Acer Ferrari 3000/3200 Ervaringen

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 4.138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86209

Topicstarter
Ik heb afgelopen maand mijn Acer Ferrari 3000 laptop binnen gekregen, misschien dat jullie geïnteresseerd waren in mijn ervaringen...

Qua uiterlijk is het een mooie rode opvallende verschijning, hij is vrij dun en weegt naar mijn idee aardig veel, hij voelt echter heel stevig en solide aan, het toetsenbord is redelijk, het scherm is heel snel (geen ghosting bij DVD's en snelle spellen).

Ik zie haast geen verschil tussen 16 bit en 32 bit kleuren, ik draai hem dan ook gewoon in 16 bit.

In volledige scherm resolutie (1400x1050) op 16 bit haalt hij een 3D mark 2001 SE score van 4998, in 32 bit is dat 4599.

In de trein kan ik op 1 accu lading gedurende ong. anderhalf uur GTA vice city spelen.

Ik had wel aardig wat werk om de laptop naar mijn smaak te installeren, de megeleverde installatie mediums zijn nutteloos, die installeren en herpartitioneren je schijf zonder dat je dat wilt.

Met Partition Magic 1e partitie flink verkleint en die van Acer zelf verwijdert.
Ik heb met ghost 2003 een backup gemaakt op DVD-R, dit ging vlekkeloos, ik had echter wel tijdelijk een externe floppy drive nodig voor het bootimage.

Ik heb ook SUSE 9.0 geïnstalleerd, dit ging op zich zonder problemen, echter hij liep steeds vast in runlevel 5, de oplossing hiervoor was het installeren van kernel 2.6.0 (vanilla) en de laatste build van XFree86 (4.4.0-rc1)
Ik heb WLAN en het modem nog niet aan de praat, dit komt vooral omdat ik daar nog geen aandacht aan heb besteed, vermoedelijk is er nog geen driver voor het modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66862

ey,

ik krijg deze laptop morgen ook binnen

ben erg benieuwd.
wat vind jij ervan succes of misstap???

draai je gta vol open ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 17:34

S913

Abusus non tollit usum

Is zit ook erg te twijfelen om deze aan te schaffen ... maar zit nog met enkele twijfels die jij als gebruiker misschien kan wegnemen :P

Eigenlijk is het ook maar 1 twijfel: De AMD-M processor? Hoe is die? Hoe is het geluidsniveau? Wordt hij erg warm? Zoja, op welke plek? Ik bedoel kan je hem wel normaal op je schoot zetten zonder brandwonden? ;)

Heb je ondertussen ook kunnen testen hoe lang je met een volle accu doet bij een beetje normaal gebruik (Office, Photosoep, IE etc)?

Thanks, ben erg benieuwd naar je verder bevindingen :)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50095

niks warmer dan p4-m. De fan slaat ongeveer (bij windows gebruik) 1 kee in de 10/15 min. aan, en na 10 sec. is hij weer stil. Accu gaat hier 2.5 tot 3 uur mee. Ik praat hier over een jewel briliant 2785, Daar zit een 2500+ cpu in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou , dan zou ik is met de oplossing komen.

de acer ferrari heb ik nu 3 dagen en ik ben er erg tevreden over
de accu gaat nu nog niet zo lang meer , want die moet je eerst ef een tijd gebruiken voordat ie het lang gaat doen.

de gehele laptop wordt niet zo warm. je kan hem normaal op je schoot houden

alleen 1 nadeel vond ik het klein kleine ferrari muisje

deze is echt heeeeeeel klein

voor de rest super laptop _/-\o_

succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

ik heb er een tijdje mee gezeten (toen hij net uit de doos was). Ik vond hem best wel warm worden. Zeker als ik het vergelijk met de ASUS notebook die ik thuis heb. Ik vond hem ook niet echt heel snel.

hij ziet er wel heel cool uit. (als je er van houdt)
het scherm en geluid vond ik overigens goed.

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27029

ik heb de ferrari al zo'n anderhalve maand

ben er best tevreden over, alleen heb ik een dode pixel, dus dat is wel kut

de accu gaat ongeveer 2 uur en 15 minuten mee bij gewoon gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben er wel tevreden over,

maar mijn processor staat steeds anders. dan 909MGHzz dan 1.45 en dan 1.89
weten jullie hoe dit komt.

het lijkt mij iets met de netstroom te maken te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

ik ben heel benieuwd naar de Wlan Chipset die er in zit... en dan bedoel ik niet invilink maar de echte naam

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50095

dat komt door de powernow, standaart draait je cpu op 864 mhz, maar als hij meer dan b.v. 50% load heeft dan clockt hij hem op, bij 100% load heb je dus 1866 mhz (2500+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94879

Anoniem: 66862 schreef op 08 januari 2004 @ 19:25:
ik ben er wel tevreden over,

maar mijn processor staat steeds anders. dan 909MGHzz dan 1.45 en dan 1.89
weten jullie hoe dit komt.

het lijkt mij iets met de netstroom te maken te hebben
nee, dit gebeurd om stroom te besparen, als je de mhz'en niet nodig hebt gebruikt hij ze ook niet en spaar je stroom dus langer gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

okeeej.

nog een vraagje.

hoe loopt bij jullie de spellen??
lopen deze goed en op welke resolutie draaien jullie bijvoorbeeld

medal of honor / gta3

of hebben jullie alles op 16 bits en lage texture kwaliteit .

en als ik aan het msn'en / word ben , dan kan ik maar 1.5 uur met de accu
ik heb de laptop pas een paar dagen. wordt dit capaciteit langzamer hand groter
of hoe moet ik dit zien???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Anoniem: 66862 schreef op 08 januari 2004 @ 20:06:
okeeej.

nog een vraagje.

hoe loopt bij jullie de spellen??
lopen deze goed en op welke resolutie draaien jullie bijvoorbeeld
Heb hem dus zelf (nog) niet, maar mijn collega heeft hem en vertelde mij laatst dat hij met UT2003, 1280x1024 32bits op 80 fps zat ... meer weet ik helaas niet ;)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en nog maar 1 vraagje dan he,

op welke resolutie draaien jullie gewoon in windows enzo en hoeveel hertzen

want ik heb nu 1280x1034 op 90 hertz en de tekst is best wazig enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Laatst online: 08:32
Mijn moeder heeft de Ferrari impulsief gekocht, dus wij hebben er ook eentje hier, deze post type ik daarvandaan.

