Kan je gewoon 2 abbo afsluiten tegelijkertijd en tot wanneer loopt deze actie?
Lees dit topic helemaal voordat je vragen stelt die hier al tientallen keren langs zijn gekomen.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
ff iets voor alle ABN patienten: ik heb mijn afschrift zaterdag binnengehad met een verwerkingsdatum vanb 31/12. Het lijkt er dus op dat we even gedulkld met de ABN en hun afschriften moeten hebben.
Ik heb ondertussen al wel de aanvraag verstuurd naar BC met ander afschrift/ bankrekening.
Ik heb ondertussen al wel de aanvraag verstuurd naar BC met ander afschrift/ bankrekening.
M'n Vodafone abbo loopt tot 31 jan.
Als ik deze week een orange abbo
afsluit (niet Orange free), moet ik
dan die 2 weken tot het eind van
de maand gewoon het volle maand-
bedrag betalen, of hoe gaat dat in
z'n werk?
z'n werk?
Verwijderd
20 pagina's lezen?????????????????????? ( Heb ook nog een sociaal leven ja!)
Kom op man...het kost meer moeite mij de les te wijzen als gewoon antwoord te geven!.....

Kom op man...het kost meer moeite mij de les te wijzen als gewoon antwoord te geven!.....

en jij denkt zeker dat wij geen sociaal leven hebben en dus al jouw vragen komen beantwoorden die al tig keer zijn beantwoord?
Het is geen plicht om jou te antwoorden! Je mag zelf ook best wat doen!
en als je geen zin hebt om 20 paginas te lezen, stel je hem zo in dat je 999 berichten per pagina ziet, dan is het nog maar 1 pagina!
joepie! (tip: control-f)
ten minste, volgens mij is het zo

en als je geen zin hebt om 20 paginas te lezen, stel je hem zo in dat je 999 berichten per pagina ziet, dan is het nog maar 1 pagina!
je zal dan pas hoeven te betalen vanaf ongeveer de 25ste (ligt er net aan wanneer jouw bundel 'gestort' wordt). Maar iig aan het eind van de maand. Tot die tijd kun je het doen met het start beltegoed van 15 euro, waar normaal gesproken de aansluitkosten voor worden gerekend (en nu dus niet).superpolm schreef op 12 januari 2004 @ 18:20:
M'n Vodafone abbo loopt tot 31 jan.
z'n werk?
ten minste, volgens mij is het zo
[ Voor 94% gewijzigd door marteltor op 12-01-2004 19:10 ]
Hallo ff sirieus, je kan toch ff het forum op 999 reacties per pagina zetten en ctrl + f en je heb het zo.Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 18:58:
20 pagina's lezen?????????????????????? ( Heb ook nog een sociaal leven ja!)![]()
![]()
Geen ruzie maken! En ff lekker ontopic blijven allemaal!
Ik ga morgen ook ff een tweede Orange Abbotje erbij nemen
Ik ga morgen ook ff een tweede Orange Abbotje erbij nemen
[ Voor 3% gewijzigd door Stinger666 op 12-01-2004 20:06 ]
dankjeintoxicated schreef op 12 januari 2004 @ 17:42:
<span style="color: blue">Lees dit topic helemaal voordat je vragen stelt die hier al tientallen keren langs zijn gekomen.</span>
intoxicated schreef op 12 januari 2004 @ 17:42:
<span style="color: blue">Lees dit topic helemaal voordat je vragen stelt die hier al tientallen keren langs zijn gekomen.</span>
offtopic:
Op zich ben ik het hier mee eens, maar vind ook dat de topic starter bij een topic zoals deze verplicht is om in de start post up to date te houden en veel voorkomende vragen in de start post te vermelden...
Oke, voor mods is dat een ondoenlijke zaak, omdat er dan wel tich topics regelmatig moderatie nodig hebben en dit veel tijd kost...
Dus D-Jay, waar blijf je
Op zich ben ik het hier mee eens, maar vind ook dat de topic starter bij een topic zoals deze verplicht is om in de start post up to date te houden en veel voorkomende vragen in de start post te vermelden...
Oke, voor mods is dat een ondoenlijke zaak, omdat er dan wel tich topics regelmatig moderatie nodig hebben en dit veel tijd kost...
Dus D-Jay, waar blijf je
Heb maar even een FAQ gemaakt
Q
Hoe oud moet je minimaal zijn om een contract aan te vragen?
A
18, maar vanaf 16 jaar mag je met een formulier en toestemming van je ouders ook een abo nemen.
Q
Ik heb geen recent bank afschrift, wat nu?
A
Er zijn redelijk uiteenlopende antwoorden in dit topic gepost. Als je aanvraag doet voor een abonnement mag het maximaal 1 maand oud zijn. Anders word hij absoluut afgekeurd! Dus als je je contract getekend hebt op de 16e, en je afschrift is van de 15e een maand daarvoor, dan kan je het shaken! Wacht dan liever een paar dagen totdat je je nieuwe afschrift hebt!
Een kopie aanvragen kost je gemiddeld 2 Euro, maar duurt zeker een week voordat je hem thuis hebt. Veelal een nuteloze, onzinige en kostbare bezigheid.
Een uitdraai maken vanuit een internetbankier programma word veelal ook afgekeurd... Je kan echter wel dit proberen: Jelmer in "Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr v..."
Q
Welk nummer moet ik op het contract invullen bij ID nummer?
A
Het identificatie nummer van je identificatie bewijs. Dat is niet je sofi-nummer, maar het nummer van je paspoort, rijbewijs of ID kaart.
Q
Hoe lang duurt het voordat je het binnen hebt?
A
De Belcompany meld dat het 10 dagen duurt. De eerste batch van 500 stuks is maandag de 12 op de bus gedaan. De rest zal denk ik spoedig volgen. [Bron]
Q
Hoeveel abonnementen mag je bij Orange op je naam hebben staan.
A
Simpel gezegt, het ligt eraan hoe betrouwbaar/bekend je bent als klant voor Orange. Als vrij nieuwe klant zal je misschien 2 contracten krijgen, zit je wat langer bij Orange en heb je altijd netjes je rekening betaald heb je kans dat je in totaal 3 abonnementen kan "scoren".
Q
Wat zijn de beltarieven?
A
Die kan je hier vinden.
Q
Zit er echt geen addertje onder het gras?
