kun je ze bij de rabobank bij de bank halen/kopen?

Gamebak Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
lees het topic, ik begin hier moe van te worden.
Overigens knap stom om je afschriften niet te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

nihitsia schreef op 21 januari 2004 @ 23:35:
Is er echt geen enkel alternatief voor dat afschrift. Ik krijg volgens mij maar 1x per maand zo'n kreng en bewaar ze niet |:(

Bijzonder dom om die dingen niet te bewaren man! Dan doel ik niet op dit soort dingen, maar het is je enige bewijs of een girale transactie al dan niet geslaagd is. Als jij 1000 euro hebt betaald aan mij, maar ik beweer niets gehad te hebben, moet jij maar aantonen dat je wel betaald hebt. Hoe...?

Nee er is geen alternatief en nee, de Rabobank verstrekt niet opnieuw een afschrift, je moet ze immers niet voor niets bewaren. :Y)

Maak 0,01€ over naar je moeder ofzo. Je krijgt wel weer een afschrift. Bij Rabobank weet ik het niet, maar ik krijg m'n afschriften volgens mij wekelijks. Bij mij zijn er niet zoveel transacties, dus dat is lastig meten. Maar sowieso eens in de 14 dagen. Op voorbehoud dat er transacties waren natuurlijk. ;)

Ik @ Postbank btw...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nihitsia
  • Laatst online: 11-09 22:10

nihitsia

The Banana goes on always on

Is een stortingsbewijs niks?

Daar staat ook mijn bankrekeningnummer en adres op. Gewoon kwestie van paar eurotjes storten dan. Beetje gelijk aan die ene eurocent pinnen.

En ik weet het, stom dat ik ze niet bewaar maar ik heb nog niet echt een actief financieel leven. Ik krijg 1x per maand loon en 1x maand zakgeld e.d. en dan de rest van de maand om de zoveel dagen een opname van zoveel. Neemt niet weg dat ik ze eigenlijk wel zou moeten bewaren ja.

Gamebak Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft puk en pin binnen (verstuurd de 12e), nu nog w88 op de sim :P

en een stortingsbewijs is geen bewijs, LEES nou eens de voorwaarden! Hoe moeilijk kan dat nou zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 11-09 17:26
nihitsia schreef op 21 januari 2004 @ 23:35:

Ik heb hier zelf nog bank afschriften uit 1995 liggen :z maar ja die ga ik binnen kort ook maar eens door de papier vernietiger gooien.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

klaasbram schreef op 22 januari 2004 @ 12:58:
[...]

Ik heb hier zelf nog bank afschriften uit 1995 liggen :z maar ja die ga ik binnen kort ook maar eens door de papier vernietiger gooien.
Precies, toen kreeg ik ze nog iedere dag, voor elke transactie. in '99 ofzo heb ik ze maar terug gezet naar 1x per maand. Ik was die papieren rompslompt mooi zat!
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 20:43:
kan leuk worden met mmsen...
Is het niet zo dat bij het versturen van een mmsje ook nog kbtjes worden verekent??
Er lopen 2 topics over Orange.... Zoeken met de GoT Search (TM)

MMS @ orange

[rml][ GPRS] Orange World[/rml]
(oude variant daarvan: [rml][ GPRS] Dutchtone Extended / Orange Share[/rml])
Meer specifiek: Eindelijk... Orange MMS

Naast het apn wap voor onbeperkt wappen heb je internet, voor andere toepassingen dan wap, deze apn word wel bijgehouden. En voor MMS is er nog bijgekomen, die word niet berekend binnen Nederland.
Vanuit het buitenland word al het GPRS verkeer op de factuur gezet!

[ Voor 32% gewijzigd door jules op 22-01-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 17:03:
[...]

Waarschijnlijk zit je wel heel erg dicht bij de grens,
bijv. in phillipine of zo iets dergelijks.
Want verder heb ik met m'n abo(Orange Free60)
weinig problemen gehad in zws-vl, zelfs in de tunnel is sinds kort dekking.

Maar niet getreurd, stel je mobiel in op HANDMATIG netwerk kiezen,
en als je dekking hebt blijf je gewoon via het netwerk in nederland bellen.
ook in de grensregio, op een heeeeeeel enkel plekje geen dekking.
(niet te hopen dat je nou net daar woont)
En anders heb je in ieder geval geen torenhoge rekeningen,
omdat je automatisch naar een ander netwerk gaat. (geld voor alle grensstreken.)
Ik heb van heel terneuzen naar hulst geen nederlandse mast kunnen bekennen, behalve KPN en Libertel. Maar op deze masten mag ik niet inloggen.
Ik heb dus enkel belgische masten en zie ook verder geen nederlandse masten waar ik op mag.

Kost het trouwens geld om te 'roamen' tussen belgische masten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Nee. Zolang je maar niet belt!!

