mooooi996 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 21:10:
@maxjuh: Perfecte tip, het werkt !!![]()
Ik had al wel de oplossing met betrekking tot de map Desktop/Bureablad gevonden maar dat loste mijn probleem niet op. In de link die jij geeft staan inderdaad meerdere registry-keys die aanwezig moeten zijn. Eentje ontbrak er, die heb ik toegevoegd en nu lukt het installeren wel (zonder te hoeven herstarten nadat ik het register heb aangepast)
Nogmaals dank !
Verwijderd
iemand ervaringen met de nieuwe ferrari 4006 ?
jawel : 4006
Acer Ferrari 4006WLMI
AMD Turion 2.2
512 X 2
120
DVDM/ L/ M/
15.4
WFBG
XP Pro X64
Windows XP Pro
jawel : 4006
Acer Ferrari 4006WLMI
AMD Turion 2.2
512 X 2
120
DVDM/ L/ M/
15.4
WFBG
XP Pro X64
Windows XP Pro
Hoppa, m'n Ferrari 3000 weer kapot. Hij valt weer regelmatig spontaan uit. Ze komen hem dinsdag weer halen.
Het lijkt erop dat ik niet de enige ben. Ik overweeg een rechtzaak. Iig gaat er een schriftelijke klacht naar Acer in Duitsland. Ik stel het zeer op prijs als mensen die hier ook last van hebben even een mailtje naar mij sturen.
Het lijkt erop dat ik niet de enige ben. Ik overweeg een rechtzaak. Iig gaat er een schriftelijke klacht naar Acer in Duitsland. Ik stel het zeer op prijs als mensen die hier ook last van hebben even een mailtje naar mij sturen.
Op de Acer Ferrari zit een firewirepoort. Wordt een externe harde schijf (2,5") hierdoor van stroom voorzien ?
Met de search heb ik al wel gevonden dat stroomvoorziening alleen mogelijk is via 6-pins firewire aansluiting en niet via 4 -pins. Helaas kan ik in mijn handleiding niet vinden of er op mijn Ferrari-laptop een 6 of 4-pins aansluiting zit ?
Kun je dat aan de poort zelf zien ?
Edit:
Het is inderdaad aan de poort zelf te zien. Ben er ook achter dat alle (of de meeste) laptops een 4-pins poort hebben.
Met de search heb ik al wel gevonden dat stroomvoorziening alleen mogelijk is via 6-pins firewire aansluiting en niet via 4 -pins. Helaas kan ik in mijn handleiding niet vinden of er op mijn Ferrari-laptop een 6 of 4-pins aansluiting zit ?

Edit:
Het is inderdaad aan de poort zelf te zien. Ben er ook achter dat alle (of de meeste) laptops een 4-pins poort hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door 996 op 30-03-2006 21:15 ]
Verwijderd
Het is weer zo ver, de kalender van de Acer Ferrari 3000 is weer op zijn eind. Weet iemand of er een nieuwe te krijgen is??????
Mijnes valt ook vaak uit. Vooral tijdens het gamen. Ik heb het idee dat het met de warmte te maken heeft. Ook de schijf krijgt flinke tikken heirdoor heb ik het idee. Ik heb alleen een 3200TheBorg schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:13:
Hoppa, m'n Ferrari 3000 weer kapot. Hij valt weer regelmatig spontaan uit. Ze komen hem dinsdag weer halen.
Tierelier
Weet iemand welke HD er in de 3200 zit? ATA6 of ATA100?
Ik wil namelijk mijn gecrashede HD vervangen door een snellere.
Ik wil namelijk mijn gecrashede HD vervangen door een snellere.
[ Voor 38% gewijzigd door jorisdekloris op 13-06-2006 11:19 ]
Tierelier