Beeldscherm:

Hier staat hij altijd in 1400x1050 en dat is mooi groot als jet vergelijkt met andere 15" tft schermen (vaak max. 1024x768 <- te klein vind ik). Op 1400x1050 zie je alles nog perfect scherp en werkt het heel prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind hem ook prettig werken.

maar van de processor snap ik nie veel

als mijn processor load 100 % staat , dan is mijn mghzz. nog maar 14500
terwijl het 1900 moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34225

Processorspeed:

Service Pack 1 installeren, en powerschema op Presentatie zetten. Dat is de oplossing voor de 130x/131x/135x series :), lijkt me ook dat dat voor de Ferrari3000 zo is. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 34225 op 09-01-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06 16:15

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Anoniem: 66862 schreef op 09 januari 2004 @ 15:52:
ik vind hem ook prettig werken.

maar van de processor snap ik nie veel

als mijn processor load 100 % staat , dan is mijn mghzz. nog maar 14500
terwijl het 1900 moet zijn.
Woeii, dat is over klokken!! 14500. Tja Ferarri hè

offtopic
sorry beetje flauw of vrijdagmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Stel even in je energie het schema op "Altijd Aan", dat zal als het goed is ook moeten werken. Ook is het idd. aangeraden SP1 te installeren voor dit probleem met de gewone Windows XP versie. Deze patch is in SP1 meegenomen.

[ Voor 6% gewijzigd door Laurent op 09-01-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aikeleer schreef op 09 januari 2004 @ 16:57:
Stel even in je energie het schema op "Altijd Aan", dat zal als het goed is ook moeten werken. Ook is het idd. aangeraden SP1 te installeren voor dit probleem met de gewone Windows XP versie. Deze patch is in SP1 meegenomen.
Altijd aan zorgt er niet voor dat hij gebruikt maakt van Power!Now.
Hij draait constant op full-speed en beïnvloed dus zo negatief de batterijduur, hij vraagt meer stroom dus is hij sneller leeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86209

Topicstarter
Om een paar vragen op te sommen :

-Dat de frequentie fluctueert komt door powernow, deze bespaart je een hoop energie, mooi laten zo en powerscheme gewoon op laptop laten staan.

-GTA4 (ViceCity) draai ik op 1400x1050 16 bits verzicht op de helft, dan draait ie goed soepel, op batterijen schaal ik de resolutie naar 1024x768 om de accu te sparen.

Ik heb 1,5 uur in de trein Vice City zitten spelen, accu was hierna zo goed als leeg.
Ik heb ook gewoon kantoorwerk (mails/office 'n stuff) gedaan in de trein, na 1,5 uur had ik hem iets onder halfvol.

Over de warmte, op blote benen wil die tamelijk warm worden aan de linker zijkant, rechts vlak onder de voorkant kreeg ik sepastische aanvallen van mijn spieren, waarschijnlijk dat daar iets zit dat een sterk wisselend magnetisch veld genereerd ofzo, of ik ben gewoon sepastisch ;)

Ik heb zelf géén dooie pixels, mooi houden zo :)
De brander werkt perfect, kan elk soort DVD branden afgezien van het RAM formaat en het aankomende dual-layer natuurlijk.

Iedereen die tot nog toe een reactie uitte mbt de laptop was erg positief, persoonlijk vind ik de muis prima (buttons daarvan zijn wel klote), maar stoor me achteraf wel aan het feit dat er voor die prijs geen tas bij zat en ook geen externe floppy drive (tja, soms nog steeds handig als je met veel verschillende en oude systemen moet werken)
Ik vind het ook jammer dat geen enkelle poort, ook die van de memory cards niet, afsluiters hebben, vind ik persoonlijk wel zo netjes, stof en vuil gaat die sloten die je zelden gebruikt opvullen.

Accutijd kun je overigens ook sparen door alle hardware die je niet gebruikt UIT te schakelen (bluetooth, WLAN, parallelle poort, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben nu ook opzoek naar een mooie tas voor deze laptop
wie heeft er een al een tas voor gekocht??

ik zoek een kleine tas waar de laptop en muisje net inkunnen
dus niet zo'' n hele groten

bedankt voor de tip voor de processorsnelheid deze heeft gewerkt.

wel balen dat er geen mooie rode ferrari tas ofzo bijzat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102043

En mensen? Hoe bevalt de mobile processor?
En heeft de Ferrari nu altijd standaard een +/- brander? Ik zie ook heel veel configs met alleen een - brander (zie de laptopper).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Standaard heeft hij een +/- brander.
Wat bijv. de laptopper aanbied moeten ze zelf weten, dat varieert zoveel bij alle bedrijven :/

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 34225 op 11-01-2004 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat moeten ze zelf weten, dat berijp ik wel. maar ze doen net of ze stunten door er dan bijvoorbeeld 1024 mb in te doen (vind ik wel tof) maar dit blijkt dan ook weer 266 mhz geheugen te zijn, terwijl dit standaard volgens mij 333 is en dan ook nog eens alleen een '-' brander... daar baal ik van.. ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zit ook een 333-in dus dan zou je op performance inleveren :?
Lijkt me sterk dat ze dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar kan deze laptop nu het best gekocht worden? En verwijs me niet naar pricewatch o.i.d. want er bestaan toch wat verschillende configuraties die hier en daar verkocht worden... wie o wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk zelf bij de beschikbare leveranciers en leg de aangeboden configuraties en evt. opties naast je wensen en maak zelf je keuze :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koop hem dan bij een anderen winkel zoals www.pcsnel.nl daar heb ik hem gehaald

ik haal trouwens een 3d mark 2001 SE scoren van 6500

ik heb de 3d mark scoren uitgevoerd toen ik hem uit de doos haalde dus nog alles orginele instellingen enzo.