A
Nog niemand heeft het addertje kunnen vinden en waarschijnlijk is die ook niet te vinden. Op het moment van schrijven (12-01) heeft nog niemand alles ontvangen..
Q
Hoe krijg Orange/Belcompany dit voor elkaar dan?
A
Zekerheid heb ik (Ch!pY-J) niet kunnen vinden in dit topic, maar heb wel de volgende dingen gevonden:
• Op toestellen icm met abonnementen worden vaak kortingen gegeven. Deze kortingen komen totstand doordat Orange bijvoorbeeld flink veel sponsert op een toestel zodat een klant deze eerder koopt. Orange hoopt dan dat er eerder gebeld word op zijn netwerk en strijkt langzaam hiervan toch weer winst op en krijgt zo langzamerhand de kosten van de sponsoring op het toestel weer terug. Nu verkoopt Belcompany ook toestellen los, maar volgens afspraak moeten de contracten ook verkocht worden. En voilá, een wel heel aantrekkelijke aanbieding!
• Orange Nederland moet van pappa Orange France aan het einde van het jaar een bepaalde quota halen, anders liggen ze eruit... Hopende op dat deze actie veel mond op mond reclame tot gevolg heeft, mensen boven hun belbundel van 20 euro uitkomen en mensen langer dan een jaar bij Orange blijven kunnen ze toch nog geld opstrijken. [Bron]
Q
Wat is het verschil met de aanbieding van GSMStunter?
A
Je betaald 12,50 euro verzendkosten. Bovendien is het zo dat het bij GSMStunter een zogenaamde cashback actie is. Men krijgt maandelijkse facturen die men moet betalen en krijgt 1 keer een bedrag terug daarvoor in ruil van GSMStunter.
Bij Belcompany is het compleet gratis! Van het opsturen van het contract tot het ontvangen van de simkaart, tot de aansluitkosten van het nummer tot het betalen van de facturen.
De actie van GSMStunter loopt tot 17-01, 12:00u [Bron]
Q
Kan je je nummer overzetten naar dit abo?
A
Het is mij helaas niet helemaal duidelijk, maar het heeft er mee te maken wat voor soort klant je bent. Ben je een klant waar ze simpel weg weinig aan verdienen doen ze het niet. Ben je een klant waar ze wel flink aan verdienen heb je wel de kans dat ze het doen. Bel Belcompany of de Orange klantenservice om te vragen wat de mogelijkheden voor jou zijn! [Bron]
Als je niet Orange-er bent, schijnt het wel te kunnen, via een formulier wat in de toegezonden enveloppe zit.. [Bron]
[ Voor 6% gewijzigd door jules op 12-01-2004 22:58 ]
Verwijderd
Hoi,
In 1 van de enveloppen van BelCompany die je krijgt zit ook een nummerbehoud kaart. Als je niet bij Orange klant bent kan je dit nummer meenemen naar Orange via die kaart! Het duurt minimaal 2 weken voor je geporteerd bent, dit is ook afhankelijk van je vorige provider!
In 1 van de enveloppen van BelCompany die je krijgt zit ook een nummerbehoud kaart. Als je niet bij Orange klant bent kan je dit nummer meenemen naar Orange via die kaart! Het duurt minimaal 2 weken voor je geporteerd bent, dit is ook afhankelijk van je vorige provider!
[quote]Ch!pY-J schreef op 12 januari 2004 @ 21:27:
[...]
Ik ben al blij dat D-jay het gemeld heeft!!! de mensen die dit topic nu pas lezen moeten gewoon eerst wat lezen. Veel vragen+ antwoord staan allemaal in de eerst 100 posts
Dus zeur niet hierover anders had jij deze leuke aanbieding waarschijnlijk gemist!!!!
Maar gave Faq bedankt Ch!pY
Alleen een ding. De actie van Gsmstunter loopt nog denk ik hoor. Eindigd de 17e. 12:00. Kan nl nog wel gewoon een contract uitprinten + er staat nergens op de site dat de actie voorbij is.
[...]
offtopic:
Dus D-Jay, waar blijf je
Dus D-Jay, waar blijf je
Ik ben al blij dat D-jay het gemeld heeft!!! de mensen die dit topic nu pas lezen moeten gewoon eerst wat lezen. Veel vragen+ antwoord staan allemaal in de eerst 100 posts
Dus zeur niet hierover anders had jij deze leuke aanbieding waarschijnlijk gemist!!!!
Maar gave Faq bedankt Ch!pY
Alleen een ding. De actie van Gsmstunter loopt nog denk ik hoor. Eindigd de 17e. 12:00. Kan nl nog wel gewoon een contract uitprinten + er staat nergens op de site dat de actie voorbij is.
[ Voor 13% gewijzigd door Nimrod|IA op 12-01-2004 22:15 ]
Tuurlijk, wie niet! Scheelt het komende jaar weer een 255 Euro! (m'n knipoogje geeft wel aan dat ik het niet helemaal serieus bedoelNimrod|IA schreef op 12 januari 2004 @ 22:08:
Ik ben al blij dat D-jay het gemeld heeft!!!
De mensen die nog steeds van die terugkerende vragen stellen zijn gewoon lazy asses (sorry dat ik het zeg). Te lui om te lezen... Deze mensen hebben zelf niet door dat door steeds terugkerende vragen het topic alsmaar langer word en er nog meer posts doorgespit moeten worden. Om het topic voor iedereen leesbaarder te maken stel ik dus dit voor. Het is trouwens niet de eerste keer dat ik in zo'n mega topic bezig ben. En het idee van die FAQ heb ik dus ook niet zelf bedacht. Maar ik vind het zeker wel goed werken! Alleen echte ukkels lezen er dan alsnog overheen... Maar dat soort mensen zouden van mij (als ik mod zou zijn) ook een temp ban mogen verwachtende mensen die dit topic nu pas lezen moeten gewoon eerst wat lezen. Veel vragen+ antwoord staan allemaal in de eerst 100 posts
TnXMaar gave Faq bedankt Ch!pY
is veranderd in m'n mini-faq-je, tnx voor de infoAlleen een ding. De actie van Gsmstunter loopt nog denk ik hoor. Eindigd de 17e. 12:00. Kan nl nog wel gewoon een contract uitprinten + er staat nergens op de site dat de actie voorbij is.
[ Voor 19% gewijzigd door jules op 12-01-2004 23:11 ]
Ik denk ik zal het maar ff zegguh, hier voor me liggen 2 pakketten van de belcompany. 2 x orange free 20 
Ik zat dus denk bij de eerste 500 !!!
