Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr voor 0 euro p/m

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.931 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:25

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 11:45:
The Legend........... tjeeezz chill man

dit is uiteindelijk gewoon hetzelfde want je betaald 0,0 euro aan het eind van de rit......

maargoed, laat ook maar zitten hé!
Wat een bullshit man. Een jaar lang vaste lasten van 20 euro in de maand met 1x cashback is wel wat anders dan gewoon helemaal niets betalen.

Een jaar lang de helft belasting betalen van m'n loon maar het dan volgend jaar toch terug kunnen vragen is volgens jou dus ook hetzelfde? Want aan het eind van de rit is het toch hetzelfde :?

Als het gewoon _niet_ hetzelfde is kom dan niet met chill man dit en dat, lees dan gewoon wat beter.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uiteindelijk is het toch ook gratis, of wil je zeggen van niet?

Maargoed blijkbaar word het niet op prijs gesteld als iemand een soortgelijke aanbieding hier vermeld, dan houd het op, mij zul je dan ook niet meer terug zien.............

een beetje normale reactie mag wel hoor LEGEND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 15:16:
uiteindelijk is het toch ook gratis, of wil je zeggen van niet?

Maargoed blijkbaar word het niet op prijs gesteld als iemand een soortgelijke aanbieding hier vermeld, dan houd het op, mij zul je dan ook niet meer terug zien.............

een beetje normale reactie mag wel hoor LEGEND
Jah uiteindelijk wel jah, maar het is dus niet hetzelfde, en ik vind het nogal een wezenlijk verschil. Maar als je nou gewoon toegeeft dat je te vluchtig gelezen had of het niet had gezien, nee je blijft glashard volhouden dat de aanbieding hetzelfde is, vind je het gek dat ik dan zo reageer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Nahja we zullen het zo tellen als je bij belcompany je niet meer kan aanmelden, dan kan het altijd nog via GSMstunter.
Tevens kan die actie van GSM stunter ook wel makkelijk zijn als je je telefoongesprekken moet declareren. Als er 0 euro op je arfschrift staat is het toch wat minder dan dat er 20 euro staat als je tel gesprekken declareerd. Dan is zo'n cashback deal nog niet eens zo Slecht!!!

Hoe dan ook beide zijn GOEDE deals!!! Waarom er geen gebruik van maken. Ik heb er ook al een abbo genomen!! Bedankt D-Jay voor het posten van dit topic

[ Voor 17% gewijzigd door Nimrod|IA op 08-01-2004 15:44 ]

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een cashback moet je maar hopen of het geld komt, nu is het risicoloos.
Ik heb al wat mensen geronseld en verwacht 6 abbo's in mijn bus over 2 weken })

Dat zou ik dus nooit durven met een cashback, zou financieel echt een probleem hebben als de cashback niet aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

Ankh

|true

ik heb het volgende:
ik heb nu een vodafone 180 1 jarig abonnement, orange is veel beter bij ons in de buurt (ik kan de paal van vodafone hier van uit me raam zien en toch heb ik maar 1 streepje, waarom vraag je? dit omdat die paal neit geod meer is, maar repareren? homaar :r maar goed genoeg over vodafone)
Ik wil hem dus kwijt, nu is ie ingegaan per 1-9-2003...
Ik wil wel zo'n orange abo nemen, maar dan zit ik met volgende
per 9-2004 wil ik dan mijn abo opzeggen en dan over zetten op orange. tegen die tijd is het dan mogelijk voor nummerbehoud?
en kan ik dan gewoon verder gaan met dat abonnement? :)

Hopelijk weet iemand het hier :D

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 16:12:
Met een cashback moet je maar hopen of het geld komt, nu is het risicoloos.
Ik heb al wat mensen geronseld en verwacht 6 abbo's in mijn bus over 2 weken })

Dat zou ik dus nooit durven met een cashback, zou financieel echt een probleem hebben als de cashback niet aankomt.
Heb al een siemens m55 besteld bij gsmstunter en van mijn cashback geen problemen. Geld was er gewoon na een maand!!! Heb er bij gsmstunter op zich wel vertrouwen in. Is de eeste keer (Siemens m55 aktie) bij superveel mensen ook goed gegaan!!

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nimrod|IA schreef op 08 januari 2004 @ 18:07:
[...]

Heb al een siemens m55 besteld bij gsmstunter en van mijn cashback geen problemen. Geld was er gewoon na een maand!!! Heb er bij gsmstunter op zich wel vertrouwen in. Is de eeste keer (Siemens m55 aktie) bij superveel mensen ook goed gegaan!!
Ik zeg ook niet dat ik er geen vertrouwen in heb maar als er iets fout gaat in die shop en ze gaan failliet dan kun je fluiten naar je centen.
120 euro in de maand dokken gaat mij iets te ver qua risico, met 1 abbo is het nog te overzien.
Nu is het dus optimaal profiteren.
Ik heb trouwens ook goede ervaringen met een siemens s55 met cashback van vtu en een abbo cashback van gsmdealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

120 euro in de maand dokken
Overdrijven is ook een kunst. Dat krijg je ervan als je zo gierig bent.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 19:09:
[...]
Overdrijven is ook een kunst. Dat krijg je ervan als je zo gierig bent.
Hij heeft 6 abo's bij de belcompany besteld, 6x20 euro in de maand = 120 euro in de maand.