als winxp prof. erop staat en up 2 date drivers haal ik denk ik wel 7200 3dmarks

dit vindt ik voor laptop keigoed.

greetz.
jordi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66862 schreef op 12 januari 2004 @ 19:27:
koop hem dan bij een anderen winkel zoals www.pcsnel.nl daar heb ik hem gehaald

ik haal trouwens een 3d mark 2001 SE scoren van 6500

ik heb de 3d mark scoren uitgevoerd toen ik hem uit de doos haalde dus nog alles orginele instellingen enzo.

als winxp prof. erop staat en up 2 date drivers haal ik denk ik wel 7200 3dmarks

dit vindt ik voor laptop keigoed.

greetz.
jordi
Jordi, ja maar pcsnel is bijvoorbeeld zo'n winkel waar het toch een iets ander type is... zo is de jouwe geen mobile AMD en is het sdram geheugen 266 mhz en geen 333 mhz....

vaag allemaal toch? Maar de dealers spelen wel met de prijzen, want mensen denken toch, hey dat is die ferrari, laat ik hem maar daar kopen want daar is ie voordeliger...

hoe bevalt ie verder Jordi? Hoe is dat wlan 54 mbit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ey.

ik heb gewoon + - brander (al geprobeerd) geheugen weet ik niet . maar ik denk wel gewoon 333 aangezien hoge 3d mark scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ey

54 mbit heb ik nog niet geprobeerd.
maar er zat toch maar 11 mbit in of niet??

waar kan ik dit zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-04 19:02

HJR

ik zoek een kleine tas waar de laptop en muisje net inkunnen
dus niet zo'' n hele groten
Ik heb dus een TM 800 en die zit volgens mij in dezelfde behuizing, qua formaat dan. Ik heb een Samsonite backpack download

Afbeeldingslocatie: http://www.samsonite.nl/nl/en/prodimages/211/211ccc034be01160x160.jpg

De tas kan je ook in het volledig zwart krijgen (die heb ik dus). De laptop past er zuigend in, maar je moet alleen het ding modificeren. In het laptopvak zit een netje op de bodem gestikt om een adapter in te kunnen rollen ofzo. Deze wordt met plastic kliksluitingen op zijn plek gehouden. De plastic kliksluitingen kan je er zo uit knippen. Netjes bij de aanhechting, zodat je er niets van ziet :) En het netje moet je met een stikselnaald (heet dat zo?) Zo'n ding wat je moeder wel in haar naaidoos heeft zitten waarmee je makkelijk stiksels los kan pulleken. Het is wat werk, maar je hebt wel de perfecte tas.

Het vak voor de laptop is erg klein, voor adapter en muis goed te doen.

Hij is niet goedkoop 59 pleuro volgens mij.... Maar ik ben er erg tevreden mee. Aanrader voor alle Acer TM gebruikers die een rugtas willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 13:49
'k heb er zelf ook een, mij bevalt de laptop uitstekend, hoewel ik de eerst spelletjes nog moet installeren, maar dan ga ik eerst die standaard windows image de deur uit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Anoniem: 102043 schreef op 12 januari 2004 @ 20:38:
[...]

Jordi, ja maar pcsnel is bijvoorbeeld zo'n winkel waar het toch een iets ander type is... zo is de jouwe geen mobile AMD en is het sdram geheugen 266 mhz en geen 333 mhz....

vaag allemaal toch? Maar de dealers spelen wel met de prijzen, want mensen denken toch, hey dat is die ferrari, laat ik hem maar daar kopen want daar is ie voordeliger...

hoe bevalt ie verder Jordi? Hoe is dat wlan 54 mbit?
Denk dat het er eerder aan ligt hoe correct de leverancier de specificaties van de producent overneemt. Acer heeft nl. maar één model uitgebracht met 333 geheugen en +/- brander. PCSnel is bij het processor-type volgens mij alleen maar een M'etje vergeten want ik heb (of ik moet mij verschrikkelijk vergissen) nog nooit een normale XP processor in een laptop gezien ;)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:01
ik heb deze rugzak voor mijn travelmate 803

perfecte rugzak! en hij ziet er mooi uit, en het valt niet op dat je een notebook bij je hebt

Afbeeldingslocatie: http://www.hedgren.com/graphs/newlook/collection/fullsize/hep-02.gif

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb hem dus bij pc-snel gekocht en er staat heeel groot op mijn laptop
een sticker met amd athlonn xp-m

dus ik kan je zeggen dat pcsnel ook de xp-m processor erin heeft zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66862 schreef op 13 januari 2004 @ 17:18:
ik heb hem dus bij pc-snel gekocht en er staat heeel groot op mijn laptop
een sticker met amd athlonn xp-m

dus ik kan je zeggen dat pcsnel ook de xp-m processor erin heeft zitten :P
BEdankt voor jullie reacties op mijn bijdrage in deze draad, maar heb toch besloten om de ASUS M6000N aan te schaffen....

Gr. Peedp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:35

996

Sinds 31-12-2003 heb ik dus ook een laptop : inderdaad ik post in dit topic en heb dus een Acer Ferrari.

Ik heb trouwens lang getwijfeld: Acer 803, Jewel Jade 8070, Asus M6000. Toch een keus kunnen maken en daar had ik tot voor kort geen spijt van !

