dog4life schreef op 12 januari 2004 @ 10:48:
Even een ander vraagje voor de BC/Orange medewerkers onder jullie: ik dacht te hebben gelezen dat je bij orange maximaal 2 contracten mag hebben.... Is dat zo?? Dat zou erg jammer zijn, want mijn huidige abo loopt af op 3 maart, en ergens deze week wordt mijn nieuwe geactiveerd (€40 icm een E700)... Ik durf deze actie niet in te sturen, omdat ik dan bang ben dat ik die E700 misloop... Wie oh wie geeft mij uitsluitsel? Anders kan ik wéér bellen met de klantenservice.
Ik ben geen Orange medewerker, maar heb ooit wel eens het volgende opgevangen:
Als je abo nog niet is afgelopen, kan je een nieuw abo afsluiten op hetzelfde nummer, echter de periode van het moment van afsluiten van het nieuwe contract tot het moment van aflopen van je huidige contract (in de toekomst) word bij je huidige abonnements periode opgeteld.
Als je in jouw geval bijvoorbeeld een jaar abo hebt afgesloten, dan kun je of eerst je huidige abo uitzitten ofzo, of dat stukje wat je nog niet uitgezeten hebt achter je huidige abo aanplakken.
Met deze truuk blijf je als het ware 1 nummer behouden...
De volgende optie, zoals in dit topic veelvuldig besproken, is het simultaan laten lopen van abonnementen, oftewel naast elkaar. Tsja, dan is het vanzelfsprekend dat je eerder aan je max zit....
Dus, ik weet niet wat je hebt afgesproken tijdens het afsluiten van je contract, succes met uitzoeken en eventueel balen

Anders zou je het contract nog altijd op naam van je ouders kunnen zetten ofzo...
Het ligt er aan wat er is afgesproken bij het afsluiten van het contract......