Juist, rekenen én lezen schijnt soms lastig te zijn B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okey, ik heb (bijna) het hele topic doorgelezen en wil toch nog even de volgende dingen bevestigd zien worden: (aub ;) ivm ongelovige vader :P )
- een minderjarige (16+, ben @ 25 jan. 17) kan dit dus 'gewoon' 'nemen' mits hij zo'n papiertje meestuurt dat de ouders akkoort gaan en dat als de minderjarige het (evt) bedrag niet kan betalen dat zij garant staan (staat op de site van orange, linkje staat ergens in het begin van het topic)
- ik kan dus 'gewoon' opzeggen (wel per 10/01/05) als ik het abbo binnen heb?
- er zijn dus geen addertjes onder het gras?

bvd :D

edit:
Hmz, ik kan dat hele contract niet aanmaken! Je moet er voor geboren zijn tussen 1900 en 1986!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
- Een minderjarige kan dit contract gewoon nemen, mits een oude garant staat.
- Opzeggen is zoals bij alle andere Orange abonnementen (dus gewoon minimaal 2 (of is het 3) maanden van te voren, dan ben jij per 10/01/05 van je abonnement af)
- Geen addertjes door mij en de anderen hier en op telecomvergelijker (waar ook andere telecomwinkels posten) gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

marteltor schreef op 08 januari 2004 @ 20:10:
- Een minderjarige kan dit contract gewoon nemen, mits een ouder garant staat.
- Opzeggen is zoals bij alle andere Orange abonnementen (dus gewoon minimaal 2 (of is het 3) maanden van te voren, dan ben jij per 10/01/05 van je abonnement af). Opzeggen kan dus zodra je abo geactiveerd, zolang het maar minimaal 2 maanden voor het eind van je contract is (kan dus ook 10 maanden voor het eind van je contractzijn).
- Geen addertjes door mij en de anderen hier en op telecomvergelijker (waar ook andere telecomwinkels posten) gevonden!
ff wat toegevoegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op 08 januari 2004 @ 20:10:
- Een minderjarige kan dit contract gewoon nemen, mits een oude garant staat.
- Opzeggen is zoals bij alle andere Orange abonnementen (dus gewoon minimaal 2 (of is het 3) maanden van te voren, dan ben jij per 10/01/05 van je abonnement af)
&
Okay, maar hoe moet ik dat contract afsluiten dan? Het geboortejaar moet namelijk tussen 1900 en 1986 zitten :( (heb al emailtje gestuurd, zal morgen wel reactie krijgen, maar als jullie het weten.. zou erg mooi zijn :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik zou niet weten hoe je dat kan oplossen, het enige dat te binnen schiet is gewoon 1986 kiezen en het daarna met de pen veranderen. Maar of dat kan en of ze het pikken weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

16 is 16, gewoon de datum dan ff met pen veranderen lijkt me idd. Tis gewoon een keuze die ze gemaakt hebben bij het maken van die contract generator, kunnen ze niet moeilijk over gaan doen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Anders bel je orange toch even of belcompany. Telefoonnummer van belcompany staat op het contract!!!!!

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Laatst online: 02:33

aKra

Intentionally left blank.

Ik stuur me contract wel nogmaals op met een toestemming van mijn ouders :X

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronim0
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:45
Ik heb ook nog even gebeld en bij Belcompany hadden ze het over een opzegtermijn van 3 maanden, dus voor de 10de maand ingaat moet je opgezegd hebben als je je contract wilt beeindigen. Wat zij mij ook vertelde, en ik niet wist, is dat je een sms-je krijgt zodra je belbundel op is.

Jeronim0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 11:15
Weet iemand van jullie mischien ook tot hoelang deze actie duurt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronim0
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:45
Als je het topic door had gelezen, had je gezien dat ik al gemeld had:
Telefonisch contact met BelCompany leverde mij de informatie op, dat het een zolang de voorraad strekt aktie is en ze nog niet weten hoe lang die duurt. Als ze er een indicatie van kunnen geven, dan wordt die informatie op de site geplaatst.

[ Voor 1% gewijzigd door Jeronim0 op 09-01-2004 13:04 . Reden: typo ]

Jeronim0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Door Jeronim0 - Monday 05 January 2004 12:03

Ze weten bij BelCompany nog niet hoe lang de aktie zal duren (zolang de voorraad strekt) heb ik begrepen na telefonisch contact. Er is nog geen ware run op ontstaan in ieder geval.

edit: Jeronim0 geeft het zelf al aan ;)

[ Voor 9% gewijzigd door hemiparo op 09-01-2004 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
ok Sorry heb er waarschijnlijk overheen gelezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 18:55

Row

K*t heb ik net een abbo bij orange afgesloten: free 30 met casback betaal ik nog 14.09 per maand :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

SCaRaBaeuS schreef op 08 januari 2004 @ 16:35:
ik heb nu een vodafone 180 1 jarig abonnement, (...) Ik wil hem dus kwijt, nu is ie ingegaan per 1-9-2003. Ik wil wel zo'n orange abo nemen, maar dan zit ik met volgende: per 9-2004 wil ik dan mijn abo opzeggen en dan over zetten op orange. tegen die tijd is het dan mogelijk voor nummerbehoud?
en kan ik dan gewoon verder gaan met dat abonnement? :)
Hopelijk weet iemand het hier :D
Ik heb hetzelfde probleem, mijn orange 30 loopt nog tot oktober. Lijkt me mooi om dan over te stappen op dit gratis 20 abo, waar tegen die tijd 180 euro bundel op staat. Maar ik wil dan wel mijn nummer meenemen! Kan dat dan tegen die tijd nog of moet je dat nu al aangeven? Of kan dat überhaupt niet als er zoveel tijd tussen zit?
Iemand die iets weet van nummerportatie?

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan niet van orange naar orange je nummer meenemen, alleen bij een verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
heeft er nu al iemand het abonnement werkend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
als iemand het werkend heeft zet ie het hier neer is nu de afspraak goed? dan hebben we dat gezeik over of iemand het al werkend heeft niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 14:35:
je kan niet van orange naar orange je nummer meenemen, alleen bij een verlenging.
Ik heb toevallig vandeweek de klantenservice hierover gebeld en iemand wou het volgende wel voor me doen: mijn ouwe abo (=nu prepaidsim) van orange, daarvan het nummer naar mijn nwe abo overzetten (ook orange). Niet alle medewerkers doen het, ze moeten in een goeie bui zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Mogen ze idd officieel niet. Mij is duidelijk gemaakt dat ze kijken wat voor klant je bent. Diamon klanten krijgen meer voor mekaar dan copper klanten. Dit systeem hanteren ze ook bij prepayed bellers.