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
2 maal aangevraagd op 06-01 en 14-01
ontvangen een copy-contract en sim+puk, beide alleen van een ander nummer
wacht al 2 dagen op de rest maar zowel orange als belcompany snappen het niet en moet maar afwachten
als ik nummer bel dat op contract staat krijg ik een voicemail van ene renee, dat is volgens orange een foutje, voicemail zou inmiddels verwijderd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
dimitio schreef op 21 januari 2004 @ 18:58:
[...]

Als iemand um binnen heeft kan je dan ook meteen ff zeggen waneer je um hebt aangevraagd :)
weet ik niet meer anders had ik het er wel bij gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Ik heb ond3ertussen mijn 2 abbo's binnen!
Wordt nu trouwens wel een beetje erg...2x telfort met elk 500min naar vast voor 2,50 /maand + 2x orange met €20 voor niks /maand + 1 Tmobile 300 voor €8,12/maand....

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

woei me sim kaart heb ik binnen! heb echt meteen vol bereik hiero.. geweldig! dag vodafone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooooooo net even mijn aanvraag voor abbo op de post gedaan .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo, eindelijk ook de simkaart binnen!! Heeft toch nog een week of 3 geduurd. En vandaag ook nog een brief met de codes. Goed dat ik al wist dat het de geboortedatum was! Nog geen bereik hier maar misschien moet ik de kaart even in de telefoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Ik heb vandaag 2 x een brief gekregen met daarop de pin en puk codes. De simkaart krijg ik over een aantal dagen volgens dat schrijven.

Ik had alles zo rodn 6 jan. op de bus gedaan dus het duurt wel ff :)

Mijn moeder heeft het ongeveer dezelfde dag op de bus gedaan en die heeft nog niets gezien....maar goed, mijn ruim € 500 gratis bellen komt er dus aan _/-\o_

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah ook ik heb mn abbo binnen, puk en sim kaart zelfde dag binnen gekregen :)
Hooguit 10 dagen erop gewacht dus toppie service, voluit bereik hier thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 18:01:
Yeah ook ik heb mn abbo binnen, puk en sim kaart zelfde dag binnen gekregen :)
Hooguit 10 dagen erop gewacht dus toppie service, voluit bereik hier thuis :)
Dat hoop ik hier dus nu ook te krijgen, ik heb zwaar de balen van t-mobiel :r

Let's hope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronim0
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 19:58
Mijn zusje had d'r aanvraag vrijdag de 9de op de bus gedaan ik maandag de 12de. Vandaag (22ste) mijn PIN/PUK binnen en binnen 3 dagen dus de SIM. Uiterlijk dinsdag dus.

Ik heb het niet meegekregen, maar de PIN code wordt aangepast uit veiligheidsoverwegingen? Is dit een service van hun of juist een risico dat Orange loopt, als ze het 0000 laten?

Jeronim0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Lezen is een moeilijk iets.
Veiligheidsoverwegingen!!!
Is al 3x behandeld ofzo. Is veranderd naar je naam. Lijkt me niet dat mensen het leuk vinden om alle standaard pincodes even handmatig te veranderen naar je geboortedag/maand

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neej is inderdaad pokke werk dat pincodes wijzigen :(

Als je geen bankafschrift meer kunt regelen (actie loopt ten einde;....) kan je bij de BelCompany ook vragen of ze een Orange pintransactie van een cent willen doen voor je. Kost een cent maar met dat afdrukje kan orange je wel accepteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Buuuuh 2 vrienden van me hebben alles al binnen en ik nog niks, tis op de zelfde dag ingestuurd :s
Komt ''de afwijzing'' later dan de gewone goedgekeurde abo's?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 22:53:
neej is inderdaad pokke werk dat pincodes wijzigen :(

Als je geen bankafschrift meer kunt regelen (actie loopt ten einde;....) kan je bij de BelCompany ook vragen of ze een Orange pintransactie van een cent willen doen voor je. Kost een cent maar met dat afdrukje kan orange je wel accepteren!
Hmz, denk dat ik dat nog maar eens ga proberen, heb nog steeds niks ontvangen... TnX for the tip!

Met dat afdrukje van de BelCompany bedoel je het printje/kassabon? Moet daar dan een copy of het origineel van opgestuurd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de duur van dit abbonement. Er staat geheel 2004 gratis bellen (12 maanden). Maar stel dat ik het nu afsluit kan ik dan tot en met januari/februari 2005 gratis bellen of is het alleen tot en met december 2004?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 09:47:
Hoe zit het met de duur van dit abbonement. Er staat geheel 2004 gratis bellen (12 maanden). Maar stel dat ik het nu afsluit kan ik dan tot en met januari/februari 2005 gratis bellen of is het alleen tot en met december 2004?
:D

Komop hey beetje logisch nadenken, het contract is 12 maanden, contract = contract dat trekt zich weinig aan van een jaarwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net de sim ontvangen, maar na het invoeren van de code zegt mn phone: "sim card registration failed" hmm... kreg van orange het nummer 0800-2810038 binnen. gebeld en die verwezen me weer door naar belcompany( wist niet dat het mobiele nr. op de envelop stond geschreven...). Zij hebben weer belcompany gebeld en toen was het geregeld. Waarschijnlijk komen er wel meer mensen met dit probleem zei die belcompany-dude...

