waar kan je de 3000+ versie verkrijgen?ik heb hem nog nergens gezien
ik doelde op die asus laptop die jij aangaf, daar kan je voor de 3000+/3200 + of 3400+ kiezen.
Over het vastlopen/blauwe schermen even een vraag, wanneer krijgen jullie die, mijn laptop wil wel eens vast staan, maar dat is enkel bij een koude start, als hij dus een paar uur niet aangestaan heeft. Na 5 minuten heeft hij nog nooit vastgestaan.
Over het vastlopen/blauwe schermen even een vraag, wanneer krijgen jullie die, mijn laptop wil wel eens vast staan, maar dat is enkel bij een koude start, als hij dus een paar uur niet aangestaan heeft. Na 5 minuten heeft hij nog nooit vastgestaan.
Verwijderd
Ja ik heb het ook alleen bij een koude start, toen ik hem net weer aanzette na een nachtje uitstaan kreeg ik er weer last van.
Nee dat klopt dat die blauwe schermen meestal na een koude start komen opdagen, maar dat hoort niet en is dus een hardware matige fout.
omdat er van windows nog geen 64 bits versie uit isErik999 schreef op 20 augustus 2004 @ 21:09:
[...]
correctie: 2800+, niet mhz.
Hoe duur wordt hij dan? je kan nl ook kiezen voor de 3000+ versie....
En ze raden Windows XP aan, wat heb je dan aan 64 bits

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Hey, Nee ik denk het niet ik heb em daar ook niet gezien. Maar je kan altijd even bellenom het na te vragen.
Mediamarkt heeft een exclusief contract met Intel en dus bieden ze geen computers/laptops aan die gebaseert zijn op een amd chip.
[ Voor 5% gewijzigd door greenlizzard op 22-08-2004 12:37 ]
Bij de Laptopper issie nu weer in prijs verlaagd !! Hij staat er nu kaal voor €1525 ex. Dat is echt een scherpe prijs voor hetgeen je krijgt ! Zijn er al mensen / reviews die de degelijkheid van het apparaat op het gebied van scharnieren ed. hebben bekeken?
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Die prijs bij de laptopper hebben ze al 1.5 maand hoor. Daar heb ik hem namelijk voor gekocht, alleen heb hem natuurlijk wel effe naar 1024 mb ram en 60 gb 7200 rpm hd laten upgraden. Het is een prima notebook en stevig gebouwd. ( stevig genoeg )
Correct; ik had mijn setup ingesteld met extra geheugen en kwam vandaag terug toen ik een lagere prijs zag, maar die list-items had ie er dus vanaf gehaald...
Die grotere hardeschijf kan je niet op de site aangeven toch? Ik zie daar geen keuze-item voor
Die grotere hardeschijf kan je niet op de site aangeven toch? Ik zie daar geen keuze-item voor
Nee idd, moet je aangeven bij opmerkingen als je gaat bestellen,je kunt ze altijd natuurlijk ook effe bellen, misschien dat je er dan nog zelfs een leuke korting weet te ontvangen.
De originele videokaart drivers van de Ferrari 3000 zijn op basis van de Catalyst 3.7 drivers. Ik heb nieuwe gebouwd op basis van de Catalyst 4.8 drivers. Het werkt perfect onder w2k, maar ik heb geen XP. Iemand die het wil testen?
ik heb zelf geen acer ferrari maar een tm8003, maar zou wel graag het opstartgeluid enzo van de ferrari hebben... iemand enig idee of deze op internet ofzo te vinden zijn?
Verwijderd
ik denk da ik hem in een gewone winkel ga kopen en niet via het internet.ik hou niet zo van online shoppen als die kapot is dan moet je weer helemaal da ding gaan opsturen enzo........ en met die kapotte pixels
Als je gewoon zo'n garantie uitbreiding van acer erbij koopt, dan wordt ie bij je gehaald en gebracht als ie stuk is. Toen mijn laptop eerst stuk was kwam de koerier van de laptopper hem omruilen aan huis voor een nieuwe. Das pas service.
Verwijderd
als het echt zo goed is dan bestel ik hem bij de laptopper met 1024mb ddr en een 60gb snellere harde schijf maar ik ga geen pixelgarantie nemen want dat lijkt men zonde van het geld
Ik heb zelf de pixel garantie er wel bij genomen. tegenwoordig is de techniek wel steeds beter geworden en de kans op dode pixels is dus sterk afgenomen. Maarja je weet maar nooit zeg ik altijd maar, en aangezien dingen bij mij vaak toch fout gaan nam ik het zekere voor het onzekere.