Van prepay naar abo kan in principe uitsluitend via de Orange shop, soms maken e daar inderdaad een uitzondering op... van abo naar abo heb ik tot op heden nog niet meegemaakt, dat lijkt lastiger te zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door Stephane op 09-01-2004 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stephane schreef op 09 januari 2004 @ 20:15:
Mogen ze idd officieel niet. Mij is duidelijk gemaakt dat ze kijken wat voor klant je bent. Diamon klanten krijgen meer voor mekaar dan copper klanten. Dit systeem hanteren ze ook bij prepayed bellers.
fijn hoor zo`n ranking-systeem, riekt een beetje naar discriminatie.
meer betalen=meer service :(
maar anyhoet, heb ook zo`n abbo besteld en ga er alleen maar lekker mee bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

Persoonlijk ben ik daar wel voorstander van. Vodafone en KPN doen dat ook. Telfort en T-mobile zijn hele hierarchische en stugge bedrijven waar nooit uitzonderingen op regels gemaakt worden. Telfort en T-mobile hebben een houding van 't is goedkoop dus bek houden ! KPN, Orange en Vodafone zeggen dat eigenlijk alleen tegen klanten die toch wenig opleveren, dus in je nadeel werkt het eigenlijk nooit als je ze met elkaar vergelijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 20:18:
[...]

fijn hoor zo`n ranking-systeem, riekt een beetje naar discriminatie.
meer betalen=meer service :(
Wat verwacht je dan? Je betaald een X aantal procenten per maand aan de support. Als je meer betaald, krijg je inderdaad ook meer support. Logisch :)

[edit]
Dit kun je ook niet echt discriminatie noemen afaik ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Xandrios op 09-01-2004 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Een bedrijf heeft meer aan je als je veel geld in brengt. Snap dus ook wel dat ze daar meer service aan willen leveren.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cutebritney schreef op 09 januari 2004 @ 20:36:
Wat verwacht je dan? Je betaald een X aantal procenten per maand aan de support. Als je meer betaald, krijg je inderdaad ook meer support. Logisch :)

[edit]
Dit kun je ook niet echt discriminatie noemen afaik ;)
nah, vind ik niet. Het is gewoon een kwestie van bereidwilligheid om even iets in te voeren ja of nee. Service heet dat, maar dat is tegenwoordig overal ver te zoeken. Mijn vriendin is al vier jaar klant van hun, daar letten ze niet op. In de kroeg krijg ik ook niet meer support als ik bv wat meer betaal voor een bier, dan gaan ze echt niet mijn glas extra goed spoelen. Maar dit gaat een beetje offtopic zo ;)

edit:
In hele dure restaurants/bars natuurlijk wel, maar dat is een ander verhaal. Het product "bellen" blijft hetzelfde, daar zit weinig kwaliteitsverschil tussen.
(misschien een beetje bereikbaarheid, maar dat is het enigste)

edit:
Als ik meer betaal krijg ik meer support? Hoe moet ik dat voor me zien als ik de klantenservice van Orange bv bel? Dat ik meteen aan de beurt ben als ik een duurder abbo heb dan een goedkoper? Dat denk ik niet, ze zijn alleen wat bereidwilliger om iets voor je te doen waarschijnlijk.

edit:
srry, maar ik ga veeeel te ver ot weer ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mijn abonnement bij t-mobile loopt 24-02 af, hoe zit dat met dat nummerbehoud. Kan ik het nu al aanvragen of moet ik dat pas na de afloopdatum van mijn huidige abonnement doen?

Ik volg het niet helemaal meer met die 10 dagen... :) Ik heb nu zo'n 300 minuten abo voor 5,95 in de maand, en ik zocht een redelijke vervanger. Die heb ik bij deze gevonden :)

[ Voor 21% gewijzigd door neographikal op 09-01-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 21:46:
[...]

nah, vind ik niet. Het is gewoon een kwestie van bereidwilligheid om even iets in te voeren ja of nee. Service heet dat, maar dat is tegenwoordig overal ver te zoeken. Mijn vriendin is al vier jaar klant van hun, daar letten ze niet op. In de kroeg krijg ik ook niet meer support als ik bv wat meer betaal voor een bier, dan gaan ze echt niet mijn glas extra goed spoelen. Maar dit gaat een beetje offtopic zo ;)

edit:
In hele dure restaurants/bars natuurlijk wel, maar dat is een ander verhaal. Het product "bellen" blijft hetzelfde, daar zit weinig kwaliteitsverschil tussen.
(misschien een beetje bereikbaarheid, maar dat is het enigste)

edit:
Als ik meer betaal krijg ik meer support? Hoe moet ik dat voor me zien als ik de klantenservice van Orange bv bel? Dat ik meteen aan de beurt ben als ik een duurder abbo heb dan een goedkoper? Dat denk ik niet, ze zijn alleen wat bereidwilliger om iets voor je te doen waarschijnlijk.

edit:
srry, maar ik ga veeeel te ver ot weer ;)
Daar ben ik het mee eens. Het is niet zo dat ze handeling niet kunnen doen, of er meer moeite voor moeten doen. Het is gewoon een kwestie van niet willen, rare regel vinnik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Volgens mij heb ik hier een hele aparte (off-topic :p) discussie op gang gebracht... >:)
Over dat abo naar abo gebeuren > je abo wordt automatisch omgezet naar prepay (na opzegging uiteraard), dus met een beetje goeie timing hou je gewoon je nr! (En mbv een aardige medewerker/of dat je een goeie klant bent (diamond dus?))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Laatst online: 09-01 11:04
Ik ga dit abbotje natuurlijk ff erbij nemen bij mn bestaande Free 40 Abbo. Ik heb het al een keer van Free 30 naar 40 gezet en dan ga ik er nog overheen! Lekker deze extra erbij :D

Ennnuh,... Stinger is GOLD member bij Orange dus altijd toppie service :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Kost gesprekken doorschakelen geld bij Orange??

Want als nou mijn Orange 30 abo op is zou ik dat nummer kunnen doorschakelen naar mijn gratis Orange 20 abo (mits gratis)..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Overzicht van alle kosten bij Orange vind je hier

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
Maar weten jullie ECHT allemaal zeker dat er verders geen kosten aan verbonden zijn? :?