De Acer Ferrari is snel, mooi en werkt prettig, persoonlijk vind ik het wel stoer dat ie met 802.11g overweg kan. Pluspuntje t.o.v. de Centrino's. :*)
Een nadeel vind ik de accuduur: max. 2 uur en 15 minuten en het feit dat de laptop behoorlijk warm wordt. Maar of dit warmer is dan andere laptops weet ik niet: zelf heb ik geen vergelijkingsmateriaal.
Tegelijk met de laptop heb ik een Linksys WRT54G gekocht en het is lekker internetten, liggend op de bank. ;)

Uit mijn inleiding blijkt dat ik niet helemaal tevreden ben.
Sinds gister heb ik namelijk een live-pixel, op een zwarte achtergrond licht deze constant groen op :'( :'(. De pixel bevindt zich in het midden van het scherm en valt dus op (helemaal als je eenmaal weet dat ie er zit). Het jammere is dat ik wel een pixel test heb gekocht (45 euro) en 3 jaar Acer garantie (139 euro ex btw), helaas kan ik nu niet meer ruilen. Had binnen 1 week gemoeten, maar toen was die stomme pixel er nog niet. Ook die uitgebreide garantie helpt in dit geval niet :( :( :( .

Advies aan anderen: laat dat geld voor zo'n pixel garantie (of hoe het bij de verschillende leveranciers ook mag heten) maar mooi zitten. Als je pech hebt betaal je ervoor en heb je er niets aan !

Misschien dat ik m'n laptop te koop ga aanbieden op de 2e hands markt. Of heeft iemand misschien nog een tip hoe je zo'n live pixel misschien kunt "repareren" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
996 schreef op 19 januari 2004 @ 20:54:
Sinds 31-12-2003 heb ik dus ook een laptop : inderdaad ik post in dit topic en heb dus een Acer Ferrari.

Ik heb trouwens lang getwijfeld: Acer 803, Jewel Jade 8070, Asus M6000. Toch een keus kunnen maken en daar had ik tot voor kort geen spijt van !

De Acer Ferrari is snel, mooi en werkt prettig, persoonlijk vind ik het wel stoer dat ie met 802.11g overweg kan. Pluspuntje t.o.v. de Centrino's. :*)
Een nadeel vind ik de accuduur: max. 2 uur en 15 minuten en het feit dat de laptop behoorlijk warm wordt. Maar of dit warmer is dan andere laptops weet ik niet: zelf heb ik geen vergelijkingsmateriaal.
Tegelijk met de laptop heb ik een Linksys WRT54G gekocht en het is lekker internetten, liggend op de bank. ;)

Uit mijn inleiding blijkt dat ik niet helemaal tevreden ben.
Sinds gister heb ik namelijk een live-pixel, op een zwarte achtergrond licht deze constant groen op :'( :'(. De pixel bevindt zich in het midden van het scherm en valt dus op (helemaal als je eenmaal weet dat ie er zit). Het jammere is dat ik wel een pixel test heb gekocht (45 euro) en 3 jaar Acer garantie (139 euro ex btw), helaas kan ik nu niet meer ruilen. Had binnen 1 week gemoeten, maar toen was die stomme pixel er nog niet. Ook die uitgebreide garantie helpt in dit geval niet :( :( :( .

Advies aan anderen: laat dat geld voor zo'n pixel garantie (of hoe het bij de verschillende leveranciers ook mag heten) maar mooi zitten. Als je pech hebt betaal je ervoor en heb je er niets aan !

Misschien dat ik m'n laptop te koop ga aanbieden op de 2e hands markt. Of heeft iemand misschien nog een tip hoe je zo'n live pixel misschien kunt "repareren" ?
of hopen dat er meer kapot gaan en je een nieuw scherm krijgt?

maar als ie in het midden zit is inderdaad wel irri... ik heb ooit eens gelezen dat een klein tikje soms wel wil helpen
maar ehm da's op eigen risico enzo, zoek maar eens op google zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Heeft/kan iemand foto's (maken)? Ik ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet, maar op de Asus site kon ik alleen de voorkant (met toetsenbord en beeldscherm) zien.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96110

he 'em nu ook 2 weken en heb xp pro erop gezet, heb nu alleen geen drivers voor bluetooth meer. (via acer.nl is dat nu net de enige driverlink die niet werkt, dus als iemand anders ze heeft kunnen vinden, laat ff weten.)

ik werk veel 3d en heb daarom 2 x 512 gekocht en eent dimm gewoon vervangen via kapje op de onderkant echter waar zit die andere dimm, en hoe kom ik erbij. Heb 'em wel opgeschroeft, maar kreeg eem niet helemaal open, en om nu al meteen te slopen ...

ik heb echter wel serieuze problemen met 3d weergave, en het lijkt me dat daar bij mij iets fout zit. mijn laptop is nl tien keer langzamer dan mijn oude 800mhz desktop qua framerate (fps) bij mijn 3d game-engine software pakket, zelfs de meest basic dingen trekt die niet meer. Wat kan dat zijn ... ??

en inderdaad voor 1800 euro-tje had ik best wel een speciale tas erbij willen hebben.

wat wel tof is, de ferrari bg image tijdens de startup van je systeem. en qua design best ok, mooie gelakt bovenkant en mooi weggewerkte plugs. Toetsenboord mooi onder hoek van 5 graden, echter wt wel "dom" van acer is, de stroomplug zit naast je dvdspeler, dus als je een cd-tje erin stop/of eruit haald komt ie vaak tegen mijn stroonkabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oeps, verkeerde topic, sorry 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb net 3dmark2003 gedraad en kom maar tot 1006 ipv de 7000 die het zouden moeten zijn. weten jullie waar dat aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Anoniem: 96110 schreef op 21 januari 2004 @ 16:38:
ik werk veel 3d en heb daarom 2 x 512 gekocht en eent dimm gewoon vervangen via kapje op de onderkant echter waar zit die andere dimm, en hoe kom ik erbij. Heb 'em wel opgeschroeft, maar kreeg eem niet helemaal open, en om nu al meteen te slopen ...
Vraag me even niet waar, maar ik heb ergens gelezen dat je zelf slechts 1 v/d 2 dimms simpel kan vervangen ... de tweede moet ie voor open. Hmm ... balen da'k effe niet meer weet waar ik het gelezen heb :(
Anoniem: 96110 schreef op 21 januari 2004 @ 18:18:
heb net 3dmark2003 gedraad en kom maar tot 1006 ipv de 7000 die het zouden moeten zijn. weten jullie waar dat aan kan liggen.
Met 3dmark2003 7000????? Ben je niet in de war met 3dmark2001 o.i.d.? Of vergis ik me nou?