Verwijderd
Kan je deze abo ook rechstreeks in een belcompany winkel regelen? Of moet het online besteld worden?
Op de beginpost staat belcompany internetshop maar op de belcompany site staat:In samenwerking met Orange kunnen wij jou een uniek aanbod doen:
Wie is wij? Geheel belcompany of alleen die site...
Op de beginpost staat belcompany internetshop maar op de belcompany site staat:In samenwerking met Orange kunnen wij jou een uniek aanbod doen:
Wie is wij? Geheel belcompany of alleen die site...
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 11:00 . Reden: Na het lezen toch weer een vraag ]
Verwijderd
dude, eerst lezen, dan pas vragen!Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 10:41:
Kan je deze abo ook rechstreeks in een belcompany winkel regelen? Of moet het online besteld worden?
[quote]D-Jay schreef op 03 januari 2004 @ 18:07:
<hr style="color: red"><span style="color: blue">Lees dit topic helemaal voordat je vragen stelt die hier al tientallen keren langs zijn gekomen.</span><hr style="color: red">
Lees voor het posten in dit topic de FAQ door, onderaan deze post
Gelukkig staat dit er niet. Is ook zo moeilijk te lezen!!!!!!!!
Voor mij is dit nogal belangrijk en denk voor meerdere mensen hier.
<hr style="color: red"><span style="color: blue">Lees dit topic helemaal voordat je vragen stelt die hier al tientallen keren langs zijn gekomen.</span><hr style="color: red">
En zit er het formulier bij waarmee je je oude nummmer van een andere provider kan behouden!!!!!Maeslant schreef op 13 januari 2004 @ 10:19:
Ik denk ik zal het maar ff zegguh, hier voor me liggen 2 pakketten van de belcompany. 2 x orange free 20
[ Voor 44% gewijzigd door Nimrod|IA op 13-01-2004 11:39 ]
oeeh eindelijk abn heb muh afschriften opgestuurt...ff vlug de boel op de bus doen voordat ik te laat ben!
[quote]Nimrod|IA schreef op 13 januari 2004 @ 11:36:
Maar dat terzijde, alle kaarten zitten erbij (AV, Nummerbh, Opzeggen)
Ja die zit er bij, maar anders je kan op orange.nl dat ding ook opvragen (is sneller volgens mij).D-Jay schreef op 03 januari 2004 @ 18:07:
[...]
En zit er het formulier bij waarmee je je oude nummmer van een andere provider kan behouden!!!!!
Maar dat terzijde, alle kaarten zitten erbij (AV, Nummerbh, Opzeggen)
Oproep aan de rest: GEEN vragen meer beantwoorden van stakkers die geen zin hebben om alles door te nemen.
Wanneer had je je aanvraag op de post gedaan?Maeslant schreef op 13 januari 2004 @ 10:19:
Nieuwe aanvulling voor de FAQ:
Q
Kan je dit abo ook via een shop regelen?
A
Nee, medewerkers in de winkel weten weinig van deze aanbieding af.
Q
Heeft er al iemand een pakketje ontvangen?
A
Jawol! Maeslant in "Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr v..."
Aanpassing FAQ:
Q
A
Als je niet Orange-er bent, schijnt het wel te kunnen, via een formulier wat in de toegezonden enveloppe zit.. [Bron] & [Bron]
Verwijderd
Yes, heb de mijne vandaag ook binnen gekregen. Heb mijn aanvraag vorige week maandag op de post gedaan. Trouwens kwam de pincode ook via de post (extra envelop) en niet via email.
Ik had Maandag 5 op de bus gedaan, dus iedereen die het daarvoor gedaan had is nu denk ook geaktiveerd. Verder best balen dat ze je nummer niet kunt meenemen van orange naar orangeCh!pY-J schreef op 13 januari 2004 @ 12:37:
[...]
Wanneer had je je aanvraag op de post gedaan?
Nieuwe aanvulling voor de FAQ:
Q
Kan je dit abo ook via een shop regelen?
A
Nee, medewerkers in de winkel weten weinig van deze aanbieding af.
Q
Heeft er al iemand een pakketje ontvangen?
A
Jawol! Maeslant in "Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr v..."
Aanpassing FAQ:
Q
A
Als je niet Orange-er bent, schijnt het wel te kunnen, via een formulier wat in de toegezonden enveloppe zit.. [Bron] & [Bron]
Och, dat boeit me niet zo, ik gebruik die belbundel naast m'n huidige telefoon, en ook vooral als ik thuis ben ofzo. Dus ik prop die kaart in een oud toestel. Daarnaast ga ik het nummer gebruiken voor wat minder betrouwbare zaken. Voor aanbiedingen van bijv. de Telegraaf, de Volkskrant of internet via Casema/Wanadoo hoeven ze me echt niet wakker te bellen of te bellen tijdens een tentamen....Maeslant schreef op 13 januari 2004 @ 13:44:
[...]
Ik had Maandag 5 op de bus gedaan, dus iedereen die het daarvoor gedaan had is nu denk ook geaktiveerd. Verder best balen dat ze je nummer niet kunt meenemen van orange naar orange
Ik denk dat er zomaar at random 500 aanvragen zijn behandeld die maandag of dinsdag zijn binnen gekomen.Maeslant schreef op 13 januari 2004 @ 13:44:
[...]
Ik had Maandag 5 op de bus gedaan, dus iedereen die het daarvoor gedaan had is nu denk ook geaktiveerd. Verder best balen dat ze je nummer niet kunt meenemen van orange naar orange
Ik heb mijn aanvraag zondag op de bus gedaan, en ik heb het abonnement nog niet binnen. En die komt vandaag ook niet meer, want zowel de postbode als de TPG-kerel is hier al langs geweest vandaag.
Ik denk het haast niet, ook al kost het je niks. Ik denk dat je tegen de volgende problemen aan loopt:Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 16:01:
Zou je dit abbonnement ook kunnen afsluiten als je in belgië woont?
Geen bekend financieel verleden. Adres moet in Nederland bekend zijn. Geen Nederlands rekening nummer.
Mogelijk zou je een bedrijfje/stichting/vereniging kunnen oprichten in Nederland, zodat je het op naam daarvan zou kunnen aanvragen... Maar vraag me af wat het nut zou zijn om als Belg een nederlands mobiel nummer te hebben. Alleen als je regelmatig in Nederland bent is het aantrekkelijk. Bellen en gebeld worden over de grens is vele malen duurder dan in eigen land.