Heb nu ontvangst!! joehoe!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl0pvm
  • Laatst online: 10-09 17:24
Het is nu de 23e ennuhh ik heb 6 januari mijn brief op de post gedaan en weet nog helemaal niets :(

Mijn zus heeft het 2 dagen later opgestuurd en die heeft de sim en pin al binnen :(

dus het blijft nog even _/-\o_ voor mij maar ik wordt helemaal 8)7 als ik phanter zie zeggen dat de actie bijna ten einde loopt... :|

[ Voor 1% gewijzigd door nl0pvm op 23-01-2004 12:13 . Reden: tikvaudje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Belcompany heeft mijn sim omgewisseld met iemand met dezelfde achternaam, erg handig, ik heb nu de sim met het nummer dat op zijn contract staat en andersom
Orange gaat nu naar ons beide een nieuwe sim opsturen zodat we weer van nummer wisselen en alles weer klopt, hoop ik dan maar.
Ondertussen wacht ik nog op het 2de abbonement, verstuurd op 14-01, nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
argro schreef op 23 januari 2004 @ 12:30:
Belcompany heeft mijn sim omgewisseld met iemand met dezelfde achternaam, erg handig, ik heb nu de sim met het nummer dat op zijn contract staat en andersom
Orange gaat nu naar ons beide een nieuwe sim opsturen zodat we weer van nummer wisselen en alles weer klopt, hoop ik dan maar.
Ondertussen wacht ik nog op het 2de abbonement, verstuurd op 14-01, nog even geduld dus.
Duz, dan hebben we elkaar hier ook gevonden volgens mij (zie mijn posts van 21e). of heb jij mij zonet niet gebeld om 12:32? Als niet dan is het wel erg toevallig allemaal, A G uit Delft is nl degene van wie ik volgens Orange het nr heb. 8)7
Orange heeft mij nog niet teruggebeld hierover overigens, maar het zal nu vast wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een grote Belcompany A4 envelop gekregen met daarin een kleinere envelop. Deze envelop bevatte de simkaart en blad met simkaartnummer, pin-code en PUK-code. Naar mijn idee zijn dit alle ingredienten om te kunnen bellen op een simlockvrije handy (daar wacht ik dus nog op). Is mijns inziens erg fraudegevoelig om alles in 1 envelop te versturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
De pincode van de sim kaart is gewijzigd, maar als je voor de eerste keer de voice mail instelt, dan moet je ook een pincode invullen en die is nog steeds 0000 B)

[ Voor 97% gewijzigd door DutchAddick op 23-01-2004 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elect schreef op 22 januari 2004 @ 14:54:
[...]

Ik heb van heel terneuzen naar hulst geen nederlandse mast kunnen bekennen, behalve KPN en Libertel. Maar op deze masten mag ik niet inloggen.
Ik heb dus enkel belgische masten en zie ook verder geen nederlandse masten waar ik op mag.

Libertel???????? = VODAFONE toch?

In Terneuzen en Hulst moet je hem toch echt via,
HANDMATIG netwerk zoeken op ORANGE kunnen krijgen.
Ben zelf vandaag op zws-vlaanderen geweest Terneuzen-Hulst (via Terhole),
en ik had gewoon dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elect schreef op 22 januari 2004 @ 14:54:

Heb je wel een dualband toestel als je alleen maar KPN en Vodafone kan vinden? Je kan mij niet vertellen dat zowel Orange als T-Mobile en Telfort geen dekking hebt daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

hoe kan je zien hoeveel beltegoed je nog hebt? ik heb dat nmmer wel gebeld maar dan moet je een speciaal pincode intoesten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je even je boekje had gelezen had je kunnen lezen dat die code standaard "0000" is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
en zo ziet dat het dan uit (voor degenen die nog steeds niet geloven dat het gratis is :P)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/rekening.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 14:46:
[...]

Heb je wel een dualband toestel als je alleen maar KPN en Vodafone kan vinden? Je kan mij niet vertellen dat zowel Orange als T-Mobile en Telfort geen dekking hebt daar.
T-Mobile weet ik niet, maar Telfort en Orange hebben in zws-vlaanderen
een prima dekking.
Waarschijnlijk heb je idd gelijk wat betreft dualband.
Aan de dekking kan het niet liggen!!!!!!!!!!!!!!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.