Want ik vind het vet vaag, want waarom ga je nou een dienst opstellen als je gratis kunt bellen 8)7
Want bij iedere klant zijn ze dan €240 kwijt WAAROM zou je dat nou doen :/

[ Voor 51% gewijzigd door HiDNN op 10-01-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:50

P-ter

...

Zo, ik heb hem ook aangevraagd.

Het zal me benieuwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Thesilence07 schreef op 10 januari 2004 @ 14:22:
Maar weten jullie ECHT allemaal zeker dat er verders geen kosten aan verbonden zijn? :?

Want ik vind het vet vaag, want waarom ga je nou een dienst opstellen als je gratis kunt bellen 8)7
Ik reageer op alle berichten die dezelfde strekking hebben als bovenstaand:

Als jij een telefoon koopt, dan krijg je korting op je toestel. Soms is het zo, dat je bijna net zoveel korting krijgt als als dat het voor hun zou opleveren. 3 jaar geleden heb ik bij dutchtone een Allin 180 abo afgesloten, wat me 12*45 kostte, plus verzendkosten. Gelukkig kreeg ik een cashback van 12*45=540 Gulden, wat inhield dat ik dus ook toen al gratis belde. Wat bleek echter? Ik belde altijd meer! Niet iedereen is zo dat ie alleen precies verbeld wat ie heeft (in dit geval €20), maar de meesten bellen toch echt wel meer. En nóg een voordeel (voor Orange), ik ben nog steeds klant bij ze (na 2 contractverleningen, maar toch), dus ze hebben ècht wel aan me verdiend. Dit is dus een typisch geval van klantenbinding (lijkt mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn moeder zei dat hier vaak een addertje onder het gras zit,
dit komt omdat zij ook van dit soort dingen verkocht heeft.

het is vaak zo dat als je dan boven je belbundel uit komt dat je dan
de kosten betaald die boven je belbundel uitkomen EN de belbundel zelf

is dit hier ook zo of betaal je dan echt alleen maar de extra kosten die je
boven je belbundel uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

Op de website van belcompany staat dat je alleen de kosten betaald die je buiten de bundel belt.

"Orange Free 20 tegen normale voorwaarden (zonder maandelijkse abonnementskosten) "

en

"Voor dit aanbod gelden de normale Orange voorwaarden zonder aparte regeltjes en terugstortingen op je rekeningnummer, je krijgt gewoon een maandelijks factuur van 0 euro (mits je binnen je BelBundel blijft)."

[ Voor 62% gewijzigd door P-ter op 10-01-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denk je van het presenteren van de 1e kwartaalcijfers van Orange in maart?
Flink wat extra abonees erbij staat altijd goed voor de beleggers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p-ter schreef op 10 januari 2004 @ 15:16:
Op de website van belcompany staat dat je alleen de kosten betaald die je buiten de bundel belt.

"Orange Free 20 tegen normale voorwaarden (zonder maandelijkse abonnementskosten) "

en

"Voor dit aanbod gelden de normale Orange voorwaarden zonder aparte regeltjes en terugstortingen op je rekeningnummer, je krijgt gewoon een maandelijks factuur van 0 euro (mits je binnen je BelBundel blijft)."
Hier staatniet bij wat de kosten van die factuur zijn als je boven de 20euro belbundel uit komt, dit kan gewoon het bedrag zijn wat je erbovenuit komt of het hele bedrag (abbo kosten + kosten boven bundel uit).

dit is nou net wat ik wil weten

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

Er staat zonder abonnementskosten.

Dus alleen wat er buiten je bundel gebeld wordt.
(ik heb zelf nu orange free 30, en daar is het abonnementsgeld 30 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 15:52:
[...]

Hier staatniet bij wat de kosten van die factuur zijn als je boven de 20euro belbundel uit komt, dit kan gewoon het bedrag zijn wat je erbovenuit komt of het hele bedrag (abbo kosten + kosten boven bundel uit).

dit is nou net wat ik wil weten
Nee want dat is niet volgens de Orange voorwaarden. Kosten boven de bundel zijn altijd alleen je belkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 15:29:
[...]

Wat denk je van het presenteren van de 1e kwartaalcijfers van Orange in maart?
Flink wat extra abonees erbij staat altijd goed voor de beleggers ;)
Klopt.. wat ik dus heb gehoord is dat Orange dit jaar een 'x' aantal klanten moet hebben van Orange France. En dit is echt wel de makkelijkste manier om klanten te scoren. Halen ze dit niet zullen ze flink op hun ballen krijgen vanuit Frankrijk.

-hoeveel hier waar van is weet ik niet natuurlijk.

(de bron was een Telfort accountmanager.) *aardige kerel hoor: wie weet leest ie mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
het bericht klopt :) en ik geloof dat als ze hun target niet halen, dat ze dan uit nederland vertekken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022

Onzin, dat kost het de klant normaliter.

Orange kost het waarschijnlijk nog niet eens de helft... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
cornelixnootje1 schreef op 10 januari 2004 @ 18:36:
[...]

Onzin, dat kost het de klant normaliter.

Orange kost het waarschijnlijk nog niet eens de helft... :)
Dat kost het ze dus wel, anders hadden ze gewoon €240,- omzet gedraaid. Nu dus niet, inkoop ligt altijd lager maar het kost ze gewoon €240,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

marteltor schreef op 10 januari 2004 @ 18:15:
het bericht klopt :) en ik geloof dat als ze hun target niet halen, dat ze dan uit nederland vertekken :?
Dat zou ik toch wel erg zout vinden! Is het dan misschien geen manier om nog snel wat extra mensen te trekken, die na een jaar een abo willen, om vervolgens net na de verlenging en betalling van dat abo er mee op te houden?

Ik dacht overigens wel gelezen te hebben, dat als Orange er mee stopt, je ook niks meer hoeft te betalen voor dit abootje... maar of dat voor een paid abo ook zo is?

Misschien nog maar een extra 2e gratis abootje erbij te nemen, eerder kans dat ze hun quota halen :) (kan ik nog meer gratis bellen :), moet ik natuurlijk wel dat waarschuwings sms-je werkende krijgen. Trouwens, daarnaast is 747;belkosten opvragen, gratis!)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe je ervoor zorgt dat je binnen die belbundel blijft?