Je kan Belcompany bellen! Eigen research is nog altijd een vereiste voordat een vraag gesteld word binnen GoT! Het nummer is te vinden hier op GoT, dan wel als je het contract invult en op de OK knop drukt. Uiteindelijk moet je het toch zelf uitprinten en opsturen en gaat het niet via internet maar via de post. Wel staat er op deze pagina het BC nummer
Om een abonnement te hebben moet je zoiezo een Nederlandse bankrekening hebben, verder kan het bij particulieren normaliter wel. Of het bij deze actie ook geldt weet ik niet.
heb hem binnen sim en puk en boekjes enzo
ze hebben het alleen als 2 enveloppen verzonden dus pin en puk apart
alleen nie zo snugger om dan er een 2 colli zending van te maken
ga hem pas gebruiken als me nr overgezet is
edit:
ik had meer info gegeven en getypt maar hij wou niet posten
dus nu maar effe kort
edit:
ik had meer info gegeven en getypt maar hij wou niet posten
dus nu maar effe kort
[ Voor 19% gewijzigd door Crazy Eyes Cobra op 13-01-2004 17:34 ]
ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig
Verwijderd
Hmm heb slechte informatie! Machtigen kan niet! Je moet dus meerderjarig zijn om zo'n abbonement af te sluiten!
Bron (een email van belcompany, lekker trage reactie trouwens..):
Ik heb de aanvraag echter al wel verstuurd (een aantal dagen geleden) mét de machtiging.. Kijken wat voor reactie ik krijg..Helaas is machtigen bij dit abonnement niet mogelijk.
Mocht u het u toch nog niet duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen
dan zijn wij graag bereid u wederom te helpen.
Met vriendelijke groet,
BelCompany
Martijn Martens
Customer Care
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 18:02 ]
Ik wacht je reactie even af, maar ik pas de FAQ nog niet aan...Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 18:01:
Hmm heb slechte informatie! Machtigen kan niet! Je moet dus meerderjarig zijn om zo'n abbonement af te sluiten!
[...]
Ik heb de aanvraag echter al wel verstuurd (een aantal dagen geleden) mét de machtiging.. Kijken wat voor reactie ik krijg..
Mooi , het hele pakketje viel vandaag op me deurmat. Puk+pincode idd in een apparte envelop.
Ik sim erin doen: Simkaart nie geaccepteerd.
Das lekker, orange bellen om maar ff de simlock te verwijderen
the-real-cobra schreef op 13 januari 2004 @ 17:29:
heb hem binnen sim en puk en boekjes enzo
edit:
ik had meer info gegeven en getypt maar hij wou niet posten![]()
dus nu maar effe kort
dan kunnen jullie me vast vertellen of het belangrijk is dat het e-mail correct is op het formulier... Heb namelijk net een super blunder gemaakt en het mail adres j.peerboom@ ipv jpeerboom@ zonder punt te typen... beetje in de war met e-mail adres van mij werk, daar is het met punt... maar dus hebben jullie op dat adres een mail gekregen? en zo ja: BelangrijkBas_zip schreef op 13 januari 2004 @ 18:12:
Mooi , het hele pakketje viel vandaag op me deurmat. Puk+pincode idd in een apparte envelop.
Verwijderd
Jes ook binnen. MMS is nog gratis schijnt het. Wel 10 min kwijt door bellen naar de klantensevrice blijkt mms al ingeschakeld te zijn, maar normaal krijg je installatiesms dan maar die had ik dus niet. Dus voor dat mms 10 min kwijt. Maar ja. Helaas is sms niet meer gratis maar mms kan je nog meer kwijt dus dat maakt het wel weer goed. Echt te gek dit!!
Sms is echt wel gratis voor nieuwe abbonees ..
mn nichie en een vriend hebben allebij een nieuw abbo met gratis sms
mn nichie en een vriend hebben allebij een nieuw abbo met gratis sms
Gratis sms tot 1 februari ja. En als je nu besteld heb je je kaartje niet voor die datum binnen. Overigens dat gratis-sms kan beter worden veranderd in "20euro" verdienen, aangezien je de sms korting niet bij je bundel wordt opgetled, maar van je rekening wordt afgehaald, dus als deze 0 is zou je er mee kunnen verdienen. Maargoed, dat is nu toch bijna te laat
pepernooot
lol er zeurt hier iemand die 10 minuten naar orange moet bellen (gratis...) omdat ie niet kon mmsenVerwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 20:02:
Jes ook binnen. MMS is nog gratis schijnt het. Wel 10 min kwijt door bellen naar de klantensevrice blijkt mms al ingeschakeld te zijn, maar normaal krijg je installatiesms dan maar die had ik dus niet. Dus voor dat mms 10 min kwijt. Maar ja. Helaas is sms niet meer gratis maar mms kan je nog meer kwijt dus dat maakt het wel weer goed. Echt te gek dit!!
sms was alleen gratis voor nieuwe abonnees die het abo in de winkel kochten
Nee hoor, ook nieuwe abonnees van internetshops krijgen gratis sms. Heb er immers zelf eentje besteld zo'n twee maanden geleden, en eerste rekening toch echt alle smsjes gratis!sms was alleen gratis voor nieuwe abonnees die het abo in de winkel kochten
pepernooot
Verwijderd
SMS was gratis voor nieuwe klanten die voor 4 januari zijn aangesloten. Dus al kreeg je de SIM morgen dan kon je nog niet gratis SMS'en...dinkelover schreef op 13 januari 2004 @ 20:31:
Gratis sms tot 1 februari ja. En als je nu besteld heb je je kaartje niet voor die datum binnen. Overigens dat gratis-sms kan beter worden veranderd in "20euro" verdienen, aangezien je de sms korting niet bij je bundel wordt opgetled, maar van je rekening wordt afgehaald, dus als deze 0 is zou je er mee kunnen verdienen. Maargoed, dat is nu toch bijna te laat
Ik heb het abbo vorige week dinsdag besteld, Ik heb alles op naam van mijn vader, behalve de rekening die staat op mijn naam (ik ben trouwens 17). Ik neem aan dat dit toch gewoon kan?