[ Voor 24% gewijzigd door S913 op 21-01-2004 18:33 ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

*dubbel*

[ Voor 99% gewijzigd door S913 op 21-01-2004 18:33 ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh, geeft 3dmark2003 ander points dan 2001??. iniedergeval moet het met 2001 7000 points opleveren onder xp pro. (zie posting van andere tweaker). Dus zo eigenlijk graag van iemand anders willen weten wat zijn marks zijn met de ferrari onder 3dmark03, dan weet ik of mijn systeem nou wel of niet ok is.

ps, dat van die 2-de dimm vroeg ik me dus af, hoe kom ik daarbij, want ik zit nu met 512 dimmetje die niks doet.

PS iemand nog behoefte aan 2 niet gebruikte 256 MB 333mhz dimms uit mijn ferrai, zeg 2 voor de prijs van 1 (althans de huidige dagwaarde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:40
Phusebox schreef op 13 januari 2004 @ 16:48:
ik heb deze rugzak voor mijn travelmate 803

perfecte rugzak! en hij ziet er mooi uit, en het valt niet op dat je een notebook bij je hebt

[afbeelding]
Ik ben er ook naar opzoek, jammer dat het erg dure tassen zijn :(
Iemand nog een alternatief (uit ervaring?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
Ikzelf gebruik een samsonite laptop rugzak, ruim zat en handig voor school :)

Alleen is de mijne wat brak aan het doen, ik denk dat me hdd op sterven na dood is, en ik heb een aantal dvd's die bij het laatste hoofdstuk vastlopen in me standalone dvd speler dus of de brander nou wel lekker is betwijfel ik ook.
Maar goed, ik wacht eerst ff tot ie echt stuk is (hdd) en dan maar rma :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeg weet iemand of waneer ik mijn monitor dicht doe, wanneer die loopt, of die dan op standby gaat of afsluit (als het scherm op zwart gaat), als ik dit nl doe krijg ik 'em niet meer uit zijn standby mode, bewegen met muis heeft geen zin, en kort de start knop indruk zorgt er alleen maar voor dat ie opnieuw opstart. Dus hoe haal ik 'em uit zijn standbye mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Smirnoff schreef op 21 januari 2004 @ 22:45:
[...]

Ik ben er ook naar opzoek, jammer dat het erg dure tassen zijn :(
Iemand nog een alternatief (uit ervaring?)
www.tne.nl > 75 euro > in vergelijking met de dik 100 euro die ik er 1,5 jaar geleden voor betaalde een koopje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
75 ex btw is nog steeds +- 90 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
_-= Erikje =-_ schreef op 24 januari 2004 @ 00:12:
75 ex btw is nog steeds +- 90 euro
jaja ok maar ik heb er destijds (heb t even opgezocht) 119 euro voor betaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb xp pro erop gezet en sindsdien werkt bluetooth niet meer. "NO DEVICE". Heb driver van widcomm 1.4.2 build 10 SP4. (ook tijdens de install zegt ie dat ie niks kan vinden, en via add hardware ook niks). Hebben jullie hier betere ervaringen mee, en hoe krijg ik 'em weer werkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

Anoniem: 96110 schreef op 24 januari 2004 @ 20:30:
heb xp pro erop gezet en sindsdien werkt bluetooth niet meer. "NO DEVICE". Heb driver van widcomm 1.4.2 build 10 SP4. (ook tijdens de install zegt ie dat ie niks kan vinden, en via add hardware ook niks). Hebben jullie hier betere ervaringen mee, en hoe krijg ik 'em weer werkend
daar heb ik ook een tijdje mee zitten rotzooien, (XPPro over de Home heengezet..)
Bluetooth werkte in Home ook al niet,
heb voor de upgrade optie gekozen, bij de Pro installatie.
Bluetooth aan de praat gekregen met de drivers op de bijgeleverde install-disk (1)
zorg dat je alles weer even goed verwijderd (bluetooth) en dan opnieuw opstarten, en de pc de drivers laten vinden in de BT directory op de CD.

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21388

Hebben jullie SP1 wel geinstalleerd na het opnieuw installeren van XP Pro? Als ik het me goed herriner zit er geen bleutooth ondersteuning in XP zonder SP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

clean install met xp SP1, maar ik ga et is proberen via de bijgeleverede driver op de cd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BT dir op install cd 1, ehh, ik heb alleen een IMAGES en TOOLS map op mijn cd staan, mare, kan je ff kijken welke driver dat is, dan download ik em wel ergens van. (juist de link op de acer site is dood :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32558

is er iemand die een paar pics van zijn Acer Ferrari 3000 kan posten?
zou ik wel appreciëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://acer.nl/temp/ferrari3000/Ferrari%203000_all%20black.jpg
Afbeeldingslocatie: http://acer.nl/temp/ferrari3000/Ferrari%203000_open%20all%20black.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104056

Ik heb al verschillende mensen horen praten over dode pixels bij de ferrari? Zijn er hier ook mensen die dit probleem hebben? En komt het veel voor bij de ferrari?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden..
Matthi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik heb 5 collega's met de Acer Ferrari, maar heb nog geen van allen hierover gehoord.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-05 20:42
heeft iemand nog die bluethooth driver? Op de site van acer staattie niet.
Ik heb ook per ongeluk die andere 2 partities weggegooid en er dus 1 grote van gemaakt. Er is mij gezegd dat dit eigenlijk niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
OH --> CSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:35

996

Heeft iemand hier ervaring met het gebruik van SD-geheugenkaartjes in de kaartlezer van de Acer Ferrari laptop ?
Ik gebruik zelf een kaartje van Dane Elec (256MB) en Transcend (128MB) beiden worden niet door de kaartlezer herkend :( .