Zeker doen... Ik ging mijn T41P in maastricht ophalen. (In woon iets onder Lekkerkerk) zit er een dikke rode live pixel op mijn scherm. Ja, toen keek ik toch wel ff scheef. (laptop van 3700 euro)greenlizzard schreef op 22 augustus 2004 @ 20:53:
Ik heb zelf de pixel garantie er wel bij genomen. tegenwoordig is de techniek wel steeds beter geworden en de kans op dode pixels is dus sterk afgenomen. Maarja je weet maar nooit zeg ik altijd maar, en aangezien dingen bij mij vaak toch fout gaan nam ik het zekere voor het onzekere.
Gelukkig was de man heel erg aardig (www.notebookcenter.nl) en nu heb ik een X40.
Maar mijn advies, neem het risico niet op iets wat al zoveel geld kost!
Verwijderd
maar valt het gewoon niet onder garantie?volgens mij is die pixelgarantie gewoon geldklopperij
Nee, wil het onder de garantie vallen dan moeten het er 8 of meer zijn ofzo.
Weet iemand trouwens heo dat zit met een verzekering voor de laptop? Tegen diefstal etc. Je zal zeker een aparte verzekering moeten afsluiten ervoor?
Ga naar de bank, en babbel even met een verzekeringsadviseur.irongangster schreef op 23 augustus 2004 @ 10:47:
Weet iemand trouwens heo dat zit met een verzekering voor de laptop? Tegen diefstal etc. Je zal zeker een aparte verzekering moeten afsluiten ervoor?
Verwijderd
Als je je laptop bij de-laptopper koopt, kan je ervoor kiezen om hem extra te verzekeren tegen bv. diefstal en "ongelukken". Dit doen ze voor een periode van 3 jaar, en voor laptops tot 2000 euro kost het 169 euro.irongangster schreef op 23 augustus 2004 @ 10:47:
Ik heb ook gehoord dat als je met je VISA-kaart een laptop koopt, dat je dan automatisch verzekerd bent tegen diefstal en ongelukken (alle aankopen met VISA) Dit weet ik echter niet helemaal zeker
Verwijderd
Ik heb hier op GOT reviews gelezen van mensen die met hun laptop waarvan 1 pixel was uitgevallen terug gingen naar de winkel en ze zo een nieuwe kregen (uiteraard met pixel garantie)greenlizzard schreef op 22 augustus 2004 @ 22:58:
Nee, wil het onder de garantie vallen dan moeten het er 8 of meer zijn ofzo.
Dat is inderdaad met de pixelgarantie. Zie http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=1439 voor de pixelpolicy van De-Laptopper.Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 19:50:
[...]
Ik heb hier op GOT reviews gelezen van mensen die met hun laptop waarvan 1 pixel was uitgevallen terug gingen naar de winkel en ze zo een nieuwe kregen (uiteraard met pixel garantie)
Verwijderd
De Ferrari 3200 heeft mooie videokaart en de behuizing ziet er erg mooi uit. Alleen de processor schijnt toch niet zo erg snel te zijn. Ik heb verschillende reviews gelezen en ook een aantal benchmarks waaruit dit blijkt.
Ik was vandaag in een winkel om een beetje informatie te vragen over de Ferrari 3200 en de verkoper zei dat sommige programma's er niet op draaien i.v.m. de nieuwe 64-bits technologie, echt een goede verkoper
Ik weet niet wat jullie ervaring hiermee is?
Wat raden jullie aan als je batterijduur niet echt heel erg van belang is, maar je toch niet een "zware" P4 wilt. Een centrino of een AMD-M 64?
Ik was vandaag in een winkel om een beetje informatie te vragen over de Ferrari 3200 en de verkoper zei dat sommige programma's er niet op draaien i.v.m. de nieuwe 64-bits technologie, echt een goede verkoper
Wat raden jullie aan als je batterijduur niet echt heel erg van belang is, maar je toch niet een "zware" P4 wilt. Een centrino of een AMD-M 64?
Een van de opvallendste dingen vindt ik dat hij heel erg stil is! Mits je gene DVD kijkt natuurlijk
Als ik hem aan heb stana hoor ik hem bijna niet!
Ik heb em niet bij de laptopper gekocht. Ik weet niks van verzekeringen dus ik heb echt geen idee wat ik nou moet doen
Ik heb em niet bij de laptopper gekocht. Ik weet niks van verzekeringen dus ik heb echt geen idee wat ik nou moet doen
Vraag aan je vader/moeder of ze een zgn. kostbaarhedenverzekering bij willen nemen naast hun inboedelverzekering (€ 3-4 per maand extra).irongangster schreef op 24 augustus 2004 @ 23:43:
Een van de opvallendste dingen vindt ik dat hij heel erg stil is! Mits je gene DVD kijkt natuurlijkAls ik hem aan heb stana hoor ik hem bijna niet!