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Dat zou leuk zijn! Contract invullen, met m'n eigen naam, en vervolgens het rekening nummer van m'n gehate broertje!Speedfight schreef op 13 januari 2004 @ 22:26:
Ik heb het abbo vorige week dinsdag besteld, Ik heb alles op naam van mijn vader, behalve de rekening die staat op mijn naam (ik ben trouwens 17). Ik neem aan dat dit toch gewoon kan?
Verwijderd
Heeft je vader ondertekend? Staat ie compleet op zijn naam? Dan kan ie r tussendoor glippen. Hou r wel rekening meej dat naam en rekening nummer niet overeen komen. En mocht je dan een rekening krijgen dan accepteert de bank dat weer niet!
Bellen naar de Orange klantenservice was gratis, nu rekenen ze de standaardtarief. Maar ik vraag me altijd af als ik bel, wat is nou de standaardtariefnokia6610 schreef op 13 januari 2004 @ 20:40:
[...]
lol er zeurt hier iemand die 10 minuten naar orange moet bellen (gratis...) omdat ie niet kon mmsenwat zijn we toch aanstellerig...
sms was alleen gratis voor nieuwe abonnees die het abo in de winkel kochten
ik heb het nergens langs zien komen, en nergens kunnen vinden:
- tot wanneer is deze actie geldig
voor wanneer moet je aanvraag dus binnen zijn 
ik neem aan dat ze voor februari binnen moeten zijn?
en heb ik het nu goed begrepen als ik zeg dat het mij het hele jaar niks kost,
ik zit dus niet met maandelijkse kosten als ik binnen mijn belbundel blijf
er wordt dus geen gebruik gemaakt van het cashback principe? (just to be sure)
(want dat is toch eigenlijk te mooi voor woorden
) ja dus
ik vind dit wel een heel opmerkelijke actie van Orange & Belcompany
dit zou in principe ideaal zijn voor mijn vriendin die onlangs een nieuw toestel heeft gekocht, maar er aan denkt om een abonnement te nemen omdat ze teveel belt
- tot wanneer is deze actie geldig
(want dat is toch eigenlijk te mooi voor woorden
dit zou in principe ideaal zijn voor mijn vriendin die onlangs een nieuw toestel heeft gekocht, maar er aan denkt om een abonnement te nemen omdat ze teveel belt
[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 13-01-2004 22:45 ]
Zolang de voorraad strekt. Onbekend dus.Crash-Override schreef op 13 januari 2004 @ 22:40:
- tot wanneer is deze actie geldigvoor wanneer moet je aanvraag dus binnen zijn
12 rekeningen van 0 euro = geen cashback.en heb ik het nu goed begrepen als ik zeg dat het mij het hele jaar niks kost,
Trueik vind dit wel een heel opmerkelijke actie van Orange & Belcompany
Ik ben toch malle pietje niet!
ik vroeg me dat ook af ja tot wanneer is die aanbieding geldig "Crash-Override schreef op 13 januari 2004 @ 22:40:
- tot wanneer is deze actie geldigvoor wanneer moet je aanvraag dus binnen zijn
(want dat is toch eigenlijk te mooi voor woorden)
Wat dacht men van het idee dat de aanbieding geldig is tot het moment dat hij niet meer op de website staat 
offtopic:
Als je iets wilt weten lees dan of het topic door, kijk op de site van BelCompany of bel die toko en deel het hier dan mee als het er al niet staat
Als je iets wilt weten lees dan of het topic door, kijk op de site van BelCompany of bel die toko en deel het hier dan mee als het er al niet staat
ARME AOW’er
Het staat helemaal op zijn naam, hij heeft ook ondertekend. Heb alleen mijn bankpasje en bankafschrift en rekeningnummer genomen (is wel zelfde adres)Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 22:31:
Heeft je vader ondertekend? Staat ie compleet op zijn naam? Dan kan ie r tussendoor glippen. Hou r wel rekening meej dat naam en rekening nummer niet overeen komen. En mocht je dan een rekening krijgen dan accepteert de bank dat weer niet!
Zal ik geen risico nemen en nog een abbo aanvragen, of nog paar dagen wachten?
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
ja, zo lust ik er ook nog wel eenGuardianAngel schreef op 13 januari 2004 @ 22:48:
Wat dacht men van het idee dat de aanbieding geldig is tot het moment dat hij niet meer op de website staat
offtopic:
het topic heb ik doorgelezen + ctrl+f, ik heb ook de website aandachtig doorgelezen, en de winkel kan ik nu helaas niet meer bellen
het stond nergens vermeld, dus vandaar
maar het schijnt nu zo dus te zijn totdat de voorraad strekt, lastige daarvan is dus idd dat er niet te zeggen is hoelang dit dus nog mogelijk is
op=op, en hoe sneller, hoe beter
Verwijderd
tis toch gratis, gwoon 2 x aanvragen. Durf niet te zeggen of ze het ontdekken. Er wordt wel heel goed gekeken. Er komt zoveel meuk binnen.... (bankafschrift datum met de hand aanpassen enzo) dat ze heel goed alles nalopen. Heb je je aan de voorschriften gehouden en je hebt duidelijke kopieen is dat alleen maar bevorderlijk voor de snelheid..... Maar jah das niet altijd zo....Speedfight schreef op 13 januari 2004 @ 22:49:
[...]
Het staat helemaal op zijn naam, hij heeft ook ondertekend. Heb alleen mijn bankpasje en bankafschrift en rekeningnummer genomen (is wel zelfde adres)
Ik heb me laten vertellen dat er 20.000* abo's beschikbaar zijn, klopt dat panter1976? Dat worden nog wat extra daagjes werken

*Die persoon van de BC-internet shop wist het ook niet zeker
Ik heb geen 2 abo's aangevraagd. Je mag er tenslotte maar maximaal twee hebben. En mocht ik eind van het jaar nog een extra abo nemen i.c.m. een telefoon o.i.d. bij Orange dan zou dat dus niet kunnen.
achja,Timmey schreef op 14 januari 2004 @ 00:04:
Ik heb geen 2 abo's aangevraagd. Je mag er tenslotte maar maximaal twee hebben. En mocht ik eind van het jaar nog een extra abo nemen i.c.m. een telefoon o.i.d. bij Orange dan zou dat dus niet kunnen.
je kan altijd het abonnement nog "afkopen" door alle resterende maanden te betalen.