Moet ik met een pen en papier lopen om alle minuten te noteren en hoe zit dat met de belminuten in combi met smsen. Als ik 15 minuten heb gebeld dan hou ik minder dan 90 smsjes over neem ik aan.

Verder wou ik een abbonement nemen in combi met een toestel alleen dan krijg je dit verhaal ervij maar ik volg het niet nl:

Orange Free € 20
12 maanden à € 20.00 per maand € 240.00
Entreekosten € 25.00
Korting op entreekosten: - € 25
Geen SMS bundel € 0.00
Subtotaal € 240.00
Gebruikskosten
Voor het door u opgegeven belgedrag zou u per maand normaal gesproken € 0 moeten betalen aan belminuten. Daarnaast zou u € 0 moeten betalen voor de SMS'jes. Bij dit Orange abonnement is per maand € 20.00 aan tegoed inbegrepen. Uiteindelijk hoeft u per maand dus nog maar € 0 extra te betalen. In de berekening verdelen we dit evenredig over de belminuten en SMS'jes: Bellen: € 0 / SMS: € 0
Extra kosten belminuten: 12x € 0.00 € 0.00
Extra kosten SMS: 12x € 0.00 € 0.00
Subtotaal € 0.00
Dealer
Toestel € 204.00
Verzendkosten € 0.00
Subtotaal € 204.00
Totale kosten
Totaal € 444.00
Gemiddeld per maand (€ 444.00 / 12) € 37.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 18:47:

Moet ik met een pen en papier lopen om alle minuten te noteren en hoe zit dat met de belminuten in combi met smsen. Als ik 15 minuten heb gebeld dan hou ik minder dan 90 smsjes over neem ik aan.

Verder wou ik een abbonement nemen in combi met een toestel alleen dan krijg je dit verhaal ervij maar ik volg het niet nl:

Orange Free € 20
12 maanden à € 20.00 per maand € 240.00
Entreekosten € 25.00
Korting op entreekosten: - € 25
Geen SMS bundel € 0.00
Subtotaal € 240.00
Gebruikskosten
Voor het door u opgegeven belgedrag zou u per maand normaal gesproken € 0 moeten betalen aan belminuten. Daarnaast zou u € 0 moeten betalen voor de SMS'jes. Bij dit Orange abonnement is per maand € 20.00 aan tegoed inbegrepen. Uiteindelijk hoeft u per maand dus nog maar € 0 extra te betalen. In de berekening verdelen we dit evenredig over de belminuten en SMS'jes: Bellen: € 0 / SMS: € 0
Extra kosten belminuten: 12x € 0.00 € 0.00
Extra kosten SMS: 12x € 0.00 € 0.00
Subtotaal € 0.00
Dealer
Toestel € 204.00
Verzendkosten € 0.00
Subtotaal € 204.00
Totale kosten
Totaal € 444.00
Gemiddeld per maand (€ 444.00 / 12) € 37.00
Ik begrijp er inderdaad weinig van... Waar heb je het vandaan en wat heb je aangevinkt? Is dit in combinatie met een toestel ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 18:47:

Bel gewoon 747 en dan krijg je te horen hoeveel euro beltegoed er nog over is....

Is wel wat makkelijker dan met pen en papier alles bij gaan houden :)

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
neographikal schreef op 10 januari 2004 @ 18:41:
[...]

Dat kost het ze dus wel, anders hadden ze gewoon €240,- omzet gedraaid. Nu dus niet, inkoop ligt altijd lager maar het kost ze gewoon €240,-
Tuurlijk niet. Die omzet hadden ze waarschijnlijk nooit gedraaid. Er zijn genoeg mensen die nu wel een abo nemen en normaal misschien nooit voor orange hadden gekozen.

Orange is dus veel minder dan 240,- kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Het kost orange bijna niks omdat ze zelf het netwerk in beheer hebben. Alle gesprekken die over dat netwerk gaan zonder dat ze uit hoeven te breiden maakt hun niks uit.

Verder gaan er van de 100 mensen zeker wel minimaal 50 over hun bundel heen zodat ze alsnog geld kunnen innen. Verder is naamsbekendheid ook heel belangrijk in het verhaal, op deze manier kunnen mensen kennis maken met orange en als het bevalt blijven ze waarschijnlijk wel als klant..

Er zit geen addertje onder het gras, bijna geen enkele operator / serviceprovider verdient iets in het eerste jaar omdat eerst de bonus eruit moet. Je hoeft natuurlijk ook niet de complete bundel te betalen als je wel over het bundelbedrag uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Laatst online: 11-09 17:38
het zal vast al gevraagd zijn, maar welk nummer van m'n paspoort moet ik invullen bij "Legitimatiebewijs Nr" ?
(paspoortnr. of pers.nummer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Je betaald het abo en de telefoon in die aanbieding... Je maakt dus geen gebruik van de aanbieding van Belcompany. Vind je het toestel ergens goedkoper dan 444 Euro, dan zou ik daar zeker voor gaan als ik jou was icm die actie van Belcompany!
dimitio schreef op 10 januari 2004 @ 20:33:
het zal vast al gevraagd zijn, maar welk nummer van m'n paspoort moet ik invullen bij "Legitimatiebewijs Nr" ?
(paspoortnr. of pers.nummer?)
Yupz, meer dan eens... Denk eens logisch na. Het contract moet een link hebben naar het specifieke gecopieerde document wat je bijleverd. Het document wat je er bij doet is jouw bewijs van legitimatie.

Moet ik het nummer verhaal ook nog gaan uitleggen?

Lezen is een vak B)

[ Voor 38% gewijzigd door jules op 10-01-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja ik heb de hele zooi net op de post gedaan, moet er dan dinsdag zijn, dan 'uiterlijk' tien dagen wachten = woensdag de 21, + verzendtijd = de 23e..

Zou wel een leuk verjaardagscadeautje zijn :) (ben de 25e jarig, moet lukken d8'k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 23:51:
Naja ik heb de hele zooi net op de post gedaan, moet er dan dinsdag zijn, dan 'uiterlijk' tien dagen wachten = woensdag de 21, + verzendtijd = de 23e..

Zou wel een leuk verjaardagscadeautje zijn :) (ben de 25e jarig, moet lukken d8'k)
Lol, ik de 19e, heb het alleen wat eerder opgestuurd... d8 woensdag al ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn heel veel contracten opgestuurd! Maandag worden de eerste 500 verstuurd die aangesloten zijn. Pin code en simkaart worden apart verstuurd om fraude tegen te gaan. Tis wel een heel werk hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 22:16
Worden ze maandag verstuurd (dus op de post gedaan)
of kunnen mensen maandag de eerste al ontvangen ?

Ik weet niet maar ik denk niet dat ik bij de eerste 500 zit. Ik heb Maandag 5 Jan ze opgestuurd, dus dan hebben ze het dinsdag/woensdag ik denk dat ik dan wel bij de eerste 1500 zit.

Maarja hopen hopen hopen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neej ze worden op de bus gedaan! Het zijn echt heel veel die gestuurd hebben!
Was wel heel leuk om 2 dagen te doen, dat activeren. Heb er zelf een 150 aangesloten in 2 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sagara
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:00
IK heb net Orange gebeld en die zei dat het een actie van BelCompany is en niet van Orange + hij zei zelf dat het wel raar is dat je een jaar jang gratis kan bellen voor 20 euro per maand....

Ik probeerde net Belcompany Internetshop te bellen maar het is zondag dus zijn ze gesloten.. Morgen nog maar es proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit alleen even met het probleem dat ik geen recent bankafschrift heb, aangezien ABN ze maar 1x per maand stuurt en niet erg regelmatig (zal volgende week wel komen ofzo).

Iemand een oplossing? Kan ik bij de bank een afschrift laten 'printen'? Of is er een andere manier welke Orange accepteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 15:10:
Ik zit alleen even met het probleem dat ik geen recent bankafschrift heb, aangezien ABN ze maar 1x per maand stuurt en niet erg regelmatig (zal volgende week wel komen ofzo).
Hum, juist wel heel regelmatig. 1x per maand om precies te zijn. En dat is precies 'recent' genoeg.

Maar lees eens het topic door, er zijn al eerder suggesties voor genoemd.

Algemene reminder voor degenen die hier posten: kijk eerst of je vraag eerder is gesteld! Gebruik eventueel deze link icm ctrl-f. Ook in dit topic is de GoT-policy van toepassing, er wordt dus wat moeite van je eigen kant verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Panter1976 :

Ik zat net ff te denken (jaja..) maar op zaterdag 18:07 is dit topic geopent.
Dus maandag werden de eerste contracten ontvangen door de Belcompany
Ik heb het maandag opgestuurd, dus dinsdag kreeg belcompany mijn contract
Zou ik dan bij de eerste 500 zitten? Of heb jij geen idee
Hoe zouden ze het versturen, per pakketje of een grote brief die wel door een (kleine) briefenbus past. Anders moet ik weer een daggie thuis blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 11 januari 2004 @ 18:04:
[...]

Hum, juist wel heel regelmatig. 1x per maand om precies te zijn. En dat is precies 'recent' genoeg.
Nou blijkbaar niet... Want het laatste afschrift is van 28-11-2003 en ben niet de enige die nog geen nieuwe binnen heeft:
hemiparo schreef op 05 januari 2004 @ 11:54:
Laatste is van 28-11-2003 en daar nemen ze geen genoegen mee :(
Dus niet regelmatig en niet recent genoeg...
De enige suggestie die ik eigenlijk kan vinden is het laten printen van bankafschriften wat een week op zich laat wachten. Verder heb ik het hele topic gevolgd en geen andere geldige oplossingen gehoord dus de vraag blijft staan...

BTW, voor de ABN-rek houders misschien toch een tip (die ik iig ga proberen...)
Als je met internetbankieren naar de pagina: "Al mijn producten" gaat krijg je een rekeningenoverzicht met adresgegevens.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik denk een doosje van een cm of 2 hoog, past denk ik wel door de brievenbus (en anders haal je hem toch op bij het postkantoor)
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 19:28:
[...]

Nou blijkbaar niet... Want het laatste afschrift is van 28-11-2003 en ben niet de enige die nog geen nieuwe binnen heeft:

[...]

[...]

De enige suggestie die ik eigenlijk kan vinden is het laten printen van bankafschriften wat een week op zich laat wachten. Verder heb ik het hele topic gevolgd en geen andere geldige oplossingen gehoord dus de vraag blijft staan...
dus er is geen andere oplossing...we kunnen moeilijk dat afschrift naar je toe stralen...

[ Voor 74% gewijzigd door marteltor op 11-01-2004 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Korakal schreef op 11 januari 2004 @ 18:04:
[...]

<span style="color:blue">Algemene reminder voor degenen die hier posten: kijk eerst of je vraag eerder is gesteld! Gebruik eventueel deze link icm ctrl-f. Ook in dit topic is de GoT-policy van toepassing, er wordt dus wat moeite van je eigen kant verwacht!</span>
ik heb zelf de abn amro gebeld, voor een extra bankafschrift want ik d8 dat ik die van december kwijt was. Maar de telefonist zei dat die van december van mij nog niet verstuurd was wegens de feestdagen (drukte enzo) en dat het zonde zou zijn om ze aan te vragen (2 euro).

ik zit zelf nu dus nog te wachten op mijn bankafschriften :(
lekker is dat zeg, mogelijk een leuke actie missen omdat je bankafschriften niet op tijd werden afgehandeld.
[...]

Als je met internetbankieren naar de pagina: "Al mijn producten" gaat krijg je een rekeningenoverzicht met adresgegevens.
ik ga het nu ook alvast uitprinten en ik w8 tot morgen 16:00 uur.
Als ik voor die tijd nog een afschrift krijgt, kopieer ik die snel. zo niet, dan gebruik ik de uitgeprinte inet bankieren pagina

[ Voor 21% gewijzigd door randje op 11-01-2004 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las in deze draad dat je max. 2 abo's pp kan afsluiten. Maar geldt dat alleen voor deze actie, of in totaal? Ik heb al een orange abo lopen nl, en wil nog 2 x van deze actie gebruik maken...
y00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 22:06:
Ik las in deze draad dat je max. 2 abo's pp kan afsluiten. Maar geldt dat alleen voor deze actie, of in totaal? Ik heb al een orange abo lopen nl, en wil nog 2 x van deze actie gebruik maken...
y00
Zoals al drie keer is genoemd kun je max 2 abbo`s bij Orange pp hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

[...]

[...]

[...]

In dit topic staat ook ergens vermeld dat je kunt proberen om een normaal inetbankieren bankafschrift uit te printen en er dan een handtekening / stempel van je bank op te laten zetten voor "echtheid".

Afgezien van of er in dit topic wel of niet een oplossing voor staat is dit iets wat dus aan jou bank ligt en niet aan de Belcompany of Orange, om daar hier over te gaan zeuren is denk ik niet terecht wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidaku
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
The Legend schreef op 11 januari 2004 @ 22:49:
[...]

In dit topic staat ook ergens vermeld dat je kunt proberen om een normaal inetbankieren bankafschrift uit te printen en er dan een handtekening / stempel van je bank op te laten zetten voor "echtheid".

Afgezien van of er in dit topic wel of niet een oplossing voor staat is dit iets wat dus aan jou bank ligt en niet aan de Belcompany of Orange, om daar hier over te gaan zeuren is denk ik niet terecht wel?
Volgens mij is het ook gewoon mogelijk om je bankpasje te kopieren + je legitimatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op 11 januari 2004 @ 22:49:
[...]

Mijn irritatie gaat ook niet over Orange of Belcompany, maar meer over iemand die gaat beweren dat het onzin is dat ik geen afschrift zou hebben... En dat ik het topic niet volg en daardoor domme vragen stel over bankafschriften. :) Maar goed, genoeg daarover!

Bedankt voor je aanvulling, ik had zelf al wat uitgeprint en ga het proberen te laten tekenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Tidaku schreef op 11 januari 2004 @ 22:59:
[...]

Volgens mij is het ook gewoon mogelijk om je bankpasje te kopieren + je legitimatie...
Geweldig dit.. 8)7

Op je contract staat gewoon dat je een kopie van je afschrift moet meesturen die niet ouder is dan één maand. En dan kom jij beweren dat het ook mogelijk is om je bankpasje te kopieren blabla, jah dat is idd ook mogelijk jah. Maar als je een bankafschrift MOET meesturen heb je daar niet zoveel aan wel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

Nog even voor alle duidelijkheid... uitgeprinte afschrifte zullen ten alle tijden worden afgekeurd... afschriften ouder dan een maand, gegarandeerd afgekeurd. Dus... iets anders opsturen dan een kopie van een ORIGINEEL afschrift of ouder dan 30 dagen = gegarandeerd afgewezen worden.

Ik werk zelf bij BC en heb dagelijks met teleurgestelde klanten te maken, maar hier wordt gewoon echt heel erg streng op gelet.

afschift van 1 januari is dus vanaf 1 februari niet meer te gebruiken voor een aansluiting. Geen discussie mogelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Orange doosjes worden niet meegestuurd. De simkaarten worden apart van de pin en puccode opgestuurd. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven. Er zijn heel veel aanvragen binnengekomen. Tis afwachten of je er bij zit. Alles wat ouder dan 1 maand is qua bankafschrift wordt niet geactiveerd. Pinpas en legitimatie moeten ook geldig zijn. Zodra er met de hand een andere datum op het afschrift wordt gezet wordt je ook afgekeurd (jah, ook dat komt voor). BelCompany sluit maximaal 2 contracten op dezelfde particuliere klant aan. Tenzij Orange 1 meer dan genoeg voor de klant vind natuurlijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:55
Stephane schreef op 11 januari 2004 @ 23:28:
Nog even voor alle duidelijkheid... uitgeprinte afschrifte zullen ten alle tijden worden afgekeurd... afschriften ouder dan een maand, gegarandeerd afgekeurd. Dus... iets anders opsturen dan een kopie van een ORIGINEEL afschrift of ouder dan 30 dagen = gegarandeerd afgewezen worden.

Ik werk zelf bij BC en heb dagelijks met teleurgestelde klanten te maken, maar hier wordt gewoon echt heel erg streng op gelet.

afschift van 1 januari is dus vanaf 1 februari niet meer te gebruiken voor een aansluiting. Geen discussie mogelijk !
Dan doet jullie filiaal toch iets verkeerd :) Ik heb op 27 november 2003 een nieuw Orange abonnement afgesloten bij Belcompany in Roermond. Mijn laatste bankafschrift dateerde van 22 oktober 2003. Omdat ik slechts één keer per maand een afschrift krijg, had ik het nieuwe afschrift nog niet binnen. Mijn abonnement werd desondanks zonder problemen goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

TweakersOnly schreef op 12 januari 2004 @ 00:29:
[...]
Dan doet jullie filiaal toch iets verkeerd :) Ik heb op 27 november 2003 een nieuw Orange abonnement afgesloten bij Belcompany in Roermond. Mijn laatste bankafschrift dateerde van 22 oktober 2003. Omdat ik slechts één keer per maand een afschrift krijg, had ik het nieuwe afschrift nog niet binnen. Mijn abonnement werd desondanks zonder problemen goedgekeurd.
Euh nee, waarschijnlijk ben jij gewoon gematst en heb je dus mazzel gehad. Als er in de policy staat niet ouder dan een maand dan betekent dat ook gewoon niet ouder dan een maand, ongeacht de Belcompany shop waar je hem afsluit.

Daarnaast is een abo afsluiten in de shop sowieso wat anders dan deze actie die je alleen via internet kunt afsluiten.

[ Voor 8% gewijzigd door The Legend op 12-01-2004 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Dan nog eens een vraagje. Ik heb opgestuurd en getekend op het contract dat ik m'n handtekening op 9 januari heb geplaatst. Mijn bankafschrift is van 15 december. Dat valt dus binnen die maand dat ik het heb opgestuurd.

Maar mocht men pas na de 15e mijn contract aansluiten, valt dat dan ook buiten die maand of kijken ze naar de datum dat ik het heb opgestuurd?

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Even een ander vraagje voor de BC/Orange medewerkers onder jullie: ik dacht te hebben gelezen dat je bij orange maximaal 2 contracten mag hebben.... Is dat zo?? Dat zou erg jammer zijn, want mijn huidige abo loopt af op 3 maart, en ergens deze week wordt mijn nieuwe geactiveerd (€40 icm een E700)... Ik durf deze actie niet in te sturen, omdat ik dan bang ben dat ik die E700 misloop... Wie oh wie geeft mij uitsluitsel? Anders kan ik wéér bellen met de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Kennelijk is dit topic lezen ook teveel moeite want het is geen ander vraagje maar dezelfde vraag die nu al voor de vierde keer gesteld wordt.

[ Voor 32% gewijzigd door Guardian Angel op 12-01-2004 10:52 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

dog4life schreef op 12 januari 2004 @ 10:48:
Even een ander vraagje voor de BC/Orange medewerkers onder jullie: ik dacht te hebben gelezen dat je bij orange maximaal 2 contracten mag hebben.... Is dat zo?? Dat zou erg jammer zijn, want mijn huidige abo loopt af op 3 maart, en ergens deze week wordt mijn nieuwe geactiveerd (€40 icm een E700)... Ik durf deze actie niet in te sturen, omdat ik dan bang ben dat ik die E700 misloop... Wie oh wie geeft mij uitsluitsel? Anders kan ik wéér bellen met de klantenservice.
Ik ben geen Orange medewerker, maar heb ooit wel eens het volgende opgevangen:
Als je abo nog niet is afgelopen, kan je een nieuw abo afsluiten op hetzelfde nummer, echter de periode van het moment van afsluiten van het nieuwe contract tot het moment van aflopen van je huidige contract (in de toekomst) word bij je huidige abonnements periode opgeteld.
Als je in jouw geval bijvoorbeeld een jaar abo hebt afgesloten, dan kun je of eerst je huidige abo uitzitten ofzo, of dat stukje wat je nog niet uitgezeten hebt achter je huidige abo aanplakken.
Met deze truuk blijf je als het ware 1 nummer behouden...

De volgende optie, zoals in dit topic veelvuldig besproken, is het simultaan laten lopen van abonnementen, oftewel naast elkaar. Tsja, dan is het vanzelfsprekend dat je eerder aan je max zit....

Dus, ik weet niet wat je hebt afgesproken tijdens het afsluiten van je contract, succes met uitzoeken en eventueel balen ;)
Anders zou je het contract nog altijd op naam van je ouders kunnen zetten ofzo...
GuardianAngel schreef op 12 januari 2004 @ 10:51:
[...]

Kennelijk is dit topic lezen ook teveel moeite want het is geen ander vraagje maar dezelfde vraag die nu al voor de vierde keer gesteld wordt.
Het ligt er aan wat er is afgesproken bij het afsluiten van het contract......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

@ Ch!pY-J

Dit is echt onzin ! Het enige wat je kunt doen om bij dezelfde provider je nummer te behouden is je contract verlengen. In uitzonderlijke gevallen wordt wel eens een uitzondering gemaakt heb ik wel eens opgevangen, maar daar mag je echt niet vanuit gaan !

Verder lijkt er nogal wat onduidelijkheid te bestaan over het aantal contracten dat je kunt afsluiten bij Orange. Dit is in eerste instantie 2. Mocht je echter redelijk lang bij Orange zitten en altijd je rekeningen op tijd betaald, dan zul je met gemak een 3e free aansluiting kunnen krijgen.

Hoe ik dit weet ? Ik werk bij BC en heb zojuist op de dealersite mijn contracten opgevraagd... en ja hoor... op 9 januari is een 3e free aansluiting toegevoegd en goedgekeurd :) nu nog wachten op de simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

dog4life schreef op 12 januari 2004 @ 10:48:
Ik ben bang dat zelfs de klantenservice hier geen antwoord op zal kunnen geven. Zij mogen waarschijnlijk geen uitspraken doen over de vraag of je waarschijnlijk wel of niet zult worden goedgekeurd. De afdeling credit check heeft hierbij namelijk het laatste woord en deze zijn telefonisch niet bereikbaar voor de klantenservice. Ik ben dus bang dat het een gok zal worden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:10
Even over die afschriften, ik heb net het Belcompany hoofdkantoor hier in veenendaal gebeld. Vermeld er even bij dat je via internet bankiert en dan nemen ze genoegen met een afschirft van 28 november (zoals ik ook heb dus..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Laatst online: 06-05-2024
moet je hiervoor 18 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe vaak moet het nog gezegd worden? Lees eerst ajb het hele topic door voordat je van die domme vragen gaat stellen!!! B) 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

16 kan ook icm machtiging ouders...

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Laatst online: 00:17

Blauw

De Schreeuw

Ik heb eigenlijk ff een vraagje over het meenemen van mijn prepaid KPN nummer. Die aanvraag is vrijdag op de bus gedaan. Hoe lang duurt dat? Ik heb inmiddels wel mn Orange abbo binnen + Sim + nummer. Kan ik daar alvast mee bellen, tot het nummer overgezet word? Of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Dus jij heb alles van deze actie al binnen ??

Nummerbehoud kan je gewoon op orange.nl doen, ff registreren en dan nummerbehoud intikken bij zoeken. Het je zo het fomulier

En je kan nu bellen ja

[ Voor 7% gewijzigd door Maeslant op 12-01-2004 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Laatst online: 00:17

Blauw

De Schreeuw

Nee niet echt direct van deze actie. Ik had al eerder Orange Sim30 besteld voor 4.50 per maand. Dat lijtk vergeleken met deze niet zo'n goeie deal, maarja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

Kijk ff op www.masson.nl/orange.pdf indien je 16 of 17 bent. Laat een van je ouders tekenen en stuur ook een kopie legitimatie van je ouders er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:07
Is de site bij jullie ook down :? wilde net op OKE drukken op het bestelformulier... Niets meer daan :'( ook de "hoofdpagina" is de actie om 17 uur afgelopen ofzo?

[edit]
doet het weer :*)

[ Voor 14% gewijzigd door X-Rey op 12-01-2004 17:26 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.