Heb je daar links van? Wil die graag wel eens lezen dan....Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 20:42:
De Ferrari 3200 heeft mooie videokaart en de behuizing ziet er erg mooi uit. Alleen de processor schijnt toch niet zo erg snel te zijn. Ik heb verschillende reviews gelezen en ook een aantal benchmarks waaruit dit blijkt.
Hmz, ik denk dat dat niet zo veel uit maakt? Er is toch nog geen windows 64bit, dus alles wordt gewoon als 32 bit uitgevoerd lijkt me....Ik was vandaag in een winkel om een beetje informatie te vragen over de Ferrari 3200 en de verkoper zei dat sommige programma's er niet op draaien i.v.m. de nieuwe 64-bits technologie, echt een goede verkoper![]()
*minikick*
Zijn er nog mensen die dit beestje gekocht hebben en hun ervaring toch even willen posten? Sta te twijfelen of ik deze laptop koop of de Paradigit Voyager Rocksolid, die ik via school iets goedkoper kan krijgen....
Zijn er nog mensen die dit beestje gekocht hebben en hun ervaring toch even willen posten? Sta te twijfelen of ik deze laptop koop of de Paradigit Voyager Rocksolid, die ik via school iets goedkoper kan krijgen....
Verwijderd
Ik heb weer een ander probleempje, weet niet of er iemand anders ook nog last van heeft.
Maar als ik mijn systeem in standby zet, en hem daarna daar weer uithaal, dan is heel mijn beeld wazig met allemaal strepen erdoorheen, ik kan dan gewoon nog alles doen alleen je ziet bijna niks meer totdat je windows opnieuw hebt opgestart.
Iemand anders misschien dit probleem of iemand die weet hoe je het op kan lossen?
Maar als ik mijn systeem in standby zet, en hem daarna daar weer uithaal, dan is heel mijn beeld wazig met allemaal strepen erdoorheen, ik kan dan gewoon nog alles doen alleen je ziet bijna niks meer totdat je windows opnieuw hebt opgestart.
Iemand anders misschien dit probleem of iemand die weet hoe je het op kan lossen?
Verwijderd
Misschien driver update voor videokaart...Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 18:47:
Ik heb weer een ander probleempje, weet niet of er iemand anders ook nog last van heeft.
Verwijderd
Ik gebruik de nieuwste drivers van Omega, maar bij de vorige versie had ik er ook al last van
Verwijderd
Blauw scherm probleem!! Machine chek exeption XP stop fout 00000009c enz..
Acer heeft mijn geheugen ervangen maar het probleem is er nog steeds!!
Wie weet een oplossing?? Zie het niet meer zitten als Acer hetook niet weet!!
Acer heeft mijn geheugen ervangen maar het probleem is er nog steeds!!
Wie weet een oplossing?? Zie het niet meer zitten als Acer hetook niet weet!!
Oei, oei, als ik dat zo lees doet het apparaatje nog niet helemaal waarvoor hij bedoeld is 
Ben aan het twijfelen tussen de acer ferrari 3200 en de Paradigit Voyager Rocksolid; niet helemaal te vergelijken natuurlijk maar die laatste kan ik via school kopen....met korting enzo
Nu moet ik natuurlijk wel eerst positieve reacties gelezen hebben wil ik voor de acer gaan....
Ben aan het twijfelen tussen de acer ferrari 3200 en de Paradigit Voyager Rocksolid; niet helemaal te vergelijken natuurlijk maar die laatste kan ik via school kopen....met korting enzo
Nu moet ik natuurlijk wel eerst positieve reacties gelezen hebben wil ik voor de acer gaan....
ik heb gelezen dat de acer ferrari 3200 problemen heeft met de amd powernow functie en dat dit opgelost kan worden met service pack 2.
Wat klopt hiervan? want mijn gloednieuwe toch wel dure acer hier die durft soms ook vast te lopen als ie op batterij staat. De symptomen lijken wel erg er wel erg veel op dat ie vast loopt (niet altijd) als ie terugschakeld in processorsnelheid.
Dit zou toch niet mogen voor een gloednieuw systeem en ik wil em niet 2 weken ofzo kwijt door hem terug te sturen.