0 euro dus
Toen ik nog minderjarige was .. (ergens 1 of wat geleden), toen deed ik dat altijd bij Dutchtone, nog nooit problemen meegehad. Maar alleen de voor letters zijn anders en mn pa is verantwoordelijk denk ofzoSpeedfight schreef op 13 januari 2004 @ 22:49:
[...]
Het staat helemaal op zijn naam, hij heeft ook ondertekend. Heb alleen mijn bankpasje en bankafschrift en rekeningnummer genomen (is wel zelfde adres)
Dat heb ik mij ook laten vertellen, maar bij mij kwam het over als een wilde gok.Ch!pY-J schreef op 14 januari 2004 @ 00:03:
Ik heb me laten vertellen dat er 20.000* abo's beschikbaar zijn, klopt dat panter1976? Dat worden nog wat extra daagjes werken![]()
Jeronim0
Verwijderd
10000 isz geen probleem, daarna is het afhankelijk van hoeveel post er nog komt. Maar 20000 zou niet eens zo een gek getal zijn neej. Er staan nu een groot aantal postzakken/kratten klaar voor activering. Dit weekend worden er weer een heel groot aantal klaar gemaakt voor verzending. In 2 dagen doe je een kleine 100 aansluitingen per persoon... Ga maar na wat een werk dat is.
Nahja ik begin te denken dat wat jullie nu moeten doen nogal monotoon werk is.
Alleen maar mensen aansluiten!!!
Ondertussen hebben steeds meer mensen interessen. Nahja.
Ik wens jullie succes met alles aansluiten.
Alleen maar mensen aansluiten!!!
Ondertussen hebben steeds meer mensen interessen. Nahja.
Ik wens jullie succes met alles aansluiten.
Heb gisteren de hele handel thuis gekregen, heel compleet met alles erbij. werkt en verder geen kosten dus. ook nummerbehoudcoupon zit er bij, netjes geregeld!
ik heb nu zelfs beter bereik dan met mijn vodafone abo... en dat midden op het mediapark in hilversum. tjeeee.
ik heb nu zelfs beter bereik dan met mijn vodafone abo... en dat midden op het mediapark in hilversum. tjeeee.
Verwijderd
wanneer heb je het aangevraagd?BuG2FiX schreef op 14 januari 2004 @ 13:29:
Heb gisteren de hele handel thuis gekregen, heel compleet met alles erbij. werkt en verder geen kosten dus. ook nummerbehoudcoupon zit er bij, netjes geregeld!
ik had vorige weeek woensdag 2 aanmeldingen op de bus gedaan, vandaag heb ik 1 pin/puk code brief gekregen. Dus ik wacht nog op de 2 simkaarten en nog 1 pin/puk code brief.
ohw ja gisteren heb ik ook 1 aanmelding op de bus gedaan, en ik hoop dat die nog geaccepteerd wordt.
(eerste 2 zijn van mn ouders, en die van gisteren van mezelf, die is later verstuurd wegens bankafschriftproblemen met abn dus)
ohw ja gisteren heb ik ook 1 aanmelding op de bus gedaan, en ik hoop dat die nog geaccepteerd wordt.
(eerste 2 zijn van mn ouders, en die van gisteren van mezelf, die is later verstuurd wegens bankafschriftproblemen met abn dus)
ik dacht zelf dat het dan gewoon 20euro keer de resterende maanden was + nog een extra vergoeding wegens de gemaakte kosten ofzocornelixnootje1 schreef op 14 januari 2004 @ 00:50:
[...]
achja,
je kan altijd het abonnement nog "afkopen" door alle resterende maanden te betalen.
0 euro dus
want anders zou het er alleen nog maar mooier op worden
ze geven niet alles gratis weg he
----
ik heb inmiddels zelf ook een aanvraag opgestuurd
gewoon als extra kaartje, of voor mijn vriendin
[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 14-01-2004 15:28 ]
Vandaag 3 abo hier de deur uit gedaan: Pa Ma en ik 
afwachten maar. Actie loopt overigens nog een week of iets dergelijks, ik heb even Belcompany gebeld.
afwachten maar. Actie loopt overigens nog een week of iets dergelijks, ik heb even Belcompany gebeld.
Verwijderd
Weet iemand tot wanneer deze actie duurt want ik kan het nergens teruglezen. Zowel niet op het forum als de site van belcompany
Zolang de voorraad strekt als je even had gelezen.

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 15:53:
Weet iemand tot wanneer deze actie duurt want ik kan het nergens teruglezen. Zowel niet op het forum als de site van belcompany
Goedemorgen, het bericht boven je....neographikal schreef op 14 januari 2004 @ 15:32:
Vandaag 3 abo hier de deur uit gedaan: Pa Ma en ik

Je leest nietVerwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 16:06:
[...]
Offtopic : Gebruikte ........ctrl+f en zocht op duurt.....en ik kon niets vinden.....Steeds hetzelfde liedje...ik doe wat er verwacht word en dan is het nog niet goed.....word er een beetje moe van.
en gebruik even de editknop aub...
10 januari, meteen op de bus gedaan. en nu al binnen...... SNEEEELLLLL
Hmz, ik heb het voor de 10e op de bus gedaan, weet niet precies meer wanneer.. Heb het in ieder geval nog steeds niet gehad
Werken de BC mensen wel op chronologische volgorde de postzakken af?
Krijg je ook een brief terug als je afgekeurd bent ofzo? Heb een rekening opgegeven waar geen vast inkomen op binnenkomt omdat ik van m'n betaalrekening geen recent bank afschrift heb...
Misschien toch nog maar een extra poging wagen als m'n nieuwe bank afschrift op de deurmat valt... Hopelijk is dat dan niet te laat ....

Krijg je ook een brief terug als je afgekeurd bent ofzo? Heb een rekening opgegeven waar geen vast inkomen op binnenkomt omdat ik van m'n betaalrekening geen recent bank afschrift heb...
Misschien toch nog maar een extra poging wagen als m'n nieuwe bank afschrift op de deurmat valt... Hopelijk is dat dan niet te laat ....
[ Voor 19% gewijzigd door jules op 14-01-2004 17:05 ]
Verwijderd
Daar ben ik dus ook benieuwd naar, omdat ik hem eigenlijk nog niet mocht aanvragen (leeftijd gedoeCh!pY-J schreef op 14 januari 2004 @ 17:04:
Hmz, ik heb het voor de 10e op de bus gedaan, weet niet precies meer wanneer.. Heb het in ieder geval nog steeds niet gehadWerken de BC mensen wel op chronologische volgorde de postzakken af?
Verdomme. Krijg net een mail dat ik geweigerd ben, mijn aanvraag wordt geweigerd. Waarom weet ik niet precies. Alles was correct verstuurd met
- geldig legitimatiebewijs (EU-IDkaart, paspoort, Nederlands rijbewijs)
- bankpas (dit mag geen rekeningnummer van een spaarrekening zijn)
- bankafschrift niet ouder dan één maand
Dus ik snap dit echt niet.
Echt mega irri aangezien ik nu weer een alles vanuit duitsland moet sturen wat weer een week duurt.
Had GVD alles nog wel vorige week dinsdag "Correct!!!" verstuurd!!!
Vind dit wel KUT. Nou kom ik gvd weer onderaan de stapel te liggen schat ik!!!
Dus de mensen die geen recent afschrift hebben. Ik hoop maar dat je een recente toezendt aangezien ze dus nogal streng kijken!!!!!!!!
- geldig legitimatiebewijs (EU-IDkaart, paspoort, Nederlands rijbewijs)
- bankafschrift niet ouder dan één maand
Dus ik snap dit echt niet.
Echt mega irri aangezien ik nu weer een alles vanuit duitsland moet sturen wat weer een week duurt.
Had GVD alles nog wel vorige week dinsdag "Correct!!!" verstuurd!!!
Vind dit wel KUT. Nou kom ik gvd weer onderaan de stapel te liggen schat ik!!!
Dus de mensen die geen recent afschrift hebben. Ik hoop maar dat je een recente toezendt aangezien ze dus nogal streng kijken!!!!!!!!
[ Voor 21% gewijzigd door Nimrod|IA op 14-01-2004 18:34 ]
Verwijderd
had hem ook afgelopen dinsdag op de post gedaan, maar nog niets vernomen van orange, of belcompany
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 19:32 ]
Dat is gisteren, niet zo heel gek dusVerwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 19:30:
had hem ook afgelopen dinsdag op de post gedaan, maar nog niets vernomen van orange, of belcompany
haha wat had jij dan verwacht?Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 19:30:

ik heb mijn contract zondag 4 januari op de bus gedaan, dus het was 6 januari bij ze binnen. En jij denkt dat er aan jouw aanvraag al wat gedaan is?
Wat mij nog niet helemaal duidelijk is wat het verschil is tussen MMS ja of MMS nee op je contract ?
heey,
ik kreeg net een brief dat ik binnen 3 dagen mn sim kan verwachten.
das lekker snel
)
ben benieuwd hoe orange gaat bevallen
ik kreeg net een brief dat ik binnen 3 dagen mn sim kan verwachten.
das lekker snel
ben benieuwd hoe orange gaat bevallen
Verwijderd
Is vrij logisch, als je Ja aankruist krijg je wel MMS en als je Nee aankruist niet 
waarom krijg je deze keus? Vrij simpel, Orange kan niet ruiken of je telefoon MMS ondersteund. Doet ie dat wel dan kruis je Ja aan en krijg je dus MMS'jes. Doet ie dat niet dan kruis je Nee aan en worden alle MMS'jes omgezet naar SMS'jes met daarin een wachtwoord zodat je op de website van Orange alsnog het MMS'je kan lezen
waarom krijg je deze keus? Vrij simpel, Orange kan niet ruiken of je telefoon MMS ondersteund. Doet ie dat wel dan kruis je Ja aan en krijg je dus MMS'jes. Doet ie dat niet dan kruis je Nee aan en worden alle MMS'jes omgezet naar SMS'jes met daarin een wachtwoord zodat je op de website van Orange alsnog het MMS'je kan lezen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 22:18 ]
Dan activeren ze dat alvast bij de helpdesk voor je, standaard wordt dat niet gedaan..Pizzaman schreef op 14 januari 2004 @ 19:53:
Wat mij nog niet helemaal duidelijk is wat het verschil is tussen MMS ja of MMS nee op je contract ?
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Oh nee he, ik heb dus 2 rekeningen, een "gewone" en een spaarrekening met allebei hetzelfde rekening nummer. En ik heb dus een kopie gemaakt van een afschrift van me spaarrekening omdat daar meer geld opstond.Nimrod|IA schreef op 14 januari 2004 @ 18:20:
Ga ik nu ook niet geweigerd worden?
ze gaan echt niet naar het saldo kijken, want dat mag je ook doorstrepen
nee het gaat erom dat het een recent bankafschrift is, zodat NAW-gegevens en rekeningnummer overeenkomen
nee het gaat erom dat het een recent bankafschrift is, zodat NAW-gegevens en rekeningnummer overeenkomen
bij mijn afschrift stond heel duidelijk "studentenrekening". Accepteren ze studenten wel bij abo's? Ik heb ooit iets gehoord van dat als je in een studentenhuis woont dat je dan een mobiel abo wel kan vergeten omdat ze je niet accepteren...
Op mijn afschriften staat ook studentenrekening en ik heb 2 abbo's bij orange lopen, geen probleem lijkt me dus.marteltor schreef op 14 januari 2004 @ 22:49:
bij mijn afschrift stond heel duidelijk "studentenrekening". Accepteren ze studenten wel bij abo's? Ik heb ooit iets gehoord van dat als je in een studentenhuis woont dat je dan een mobiel abo wel kan vergeten omdat ze je niet accepteren...
"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"
Ik heb het de 6e opgestuurd en heb ook nog niets ontvangen (100% zeker alles goed opgestuurd).Ch!pY-J schreef op 14 januari 2004 @ 17:04:
Hmz, ik heb het voor de 10e op de bus gedaan, weet niet precies meer wanneer.. Heb het in ieder geval nog steeds niet gehadWerken de BC mensen wel op chronologische volgorde de postzakken af?
Misschien beginnen ze gewoon wel bij degene die als laatste binnenkomen, de eersten liggen immers onderop of denk ik nou niet logisch?
Ik ben toch malle pietje niet!
ik denk dat ze gewoon kris/kras die aanmeldingen behandelen.
ik hoop dat mijn aanvraag wordt geaccepteerd, de dag dat ik in de brievenbus gooie (met abn amro afschrift van 28-11). kreeg ik net mijn afschrift thuis van december
ik hoop dat mijn aanvraag wordt geaccepteerd, de dag dat ik in de brievenbus gooie (met abn amro afschrift van 28-11). kreeg ik net mijn afschrift thuis van december
Hmm. Ik hoop dat je jou ook niet afkeuren.