Volgens Nexus (een forumbezoeker) kan dat liggen aan de combinatie van kaartje en lezer. Hebben jullie al eens een kaartje gebruikt in de lezer ? Zo ja, welk merk kaartje en welke kleur heeft het beveiligingsschuifje ?

Edit:
Inmiddels heb ik op zondag 2 mei 2004 via de acer-site een "support request" ingediend. Ik ben benieuwd wanneer ik hier reactie op krijg van Acer. Heeft één van jullie ervaring met de hulp van Acer ?

Edit2:
Het is nu vrijdag 14 mei en m'n laptop is weer terug. Door Acer prima verzorgd: thuis opgehaald op vrijdag 7 mei, cardreader vervangen en vanmiddag weer netjes thuis terug gebracht (toen DHL gistermorgen aan de deur kwam was ik niet thuis). Precies één week, ik vind het behoorlijk vlot. _/-\o_
M'n SD-kaartje werkt nu perfect ! ;)

[ Voor 41% gewijzigd door 996 op 14-05-2004 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb een acer ferrari laptop gekocht met de standaard 2*256 dimms en daardnaast 2*512, met het idee deze met de 256 dimms te switchen. De eerste dimm leverde geen probleem op (onderop zit een mooi klepje), maar de tweede 256 dimm kan ik nergens vinden. Heb de laptop al helemaal open geschroefd van onder, maar kon nergens lekker bij (allemaal kabels die van de onderkant en bovenkant lopen).

Nu weet ik van een oude laptop die ik ooit heb open gesloopt dat je soms het toetsenboord kan verwijderen door bv. 2 pennetjes naar achter te schuiven, en zodoende het het toetsenboord te lichten, waardoor er toegang tot enkele hardware componenten ontstaat. heb dan ook het idee dat dit ook geld voor mijn acer ferrari, ehter kan nergens deze verborgen pinnetjes vinden.

Dus... als iemand mij kan vertellen waar die tweede dimm zich bevindt en hoe ik deze kan bereiken (en als het via verwijderen toetsenboord is dan graag ff vertellen hoe ik deze precies moet lichten), dan vele malen dank, want ik zit nu al enkele maanden met een nieuwe 512 dimm, en das toch zonde.

Het moet wel kunnen, want in de manuals staat: de computer is voorzien van twee geheugenslots, waarvan er een wordt gebruikt voor het standaardgeheugen. U kunt het geheugen uitbreiden door een geheugenmodule te installeren in het beschikbare slot, of door het standaardgeheugen te vervangen door een geheugen module met een grotere capaciteit.

Alleen staat er dan weer niet bij hoe., en via google kom ik ook niet verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 17:55
Anoniem: 96110 schreef op 31 mei 2004 @ 10:49:
heb een acer ferrari laptop gekocht met de standaard 2*256 dimms en daardnaast 2*512, met het idee deze met de 256 dimms te switchen. De eerste dimm leverde geen probleem op (onderop zit een mooi klepje), maar de tweede 256 dimm kan ik nergens vinden. Heb de laptop al helemaal open geschroefd van onder, maar kon nergens lekker bij (allemaal kabels die van de onderkant en bovenkant lopen).

Nu weet ik van een oude laptop die ik ooit heb open gesloopt dat je soms het toetsenboord kan verwijderen door bv. 2 pennetjes naar achter te schuiven, en zodoende het het toetsenboord te lichten, waardoor er toegang tot enkele hardware componenten ontstaat. heb dan ook het idee dat dit ook geld voor mijn acer ferrari, ehter kan nergens deze verborgen pinnetjes vinden.

Dus... als iemand mij kan vertellen waar die tweede dimm zich bevindt en hoe ik deze kan bereiken (en als het via verwijderen toetsenboord is dan graag ff vertellen hoe ik deze precies moet lichten), dan vele malen dank, want ik zit nu al enkele maanden met een nieuwe 512 dimm, en das toch zonde.

Het moet wel kunnen, want in de manuals staat: de computer is voorzien van twee geheugenslots, waarvan er een wordt gebruikt voor het standaardgeheugen. U kunt het geheugen uitbreiden door een geheugenmodule te installeren in het beschikbare slot, of door het standaardgeheugen te vervangen door een geheugen module met een grotere capaciteit.

Alleen staat er dan weer niet bij hoe., en via google kom ik ook niet verder
Er zitten 2 schroeven dwars door het notebook heen. Die moet je er dus van onderen uitschroeven. Dan bovenop het plaatje dat boven het toetsenbord zit eruit ligten (tricky, zit goed vast). Onder dat plaatje zit het toetsenbord nog met 2 of 3 kleine schroefjes vast. Dan zou je het toetsenbord er zo uit kunnen halen en daaronder zit het geheugen.

[ Voor 3% gewijzigd door Schmoove op 31-05-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijk, daar heb ik wat aan. Zal het eens proberen

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 96110 op 01-06-2004 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

'ehmm. Zie heel veel schroevjes. Als je het hebt over een kapje, dan neem ik aan dat je dat kapje bedoeld met de maile en www buttons en waar links staat: "ferrari 3000'. Als ik het goed lees wat je zegt zitten deze vast met 2 schroeven , echter kan geen schroeven ontdekken aan de onderkant welke loodrecht onder dit kapje zitten.

Bijgaand een image (click to enlarge) van voor en achterkant laptop, als jij even zou kunnen aangeven welke 2 schroeven ik zou moeten pakken, voor dat ik alles ga los schroeven en onverhoop iets kapot maak. (2 linker handen ;) ). en of het idd het kapje is wat ik denk het is.