Wat klopt hiervan? want mijn gloednieuwe toch wel dure acer hier die durft soms ook vast te lopen als ie op batterij staat. De symptomen lijken wel erg er wel erg veel op dat ie vast loopt (niet altijd) als ie terugschakeld in processorsnelheid.
Dit zou toch niet mogen voor een gloednieuw systeem en ik wil em niet 2 weken ofzo kwijt door hem terug te sturen.
Ik hoop het, want dan schakel ik snel over. Werkt PowerNow! ook buiten windows? Aangezien ik Fedora Core 2 ging installeren erop, en daar stond hij één keer tijdens de setup vast. Denk niet dat hij dan terugschakeld naar 800 MHz.
* the-hell is nu aan het proberen de wireless lan aan de praat te krijgen
moet toch wel kunnen onder linux
De rest werkt zonder er iets aan te doen, LAN, video etc.
* the-hell is nu aan het proberen de wireless lan aan de praat te krijgen
Hmz, ik denk toch dat ik een andere laptop koop; vasthangers als je een laptop pas kort hebt is niet echt een goed teken voor de langere termijn denk ik.... Kwa inhoud (specs) scoort ie goed natuurlijk, maar het geheel dient wel te werken. Aangezien ik hem bijna alleen op batterij zal gaan gebruiken lijken mij vasthangers funest....
Bij loppt hij nog steeds als een speer. Iemand al een dvd-r gebrand? Hoe snel kan dat bij jullie?
Tierelier
Verwijderd
Zowel op batterij als op AC loopt hij na enkele minuten vast en krijg je een blauw scherm met een stop fout 0000009c enz..
Ook als je niets met het laptop doet loopt hij na enkele minuten vast.
Als er iemand is met een oplossing dan hoor ik het graag!!
Verwijderd
Dat hebben de meeste mensen met deze laptop als ze een koude start doen, maar de enige oplossing die zich tot nu toe heeft voorgedaan is Acer bellen, en hopen dat je door de garantie een nieuwe krijgt die het niet doet.
Oe, wel leuke prijsverlaginkjes sinds vannacht
Op de Microsoft site kun je van alle foutmeldingen precies terugvinden wat het betekend.Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 20:47:
Zowel op batterij als op AC loopt hij na enkele minuten vast en krijg je een blauw scherm met een stop fout 0000009c enz..
Het is ook wel handig als iedereen in de posts aangeeft of het om de 3000 of de 3200 gaat, dit zijn twee totaal verschillende machines!
[ Voor 6% gewijzigd door TheBorg op 02-09-2004 03:50 ]
Verwijderd
Bij mij gaat het om de 3200 serie, van de 3000 serie heb ik er 40 verkocht en zijn allen oke! Nu voor de tweede keer terug naar Acer, ben benieuwd wat ze nu weer gaan vervangen.
Heb nog 6 klanten met exact het zelfde probleem. Acer handeld alle garanties rechtstreeks af met de klant ook DOA's!
In principe zijn ze allen defect geleverd.
Als Acer niet snel met een oplossing komt zoek ik de media op!!
Heb nog 6 klanten met exact het zelfde probleem. Acer handeld alle garanties rechtstreeks af met de klant ook DOA's!
In principe zijn ze allen defect geleverd.
Als Acer niet snel met een oplossing komt zoek ik de media op!!
Het is ook handig als men aangeeft welke software versie ze gebruiken (incl servicepacks).
Ik ben ook van plan de 3200 aan te schaffen, maar dan wil ik wel weten of dit probleem ook daadwerkelijk op te lossen is.
Ik ben ook van plan de 3200 aan te schaffen, maar dan wil ik wel weten of dit probleem ook daadwerkelijk op te lossen is.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Is er iemand die misschien kan bevestigen dat SP2 dit probleem wel oplost, of is het echt gewoon een hardware probleem?
Ik ben nu XP aan het download met SP2, of het even te controleren
Verwijderd
de ferrari 3200 is in prijs gezakt bij de laptopper Normaal € 1.525,- nu de laatste modellen slechts € 1.449,-
exl btw
komt er een nieuwe versie van ofzo?want het zijn de laatste modellen
exl btw
komt er een nieuwe versie van ofzo?want het zijn de laatste modellen
Mogelijk met de snelste Low-Power Mobile AMD64 en een Mobility Radeon 9800 256Mb? Ik houd m'n hart vast, en m'n portemonnaie...
Dat zou wel cool zijn als de 9800 nu al komt
toen ik aceradvantage aan ging melden kon ik al kiezen voor de Ferrari 3400
Dit ding wordt alleen in ferrari kleuren geleverd he? Althans, het ding voldoet exact aan m'n eisen qua specs, heb naar andere laptops gekeken maar niet echt iets vergelijkbaars gevonden.
Verwijderd
Wat ging je aanmelden...Erik999 schreef op 02 september 2004 @ 20:02:
toen ik aceradvantage aan ging melden kon ik al kiezen voor de Ferrari 3400
Lijkt mij wel erg aantrekkelijk die nieuwe ferrari, weet iemand al iets meer over de specs?
Aanmelden? Ik moest mijn laptoptype opgeven bij AcerAdvantage voor de extra garantie en verzekering, en in dat menu stond dus die 3400. Voorderest niks over gezien, dus kan best een fout zijn hoor, google geeft ook niks....
Nope, dat is geen fout. Zo kwam ik er ook achter dat de 3200 eraan kwam. En nu weer een 3400. En dat noemden ze dan limited editionErik999 schreef op 02 september 2004 @ 23:28:
Aanmelden? Ik moest mijn laptoptype opgeven bij AcerAdvantage voor de extra garantie en verzekering, en in dat menu stond dus die 3400. Voorderest niks over gezien, dus kan best een fout zijn hoor, google geeft ook niks....
Je bent me net voor, echt balen, hij gaat mooi in de vakantie terugVerwijderd schreef op 03 september 2004 @ 08:32:
De servie packs helpen niet bij XP Home en Profesional!!
Verwijderd
volgens mij gaat die 3400 pas eind 2005 ofzo aankomen want zo oud is die 3200 nu ook weer niet
Ik heb precies dezelfde vraag! Weet iemand hier het antwoord op?Bolk schreef op 02 september 2004 @ 21:17:
Dit ding wordt alleen in ferrari kleuren geleverd he? Althans, het ding voldoet exact aan m'n eisen qua specs, heb naar andere laptops gekeken maar niet echt iets vergelijkbaars gevonden.
Het gaat mij meer omdat er Ferrari op staat. Ik kan 'm in Mclaren of Williams kleuren spuiten, maar dat gaat me te verraps schreef op 03 september 2004 @ 15:17:
[...]
Ik heb precies dezelfde vraag! Weet iemand hier het antwoord op?
SHit zeg,
Ik heb m'n ferrari 3200 pas een paar weken.
Hij crashte eerst steeds in het begin af en toe. Maar nu als ik hem opstart komt ie niet verder dan het ferrari bios scherm en dan reboot ie weer. Dat gaat zo maar door
. Batterij is vol.
Er staat norton antivirus 2004 op, die was up to date du het lijkt me dat het geen virus is
weet iemand iets?
Vr. grt,
Jeroen
Hij crashte eerst steeds in het begin af en toe. Maar nu als ik hem opstart komt ie niet verder dan het ferrari bios scherm en dan reboot ie weer. Dat gaat zo maar door
Er staat norton antivirus 2004 op, die was up to date du het lijkt me dat het geen virus is
Vr. grt,
Jeroen
Hmm, ik begin uit dit topic mijn conclusies toch wel te trekken over acer, ze maken pracht van behuizingen(toch voor ferrari fans, waaronder ik niet zit), steken er nette hardware in, maar om een of andere reden werkt die hw niet samen en wordt het systeem zelf brak...
Dus note aan acer: Let liever meer op de hw en het samenwerken ervan, dan alleen op mooie behuizingen!!
Dus note aan acer: Let liever meer op de hw en het samenwerken ervan, dan alleen op mooie behuizingen!!
kom nu zeg, er moet toch een simpele oplossing voor zijn!
Hoogstwaarschijnlijk ligt het aan 1 van de drivers.
Vastlopen doet de mijne af en toe enkel na koude start, maar is toch storend.
Hoogstwaarschijnlijk ligt het aan 1 van de drivers.
Vastlopen doet de mijne af en toe enkel na koude start, maar is toch storend.
Verwijderd
Hardeschijf misschien gecrashed/ teveel bad sectors.irongangster schreef op 07 september 2004 @ 20:47:
SHit zeg,
Hij crashte eerst steeds in het begin af en toe. Maar nu als ik hem opstart komt ie niet verder dan het ferrari bios scherm en dan reboot ie weer. Dat gaat zo maar door. Batterij is vol.
Er staat norton antivirus 2004 op, die was up to date du het lijkt me dat het geen virus isweet iemand iets?
Vr. grt,
Jeroen
heb het maar mety de recory cd gedaan.