Zoals ik al zei bij mij klopte alles. alleen mijn giropas was nogal donker, maar aangezijn de pas Blauw is is hij gewoon KUT te kopieren. Had er 5 kopieen van gemaakt en deze was de beste.
Heb het nu wel voor elkaar gekregen om mijn giropas minder donker te krijgen, maar heb er wel iemands anders scanner voor moeten gebruiken!!
Zoals ik al zei bij mij klopte alles. alleen mijn giropas was nogal donker, maar aangezijn de pas Blauw is is hij gewoon KUT te kopieren. Had er 5 kopieen van gemaakt en deze was de beste.
Heb het nu wel voor elkaar gekregen om mijn giropas minder donker te krijgen, maar heb er wel iemands anders scanner voor moeten gebruiken!!
Verwijderd
Kut, keuren ze mensen af vanwege die te donkere giropas? die was echt moeilijk te kopieren man
Hoi, is wel een zooitje wat je krijgt opgestuurd.
Eerst is op de orginele pin / puk code brief met stift een nieuwe pincode geschreven
, niet op 1 maar op alle drie
. Volgens orange beschrijving en helpdesk hoort dit niet en was het vreemd.
Tevens op de brief vermelde telefoonnummers komen beide niet overeen met wat de simkaart heeft, terwijl de simkaart nummers met brief wel overeenkomen.
Nu mijn derde maar afwachten wat er wel klopt. Heb hiervoor bij O2 dezelfde problemen gehad met mensen die de verkeerde telefoonnummers hebben gehad met maandenlange briefwisselingen over verkeerde rekeningen
mvgr Walter
Eerst is op de orginele pin / puk code brief met stift een nieuwe pincode geschreven

Tevens op de brief vermelde telefoonnummers komen beide niet overeen met wat de simkaart heeft, terwijl de simkaart nummers met brief wel overeenkomen.
Nu mijn derde maar afwachten wat er wel klopt. Heb hiervoor bij O2 dezelfde problemen gehad met mensen die de verkeerde telefoonnummers hebben gehad met maandenlange briefwisselingen over verkeerde rekeningen
mvgr Walter
pvoutput 10 x 405WP N, 4 x 405WP Z
Orfuis schreef op 14 januari 2004 @ 23:05:
[...]
Op mijn afschriften staat ook studentenrekening en ik heb 2 abbo's bij orange lopen, geen probleem lijkt me dus.
LEZEN !!!D-Jay schreef op 14 januari 2004 @ 22:40:
ze gaan echt niet naar het saldo kijken, want dat mag je ook doorstrepen
ik vind eigenlijk dat ze in dat soort gevallen (ook met mijn minder recente bankafschrift) als ze die niet accepteren, dat ze je eigenlijk nog een kans moeten geven om het benodigde kopietje alsnog op te sturen.Nimrod|IA schreef op 15 januari 2004 @ 07:51:
Hmm. Ik hoop dat je jou ook niet afkeuren.
die blauwe bankpas is idd slecht te kopieren. Scannen en wat klooien met photoshop hielp bij mij wel 
Ik heb trouwens net 2 mooie enveloppen van belcompany binnen, en het abo doet het!
(gek he
)
Ik heb trouwens net 2 mooie enveloppen van belcompany binnen, en het abo doet het!
Ik neem wel aan dat je bericht krijgt als je pas niet leesbaar is of als je afschrift te oud is.
Weet iemand dit zeker? Of hoor je gewoon helemaal niets als er iets niet in orde is? Lijkt mij vreemd, maar zou kunnen.
heb 06-01 contract met papieren op de bus gedaan dus ik verwacht wel bericht binnenkort...
Weet iemand dit zeker? Of hoor je gewoon helemaal niets als er iets niet in orde is? Lijkt mij vreemd, maar zou kunnen.
heb 06-01 contract met papieren op de bus gedaan dus ik verwacht wel bericht binnenkort...
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Ik had vorige week dinsdag het verstuurd. Gisteren kreeg ik de sim kaart nr, pin code en puk code. Vandaag heb ik mijn sim kaart gekregen. Ik blij, sim kaart erin, en op de display blijft maar staan "Netwerk Zoeken" 
Ik orange bellen, heb de sim kaart nummer gegeven, staat het niet in hun systeem.
Heb de 06 nummer gegeven, konden ze wel vinden, maar staat op de naam van iemand anders.
Heb mijn adres gegevens gegeven, konden ze het ook niet vinden. 
De jongen zei dat hij niet veel kan doen, en ging het even aan zijn meerdere vragen hoe het opgelost moest worden. Vervolgens werd mij geadviseerd om de internet shop van belcompany te bellen.
Heb dus de internet shop van Belcompany gebeld, de situatie uitgelegd en hij vond het vreemd, want dat hele gebeuren wordt door Orange geregeld. Na het noteren van mijn gegevens, zei hij dat hij een nieuwe sim kaart met een nieuwe nummer gaat opsturen.
Iemand zulke ervaringen gehad?

Ik orange bellen, heb de sim kaart nummer gegeven, staat het niet in hun systeem.

De jongen zei dat hij niet veel kan doen, en ging het even aan zijn meerdere vragen hoe het opgelost moest worden. Vervolgens werd mij geadviseerd om de internet shop van belcompany te bellen.
Heb dus de internet shop van Belcompany gebeld, de situatie uitgelegd en hij vond het vreemd, want dat hele gebeuren wordt door Orange geregeld. Na het noteren van mijn gegevens, zei hij dat hij een nieuwe sim kaart met een nieuwe nummer gaat opsturen.

Iemand zulke ervaringen gehad?
edit:
Heb net een nieuwe sim kaart gekregen (snel!), WERKT PERFECT!
Heb net een nieuwe sim kaart gekregen (snel!), WERKT PERFECT!
[ Voor 8% gewijzigd door sagara op 17-01-2004 15:38 ]
dan ben je toch maar wel snel een netjes geholpen
Verwijderd
leuk dit .... ik ben afgewezen, maar ze kunnen me niet vertellen waarom. nu moet ik Orange een brief sturen, met opnieuw alle gegevens, paspoort, bankpas, etc etc, en pas dan gaan ze me vertellen waarom ik afgewezen ben. bah!
Dit topic is gesloten.