Afbeeldingslocatie: http://server5.uploadit.org/files/chrisk-ferrari.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb nu alle schroeven aan de onderkant maar losgedraaid, maar krijg het 'kapje' boven het toetsenboord er niet af, is daar nog een bep. truck voor, of ben ik enkele verborgen schroeven vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit is wat ik opgestuurd heb gekregen van de acer support site, echter geen melding over HOE ik nu dat eerdergenoemde kapje verwijder. Heb geen zit om dat nl aftebreken omdat ergens blijkt nog een schroefje te zitten. Dus mocht iemand weten hoe ik dat kan verwijderen, dan hoor ik het graag.

Afbeeldingslocatie: http://server5.uploadit.org/files/chrisk-ferrari02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:20

TheBorg

Resistance is futile.

Hoe je het mem moet vervangen staat op http://www.acerferrari.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-05 20:42
Ik heb een serviceguide van deze notebook. Die ik natuurlijk ook heb O+ Ben er zeer tevreden over. Alleen 1 klein minpuntje.... mn letters beginnen te vervagen op mn toetsenbord :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hartelijk dank voor deze links, erg handig zou gide ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102028

De Acer Ferrari 3200, exclusieve passie met 64-bit

06/10/2004's-Hertogenbosch

Acer Computer, Nederlands marktleider op het gebied van notebooks en officiële sponsor van Scuderia Ferrari, introduceert een nieuw en exclusief notebook, de Ferrari 3200. Dit notebook volgt de traditie van elegantie, vernieuwing en geavanceerde technologie die zowel Acer als Ferrari kenmerkt.

De Ferrari 3200 is gebaseerd op de meest recente Low-Power Mobiele AMD Athlon™ 64 2800+ processor en is voorzien van de nieuwste AMD 64-bit technologie. Een elegant, plat en lichtgewicht chassis in grijs en Ferrari-rood vormt de behuizing van de meest geavanceerde technologie die beschikbaar is voor de huidige mobiele gebruikers. Het toestel bevat een groot en 200nit high brightness 15” TFT-beeldscherm aangedreven door de supersnelle ATI® Mobility™ Radeon™ 9700 grafische kaart met 128MB dedicated video RAM, een basis systeemgeheugen van 512MB DDR RAM, uitbreidbaar tot 2048MB, en een 80GB HDD. Bovendien verlengt de AMD PowerNow!™ technologie de batterijlevensduur terwijl de HyperTransport™ technologie de gegevensoverdracht drastisch verbetert.

Dankzij de draadloze verbindingsmogelijkheden die aangeboden worden door de geïntegreerde IEEE 802.11g standaard en het Personal Area Network via de geïntegreerde Bluetooth™ module, is het mogelijk om overal en altijd verbonden te zijn met het internet of een bedrijfsnetwerk.

Om beelden en films te bekijken, te beheren en op te slaan of om video-apparatuur en digitale randapparaten te koppelen, is de Ferrari 3200 uitgerust met een DVD-lezer/brander, 4 ultrasnelle USB 2.0-poorten, en een S-Video out poort, FireWire IEEE 1394 interface en een 4-in-1 geheugenkaartlezer.

Het is opnieuw een notebook die door Acer vorm is gegeven met de meest geavanceerde componenten. Het exclusieve ontwerp en de natuurlijke stijl van de Ferrari 3200 maken er een compacte en vernieuwende werkgezel van.

De Ferrari 3200 (aangeraden verkoopprijs: €1848 excl. BTW) heeft standaard 1 jaar Internationale garantie die verlengd kan worden tot 3 jaar met de AcerAdvantage service die ook ongevalschade aan de notebook dekt.

Persbericht Ferrari 3200
Even tussendoor voor de liefhebbers ;)

Edit: De laptop heeft 'm al :P
http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=2570

Voor € 1993,- incl. is ie van jou :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 102028 op 10-06-2004 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63653

Wie heeft er nog een tip voor een goedkoop adresje?
ik kan maar 2 winkels vinden op internet die hem verkopen, 1.990 euro is de goedkoopste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102028

PC One heeft hem voor 1897,-. Goedkoper zal ie voorlopig niet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Laatst online: 09-06 17:16

Bergen

Spellingscontroleur

Dude, zulke mooie plaatjes horen geresized te worden hoor... :) (vanwege die karteltjes door de slechte browser-resize bedoel ik dan)

Afbeeldingslocatie: http://www.gerbs.net/pics/got/2004-06/f1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gerbs.net/pics/got/2004-06/f2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gerbs.net/pics/got/2004-06/f3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gerbs.net/pics/got/2004-06/f4.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Bergen op 15-06-2004 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63653

Anoniem: 102028 schreef op 15 juni 2004 @ 01:49:
uhmm ik kan het mis hebben maar ik zie staan: 1940 euro?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:00
Anoniem: 63653 schreef op 15 juni 2004 @ 21:11:
[...]

uhmm ik kan het mis hebben maar ik zie staan: 1940 euro?!?!
Jup klopt, ze zullen de prijs hoog waarschijnlijk aangepast hebben. Ik zie ook dat ze hem net weer op voorraad hebben, dus misschien dat de prijs nog iets zal dalen.

[ Voor 9% gewijzigd door greenlizzard op 16-06-2004 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Hoe is de behuizing van de ferrari reeks? Zit er bijvoorbeeld snel een kras op die rode bovenlaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Anoniem: 102028 schreef op 15 juni 2004 @ 01:49:
Ik zou zeggen: wacht nog een paar weken. De prijs daalt dan waarschijnlijk wel een eurotje of 150 (kun je toch een leuke router en/of tas voor kopen ;)).