Nu maar hopen dat ik niks kwijt ben
Nu maar hopen dat ik niks kwijt ben
Verwijderd
Heb er nu drie liggen bij Acer en hebben tot nu toe geen oplossing voor het vastlopen van de 3200.
Hebben nu contact met de fabriek over dit probleem!
Als je Acer belt moet je hem laten ophalen maar als je vraagd of dit een bekend probleem is zeggen ze van niet!!!
Hebben nu contact met de fabriek over dit probleem!
Als je Acer belt moet je hem laten ophalen maar als je vraagd of dit een bekend probleem is zeggen ze van niet!!!
De Laptopper verkoopt 'm tijdens een actie nu voor €1449,-
Sjit, heb ik net een prijzige basversterker afgerekend... Voor dat bedrag is het een koopje.
excl. 19% btwBolk schreef op 09 september 2004 @ 23:30:
De Laptopper verkoopt 'm tijdens een actie nu voor €1449,-
Mja, weet ik. Standaard bij de Laptopper.
Ik moet zeggen, na deze recovery loopt mijn acer stukken beter!! Veel minder crashes gehad. Nu gooi ik al mijn belangrijke bestanden ook meteen op de 10GB partitie zodat je nooit wat kwijt bent 
Ook ben ik er nu achter dat de bluetooth ind e laptop prima kan communiceren met mijn nokia 6230! Ben weer helemaal happy!!
Ook ben ik er nu achter dat de bluetooth ind e laptop prima kan communiceren met mijn nokia 6230! Ben weer helemaal happy!!
Verwijderd
Vandaag werd ik gebeld door Acer dat ze de laptops zullen vervangen voor nieuwe!
Of dit het probleem oplost wisten ze niet want de nieuwe kunne ook stuk zijn!!
Wezullen het volgende week weten!
Inkoop prijs is inmiddels gezakt naar 1399 ex btw zegt genoeg denk ik!
Of dit het probleem oplost wisten ze niet want de nieuwe kunne ook stuk zijn!!
Wezullen het volgende week weten!
Inkoop prijs is inmiddels gezakt naar 1399 ex btw zegt genoeg denk ik!
kan iemand kijken hoe snel hij DVD-R kan branden met zijn 3200? ik maar met 2speed...
Tierelier
TheBorg schreef op 22 augustus 2004 @ 16:54:
De originele videokaart drivers van de Ferrari 3000 zijn op basis van de Catalyst 3.7 drivers. Ik heb nieuwe gebouwd op basis van de Catalyst 4.8 drivers. Het werkt perfect onder w2k, maar ik heb geen XP. Iemand die het wil testen?
Is het verstandig om er NU nog 1 aan te schaffen? De laptopper biedt ze lekker goedkoop aan. Vooral de power van de A64 spreekt me aan. Accutijden zijn rond 1 uur al genoeg voor mij
Verwijderd
Ik hoorde veel over dode pixels, maar zoals ik begrijp biedt acer zelf daar al een garantie voor standaard dus dan is zo een verzekering van de-laptopper overbodig lijkt me?
http://www.pcvergelijk.com/PDF/AcerNotebookPixel.pdf
Betekent dat ook dat we 1 dezer dagen een prijsverlaging in de winkels kunnen verwachten of zal de prijs de komende tijd wel op hetzelfde niveau blijven?Inkoop prijs is inmiddels gezakt naar 1399 ex btw zegt genoeg denk ik!
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2004 20:58 . Reden: toevoeging ]
In die garantie staat dat er maximaal 4 dode pixels mogen zijn waarvan maximaal 1 in het midden van het scherm. Dit is dus geen pixel-perfect garantie.Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 20:53:
Ik hoorde veel over dode pixel, maar zoals ik begrijp biedt acer zelf daar al een garantie voor standaard dus dan is zo een verzekering van de-laptopper overbodig lijkt me?
Verwijderd
Maar goed met slechts één dode pixel in het midden valt misschien nog wle te leven..............Maar stel nou eens voor dat je er drie hebt dat zou pas echt een ramp zijn!!

ok service pack 2 nederlands is officieel uit, iemand die die gedownload heeft en waarbij het vastlopen is opgelost? heb nog geen tijd gehad om het te downloaden. is gigantisch groot
nee, is niet opgelost daarmee, helaas. Heb SP2 er weer afgehaald want het werkt een stuk sloomer, XP Pro SP1 vind ik hier nu het best, niet eens vastgelopen na een hele nacht uit hebben gestaaneur0fighter schreef op 15 september 2004 @ 21:59:
ok service pack 2 nederlands is officieel uit, iemand die die gedownload heeft en waarbij het vastlopen is opgelost? heb nog geen tijd gehad om het te downloaden. is gigantisch groot
Ik heb een mailtje gestuurd naar de leverancier van mijn laptop met de vraag hoe het kan dat ik mijn DVD-R-etjes maar kan branden met 2 speed, dit terwijl er op de website staat:
Super Multi DVD-RW (Read: 4x DVD-R/-RW/+R/+RW; 8x DVD-ROM; 24x CD-ROM; 2x DVD-RAM) (Write: 2.4x DVD+R/+RW; 4x DVD-R; 2x DVD-RW; 16x CD-R; 8x CD-RW; 2x DVD-RAM)
Super Multi DVD-RW (Read: 4x DVD-R/-RW/+R/+RW; 8x DVD-ROM; 24x CD-ROM; 2x DVD-RAM) (Write: 2.4x DVD+R/+RW; 4x DVD-R; 2x DVD-RW; 16x CD-R; 8x CD-RW; 2x DVD-RAM)
Tierelier
Heb SP2 geïnstalleerd en heb EDIT: EN DACHT IK nu geen problemen meer met koude boots. DIT WAS ECHTER MAAR VAN KORTE DUUR. PROBLEEM NOG NIET OPGELOST DUS. VERDORIE. IS het opgelost bij iemand door service pack2 er terug af te gooien?
[ Voor 59% gewijzigd door memento__mori op 20-09-2004 16:16 ]
Verwijderd
Acer Ferrari 3400:
http://www.itmedia.co.jp/...cles/0409/07/news016.html
(Ook goed om even je Japans op te halen ...)
Manual:
http://csd.acer.com.tw/ac...=5.45&Count=50&Expand=5#5
http://www.itmedia.co.jp/...cles/0409/07/news016.html
(Ook goed om even je Japans op te halen ...)
Manual:
http://csd.acer.com.tw/ac...=5.45&Count=50&Expand=5#5
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 13:42 ]
Ja, echt jammer dat ze er niet een Mobility 9800 in kunnen zetten. Nu is de upgrade enkel een zuinigere, snellere cpu...

Inderdaad, ik draaide hem prima voor twee weken met SP2, nu is ie weer vastgelopen, weer een recovery. Damzn, al m'n proggies weer kwijt. Is dit gewoon toeval of niet? Ik had weinig last van de "koude start" crashes.
Ja dit is nu al de 2e keer, hoe kan ik dit voorkomen dan?Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 21:17:
[...]
Hardeschijf misschien gecrashed/ teveel bad sectors.
gebruik je toevallig nero?JorisdeKloris schreef op 16 september 2004 @ 07:51:
Ik heb een mailtje gestuurd naar de leverancier van mijn laptop met de vraag hoe het kan dat ik mijn DVD-R-etjes maar kan branden met 2 speed, dit terwijl er op de website staat:
daar kan ik ook maar met 2x branden , maar bijv met dvd-decrypter kan ik op 2.4x branden ,
het lijkt me een beperking in brand progsel
met alcohol 120% brande ik de cd idd op 2.4 speed.... geen idee op het + of - was btwDaanK schreef op 21 september 2004 @ 19:24:
[...]
gebruik je toevallig nero?
daar kan ik ook maar met 2x branden , maar bijv met dvd-decrypter kan ik op 2.4x branden ,
hmmz .. zou dat zelf ook nog eens moeten checkenErik999 schreef op 21 september 2004 @ 20:25:
[...]
met alcohol 120% brande ik de cd idd op 2.4 speed.... geen idee op het + of - was btw
ik kan dus géén command & conquer: generals spelen op deze laptop...
de acer ferrari 3200mlib ...
het installeren gaat perfect, de updates voor generals gaan ook perfect, echter vanaf ik hte spel start gaat het fout en krijg ik wazige errors zoals:"game cannot start due to hardware failure"
dit terwijl andere games (HL-DOD, NFS: Underground, Far Cry, ...) wel perfect werken.
zijn er nog mensen die dit probleem hebben?
we zijn aan het werken met de originele drivers die op het systeem staan zoals wij het ontvangen hebben uit de doos.
de acer ferrari 3200mlib ...
het installeren gaat perfect, de updates voor generals gaan ook perfect, echter vanaf ik hte spel start gaat het fout en krijg ik wazige errors zoals:"game cannot start due to hardware failure"
dit terwijl andere games (HL-DOD, NFS: Underground, Far Cry, ...) wel perfect werken.
zijn er nog mensen die dit probleem hebben?
we zijn aan het werken met de originele drivers die op het systeem staan zoals wij het ontvangen hebben uit de doos.
Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...
Verwijderd
Hoop dat dit te verhelpen is want heb hem bestelt EN aankomend weekend een lan. Maar als dat er neit op draait dan zou dat wel erg verrot zijn moet ik alsnog me pc meenenem
Ja, was met Nero. je moet trouwens DVD-R kunnen branden met 4 speed ik zal het eens proberen.DaanK schreef op 21 september 2004 @ 19:24:
[...]
gebruik je toevallig nero?
[ Voor 19% gewijzigd door jorisdekloris op 23-09-2004 08:59 ]
Tierelier
Verwijderd
even ter info - 3200 bijna overal uitverkocht, de laptopper is volgens mij de enige die hem nog heeft... wel net besteld.
Verwijderd
specs volgens amd dan... komt blijkbaar nog in september of oktober, aangekondigd op 20-9-04... prijs rond de 2000 €.Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 21:24:
wilt iemand de specs van de ferrari 3400 hier weergeven
Installed Operating System
Microsoft Windows XP Home Edition
Processor
Low-power mobile AMD Athlon 64 processor 3000+ at 90nm, 512KB L2 cache
Chipset
VIA ProSavage K8T800
Memory
- 512MB DDR 333 SDRAM (256MB installed in each of two memory slots)
- User upgradeable up to 1GB (one 512MB memory card in each slot) or 2GB (one 1GB memory card in each slot) subject to availability of 1GB cards
Storage
- 80GB1 ATA/100 hard disk drive with Disk Anti-Shock Protection (DASP), 4200 RPM
- Internal variable speed Super Multi Write Plus drive (supports DVD -RW, +RW, -RAM):
Read: -4X DVD-R, 4X DVD-RW, 4X DVD+R, 4X DVD+RW, 8X DVD-ROM, 24X CD-ROM, 2X DVD-RAM
Write: -2.4X DVD+R, 2.4X DVD+RW, 4X DVD-R, 2X DVD-RW, 16X CD-R, 8X CD-RW, 2X DVD-RAM
- 4-in-1 card reader for optional MultiMediaCard (MMC), Secure Digital (SD) card, SmartMedia card or Memory Stick
Video
- 15.0" SXGA+ (1400 x 1050) TFT LCD, up to 16.7 million colors
- ATI MOBILITY RADEON 9700 graphics, 128MB video memory, support for AGP8X
- VGA, S-video TV out ports
- Support for simultaneous display on notebook LCD and external monitor
Audio
Integrated stereo speakers and microphone, microphone/line-in and stereo headphone/ speaker/line-out ports, Microsoft DirectSound compatibility
Interface Ports
- Four USB 2.0
- Parallel
- DC in
- RJ-11 modem
- RJ-45 LAN
- VGA, S-video TV out
- microphone/ line-in, stereo headphone/speaker/line-out
- FireWire (IEEE 1394)
- FIR (fast infrared)
Card Slots
- Type II PC Card slot, 32-bit PC CardBus architecture, Zoomed Video support
- 4-in-1 card reader for optional MultiMediaCard (MMC), Secure Digital (SD) card, SmartMedia card or Memory Stick
Connectivity
- Modem: 56K ITU V.92 modem with PTT approval; Wake-on-Ring ready
- LAN: 10/100/1000 Mbps Fast Ethernet; Wake-on-LAN ready
- LAN: integrated Acer InviLink 802.11b/g1 Wi-Fi CERTIFIED
- Bluetooth wireless PAN
Included Software
- Installed: Acer Launch Manager, Adobe Acrobat Reader, CyberLink PowerDVD,4 Norton AntiVirus,4 NTI CD-Maker 4
- On CD shipped with the system: Acer System Recovery
User Interface
- Acer FineTouch 84-key keyboard with five-degree curve, inverted T cursor layout, embedded numeric keypad, minimum 2.5mm key travel, 18mm spacing
- Web browser, e-mail with LED, two user-programmable launch keys
- Wireless and Bluetooth on/off buttons with LEDs
- Touchpad with four-way scroll button
- Ferrari USB mouse
Average Dimensions and Weights
- 330 (W) x 272 (D) x 31 (H) mm
- 3.014 kgwith CD-RW/DVD-ROM combo drive installed
Size and weight may vary depending on configuration
Power
- ACPI 1.0b power management
- 90-watt AC adapter
- Eight-cell lithium ion battery: up to 3.0 hours life depending on configuration and usage, 4.5 hours recharge time with power on
Security Features
User and administrator BIOS passwords