Wat plaatjes van een ander forum:

Afbeeldingslocatie: http://misc.h4x3r.nl/img/notebooks/thumbs/Acer_Ferrari_3200_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://misc.h4x3r.nl/img/notebooks/thumbs/Acer_Ferrari_3200_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://misc.h4x3r.nl/img/notebooks/thumbs/Acer_Ferrari_3200_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://misc.h4x3r.nl/img/notebooks/thumbs/Acer_Ferrari_3200_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://misc.h4x3r.nl/img/notebooks/thumbs/Acer_Ferrari_3200_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://misc.h4x3r.nl/img/notebooks/thumbs/Acer_Ferrari_3200_6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://misc.h4x3r.nl/img/notebooks/thumbs/Acer_Ferrari_3200_7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://misc.h4x3r.nl/img/notebooks/thumbs/Acer_Ferrari_3200_8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://misc.h4x3r.nl/img/notebooks/thumbs/Acer_Ferrari_3200_9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://misc.h4x3r.nl/img/notebooks/thumbs/Acer_Ferrari_3200_10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://misc.h4x3r.nl/img/notebooks/thumbs/Acer_Ferrari_3200_12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://misc.h4x3r.nl/img/notebooks/thumbs/Acer_Ferrari_3200_13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://misc.h4x3r.nl/img/notebooks/thumbs/Acer_Ferrari_3200_14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://misc.h4x3r.nl/img/notebooks/thumbs/Acer_Ferrari_3200_15.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Ik ga over een week de Acer Ferrari 3200 aanschaffen en nu zie ik net dat de prijs zojuist omlaag is gegaan bij de meeste internet shops naar +/- 1740 Euro inc. btw. !!!! _/-\o_

Dat is nog eens een goede timing :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:20

TheBorg

Resistance is futile.

greenlizzard schreef op 28 juni 2004 @ 15:22:
Hoe is de behuizing van de ferrari reeks? Zit er bijvoorbeeld snel een kras op die rode bovenlaag?
Het is gewone autolak, dat krast natuurlijk behoorlijk snel. Ik ben er gewoon heel voorzichtig mee. De behuizing is niet super, ik heb van bijv. HP stevigere behuizingen gezien, maar daardoor is de notebook wel vrij slank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01 09:14
Als het gewone autolak is, zou deze dan niet makkelijk te overspuiten zijn?
Ik zou deze wel willen kopen, maar ik ben Mclaren _/-\o_ Fan en geen Ferrari. :P
Ik zou deze dus in het zwart spuiten met een Mclaren logo er op. Mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
greenlizzard schreef op 04 juli 2004 @ 13:30:
Ik ga over een week de Acer Ferrari 3200 aanschaffen en nu zie ik net dat de prijs zojuist omlaag is gegaan bij de meeste internet shops naar +/- 1740 Euro inc. btw. !!!! _/-\o_

Dat is nog eens een goede timing :*)
:D
Ben ik ff blij dat ik em nog niet heb gekocht. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

eur0fighter schreef op 04 juli 2004 @ 21:58:
Als het gewone autolak is, zou deze dan niet makkelijk te overspuiten zijn?
Ik zou deze wel willen kopen, maar ik ben Mclaren _/-\o_ Fan en geen Ferrari. :P
Ik zou deze dus in het zwart spuiten met een Mclaren logo er op. Mogelijk?
tuurlijk moet dat kunnen :) zou ik even de CME faq over kast schilderen lezen :)

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-06 21:46

thaMini

Tool !!

Misschien een domme vraag :X , maar zit die mooie muis :9~ erbij geleverd?
Want hij stond niet in de part list van de notebook die ik op een site zag.

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Ja die wordt erbij geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58852

Spijtig dat ze zo'n leuke specs in zo'n afschuwelijke behuizing steken imho :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Anoniem: 58852 schreef op 05 juli 2004 @ 18:15:
Spijtig dat ze zo'n leuke specs in zo'n afschuwelijke behuizing steken imho :?
De behuizing is prachtig. :9

Ik houd helemaal niet van F1, maar ik houd wel van deze laptop. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Ik vond the case eerst ook maar niks, maar ik begon het uiteindelijk toch steeds cooler te vinden, het heeft wel wat. Maar beschadigt die lak aan de boven kant nou echt snel, of is dat vergelijkbaar met andere notebooks?Ik vind het alleen jammer dat ze er geen special edition notebook-tas bij doen.

PS: De extra garantie die je erbij kan kopen, de Acer Advantage inc. ongevallen verzekering, moet je die in dezelfde winkel kopen als je laptop, of kan je die ook ergens anders kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
sylvesterrr schreef op 05 juli 2004 @ 10:12:
[...]

:D
Ben ik ff blij dat ik em nog niet heb gekocht. :D
Bij de-laptopper.nl is deze notebook nog niet in prijs gedaald. Bij de andere winkels kan ik de hardeschijf en het geheugen óf niet upgraden óf moet ik € 259 betalen om een 80GB 5400rpm schijfje te krijgen ipv een 80GB 4200rpm schijfje. :{

Bij de-laptopper.nl kan ik dat voor € 59 (excl. btw) laten doen. 1x512MB DDR ipv 2x256MB DDR kost daar ook maar € 49. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Misschien moet je effe contact met ze opnemen ivm. de prijs. Dan laten hun hem misschien ook wel dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01 09:14
Volgens Acer is die lak krasbestendig...
iemand die dat wil uitproberen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
eur0fighter schreef op 06 juli 2004 @ 16:33:
Volgens Acer is die lak krasbestendig...
Mooi! :)
iemand die dat wil uitproberen? :p
Neuh, waarom zou ik? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Mawlana op 06-07-2004 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
sylvesterrr had je nog contact opgenomen met www.de-laptopper.nl over een eventuele prijsverlaging van de 3200 op hun site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
greenlizzard schreef op 06 juli 2004 @ 21:06:
sylvesterrr had je nog contact opgenomen met www.de-laptopper.nl over een eventuele prijsverlaging van de 3200 op hun site?
Nee. Ik denk dat de prijs binnen een week of twee wel een eurotje of 150 daalt. :)
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste